Urbanovičs valdībai garu mūžu neprognozē

76

Komentāri (76)

Gints 07.10.2010. 02.42

Nu taisnīgās prasībiņas taisni ir bumbiņa ar laika degli. Tāpat jau šīs partijas elektorāts pieaug tikpat strauji, kā sarūk mūsējo balsotāju skaits. Ja tur vēl pieliktu naturalizācijas tūkstosus…..Paldies par kūkām!
Žēl, ka nevar uzstādīt ultimātu -ņemsiet Labklājības ministriju un viss! Tas būtu spoži.

0
0
Atbildēt

0

lismanis 06.10.2010. 12.54

bet pēc būtības runājot, es domāju, ka patiesībā Dombrovskis no šīs visas jezgas būs iznācis uzvarētājs. viņš piedāvāja SC sadarbību, kuru SC noraidīja vai noraidīs, līdz ar to SC vairs nevar teikt, ka viņu intereses netika ņemtas vērā. pat ja SC būtu izrādījuši lielāku ieinteresētību, tad PS kopā ar TB un VL nebūtu tam piekrituši, un tāpēc, manuprāt, koalīcija ar SC jau no paša sākuma bija mazvarbūtīga, tomēr šis solijs bija nepieciešams, lai parādītu ZZS, ka nepieciešamības gadījumā Vienotība var runāt arī ar SC. beigās jau droši vien tā pati esošā koalīcija turpinās darbu, bet visas šīs priekšspēles ir manevri, lai beigās nonāktu pie secinājuma, ka esošajai koalīcijai ir jāturpina darbs.

un vēl, Urbis tiešām sāk krist reāli uz nerviem ar saviem izteicieniem par to, ka visi, lūk, uzvedas kā mazi bērni, bet viņš – papus – gan zinātu ko un kā darīt. tas ir blefs.

+4
0
Atbildēt

0

lismanis 06.10.2010. 12.41

cik var noprast no daudzajām gramatiskajām kļūdām viscaur ir.lv, tad korektori šajā organizācijā netiek algoti. nē, nu es jau saprotu, ka galvenais ir saturs nevis forma, bet ja kļūdas parādās gandrīz katrā rakstā, tad tomēr kaut kas nav kārtībā.
šoreiz virsrakstā – Urbanovičs, nevis Urbanovics.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 06.10.2010. 12.38

SC neko daudz negribēja – tikai taisnīgas prasības.
Atvieglot naturalizāciju (lai varētu labāk integrēties Latvijas politiskajā dzīvē, tas ir – varētu balsot par SC) un oficiālu statusu krievu valodai.( Valsts valoda, protams, protams,joprojām būtu latviešu).
Un himna arī tikai latviski, varat neuztraukties.
Vai tiešām Valdim bija grūti piekāpties?

+1
-1
Atbildēt

0

marta1313 05.10.2010. 21.18

Varbūt Vienotības centienus “piejaucēt” SC vajadzētu uztvert vēsā mierā ?

Politoloģes Ilzes Ostrovskas viedoklis (no Apollo):

««Saskaņas centrs» (SC) šobrīd ir apjucis – viņi nezina, kā rīkoties – tuvākajā pusgada laikā palikt opozīcijā vai tomēr mēģināt iefiltrēties valdošajā koalīcijā, šādu viedokli intervijā radio «Balkom 93,9» pauda politoloģe Ilze Ostrovska, vēstī portāls «Mixnews.lv».

Pēc politoloģes domām, no vienas puses – SC nav, ko zaudēt, viņu galvenais uzdevums ir ar mediju palīdzību mācēt vēlētājiem izskaidrot savus politiskos soļus. No otras puses, ja SC tagad izlems ieiet koalīcijā, tad paši atteiksies no iespējas kaut kad no «Vienotības» pārņemt varu savās rokās.

««Vienotībai» pašlaik ir ļoti izdevīgi «pieturēt» SC, lai viņi nesēdētu opozīcijā, un nesāktu domāt, kā Dombrovskim atņemt premjera amatu. Taču SC šobrīd ir ļoti sarežģītas izvēles priekšā – ja viņi ieies koalīcijā, tad paši sev atņems iespēju kādreiz pārņemt varu savās rokās,» uzskata Ostrovska.

+7
0
Atbildēt

1

    Edzs > marta1313 06.10.2010. 01.26

    @bolero_10
    _…ja viņi ieies koalīcijā, tad paši sev atņems iespēju kādreiz pārņemt varu savās rokās,» uzskata Ostrovska._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    falshi. sirenas dziesma.
    Ostrovskai jau nu vajadzeja zinat panjemienu ka tiek parnjemta vara izedot organizaciju no iekshpuses.
    chaula vai nosaukums paliek bet saturs jau ir pavisam cits.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 05.10.2010. 19.15

Pa lielam,vienīgais uz ko Vienotība var domāt ilgtermiņā,šobrīd maksimāli spilgti parādīt- mēs sakam- nāciet,daliet atbildību par nepatīkamiem lēmumiem,par valsts nākotni,rīkojamies Latvijas interesēs…Un ja nu ne,ja tā ir tikai butoforiska tielēšanās,zinot,” ai,pagaidīsim, lai Valdis uzcepj budžetu,un tad..”, ir arī sabiedrība.Kura,starpcitu, vēlēšanās parādīja cik noriebušies tie kuņgim pietuvinātie organismi,ar visām viņu pērkamām dvēslēm,tukšām petardēm,uzpūtību..Nebūs tik viegli,susuri,nav 95,gads..visi aug un domā līdz.

+5
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 05.10.2010. 19.04

un kā būtu ja mēs visi vēsā angļu mierā un pīpējot pagaidītu kādu nedēļu vismaz kamēr šie visi satiekās un aprunājās un tad varbūt šiem kaut kas noskaidrosies un mēs savkārt kaut ko uzzināsim un tad varētu komentēt ko kurš pareizi jeb nepareizi dara. skatoties uz to kā dombrovskis līdz šim ir uzvedies [miera mika!] nedomāju ka viņš kā circenis karstos pelnos leks jeb sāks to lagzdiņa žestu pa ministru kabineta logu rādīt.

+6
0
Atbildēt

0

disassociative 05.10.2010. 18.20

Cienījamā Vienotība!
Vēlēšanu naktī uz mirkli bija eiforija, ka svētdien no rīta visi tiešām pamodīsimies citādā, godīgākā valstī. Bija noticis tas, uz ko neviens necerēja – vēlēšanās uzvarēja it kā gaišie spēki, vismaz mēs, necilie, mazie vēlētāji, tā bijām iedomājušies. Cerējām, ka vēlētāju dotais milzīgais uzticības kredīts Jūs motivēs jau no pirmās dienas aizmirst visas privātās ambīcijas un domāt valstiski. Divu dienu laikā šīs ilūzijas ir zudušas un ir kļuvis skaidrs, ka Vienotība nespēj domāt valstiski un vēlētājs ir kārtējo reizi rupji alojies savā izvēlē un nekādas Vienotības patiesībā nav. Šobrīd Jūs lieliski spēlējat uz to pašu nīsto oligarhu ģitāras stīgām, radot viņiem inkubatora apstākļus, kuros nonākt pie varas un turpināt izzagt valsti.

+9
-4
Atbildēt

7

    Elīna Barkovska > disassociative 05.10.2010. 19.18

    alias:
    Respect!!! Manas domas un izjūtas uzrakstīji. Tas, kas tagad notiek nav politika, bet politiskā prostitūcija un vēlētāju nodevība. Saeimā 63 balsis, bet mums nekaunīgi gaudo par nestabīlu koolīciju.
    Vienotībai liekas, ka ielekuši ekspresī uz 4 gadiem un viss kārtībā????
    Man no bezpēcības gribas bļaut… VISI VIENĀDI KANGARI!!!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 05.10.2010. 20.05

    Nē, vienkārši alkatīgi, varaskāri ļautiņi, kas tikuši pie varas un apreibuši no šis sajūtas kā odi pēc dzīrēm. Nākamjās vēlēšanās skuju taka arī šīm partijām. Vēlētājam ir beidzot ieslēgusies atmiņa, kas velk ilgāk kā trīs mēnešus.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > disassociative 05.10.2010. 21.51

    Jūs kā tādas brūtes, kuras pametis brūtgans – ak un vai, viņš mani pievīla!
    Pagāja divas dienas, un jūs jau – ak, Pēterītis spēlējās ar Jānīti, nevis ar Mārcīti, man Jānītis nepatīk, uzmetīšu lūpu!
    Tas, kas tagad notiek, ir process, process var būt dažāds, pagaidiet tak rezultātus, un tad sāciet runāt – uzticamies vai neuzticamies.
    Un rezultāts būs pēc pusgada – gada, ātrākais.
    Tīrais bērnudārzs.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 05.10.2010. 22.15

    …nu, puiši!…Jūs nu gan esat ieskrējušies!…torti uz pusdienas laiku nepasniedza!…beidziet!…sarunas par darbu koalīcijā un Saeimā…ir tikai pašā sākumā…un ir tikai loģiski,ka Vienotība runā ar visām Saeimā iekļuvušajām partijām…tas, ka kāds nevar muti saturēt…un mēle kustās ātrāk par smadzenēm…nav nekāds pārsteigums..arī Jūs jau paspējāt savu vilšanos paust!…šobrīd ir! jārunā…un ar visiem!…nedrīkst pieļaut to pašu kļūdu, ko Kalvītis ar Šķēli izdarīja iepriekšējo vēlēšanu naktī – ka viss jau ir skaidrs…un uz sitiena uzurpēja “pirmās nakts tiesības”….

    …P.S. kamēr rakstīju…tikmēr dzeris jau līdzīgu domu paudis….:))

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 06.10.2010. 00.30

    @alias, 5.oct 18:20
    …Divu dienu laikā šīs ilūzijas ir zudušas…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa, divu dienu laika.. ari manas sajutas ir lidzigas.
    ja Vienotiba atstumjot VL turpinas virzities uz pretdabisku savienibu ar SC tas elektorata reakcija ir neprognozejama. bet vienmer ir varianti, viens no tadiem – referendums.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 06.10.2010. 00.40

    @zanE
    _…tas, ka kāds nevar muti saturēt…un mēle kustās ātrāk par smadzenēm…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    zane, pirmo reizi kad Aboltinja saka runat Urbanovicha vardiem tu teici lno ka vinsh to ir parpratis, ta bijusi ironija, joks.
    shodien redzam ka tas nav vinjas joks bet ta ir nopietniba un sliktakais te ir tas ka neviens vinjas teikto nav atsaucis, tatad vinja pauzh Vienotibas viedokli.
    vel, tu saki – “…šobrīd ir! jārunā…un ar visiem!…”
    OK, ar visiem, ta ir. bet ne jau visiem ar visiem, tam kas ir paradijis ka nemak runat un laizh ahineju to vajag aizdzit no galda un muti ar lupatu aizbazt.
    lai neiedzivotos nepatikshanas liedziet Aboltinjai publiskas uzstashanas iespeju kamer iet sarunas par koaliciju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 06.10.2010. 02.31

    …pag!…par Āboltiņu kaut kā neatceros…lasīju gan, ko tādu…bet vai tad man arī būtu pēcvēlēšanu stress piemeties, ka būtu, ko tādu muldējusi….:))
    ….lūk, tur es Tev piekrītu – nav viņiem komandas ar vienotu stratēģiju, kas šīs pārrunas veiktu….un Valdis viens pats arī to nevar pavilkt…un tās ir Vienotības kļūdas…kļūdiņas…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 17.37

to Andrejs Zviedris
No kurienes trulais komuņaga Ļurbanovičs sagrābstījies tādus terminus, kā “makroekonmiskā”?

+8
-1
Atbildēt

0

qxamo 05.10.2010. 17.34

Nez, tas Kristovskis nevarētu kādu brīdi paklusēt? Tīšuprāt gaisa jaucējs!

+5
-2
Atbildēt

0

itommy_ 05.10.2010. 17.31

Patiesībā pēc vēlēšanu nakts Urbanovičs nekādas muļķības nav sarunājis. Viņa norūpējušais vaigs par makroekonmiskā piedāvājuma iztrūkumu Dombrovska nometnē ir adekvāts. Ja Dmbrovskim būtu reāls plāns, tad noņēmēji rindā stāvētu. Bet nav jau! Izrādās, Dombrovskis ir tikai Ašerādena prekšvēlēšanu triks. Stabilitātes programmas iemiesojums. Interesanti, stabilitātei kam – vai Vienotības funkcionāru lielo amatu apetītei?

+3
-12
Atbildēt

3

    Lelliite, Dollijs > itommy_ 05.10.2010. 18.20

    Toties Urbanovičam nav ne plāna, ne ideju – nekā. Visās debatēs kā mantru atkārtoja – lai Dombrovskis piedāvā savu budžeta variantu, tad arī skatīsimies. Pats neko nepiedāvās, lai “nepateiktu priekšā”… Vai tas, tavuprāt, ir normāli no premjera amata kandidāta? :D Un vēl pārmet Dombrovskim kaut ko :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 05.10.2010. 18.26

    Urbanovičs saprot, ka viņam premjera amats nespīd. Tāpēc arī pa priekšu lokomotīvei neskrien.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > itommy_ 05.10.2010. 18.31

    Ko nozīmē – pa priekšu lokomotīvei? Visām (vai gandrīz visām) partijām bija vismaz kaut kādas idejas par budžeta konsolidāciju, izņemot SC, kuru vienīgā doma bija budžeta deficīta palielināšana līdz 10%. Par pārējo pilnīgs klusums.
    Neviens jau viņam neprasīja detalizētu budžetu, bet tikai kaut kādas idejas ko varētu darīt. Bet… atšuva :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.10.2010. 17.24

Šodien iekļauties koalīcija nozīmētu uzņemties arī kaut kādu atbildību, a tas SC nu galīgi nav vajadzīgs. Cita lieta pabļaustīties, ja sāk piekāpties – izvirzīt nepiepildāma prasības un atkal bļaut. Maskavā piebalsos, jau tagad liek vaļā.
Pēc pusgada kopā r PLL un tiem pašiem dolārzaļajiem dīvāna zemniekiem met vienotību, ja tā nav vēl pati sašķīdusi, pār… kārti un ņem varu. tad jau – uz ilgu laiku.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 17.24

Mērkaķis, viņš neizslēdzot. Gatavojies tribunālam, fašist!

+1
-1
Atbildēt

1

    Edzs > raimonds_bossltd 06.10.2010. 00.11

    nevareju saprast kuram merglim tu te to saki, bet tad ar Find atradu virsraksta – Urbanovičs. viss skaidrs, jautajumu nav.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 17.17

@algarius
ZZS ir “slidens”… viņi “guļ” ar tiem, ar kuriem izdevīgāk. Šodien der Vienotība, bet rīt varbūt kaut kas cits. Jāatceras, ka ZZS ir bijis praktiski VISĀS valdībās. Kā tas iespējams? Kompromisi un varbūt arī neskaidra (izplūdusi) nostāja. Nezinu, bet man liekas, ka labāk ir notiesāt Lembergu un pārējos zagļus un kampējus, nekā nelaist SC valdībā. Ja vien SC paši vēlas, šī ir viņu iespēja. ja viņi nevar parakstīties zem tā, ka (1) Latvija tika okupēta, (2) latviešu valoda ir vienīgā valsts valoda, un (3) jāatsakās no sadarbības “Jeģinaja Rossija”, tad paši vainīgi. Tad Vienotībai ir ļoti skaidri jākomunicē iemesli, kāpēc SC nav valdībā.

+27
-2
Atbildēt

7

    Juris Millers > Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 17.22

    ZZS praktiski ir vienas jomas partija – viņi šeptējas pa savu zemkopības ministriju un īpaši neuztraucas kas un ko darīs citur. Tas arī ļauj viņiem būt jebkurā koalīcijā. ZZS ir viegli paredzami.

    Problēma ir tāda, ka ZZS velētaji ir lauku latvieši. Viņi var daudz ko piedod, kamēr vien Saimnieks pie šprices, BET Vienotības valdības gāzšanu, lai valdībā ienāktu ar Saskaņas Centru ZSS vēlētaji gan nepiedos. Tāds gājiens viņiem būtu nāvejošs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Nav tik traki, ZZs sevi māk pasniegt, LNT “debatēs” Līdaka konfliktēja ar PCTVL pārstāvi nevis ar SC, tāpēc viņiem ir vieglāk iziet no situācijas. :) Ar dažām manipulācijām, viņi panāks atbalstu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    manuprāt, ZZS nav nekādi zemnieki – tā ir Lemberga kabatas partija ar visām no tām izrietošām sekām. Pēc savas būtības (Eiropas kontekstā) zaļie un zemnieki ir diezgan pretrunīgas lietas. vismaz šobrīd. Viņiem ir tas imidžs, bet seguma tur nav nekāda.
    par viņu sadarbību ar SC – piekrītu, jo viņu elektorāts ir nacionāli noskaņots. no otras puses, Lembergs ir krimināls – viņa vainas pierādīšana ir tikai tehniska un politiska lieta. Tas ir fakts, ka viņš ir apzadzis Latvijas iedzīvotājus, izmantojot savus valsts amatus. No otras puses, PR strādā labi – viņš ir populārs. Tā kā, ja viņš var savus kriminālos faktus pārvērs pozitīvās lietās (ZZS vēlēšanu rezultāti), tad arī sadarbību ar SC viņš varētu “uzspodrināt” pietiekami labi. Tad jau arī PLL pieslēgtos (jo viņi trīs vienojās par Dienas “iznīcināšanu”), un tas nozīmētu LV pilnīgu degradāciju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 17.34

    to ت ♠Ak Dievs/

    Vismaz puse ZZS deputātu pametīs savu partiju, ja tās vadība sadomās sačupoties ar Latvijas ienaidniekiem un latviskai valdībai vairākums būs nodrošināts.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ombros, vai esi drošs, ka cilvēki tā riskēs? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Dzintars Kalniņš 05.10.2010. 17.40

    to ت ♠Ak Dievs/
    Es arī domāju, ka neriskēs ar ienaidnieku likties gultā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Dzintars Kalniņš 06.10.2010. 12.37

    ZZS ir “slidens”… viņi “guļ” ar tiem, ar kuriem izdevīgāk.
    _____________
    Precizēsim – ZZS guļ ar tiem, kas izdevīgāk Lembergam. Un pārdodas tieši pēc tās pašas shēmas. Ja Vienotība neaiztiks Lembergu, viss būs ok, koalīcija un valdība būs stabila. Tas var nozīmēt, piemēram, Tieslietu ministrija ZZS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 05.10.2010. 17.14

ZZS buus tas kurš uzmetiis Vienotiibu , kad buus pienaacis iistais briidis un tas pienaaks jau driiz…

+3
-1
Atbildēt

2

    Valdis Ādamsons > Janka, Janic 06.10.2010. 00.17

    Bet vai ZZS tomēr gribēs atrasties zem SC tupeles?
    Hūte otrā dienā pēc vēlēšanām apgalvoja, ka Ventspils domē SC atrodoties karojošā opozīcijā un tāpēc viņš negribot to pārnest uz Rīgu, ar to itkā dodot mājienu, ka ZZS nav jāiet kopā ar SC Saeimā…
    Kā to saprast?
    Vai par vienu divām diennaktīm viņa uzskati mainījušies, ja ticies ar Urbi?
    Jā, un ko tad par šo joku domā nezinītis Brigmanis par šo tikšanos?
    Ā, nav paspējis uzklausīt Hūti…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 06.10.2010. 07.31

    viņš jau sniedza atbildi ” nejauciet Ventspili ar Riigu…” , taatada riigaa viņam krievi veel nav uzkaapuši uz kaajaas , proti ietekmes sfeeraas… un kaads viņam sakars ar partijaam , viņš vienas partijas biedrs , KPSS , tagad tikai politbizness , pakaartots uz pašaizsardziibu , lai balstiitu nevainiibas prezumpciju , viņš liidziigi jaunavai marijai( kas bez greeka ieņeema) bez greeka ticis pie miljarda….cilveeks ar lielu pieredzi šajaa jomaa , ne velti populaaraakais politiķis , ZZS nekad nebuutu traapiijis tik daudz vietu saeimaa bez sava Napoljona( berluskoni)!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 05.10.2010. 17.14

Biškekas atamans sāk pārvērsties par lēnprātīgu Balto tēvu :) Grūti tam noticēt, dzīve nav pasaku grāmata

+27
0
Atbildēt

8

    Dzintars Kalniņš > buchamona 05.10.2010. 17.22

    tā viņš ir… esmu priecīgs, ka Vienotība vinnēja. Ja tie būtu SC, tad šobrīd mēs runātu pavisam savādāk. No otras puses, SC nedrīkst ignorēt – tā ir ceturtā daļa Latvijas balstiesīgo iedzīvotāju (t.sk. latvieši). Jābūt gudrākiem un jāmēģina strādāt kopā, citādi nav jēgas, jo, ja visu laiku tiks celti augšā krievu/latviešu jautājumi, iedzīvotāji cietīs…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > buchamona 05.10.2010. 17.34

    Ja pilsētā ir 60 strādnieki un 40 zagļi. Vai tas nozīmē, ka strādniekiem vajadzētu sadarboties ar zagļiem, iet uz kompromisu un teiksim ļaut zagt tikai pa naktīm? Nē.

    Katrai partijai ir savi principi un savs skatījums uz to kādi likumprojekti ir vajadzīgi un kā risināt problēmas. Attiecīgi likumprojekti ir jāveido valdošajai koalīcijai pēc saviem principiem. Ja opozīcijai ir idejas, kas valdošajai koalīcija arī patīk, tad tos var iekļaut, bet tikai ja šīs idejas arī atbilst valdošās koalīcijas principiem. Pārsvarā gadījumu nav tādas lietas kā kompromiss: ja valdība grib atlaist sliktākos 10% skolotaju, konsolidēt klases un pacelt palikušo skolotaju algas, bet opozīcija grib uztaisīt mazākas skolas dziļāk laukos ar mazākām klasēm un mazākām skolotaju algām, tad kāds var būt kompromiss? Lielākas klases un mazākas algas?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > buchamona 05.10.2010. 17.48

    Vai Putina partija palīdz krievvalodīgajiem Krievijā?
    Vai tie kopš Putina nākšanas pie varas dzīvo jūtami labāk nekā iepriekš?

    Ja nē, kāpēc tad saruna par to, ka SC = “liela iedzīvotāju daļa”?
    Šī “liela iedzīvotāju daļa” tikai grib labi dzīvot, tāpat kā mēs visi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.10.2010. 17.54

    changalis – Tu esi kādreiz iedomājies, kas būtu SC bez tiem diviem punktiem viņu programmā – valoda un pilsonība? Nekas. Viņu pastāvēšana kļūtu bezjēdzīga. Tādēļ uzskatu, ka SC nav pareizā prizma caur kuru mēģināt sarunāties ar krievvalodīgajiem. Tā saucamajām “latviešu” partijām ir jāsāk domāt par to, kā uzrunāt viņus pa tiešo, kā to jau dara SC, cenšoties runāt ar latviešiem, bet tas ir nākotnes jautājums. Šobrīd, dižķibeles iespaidā, mēs nedrīkstam atdot tās pozicijas, kuras mums jau ir un tādēļ šī te pīšanās ar SC man nevieš īpašu uzticību :).

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 05.10.2010. 20.23

    dzīve nav pasaku grāmata ”
    —————————————
    Nav gan
    Šausmoviks un vodeviļa.Ar Āboltiņu un Urbanoviču titulluomās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 05.10.2010. 23.50

    @lama
    piekritu par Aboltinju un Urbanovichu, tie labi sadejo.
    bet, – godajamais lama, ko saki par Vienotibas priekshveleshanu reklamu, nevareju tai formulai jegu izlobit, asociacijas vienmer nelagas iznaca, tagad man tas radas ta:
    balsosiet par vienotibu – bus Dombrovskis,
    balsosiet par saskanju – bus Urbanovichs,
    tiek veikta iedzivotaju aptauja…
    – VISS BUS LABI !!

    tas ir apmeram ta ka bija kadreiz –
    serp i molot, molot serp,
    eto nash sovetskij gerb,
    hochesh zhnji a hochesh kuj
    tad tur vel kautkas pa vidu, un –
    golosuj, njegolosuj,
    vsjo ravno poluchish hljeba.. nu apmeram kautka ta.

    shie speki ljoti strauji pievelkas, un man tagad sak likties ka tas jau bija paredzets, – VISS BUS LABI.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > buchamona 06.10.2010. 05.25

    @riņķīapkārt
    Jā, valoda un pilsonība ir SC pastāvēšanas stūrakmeņi. Tieši tāpat, kā VL/TB/LNNK. Tas, ko es vēlos uzsvērt, ir, ka šobrīd ir jāsāk VISIEM runāt un strādāt kopā. Jāatmet galējības un dalīšana pēc nacionālās piederības. Visi vienojamies par pamatnostādnēm valodas un nacionālajos jautājumos un viss – noliekam to plauktiņā un vairs nerakņājamies! Tikai tad, kad tas tiks izdarīts, varēsim sākt domāt par pārējām lietām (ekonomika, sociālie jautājumi, izglītība). Manuprāt, mēs pārāk daudz laika tērējam lietām, kuras šobrīd nav pašas svarīgākās.
    Protams, ja SC nevar parakstīties zem nacionālajām pamatnostādnēm – viena valsts valoda (latviešu) un Latvijas okupācijas fakts, tad tā ir viņu pašu kļūda. Tad Vienotībai ir jāskaidro visiem, arī Latvijas krievvalodīgajiem, ka SC nevēlas strādāt un nav valstiski domājoša partija. Punkts.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > buchamona 06.10.2010. 05.31

    @TanteSidra
    Pēc visa tā, kas noticis LV politikā pēdējos 20 gadus, man nav nekādu ilūziju, ka partijas var izpildīt visu, ko sola pirms vēlēšanām. Arī Dombrovskis pret Urbanoviču bija tikai un vienīgi mārketings. Nezinu, vai tas bija labākais, bet tagad tas vairs nav svarīgi. Tagad ir svarīgi, ka vinnēja Vienotība un otrā vieta ir SC – par to esmu priecīgis, jo bija sajūta, ka SC būs uzvarētājs. Teātris beidzies (vēlēšanu reklāmas kampaņas) un tagad jāsāk runāt un strādāt. Būtu tikai jocīgi, ja divas lielākās partijas nerunātu par sadarbību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Diāna Andžāne 05.10.2010. 17.12

Ja var panākt, ka Lemberga kabatas partija ir plus mīnus konstruktīva, tad to pašu var panākt arī ar SC. Un jo plašāks atbalsts koalīcijai, jo mazāk iespējas vieniem vai otriem bīdīt savas intereses, šantažējot ar savu atbalstu.

+6
-6
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > Diāna Andžāne 05.10.2010. 17.41

    Ar SC to nevar panākt. SC ir Putina kabatas partija, un lai aizbrauktu uz Krieviju vispirms vīza jādabū :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

Juris Millers 05.10.2010. 17.08

Sadarboties protams var. Neviens neaizliedz arī no opozīcijas izteikt konstruktīvus priekšlikumus.

Man gan nav gluži skaidrs kāpēc vispār jārunā par SC valdībā, un pat Visu Latvijai iederība valdībā man ir apšaubāma.

Vienotība+ZZS ir ļoti vienkārša un loģiska koalīcija, kur visu var viegli sadalīt tā lai visiem pietiek. Sanāks normāla, centriska valdība kurā nebūs nedz krievisko noslieču, nedz ultra-latvisko noslieču, kas tikai trauce darbam.

Es gan pieņemu, ka Valdis jau ir VL pieteicis, lai īpaši nelecās, ka tik nepaliek aiz borta.

+5
-5
Atbildēt

10

    LR Aizsardzības mini > Juris Millers 05.10.2010. 17.10

    Tad viņiem ir jāņem PLL, talkā, savādāk tāds čus vien būs. ZZS viņus uzmetīs, kolīdz ieraudzīs “saulstariņus”..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 05.10.2010. 17.18

    Priekš kam? Ja ZZS tīšām gāzīs valdību ar SC kopā, tad nedz PLL nedz VL atbalsts Vienotībai nepalīdzēs – ZZS+SC ir vairāk par 50 balsīm kopā. Līdz ar to rēķināties ar tādu risku jebkurā gadījumā nav jēgas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Juris Millers 05.10.2010. 17.20

    PLL + ZZS + SC = vienādas intereses un ambīcijas = 59 mandāti!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 05.10.2010. 17.26

    Kā jau teicu iepriekš: gan PLL, gan VL atbalsts ir bezvērtīgs. To kas būs valdībā nosaka tikai viens faktors: ar ko sadarbosies ZZS. Vienotība+ZZS > 50 balsis un arī SC+ZZS > 50 balsis.

    Līdz ar to iekļaut koalīcijā VL (vai PLL) nav nekāda politiska pamata – ja ZZS izlems izgāzt valdību, tad nedz PLL, nedz VL palīdzēt Vienotībai nevar.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Juris Millers 05.10.2010. 17.29

    Bet ZZS spēj sastrādāties ar pašu velnu, ka tikai velnam būtu “gali” prokuratūrā. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Juris Millers 05.10.2010. 17.30

    to aigarius
    Ko nozīmē “ultra-latvisko”? Ja būsi pamanījis, visa Eiropa mostas un nacionālpatriotiskie spēki kļūst aizvien ietekmīgāki. Drīz neviens krievs, nēģeris vai čigāns neuzdrīkstēsies Eiropā kačāt savas pravas, jeb tiks bez žēlastības sodīts.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 05.10.2010. 17.38

    Stipri šaubos, ka ES atgriežas pie nacistu ideoloģijas. Vienkārši Interneta laikmetā tiem 5-10% ultra-nacionālo radikāļu ir daudz vieglāk izklaigāt savu pozīciju pārkliedzot to klusejošo vairākumu, kuram pa lielam ir vienalga kuras tautības kurs ir, ka tik strādā, maksā nodokļus un ievēro likumus.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Juris Millers 05.10.2010. 17.50

    Nesēdi “alā”, paskaties, kas notiek apkārt, uzskatāms piemērs, nacionālistu uzvara Zviedrijā..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 05.10.2010. 20.03

    Dažas vietas parlamentā nav “uzvara”. Pirātu partija ir tikusi Eiropas Parlamentā, vai tas nozīmē, ka visa ES draudzīgi met nost autortiesību jūgu? Diez vai.

    Vienmēr ir daži procenti ultra-nacionālistu jebkurā valstī. Tā pat kā ir daži procentu ultra-nacionālistisku kreivu Latvijā. Pieaugot bezdarbam visiem gribas atrast vainīgos. ultra-nacionālistiem vainīgie ilgi nav jāmeklē – visi svešie ir slikti un zog mūsu darba vietas. Uz tāda akla populisma viļņa krīzēs ultra-nacionālisti dabū pāris papildus procentus. Varbūt pat dažus politiķus ievēl.

    Taču vienmēr, kad ekonomika atkopjas, ultra-nacionālistu atbalsts pazūd un viņi paliek pe saviem pāris procentiem galējo radikāļu.

    Nav nekādas ‘Eiropas pārņemšanas’. Ir tikai reti bariņi ar skaļiem bļāvējiem. ASV ir tas pats, tur viņi saucās ‘Tea Party’, iesaku painteresēties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Juris Millers 06.10.2010. 19.26

    @ombros
    klau, pat šermuļi pārskien lasot tavus homofobiskos komentārus par krieviem, nēģeriem un čigāniem. Vai patiesi vēl joprojām tā cilvēki spēj domāt? It īpaši šinī diskusiju vietnē… brr… un vēl saņemt pozitīvu novērtējumu. Ir vēl trakāk nekā biju domājis. Diemžēl.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Imants_J 05.10.2010. 17.07

URBANOVIČS VAR TIKAI ATKĀRTOT TO, KO VIŅAM AUSĪ “IEKLEPOJUŠI” SC NAUDAS DEVĒJI NO AUSTRUMPUSES.PĀRĀK DAUDZ ATĻAUJAS KREMĻA SAIMNIEKI. VIŅI IR PELNĪJUŠI TĪS PIRKSTU KOMBINĀCIJU!

+18
-2
Atbildēt

1

    Edzs > Imants_J 06.10.2010. 01.11

    tu esi jauks cilveks bet neraksti ar CapsLock lielajiem burtiem, tas ir nestils jo interneta tiek uztverts ka kliedziens.

    0
    0
    Atbildēt

    0

designhouse.lv 05.10.2010. 17.07

Urbanovičs sācis visādi liegties kā jauna meiča šķūņaugšā, ka viņam tas nav labi un šitais nepatīk! Piedod, vecīt, Tu vēlēšanās neuzvarēji, tāpēc stāvi pie ratiem!
Protams, viņam nepatīk, ka pret partiju pavērsusies tāda pati situācija kāda bija pēc vēlēšanām Rīgas domē.

+3
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 17.06

Andris un Ainārs jau berzē “ķepiņas”, redz ku viegli izdevās apvest ap stūri to Valdi..

+3
-5
Atbildēt

7

Janis 05.10.2010. 17.04

Tā vien izskatās, ka V ir iesaistījusies spēlē, kuru nevar uzvarēt.
Uz kārts tiek likts vairāk, nekā no tā var iegūt.

+4
-3
Atbildēt

1

    Edzs > Janis 06.10.2010. 01.06

    velnam tiek dots pirksts lai pazaudetu roku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam