ZZS neapmierināta ar "Vienotības" piedāvājumu

116

Komentāri (116)

Rinalds Āriņš 27.10.2010. 01.44

Tante Sidra jau kuro reizi jautā, kamdēļ Imants Lieģis pazudis no ministru sarakstiem.

Vai tad Jūs neatceraties paša Lemberga pavisam nesenos dusmu izvirdumus, ka bij. ārzemju latvietis Lieģis ir ārzemnieks, “kangars” un tamdēļ no Aizsardzības ministra amata jāpatriec ?!?

Lūk, te rezultāts…

+3
0
Atbildēt

0

Edzs 26.10.2010. 23.27

2 dienu laika Vienotiba ir zaudejusi savu prestizhu, reputacija zem plintusa. laikam jau viss panesas ar padoshanos SCP ultimatam. ta vieta vareja tos 6 scpistus ar visiem veto aiz ausim pa durvim izvadit un paturet 8 VL kas par kresliem ne ipashi tirgojas. bet varbut ari viss tieshi tads bija ieprieksh iecerets, katra zinja nu jau process ir izgajis arpus jebkuras vesela saprata kontroles.
Kristovskis pazinjo ka vinjam pienakas arlietu ministra amats jo esot Vienotibas dibinatajs un 4. atmodas izraisitajs – ziniet, nu talak braukt nav kur, pavisam nopietni vinjam vajadziga psihopataloga ekspertize, ja parejie tur nebutu jau lidzigi atros ar trako brigadi izsauktu.
Pabrikam kas sevi ir diskreditejis ar apshaubamas jegas darbibam ka TP valdibas arlietu ministrs tiek piedavats vadit Aizsardzibas ministriju, tas nekas ka Aizsardzibas ministrs ir Imants Lieghis kursh sistema ir iesacis butiskas reformas to padarot atbilstoshaku NATO standartiem.
Elerte pazinjo ka vinja turpmak velas but Kulturas ministre, tas tads nieks ka tur labi strada Dalderis kas karto sho nozari pec Demakovas atstata bardaka.
nekur pasaule normali cilveki nejauc to kas jau labi darbojas, – don’t fix what isn’t broken, te ta ka pec vandalju iebrukuma viss tiek trieciena parnjemts un sagazts.
Vienotiba nav vairs ta kas ir bijusi, ta tagad izskatas atbaidoshi jo tas iekshpuse vara ir nonakusi tadu cilveku rokas kas ieliek tur sveshu saturu.

+10
-2
Atbildēt

2

    P_Dancis > Edzs 27.10.2010. 00.18

    Piekrītu par Vienotību. Nepiekrītu par Dālderi. Tās skaistās runas un jauneklīgais paskats slēpj bezprincipiālu funkcionāru-konformistu. Idejas par sabiedriskajām padomēm kultūras institūcijās, korumpētā Žagara lobēšana – tas neliecina par labu darbu. Neaizmirsīsim, ka šo cilvēku ieteica Demakova. Kāpēc gan kultūras ministra amatam nevarētu virzīt, piemēram, žurnālā minēto LNB direktoru Andri Vilku?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Edzs 27.10.2010. 01.49

    Viena spekulācija pēc otras… Vai tad Jums nekā prātīgāka nav ko darīt ? [Andris Vilks s.c. ir saslimis un labu laiku nebūs ierindā.]

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Marija 26.10.2010. 23.06

Skumji, bet Vienotībā varas dēļ vienotība dilst.
Dilst arī ticība VD valdības ilgtspējai.

+4
-1
Atbildēt

0

Miceks 26.10.2010. 22.17

Nupat sāk izskatīties,ka Vienotība čakarē pati sevi! Netālredzīgi nudien!

+3
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 26.10.2010. 20.48

Nu loģisks turpinājums V sliktāko personāžu ambīcijām…piemānījām vēlētājus, uzmetām VL!, tagad nu pašiem tiek atpakaļ, ka tik nākamais gājiens nav pašiem pēdējais šajā valdībā! Izmetiet tos SCP sārņus – intrigantus kopā ar rižo lapsu laukā un būs miers un strādāšana, varbūt vēl kādi saprātīgie no SC šo to atbalstīs…

+6
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 26.10.2010. 19.51

personālatlase

Jums gan vajadzēja iet no šejienes ārā jo Jūs jau neesiet tā persona kas skaidrību ievieš, gluži otrādi. un te jau bez Jums viss galīgi saputrots un nekāda skaidrība nav

+9
-2
Atbildēt

1

    Ziemelnieks > dace_ampermane 26.10.2010. 20.08

    Tu gribēji viedokļu vietnē skaidrību iegūt? Pateikšu, ka svarīgākais ir tas, lai pašam galvā ir skaidrība par lietām, kas apkārt notiek! Tad arī viss pārējais liksies skaidrs!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 26.10.2010. 18.58

Piekrītu Urbanoviča k-gam, ka “(..) šobrīd ir vajadzīgs stingrs mugurkauls.” Kā jums liekas tauta, vai Dombrovskim tāds ir?

+1
-9
Atbildēt

19

    Pauls Puķītis > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.00

    Urbanovičam tāds ir ?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.18

    Ō blondīne
    uzlikta uz štrāses
    pēc vēlēšanām
    sen sen nav bijusi te
    vajag koņčām un soļārījam
    naudu ?
    stendža ko savus kadrus tagad
    iznomā centru saglasij ?
    :))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.19

    Ja Urbanovičs apgalvo, ka tāds ir vajadzīgs, tas nekādā mērā nenorāda uz to, ka viņam tāds ir. Bet, Urbanovičam cepums par to, ka viņš pamanījis vajadzību pēc tāda!

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.21

    —> Bugors

    Nu ti dajoš pariņ!!! Man prieks, ka tu domā, ka es ar Stendzinieku sadarbojos :) Vispār es gribētu kādu projektiņu ar viņu sabīdīt!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.28

    Vispirms ir jāsaprot – kas tad sastāda valdību? Lācīt’s manā izpratnē tas nav… Micīt’s arī ne.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.32

    Dajū dajū !
    :))
    Blondīne pa tālruni pasūta picu
    Piegādātājs vaicā
    Sagriezt sešos vai divpadsmit gabalos?
    Blondīne atbild
    Labāk sešos – divpadsmit es nevarēšu apēst

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.36

    Es uzskatu, ka valdību sastāda persona, kurai ir līdera dotības. Persona, kuras viedokli respektē. Persona, kurai ir vīzija UN, ja ir vīzija, tad nav riska pēc aizķeršanās. Persona, kura ir VĪRS un VĀRDS!

    Beidziet man likt mīnusiņus. Es nevienā vietā nepateicu, ka tas ir/nav vai var būt/var nebūt Dombrovska k-gs! Es runāju vispārīgi. Un izlasot publicēto rakstu, balstoties uz Urbanoviča pausto atziņu, man radās vnk jautājums “Vai Dombrovska k-gs ir vai nav cilvēks ar mugurkaulu!”

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.38

    —> Bugors

    :)))) Es tūlīt aizvilkšu aizkarus, kuri pielikti priekšā mana datora monitoram.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.40

    ++ divus ieliku tev !
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.41

    un te vēl ++ !
    :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.45

    Tiesa, kas tiesa. Vienīgais – līdera dotības mūsu valstī POLI-ti-kā ir bijušas tikai Vairai (manuprāt). Pārējie ir 1/2 koka lēcēji un ņergas….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.46

    Zini, ja veids kā pelnīt + ir sekot viedoklim, kuru pauž cits un tam piekrist TIKAI tāpēc, ka visi tā dara, es noteikti neatbalstu. BET ++ ieraudzīt ir patīkami BEZ šaubām :)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.47

    —> Bug Ors
    Ko pats te dari VĒL?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.49

    —> Mantrausis

    Piekrītu, ka Vairai bija līdera dotības. Ļoti izteiktas! Viņu atceros ar labām domām.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.54

    Saule! Dotības ir viena lieta. Otrs – kā tās izmanto. Atvainojos (ka Dāmas klātbūtnē), jo ļoti cienu Remarka romānus, bet politiskā maucība, kas zēla un plauka 9. saeimā ir dabūjuse jaunu dzīvību 10.! Man nebija būtisku iebildumu pret Valdi, bet – ja viņa kvalitatīvākais rādījums ir godīgums… Mums vajag Valda godīgumu, Aivara un Aināra žiperspējas, Andra runasmākslu un Vairas (piedod par drūmo sabiedrību) spriestspēju. Jā, robotcilvēks. Bet – palūko – vai kādam tā OTRA īpašības ir? Nu nav jau….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    photocom > Ziemelnieks 26.10.2010. 19.55

    Redzi tevi jau no darba
    klejotājs
    atlaida
    un pareizi dara !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 20.04

    —> Bug Ors

    Klejotājs mani no darba nevar atlaist, jo nemaz nav pieņēmis mani darbā!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 26.10.2010. 20.06

    —> Mantrausis

    Godīgums viennozīmīgi ir viena no vērā ņemamām un respektablām īpašībām, kurai ir svarīga loma vadošos amatos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > Ziemelnieks 27.10.2010. 02.13

    Personalatlase: Es uzskatu, ka valdību sastāda persona, kurai ir līdera dotības … kura ir VĪRS un VĀRDS!
    ———————–

    Jums laikam vēl arvien nav skaidrs, ka pēc vēlēšanām- TI šobrīd- notiek tikai ievēlēto pušu sarunas par to- kas varētu būt valdības veidotājs. Nu, tāds- lai Saeima pēc tam, kad viņu būs nominējis prezidents, par to arī atdotu vairākuma balsis. Mums par laimi nevar šobrīd uz skatuves iznākt, teiksim, Šķēle, un pavēstīt- Zatlers nominēs mani, un kā es teikšu, tā arī būs! Tā nevar uzvesties arī Dombrovskis. Gan Zatleram, gan potenciālajam MP ir jārēķinās ar pārējo Saeimā ievēlēto 100galvju viedokli.

    Atbildot uz sākotnējo- vai Dombrovskim ir mugurkauls?: Jā, manuprāt ir!. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 26.10.2010. 18.49

Nez kālab man šķiet, ka esam pamatīgi ieberzušies. Ja valdību neizveidoja 2 dienu laikā kopš vēlēšanām – ir skaidrs, ka nekāda plāna, stratēģijas un ideju nav. Ir muļļāšanās un nemākulība. Stulbuma virsotne būtu ĢVK virzīšana ĀM vadoņa amatā.
Dīvainākais ir tas, ka – draugu lokā deputāti ļoti daudz ko atzīst par aplamu, bet – kas notiek Saeimā, krogos, kuluāros (kam tie) un medībās? Šnabja par daudz? Meitenes slimas? Bises rūsē?

+5
-2
Atbildēt

0

Edzs 26.10.2010. 18.41

Dombrovskim ir iespeja atsedinat uzurpatorus – nevienu no SCP nevirzit ministra amatam, shie cilveki tam nav piemeroti, vinju darbibas neattaisno premjera uzticibu.
pie tam, sheit divainakais, – tiek apspriesta un piedavata kandidatura strateghiski svarigajam Aizsardzibas ministra postenim kur jau ir amata Imants Lieghis no ta pasha PS no kura nak Kristovskis.

+6
-1
Atbildēt

1

    andris902 > Edzs 26.10.2010. 20.17

    …TanteSidra…
    …Jūs te visi Satversmi piesauciet…profesionāļus…esat tikai vienu aizmirsuši…par Valdību balso Saeimas simtnieks…nevar VD uzsist dūri galdā – ne jau mūsu valstī tas iespējams!…visiem zināms fakts, kā neapstiprināja Grīnblata valdību…Čevera valdību…un tad izlīda Šķēle…negribētos, lai vēsture atkārtojas….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 26.10.2010. 18.19

Nuja, es te liekas esmu apjucis un sajaucis. Tur tiktiešām runa iet par pažarnieku Straumi. Es atvainojos tiem kam sajaucu galvu, gadās.

+2
-1
Atbildēt

2

    maris > mxblack 26.10.2010. 18.38

    Pažarnieks Straume nav near ko labāks. Otkatu kantoris, VUGD.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.10.2010. 18.52

    Esay! Bet kur šajā valstī tā nav? Tāpēc jau mēs esam Pasaules korumpantu spicē. Vismaz kaut kur esam arī spicē, nu kapēc neviens nekļūst par to lepns? Mūs taču šeit uzskata par idiotiem un jefiņiem, tātad mums vajadzētu vismaz ar to lepoties pēc valdošo priekšstata par mums. Kamēr vajadzēja mūsu balsis, tikmēr dziedāja smukas serenādes visos trumuļos. Nu kad ir tās dabūtas, nu sāk rakt āra visādas padibenes no visdziļākajiem savu brūvējumu kaktiem. Nu vairs neder sevi pierādījušie cilvēki, nu taisa rebes. Ulmanis pareizi izdarīja, ka patrieca visu to varzu un uzņēmās pats atbildību. Mēs vēl šodien izmantojam viņa sapelnīto zeltu. Tik mazā valstiņā ir saradies pārāk daudz kriminālo politiķu aprindās. Viņiem šī ir lielo iespēju zeme, mums nabadzības kalngals. Bet pa vidu stāv milzu žogs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 26.10.2010. 18.06

Normāli būtu, ja MP varētu uzaicināt ministrus kam uzticas un ar kuriem var sastrādāties.
Lai parāda, ko grib, spēj un prot. Tad nevarēs aizbildināties, ka TP pie visa vainīga!

+4
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.52

Kāpēc JL Dombrovska personā būtu jāuzņemas viena(ie)m visa atbildība par V trīs partiju niķiem un stiķiem, ieskaitot “koalīcijas” Brigmani (Hūti) ?
Kāpēc?

Ja ne tā, tad MP pēc Satversmes nosaukt ministru kandidātus, visiem mutes ciet un pie darba…
/kā te kāds rakstīja- premjera kandidāts sastādot kabinetu…/

+9
0
Atbildēt

14

    lidija_stripkane > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.58

    Lai tā arī dara!
    Tikai lai ir pietiekoši kārdinošs arī burkāns koalīcijas partneriem ZZS, ne tikai Kristovska un Štokija& Pabrika ego apmierināšana.
    Cik noprotu, jau Lieģis ir piekāpies V iekšējo intrigu un ambīciju priekšā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.01

    Dzirdat, premjera kungs!? Dūri uz galda, kad kameras nefilmē…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.04

    @d_jirgen
    _…jau Lieģis ir piekāpies V iekšējo intrigu un ambīciju priekšā_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kur tu to lasiji? tie visi tris tak ir istakie sudabralji salidzinajuma ar Lieģi jebkura kvalitate.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.04

    >markoni
    Nē, to vajag nofilmēt :)
    Vispār Dombrovskim vajag tieši publiski nolikt pie vietas šitos mošķus, kas izlīda dienasgaismā pēc vēlēšanām.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.13

    Tante Sidra
    Nekur nelasīju.
    Tikai pirmajos provizoriskajos kabinetos Lieģis vēl figurēja. Liekas, viņš ir pārāk taktisks cilvēks, lai uzstātu uz amatu SEV. Izskatās, nobīdīts…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.21

    puika,
    Neesmu jau kaprīza jaunkundze…. mainu viedokli- Lai filmē!
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.25

    >markoni
    Tauta labprāt paskatītos kā Dombrovskis demokrātiski ievieš kārtību vistu kūtī. Esmu gatavs iegādāties biļeti uz pirmizrādi. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.35

    puika,
    Tu jau gribēsi VIP ložā?

    …tad Tev rindā būs jāizcīna dūru un elkoņu cīņas (filmēšanas izdevumi cenā).
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.39

    Es – kaut gaļorkā esmu ar mieru, bet aplaudēšu no sirds:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 18.45

    Betij,
    kas ir gaļorka?

    /nav nācies saskrieties ar šo vārdu/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 21.08

    “Gaļorka” – pēdējā balkonā aiz pēdējās rindas vēl ir stāvvietas:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 21.46

    Betij,
    Paldies.
    Man meita paskaidroja…esot Operā stāvējusi tur…:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Pauls Puķītis 26.10.2010. 21.53

    Kāpēc JL Dombrovska personā būtu jāuzņemas viena(ie)m visa atbildība par V trīs partiju niķiem un stiķiem
    —————–
    Muļķi no JL. viņi atsevišķi savas 18-20 balsis būtu savākuši, 12 -15 dabūtu PS.
    Savukārt SCP varētu demonstrēt savu intelektuālismu kopā ar Pēdējo partiju gramstoties ap 1,3 procentu robežu … Ar šiem krievmīļiem nav aršana.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 23.24

    Bija diskusija Delfos toreiz. Es toreiz svārstījos, bet beigās piekritu viedoklim, ka katrs atsevišķi dabūtu tik pat vai vairāk.
    (šaubas bija par to, vai savā starpā kasoties, nezaudēs visi)
    Apvienošanās idejai, kā izskatās, bija citi mērķi…bet ko nu par to, kas reiz bijis to neatgriezt …kā tai dziesmā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 26.10.2010. 17.32

Pirms vēlēšanām gāja runa par nepolitiskiem, bet profesionāliem ministriem, par visādām labām un valstij vajadzīgām lietām. Bet nu jau kungi iraizrunājušies pat tik tālu, ka aizsardzības ministra vietu varētu piedāvāt A.Straumem. Laikam jau par lielajiem nopelniem Jūrmalgeitā un Rīgas Brīvostā. Nu kur nu vēl tālāk un dziļāk. Tas ir neglābjams purvs ar visu pretīgo smirdoņu, pērkama m…māja ne valsts. Tā ir kad valstsvīru vietās ir salīduši kriminālnoziedznieki. kad jebkurš politiķis tikai domā par savu labumu, kā vairāk nospert. Fui.

+4
-1
Atbildēt

12

    evaporta > mxblack 26.10.2010. 17.38

    A.Straume nav J.Straume. A.Straume ir bijušais ugunsdzēsējs, J.Straume ir Batjka, kuru domā tu..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mxblack 26.10.2010. 17.39

    Redzi Opi, ja jau runa “gāja”, tad viņa, visticamāk, aŗi “aizgāja”, jo var runāt, be var nerunāt, taču iznākums būs runas “aiziešana” :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 26.10.2010. 17.50

    @opis555
    _…kungi ir aizrunājušies pat tik tālu, ka aizsardzības ministra vietu varētu piedāvāt A.Straumem…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kur tu to lasiji vai dzirdeji ka Aizsardzibas ministra vietu var piedavat ugunsdzesejam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 26.10.2010. 17.56

    ت ♠Ak Dievs/ يا الله
    ko vari pateikt, varbut tev ir kas zinams, kapec Aizsardzibas ministrs vairs nebus Imants Lieghis?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 26.10.2010. 18.08

    Esi ko sajaucis, opi. Par profesionāliem ministriem un plānveida ekonomiku runāja SC.
    Kaļķītis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.10.2010. 18.15

    Tante Sidra! To es nupat izlasīju TVNETā un to ir teicis ZZS Silenieks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 26.10.2010. 18.16

    @betijacelmale
    ko zini par Lieghi, kapec uz vinja amatu pretende Pabriks un Kristovskis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 26.10.2010. 18.24

    @opis555
    TV neta neredzu tadu informaciju ka ZZS virzitu savu kandidatu Aizsardzibas ministra amatam. ZZS ir kandidāts iekšlietu ministra amatam – Aivars Straume, bijushais ugunsdzesejs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    maris > mxblack 26.10.2010. 18.35

    Lieģis pārāk profesionāls, un nepārdod noslēpumus SCP “draugiem”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 26.10.2010. 18.37

    Neko nezinu. Būs jāsāk astroloģijai ticēt – vakar un šodien pēc astrologiem.lv prognozēm bija ļoti negatīvas dienas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.10.2010. 18.38

    betijacelmene!Par to runāja visi, tikai katrs savā laikā. SC to varētu būt ierakstījuši savā programā, jo tas smuki skan. Manuprāt pirmā par to sāka runāt Lietusargu grupa. Un viņiem ir taisnība, jo jēdziens politiskā atbildība faktiski ir tukša skaņa. Gerhards lieliski pabeidza Šlesera iesākto air Boltic dāvinājumu Bertoldiņam no Vāczemes, bet pats mierīgi iekāpa lidmašīnā un aizlidoja atvaļinājumā tērēt nopelnīto. Tā arī ir visa viņa politiskā atbildība. Ja viņu nepiesegtu viņa partija, varbūt tad viss būtu citādi, jo valsts šeit zaudē milijonus. Tas ir tikai mazs piemērs, nu kas te ir daži milijoni? Sīkums.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 26.10.2010. 21.47

    juris
    J.Straume nav batjka. Par batjku viņu dēvēja divi noziedznieki.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Blumbergs 26.10.2010. 17.18

(ne)Saskaņas centra ārējās agresijas dēļ tika aizsardzībai izveidota Vienotība, kura nav ideāla. Tā ir kā mūris. Ej un parunā ar tādu! Kā te vispār kaut ko varēs izdomāt? Vajag jaunas vēlēšanas, un tādas, kas notiek miera lakā, bet līdz tam, atvainojiet, te nav demokrātijas. Tās te ir vienas vienīgas platformāta intrigas, un mums nav iespējams to darīt savādāk

+1
-2
Atbildēt

0

KasparKondrat 26.10.2010. 17.16

notiek paredzamais – SC un VL!/TB-LNNK atmeta, ZZS pieauga muskuļi un tagad viņi nedaudz pašantažēs Dombrovski, lai ‘izsistu’ sev (Lembergam) maksimāli labvēlīgākos variantus. Sak, ja Dombrovskis nepiekritīs, ZZS jau vēl ir opcija samesties kopā ar SC.
Un viens ir skaidrs, ja šādā veidā valdību veido, tad jājautā – kā tad viņi strādās turpmāk.

+9
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 26.10.2010. 17.09

Varam beidzot de facto apsveikt ZZs ar uzvaru vēlēšanās.Tās pat nav zelta balsis kā dažkārt tb/lnnk,tas ir vesels koris,bez kura vajadzību apmierināšanas nu nekādi.Un kamēr šis balagāns ap koalīcijām,amatiem turpinās, tādi nieki kā budžets nokļuvis aktualitāšu saraksta dziļā aizpakaļā.Kas nu kuram svarīgi,protams.Tautiņa kā aizvien- pagaidīs.

+13
0
Atbildēt

0

Senda Kronberga 26.10.2010. 17.07

Kāpēc viss ir tik nepareizi šajā valstī? Tāpēc, ka valdība cilvēkus uzskata par idiotiem, par pārāk kontrolējamu mehānismu. Mums tāpat ir viss skaidrs, kāpēc viena vai otra lieta tai mājā notiek, bet tas viss tiek parādīts, kā kkas cits. Kā tad lai cilvēks var dzīvot mierīgi? Ko tas urbis vēl nīd. Tulīt lēnām sāks visus ļevos projektus bīdīt, un tie visi lielākoties ir ar krievu naudu saistīti. Tāpat arī poligonu-monopola priekšlikums. Tas ir galīgs sviests, bet tā kā tai biznesā ir daudzi politiķi un bijušie politiķi, un tie paši krievu batjas, tad likumu baigās pieņems, atņemot kārtējo pelņas un izaugsmes iespēju parastajiem iedzīvotājiem, kad varbūt tīri aiz rūpēm par dabu un kā izdzīvošanas/attīstības avotu bija izvēlējušies ar atkritumiem saistītu biznesu. Visu mums atņem. Latvijas kā tādas vairs nav! Aizmirstiet!

+2
-2
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 26.10.2010. 16.54

Aicinu JL uzlikt veto koalīcijai- V&ZZS. Tādējādi saglabājot Dombrovska tēlu un “šēmotājus” nolikt izejas pozīcijās…;)

+9
-1
Atbildēt

8

    Edzs > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.01

    markoni, vai tu to nopietni?
    drusku augstak es jautaju kas ir ar AM Imantu Lieghi, neviens neatbild, varbut tev ir kada informacija?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.02

    T.S.
    Ko saki par manu priekšlikumu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.11

    Ir alternatīvs priekšlikums…Āboltiņai no jauna jākļūst par “politisko vairogu” Dombrovskim…kāda tā bija, premjeram nākot pie varas…(?)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.14

    @markoni
    ja velies lai pasaku atklati ko par visu kas tagad notiek domaju – man tas izskatas pec varas partvershanas operacijas organizacija no iekshpuses, nomainot personalijas, izmainot to ietekmi nosaukums paliek bet saturs jau ir pavisam cits.
    esmu par to lai ar SCP un atsevishkjiem vinju sabiedrotiem citos formejumos tiktu partrauktas attiecibas, nezinu gan ka tas butu iespejams.
    jaa, no sadarbibas ar ZZS ari nesagaidu neko labu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.31

    …TanteSidra…
    ….izskatās…Tev atkal taisnība!…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.51

    @zanE
    saki ko darisim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.53

    markoni
    Ja gribi saglabāt VD tēlu, ieliec viņu glāžu skapī un atslēga priekšā.
    Vai neredzi, ka viņam nav autoritātes?
    Visiem viņa žēl.
    Un tas ir mūsu MP.
    Ar šausmām gaidu objektīvi nepieciešamās reformas valsts pārvaldē. Tas ir process, kur nepieciešama zināma autoritārisma deva.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.10.2010. 17.55

    Es Tevi ielikšu skapī. Man patīk Tavs tēls.
    :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 26.10.2010. 16.52

Ir saprotams SC izmisums, jo ja ZZS un V tomēr sastrādāsies, visticamāk valdība būs stabīla, par spīti visām domstarpībām – tāds tas dabas paradokss ir. Tāpēc kāju jācenšās iestūķēt durvīs vēl tagad.

Es domāju ka ZZS tomēr piekritīs. Šīs spēlītes bija iepriekš paredzamas un ir dabiska procesa sastāvdaļa. Starp citu, nav teikts, ka no tām kaut kas slikts var iznākt – piemēram, es tomēr par katru cenu Lindu Mūrnieci nebīdītu, tāpēc ZZS kandidāts būtu labs variants.

Lab, dzīvosim redzēsim. Ir jau apnicis emocionāli līdzi just.

p.s. nodomu par Āboltiņas atcelšanu no JL vadības neesmu atmetis. Ir brīdis ka politiķim ir jāsaprot, ka ir jāiet malā. Ka nesanāk.

+13
-2
Atbildēt

6

    garausiitis > andrisskrastins 26.10.2010. 17.06

    pecisk – pamet ideju kaimiņiem Kristovski arī nahrenizēt.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > andrisskrastins 26.10.2010. 17.20

    @klusais
    pashlaik taja midzeni vismaz treshdalja izskatas tada ko vajadzetu neatgriezeniski nahrenizet.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 26.10.2010. 17.29

    Tante – nu tur ir labs kokteilis…. Man tik viens nav skaidrs – kā pieauguši cilvēki nespēj mobilizēties un vienoties kopīgam mērķim , nē vajag dalīt amatus …. Tā pati Ēlerte – ko lien Kultūras ministra postenī, kas vainas tur Dālderim. Par Kristovski vispār neizteikšos – tie ,kas lika viņam krustiņus ir stādāmi vienā rindā ar krustiņu licējiem Buldozeram. Man reiz bij klients ar kļīčku ” rižijs cūka ” , nez kapēc aizdomas, ka kļička aktuāla joprojām.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > andrisskrastins 26.10.2010. 17.45

    @klusais
    _…pieauguši cilvēki nespēj mobilizēties un vienoties kopīgam mērķim…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    labi tas nebeigsies, ir raditi visi priekshnosacijumi Vienotibas pilnigam sabrukumam. kamer grustisies visu panjems cits.
    Dalderis ir labs Kulturas ministrs jo ir labs menedzheris.
    Aizsardzibas ministram tiek meklets aizstajejs lai gan neviens no tiem blakus nevar stavet Imantam Lieghim.
    par ‘esmani’ Kristovski lidzigi ka tu vispar negribu izteikties, pretiga tema, tur man aptrukst vardu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 26.10.2010. 18.35

    Tante – ja pavērsimies vēsturē, nekas nemainās , tikai vārdi – Jaunais laiks nomainīti ar vienotību. Vecenes un transvestītus nedrīkst laist politikā.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > andrisskrastins 27.10.2010. 08.10

    Ar Krrristovski vienkārši – jānoliek džekam priekšā smuks spogulis ar greznu rāmi un viņš no tā ne soli neatkāpsies! :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

evaporta 26.10.2010. 16.50

Satversmes 55.pants: Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem.

Ja D. gribētu ķerties pie darbiem, aicinātu ministrus, kam uzticas, nevis kuri grib apmierināt savu ego.. tas par paša apvienību
Ja gribētu strādāt un rīkotos stingri, mierīgi varētu rīkoties atbilstoši Satversmei un aicināt konkrētus cilvēkus konkrētiem amatiem no iespējamajiem partneriem… tad jau redzētu vai gūtu Saeimas atbalstu… bet citādi tas atgādina tradicionālo tirgošanos par amatiem, kuru rezultātā krēslos sasēžas nosing spešali, lingvisti un citi dīkdieņi..

+3
-4
Atbildēt

0

mēbeļu izgatavošana 26.10.2010. 16.48

Nu ko, atliek vienīgi sveikt shēmotājus un krēslu žokejus ar sekmīgu “procesu”.

Pastāstiet, pastāstiet man vēl vienu reiz, ko-ko Vienotība solīja pirms vēlēšanam? :)

+5
-6
Atbildēt

0

itommy_ 26.10.2010. 16.44

Jā, tā spēle – neļaut otram sastrādāt ar SC – starp Vienotību un ZZS bija sākusies jau vēlēšanu vakarā. Kad Dombrovskis izspēlēja muļķīgo okupācijas atzīšanas prasības kārti saskaņiešiem, izskatās, ka pieļāva milzīgu kļūdu. Tajā brīdī viņš paspēlēja Lembergam. Domāju, ka Ventspils mērs nebūs tik sentimentāls un iztiks bez šādām ceremonijām.

+3
-11
Atbildēt

1

    andrisskrastins > itommy_ 26.10.2010. 16.53

    Lembergs varbūt iztiks, bet ne viņa vēlētājs. Un Lembergs nevar bez sava vēlētāja – ne reģionos, ne kur citur.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 26.10.2010. 16.44

es nesaprotu kas notiek, nav informacijas. varbut kads man varetu paskaidrot:
Aizsardzības ministra postenim tiek virzits SCP Artis Pabriks. Shtokenbergs cik saprotu velas iegut Tieslietu ministra posteni.
patreizejais AM ir Imants Lieģis no Pilsoniskas Savienibas, budams jurists bijis vai pat ari tagad ir Tieslietu ministra aizstajejs, vinsh veic aizsardzibas sistema optimizaciju, NATO atbilstoshas reformas.
vai Lieghis tiks rotets un vinjam tiek meklets aizvietotajs?
ja kadam ir vairak informacijas shaja lieta atbildiet ludzu kads.

+10
0
Atbildēt

0

putekliic 26.10.2010. 16.42

Urbanoviča kungs, vai tiek čakarēta valsts tik ļoti, ka drīz būs “Biškeka”, vai arī vēl ne tik ļoti??

+11
0
Atbildēt

4

    LR Aizsardzības mini > putekliic 26.10.2010. 17.19

    Biškekai viss tiek gatavots, ļoti provokatīvi virsraksti ( aŗi raksti )un reportāžas krievvalodīgajos medijos u.t.t. Nezinu ko dara DP un SAB, taču viņi kaut ko dara ļoti dīvaini, nepievērš uzmanību etniskā naida kurināšanai. ~ 1,5 gadu garumā, pamazām, nelieliem raksteļiem ir saasinājusies tieši etniskā naida kurināšana kr. val medijos. Ņemot vērā to, ka drīz tiks pieņemti nepopulāri lēmumi, (ne)demokrātiskais Urbanovičs ir labi sagatavojies un ~ zin X stundas sākumu. Diemžēl, “atbildīgie” dienesti nav ieinteresēti, jebšu tiem ir dots rīkojums neinteresēties, no kuras puses pūš vējš, taču nav jau pirmais gadījums.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > putekliic 26.10.2010. 17.45

    Starp citu, viņš zin par plāniem, jo ir ticies ar režisora pārstāvjiem, tāpēc jau viņš sāka “buksēt”, kad bija izmuldējies. Šajā ziņā, S. Dolgopolovs ir tik tiešām gudrs politiķis, viņš vismaz klusē par to ko zin. :) Janka, kā jau īstens lauku puika, nespēja turēt muti un vēlējās palielīties, kāds viņa “brandžai” trumpis kabatā. :) Tikai jāgaida, kad būs īstais brīdis, sāksies tas tā nevainīgi, ar rakstiem latviešu un krievu valodā, ar “ekspertu” viedokļiem par tā vai cita nepopulārā lēmuma pieņemšanas lietderību, publiski tiks paziņots ka “lācītis ir pliks”, pāris naidīgi komentāri internetā, neliels “clash” uz etniskā pamata un gatavs “KoKtEiLiS AļA Biškek”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > putekliic 26.10.2010. 21.40

    ت ♠Ak Dievs/ يا الله
    Starp citu, kur Rīgā var pieteikties Zemessargos? Es nopietni.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > putekliic 27.10.2010. 12.19

    Nezinu, esmu rezervists, kad centos iestāties ZS, uzzināju, ka mani dokumenti ir “nozaudēti”.. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 26.10.2010. 16.42

Bez visa shi te vareeja iztikt, ja vispirms Vienotiiba buutu tikusi galaa ar saviem kreisajiem ekstreemistiem SCP un vinju balstiitaajiem – Aboltinju un Elerti ieskaitot, bet taa jau gandriiz puse Vienotiibas :))

+8
-3
Atbildēt

0

andrisskrastins 26.10.2010. 16.36

Manuprāt, ZZS jeb konkrētāk Lembergs ir neapmierināti ar V manevriem, jo tie ierobežo iespēju uzmest Dombrovski un aiziet pie SC pirmajiem.

Lūdzu Dievu lai viss šis portfeļu un koalīcijas veidošanas ziepenes murgs ātrāk beigtos un kā šodien teica VD šorīt LTV, varētu ķerties pie darba.

+13
-2
Atbildēt

4

    @Pecis

    Dievs nelīdzēs, ja pats nesargāsies. Pret vēlētajiem godīgu un viņiem (nevis “Rietumos”, vai “Austrumos”) saprotamu politiku vajag piekopt, nevis tikai piesaukt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jā, vispirms pret vēlētājiem godīgu, bet nevajag aizmirst būt godīgiem arī pret tiem, ar ko kopā tiek plānots, tā sacīt jāsaka, “strādāt”. :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > andrisskrastins 26.10.2010. 19.12

    Pēcisk,
    manuprāt, atbilstoši Tavam pirmsvēlēšanu nostādījumsm, nāktos staigāt pa mājām, aicināt draugus utt, lai viņi saprastu šībrīža “vienotībēnu” taktiku.

    Vai takš ne tā?

    Pirms vēlēšanām taču aicināji staigāt riņķī un apkārt pi evisiem, lai skaidrotu VIENOTĪBAS pareizo stratēģiju un taktiku. Nenoliegsi, tā taču bija!

    Un tagad? lapās?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > andrisskrastins 26.10.2010. 21.37

    pēcisK
    Kas jauns JL rindās :)? Vai ierindnieki vispār minimāli zina, ko lemj un dara “augšas”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

vupats 26.10.2010. 16.36

IR tas, ko sauc par “NELIKUMĪBAS UZDRĪKSTĒŠANOS”.
Principā, to “pa lielam” uzdrošinājās mums labi zināmais V.I.Ļeņins. Patiesībā, no likumu viedokļa, nedrīkst, bet, ja situācija “spiež”, drīkst. Nākošais, kas to paveica, ir De Golls. Petēna valdība nacistu pārvaldītajā Francijā, bija likumīgi ievēlēta, tomēr De Golls, dzīvojot tajā brīdī Lielbritānijā, aicināja tautiešus pretestībai PRETTAUTISKAI Petēna vadītai valdībai.
Tas tā. zināšanai.

+2
-1
Atbildēt

1

Una Grinberga 26.10.2010. 16.33

Cien. redakcija, kurā vietā ir pieminēts “ZZS neapmierināta ar “Vienotības” piedāvājumu”. Lūgums precīzi norādīt vietu rakstā, jo pašlaik neko pat tuvu tam nevaru atrast! Un kā apakšvirsraksts/raksta tēze sasaucas ar virsrakstu?

Vai tas ir NEprofesionālisms?

+8
0
Atbildēt

0

ilmisimo 26.10.2010. 16.25

Urbanovičs: “Vienotības” dēļ tiek “čakarēta” valsts
——————————————————–
ūja!ūja! Urbanovicā kungs!!Valsti čakarē, lai jūs ievilktu pozīcijā.
Un Jūs tāds,,,,neatsaucīgs.

+25
0
Atbildēt

0

mary75 26.10.2010. 16.24

Man patīk, vēl viens “stingrā mugurkaula” apoloģēts – Urbanovics!
Izskatās, smadzenes šai valstī neinteresē nevienu, izņemot daļu no Vienotības.
Un kas traucēja “valstiski domājošam” cietpaurim Urbanovicam atzīt okupāciju, un piedalīties valdības veidošanā?
tas pats ” stingrais mugurkauls”, acīmredzot, kas aizvieto smadzenes un kas liek pirmajā vietā stādīt daļas sava elektorāta ideoloģiju, un savu popularitāti tā vidū, un tikai otrajā vietā valsts intereses.
Bet, ar Lembergu viņi, izskatās, kā cimds ar roku, Dombrovskim klāsies grūti.

+36
-7
Atbildēt

5

    ilmisimo > mary75 26.10.2010. 16.31

    Un kas traucēja “valstiski domājošam” cietpaurim Urbanovicam atzīt okupāciju, un piedalīties valdības veidošanā?
    ——————————————————
    It kā nu nezinātu-pašu izauklētais elektorāts, kam buorē,ka “tad jūs visus deportēs”.
    Un-Austrumi, kas nesapratīs.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.10.2010. 16.36

    Nu zinu jau, jautājums bija tīri retorisks.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > mary75 26.10.2010. 18.28

    … Lembe buus nepieciešams jebkuraa valdiibaa , tas viņam pašsaprotams ,ar Vienotiibu koaliicijaa tik ilgi kameer tiks veikti priekšdarbi labveeliigas situaacijas radiišanai lai valdiibu vienaa naktii nogaaztu , kas tie par darbiem , domaaju visiem zinaams , patreizeejaa opoziicija peekšņi buus pozicijaa un vienotiiba varees tuseet opoziicijaa kaa JL liidz Godmaņa valdiibas krišanai , labais Dombrovskis peekšņi kļuus nevienam nevajadziigs…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > mary75 26.10.2010. 19.20

    Pie viena vajadzētu tulkot un maksimāli plaši publicēt visus Urbanoviča izteikumus un intervijas krievu presē. Nu ziniet,rodas iespaids,ka viņš pat reizēm pārspēj Žirinovski naidā pret Latviju. Daļai tā sauktā latviešu elektorāta, kas it kā esot balsojis par SC, to būtu noteikti interesanti dzirdēt. Kā kādreiz izteicās vēsturnieks Ģērmanis: “Vai latviešiem tiešām vienmēr jābūt vientiesīgiem ?”, un pats arī atbildēja, ka taču nē…,Nu nebūsim…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    liene.dz > mary75 26.10.2010. 19.45

    Urbanoviča liekulība vispār ir aizkustinoša. Pirms vēlēšanām: SC nebūtu iebildumu sastrādāties ne ar vienu partiju (arī ne VL-TB/LNNK – viņi paši ir tie, kas nav spējīgi sastrādāties). Pēc vēlēšanām: mēs nevaram sēsties pie viena galda ar VL, mūsu vēlētājs to nesapratīs. Šodien: SC nesastrādāsies ar tiem, kas bija gatavi iet kopā valdībā ar VL (teikts par Dombrovska valdību, bet pēc visas loģikas tas nozīmē, ka SC nekad vairs nesastrādāsies ne ar Vienotību, ne ZZS).

    Īpaši jautri šīsdienas Urbja izteikumi izskatās, ja ņem vērā vakar Kļementjeva teikto, ka SC joprojām ir gatavi iesaistīties valdībā. Ja Vienotībai var pārmest milzu “nevienotību” un nekonsekvenci, tad to pašu pilnā mērā var attiecināt arī uz SC.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Skujiņa 26.10.2010. 16.20

Visiem veidiem tiek
čakarēts Valdis
vakar lupatu
lelles pabriks un štoks
šodien zaļtrubistu – bloks
lai tik ievilktu centr soglasij valdībā !

+33
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 26.10.2010. 16.17

n noliedza, ka šobrīd opozīcijas partijas un ZZS būtu apspriedušas kādu citu iespējamo koalīcijas modeli.
_________________________________________________
Orveliska valuoda.

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam