ZZS interesē Ekonomikas vai Satiksmes ministrija

92

Komentāri (92)

helis 07.10.2010. 16.02

Lembis tagad savā elementā, tik no cietuma vēl jāatkratās…., bet varbūt nesanāks… un ja nesanāks, ko tad?

0
0
Atbildēt

1

    mary75 > helis 07.10.2010. 17.45

    Tagd jau atkal pie teikšanas, tad jau sanāks.
    Es tik augstās domās par Latvijas tiesu neatkarību neesmu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2010. 14.46

vai tik Zaļā Aivara runas par neprognozējamuo VL,katru uotruo sorosu Vienuotībā(kā tas Soross vairuojas!)nebūs manevri, lai pamēģinātu ievazāt koalīcijā pll, vai pavisam uotrādi-pašam atkāpties SC virzienā.

+3
0
Atbildēt

3

    mary75 > ilmisimo 07.10.2010. 15.20

    Man arī tāda sajūta, ka viņš jau gatavo teorētisko pamatojumu tādam solim.
    Visādam gadījumam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 07.10.2010. 15.42

    La PLL tikšana koalīcijā ir reāla, jāpārskaita vēlēšanu zīmes. Esmu pārliecināta, bez dažu vēlēšanu komisiju “atbalsta” PLL diez vai savāktu 8 vietas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 07.10.2010. 16.22

    Nu bet kaut kur kāds rakstīja, ka kādā PLL valdīšanā esošā mazpilsētā burtiski skatijās, kā cilvēks balso.
    Kāds brīnums, ja tur pēc tam arī saskaitītu “pareizi”, bija taču precedents ar to TB deputātu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 07.10.2010. 13.49

dzeris49
Gan darbam parlamentā gan valdībā PS un VL pārstāvji ir vispiemērotākie.

+5
-1
Atbildēt

1

    mary75 > raimonds_bossltd 07.10.2010. 14.10

    Tā tiki PS un VL faniem liekas.
    Daudzi tā nedomā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

dro 07.10.2010. 11.30

Ha! Gaidīju mīnusus. Loģiski, ka SC karsējiem PS ir kā nagla pakaļā:) Iesaku izlasīt Vaideres viedokli Dienā:)

+3
0
Atbildēt

7

    andrisskrastins > dro 07.10.2010. 11.41

    Manuprāt, PS deputātiem nevajadzētu rauties uz to pilnībā reprezentatīvo amatu, kāds ir parlamenta spīkera amats – viņi ir nopelnījuši būt vietās, kur tiek izšķirtas īstās lietas – komisijās, ministru amatos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 07.10.2010. 11.46

    Esmu pilnīgi pretējās domās.
    Lai PS reprezentējas, tur, kur pa īstam kas jādara, lai, labāk, JL un SCP.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.10.2010. 12.11

    Pareizi, dzeri! Pārnest uguni no VL uz PS. lai SC var iztaisnot fronti!:)
    pecisk.
    Man vienalga, lai tikai amatu dalīšana nepārvērstos par gāganu kariem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.10.2010. 12.37

    “lai tikai amatu dalīšana nepārvērstos par gāganu kariem.”
    Vismaz šmuci no mājas uz āru lai nenes.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.10.2010. 12.46

    Tu pateici precīzāk. Šmuce tur būs, cerams bez matu plēšanas un skrāpēšanas:) Vakar bija žēl skatīties, kā nācās lavierēt Dombrovskim, lai rastu loģisku skaidrojumu Āboltiņas iecerētajai “sadarbībai” ar SC. Labi, ka Domburs šoreiz bija saudzīgs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 07.10.2010. 12.58

    Ino – neizdomā tik tālejošus secinājumus, un nejauc SC tur, kur es par to pat nedomāju.
    Vienkārši uzskatu, ka darbam ministrijās un izpildvarā vairāk piemērors JL un SCP, darbam parlamentā – PS.
    Te ir kas krimināls?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 07.10.2010. 11.18

.
Šitos pie vietas nolikām.
Tam pateicām ar ko koalīciju veidot.
Hūti arestēsim.
Satiksmes ministru kontrolēsim.
Ekonomiku neatdosim.

Nez’ kurā palātā “prokurors ar Napoleonu”, ka šiem nets nav pieslēgts?
Izskatās, ka citi taču ar tādu ekstru ir nodrošināti.

+1
-8
Atbildēt

15

    ievuliitis > lailabidzane 07.10.2010. 11.30

    varbūt, ka tā! Kaut reizi izsaki arī tu savu personīgo viedokli:))
    Tavi dzejiski-filozofiskie izvirdumi par komentētāju viedokļiem un personības šķautnēm reizēm ir sakarīgi, reizēm uzjautrinoši, reizēm krīt uz nerviem :))
    Bet uzdrošinies tak reiz, saņem dūšu un pasaki, ko tu domā nevis par mums – nabaga vientiešiem, bet par iztirzājamo tēmu:)
    Nebaidies, esi vīrietis, man arī pirmo reizi bija bail! :)
    P.S. Varbūt esi sieviete? Tas man nebija ienācis līdz šim prātā. Bet, nu, tik un tā! Drosmi!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 07.10.2010. 11.31

    Dasbūs, dabūs Lembergs visu ko prasīs, ko tad citu atliks darīt.
    Viņš var manevrēt, V manevra iespējas nav, ne viņš no V, bet, V no viņa atkarīga.
    Betijai – es domāju, “Varbūt…” tikko ka izteica savu viedokli – tie, kas domā, ka vadīs Lembergu, kļūdās, Lembergs vadīs viņus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.10.2010. 11.52

    .
    Izskatās, betij, ka ne tas vien Tev nebija ienācis prātā.
    Par lietām ir jārunā tur, kur par to ir jārunā. Tur tiek izteikti un uzklausīti viedokļi, un pieņemti lēmumi.
    Bet neskumsti, betij! Te reizēm ir interesanti. Pat informatīvi. Fons taču arī ir ar savu nozīmi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.10.2010. 12.21

    “Par lietām ir jārunā tur, kur par to ir jārunā. Tur tiek izteikti un uzklausīti viedokļi, un pieņemti lēmumi.”
    Un pārējie lai pastāv pie ratiem un muti tur? Bet es gribu lai tur, kur pieņem lēmumus arī mans viedoklis tiktu sadzirdēts. Līst iekšā partiju spēlītēs un intrigās negribu, bet klusēt, ko par to domāju, netaisos.
    “Te reizēm ir interesanti. Pat informatīvi.”
    Man patiess prieks, ka spējam tev sagādāt izklaidi ar intelektuālu nokrāsu. Diemžēl tavas piezīmes uz komentāru malām sen zaudējušas oriģinalitāti – tur pat izcilam vārda meistaram var arsenals noplicināties, diendienā borējot pārējiem vienu domu, ietērptu citos vārdos. Doma skan tā – “kādas jūs visi esat niecības!” Tas ceļ tavu pašapziņu? Nu, nu, apmierinies, nav žēl:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.10.2010. 14.09

    .
    Kāpēc Tu, betij, ķer kreņķi?
    Tu deklarē, ka neklusēsi, un pağēri tevi uzklausīt.
    Un tad, “neatejot no kases” esi gatava liegt izteikšanās tiesības citam. Kaut kā neklapē! Man nenāk prātā Tev, vai kādam citam Napoleonam, kurš nolēmis, ka te ir īstā vieta regulēt koalīcijas, sastādīt valdības, vai atlaist ğenerālprokuroru, to aizliegt. Ne tā mana kompetence, ne tiesības, un arī iespējas nav tādas.
    Tikai kāpēc par to nedrīkst pasmaidīt?

    P.S.
    Vai tavu pašapziņu ceļ iespēja nolamāt kādu, kuram IRL Tu tuvumā netiec?
    Vai vismaz plusiņa pielikšana, kādam, kurš palamājis nepareizos, tavai pašapziņai ir balzāms?

    P.P.S.
    Un Ino Tu tagad sāpini, jo izgāzusies ir viņa iecerētā ignorēšanas kampaņa…

    ;)))

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.10.2010. 14.33

    Neesmu ne lamājusi, ne liegusi tev tiesības izteikties. Gribas tikai un vienīgo – lai izņemot viedokli par klātesošo prāta un psihes īpatnībām atrastos vēl kāds viedoklis par notiekošo valstī.
    Bet kreņķi neķeru it nemaz – draudzīgs lūgums, kuru tikai tā arī vajadzēja uztvert:)
    P.S. Tagad atzīšos savā aprobežotībā un jautāšu – ko nozīmē IRL?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.10.2010. 15.00

    .
    Nav, betij, tāds viens notiekošais, ko varētu “uzzīmēt” dažos teikumos.
    Lietas notiek. Tās ietekmē dažādi objektīvi faktori, un arī visai subjektīvas intereses.
    Ir jāatzīst ka:
    gribam būt suverēni, bet esam reāli atkarīgi gan no EU, gan KF;
    gribam kā “eiropā”, bet esam pārtērējušies;
    gribam tikai dziesmusvētkus, bet reāli eksistē divas kopienas;
    gribam būt saimnieki, bet iepērkamies Rimi un Maksimā;
    gribam gudrus ministrus, bet negribam maksāt algas;
    ministri bez algām zog, bet mēs brīnamies un vāvuļojam…
    Un tā veidojas kombinācijas. Daudz kombinācijas. Ļoti daudz.
    Bet gandrīz katrs komentētājs ir pārliecināts, ka viņš zina vienīgo pareizo. Katrs savu pareizo. Bet prasme un māka ir savienošanā. Šodien savienošanā. Un, savienojumam ar rītdienu, vietas paredzēšanā.

    P.S.
    Ja kāds apgalvos, ka uzrakstītās lietas ir triviālas, piekritīšu.

    P.P.S.
    In real life

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 07.10.2010. 16.16

    1. pilnīgi “neatkarīga”” no citiem ir tikai Ziemeļkoreja,bet, viņi ēd humanitāro palīdzību un zāli
    2.Eiropā daži pārtērējušies daudz vairāk par mums.
    3. neredzu sakaru starp divām kopienām( kas ari ir visai nosacīti) un dziesmusvētkiem.
    4.Lielveikalu kēdes ir viens no globalizācijas labumiem un ļaunumiem,kā kuram, jebkurā valstī( izņemot to pašu Ziemeļkoreju) tie pastāv, tāpēc to iedzīvotāji nejūtas saimnieki?
    5. Zog galīgi ne ministri, un galīgi ne tāpēc, ka mazas algas.
    6. Sistēmiska politiska korupcija un zagšana ir dažādas lietas.
    7. Nesaprotu, kāds ļaunums no tā, ka katram komentētajam savs viedoklis?
    8. Ja ar “savienošanu”” saproti kompromisus, tad tur es tev piekrītu. Vārdi “kompromiss” un “solidaritāte” mūsu sabiedrībā tādi nepopulāri.
    9. Arī par to, ka neprotam prognozēt savu lēmumu sekas un kaut nedaudz plānot un nospraust stratēģisko virzienu – kur ejam, un ko īsti gribam ( ja pareizi tevi sapratu) – piekrītu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.10.2010. 16.57

    .
    Un?
    Tu jau tikai pavairoji variantu klāstu.
    Bet pats regulāri cīnies par vienīgo pareizo! ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.10.2010. 17.23

    Laikam tomēr nepietiekoši bieži apmeklē IR, ja tadas aplamības izsaki. Viedokļi te mēdz būt dažnedažādi un, ne vienmēr, sakritīgi. Ar Dzeri mēs aizvakar diskutējam uz velna paraušanu, kas nebūt neliecina par vienīgo pareizo viedokli komentāros.
    Ja tu biežāk izteiktos par parādībām un notikumiem, nevis par šeit sastopamām personālijām, iespējams, ka arī mūsu viedokļi kādreiz saskanēs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 07.10.2010. 17.42

    īsti nesaprotu, ko tu gribi pateikt?
    Slikti, ka katram savs viedoklis?
    Vai arī, ka izsakot savu viedokli, obligāti jāpiemetina, ka tas ir tikai viens no iespējamiem, ka es neizslēdzu arī citu viedokļus, utt., manuprāt, tās ir pašsaprotamas lietas.
    Cita lieta, ka sēžot saeimā, kur ir dažādu viedokļu pārstāvji, ir jānonāk pie kāda kompromisa, bet, te iet runa par komentāriem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.10.2010. 20.32

    .
    Atkārtošos.
    Gandrīz katrs komentētājs uzskata, ka viņam ir vienīgais pareizais viedoklis. Tas,ka viedoklis ir, ir labi. Tas, ka viedoklis tiek uzskatīts par vienīgo pareizo, tā mēdz būt.
    Jāpasmaida vien par to, ka katrs vienīgā pareizā viedokļa paudējs ir kvēli pārliecināts, ka tas arī būtu realizējams. Tas vienīgais. Katra pareizais.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 08.10.2010. 01.10

    Ak tad tāpēc tu katru savu komentāru sāc ar “varbūt ka tā”? Lai kāds kritiski noskaņotājs neiedomājas, ka uzskati sevi par patiesības pēdējā instancē nesēju?
    Savā pieticībā un kautrībā tu ar sirds drebēšanu uzraksti dažas rindiņas un – še tev! – hiēnu un alkatīgu komentētāju bars metas tev virsū, plosa tavu viegli ievainojamo fizisko un garīgo substanci:(
    Man no sirds ir žēl, ka esmu bijusi to skaitā. Pat vairāk – esmu laikam bijusi viena no nežēlīgākajām. Piedod, ja vari. Tas viss aiz nezināšanas. Jo kur tur bija teikts par tiem, kas nezina, ko dara? Man ir skumji. Tagad patiešām noķēru kreņķi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 08.10.2010. 08.59

    .
    Neiespringsti, betij!
    ;)

    P.S.
    Pirms brīža Tu gan apgalvoji, ka es visus ievainojot ar nepareizām piezīmēm…
    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 08.10.2010. 11.16

    Esmu apzinājusies savu kļūdu un ļoti nožēloju:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 07.10.2010. 11.11

Vienīgā izeja ir hūtaiņa arests :(
Bez papuča, iespējams, kādam ,no tā sauktajiem zaļajiem patriotiem, ierunāsies sirdsapziņa un netiksim pakļauti krievu zābakam!

+7
0
Atbildēt

0

ievuliitis 07.10.2010. 11.00

” kā arī varētu pretendēt uz kādu no ekonomikas bloka lielajiem amatiem – Ekonomikas vai Satiksmes ministrijas vadīšanu” –
Jā, jā! Kurš kāršu spēlmanis uzreiz saka, ko grib? Par Tieslietu ministriju pat neiepīkstējās:)) Bet mēs tak atceramies, ka ne Zemkopības, ne Vides, pat ne Ekonomikas ministrijas nav Lembergam tik akūti svarīgas, kā Tieslietu.

+4
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 07.10.2010. 10.58

Interesants ir Lemberga uzbrauciens VL. VL puiši gan viņu ir aiztāvējuši ar zobiem un nagiem. Varbūt medusmēneša beigas?

+1
0
Atbildēt

4

    ievuliitis > andrisskrastins 07.10.2010. 11.03

    Gaidīji no viņa sekošanu Goda kodeksa principiem?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 07.10.2010. 11.18

    Vienkārši, divām būtnēm, ar tuvām ideoloģijām, antiliberalām, ar noslieci uz vadonismu un totalitarismu, vienā krātiņā grūti sadzīvot.
    Konkurence vienas sugas robežās visnežēlīgāka.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > andrisskrastins 07.10.2010. 12.01

    /uzbraucienu, vai ..nevar paļauties uz VL/ – saprotu tā, ka šos vīrus nav izdevies nopirkt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 07.10.2010. 12.52

    Arī tā var būt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 07.10.2010. 10.53

Saprotu tā, ka zzs nevar uzticēt praktiski neko, lai ņemas ar saviem pāķiem un vīru lietās nemaisās.

+2
-2
Atbildēt

6

    ievuliitis > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 11.02

    Negvelz muļķības! Duklavs bija labs Zemkopības ministrs un labāku par Vējoni Vides ministru Latvija nav redzējusi kopš Neatkarības atgūšanas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 11.10

    Par Vējoni es piekrītu, bija ar viņu saskare caur sievas darbu, sakarīgs cilvēks.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 11.26

    Es pat teikšu vairāk, arī Augulis nebūt nestrādā slikti manuprāt. Tāpēc jau arī izbrīna, ka vairums šeit neko uzticēt zzs negrib, visur rādās kaut kādas diversijas, kaut gan izņemot saeimas dažus balsojumus tur viss ir bijis vairāk vai mazāk kārtībā. Redz kur zzs ir tirgū izlicis spīkera amatu – ko gudrie domā par tādu ķecerību, ka šo amatu iespiest rokās Urbanovičam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 11.26

    Betija. Sveika! Vienreiz redzu arī Tevi niknu!:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 12.05

    to betijacelmale
    Par Vides ministra darbu liecina piecūkotā vide un tas, ka vēl līdz šai dienai nav ieviests depozīts iepakojumam.
    Kā Tu domā, čekas izdzimteņu firma “skonto būve” bez kādas pieredzes atkritumu utilizācijā, tika pie treknā pīrāga, Gudrona dīķiem, ja ne ar Vides ministrijas atbalstu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Līna Kārkliņa 07.10.2010. 12.27

    Ino, neesmu nikna. Šoreiz neesmu saklausījusi sarkasmu meeerina tekstā, pieņēmu to par stulbu apgalvojumu. Atvainojos viņam:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 07.10.2010. 10.49

Arī man ir lielas šaubas, vai ZZS drīkstētu uzticēt satiksmes, vai ekonomikas ministrijas. Tomēr viņi ir faktiskie stāvokļa noteicēji šajā situācijā. Tieši viņi nosaka kura lielā apvienība būs valdībā. Tā būtībā ir absurda situācija, tomēr reāla. Arī pats Lembergs tā ir lielā mērā pasargāts no notiesāšanas. Ne velti viņš ieminejās arī par Tieslietu ministriju sev. Dombrovskim un “Vienotībai” ir ļoti nepatīkama situācija, lai pieņemtu šos atbildīgos lēmumus par ministrjām. Atkal viņiem ir jāpabaro kaza, nesaplosot vilku.

+5
-1
Atbildēt

3

    Valdis Ādamsons > mxblack 07.10.2010. 14.12

    Vai Jūs tiešām domājat, ka ZZS grib būt zem SC “tupeles”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 07.10.2010. 16.08

    Viss ir atkarīgs no Lemberga plāniem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 07.10.2010. 17.33

    Ja visi letiņi galīgi nesaleksies, tad TM būs Gaidis Bērziņš (NA). Lembi tas apmierina.
    Tomēr atdot ZZS divas ekonomiski svarīgākās ministrijas – satiksmes un ekonomikas būtu neloģiska prasība, jo ZZS Koalīcijā ir 22 vietas no 63 – tikai trešdaļa. Lai ņem satiksmi un bīda tranzītu – varēs pierādīt, ka arī bez krievu dibenu bučošanas bizness ar Krieviju ir iespējams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ieva_firere 07.10.2010. 10.49

Pēdējā laikā visur jūtami centieni VL nolikt līdz ar zemi un pierādīt, ka viņi nekam nebūs derīgi. Pārējās apvienības tiek kritizētas samērā maz. Savādi. Gribētos paklausīties arī diferencētākus viedokļus par pārējiem politiskajiem spēkiem.

Bet par Lembergu – viņam patīk izklausīties visu zinošam un visu varošam. Daudzi tam notic un tādēļ arī vēlēšanās bieži no cilvēkiem bija dzirdams, nevis “Es balsoju par ZZS”, bet lepnas atbildes “es balsoju par Lembergu”. Man jau nu gan liekas, ka Lembergs ir visvarošs kaut ko virzīt uz labo pusi tikai Ventspilī, kur viņam ir reāli resursi un sava sistēma. Latvijas līmenī viņš neko nepanāktu, jo ar valsts budžetu būtu jāstrādā pavisam citādi.

Un kāpēc gan Eiropu un pasauli pārsteidz tikai VL atrašanās Saeimā un nevis tāda cilvēka tuvināšanās varai, kas to vien dara, kā pa tiesām dzīvo?!

+13
-2
Atbildēt

0

mary75 07.10.2010. 10.48

Bet, TM Lembergu vairs neinteresē?
Tātad, patreiz absolūti pārliecināts, ka viņam nekas nedraud, jo no viņa viss atkarīgs.
Kā tas arī ir.
Kā jau banānu republikā.

+4
-1
Atbildēt

11

    austrisv > mary75 07.10.2010. 11.00

    Džeri, es domāju, ka Lembis labi zina, ka Vienotība nedos viņiam TM!!! tad atkal notiks stīvēšanās un ilga! Tāpēc lembis tagad prasa ekonomikas ministriju, un tas jau arī nav nekas labs, ja zaglis var paņemt valsts mantu!
    Lembim nemaz nav tik viegli ar to krimināllietu, jo esot dokumenti no Šveices, kuri nepārprotami nav Lembja interesēs!
    gan jau dzirdēsim atkal viņa brēkšanu par politisko pasūtījumu!
    Tas labi, ka saproti, ka mēs arī saprotam, ka tāpat kā SC ir abi K7K sponsori, tāpat arī Lembis ir ZZS īpašnieks. Būs smagi latvijai, jo ielaista tā kaite ar oligarhiem, kuri, domāju, ka nesnaudīs, bet visi kopā atkal visu mēģinās kārtot pa klusam!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 07.10.2010. 11.16

    Kā jau banānu republikā.
    —————————————–
    Nē.
    Mēs audzējam latvāņus.
    ZZS(Lembergs) jau ir tas neredzamais akmens virs kura mutuļuo pēcvēlēšanu dienu virpulis(SC, VL, Vienuotība par , pret).
    Un viekāršā un elegantā risinājuma nav.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 11.24

    “Latvāņu republika” – patiešām, atbilstošāk.
    Saprotu jau, galvenais, saglabāt koalīciju, lai jau tas Lembergs dzīvo vesels.
    Kaut arī, tiesu sistēmas atkarība no politiskās varas arī nav nekas labs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.10.2010. 12.00

    to dzeris49
    Pilnīgi pragmātiska būtu Lemberga atbrīvošana no kriminālatbildības, ja KNAB priekšnieka sienas tiek iztapsētas ar Šlesera, Šķēles, Ušakova, Ļurbanoviča, Dolgopolova, Amerika un viņu līdzdalībnieku ādām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 12.51

    Reāli tas būtu iespējams, ja viņš uzdotu kādu informāciju, kas atļautu notiesāt Šķēli un Šleseri.
    Tad viņu, cik zinu, kā svarīgu liecinieku, varētu oficiāli atbrivot no kriminālatbildības, ja tikai nekļūdos, Latvijā ir vai nav tāda iespēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.10.2010. 13.47

    to dzeris49
    Bez kādas informācijas. Tiesiskā valstī bez administratīvā resursa šo “kungu” un viņu līdzdalībnieku no SC un PLL pakaļas ir nolemtas saplosīšanai aiz cietuma sienām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 14.08

    Cik tu asinskārs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > mary75 07.10.2010. 14.09

    Pagaidām nav tāda iespēja!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 07.10.2010. 14.20

    Saprotu jau, galvenais, saglabāt koalīciju, lai jau tas Lembergs dzīvo vesels.
    ————————————
    Lembergs “dzīvo vesels” visās koalīcijās.
    Variants(kurā it kā varbūt ne gluži vesels-lai gan īsti nevar zināt(juo tā Sc ies izkaut iespējamu tuvas nākuotnes sabiedruotuo)-Sc.+Vienuotība ir
    Vortigerna sindroms:
    V gs.Britu(ķeltu) valdnieks,kas netika galā, ar kaimiņu piktiem un skotiem.Pieaicināja palīgā sakšus nuo kontinenta.

    Tāpēc mums tagad skuolā jāmācās angļu nevis velsiešu( britu ķeltu) valuoda.

    Tā sanāk ar vienkāršajiem un ātrajiem risinājumiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.10.2010. 14.59

    to dzeris49
    Dura Lex

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.10.2010. 17.01

    Ir , ir tāda iespēja, jo nīstais Maizītis jau paguva ierosināt un arī pieņēma šo likumu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 07.10.2010. 10.39

Ekonomikas un Satiksmes ministru amati dos iespējas izlaupīt simtiem miljonu latu. Ja ZZS tiks šīs ministrijas, zūd cerība, ka tiks izdzenāti un saukti pie kriminālatbildības Šlesera ielikteņi LDz, Lidostā, Latvijas valsts ceļos un LIAA.

+12
-1
Atbildēt

1

    austrisv > raimonds_bossltd 07.10.2010. 10.45

    Ombros!
    Tur Tev taisnība, bet, ja premjers prasīs, tad tomēr ZZS ministram būs jānodrošina, ka SM valda kārtība nevis valsts mantas izzagšana! interesanti, kāda personālija Lembim ir prātā?
    Manuprāt, būs jāziedo kāda no šim abām ministrijām šim oligarham pārraudzīšanā, bet jākontrolē un jāskatās šim zaglim uz pirkstiem! No otras puses, lai Lembis laiž caur Ventspils ostu to naftu uz Blatkrieviju nevis caur Rīgas ostu, lai Ušakovs paliek bez gardā kumosa, jo bija jau pārāk rijīgs palicis un opozīciju neuzklausa, nemaz nerunājot par sadarbību un amatiem RD! lai tagad sūkā lācis pirkstu!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 07.10.2010. 10.38

Neesmu pret Zemkopības un Vides ministriem, bet IZM noteikti jāvada jaunam profesionālim ar modernu skatījumu un bez čomošanās ar augstkolu vadībām.

+6
0
Atbildēt

0

mary75 07.10.2010. 10.37

Nu, te jau Lembergs bez kautrēšanās parāda, ka ļoti labi saprot ka viņam rokās visi trumpji, un tāpēc nemaz netaisās izrādīt sevišķu diplomātiju, bet, taisās diktēt noteikumus.
Tas mājiens, ka, ja politiska situācija mainītos, arī viņš varētu uzņemties valdības veidošanu – tas jau nekas cits, kā atklāta norāde Dombrovskim – ja man kas nepatiks, vai man būs izdevīgi, varat arī palikt aiz borta.
Ne jau par velti pirms tam Lembergs skaidro, ka, principā, ZZS nevienam nav sevišķi iebildumi darbam ar SC.
Un vēl tā muldēšana par “sorosītiem”, un par to, ka atsevišķi deputāti var nobalsot arī ne tā, kā no viņiem gaida…
Jā, par uzticamu partneri to diezin vai var nosaukt.

+18
-2
Atbildēt

7

    raimonds_bossltd > mary75 07.10.2010. 10.43

    to dzeris49
    Lai arī Lembergam un Brigmanim, tāpat, kā Ļurbanovičam ir kolaboranta noziedzīgā pagātne, pārējie ZZS biedri nav atklāti fašisti un Latvijas ienaidnieki, kā SC

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 10.55

    Vari jau beigt mani aģitēt, es SC saukt valdībā vairs neaicinu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 07.10.2010. 10.55

    Dzeri, atgādinu tavu teicienu, ka jāspēlē ar tām kārtīm, kādas ir. Un no savas puses pebilstu, ka acis jātur plaši atvērtas lai pamanītu pretinieka blefošanu, šmugulēšanos un prastu blēdīšanos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 11.07

    Nu bet kā savādāk, citas iespējas jau vispār nav.
    Mūsu valstī viss iet pēc mazākā ļaunuma principa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.10.2010. 13.17

    dzeris49
    Viņš neaicinot. Vai tev nav lielummānija?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.10.2010. 14.06

    Un vai tu vienmēr saproti izlasītā jēgu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 07.10.2010. 18.17

    sadod vinjam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.10.2010. 10.34

Es saeimas priekšsēdētāja amatā labprāt redzētu PS pārstāvi.

+3
-3
Atbildēt

2

    buchamona > dro 07.10.2010. 10.39

    es arī :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 07.10.2010. 12.40

    Es labprāt redzētu, ka tiek izveidota viena partija – Vienotība un izbeigtos šķirošana un ņemšanās Vienotības iekšienē par to, kuram kas pienākas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 07.10.2010. 10.32

Lembergs visu mēra pēc savas mērauklas, un tas ir saprotami. Ventspils šakāļi, sorosieši – vārdu sakot LV iekšpolitika viena vienīga “razborka” :) Tieši tādēļ man tā bilde izskatās pavisam citāda – attiecībā uz VL/LNNK 8 balsīm un koalīcijas stabilitāti.
Tulīt kāds sāks rakstīt, ka tad jau labāk SC utt, tad uz reiz gribu atgādināt par Krāsotāju, Karginu, Vienotu Krieviju utt, tas tā, lai lieki nebūtu jātērē laiks te klabinot :)

+16
-1
Atbildēt

4

    austrisv > buchamona 07.10.2010. 10.41

    Tieši tā, jo SC pārstāv krievvalodīgo saponsoru intereses. Piemērs tam ir Krā un Kar!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.10.2010. 10.42

    Laikam, uz mani mērķē?
    Tā pārdomājot, domāju, ka abi vienādi slikti.
    Un neaicināšu vairāk uz sadarbību ar SC, sevišķi, ņemot vērā Urbanovica retoriku.
    Ja šai koalīcijai patiešām izdosies veikt nepopulāras reformas, sevišķi strukturalās reformas valsts aparātā, kur var ietaupīt no 100 līdz 200 miļj., kā arī citas, kas ļautu pēc iespējas necelt nodokļus, un pēc tam ZZS nepārmetīsies PLL un SC pusē, publiski atzīšos, ka kļudījos.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 07.10.2010. 10.56

    Pieliku Tev + :)))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 07.10.2010. 18.15

    @dzeris
    es jau no pasha rita tev saku plusus likt. tu man patic.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.10.2010. 10.21

Vai tik nav tas mājiens – jūs parotaļājāties ar mani runājot ar SC, es parotaļāšos ar jums. Mani interesē, kuras personālijas tad ZZS piedāvātu šiem amatiem. Kaut kā neesu viņus manām raujamies šajās sfērās.

+8
0
Atbildēt

1

    austrisv > andrisskrastins 07.10.2010. 10.39

    Lūk, Pēcik, gluži manas domas!!!
    Mani arī interesē, kuru tad lembis var nominēt kā ekonomikas ministru, tāpat Satiksmes ministru???
    Bet par VL, lai labāk paklusē, jo pats jau daudz biežāk ir sev mēginājis izspiest labumus, kau vai to pašu TM amatu un visādus citādus bonusus.
    Ekonomiku gan tam zaglim nenovēlu, jo paklusām var paņemt atkal kādu valsts mantu sev un saviem bērniem ko papriecāties pa super veikaliem.
    Ka tik tas nav Urlanoviča ieteikums: dabūt ZZS ekonomikas ministriju, lai paņemtu krieviem Rīgas ostu, bet lembis sev Ventspilsostu!
    Tikai ne ekonomikas ministriju Lembim. tad latvija tiks izzagta kopā gan jau ar citiem kampējiem. Kā redzams, tad ZZS elektorāts ir par valsts nozagšanu, ja to dara Lembergs!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

jeers 07.10.2010. 10.19

Āboltiņu un Mūrnieci atstājot ārpus amatiem Vienotība tikai iegūtu. Vēlētāji to novērtētu, kad pašiem vēlētājiem būtu atkal jāsavelk jostas.

+11
-4
Atbildēt

0

disassociative 07.10.2010. 10.17

Es ļoti labprāt redzētu Lembergu pašu ekonomikas ministra amatā. Tas būtu lielisks variants kā parādīt, kas viņš īsti ir par putnu. Kamēr sēž savā mazajā Ventspilī ar visu ostu un naftas trubu, ir viegli runāt un visus kritizēt. Vajadzētu beidzot arī pašam reāli kaut ko sākt darīt valsts līmenī un parādīt savas patiesās spējas normāla lieluma ganībās ne piemājas pļaviņā.

+7
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam