Brigmanis: jābūt skaidrībai par SC dalību koalīcijā

120

Komentāri (120)

dro 05.10.2010. 17.45

andža. Visas latviešu partijas ir oligarhu partijas… TB nav oligarhu, bet tie ir tūdaliņi…visi, kas Latvijā kaut ko darījuši ir sašmucējušies un netīri.
_________________________
Nu jau tu sāc laist kā kurmītis, un pats nonāc pretrunās. Visas partijas oligarhu, tanī pašā laikā TB nē. Kura oligarha partija tad ir JL? Kādā ziņā tad sasmērējies Lācis, Tolpežņikovs, Druviete, Čepāne?
Pabriks ir gļēvs, tāda pati liekas ir Āboltiņa, katru dienu pieminot iespējamo SC atbalstītāju iespējamos grautiņus.

0
0
Atbildēt

1

    Edzs > dro 05.10.2010. 20.22

    @lno
    _…Pabriks ir gļēvs, tāda pati liekas ir Āboltiņa…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ja drikst papildinashu –
    Pabriks ir gljevs narciss-tukshziedis kam biezhi runa pratu apsteidz.
    Aboltinja nav nobijusies, vinja biede elektoratu Urbanovicha vieta lai pamatotu ieganstu V veidot ar SC koaliciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

zhaklin7 05.10.2010. 13.09

to Optiskais tēmekli un līdzīgiem! Nekaunīgi ir teikt par Ventspili- miests! Padomjlaika domāšana.Tur jau tas suns ir aprakts, ka Rīga- tā ir valsts valstī un Rīgā dzīvojošie domā, ka viņiem vienīgajiem ir tās tiesības”pasūtīt mūziku”.Bet teiciena pirmā daļa ir- “kas maksā”! Velti jūs eiforijā spēlējat iedomātu šaha partiju , bīdot Vienotību kopā ar citām partijām , ignorējot SC. Nesanāks! 33% ir tikai par 5% vairāk, nekā 29%, taču nevajag aizmirst, ka aiz viņiem var būt stāv visi tie, kam nav Latvijas pilsonības, kas Atmodas laikā, balsoja par Tautas fronti un gāja kopā uz barikādēm,tiem solīja pilsonību. |Vismaz šai zemā dzimušiem. Tur jau ir viņu nīgrums. SC pievienojās daudzi spītības pēc- lai put laukā! T Būsim reāisti. Arī tie, kas dzīvo trimdā un strādā tur- diez vai ir laimīgi un diez vai balsoja par balsoja par Vienotību, nemaz nerunājot par naciķiem.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 05.10.2010. 09.33

Tāpēc ir vajadzīgas 2/3 māla.
—————————————–
Prasības aug – pirms vēlēšanām bija nez no kuras vietas izrauta prasība par vismaz 60 vietām. Dažiem laikam izrādījās nepatīkams pārsteigums, ka koalīcija, kas iznesa nepopulāro lēmumu smagumu, ieguva 63, nu jau vajadzīgas 2/3 – tas ir 67? Kurā valstī ir šādas prasības – Krievijā, kur visi 70 gadus ir pieraduši pie 99,7%?
Ja tiks turpināta naturalizācija, tad nākamās vēlēšanas varēs nerīkot.

+1
0
Atbildēt

0

maija_br 05.10.2010. 07.30

Dombrovskim nav viegli. Ir iedots māls mūrēšanai. Kāds māls ir, ar tādu jāmūrē. PLL māls ir jāizmet ārā. Tas ir pārbaudīts un ir nederīgs. Visu Latvijai māls nav pārbaudīts izturībā pret zelta iedarbību. Ar to ir jāstrādā.Ļoti daudz māla ir no Saskaņas centra. Nevar ar to nerēķināties. Tas nav kvalitatīvs māls. Tas ir ar tādiem piejaukumiem, kas nav pieņemami mūsu tautai. Tomēr bez māla Dombrovskis neko nevarēs uzmūrēt. 63 vienības māla ir par maz. Svarīgos jautājumos vajadzīgas 2/3. Šīs 63 vienības māla ir arī ar dažādiem piemaisījumiem, kuri grūtā brīdī var izrādīties nederīgi. Tāpēc ir vajadzīgas 2/3 māla. Tad var sākt mūrēt.Lai ir sapratne, lai izdodas.

0
-1
Atbildēt

2

    AUTOEXEC.BAT > maija_br 05.10.2010. 09.29

    Tas man atgādināja padomjlaika anekdoti :
    Večuks tirgū pārdod mazus ugunsdzēsējus un miličus.
    Pienāk ments un prasa – No kā tie ugunsdzēsēji ? – No māla
    – A no kā miliči ? – Arī no māla, bet ar sūdu piejaukumu
    – A kapēc ugunsdzēsējiem sūdus nepieliki ? – … a kā pielieku sūdus – tā sanāk miliči …

    Nu tas tā – pārdomas par SC “mālu” :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > maija_br 05.10.2010. 19.39

    @Mīlēsim savu zemi, @ARTs
    nu gan jus baigi gudri te laizhiet.
    nu ja, bet ta ir – ari no 2/3 mala sanaks tie pashi milichi.
    tie nebus ugunsdzeseji.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.10.2010. 00.00

Nedrīkst izdarīt priekšlaicīgus secinājumus, bet māc bažas, ka mani sagaida vēl lielāka vilšanās kā 1998. gadā par tēvzemiešiem.

+2
0
Atbildēt

9

    andris902 > dro 05.10.2010. 00.12

    …mieru!…tikai mieru!…. :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.10.2010. 00.24

    sveika zane, 3 dienas te ir ljoti daudz burtu.

    IR redakcija vareja salabot to ka uz ATBILDET kursora fokuss nenostajas uz teksta lauka, tas nav pareizi jo ir neriktigi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.10.2010. 00.31

    ….sveika!…
    …kaislības!…tā to varētu nosaukt!…:))…un tuvākajā laikā tās sitis augstu vilni…un pirkstu veiklība būs nepieciešama…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.10.2010. 00.39

    ….tas, ka komentētāji izpaužas – nepārsteidz!….šodien mani pārsteidz žurnālisti…sajūta, ka ķer izteiktus pusvārdus un steidz rakstīt, nesagaidot teikuma beigas…tik pretrunīgu informāciju sen nav nācies lasīt…varbūt vajadzētu iepauzēt un ļaut notikumiem attīstīties…citādi ķerot sensāciju,var iebraukt “meteorīta bedrē”…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.10.2010. 00.53

    jaa, visiem vajag iepauzet, apest Snickers, nedrikst ari kuro dienu jau nekjemmejushies un nemazgajushies pie klaviaturam sedet.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.10.2010. 01.12

    un nedrikst uzreiz uzbazties ar koaliciju, tas nav pieklajigi un ir kontrproduktivi. nevajag steigties, vajag drusku iepauzet lai sakartotu savas domas un savas rindas.
    neesmu specialiste bet domaju vedot sarunas izcili svariga ir tehnika, nezinu vai visi sabiedrotie to apzinas, piedavajumus var 2 dazhadus, bet tiem vajadzetu but savstarpeji saskanjotiem un izteiktiem stila labais izmekletajs un sliktais izmekletajs.
    tagad vel, un tas ir butiski, – runajot ar opozicijas sarunu vedejiem pilniba ignoret Urbanovichu ja tas sedes pie galda, ignoret uzgriezhot tam ja iespejams muguru un nekadi nereaghejot uz vinja pienesumiem, demonstrejot visiem cik vien tas iespejams – slimam cilvekam nevajadzetu nakt uz sarunam, tas ir elementari.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.10.2010. 03.51

    ….par Urbanoviču Tu labi pateici!..:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 05.10.2010. 09.49

    ->ino
    vilšanās kā 1998. gadā par tēvzemiešiem.
    __________________
    Kremļa pakalpiņiem ir izdevies Tev iestāstīt (un daļēji arī man), ka tieši latviešu politiķiem ir jābūt tīriem kā kristāls. Un nu vairs neviens nav labs – visi, kas Latvijā kaut ko darījuši ir sašmucējušies un netīri. Visas latviešu partijas ir oligarhu partijas. Nav Tautas partija – ir Šķēles partija; nevis LPP, bet šlesera partija, nav ZZS ir Lemberga partija. TB nav oligarhu, bet tie ir tūdaliņi.
    Bet aiz visām šīm partijām stāv mūsu tauta, ZZS nav tikai Lembergs.
    Mērķis uzspiest latviešiem ideju, ka visi nelieši, izņemot V.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 05.10.2010. 09.50

    ->ino vilšanās kā 1998. gadā par tēvzemiešiem.
    __________________
    SC – nepārtraukti skandāli (to, ka viņi bija saistīti ar Jūrmalgeitu, laikam jau visiem piemirsies), sadarbība ar GRU (Hapilovs kungs) un Antonijas ielu, dzīvošana pēc Maskavas laika – tas viss ir OK. It kā nav oligarhu, bet viņus nekautrējoties atbalsta “krievu” bagātnieki, miljonāri. Viņiem nav vajadzīgi oligarhi, jo krievu prese tāpat masē vienos vārtos. Pat pēc Parex bankrota viņus nekautrējoties atbalsta KK, bet SC nekautrējas balsot par KK izdevīgiem likumiem. Aizdomas par Kremļa finansējumu (VVF pirms pāris gadiem, Le’Monde tagad).
    Secinājumi? – tas viss ir sīkums!!! Normāla partija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Anševics 04.10.2010. 23.34

Principā Vienotībai tagad diezgan grūta izvēle. Tajā pašā VL/TB/LNNK tikai viens cilvēks (Rasnačs) vai labākajā gadījumā 2 (+Cilinskis) ir gatavi strādāt ministra amatā. Pārējie puikas par zaļiem un būtu neprāts viņus likt ministru amatos, īpaši ekonomiskās krīzes apstākļos.
Par SC – loģika prasītu viņus aicināt, bet vismaz man izskatās, ka šie paši negrib. Urbanovičs sevi gan debatēs, gan arī pēcvēlešanu periodā apliecina kā slikts līderis un cilvēks bez jebkāda viedokļa un sava piedāvājuma. Nesmuks un vēl ne īsti gudrs (maigi sakot). Palielināt budžeta deficītu līdz 10%, atlikt eiro ieviešanu – visa Latvijas exit strategy no krīzes pa pieskari aizietu nemaz nerunājot, ka investori ietu ar lielu līkumu garām.

+1
-1
Atbildēt

2

    Sanšains > Ivars Anševics 05.10.2010. 00.30

    VL/TB/LNNK tikai viens cilvēks (Rasnačs) vai labākajā gadījumā 2 (+Cilinskis) ir gatavi strādāt ministra amatā. Pārējie puikas par zaļiem un būtu neprāts viņus likt ministru amatos, īpaši ekonomiskās krīzes apstākļos.
    ================================
    Balsoju par VL/TB/LNNK un… tomēr piekrītu.
    Nu, šķiet, arī Gaidis Bērziņš varētu ministrēt. Bet “zaļie puikas”, protams, vēl ne – to gan no viņiem (un par viņiem) neviens arī nav apgalvojis. Lai mazliet pamācās, apbružājas, pastrādā kādā zemākā, kaut vai valsts sekretāra amatā, lai pastrādā Saeimas komisijās. Ceru, ka viss būs labi (tas pēc SC).:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ivars Anševics 05.10.2010. 00.39

    @Haris
    Gaidis Berzinsh shkiet jau ir palicis arpus saraksta.
    tachu Cilinskis ir pat ljoti sakarigs un ljoti darbspejigs. maz plashakai publikai zinams jo nemil zimeties.
    ta ka viss bus labi un cieti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2010. 20.56

juriz. Mērķis ir skaidrs,satracināt tautu, lai patiešām būtu iemesls kaut ko gāzt. ..tādēl tā mūsu savstarpējā bļaustīšanās, arī lej ūdeni uz viņu dzirnavām.
__________________________
Šo pērli nebiju ievērojis. Urbanovičs vēl tikai bļaustās, un ir apļš nulle, bet Tu jau aicini ievērot pašcenzūru? Kas notiks tad, kad viņš apsēdies ministru krēslā, ieteiksi visiem guļamistabās piekarināt viņa bildi, pats pāriesi uz krievu valodu?:)

+3
0
Atbildēt

3

    buchamona > dro 04.10.2010. 21.08

    Urbanovičs taču arī ir latvietis ;) – vismaz pazīst latvieša dabu – nodurt acis un censties visu pa labam pavērst. Tāpēc arī “ducina”, rada ap sevi “draudu atmosfēru”. Un, kā redzi – rezultāts ir.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 04.10.2010. 21.30

    Viss kārtībā – Nu kas var būt labāks par sadarbību ar Kremļa partiju. Visiem patīk – Valdim, Lilitai. Vēlētāji lai pasēž pie ratiem.
    Un Tev būs jāpielāgo domāšana, ka tomēr esi pareizi nobalsojis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.10.2010. 00.11

    rinķī apkārt
    Urbanovičs taču arī ir latvietis ;)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa, baigais latvietis.. – “всех блин замочу, глаз на ж/п натяну..”
    piekritu ka no tadiem murgiem raustities nevajag, jo, – latvieshu strelnieki reguleja piedzerushos krievu matrozhus, nevis otradi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 04.10.2010. 18.13

Vienotība pareizi dara,ka mēģina pieslēgt SC..Citādi smagos griezienus,lēmumus paveiks V, tikmēr pārējie tīros ancukos stāvēs malā, un kad viss būs paveikts saštukos ” kļūdu labotāju” koalīciju pll+sc+zzs.To mums vajag?

+2
-4
Atbildēt

0

TanteSidra 04.10.2010. 17.11

piziks 04.10.2010. 16.51

Ha! Ja jau JL Dombrovskis varēja uzmest pensionārus un apvainot Satversmes Tiesu ekonomiskā diversijā, neatzīstot pašu neprasmi juridiski korekti pamatot lēmumus un vajadzības, tad kādēļ neziedot sīkpartiju TB/LNNK ar VL Parādnieku vokālo grupu, kam labākā Zīle Briseles kokā, bet mājāspalicēji nespēj savākt nopietnu balsu un deputātu skaitu? Hi-hi…
Brigmanim nevajadzētu uztraukties par ZZS un Lemberga nākotni, jo, — ja jau JL ar Repši brauca uz Ventspili pēc naudas, tad arī K-k-kristovska Vienotībai naudas kādreiz var pietrūkt: it sevišķi, ja SC pietiks rubļu un gudru palīgu sarīkot kādu dumpīti vai vienkārši nogāzt Vienotību. Galu galā sausais atlikum pretstāvējumā tikai šobrīd ir 33:29 …

+1
-8
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 04.10.2010. 16.35

Manuprāt, vienoties var tikai ar tiem, kuri to vēlas. Un SC nevēlas. Līdz ar to Vienotībai var tikai rekomendēt “neieciklēties” uz obligātu saskaņiešu iedabūšanu valdībā un laika zaudēšanu. Lai gan, spriežot pēc šī rīta ziņas no Kremļa par Zatlera vizīti un, apzinoties, ka vēlreiz pastaigāt pa sarkano paklāju, ir būtisks Pils ielas 3 iemītnieku mērķis, tad nebrīnos, ka spiediens ir liels.

+6
-2
Atbildēt

0

Imants_J 04.10.2010. 16.13

Visiem jādod kāds darbs. Lai pierāda un parāda, ko prot, un saprot, ka tikai visiem kopā ir iespējams izrāpties no bedres, kur mūs iegrūda treknie runči. Mēs taču to tik labi parādījām ar ievēlētajiem. Viņu nav starp tiem. Pilnīgs oranžistu un šleseristu fiasko.Un Urbanoviču ielikt par sociālo lietu ministru! Lai parāda visām krievu babuškām, kā viņš cīnās par viņu labklājību. Galvenais, likt strādāt , nevis ļaut sēdēt Saeimā un apriet tos, kas dara.Ļoti ātri aplauzīs ragus lielākā daļa.

+7
-2
Atbildēt

7

    liene.dz > Imants_J 04.10.2010. 16.16

    Laba doma, bet
    a) Nacionālā apvienība būs kategoriski pret
    b) Kategoriski pret, tikai ar citiem, “pareizākiem” argumentiem, būs arī Urbis – viņš taču arī apzinās, ka tā viņa popularitāte tikai nobruks pavisam :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Imants_J 04.10.2010. 18.04

    to Mārtiņš : —- Kategoriski pret, tikai ar citiem, “pareizākiem” argumentiem, būs arī Urbis – viņš taču arī apzinās, ka tā viņa popularitāte tikai nobruks pavisam :) —
    ————————————————————————-

    Vai arī lēnām un sistemātiski graus koalīciju no iekšienes ar rafinētiem komjaunatnes sekretāra paņēmieniem, kamēr diskreditēs arī latviešu acīs ….
    Nē, nē – mēs jau redzējām ko nozīmē “saskaņa” viņa izpratnē – MĒS , SC – runāsim krieviski ar saviem vēlētājiem, un JŪS, latviešu politiķi, ARĪ runāsiet krieviski, kad MUMS vajadzēs – tad būs “saskaņa” (resp. – mēs VIENALGA komandēsim parādi ). A kā latvieši un krievi runās SAVĀ STARPĀ ? A NEKĀ !!! Jo tiklīdz tas sāks REĀLI notikt, tā SC PAZAUDĒS INFORMĀCIJAS MONOPOLU. UN TAD BEIGAS – JO “krievvalodīgajiem” vairs nebūs LIELĀ BRĀĻA, kas visus pastāvīgi uzmana … Notiks visbriesmīgākais – “krievvalodīgie” SĀKS DOMĀT PATSTĀVĪGI. Un to SC nevar pieļaut … :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Imants_J 04.10.2010. 19.22

    Nestādos priekšā, kā varētu izpausties “graušana no iekšienes”. Ko tad viņi valdībā varētu tādu, ko nevarētu tikpat labi, sēžot Saeimā? Un kritizēt arī pašu latviešu acīs valdību viņi arī jebkurā gadījumā spēs. Urbis jau to paspēja sākt, uzreiz pēc vēlēšanām.
    Kas tad paliek? Domāju, valdībā SC būtu apmēram tādi paši kā TP Dombrovska valdībā, tikai nedaudz atšķirtos retorika. Nu, beigu beigās, piedraudētu aiziet. Kas par to? Vācieties vien. Viss būs labi.. arī bez jums :)

    Toties viens pamatīgs arguments, ko labprāt izmanto tādas partijas kā SC vai PCTVL – ka krievu partijas vienmēr ir atraidītas un viņām nekad nav bijusi iespēja reāli strādāt – sabruktu kā kāršu namiņš.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Imants_J 04.10.2010. 19.22

    Lai nu kā, man patīk Tava ideja par to, ka vajadzētu “latviešiem un krieviem runāt savā starpā”. Tikai – kā to panākt? Daži apsvērumi man ir, tomēr, visdrīzākais, tas ir praktiski nereāls mērķis. Nerunājot jau par to, ka – tāpat kā daudzi latvieši vārdu “krievi” asociē ar Ždanoku, Lužkovu un Rubiku, daudzi krievi vārdu “latvieši” asociē ar Dzintaru un dažiem vēl ļaunākiem personāžiem. Smagi būtu, abām pusēm nāktos ļoti daudzus krupjus norīt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Imants_J 04.10.2010. 19.30

    to Mārtiņš : … nuja, bet cita ceļa jau nav :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Imants_J 04.10.2010. 23.31

    @lilijao
    _…Urbanoviču ielikt par sociālo lietu ministru! Lai parāda visām krievu babuškām, kā viņš cīnās par viņu labklājību. Galvenais, likt strādāt , nevis ļaut sēdēt Saeimā un apriet tos, kas dara…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu ja, to tu labi gribi, bet ka lai vinju parliecina to darit, tads ir jautajums.
    manuprat vislabak tomer butu vinju tagad ar shadiem darba piedavajumiem neaiztikt un gaidit kamer tam “belaja gorjachka” pariet.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Imants_J 04.10.2010. 23.47

    @Mārtiņš
    _…daudzi latvieši vārdu “krievi” asociē ar Ždanoku, Lužkovu un Rubiku, daudzi krievi vārdu “latvieši” asociē ar Dzintaru un dažiem vēl ļaunākiem personāžiem…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    man savukart liekas ka tu pats Dzintaru asocie ar shiem _”ļaunākiem personāžiem”_, domaji laikam DDD Gardu vai vinja meitenes. nav tur daudz lidzibu un tapec nevajag ta darit. tas ir kontrproduktivi jo VL bus valdiba.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Blumbergs 04.10.2010. 15.59

no SC varētu veidot krievu glābšanas komiteju ar plašām pilnvarām veidot sadarbību ar austrumu apgabaliem (ārLatvijas), bet no Biškekas lai turās pa gabalu

+2
-2
Atbildēt

2

    austrisv > Jānis Blumbergs 04.10.2010. 17.09

    Tad jau izskatās, ka mazākums grib uzurpēt varu un vairākumu atstāt gribot! vai tā ir demokrātija rietumnieciskā izpratnē.
    Urbanovičam, re, parlamentārā sadarbība par maz! varu sagribējies, bet gribēt jau nav kaitīgi!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Blumbergs > Jānis Blumbergs 04.10.2010. 23.01

    varu tikai pār savējiem, veidoties lai var tikt no Latvijas prom 12012. gadā (saskaņā ar Finka pareģojumu). Kas vispār tā kualīcija ir? Vai tas ir no sērijas viens paceļ īkšķi un saiskaņotie nospiež pogu, katrs vienu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 04.10.2010. 15.59

Esmu pret, nekādu SC! Zaudēja, tad lai šēž opozīcijā! Man pietika ar urbnaoviča neadekvāto ālēšanos pēc vēlēšanām, 16.martu,kad viņš dziļā pazemībā nesa vīzentāla mantas, 9.maija okupantu izdarības, lužkova pamācības un visam punktu uzlika vēlēšanu naktī politiskās prostitūtas cūķa rinalda sveicienu vēlētājiem! Tā ir patiesā sc seja-dziļš un spēcīgs naids pret visu latvisko!

+17
-3
Atbildēt

1

    austrisv > mincitis888 04.10.2010. 17.07

    Ance! piekrītu, jo Urbanovičs taču visiem latviešiem parādīja, ka nospļāvās par nacionālo jautājumu un latviešu valodu! tad , ko līdīsim uz vēdera un atdosim arī politisko varu tad, kad mums – latviešiem ir liels pārākums vēlēšanās: 63 depuitātu koalīcija!!! Tad kāpēc mums nepieciešams šis komjaunatnes bijušais sekretārs un visa viņa krievvalodīgā brandža ar trim Rubikiem !!!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2010. 15.57

Interesanti, ja PLL būtu ieguvusi 29 vietas, vai tad arī būtu tik daudz atbalstītāju viņu iekļaušanai valdībā, jo par viņiem taču būtu nobalsojuši tikpat daudz cilvēku?:)

+10
-1
Atbildēt

0

Ieva 04.10.2010. 15.56

Dombrovskis ir spīlēs- stratēģiski izdevīgāk būtu biedroties ar sc, bet tā būtu TB/VL nodošana. “Uzmešana”, kā te Jūrmalā iemācījušies darīt. Nez vai viņš uz to ies, jo daudzi balsoja nevis par viņu, bet pret Urbanoviča piekto kolonu un Šlesera karsējmeitenēm.
Savukārt , Urbanovičs, sajuzdamas aiz muguras krievu atbalstu (ne par velti viņi ir izsvītrojuši latviskos deputātus) atkaļ draudēs ar Bišķeku, un uz mazāk kā pozīciju negribēs parakstīties. Pie kam Urbanovičam opozīcijā būt ir izdevīgāk nekā pozīcijā, Urbanovičš ir demagogs, ne konstruktīvs politiķis, Esot opozīcijā, demagoģiskie lozungi nav jāpārvērš praktiskā darbībā, un nav riska zaudēt popularitāti, nevis pozīcijā jāpieņem lēmumi un jādala atbildība. Tas nav solīt zelta kalnus no vienas puses, no otras teikt, ka nav zināmi, ne tēriņi, ne budžets.

+9
-2
Atbildēt

3

    dro > Ieva 04.10.2010. 16.00

    Mārtiņš. (goda vārds, vārdu “izsūtīt” vai “deportēt” viena viņu biedra rakstā lasīju).
    _______________________
    Aizej uz krievu Delfiem vai moskačku un paklausies, ko saka tur. Nevajaga taču jaukt sētas nacionālismu ar politiku.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Ieva 04.10.2010. 16.07

    >>> Nevajaga taču jaukt sētas nacionālismu ar politiku.

    Šitais ir labs. Būs jāizdrukā un jānosūta VL birojam, lai visi viņu biedri to iemācās no galvas.

    Es netaisos apgalvot, ka viss krievu elektorāts būtu pozitīvi vai neitrāli (vai kaut mēreni negatīvi) noskaņots pret latviešiem. Taču esmu drošs, ka ir pietiekami daudz cilvēku viņu vidū, kurus var vai nu atgrūst un padarīt par tipiskiem SC / PCTVL vēlētājiem (un tādi t.s. nacionālisti dara visu iespējamo, lai tas notiktu), vai arī censties tuvināt latvisko partiju pozīcijai.

    Jautājums, kurš no abiem variantiem atbilst nacionālajām interesēm.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ieva 04.10.2010. 23.17

    @Mārtiņš
    _…esmu drošs, ka ir pietiekami daudz cilvēku viņu vidū, kurus var vai nu atgrūst un padarīt par tipiskiem SC / PCTVL vēlētājiem (un tādi t.s. nacionālisti dara visu iespējamo, lai tas notiktu), vai arī censties tuvināt latvisko partiju pozīcijai…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tad nafig vinji tik svarstigi kadam butu vajadzigi.
    laikam jau krievus maz pazisti ja njem par pilnu visu ko vinji runa. tadi “tipiskie” kadus tu te apraksti vienmer atradis ieganstus savam ipasham vajadzibam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 04.10.2010. 15.45

1) Vispirms vienreiz JĀAIZBĀŽ MUTE Āboltiņai, kas kā muļķe jau pirmajā dienā pēc vēlēšanām sāka pļurkstēt par “sadarbību ar SC” … reāla zoss !
2) Vienotībai, ZZS un VL vajag VIENREIZ SAPRAST, ka vienīgais veids kā saglabāt stabilitāti – PARTRAUKT SC MONOPOLU uz “krievvalodīgajiem”. Tik ilgi kamēr SC varēs reāli draudēt ar krievvalodīgo balsīm (vai reālu ālēšanos, tobiš – Biškeku) – situācija nemainīsies. Iesaistoties sarunās ar SC , Vienotība tikai padara sevi par ķīlniekiem. Var runāt, bet tikai lai vilktu laiku un nedotu iemeslu kaut kādai ārkārtas rīcībai vai, nedod Dies – iniciatīvas pārņemšanai.
Valdi, atceries – NEVIENS NAV AKMENĪ IECIRTIS, KA KRIEVVALODĪGIE NEVAR KĻŪR PAR TAVIEM ATBALSTĪTĀJIEM. VAJAG PIE TĀ STRĀDĀT !!!

+30
-4
Atbildēt

5

    liene.dz > AUTOEXEC.BAT 04.10.2010. 15.55

    >>> NEVIENS NAV AKMENĪ IECIRTIS, KA KRIEVVALODĪGIE NEVAR KĻŪR PAR TAVIEM ATBALSTĪTĀJIEM. VAJAG PIE TĀ STRĀDĀT

    Svētīga, ļoti pareiza un apsveicama doma. Bet tas prasītu reālu un pamatīgu darbu, nesalīdzināmi smagāku par kaut kādas tur ekonomiskās krīzes seku novēršanu. Vai tas pārskatāmā nākotnē mūsu valstī ir iespējams, kādu vērā ņemamu daļu krievvalodīgo pārliecināt, ka var balsot arī par t.s. “latviskajām partijām”… grūti teikt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 04.10.2010. 20.59

    Uz sadrbību ar SC spiež nevis Āboltiņa, bet, Rietumi, kas uzskata, ka tikai tas ir valsts stabilitātes garantija.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 04.10.2010. 21.40

    Ei nu ?? :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 07.59

    Pa TV3 bija tāda ziņa, vari ticēt, vari neticēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 09.20

    Vai “Rietumi” teica, ka SC jāņem valdībā ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 04.10.2010. 15.38

Urbis jau galīgi grīstē sagājis
vai Antonijas iela neuticībā to tur ?

bet tagad kad šaha figūras jābīda
ka nesanāk kā Ostapam Ibragimovičam
zdesj stoja moja ladja !
ja jejo pobil
na kakom hodu?
un tad figurās
pa seju tam
:))

+6
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 04.10.2010. 15.30

Vai tiešām SCā visi ir aptaurēti un nav nemaz daži kuri varētu atškelties un pieņemt patriotiskāku/latviskāku pozīciju un pievienoties Dombrovskim un, tā sacīt, virzīt uz priekšu Latvijas valsti. Vai tas viņiem 100% ir neiespējami? vai viņi nemaz nenojauš, ka viņi nedzīvo Rjazaņā? dihvaini cilēciņi…

+9
-3
Atbildēt

0

wrvinovskis 04.10.2010. 15.24

Vārdu šeit visur ir vairāk nekā domu, diemžēl.
Gribu pateikt, ka jāatrod veids kā apgaismot krievu vēlētāju, lai mēs patiešām nenoietu līdz Biškekai. Diemžēl, būtu jārunā krieviski. Redzēju, ka TV5, Elerte runaja un viņā pat ieklausījās. So tv portālu, kurā LV valdību gāna, klausās. Ja tur vai kur citur būtu iespēja skaidrot mūsu politiku bez izgrozījumiem, tas ilgtermiņā nāktu par labu, jo pēc 4 gadiem atkal būs vēlēšanas, pašvaldības vēl atrāk.
Tam impulss tāds, ka darba vietā, krievalodīgie, kas labi runā latviski, šorīt pārgājuši uz krievu val. un lamā pilnā kaklā Dombrovski, kurš ņems nost 2.līmeņa pensiju! Kaut kas uz to pusi ir, bet patiesība taču pilnīga citāda. Visu prieksvēlēšanu laiku stāstīja, ka Vienotība izlaupa valsti, aplaupa pensionārus..! Tie paši teksti turpinas pa visām viņu programmam. Mērķis ir skaidrs,satracināt tautu, lai patiešām būtu iemesls kaut ko gāzt.
Tas ir nopietni, tādēl tā mūsu savstarpējā bļaustīšanās, arī lej ūdeni uz viņu dzirnavām.

+19
-5
Atbildēt

8

    dro > wrvinovskis 04.10.2010. 15.28

    Vai, Juri, ja latvieši būtu bijuši tik bailīgi 1991. gadā, kad Bastejkalnā nošāva cilvēkus, Rīgā plosījās Omon, dislocējās BKA, viss bija čekas rokās…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    liene.dz > wrvinovskis 04.10.2010. 15.31

    Un tā saucamie “nacionālisti” no VL tikai vēl jo vairāk palīdz “liet ūdeni”. Diemžēl. Un to pat neredz vesels lērums latviešu, arī šeit. Skumji.

    Lai gan šaubos, vai ir būtiskas iespējas ietekmēt krievu vēlētāja viedokli, ja viņš visu informāciju gūst no TV5 vai PBK. Žurnālisti tur ir prasmīgi, pacentīsies nonivelēt jebkuru latviešu partijas rīcību (vai vienkārši to ignorēs).

    Taču neapšaubāmi, ir jācenšas par katru cenu kaut cik saliedēt sabiedrību. Pašlaik mēs strauji ejam dziļāk sabiedrības šķelšanās procesā, un TIE ir nopietni draudi valsts drošībai.

    Lai šajā jomā gūtu sekmes, ir jāņem vērā daži principi, pēc kura vadās vairums krievvalodīgo vēlētāju – a) uzticas tikai “savējiem”, daudzi latvieši, viņuprāt, ir naidīgi noskaņoti pret krieviem (un nav jau tā, ka tas būtu galīgi aplam)
    b) viņiem nav faktiski neatkarīgu un objektīvu mediju, lielākie spēlētāji laukumā – Vesti segodņa,PBK, uc – ir ārkārtīgi antilatvisku/prokremlisku pozīciju ieņēmuši. Šī ir otra, ļoti smaga problēma, kas kavēs latviešu partiju centienus tuvināties krievu auditorijai.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > wrvinovskis 04.10.2010. 15.39

    Mārtiņš. Un tā saucamie “nacionālisti” no VL tikai vēl jo vairāk palīdz “liet ūdeni”. Diemžēl. Un to pat neredz vesels lērums latviešu, arī šeit. Skumji.
    _______________________
    Skumji ir tas, ka daži latvieši nesaprot, ka krievi nav tie, kuri cienītu gļēvuļus. Jo pielaidīgāks tu kļūsi, jo nekaunīgāki viņi.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    liene.dz > wrvinovskis 04.10.2010. 15.50

    “Krievi” mēdz būt tikpat dažādi kā latvieši. Esmu redzējis pārīti dzērušu idiotu, kas vakar vēl skaļi sajūsminājās par SC panākumiem… un personīgi pazīstu dažus citus, kas balsoja par V vai PP.

    Jebkurā gadījumā – “krievi” nekur nepazudīs, viņi tā arī turpmāk sastādīs lielu procentu starp LV iedzīvotājiem. Sadarboties vai nesadarboties ar SC – tas īstenībā ir otršķirīgs jautājums, ja ne vēl mazsvarīgāks (jo vairāk tāpēc, ka patiesībā tas, cik lielā mērā SC pārstāv krievvalodīgo intereses, ir ārkārtīgi diskutabli). Taču risināt problēmu, kad liela daļa iedzīvotāju tiek nozombēti balsot par tādām partijām kā SC – tas ir ārkārtīgi būtiski. Taču labākais, ko šajā sakarā ir nācies dzirdēt no pseidonacionālistiem – izsūtīt visus, kas viņiem nepatīk (goda vārds, vārdu “izsūtīt” vai “deportēt” viena viņu biedra rakstā lasīju). Āksti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    liene.dz > wrvinovskis 04.10.2010. 16.10

    >>> Kādas ir problēmas, kas būtu jārisina

    Ja runa ir par manu augstākesošo komentāru, tad ar vārdu “problēmas” es biju domājis situāciju, kad latviešu politiķu teiktais:
    a) līdz krievvalodīgajiem vispār “neaiziet”
    b) aiziet, taču ar tādiem komentāriem, ka viņam kļūst skaidrs – riebīgie latvieši tikai cenšas atkal nabaga krieviem ieriebt
    c) aiziet un pat bez komentāriem, taču viņš vienalga neuzticas dzirdētajam.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > wrvinovskis 04.10.2010. 17.03

    Atdod velnam mazo pirkstiņu, viņš paņems visu roku! Tas sakāmvārds, par Urbanoviču!
    Tāpat: baro vilku cik gribi, tāpat uz mežu skatīsies!!! Šis sakāmvārds apar krieviem!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > wrvinovskis 04.10.2010. 17.23

    Mārtiņ, krievu elektorātā SC vienā jomā noteikti pārāks par Vienotību: Ušakova ausaiņi pēc Ušakova publiskā aicinājuma (gan ne tikai ar aicinājumu) izmēza Ždanoku ar PCTVL no Saeimas. Ja Vienotība ar nemākulīgu pensiju ņemšanu un piespiedus atdošanu, stulbiem dienesta auto nodokļiem un beku patentiem nebūtu nokaitinājusi vēlētājus, tad ar nolaistām biksiņām nu nebūtu jāuztraucas par TB/LNNK politdinozauriem, ko Emīlīša karjeras vajadzībām un gailīšu medībām Zaķu salā iepirkusi pareksistu būvbrigadieru ģimenīte.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    reiznieks > wrvinovskis 04.10.2010. 17.40

    Tieši tā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2010. 15.20

andža. es taču ironizēju :)
________________
Zini, es arī:)

+3
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 04.10.2010. 15.13

Vienotība plus SC plus ZZS kopā 84 balsis. Ministriju pietrūks, lai visus apmierinātu.
Lemberga partija – mazais brālis…

+8
-1
Atbildēt

0

dro 04.10.2010. 15.11

Zviedris. Saprotams, ja paketē līzi nāk pozīcija iekš RD.
____________________
Kā tad, lai V palīdzētu izstrēbt SC savārīto putru:)

+5
-1
Atbildēt

2

    itommy_ > dro 04.10.2010. 15.14

    Ja to putru nesāks strēbt ārā tūliņ, tad vēlāk būs pavisam smagi. Mācītājus vajag paraut nost no siles, un jo ātrāk, jo labāk.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.10.2010. 15.24

    Ar ko mācītāji sliktāki par SC? Nav apguvuši senslāvu valodu? Viņi taču arī par “smičku” ar SC:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

astra_ozo 04.10.2010. 15.11

Būtu izcila lieliska koalīcija: Vienotība +SC +ZZS. :)
tā sauktie Eiropeiskie spēki (Vienotība) plus divas oligarhu partijas SC (K&K un visi citi krievu oligarhi) un ZZS (Lembis)

+4
-1
Atbildēt

6

    dro > astra_ozo 04.10.2010. 15.13

    Interesanti, kādā virzienā, tad rādītu kompass?:

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 04.10.2010. 15.15

    Ino – es taču ironizēju :)
    Bet es saprotu, ka krievu klēpja sunīšus šāda apvienība apmierinātu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > astra_ozo 04.10.2010. 15.17

    Ja būs V + SC + ZZS, tad “kompass” riņķos uz vietas. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 04.10.2010. 16.59

    Nevar Dombrovskis sēdēt uz diviem krēsliem: latvisko un krievisko!
    Katrai nācijai ir savas nacionālās intereses un tracis būs daudz lielāks, nekā atstājot SC opozīcijā. Tā taču pierasta prakse demokrātijā: kāds premjerē, bet mazākums dabū amatu parlamentā un gaida nākošās vēlēšanas! Tad opozīcijas vairs nebūs, vai kā! tad par visu šo jezgu gan PLL priecāsies!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > astra_ozo 04.10.2010. 17.06

    Ne tikai krievu klēpja sunīšus, ameru sargsuņus no vēstniecības = arī.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > astra_ozo 04.10.2010. 17.21

    Neskai viss, arī pie mums “amerikā” ir cilvēki kuri domā nacionāli. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.10.2010. 15.04

Palsījos Delfi ru., ko par sadarbību saka SC vēlētājs – visi komenti vienos vārtos

Титус, 04.10.2010 13:16

Как правильно говорил В.И.Ленин:”Не решив главный вопрос, мы не решим и второстепенные”.Не затрагивая главное звено всей сегодняшней ситуации – отчуждение русских от власти, согласосы ничего сделать не смогут.Они впишутся в систему правящей власти.

!!!, 04.10.2010 13:17

Не соглашайтесь! Это подачка, типа чтобы под ногами не путались, не мешали им разворовывать дальше страну! Лучше быть в активной оппозиции, долго эта коалиция не продержится и ЦС сейчас главное не утратить доверие избирателей!

un tādā garā. Ko tad mēs paši te uzprasāmies – gan SC “augšas”, gan “apakšas” saka skaidru “nē”. Viņiem vajaga varu, nevis sadarbību.

+32
-4
Atbildēt

2

    Sanšains > buchamona 04.10.2010. 15.18

    Ļoti raksturīga, manuprāt, bija Urbanoviča reakcija vakar LR1 diskusijā, kad Tomsons ieminējās, ka arī “Saskaņas Centram” varbūt tiks iedots kāds amats Saeimā.
    Niknums, aizvainojums, bravūra – “mums neviens neko NEDOS, paši dabūsim un būsim!”, utt., atsakoties saprast, ka, ja tikai vairākums tiešām vēlētos, “Saskaņas Centru” varētu atstāt pilnīgi bez jebkādiem amatiem.

    Vismaz man Urbanoviča reakcijas asociējas ar to, kas dzirdēts par viņa draugu partijas līdera Putina reakcijām, kad kāds apšauba viņa varēšanu un spējas: krieviskais temperaments, mazuma kompleksi komplektā ar mesiānismu, jēla agresivitāte ar pusbandītisku mentalitāti zemdegās un spēju ilgi kultivēt atriebības plānus.

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    māra rutka > buchamona 04.10.2010. 18.01

    Jā, Hari! Par Urbi precīzi piezīmēts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 04.10.2010. 15.01

Dombrovskis bruģē SC ceļu uz valdību solot ministriju – kā var nesolīt!!!; atbalstītāji nezkāpec lolo murgainas un pilnīgi nereālas cerības, ka koalīcija ar SC tagad uz visiem, visiem laikiem nodrošinās Vienotības dalību valdībā :)

ZZS un Lembergs atsakās piedalīties vairāksolīšanas sacensības ar Dombrovski (vismaz patreiz) – nu, vismaz kāda jauna, godīgāka pret vēlētajiem politika Latvijā.

0
-16
Atbildēt

4

    mary75 > mēbeļu izgatavošana 04.10.2010. 15.04

    Jā, Dombrovskis spēj uzņemties atbildību par valsti un pat nepopulārus lēmumus valsts interesēs, ZZS, kā parasti izvairās no jebkādas atbildības un jebkādiem lēmumiem, ja tas neskar Lemberga intereses, tur tā atšķirība.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mēbeļu izgatavošana 04.10.2010. 15.09

    Dombrovskis bruģē SC ceļu uz valdību solot ministriju – kā var nesolīt!!!;
    __________________________
    Bez histērijas:) Politika ir kompromisu māksla – panākt iespējamo. Neiespējamo – padarīt ienaidniekus par draugiem prata tikai Staļins. Domāju, ka Dombrovskis ir pietiekoši gudrs, lai saprastu, ka draugus nedrīkst mainīt pret ienaidniekiem.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Es vēl labi atceros, kuri bij’ meistari ienaidnieku taisīšanā. Laimīgā kārta, šoreiz tai putrai, lai kāda arī viņa galā neiznāktu, būs skaidri norādāms vismaz tas vārītājs :) Un tas, ka vairums vēlētāju nepasūtīja “jebkādu putru”, ka tik to vārītu Dombrovskis, arī ir skaidrs.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Tas nemaz tik skaidrs nav.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 04.10.2010. 14.54

Aivars ir patriots, viņš nekad nenodos savas intereses. :)

+7
-2
Atbildēt

1

    piziks > LR Aizsardzības mini 04.10.2010. 17.02

    Tiem, kas pret Lembergu kā premjeru vajadzētu aizsūtīt Ventspils vēlētājiem konjaku ar kurjerpastu: tur ierindas cilvēki balsoja pret Hūti Rīgā, lai šis ilgāk paliktu uz vietas un riktētu Ventspili, jo IR balstītie Lemberga oponenti nav izrādījuši tieksmi to miestu pucēt un būvēt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 04.10.2010. 14.54

Ceru, ka Vienotība nenodos savus vēlētājus, kas balsoja par esošo, latvisko koalīciju. Ja ņems valdībā SC, būs jāsāk organizēt ārkārtas vēlēšanas. Ceru, ka Vienotības nacionālie deputāti SC iesaistīšanu valdībā nepieļaus.

+26
-11
Atbildēt

23

    LR Aizsardzības mini > Aija Neļķe 04.10.2010. 14.56

    Starp citu, Jāni, ļoti dzudzi VL atbalstītāji “atdeva” savas balsis Vienotībai, tā kā ari morālais pienājkums, Vienotībai, ir nepievilt vēlētājus.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Aija Neļķe 04.10.2010. 14.57

    Es arī ceru, jo tic tikai lētticīgie:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.01

    Tā nu gluži nav, par VL balsoja tikai 7%, par Vienotību virs 30%, no kuriem daudzi, piemēram es, ir pret koalīciju ar VL, bet, par koalīciju ar SC,, saprotams, ja tas nrebūs neiespējami SC pozīcijas un ultimāti dēļ.
    Tā ka VL ar saviem 7% uz pusi ar TB nevajadzētu runāt visu Vienotības balsotāju vārdā.
    Nu, tie draudi par ārkārtas vēlēšanām, ja VL nebūs valdībā, vispār smieklīgi, nedaudz atgādina Urbanovica draudus par Biškeku.

    +13
    -23
    Atbildēt

    0

    dro > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.04

    Nemels, Vienotība paziņoja, ka uzvaras gadījumā turpinās strādāt vecā koalīcija, bet tu aģitēji, ka JL jāstartē atsevišķi bez partneriem – PS un SCP:)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.05

    Ko, dzeri49, vai tiešām mūsu pozīcijas saskan vienreiz? Es arī esmu par Vienotības koalīciju ar SC, nevis VL. Saprotams, ja paketē līzi nāk pozīcija iekš RD.

    +7
    -20
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.06

    “Visdrīzāk” turpinās strādāt vecajā koalīcijā, apm;ēram tā viņi paziņoja, jūtu atšķirību?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.07

    Arī es pazīstu vairākus cilvēkus, kuriem nācās izvēlēties starp “VL/TB/LNNK” un “Vienotību”. Viena daļa elektorāta šīm partijām neapšaubāmi ir ļoti tuva. Ne velti arī pazīstamais nacionālistu atbalstītājs Amerikas latvietis Aivars Slucis ziedoja naudu gan “VL”, gan “Pilsoniskajai Savienībai”.

    Savukārt par ārkārtas vēlēšanām domāju, ka nacionālistiem (arī man:)) nebūtu pietiekami daudz spēka (atbalsta) to panākt. To taču rāda arī sestdienas balsojums.:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.07

    Andrejs Zviedrs – Un kāpēc nevarētu saskanēt?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.16

    >>> Ceru, ka Vienotība nenodos savus vēlētājus, kas balsoja par esošo, latvisko koalīciju.

    Tikai nevajag palikt smieklīgam. “Vienotības vēlētāji” ir nepieņemams vispārinājums. Vienīgais, ko par viņiem var pateikt – ka visi balsoja par Vienotību.

    Taču nav nekāda pamata izdarīt secinājumu, ka visi Vienotības vēlētāji ar putām uz lūpām prasa esošās koalīcijas saglabāšanu. Pseidonacionālistiem laikam slikti ar loģiku…

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.17

    dzeris. Protams, jo kā var strādāt vecā koalīcija, ja vēlēšanās zaudēts.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.20

    Vai Brigmanis nesaprot, ka viņš šādā kombinācijā ir lieks?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.25

    Nu ar ārkārtas vēlēšanām draudēt nevajag :) Tu jau sāc laist gluži kā Urbanovičs :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Aija Neļķe 04.10.2010. 15.44

    ->Haris

    Vairāki mani paziņas, piemēram, vienmēr ir balsojuši par TB, bet šoreiz novēlēja par V tikai ar vienu mērķi, lai nepieļautu, ka vēlēšanās visvairāk balsu iegūst SC.
    Lai nebūtu iespēju vēl vairāk runāt pat to, ka nedrīkst ignorēt “uzvarētājus”.
    SC zaudēja – to varēja redzēt pēc viņu sejām vēlēšanu naktī.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.08

    “Ceru, ka Vienotība nenodos savus vēlētājus, kas balsoja par esošo, latvisko koalīciju.”
    Bet esošās koalīcijas vairs nav, jo TB/LNNK tagad ir kopār ar VL, un tas jau ir nedaudz cits veidojums. Turklāt neņematies nu spriest, par ko balsoja “Vienotības” vēlētājs. Liela daļa balsoja ne jau par latvisko koalīciju, bet gan par noteiktiem programmas punktiem ekonomikā un salīdzinoši mērenām nostādnēm nacionālajos jautājumos. Latviski ir arī Tautas Partija vai PLL, kuriem, ja kas, ir tik pat mandātu cik TB/LNNK un VL, tāpēc īpaši nekādas prasības jūs izvirzīt nevarat.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    mariam > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.30

    > Iesalniekam – kas tā par retoriku – par vēlētāju nodošanu. Domāju, ka koalīcija ar SC, atstājot VL aiz borta būtu Latvijas interesēs. Es arī balsoju par Vienotību, bet ne jau tāpēc, lai tā censtos saglabāt “veco koalīciju” – jo mazāka koalīcijā būs Lemberga un lāpnešu ietekme – jo labāk.

    Pēc pēdējām rindkopām gan izklausā,s ka Dzintars ar par politiķi kļūst, gan jau ar laiku ar tas radikālisms mazināsies, tad varēs arī domāt par VL laišanu valdībā.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.46

    nu diez vai Vienotība savāktu kaut vai 15% ja pirms vēlēšanām paziņotu ka gatavojas koalīcijai ar SC..cilvēki man apkārt apzināti balsoja par esošās koalīcijas partijām par to lai kremliniem būtu mazāka teikšana ..Urbanovičš jau pārdzīvo par to ka kremļa piķi nevarēs atšancēt..neko vairāk, ar pirmsvēlēšanu reitingiem savācis politiskos kredītus un nu ir pakaļā..pasakiet lūdzu kāda SC ir komanda?..kurš no Jums zin ko vairāk par Ušakovu un Urbi?..ir jau protams vēl Dolgopolovs un eiroparalamentārietis naftalīna komunists Rubiks..nosauciet vēl kaut 10 pazīstamus sakarīgus politiķus no viņu saraksta?..aplauzīsieties! tas ir Kremļa projekts..

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    gunasniedzina > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.50

    Iesalnieka kungs, apsveicu ar mandātu !
    Bet mēs, poli, čigāni, ebreji, paliksim Latvijā kā “viesi”. Un būs Jums laime.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.52

    Re, nu, bet es balsoju par Vienotību tāpēc, lai SC nedabū uzvaru un netiktu pie varas arī Latvijā, jo tad latviešiem vairs nav ne ekonomiskās varas , ne politiskās. re, kā tie balsotāji no latviešiem, kuri balsoja par SC dabūja saeimā tikai krievvalodīgos, jo citādi to brandžu nenosauksi!
    Nē, koalīcijai ar SC!
    Es un mani bērni ārzemēs grib atgriezties latviskā Latvijā, ne krievijas guberņā. Domāju, ka SC noteikti gribēs Ekonomikas ministra vietu, lai varētu iztirgot ostu Krievijai, tāpat taču bija prihvatizācijas mēģinājumi arī Rīgas siltumam!
    nekādu koalīciju ar Urbanoviča krievvalodīgo brandžu nevar būt! Lai krievi neveido partijas pēc nacionālā principa, tad varbūt viņu labajiem nodomiem ticēšu. tagad izskatījās, ka SC par visu varu gribēja sagrābt varu ne tikai Rīgas domē, kur atstāja PS opozīcijā bez problēmām un nekādiem amatiem, kaut PS bija otrā vieta vēlēšanās!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Aija Neļķe 04.10.2010. 16.59

    Hm… par siltumu & apkuri kaimiņi spranču Dalkia-i maksā mazāk nekā mūs spiež maksāt pašu bāleliņi no Rīgas Žīgursiltuma. Dalkia-s nomainītās trubas neplīst un zaļu zali ap siltumtrasēm ziemas vidū neaudzē.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Aija Neļķe 04.10.2010. 17.40

    liberāls
    Iesalnieka kungs, apsveicu ar mandātu !
    Bet mēs, poli, čigāni, ebreji, paliksim Latvijā kā “viesi”. Un būs Jums laime.
    ———————————————————-
    Nu šī jau ir īsta demagoģija… Poļi, ebreji un čigāni ir pilntiesīgi Latvijas pilsoņi.
    Kas Tu par liberāli – prasts demagogs.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmīte > Aija Neļķe 04.10.2010. 18.07

    Tikpat labi var teikt, ka esošās koalīcijas vairs nav, jo Vienotībā ir daudz jaunu spēlētāju, sākot jau ar Ēlerti. Un par esošās koalīcijas saglabāšanu runāts visu pēdējo laiku. Vai tad Vienotība tikai pēc vēlēšanām būtu pamanījusi, ka TB/LNNK vairs nav vieni, un ka Saeimā tie iekļuvuši pirmkārt uz VL pleciem (kā tas arī bija prognozējams).

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Aija Neļķe 04.10.2010. 18.13

    Kādā ziņā melojusi? Liec galdā tekstus, kur ir teikts, ka Vienotība nesadarbosies ar SC. Dombrovskis teica, ka pirmāra būs sadarbība ar esošo koalīciju. Tā arī ir – ar esošās koalīcijas partneriem Vienotība runāja kā ar pirmajiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > Aija Neļķe 04.10.2010. 18.20

    Nu neticu gan, ka kas tāds var notikt! Tas būtu gals visai Vienotībai! Turies “Visu Latvijai!”

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2010. 14.52

Stulbi. Kā var piedāvāt, ja koalīcijas partneri neatbalsta? Brigmanis vāc punktus.

+19
-5
Atbildēt

1

itommy_ 04.10.2010. 14.51

Šie divi man atgādina uzpirksteņa spēlmaņus tirgus placī. Viens bīda, otrs cenšas uzminēt. Bet abi jau iepriekš sarunājuši…

0
-4
Atbildēt

4

    itommy_ > itommy_ 04.10.2010. 14.54

    Nešaubos, ka Ventspils pārspēs Vienotību viltībā gadījumā, ja Vienotība shēmos un nevis strādās godīgi.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 04.10.2010. 15.31

    Uzmest koalīcijas partnerus tavā saprašanā nozīmē godīgi?:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 04.10.2010. 15.40

    Nav šobrīd nekādas koalīcijas. Vēl jo vairāk, kad TB faktiski nomainīta ar nacionālbļauriem.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 04.10.2010. 16.48

    Ha! Ja jau JL Dombrovskis varēja uzmest pensionārus un apvainot Satversmes Tiesu ekonomiskā diversijā, neatzīstoto pašu neprasmi juridiski korekti pamatot lēmumus un vajadzības, tad kādēļ neziedot sīkpartiju TB/LNNK, kam labākā Zīle Briseles kokā, bet mājāspalicēji nespēj savākt nopietnu balsu un deputātu skaitu? Hi-hi…
    Brigmanim nevajadzētu uztraukties par ZZS un Lemberga nākotni, jo, — ja jau JL ar Repši brauca uz Ventspili pēc naudas, tad arī K-k-kristovska Vienotībai naudas kādreiz var pietrūkt: it sevišķi, ja SC pietiks rubļu un gudru palīgu sarīkot kādu dumpīti vai vienkārši nogāzt Vienotību. Galu galā sausais atlikum pretstāvējumā tikai šobrīd ir 33:29 …

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 04.10.2010. 14.51

TAgad viss atkarīgs no ietekmīgajām dāmām “Vienotībā”, ja Valdis klausīs viņs, tad koalīcija sastāvēs no SC, bet pēc pusgada no PLL + SC + ZZS…

+6
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam