Puse netic godīgam Saeimas vēlēšanu rezultātam

73

Komentāri (73)

kristine_kruma 16.09.2010. 11.52

Gribat veselīgi pasmieties par mūsu “eliti?
Iesaku palasīt Gogi (14.09.2010 17:32) komentāru:
http://diena.lv/lat/politics/hot/petijums-dala-veletaju-netic-godigam-velesanam?=&comments=3#comments

0
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 15.09.2010. 13.19

CVK neļaus vēlētājiem viltot (norunātos) vēlēšanu rezultātus!!!

0
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 15.09.2010. 11.15

Nezinu kā ar Saeimas un pašvaldību vēlēšanām, bet referendums par/pret iestāšanos ES bija ļoti dīvains. Var jau to norakstīt uz nepopulāro viedokli vai vēl kā citādi, bet kaut kā manā paziņu lokā reti kurš bija par. Kā sanāca tie 67%?

Principā- mana ticība godīgām vēlēšanām/referendumiem Latvijā ir 50:50. Varbūt ir godīgas, bet tikpat labi arī nav.

+1
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 15.09.2010. 08.00

p.s. tie kuri saka, ka situācija ir līdzīga – diezgan šaubīgi, TP pirms iepriekšējām vēlēšanām aptaujās bija otrā vietā pēc balsu skaita. Tendence bija uz augšu. Tagad cerams būs uz leju.

0
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 15.09.2010. 07.58

1) Es CVK virzienā neskatītos. Cimdars mani ir kaitinājis daudz, bet es neticu, ka viņš ir galvenais špēlmanis (pārāk viss tur ir redzami). Mazajos miestiņos komisijai ir jāskatās uz pirkstiem, es domāju Boldāna scenārijs ir diezgan izplatīts (varbūt ne tik ļoti lai jūtami ietekmētu rezultātu, bet tomēr).
2) Jāpiekrīt ir, ka iepriekšējās vēlēšanās pie rezultāta tomēr vairāk vainojami paši vēlētāji, nevis slepena sazvērestība ar mērķi viltot rezultātus;
3) TAČU šoreiz tieši tāpēc novērošana ir ĻOTI svarīga, jo PLL šobrīd ir uz robežas un var netikt Saeimā! Un šie ļaudis, spriežot pēc tekstiem, reklāmu apjoma, utt. vienkārši nespēj pieļaut domu, ka tas VAR notikt; Tāpēc arī pierakstāmies šai novērošanai un uz priekšu;

+3
0
Atbildēt

2

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.09.2010. 11.17

    Novērošana notiek iecirkņos. Balsis apkopo CVK, kur novērtāji netiek klāt pie datiem, kas ienāk no iecirkņiem. Līdz ar to visa tā novērošana ir blefs. Ja vajadzētu balsot divreiz- vienreiz CVK datiem, otrreiz- novērotājiem un rezultātus apkopotu atsevišķi, tad ticamība būtu lielāka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristine_kruma > andrisskrastins 17.09.2010. 11.11

    Dolārs Novērošana notiek iecirkņos. Balsis apkopo CVK, kur novērtāji netiek klāt pie datiem, kas ienāk no iecirkņiem.
    ——————
    Tur jau tā problēma, ka CVK ienāk dati, liekas, NE no iecirkņiem tieši, bet starpapkopoti kaut kādās pilsētu vai novadu komisijās – vārdusakot, pa starpu ir vēl citi “apkopotāji”!
    Un kā šiem apkopotājiem ir iespējams skatītīes uz pirkstiem – tāds ir jautājums!

    0
    0
    Atbildēt

    0

a2832728 15.09.2010. 07.52

nedomaaju ka notiek prasta bleedisanaas ar skaitljiem. oligarhiem pietiek ar taadiem kangariem kaa stendzenieks lai sapuudereetu cilveekiem smadzenes. pieljauju ka notiek arii balsu pirksana/piespiesana darbavietaas.

0
0
Atbildēt

0

maija_br 15.09.2010. 07.33

Joprojām darbojas par deputātiem un no jauna tiek ievēlētas personas ar apšaubāmu reputāciju. Varas partiju noziedzīgās politikas dēļ valsts varai piemīt bandītiskas īpašības.

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 15.09.2010. 06.37

Vēl ieteiktu pārāk nedusmoties, labāk mierā,sevī, pameditēt Mīlestību savai Dzimtenei,arī palūgt piedošanu par savu ģļēvumu, bailēm,neziņu,iztapību.Un iztaisnoties Ticībā, ka visu jau varam,jo Latvija ir tikai viena!Ja sanāktu tūdi, neba tādi sintētieskie “jakrini” vai kas no smalkajiem ciematiem sūnu grauzīs, nea..tipinās uz lidostu,un prom pie kontiem.. Kamēr kluss nomales vecīts bezdarbnieks, atraks savu mierlaiku šmaiseri..vai zemniekpaps paķers bisi no sienas..Un ies neko nejautājot..Sajūta,kas ir jāatgūst,manuprāt.

+4
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 15.09.2010. 01.44

Varētu uzrakstīt loģisko komentāru, par jau ļooti senu neticību CVK, par to, ka vajadzīgi novērotāji..Protams,vajadzīgi, es pats ietu/-šu,ja būtu iespēja izsekot balsij no pagasta līdz apkopošanas brīdim.Tāda ir? Tikai sajūta, cik tas tomēr ir tizli,skumji, šitādiem “arņiem” lūrēt uz pirkstiem, sacenties acīgumā.. Jo rīt, vienalga kāds rezultāts,ko saskaitīja, šitādie”batjkas” “jakrini”,”mākoņi” atkal smaidot dosies medībās- ko vēl manai labajai Latvijai varētu nospert,nozāģēt, nomuģīt ofšoros, savās kalašu apsargātās villās nobēdzināt,kā pagaidīt, lai tas lohs tautietis nonīkst savā zemnieka laukā,vai bizness apstājas- te mēs būsim klāt.Kā mēslu vaboles, laipni..- hei saimniek, piecus latus gribi? :)

+3
0
Atbildēt

0

Jančuks 14.09.2010. 23.12

Nu tik cilvēki nāks uz vēlēšanām kā uz šovu. Cilvēki taču ir tik dažādi!

0
-1
Atbildēt

0

murnieks112233 14.09.2010. 21.32

Ko jūs te par lauku komisijām ņematies?! Tur viltošanas un vēlēšanu rezultātu ietekmēšanas iespējas ir stipri niecīgas. Viss notiek Rīgā pie centrālā vēlēšanu datora, jo zina, ka nevienam tāpat nebūs pa spēkam panākt totālu vēlēšanu rezultātu pārbaudi. Pagājušajās vēlēšanās pēdējos rezultātus CVK publiskoja pl.00.45, es turpināju gaidīt līdz pl. 3 naktī, bet nekas jauns nerādījās….un tad pl. 5.30 bija parādījušie jau galīgie rezultāti,pēc kuriem vairs nekas arī nemainījās. Tātad gandrīz 5 stundas štukoja, kamēr saštukoja pasūtījumu.

+1
-1
Atbildēt

3

    Pauls Puķītis > murnieks112233 14.09.2010. 21.39

    >Lelle

    Kāda starpība- lauku pele vai pilsētas pele!? pele paliek pele un noķert to var ar lamatiņām…:)

    /ja nav kaķa/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Your1stMarathon > murnieks112233 14.09.2010. 23.12

    :) Vai paskatījies kāds vēlētāju skaits ir mazajos iecirkņos? ZEM 100 vēlētājiem!!! Cik ir lielajos iecirkņos??? Vairāki tūkstoši!!!
    t.i. darba apjoms atšķiras pat 100 reizes. Iecirkņi ārzemēs – Austrālija un D-Amerika ir stipri tuvu – BET vai tik pa vidu datums nemainās? :) Te arī ir nobīde pa stundām… Tāpat ir gadījies, ka iecirknis nedod ziņas par sarakstiem, nav sazvanāms … un tad parādās durvīs ar pilno protokolu ar visiem + un -!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > murnieks112233 14.09.2010. 23.46

    ….un tāpēc, ka vienā vēlēšanu iecirknī Rīgā bija nedaudz virs 2000 nobalsojušo…bet otrā nedaudz virs 1500….bija vajadzīgas 2 dienas, lai saskaitītu balsis….un +/- ???…beidz!!!….es saprotu, ka Tev ir vēlēšanās aizstāvēt savas kastas godu!….ja man nebūtu vistiešākā saskare ar šo procesu bijusi….šos jautājumus neuzstādītu….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 14.09.2010. 21.23

Kamēr tur sēdēs Cimdars, nav vērts iet balsot. Uz katrām vēlēšanām ir jāveido jaunas vēlēšanu komisijas visos līmeņos.

+3
-4
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 14.09.2010. 20.35

Otra piebilde. Manuprāt, Latvijā nav/trūkst svarīgas lietas – informācijas analīzes.
Domāju, NRTP un citu dīvaiņu vietā, būtu gana ar 2-3 lasītpratējiem, ar labu atmiņu un spriestspēju.
Piemēram, kāpēc Ingrīda Ūdre nesen apšaubīja savus “mīnusiņus”… VIŅA nav vienkārši Ingrīda, viņa ir nesenas Saeimas priekšsēdētāja, kuras spējas vadīt Saeimas sēdes ir atzinuši arī viņas skarbākie oponenti… Kāpēc viņa tā saka? “Sarunas uzturēšanai”?
Māris Zanders 2010. gadā 2x bilda par mēģinājumu muti aizbāzt viņam + 1x par tādu pašu rīcību “Nekā personīga” virzienā… Klusums…
Mums ir TIK daudz institūciju, kas kontrolē. Vai arī analizē?
Galu galā – zinošu cilvēku viedokļi ir jāpārbauda. Ne jau juridiski, bet faktiski. Taču – nevienu tas neinteresē….

+1
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.45

Man jau atkal būs jāiet tās balsis skaitīt. Nepavisam negribas, bet pierunāja….kādam jau ir jāstrādā…:)

+2
0
Atbildēt

15

    photocom > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.48

    jā nopelniem bagāto laiks dot tik nezinu ko
    urnkrati vai ?
    :))
    gmailu skaties ?
    jauna bedre ir
    CD arī šodien pavērusies

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.50

    …aha!…izgaismojies!…tagad zināsim no kā atbildību prasīt!… :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.53

    Jā?, CD rotē? mmm, citādi garlaicība , aizgāju tuvāk tautai… uz Delfiem…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.57

    Jā delfi cik asiņu tur izliets !?
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.59

    …markoni!…
    ….pasaki vēl vienu lietu…vai tiem datorspečukiem, kas sūta datus no vēlēšanu iecirkņiem….ir elektroniskais paraksts?…. :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 20.10

    >ZanE Līdz šim nebija. Kā būs tagad, tad jau redzēs.:)

    /katrā ziņā- pačukstēšu. un – tie nav datorspečuki. tās ir komisijas sekretāre ar priekšnieci, iepriekš apmācītas. bet dažreiz iet grūti ar visiem kursiem/

    ziņas saskrien novada centrā..kā tur tālāk, neesmu interesējies, bet tur ir datorspečuki komisijās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.09.2010. 20.20

    ….par to jau es runāju!…tas ceļš ir garš un līkumots!…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 20.24

    jā, bet es paskatos sava iecirkņa datus netā un man ir viss skaidrs…tā var darīt katrs par savu iecirkni…ja kas neštimē, ceļam trauksmi un zvana visi zvani baznīcu torņos, kā Rīgas sargos …:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.09.2010. 20.33

    …markoni!….par Tavu iecirkni varu būt mierīga!…ja vajadzēs…uzsitīsi pa pirkstiem!… :))…bet Tu labi zini kāds ir vēlēšanu komisiju sastāvs piem.Latgalē….nemaz nav tālu jāmeklē, kā + vilka ZZS kandidātam!…. Tu taču nedomā, ka viens no vēlēšanu komisijas locekļiem…nevienam neredzot…paņēma pildspalvu un savilka…cik tur… 400 plusiņus!!!??…:))
    ….cik Tavā iecirknī pēdējās vēlēšanās bija novērotāju?….viņi piedalījās arī pie +/- skaitīšanas personālijām?….novērotāji parasti pazūd tajā mirklī, kad saskaitītas nodotās balsis par partijām….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 21.00

    >ZanE

    Jā, tas tiesa- novērotājus interesē tikai nodotās balsis par partijām. Līdz šim tā bija. Bet tagad, kad izveidojušās lielas apvienības un +/- ir liela nozīme, vajadzētu tomēr izturēt līdz galam un iet gulēt reizē ar komisiju.
    Pieļauju, ka Latgalē, mazā miestā ir iespējams viss, pie tam- tur droši ka nav kas novēro procesu…

    /novērotāju parasti pie mums maz . lielākais skaits, atceros, bija 2002. gadā , kad parādījās JL. tad bija četri gab. :)/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Your1stMarathon > Pauls Puķītis 14.09.2010. 23.06

    :) Esmu bijis novērotājs Tautas frontes ziedu laikos, bet nu jau gadus ~ 10 esmu vēlēšanu komisijā…
    Programmas autori ir pašas CVK darbinieki (šo gadu laikā mainās tikai politiskās figūras galvgalī nevis praktiskā darba darītāji)
    Uzskatu, ka novadu (pilsētu) komisiju līmenī ir nodrošināts pietiekams aizsardzības līmenis, dati tiek šifrēti… Ir jau minētie kontrolskaitļi uz protokola un elektroniski iesniegtajam db failam… BET Tāpēc jau Tu pēcvēlēšanu vakarā TV un CVK lapā redzi PROVIZORISKOS rezultātus – īstie parādās tikai tad, kad CVK vēlreiz pārskata uz Rīgu aizvestos iecirkņu protokolus (papīra versiju), salīdzina iesūtīto db kontrolskaitļus …

    Jo vairāk cilvēki iesaistīsies novērošanā iecirkņu līmenī, jo labāk… Arī EDSO u.c. novērotāji pa šiem gadiem ir klāt sēdējuši un uz pirkstiem skatījušies, līdzi skaitījuši un provocējošus jautājumus uzdevuši…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 23.45

    Tā es apmēram to lietu iedomājos. Vienīgi , es nezinu, vai aizsūtītie faili integrējas kopējā sistēmas db automātiski, vai tiek iekopēti (ierakstīti utt) (?)

    /vai tiek pieļauts cilvēciskais faktors?/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Your1stMarathon > Pauls Puķītis 15.09.2010. 19.41

    Datus ievada tikai iecirknis – tālāk tikai pievienošana, kontrolskaitļu salīdzināšana…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 15.09.2010. 21.36

    Paldies!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristine_kruma > Pauls Puķītis 17.09.2010. 10.50

    Bet kurš tad no novērotājiem vai citiem interesantiem pūlēsies un saskaitīs ATSEVIŠĶU iecirkņu datus (lai arī pareizus un i-netā publicētos) un tādējādi pārbaudīs, CIK NEKĻŪDĪGI (godigi) tie ir saskaitīti jau tajos pilsētu un novadu centros, kur tie “satek” no iecirkņiem?
    Un vai vispār šie starprezultāti (starpposmos) ir kaut kur i-netā publicēti, kopā ar informāciju no kuriem iecirkņiem tie ir sasummēti?
    Mani māc baža tieši par šiem apkopojumiem daudzajos starpposmos līdz CVK!
    Protams, ka novērotājs jau ieraudzīs un iepējams sacels traci par nepareiziem i-netā publicētiem SAVA novērotā iecirkņa cipariem, bet kā ar šiem starprezultātiem?
    VAI TUR ARĪ NEVARĒTU BŪT KLĀT NEATKARĪGI NOVĒROTĀJI?
    Tieši tur tos noteikti vajadzētu – lai būtu pārliecība, ka uz CVK tiek nosūtīti godīgi sasummēti cipari!

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 14.09.2010. 19.30

Atmiņās
:))

http://www.labaslapas.lv/sklogo.lv/sia-sk-logo/portfolio/balsogudri-lv.html#screenShot-Saf2Mac

šitas bija foŗš
saliku saliku tajos pamperos !
:))

0
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.01

>ZanE Iecirkņu rezultātri ir publiskoti netā. Katrs, kam interesē var pārliecinās par saskaitāmajiem. Ja kāds pieķer kļūdu vai mānīšanos, tad var salīdzināt A4 ar digitālo formu, citādi tam nav jēgas. Cik saprotu, programma pati sevi pārbauda un priekš tam eksistē kontrolskaitļi.

+1
0
Atbildēt

6

    andris902 > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.06

    …pareizi, markoni!…tā tam vajadzētu būt!…
    ….Tu esi atradis informāciju, kas šo datorprogrammu ir izstrādājis…un to uzrauga?…es neatradu!…iepriekšējās RD vēlēšanās un arī 9.Saeimas vēlēšanās….notika dīvaini datorprogrammas gļuki…uzkāršanās…nobrukumi…vēl 2 dienas pēc vēlēšanām no 2 vēlēšanu iecirkņiem dati i-netā nebija pieejami…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 19.24

    >ZanE Atklāti sakot, tāda doma man šodien ienāca prātā- kas izstrādā tās programmas Saeimas vēlēšanām?/neba tas ir valsts noslēpums/…pagājušajās pašvaldību vēlēšanās bija kontaktpersona norādīta, varēja zvanīties un skaidroties , ja kas nebija skaidrs programmā par sarakstu iesniegšanu komisijām …programma veidota uz Access bāzes…vai tie paši arī no A līdz Z programmas taisīja, nezinu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Pauls Puķītis 14.09.2010. 21.39

    Programmas ta programmas, bet tie vēlēšanu iecirkņi, kas protokolus raksta ar roku, tos nogādā pilsētas vai rajona vēlēšanu komisijā un tur DATORSPECIĀLISTS datus ievada sistēmā. Kāda garantija, ko viņš tur īsti ievada? Arī CVK DATORSPECIĀLISTAM ir plašs brīvizvēles darba lauks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.09.2010. 22.26

    >ABC

    Katrā iecirknī raksta ar roku, kā arī ievada datus speciālā programmā un failu aizsūta i-netā uz rajona (novada) centru . Tur tos datus iekopē kopējā sistēmā …
    /katra iecirkņa komisijas rīcība ir dators ar programmu. Kad rezultāti savadīti programmā , tad tiek izprintēti protokoli, visas komisijas parakstīti un aizvesti uz centru/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Pauls Puķītis 15.09.2010. 05.54

    Cik zinu, nepavisam ne katra iecirkņa rīcībā ir dators ar programmu, un no tiem iecirkņiem protokoli tiek pārsūtīti uz centrālo iecirkni, kur tiek ievadīti programmā, tā vismaz ir teikts CVK balsu skaitīšanas instrukcijā šīm vēlēšanām:
    ja vēlēšanu iecirkņa komisija nav lietojusi Centrālās vēlēšanu komisijas izstrādāto lietojumprogrammu, republikas pilsētas vai novada vēlēšanu komisijas datorspeciālists veic datu ievadi no iecirkņa balsu skaitīšanas protokola ar roku aizpildītā eksemplāra un izdrukā protokolu ar ievadītajiem datiem. Vēlēšanu iecirkņa komisijas priekšsēdētājs un sekretārs salīdzina izdruku ar rakstīto protokolu un apliecina, ka dati ievadīti pareizi

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 15.09.2010. 09.35

    >Inesei

    Paliek neatbildēts jautājums- vai ir tāds iecirknis, kurā nav datora…

    /es tādu nezinu. katrā gadījumā musiem ir/

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 14.09.2010. 18.55

Tas kaktiņa faktu/kaktu kantoris
sāk zombēt
tipa neejiet balsot
tā pat saskaitīs kā vajag
jāiet – punkts !

+2
-1
Atbildēt

0

andris902 14.09.2010. 18.11

…nē!…tā nu nav gan!….novērotāji ir klāt arī pie balsu skaitīšanas.. …..Vēlēšanu likums
….36. pants. Pēc balsu saskaitīšanas un balsu skaitīšanas protokola pabeigšanas visas nodotās derīgās un nederīgās vēlēšanu zīmes kopā ar vēlēšanu aploksnēm, neizlietotās apzīmogotās un nederīgās vēlēšanu aploksnes un viens iecirkņa komisijas balsu skaitīšanas protokola eksemplārs iesaiņojams un aizzīmogojams. Klātesošajiem pilnvarotajiem novērotājiem arī ir tiesības aizzīmogot šo saini ar saviem zīmogiem vai parakstīties uz tā, par ko jābūt atsaucei vēlēšanu gaitas protokolā.

…jāizmanto tikai likuma dotās iespējas….

+7
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 14.09.2010. 18.08

Balsu skaitīšanas protokols vnk jāparaksta visai komisijai…

+5
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 14.09.2010. 18.06

Man nāk prātā gadījums, kad notika Saeimā aizklāta balsošana, laikam par Maizīti, un visi brīnījās, kā tad tā mēs balsojām par? Tieši tāpat ir Saeimas vēlēšanās, kā mēs balsojam tāds ir rezultāts.

Ilustrācijai: Ja iecirknī A, kāds samaina biļetenus no V uz SC, tad tikpat labi iecirknī B kāds samaina biļetenus no SC uz TP, bet iecirknī C no TP uz V un tā pa apli.

0
-2
Atbildēt

0

andris902 14.09.2010. 17.57

– “Puse aptaujāto uzskata, ka vēlēšanu rezultātu var mēģināt mainīt sev par labu partijas vai politiskās apvienības, 41% domā, ka to mēģinās darīt atsevišķi deputāta amata kandidāti, bet 30% šādu rīcību sagaida no “ekonomiskiem grupējumiem”, liecina SKDS izpēte.”
____________________________

…vai iespējamajos atbilžu variantos bija iekļauta atbilde…”neuzticos Centrālajai vēlēšanu komisijai”?….iespējams…tad rezultāts būtu pavisam citāds…. :))

+4
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 14.09.2010. 17.48

Par novērotājiem jāpadara visa tauta. Iecirkņos šmugulēties grūti un daudz nenokrāpsi. Bet pielikt kameru CVK un saņemtos rezultātus rādīt i-netā – cik tur mūsu laikos tā darba…

+9
-1
Atbildēt

6

    Andris > andrejs_kirsis 14.09.2010. 17.54

    Vai tad iecirkņos neskaita balsis, pirms sūtīt vēlēšanu lapas uz centrālo CVK?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrejs_kirsis 14.09.2010. 17.59

    ….iesūtītos datus apkopo CVK…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > andrejs_kirsis 14.09.2010. 18.21

    Nu un? CVK publicē rezultātus katram atsevišķam iecirknim, nevis vienu kopēju summu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrejs_kirsis 14.09.2010. 18.35

    …Tu esi pārbaudījis papīra formātā iesniegto balsu skaitīšanas protokolu atbilstību datiem…kas tiek ievadīti elektroniskajos datu nesējos?….vai vispār kāds to ir pārbaudījis?….vai kāds ir redzējis, kā notiek šis process?…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > andrejs_kirsis 14.09.2010. 19.30

    Es no paša sākuma jautāju – vai tad iecirkņu komisijas nezina sava iecirkņa rezultātus pirms to iesniegšanas CVK? Ja iecirkņu komisijas savus rezultatus zina, tad CVK nevar nopublicēt neko citu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > andrejs_kirsis 14.09.2010. 21.56

    agrāk, kad TB bija ietekmīgāka, viņiem bija savi skaitītāji gandrīz visos iecirkņos, rezultātus pierakstīja un nosūtīja uz Centru… :). Nav dzirdēts, ka iecirkņu rezultāti pēc tam nesakristu ar CVK rezultātiem.
    Šogad ir jāuzmanās no lauku reģioniem, kurus kontrolē PLL (TP) izpildvara. Jo tur gan var būt dieva zīmes… Latgalē it īpaši, tāpat nebūtu slikti, ja pastiprināta uzraudzība būtu Vidzemes novados, kur daudz tēpistu

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 14.09.2010. 17.45

Dīvainie iepriekšējās saeimas vēlēšanu rezultāti, kad TP pēc masveida negatīvām atsauksmēm gan mēdijos, gan internetā, tomēr guva lielu procentu skaitu lauku pašvaldību vēlēšanu iecirkņos.Tas norāda uz iespējamām mahinācijām ar biļeteniem pēc urnu atvēršanas. Pie kam visaugstākie rezultāti TP uzrādījās tieši tajās lauku pašvaldībās, kuras vadīja viņu cilvēki.

+9
-2
Atbildēt

2

    andrejs_kirsis > mxblack 14.09.2010. 18.04

    Tur jau darbojās Boldāna metode. Novērotājiem jāstaigā ar aizmiegtām acīm. Bet Boldānu, vienalga, pamanīja. Balsu pirkšanu pierādīt gan grūti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mxblack 14.09.2010. 18.17

    …ja vienu no vēlēšanu komisijas loceklēm…nevadītu personīgas dabas motīvi….iznākums varēja būt arī cits… :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 14.09.2010. 17.45

Nav vajadzības viltot vēlēšanu rezultātus – negodīguma pietiks arī no godīgi sabalsotajiem.

+1
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 14.09.2010. 17.32

Latviešu tautas specifika, netic un neuzticas nevienam, bet tomēr balso visu laiku par tiem pašiem.
Varētu padomāt, ka tam cilvēkam kas sēž iecirknī to vien gribās kā ievilt krustiņu Šķēlem vai izsvītrot Ēlerti. Un tad vēl samainīt daudz, daudz biļetenu.

+2
-2
Atbildēt

2

Uldis Šneiders 14.09.2010. 17.30

Mani interesē precizēt: vai negodīgi vēlēšanu rezultāti ir tad, ja atbildes sniedzējam ir pieejami argumentēti pamatojumi blēdībām, vai arī tie ir negodīgi tad, ja neatbilst atbildētāja politiskajai pārliecībai vai uztverei?
Tas ir līdzīgi kā tiesa procesos: Ja tiesa lemj ne MANĀ labā, tā ir uzpirkta! Tas nekas, ka “MAN” arī nav taisnība, bet tiesa tāpat ir uzpirkta!

+2
0
Atbildēt

0

angelixxx 14.09.2010. 17.18

Šleserezēti un Šķēlerizēti brīvprātīgie, noteikti nav vajadzīgi. Tā būtu kļūda, ja iesaistītu brīvprātīgos. Vēlēšanas nav labdarības koncerts, kur iesaistīt brīvprātīgos.

+3
0
Atbildēt

2

    LR Aizsardzības mini > angelixxx 14.09.2010. 17.24

    Nav jāpiedalās vienas partijas, politiskās pārliecības cilvēkiem, ir pietiekoši daudz, jaunu, skaidri domājošu un politikā ieinteresētu cilvēku. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > angelixxx 14.09.2010. 17.32

    Mēŗķis jau būs sasniegts – Vienotība sūtīs savus cilvēkus, PLL – savējos, lai kontrolētu viens otru un SC pret PCTVL tieši tāpat, tā, ka visam vajadzētu būt OK. Cerams, gan, ka šis scenārijs izpildīsies, tas gan būtu galēji nepateicīgs variants PLL, jo viņi 5% barjeru varētu arī nepārvarēt..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 14.09.2010. 17.16

Kāda puse, es domāju, ka savāksies arī vairāk. :) Kā CVK teiks, ta balsis arī skaitīs! :) Bet pozitīvi ir tas, ka tagad arī brīvprātīgie novērotāji, Latvijas iedzīvotāji, sākot no 16 g.v. drīkst pieteikties par vēlēšanu novērotājiem! :)

+4
-2
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam