Nedaudz sarukusi PLL popularitāte

52

Komentāri (52)

Ilko 09.09.2010. 00.11

Kāda velna dēļ kādam būtu jābalso par PLL (Par labu laupītājiem) abi oligarhi Šlesers un Šķēle ir pietiekami bagāti lai nopirktu vietu 10. Saeimā, un pēc aptaujām liekas ka to jau paveikuši. Nav ko izmest balsi lai divi bagātnieki var turpināt savu bisnesi no Saeimas krēsliem!
Jānis Bībelnieks

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 08.09.2010. 03.57

Vēlamais ir viens, bet reālais ir cits. Klausoties lauku kaimiņus, vai LR1 , visai ireāla sajūta. Neko nejēdz, bet re,doma par Šleseru kā dzelzceļieku !-no kurienes? , vai Gunti Ulm, kā ,iedomājieties- sporta ministru,kas Dinamo ar stadionu komplektā, sariktēšot..- no kurienes ? :)) Masoniem ,vai Kronvaldam, tomēr bija taisnība- izglītība ir Nr 1. kas jāpaveic.. Paklausieties, mums vidējais balsotājs ,atvainojos, ir kapitāls pajolis..Kas vēl maigi teikts .Ja tādiem pasolīs paaugstināt pensijas,algas, uzcelt tuneli no Rēzeknes uz Rīgu,brīvbiļeti maizei un pagasta autobusam,ticami- būs liela balsotgribētāju drūzmēšanās.. :)

+2
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 07.09.2010. 21.39

Šajā shēmā mani mulsina tas, ka PCTVL ir 4 vietas, kas manuprāt ir fiziski neiespējami, ja ir 5% barjera. Tad vai nu PCTVL ir 5 vietas un kādam citam ir par 1 vietu mazāk, vai arī PCTVL šeit vispār nevar būt un tad attiecīgi citiem vietu ir vairāk. Ja jau skaitļo un prognozē, vai nevarētu palūgt korektākus aprēķinus?

+1
0
Atbildēt

0

Ilko 07.09.2010. 19.06

Par PLL nav ko bēdāt nedz balsot! Abi oligarhi Šlesers un Šķēle ir pietiekami bagāti lai nopirktu vietu 10. Saeimā un izskatās ka to jau paveikuši!! Nav ko šiem veikliem biznesmeņiem dot savas balsis lai viņi savu biznesi kārtotu no deputātu krēsliem!! Jānis Bībelnieks

0
0
Atbildēt

0

anita_meistere 07.09.2010. 16.59

besij, ka katras vēlēšanas viens un tas pats…jāizvēlas mazāko ļaunumu. pagaidām nav viennozīmīgi skaidrs, vai vismaz gaidāma pamatīga svītrošana un + likšana. stulbi, ka nevar balsot par atsevišķiem cilvēkiem…imho Latvija partiju sistēma ir sevi izsmēlusi!

0
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > anita_meistere 07.09.2010. 17.11

    Pilnībā piekrītu.
    Mums ir pietiekami mazs iedzīvotāju skaits, lai varētu balsot par cilvēkiem, nevis partijām. Visi puslīdz pazīst visus, ja ne pa tieso, tad caur radiem, draugiem, paziņām.

    Mierīgi varētu samazināt Saeimu līdz 50 cilvēkiem un balsot par konkrētiem cilvēkiem. Katram vēlētājam būtu jāizvēlas, teiksim, 10 kandidāti un tad 50 populārākie nonāktu Saeimā. Tālāk jau viņi var bloķēties kā vien ienāk prātā. Te gan ir krietns mīnuss- Saeima būtu pilna kārtējo aktieru, komponistu, sportistu un citu aktīvistu, kam no politekonomikas nav ne mazākās nojēgas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > anita_meistere 08.09.2010. 00.12

    Tas neietu krastā, jo tad saeimā tiktu tikai populārākie personāži. Populārākie = vislabāk un aktīvāk reklamētie = tie, kam lielākais naudas maiss. Ja finansējums no savas kabatas, tad ievēlēts centīsies savu ieguldīto piķi “kaut kā” dabūt atpakaļ. Ja sponsorēts, tad nāksies kalpot sponsoru nevis tautas interesēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 07.09.2010. 16.15

SC tik augsts reitings ir tādēļ, ka pie viņu sveštautiešu atbalstītājiem ir pieskaitāmi arī kreisi noskaņotie tautieši, kuri citā gadījumā balsotu par LSDSP, ja vien Latvijā tāda reāli darbotos. Arī es balsotu par LSDSP, jo sevi uzskatu par vienkāršu strādnieku un tai vajadzētu būt manai partijai. Tomēr Latvijā ir cita situācija. LSDSP ir par naudu nobremzēta, (man nav faktu, bet to saka loģika). Tāpēc es esmu spiests izvēlēties godīgāko starp labējām partijām, kaut zinu ka tā neaizstāvēs manas, bet mana darba devēja intereses arī attiecība pret mani. Tas ir skumji, bet fakts.SC man nav pieņemams jo pārstāv citus uzstādījumus un kultūru.Tāpat “Visu Latvijai” ir labēja partija ar samērā šauru galveno mērķi. Tas man neder. Dombrovskis ir sevi parādījis kā cienījams un varošs premjers, bet tas šodien ir galvenais. Valsts ir izglābta, nu tā ir jāatīsta tālāk. To arī atbalstīšu.

+12
-1
Atbildēt

3

    Tamāra Nolmane > mxblack 07.09.2010. 16.21

    Taisnība jau Tev protams ir. Latvijā nav kreisas partijas sociālā ziņā. SC spekulē ar savu kreisumu, jo Latvijā viena liela daļa cilvēku kreisumu un labumu saskata tikai nacionālā frontē. Varu tikai papildināt, ka Dombrovskis vismaz ir uzsācis ceļu uz sociāli taisnīgāku sabiedrības uzbūvi apliekot ar nodokli dividendes un kapitāla pieaugumu, kas de facto ir situētākiem ļautiņiem. Bet kamēr latviešu aprtijas savā starpā cīnās par vietu pie siles, tikmēr SC jau ir sazombējuši vēlētājus, nu jau visos Latvijas reģionos. Turklāt viņi jau arī visu laiku bija pie siles Latgalē, bet tagad mērķē uz augstākām virsotnēm, pa ceļam Latviju pārveidojot par uzgaidāmo telpu starp NVS un ES.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mxblack 07.09.2010. 16.30

    Cienījams- jā.
    Bet par to varēšanu atļaušos pasmaidīt. Kur ir tās reformas, ko viņš uzskata par šobrīd notiekošām? Valsts iestādēs nekas nav mainījies- kā sēdēja tā sēž vecie TP, ZZS un LPP ieliknīši, kas spļauj virsū visādām reformām. Kamēr neķersies klāt tīrīšanai vadošajā un vidējā vadošajā sastāvā ministrijās un ministriju pakļautības iestādēs, tikmēr nekas nenotiks. Un to Dombrovskis vai nu baidās darīt vai nesaprot, ka citādi nekas nekustēs uz priekšu. Tie cilvēki sevi no darba paši neatlaidīs. Un arī nestrādās gadījumā, ja paši izmaksu griešanas vārdā atlaidīs visus savus padotos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 07.09.2010. 16.37

    Manuprāt jaunākiem cilvēkiem nešķiet tik svarīgi, ka Latvija varētu kļūt par Krievijas guberņu, kaut ir ES un NATO. Vecās varas partijas ar savu nesodāmību un visatļautību, kā arī ar pilnīgo morāles un goda trūkumu ir cilvēkiem atņēmušas ticību labējām partijām vispār, tajā skaitā arī “Vienotībai”, jo faktiski arī tā ir veco partiju konglomerāts, bet SC uz vēlēšanām iet viena un tīra. Tā mēs samaksāsim gan par treknajiem gadiem, gan par gāzi grīdā, gan par mistiski sadīgušajiem miljonāriem, gan par nenormāli dārgo gāzi un e-taloniem, par visu valsts izlaupīšanu kopā. Bet vai es pie tā esmu vainīgs? Es nekad neesmu atbalstījis ne TP, ne LPP, ne to zagļu Pleskavas šoseju ar Godmani priekšgalā, kuri manuprāt arī to zagšanas “parādi” pēc neatkarības atgūšanas šeit uzsāka.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Tamāra Nolmane 07.09.2010. 15.57

Manuprāt pietiek uztraukties par PLL, domāju, ka visi, izņemot Buldozeru, ir sapratuši, ka nekādu nopietno atbalstu vairs vēlēšanās nesagaidīt!? Jāuztraucas būtu par nemainīgi stabilo un lielo SC atbalstu. Runājot par komunistiem, SC jau nav īpaši savādāki mērķi par PCTVL, vismaz nacionālā un “integrācijas” ziņā nē! Un to tagad var novērot, ka krievu kultūras pasākumi, liela mēroga un mazāki Rīgā un Latvijā, tagad ir viens pēc otram, turklāt vēl Latijvas sabiedrisko organizāciju atbalstīti!! Tā ir mērķtiecīga nevardarbīga okupācija. Cik vēl ilgi, kad tiešām valsts pārvaldē būs obligāti jārunā arī krievu valodā!! Lūk par to būtu jāuztraucas.

+21
-3
Atbildēt

1

mxblack 07.09.2010. 15.57

Es gan tā neteiktu. Vakardienas balsojums “izvēlies nākotni” laikā parādīja, ka PLL kandidāts Kurzemē bija 1. vietā, “Vienotība” 2. un tad pārējās partijas. Zālāns tiešām prata īsi un kodolīgi atbildēt uz dažādajiem jautājumiem, kā arī parādīja labu kompetenci par pieņemtajiem lēmumiem sakarā ar Kurzemi. Diemžēl Āboltiņa palika 2. kaut arī bija lietas kursā par visām lietām. Un tur tauta nedomāja par to, kas stāv aiz Zālāna, tur viņi balsoja par esošo faktu. Tā kā visi tie reitingi šodien nekam neder. Aptaujas jau nenotiek konkrētos reģionos par konkrēto kandidātu, bet gan centrā un par partijām kopumā. Šodien tas vairs neder. Tā ir tukša naudas un laika tērēšana, tāpat kā tas LNT reklāmas raidījums.

+4
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 07.09.2010. 15.54

Gribētu iepazīties ar cilvēku, kas argumentēti pamatos savu izvēli – PLL. Politiķu radiniekus, draugus, ģimenes pārstāvjus lūdzu nepieteikties.
KAS ir šie savdabīgie tēli? Ko viņi domā un ko viņiem ir nodarījuši citi?

+9
0
Atbildēt

3

    Beidz, nesen ar diviem tādiem “diskutēju”, uzzināju, ka esmu “lohs”, jo atbalstu turpmāko sadarbību ar SVF un mēreno politiku, ko ekonomiskajos jautājumos piekopj Dombrovskis, un “dornis”, jo esmu pārliecināts VL “fans”. :) Kad pajautāju, ko tad dos Ainārs un Andža, uzzināju, ka būs darba vietas, būs nodokļu paradīze un tādi labumi, ka bail, protams neviens nemācēja pateikt, kā to visu dabūs gatavu. :) Ar SC ir vēl trakāk, zvanīju radiniecei uz Rēzekni, parsīju, kā sokas, par ko balsos, bet viņa man pretī: “skat cik tālu esam ar asvu nacionālismu, es balsošu par SC, jo viņi ir par sadarbību ar krieviju” … Tādi lūk “motivatori” balostājiem! :(

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Uldis Šneiders 07.09.2010. 16.12

    Ļoti laba motivācija balsot par PLL ir tiem, kas pie siles. Neviens taču nekodīs rokā, kas baro. Nu un TP pārvaldītās siles ir diezgan daudz. Kaut vai tā pati medicīna.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 07.09.2010. 16.25

    Nu jā… (samulsu)
    Manu paziņu un radu, un draugu lokā šitādu nav…
    Ja NAV skaidrs, par ko balsot, ir skaidrs, par ko nebalsot – PLL, PCTVL, SC…
    Tā kā balsotāju skaits ir ap 350… Joprojām brīnos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 07.09.2010. 15.26

Nav publicēts aptaujāto skaits, bet izskatās, ka izmaiņas ir kļūdu robežās. Piekrītu tiem, kuri saka, ka tā arī paliks. Pēc vēlēšanām viss būs atkarīgs no Zaķlera. Prostitūta ZZS mēģinās pēc iespējas dārgāk pārdoties nominētā premjera partijai. Cerēsim, ka tas būs VD.

+10
0
Atbildēt

1

marčiks 07.09.2010. 15.02

Vēl jau īstais priekšvēlēšanu riests tikai priekšā. Šlesera biogrāfija un PLL vulgārās reklāmas ir vēl tikai ziediņi. Tomēr domāju, ka Dombrovskis paliks premjers arī pēc vēlēšanām. Jautājums tikai, kurā brīdī ZZS pārmetīsies uz pretējo nometni, tas ir, neticu, ka četrus gadus nekas nemainīsies. Jāatceras, ka ZZS ir bijusi visās valdībās kopš 2002.gada un katras Saeimas laikā vairākkārt “apmetusi kažoku”, tas ir, bijusi gan valdībā ar JL un bez TP, gan ar TP un bez JL, gan ar abiem kopā. Kāpēc lai turpmāk būtu savādāk? Kad valstij vairs bankrots nedraudēs, tad “darītāji” varēs ķerties pie tā, ko prot “darīt” vislabāk – ķert, grābt, kampt, pārdalīt.

+22
0
Atbildēt

1

LAURIS 07.09.2010. 14.52

bišk pa daudz PLL, ņemot vērā kāds tas ir mēsls savā būtībā.

+22
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > LAURIS 07.09.2010. 14.54

    Kad apkārt ir daudz mēslu vaboļu, tad nemaz nav slikti būt mēslam- ir pieprasījums :-)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 07.09.2010. 14.51

Situācija ir nosatbilizējusies. Tā apmēram arī būs Saeimā.
SC- 30 vietas
Vienotība- 30 vietas
ZS- 19 vietas
ašisti- 8 vietas
“nacionālais” bloks- 8 vietas
komunisti- 5 vietas
Nu tur kaut kādi plus/mīnus divi krēsli katram. Līdz ar to ir skaidrs, ka Latvijā palikt dzīvot nav jēga, jo valdību veidos krievi ar zaglīgajiem kangariem- SC+ZZS+ašisti, kam kopā sanāk virs 50 balsīm. Ja vēl paķers klāt komunistus, tad vispār zdrastvuj novaja roģina!

+9
-2
Atbildēt

13

    Iveta Ķelle > daina_tabuna 07.09.2010. 14.59

    Pēc pēdējiem publ izteikumiem, sapratu, ka prostitūta ZZS vismaz sākumā piesliesies VIENOTĪBAI un nacionālistiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > daina_tabuna 07.09.2010. 15.12

    5 vietas nemaz nevar būt – pārdalot neiekļuvušo partiju balsis minimums ir 6 vietas, vai pat 7. Jācer, ka TB dabūs vismaz 12- 13. Lai ar viņiem nevar nerēķināties.
    Joprojām gaidu sakarīgu V reklāmas kampaņu, jācīnās par svārstīgajiem – jāmēģina pārliecināt arī daļa no darītāju atbalstītājiem, ka PLL nerullē. Bet pagaidām šķidri un garlaicīgi. Un plus vēl Mūrniece… :) Jāatceras, ka jebkurš skandāls gandrīz neko nespēj nodarīt Šķēlem un šleseram, bet Vienotībai pat sīki nesmukumi var stipri iezāģēt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > daina_tabuna 07.09.2010. 15.16

    @nopietnais
    pilnībā piekrītu, jo pastāv arī šāds veidojums Vienotība+ZZS+”nacionālisti”. It kā par Dienas “restrukturizāciju” trīs “A” bija vienojušies, bet par pārējām lietām vēl nekādas lielas skaidrības nav.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > daina_tabuna 07.09.2010. 15.16

    ašisti- 8 vietas
    ___________
    Te nu būtu jāpiestrādā, lai būtu 0 vietas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 07.09.2010. 15.19

    Var būt. Paskaties vēsturiski. Pēc visiem ruļļiem nevar būt frakcija, ja ir mazāk kā 5 vietas, bet ja ir daudz sarakstu, tad teorētiski ir iespējams, ka no kādas partijas tiek vien 4.
    5. Saeimā bija 5 vietas Demokrātiskā Centra Partijai
    6. Saeimā bija 5 vietas sociālistiem
    9. Saeimā- 6 komunistiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 07.09.2010. 15.24

    @alias
    Kā tad Tu piestrādāsi? Atšausi atbalstītājus? Es šodien vispār biju uz pakaļas- http://www.youtube.com/watch?v=Z640JlzDKHQ
    Ko tādai tantei padarīsi? Patīk viņai Šlesers. Kāpēc? A vot!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > daina_tabuna 07.09.2010. 15.27

    principā tas nav tik svarīgi, bet vai toreiz nebija nulles barjera. Tagad ir 5% barjera. jā, laikam minimums ir 6 vietas.
    Skumji, ka daudzi sakarīgi cilvēki nevēlas iet uz vēlēšanām> versijas ir dažādas – nav jēgas, visi vienādi, mani tas neinteresē. Daudziem galvā ir ideja par boikotu… :) Kad pasaka, ka nav nekāda minimālā kvoruma, viņi netic…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 07.09.2010. 15.34

    @andza
    Kā tur bija tas viens Mērfija likums… Ja nekas nemainās no tā vai tu kaut ko dari vai nedari, tad atslābsti… nu tā doma bija apmēram tāda.

    Te jau tas pats- aiziesi uz vēlēšanām- nekas nemainīsies. Neaiziesi- atkal nekas nemainīsies. Vienkārši atslābsti, paņem aliņu un pavēro šovu. Bet pēctam- prom uz rietumiem. Paši visus šos gadus balsojām par visādiem šķēlēm, šleseriem, lembergiem. Tad vēl iedevām pilsonību civilokupantiem, kas, loģiski, tagad balso par savējiem. Ko tad var gribēt? Pašiznīcība mums gēnos…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 07.09.2010. 15.43

    Ceru, ka Tu kļūdies attiecībā uz SC un PCTVL.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > daina_tabuna 07.09.2010. 15.44

    Nu, manā ģimenē, draugu un paziņu lokā, liekas, arī darbā, neviens par šo partiju nebalsos. Vai tas ir maz? Tantām patīk Šķēles skumjās teļa actiņas, bet pat pāris pārliecinātas šādas tantas man ir izdevies pārliecināt, ka aiz šīm teļa actiņām patiesībā slēpjas paliels maita.
    A kāpēc cilvēki grib balsot par šiem trim visiem zināmajiem kungiem? Tāpēc, ka vēl joprojām noteiktai paaudzei vajag carj batjuška, kas visu izdomā viņu vietā. Ļautiņiem pašiem par sevi atbildību uzņemties negribas. Kur nu vēl par saviem politiskajiem lēmumiem pie balsošanas urnas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 07.09.2010. 16.37

    @alias
    Man ir savādāka situācija- apkārt visi ļoti labi saprot kas un kā notiek un attiecīgi arī balso. Bet šaize tā, ka mēs arvien esam mazākumā. Kurš no mums brauks uz tādiem Ipiķiem un tai tantei pateiks, ka viņas mīlulis Šlesers pašai pēdējos grašus nosalauks, ja vien tiks pie teikšanas? Un ta nav piecu minūšu saruna, jo loģiski argumenti tur nestrādā. Ir kopā jāizdzer pudele šņabja, lai tiktu līdz kopsaucējam… Tur taču nepietiks aknu visu Latviju apbraukāt.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 07.09.2010. 16.38

    4 nav iespējams.
    5% no 100 mazāk par 5 nevar būt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 07.09.2010. 16.46

    @dzeris49
    5% nerēķina no 100 deputātiem, bet no visa balsojušo skaita. Ja nobalso 600 tūkstoši vēlētāju, tad Saeimā tiek tie saraksti, kam ir vairāk kā 30 tūkstoši balsu. Tās balsis, kas aizgāja sarakstiem, kam ir zem 5%- atmet un pārējās sadala proporcionāli 100 vietām. Teorētiski vienam sarakstam ir iespējams mazāk par 5 vietām, bet pēc noteikumiem viņi neskaitīsies frakcija. Vienkārši tīri praktiski sanāk tā, ka Saeimā iekļūst diezgan mazs sarakstu skaits, kas arī rada situāciju, ka tomēr ir 6+ vietas. Ja Saeimā iekļūtu 10 saraksti, kam katram ir knapi virs 5% no balsīm, tad varētu sanākt arī 3- 4 deputāti no mazāk balsis ieguvušajiem sarakstiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 07.09.2010. 14.50

Ko var ņemties ap tiem procentiem, tā precizitāte ir 3 balsis uz partiju. Vai tiešām neizlēmušie nenāks balsot? Parasti tie ir tā daļa, kura kautrējās vai kaunējās par savu izvēli.

+1
0
Atbildēt

0

Mairita Blūma 07.09.2010. 14.49

Nekas, nekas. Tūlīt Lapsas grāmata Šlesera reitingus nedaudz uzlabos. Jāsāk uztraukties būtu Lembergam. Tradicionāli mocekļa lomu tēloja viņš.

+5
0
Atbildēt

1

    mary75 > Mairita Blūma 07.09.2010. 15.24

    Lemberga fanus nepārliecinās, ka Lembergs ir slikts, pat ja viņu pieķers kādam griežot rīkli.
    Tā ir specifiska publika, un ZZS ir specifiska partija, kas apvieno kompartijas funkcionarus ar it kā nacionāļim.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 07.09.2010. 14.47

Manuprāt, tas viss, ja tur arī mainās par kādiem procentiem, nekāds lielas izmaiņas nebūs.
Daudz svarīgāk ir liels neizlēmušo skaits, un taisni uz tiem būtu jāorientē aģitācijas kampaņa, un arī uz tiem, kas domā neiet vēlet.

+7
0
Atbildēt

2

    putekliic > mary75 07.09.2010. 15.17

    Var gandrīz droši prognozēt, ka lielāks % būs abiem radikālajiem spārniem (TB/LBNNK/VL un PCTVL), jo radikāli domājošie mēdz neatklāt savas simpātijas. Tāpat vairāk varētu būt PLL, jo publiski atzīt, ka atbalsti šo spēku ir vismaz bezgaumīgi.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 07.09.2010. 15.42

    VL nav radikāls, iesaku paklausīties viņu atbildēs tajā pašā LNT “šovā”. Un vēl, tad jau PLL ir daudz radikālāks, jo viņi atklāti pauž ksenofobiskus uzskatus, kuri pat ir publicēti viņu “avīzē”.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 07.09.2010. 14.46

no 5% uz 3% ir diezgan būtisks kritums (procentuāli). vai kā es priecātos, ja viņi pēc visām savām “pozitīvisma” kampaņām un “tautas kustībām” paliktu aiz līnijas, bet laikam jau tas nenotiks, jo daudz, ko izšķirs nenobalsojušie…

+8
0
Atbildēt

2

    Bē’digākais ir tas, ka ļoti daudz šādu “zombiju” klīst apkārt, kuri klasuās Kreituses gudrajā pļūtīšanā, kuri dzird tikai to ko vēlas dzirdēt. ;(

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    jā, Kreituse iederētos TP, jo tā vispārgudrība, neliela deva augstprātības un tāds kā aizvainojums (no sērijas nu, ko jūt te, kvaukšķi, mani traucējat ar savu tumsonību) ir ļoti tipiska “lielākajiem kretīniem”.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 07.09.2010. 14.43

Paldies Dievam ka saruuk taa salikuma Vienotiibas atbalstitaaju skaits. Tauta naak pie prata un saprot ka pietiek Dombrovska komandai aplaupiit tautu.

+2
-29
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam