Vēlēšanu pirmā kārtā būs redzami tikai galvenie virzieni. Lai Saeima būtu darboties spējīga ir nepieciešams pieprasīt Saeimas vēlēšanu otro kārtu. Tad varētu izkristalizēties darbojoties spējīga Saeima.
Lai Saeima būtu darboties spējīga ir nepieciešams pieprasīt Saeimas vēlēšanu otro kārtu.
________________________________________
tad ievēlēs Lordu palātu.
Trešajā kārtā – Latvijas caru.
Mjā, šķiet būsim liecinieki viskrāšņākajiem politiskās prostitūcijas aktiem. Uz to norāda bezprincipa atbildes gan no ZRP, gan V slavenajā SC jautājumā. Cirks sāksies brīdī kad V+ZRP būs par īsu.
Pabriks, Āboltiņa, Štokijs un tml. šķiet vispār ir no citas planētas, un nokaitināt varētu arī marsieti.
Kādēļ gan man būtu jāuzskata Vienotības spices balamutes Āboltiņu, Štokenbergu, Pabriku /pēdējo daudzi vēlas redzēt Ārlietu ministra krēslā/, Jaunupu par atbilstošiem valsts vadīšanai, bet Zani par vērā ņemamu eksperti, ja “Tā kā pie mums valda koalīcija, vēstniecība /ASV/ neuzskata par ticamu, ka SC iegūs kontroli “spēka” ministrijās (aizsardzība, finanses, ārlietas vai tieslietas), taču secina: “jebkāda SC nākotnes līdzdalība valdībā būs mums izaicinājums”. http://www.ir.lv/blogi/politika/wikileaks-rozines
zanE….Dūle stāsta, ka grupa savu idejisko platformu nodevusi tālāk partijām, ar kurām spētu strādāt (Vienotība, Zatlera Reformu Partija, Visu Latvijai-TB/LNNK), bet viņš esot dziļā neizpratnē, kā priekšvēlēšanu laikā ar tām darboties. «Bija skaidrs, ka priekšvēlēšanu laiks būs ļoti dīvains, bet man tas ir ļoti grūti panesams. Pavadīju divas nedēļas, taisot jauniešu attīstības centriem jauno izglītības programmu, kur viss notiek ļoti jaudīgi un blīvi, ir fantastiski rezultāti, un tad es ieeju internetā un palasos, un man kļūst šķebīgi. Vienotība ar ZRP ņemas viens pret otru kā tādi tīņi.» http://www.ir.lv/2011/8/31/parmainu-agenti
Par ko balsot?
Radio ik pa 15 minūtēm Rīgas “galva” jūt līdz galīgā postā novestiem nabaga Latvijas pensionāriem un cieši apsola, ka viņa SC kreisā politika visu grozīs.
Ušakova labie darbi kā uz delnas – pensionāru brīvie braucieni, pabalsti un svētki! vai katru dienu.Jādomā, tā līdz pat vēlēšanām aizdancos (redz’, nauda taču valstij ir – Dombrovskis tikai ļauns un skops).
Kā tad ar mums parastajiem? Vai vēl pastāv atšķirība mentalitātēs?
Vēlēšanas rādīs…
Starp citu, par ko balsot patiešām nav un šajās vēlēšanās, piemēram, es visticamāk nebalsošu. Protams, varētu iemest aploksni ar 5 latiem, norādot, ka priekš Zatlera:)
Grostiņ,cik gadi jau ir kā mēģini tēlot politiķi un “aplaimo” mūs ar saviem vēsturiskajiem rakstiem? vai nau vairāk kā 10 gadi? kāds ir sausais atlikums?..vēl neesi izaudzis? varbūt pienācis laiks dzīvē ar ko nopietnāku nodarboties?
Ar politiku nodarbojos kopš pirmās aizliegtās demonstrācijas 1987. gadā, esmu apbalvots ar barikāžu dalībnieka piemiņas zīmi. 1995.- 1998. gadā biju ārlietru komisijas vadītājs lielākajā saeimas partijā. Rezultātā labi zinu ES aizkulises un ne tikai:) 2005. gada Rigas vēlēšanās pabāzām saskaņu zem 5 % barjeras. Piedāvāju to darīt zatleram, viņš noraustījās.
Šo scenāriju es jau pirms pāris nedēļām aprakstīju blogā:”Zatlera faktors – diletantisms un SC uzvara”.
Kā zināms, Latvijā pielietotā vietu sadales formula ir visizdevīgākā tai partijai, kas saņēma visvairāk balsu. Šoruden diemžēl tas būs SC. Viņi plāno veidot koalīciju ar ZZS un nebūt nav teikts, ka neizdosies.
Zatlera radītās jaunās politiskās realitātes skice.Visvairāk iegūst SC, savukārt visvairāk zaudē V. ZZS, pret kuriem visvairāk bija vērsta visa Zatlera kampaņa, zaudē tikai pāris vietas… Grūti saprast, vai tas ir labāk, kā 10. Saeima, jo ar tik pārliecinošu balsu pārsvaru vismaz pirmajam premjera kandidātam būs jānāk no SC, kas 10. Saeimā balsoja t.s. “oligarhu” interesēs… Savukārt antioligarhu bloks (V+ZRP) iegūst vien par pāris balsīm vairāk, kā pašlaik ir V. Uzvarētāji tajā visā būtu tikai SC un varbūt Zatlers, kuram tagad ir pašam sava partija….
Paldies, gfk, jo varbūt ,Krievi nāk, arī šādā neticamā aptaujā, kādam dos stimulu pakustināt pelēko masu. Jo kur gan, lai iebāž to lērumu, kas nav izlēmis par ko balsot..? Te mēs redzam tikai, ka Latvijas nīdēji ir vienmēr gatavi un zin par ko jābalso! Tas gan nav nekas jauns.
38 – vietas iegūtu “Saskaņas centrs”…. sekotu ZZS ar 19…++++ man nekas nav pretī pret šādām pirmsvēlēšanu aptaujām, tas iedarbina iztēli un pašsaglabāšanās instinktus gan ” saulvežiem”, gan viņu vēlētājiem :)) Sliktāk būtu, ja Vienotības, ZRP un NA elektorāts priekšlaicīgi apslinktu savā pašpārliecinātībā, neaizieietu līdz iecirknim ar visām sekām.
Visu nelaimju pamatu pamats ir tas, ka Latvijā 20 gadu laikā joprojām nav izveidojusies stabila partejiskā sistēma. Eksistē tikai partejiski latviešu veidojumi, kurus, kā mēs zinām ir kotrolējuši, vai/un joprojām kontrolē marginālas personības, citiem vārdiem sakot, kriminālnoziedznieki. SC savukārt ir pretvalstiska fronte, kas joprojām atrodas Interfrontes attīstības stadijā 1990.gadā un sakarā ar to, ka 40% šīs valsts iedzīvotāju šī valsts neeksistē, tad viņu vienīgais mērķis ir sadarbība ar krimināliem latviešu elementiem un valsts varas gāšana. Savādāk kopainu es nespēju saskatīt.
Par redzējuma vērienu kompliments (plusa formā), bet detalizācija iztrūkst. Tik lielā mērā, ka reizinājumā (kas būtībā arī ir vēriens) varētu kropļot kopainu. Es pat teikšu, ka pavisam konkrēti kropļo.
Tieši pirms tik izšķirošām vēlēšanām ( pasvītroju – izšķirošām ) jebkādu aptauju rezultāti ir buļļa kakas vērtībā. Vienalga, kas tos publicē.
Smadzeņu skalošana nav tikai reklāmas televīzijā.
Daudzi ir ieinteresēti sev vajadzīgajā rezultātā un nežēlos neierobežotas naudas summas tā sasniegšanā. Sākot no visiem zināmajām privātpersonām un beidzot ar īpaši draudzīgajām kaimiņvalstīm.
Izkatās, ka valdību veidos SC un Vienotība. Ja pirms referenduma tādā sastāvās vēl toni noteiktu Vienotība, tad tagad toni noteiks SC.
Applausi Zatleram!
…beidz tak vienreiz panikot!…kāpēc Tevi neuztrauc, ka valdību varētu veidot ZRP+SC?…esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…visas indikācijas norāda, ka ķēdes vājais posms varētu būt tieši ZRP, bet izskatās, ka tāda kombinācija nevienu neuztrauc….ja Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu, tad ZRP zaļos gurķus saskaņieši aptīs ap mazo pirkstiņu bez piepūles…un tas jau ir bīstami!…
>zanE
ZRP+SC nu nekādi nevar sanākt pēc šiem reitingiem. Vēl varētu būt SC+ZRP (saskaitāmo kārtībe te ir būtiska), bet kāpēc gan SC iet kopā ar kaut kādu nezināmu ZRP, kurai ir dīvainas idejas, nezināmi, bet ambiciozi cilvēki? Tieši tāpat diez vai SC gribēs iet kopā ar ZZS (un te atkal ir jāuzsver, ka svarīgi tas ko domās SC, nevis ZZS), jo viņi jau būs atskatījušies, kā Vienotībai gāja ar ZZS. Ņemot vērā visas novilktās sarkanās līnijas, man visreālākā izskatās SC+V koalīcija.
…labi!…pieņemu labojumu – SC+ZRP…kāpēc?…tieši tāpēc, ka nepieredzējuši…:))
…bet mēs varētu rīkot totalizatoru, cik vietas katra partija iegūs…
…mana prognoze – SC neiegūs vairāk par 28 vietām….:))
Un vēl viens iemesls, kāpēc nevar būt koalīcija SC+ZRP, ir tas, ka viņiem nav reāla premjera – Urbanovičs nevelk, Ušakovs der Rīgai, bet ne visai valstij, Sprūdžs vispār nav nopietni ņemams, ielikt citu būtu dīvaini, ņemt no malas arī dīvaini.
Turpretim SC+V šo premjera lomu varētu uzticēt kādam no V, piemēram, tam, kuram visu laiku nepieciešama izaugsme karjerā :) Šāds kompromiss arī lieliski nogludinātu domstarpības par vēstures jautājumiem.
…kļūdies!…par vēstures jautājumu nogludināšanu būtu iespējams vienoties tieši ar ZRP…topošā zvaigzne ar mirdzumu acīs – Sprūdžs jau lavierē…
…Vienotība un Dombrovskis savus noteikumus jau paudis, ar kādiem nosacījumiem būtu iespējama sadarbība ar SC, bet tie nav pieņemami saskaņiešiem…
…bet vispār – GFK – malači!…varēja teikt, ka SC būs 48 vietas…atceroties iepriekšējās vēlēšanas un Urbanoviča vilšanos ar neadekvāto uzvedību pēcvēlēšanu rītā – tas būtu tā vērts!…:))
“a Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu”
ko vienotība ir spējīga ietekmēt sēžot opozīcijā iekš RD? problema ir tāda, ka SC nebaidās sliktas publicitātes…un kritikas..jo to pilnībā ignorē. viņu elektorāts ir absolūti nelokām un stabils..par spīti visam.
to tvverotajs
Neaizmirsi vēl, ka pastāv pašsaglabāšanās instinkts un, gan jau, Štokenbergs, Pabriks, Āboltiņa un Jaunups neiedomājas, ka ir nemirstīgi un viņiem uz galvas nevar uzkrist kuģis!!!!
zanE…esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu
_____________________
Nu šoreiz pat zirgam jāzviedz:) Kā V prot ietekmēt situāciju mēs jau redzējām: pēc spīdošas uzvaras vēlēšanās pāris dienās reitingu nodeldēt gandrīz uz pusi ir jāprot. Varat būt mierīgi: V + ZRP + NA dabūs vairāk par 50 vietām un tad sāksies klaunāde:))
…lno…liec, nu, zirgam mieru!…:))
…parādi man vienu partiju, kurai pēc vēlēšanām būtu pieaudzis reitings!…un tieši tas pats notiks pēc šīm vēlēšanām ar ZRP…diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…ja Leiputrija nav iespējama tūlīt un tagad – tad zvetējam uz pilnu klapi, tā lai maz neliekās!…:))
zanE. Nu neatceros gan, ka kāda partija tā būtu piemānījusi savus vēlētājus nākošajā dienā pēc neoficiālo rezultātu pasludināšanas. Parasti japaiet ceturksnim vai pusgadam. Savējos tu dauzi ne sliktāk par citiem, Tev ir viens dievs – Vienotība. Neslēpies aiz Dombrovska muguras un nestāsti pekstiņus – lēmumu par koalīciju pieņems ne Dombrovskis, bet valde balsojot(((
…lno…protams, ka bliežu!.. taču redzu ne tikai kļūdas, bet arī paveikto…vai valstī kaut kas mainīsies, ja katrās vēlēšanās izvēlēšos citu partiju?…NĒ!…ja esi izvēlējies partiju par kuru balsot, tad palīdzi tai, viņai ir vajadzīgs Tavs atbalsts!…mēs katrs kļūdāmies, jo absolūtas pilnības, vienkārši – nav!…mēs nosodām deputātus/staiguļus, bet paši darām to pašu – mainām partijas un gaidām brīnumu…ar ko mēs esam labāki par viņiem?…:)
zanE .esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…++++ Kā man var būt lielākais ļaunprātis Vienotība, ja uzskatu, ka vienīgais jēdzīgais premjers arī nākošajā Saeimā varētu būt tikai un vienīgi Dombrovskis? Ja Tu teiktu, ka Vienotībā ir ieperinājušies ļaunprāši, kuri ir spējīgi sēt putru LR iekšpolitikā, tam es piekristu :)
Laikam jau, lai stiprinātu Dombrovska pozicijas un, lai pieliktu savu roku, manu prāt vienīgās saprātīgās koalīcijas veidošanā – tas ir V+ZRP+NA, es balsošu par NA, cerot, ka NA nākošajā Saeimā iegūs tik daudz mandātus, ka nerēķināties ar viņiem vairs nebūs iespējams.
Kas attiecas uz ” staiguli – vēlētāju” :) Es nekad nebalsošu par tādu politisku spēku, kurš pieļauj iespēju sadarboties ar atjaunotās LR ienaidniekiem, pie tam labprātīgi – aiz pārliecības. Šajā situācijā pirms ārkārtas vēlēšanām, kad bilde ir skaidra un vainīgais nav jāmeklē, viņš ir acu priekšā, vēl Vienotībā atrodas politiķi, kuri uzskata ne tikai par iespējamu, bet par nepiecšamu LR interesēs sadarboties ar SC un tas ir situācijā, kad Vienotības izvirzītajam premjera kandidātam Dombrovskim ir gluži pretējs viedoklis. Tā vnk ir apmātība, kura ir pārņēmusi daļu no Vienotības iespaidīgiem ļaudīm un tas situāciju nu jau partijā Vienotība rada pavisam nestabilu un neprognozējamu. Vienotībai ir jātiek vienreiz pašai ar sevi galā, jānoformulē un jāatbild vienreiz uz ” zatlerisko” jautājumu – kas es esmu, ko es pārstāvu, nevis jāslēpjas zem atrunas – ” visu nosaka vēlētājs”, jeb – kā kārtis izkritīs, tā spēlēsim :) Tādā spēlē es nepiedalos, negribu, ka ar mani spēlējas.
zanE _…atceroties iepriekšējās vēlēšanas un Urbanoviča vilšanos ar neadekvāto uzvedību pēcvēlēšanu rītā…_
lno _…pēc spīdošas uzvaras vēlēšanās pāris dienās reitingu nodeldēt gandrīz uz pusi ir jāprot…_
zanE _…diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zane, kautkas nav pareizi, tev atminja ir Urbanovichs, es vairak atceros Aboltinjas divainos pazinjojumus pecveleshanu rita, pekshjas cinjas ap kresliem un Shtokenberga veto Visu Latvijai. ta uzvedas tie kam veletajs uz chetriem gadiem bija uzticejies tapec turpmak bus pie kajas.
par savejo sishanu, – man Aboltinja pec draudiem ar Bishkeku nebus saveja. ja kautkas no notikusha ir aizmirsies varam uzcelt pagajusha gada oktobra IR saraksti.
pashlaik nezinu, – vai balsot par Vienotibu lai svitrotu no tas saraksta tikpat ka visu Politbiroju, vai atdot savu balsi par Nacionalo Apvienibu lai Vienotiba to turpmak nespetu ignoret.
Zane! Tavi vārdi:”diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…ja Leiputrija nav iespējama tūlīt un tagad – tad zvetējam uz pilnu klapi, tā lai maz neliekās!…:))”
Un ko tu dari – nezvetē par labi un kreisi tos, ar ko būt koalīcijā ir mazākais ļaunums?
“topošā zvaigzne ar mirdzumu acīs – Sprūdžs jau lavierē…” – atgādināšu, ka citā tekstā tu to nosauci vēl par nepieredzējušu un viegli ap pirkstu aptinamu. Sprūdž lavierē, bet pieredzējusi un nelokāma Āboltiņa taisnā tekstā pasaka, ka tā bija kļūda, ka SC nebija koalīcijā.
Atkal tavs teksts – tas mani šausmina visvairāk: “nūū, atšķirība, kaut neliela, tomēr ir – sēdēt opozīcijā, vai tomēr spēt ietekmēt situāciju atrodoties koalīcijā…”
Tātad galvenais mērķis ir būt koalīcijā un VIENALGA AR KO?
zanE. Par to vēl var padiskutēt, vai dumjākie ir tie.kuri katru reizi balso par jaunu partiju. Esmu no dibināšanas dienas balsojis par JL /V/. Vai partija novērtējusi savu atbalstītāju uzticību? Vai tā atbrīvojas no savām melnajām avīm? Tā pat netaisās atzīt acīmredzamas kļūdas, un arī tagad nedod skaidru atbildi, kuri būs tās koalīcijas partneri. Kam dos priekšroku SC vai NA? Protams, pie tāda uzstādījuma neatliek nekas cits kā sist savējos, lai svešie baidās. Kad vēlētāji redz, ka ZRP ir vēl šaubīgāka par Vienotību, tad atliek tikai viena naiva cerība – NA.
Bet es tikko vecajā Dienā izlasīju, ka Vienotība ir homofobiska partija (skat. Dzintara Zaķa interviju). Tas ir man liels pārsteigums, līdz šim uzskatīju viņus par eiropēiska tipa liberāļiem un tāpēc par viņiem balsoju. Nu ko, ja jau jāizvēlas starp divām drūmām homofobu partijām, balsošu labāk par VL, jo viņi vismaz netaisas sadarboties ar “Eģinajas Rossijas” filiāli.
….pieņemu, ka rakstiskā veidā savu domu neprotu izklāstīt pietiekami uztveroši, jo Betiju šausmina, bet lno tajā saskata aptrakuma pazīmes, Tante Sidra ironiju pārvērš argumentos…:))
…komentējam taču visi, lai katrs aizstāvētu savu viedokli vai pārliecību. Uzdotu jautājumus un mēģinātu saņemt atbildes, argumentētu savu nostāju vai skaidrotu notiekošo…
…atgriežoties pie tēmas par iespējamo koalīciju, nespēju saprast – kāpēc daži mēģina uzspiest, kā jau notikušu faktu – V+SC iespējamo sadarbību. Taču tikpat kā neuztrauc SC+ZRP sastrādāšanās. Skats uz pagājušo rudeni traucē? Aizvien vēl uzskatu, ka koalīcijas veidošanā V.Dombrovskis rīkojās pareizi, piedāvājot VISĀM Saeimā iekļuvušajām partijām sadarbības līgumu. Tajā bija ietverti pietiekami skaidri nosacījumi, bet pieņemt tos, vai noraidīt – katras partijas individuāls lēmums. Tas piespieda motivēt iemeslus, kāpēc sadarbība nav iespējama. Tas neļāva SC kārtējo reizi demonstrēt, ka viņi jau gribētu strādāt valsts labā, bet ar viņiem neviens nerunā, viņi tiek ignorēti – tā radot apdalītā tēlu un vairojot savu atbalstītāju rindas. Šis lēmums saasināja nacionālo jautājumu – tas tiesa, bet daudziem vēlētājiem atklāja SC nepievilcīgo viepli.
…Šī gada laikā situācija ir kardināli mainījusies – Vienotība un V.Dombrovskis, arī S.Āboltiņa ir pateikuši, ka sadarbība ar SC nav iespējama, kamēr šis politiskais spēks nav precīzi definējis attieksmi pret Latvijas valsts pēctecību, okupāciju, valsts valodu un Pilsonības likumu.
…Pēc partijas izveidošanas, tajā nevienam vairs nav veto tiesību, lēmumus pieņem balsojot. Par personālijām runājot – neesmu tur nevienam pamanījusi pašnāvnieka tieksmes, lai riskētu pieļaut vēlreiz tās pašas kļūdas.
…Tas tikai – mans viedoklis…:))
…P.S. ..vēl tik viens jautājums, uz kuru neesmu varējusi saņemt atbildi: ja pirms Rīkojuma Nr.2 izdošanas, uz V.Zatlera ieteikumu – valdībā ZZS nomainīt pret SC, viņš būtu saņēmis pozitīvu atbildi – kāda būtu viņa rīcība?…:))
zanE – Viss būtu pareizi, ja vien varētu novilkt robežu starp Aboltiņas utt personīgiem viedokļiem par sadarbībības nepieciešamību un iespējamību ar SC, un Vienotības oficiālo nostāju šajā jautājumā.
Nesen vēl noklausījos interviju krieviski veidotā raidījumā ar Aboltiņas kundzi, kura, jā, tiešām – pastāvēja uz to, ka neatzīt LR okupācijas faktu ir tas pats, kas neatdzīt atjaunotās LR pamatus, taču – atbildot par iespējamo sadarbību ar SC, izvairījās no konkrētas atbildes, atgaiņājoties ar parasto frāzi par to, ka visu noteiks vēlētājs, taču, diez vai vēlēšanu rezultāti būs tādi, ka pārliecinošu valdošo koalīciju varēs sastādīt no Vienotības un ZRP. Runa ir par trešo spēlētāju koalīcijā un tātad izvēi starp SC un NA, ZZS ir ārpus sarkanās līnijas. Taču Aboltiņas, Štokiju uc attieksme pret NA ir visiem zināma, lai gan visiem zināms ir arī fakts, ka 7 mēnešus 10 Saeimā tieši NA bija Vienotības uzticamākais saibiedrotais, bet SC, kopā ar ZZS – tas spēks, kurš arī izprovocēja ārkārtas vēlēšanas. Vārdu skaot šī brīža pirmsvēlēšanu situācija ir ārptus jeb kuras loģikas.:)
…….ja Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu, tad ZRP zaļos gurķus saskaņieši aptīs ap mazo pirkstiņu bez piepūles….
________________________________________________
izklausās pēc seriāla “‘Vēju zeme” priekšpēdējo sēriju tekstiem.
zanE _…Betiju šausmina, bet lno tajā saskata aptrakuma pazīmes, Tante Sidra ironiju pārvērš argumentos…:))
…komentējam taču visi, lai katrs aizstāvētu savu viedokli vai pārliecību…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jaa Zane, kadreiz ari aizraujamies, ta tas ir, – tada dzive.
Peace! :)
iespejams ka mes ar Betiju shogad atkal shaja telpa 2 dienas pirms balsoshanas saskanjosim savus sarakstus, argumenteti un detalizeti tos noslipejot. :))
…R.A. …Tu meties no vienas galējības otrā…vai Tev nešķiet, ka sāc idealizēt NA?…uzticams sabiedrotais?…balsojums pret budžetu, bloķēšanās ar SC un PLL par “māmiņu algām”, parakstu vākšana par latviešu valodu, neizvērtējot ne situāciju, ne sekas…balsojums pret iniciatīvu “Atveram Saeimu”…
…kas tas ir?…nezināšana, neprasme…vai poza – ja nepieņem manus priekšlikumus, tad esmu pret…
…bet vislielāko skepsi rada sasvstarpējā plēšanās par vietām Saeimā…
Es nevis idealizēju NA, bet man ir nepieņemams SC, kā politisks spēks, kurš ir atklāti naidīgs pret visu, kas saistās ar mūsu valsti, tās pamatiem, ārpolitiku utt, nesākšu es uzskaitīt visiem zināmas lietas.
zanE….nespēju saprast – kāpēc daži mēģina uzspiest, kā jau notikušu faktu – V+SC iespējamo sadarbību.
________________________
Demagoģija.
…Šī gada laikā situācija ir kardināli mainījusies – Vienotība un V.Dombrovskis, arī S.Āboltiņa ir pateikuši, ka sadarbība ar SC nav iespējama, kamēr šis politiskais spēks nav precīzi definējis attieksmi pret Latvijas valsts pēctecību, okupāciju, valsts valodu un Pilsonības likumu.
_________________________
Absolūti nekas nav mainījis. Viedokli nav mainījis ne Dombrovskis, ne Āboltiņa, pie tam nevar likt blakus Āboltiņu ar Dombrovski, kuriem ir diametrāli pretēji viedokļi.
Tādēļ vēlreiz jautājums, kādēļ man būtu jāuzskata Vienotības spices balamutes Āboltiņu, Štokenbergu, Pabriku /pēdējo daudzi vēlas redzēt Ārlietu ministra krēslā/, Jaunupu par atbilstošiem valsts vadīšanai, ja ASV SC iekļaušanu koalīcijā uzskata par izaicinājumu?
Ja nevari atbildēt uz šo jautājumu, tad Tavai V apoloģijai ir čaumalas vērtība.
Atvainojiet, bet aptauja izskatās vienkārši pēc buļļa sūda….vai maz naturalizētie pilsoņi sastāda teju 40% no kopskaita ?
Nav ko krist panikā, ejiet vēlēt un aiciniet arī radus un draugus, neskopojieties ar mīnusiem un plusiem un viss būs kārtībā – nekāda urbja trešā republika neuzausīs, ja vien paši latvieši nebūs idioti !
Piekrītu, ka izskatās pēc GfK pūdeļa – reitingi tik ļoti strauji nemainās. Bet liek drusku nervozēt. Varbūt tā arī labāk – latviešu vēlētājs saņēmsies. Izvēle ir.
803 stacionāro telefonu īpašnieķi.
taj jau principā ir skaidrs, ka krievu un latviešu komunistiem kopā 60 balsis. zino to, kā krievu centrs izturas pre opozīciju RD, var skaidri paredzēt, ka nakamgad rus kļus par otru oficiālo valodu…tālāk sekos 300 000 nepilsoņu, kas līdz sirds dziļumiem ienīst Latviju, naturalizācija – un nākamājās vēēšans SC varētu dabūt 50 vietas. nožēlojami. Pat Lieši un Estiņi skatās kas te notiek, un netic savām acīm. Latvija tiesā un parnestā nzīmē parvēršās par Krievu impērijas sastāvdaļu.
NATO ,ES…pilnīģi nospļauties..skandināvi dabūja savu bufersonu, vācieši gāzi…franči vienmēr bijuši krievu sabiedrotie.
ps. es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.
lai tik pamēģina man līst klāt! ; (
Freifunk: Tepat lapas labajā pusē ir pagājušā gada GfK aptaujas. Tur PSKP + kriminalitātei (t. i. SC + ZZS+ PLL) tika prognozētas 60…65 vietas. Šogad 60, bet PLL nepārvar barjeru un tāpēc paliek tikai 57 vietas. Tātad, salīdzinājumā ar pagājušo gadu tendence ir pozitīva!
nē, veči..šī te lieta ir pārāk nopietna, lai paļautos uz nejaušību/varbūtību.
ja tas, ka kaut kādu krievu..nē es teikšu Latvijas un Latviešu nīdēju, nonākšana pie varas, tiek uztverta kā pietiekami iespējamu…man izraisa šoku.
rēķins ir ārkārtīgi vienkāršs…rezultāti diez vai pec būtības manīsies pret pernajiem. starpība tik tāda, ka ZRP paņemt daļu balsu no V un no citām Latviešu partijām.
ko darīs šlesera varzas bezmugurkaulainais elektorāts..gan ja ka balsos par SC…tapat arī ex TP. vienīģi, kas varētu paraut SC uz leju, ir pctvl…tāpēc novēlu viņiem 4.99%
Man darbā ir kolēģis – latvietis itkā (tiesa slinks, padumjš pofigists un reizēm mazliet par daudz dzer), LU vēsturnieks ar augstāko izglītību..
Pagājušās vēlēšanās esot nobalsojis par SC.
Un tādus mēs katrs pazīstam pietiekoši lielā skaitā.
“freifunkLV es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.”
— Jūs aicināt uz huligānismu, kas nav pareizi un arī pretlikumīgi.
Ja jūs tik tiešām īstenosiet savas pretlikumīgās ieceres, tad jūs tiksiet arestēts, jo likumam jāpaklausās. Ja Latvijā tāpat kā pārējā Eiropā plāksnītes tiktu rakstītas to cilvēku valodā, kas te dzīvo, tad jums ar to vai nu būtu jāsamierinās, vai arī būs jādodas uz cietumu. Varēsiet, protams, arī iztikt ar naudas sodu, ja nepretosies likuma sargiem, kad viņi atnāks pēc jums, lai atvestu jūs uz brīvības ierobežošanas vietu par plāsnītes noraušanu. Ja jūs veiksiet huligānismu, jūs norausieties, un tas tikai pareizi.
es ienākšu pie tevis mājas..un pateikšu, ka es te dzīvoju..un ieput man:D forša Tev loģika. lielajam krievmīlim pēkšņi tik svarīgs kļuva likuma burts:D:D:D Tu ja te tik daudz esi piekomentējis, ka par to vien varētu jau pa DP pavazāt..panti būs daudz “jautrāki”.
Eiropa? tur imigranti par 1/2 no tā ko atļaujās vietēji, tiek deportēti uz etnisko dzimteni. nemaz jau nerunājot par pamanācijas simbolu, vēstures un būtības zaimošanu..kas te notiek (tiek pieļauts) nonstopā.
“freifunkLV es ienākšu pie tevis mājas..un pateikšu, ka es te dzīvoju..un ieput man:D forša Tev loģika.”
— Tā nav manēja, bet tā ir jūsu loģika. Jūs, kā savas mežonīgās kopas pārstāvis (acīmredot tās bezjedzīgās VL/TB/LNNK/LMNOPRST piekritējs), apelējat pie spēka tiesībām, pie kaut kādām “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē. Tiesības, tas ir tas, pie kā cilvēki nonāk, savstarpēji vienojoties, nevis kā jums, naciķiem, pieņemts, apmānīt un uzspiest.
“lielajam krievmīlim pēkšņi tik svarīgs kļuva likuma burts:D:D:D”
— Par ko smejaties? Par sevi smejaties.
“Tu ja te tik daudz esi piekomentējis, ka par to vien varētu jau pa DP pavazāt..panti būs daudz “jautrāki”.”
— Nu, redziet, es jau jums teicu, ka esat nacists, un jūs to vēlreiz apstiprināt ar savu paziņojumu, kas neapelē pie likuma, bet pie jūsu kaprīzēm. Uz DP tik pat labi var izsaukt jums, jo jūsu komentāros saskatāma pret krieviem naida kurināšana. Piemēram, jūs ne no kā pēkšņi uzrakstījāt par krievu plāksnītes noraušanu. Tas ir aicinājums uz nepaklausību likumam. Jo tā plāksnīte var rasties uz jūsu mājām pilnīgi likumīgi. Mēs taču Eiropā dzīvojam, nevis jūsu Kārļa Ulmaņa nosauktajā alā.
“Eiropa? tur imigranti par 1/2 no tā ko atļaujās vietēji, tiek deportēti uz etnisko dzimteni.”
– Ne, tā Eiropā nav, bet, protams, MŪSDIENU Eiropā, bet jūs, cik es saprotu, runājat par Hitlera Eiropu, ka nacionalistiskam latvietim pienākas.
“… nemaz jau nerunājot par pamanācijas simbolu, vēstures un būtības zaimošanu..kas te notiek (tiek pieļauts) nonstopā.”
— Kas tas ir par zvēru, “pamatnacijas simbols”? Vai svastika jeb pērkonkrusts?
buen-a
… “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē”…nu tā atkal jūsu krievmīļa loģika. nācijas pārstāvja, kura pastāv vien pēdējos 50 gadus…un tagad pati nesaprot, kas ir. tāpēc jums te runāt par kaut kādam tiesībām būtu lieks. jums jtiek galā ar savu identitāti.’..vismaz kreviski rakstat, ta sanāk kaut kād pretdabisks mikslis. nē neesm VL piekrītējs, un nekad tāds neesmu bijis. neesmu nacionālists (jusu samaitātās uztveres ziņā)…vienkārši mīlu savu Tēvzemi. jums un jums līdzīgiem soviet produktiem allaž ir grūti izprast šos terminus, jo nekādā viedā tos nespējat piemēro sev. saprotu. tāpēc jums ir tikai 2 cilvēku kategorijas..savēji un nacisti…kas nav savēji. tas ir samēr nožēlojami…bet atkal saprotami. redzot šis te problēmas apjomus jūsu gadījumā..pieņemu, ka 90-to gadu sākuma zaudējāt ļoti daudz. tas spiež pa visam vīlēm..vai arī ģenētisks mantojums + nenobrieduša pusaudža smadzenes.
eiropa nedeportē? jālasa svaigākas ārzemju ziņas (došu majienu, ziņas no Fr)…nevis jatrollē iekš ir.lv. vēl jo vairāk, eiropā pat nepieļauj, ka šadi te izturas pret valsti. galēja rīcība protams..
kāda DP daļa gar manu naidu (kā tu saki) pret krieviem – krievijas pilsoņiem un iedzīvotājiem? nekādas. man ir naids pret visiem, kam ir naids pret mūsu tautu un valsti. absolūti normāla rīcība un reakcija.
“freifunkLV :D “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē”…nu tā atkal jūsu krievmīļa loģika.”
— Runa nav par loģiku, bet par likumiem un par tiesiskumu. Tie varētu likties ne vienmēr loģiski, bet tas nemaz nenozīmē, ka jūs drīkstat tos neievērot.
“…nācijas pārstāvja, kura pastāv vien pēdējos 50 gadus…un tagad pati nesaprot, kas ir.”
— Nesaprotat tieši jūs pats. Esiet zaudējis realitātes sajūtu. Tā vismaz izklausās.
“.. tāpēc jums te runāt par kaut kādam tiesībām būtu lieks.”
— Apelēt pie savām kaprīzēm diskusijā par tiesībām nav pamatoti. Jūsu kaprīzes nav arguments.
” eiropa nedeportē? jālasa svaigākas ārzemju ziņas (došu majienu, ziņas no Fr)…nevis jatrollē iekš ir.lv. vēl jo vairāk, eiropā pat nepieļauj, ka šadi te izturas pret valsti.”
— Jūs, kā jau emocionālais latvietis, lasāt nevis to, kas rakstīts, bet izlasāt to, ko jums gribētu, lai tajā tekstā būtu. Atgādināšu jums, ka no daudziem jo daudziem tūkstošiem romas tautības cilvēkiem Francijā tika izsūtīti ap 500, un PAR SISTEMĀTISKU NEKUR NESTRĀDĀŠANU, SOCIĀLO PABALSTU IZKRĀPŠANU NO SOCIĀLĀ DIENESTA UN IZTURĒŠANAS ATĻAUJU NEESAMĪBU. Tātad par daudzu jo daudzu likumu pārkāpšanu. Kaut juridiskais strīds vēl nav pabeigts, jo Eiropas Komisija ierosināja pārbaudi, vai tās deportācijas ir bijušas likumīgas.
“…kāda DP daļa gar manu naidu (kā tu saki) pret krieviem – krievijas pilsoņiem un iedzīvotājiem? nekādas.”
– Kā tad tā. Kurš tad te rakstīja:
“[viņi] līdz sirds dziļumiem ienīst Latviju”
” es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.
lai tik pamēģina man līst klāt”
— Tajos teikumos var saskatīt naidīgumu pret krieviem un neiecietību.
Bulshits! Nu nav matemaatiski nekaada pamatojuma SC deputaatu skaita palielinaajumam! Vinju elektoraats nav mainiijies pa sho gadu, turklaat no vinjiem atkritiis tie radikaalji, kas balsos par PCTVL un tie dazhi latvieshi, kas balsos par ZRP.
GfK var meegjinaat piemaaniit dazhus ar savu nezinaatnisko aptauju, bet lielaako dalja vinekaarshi smejas par tiem neprofesionaalajiem, peerkamajiem ampljiem, kas straadaa tajaa kantorii.
Jūs vietām ir tīri interesanti lasīt. Ja vēl Jūsu tekstos vietām nevīdētu letofobija (man personīgi tik pat netīkama kā rusofobija) un Jūs nevienādotu terminus “nacionālisms” un “nacisms”, būtu pavisam jauki.
Bet visādi citādi Jūsu klātbūtne šajā vidē ir pat ļoti vēlama diskusijas kvalitātei un patīkama (no mana samaitātā skatupunkta).
Komentāri (69)
maija_br 04.09.2011. 18.27
Vēlēšanu pirmā kārtā būs redzami tikai galvenie virzieni. Lai Saeima būtu darboties spējīga ir nepieciešams pieprasīt Saeimas vēlēšanu otro kārtu. Tad varētu izkristalizēties darbojoties spējīga Saeima.
1
ilmisimo > maija_br 04.09.2011. 18.42
Lai Saeima būtu darboties spējīga ir nepieciešams pieprasīt Saeimas vēlēšanu otro kārtu.
________________________________________
tad ievēlēs Lordu palātu.
Trešajā kārtā – Latvijas caru.
0
Ligiña Doniña 03.09.2011. 23.23
Mjā, šķiet būsim liecinieki viskrāšņākajiem politiskās prostitūcijas aktiem. Uz to norāda bezprincipa atbildes gan no ZRP, gan V slavenajā SC jautājumā. Cirks sāksies brīdī kad V+ZRP būs par īsu.
Pabriks, Āboltiņa, Štokijs un tml. šķiet vispār ir no citas planētas, un nokaitināt varētu arī marsieti.
0
dro 03.09.2011. 16.40
Kādēļ gan man būtu jāuzskata Vienotības spices balamutes Āboltiņu, Štokenbergu, Pabriku /pēdējo daudzi vēlas redzēt Ārlietu ministra krēslā/, Jaunupu par atbilstošiem valsts vadīšanai, bet Zani par vērā ņemamu eksperti, ja “Tā kā pie mums valda koalīcija, vēstniecība /ASV/ neuzskata par ticamu, ka SC iegūs kontroli “spēka” ministrijās (aizsardzība, finanses, ārlietas vai tieslietas), taču secina: “jebkāda SC nākotnes līdzdalība valdībā būs mums izaicinājums”.
http://www.ir.lv/blogi/politika/wikileaks-rozines
0
dro 03.09.2011. 16.04
http://newsru.com/finance/03sep2011/ukrgas.html
Ja Janukovičš nevar vienoties ar Krieviju par gāzes cenām, tad SC līdzjutēji bez ēzeļa ausīm var cerēt tikai uz zelta lietutiņu:)
0
dro 03.09.2011. 12.55
zanE….Dūle stāsta, ka grupa savu idejisko platformu nodevusi tālāk partijām, ar kurām spētu strādāt (Vienotība, Zatlera Reformu Partija, Visu Latvijai-TB/LNNK), bet viņš esot dziļā neizpratnē, kā priekšvēlēšanu laikā ar tām darboties. «Bija skaidrs, ka priekšvēlēšanu laiks būs ļoti dīvains, bet man tas ir ļoti grūti panesams. Pavadīju divas nedēļas, taisot jauniešu attīstības centriem jauno izglītības programmu, kur viss notiek ļoti jaudīgi un blīvi, ir fantastiski rezultāti, un tad es ieeju internetā un palasos, un man kļūst šķebīgi. Vienotība ar ZRP ņemas viens pret otru kā tādi tīņi.» http://www.ir.lv/2011/8/31/parmainu-agenti
0
ronalds_vuskans 03.09.2011. 11.18
Par ko balsot?
Radio ik pa 15 minūtēm Rīgas “galva” jūt līdz galīgā postā novestiem nabaga Latvijas pensionāriem un cieši apsola, ka viņa SC kreisā politika visu grozīs.
Ušakova labie darbi kā uz delnas – pensionāru brīvie braucieni, pabalsti un svētki! vai katru dienu.Jādomā, tā līdz pat vēlēšanām aizdancos (redz’, nauda taču valstij ir – Dombrovskis tikai ļauns un skops).
Kā tad ar mums parastajiem? Vai vēl pastāv atšķirība mentalitātēs?
Vēlēšanas rādīs…
2
lindamarisfam > ronalds_vuskans 03.09.2011. 23.36
Pensionāru un nepensionāru mentalitātēs vai vēl kādās?
0
ilmisimo > ronalds_vuskans 04.09.2011. 18.45
Pensionāru un nepensionāru mentalitātēs….
_____________________________________
Un to,kas “agrāk zinātnieks un pētnieks…” mentalitātēs arīdzan.
0
santacruz 03.09.2011. 10.40
Starp citu, par ko balsot patiešām nav un šajās vēlēšanās, piemēram, es visticamāk nebalsošu. Protams, varētu iemest aploksni ar 5 latiem, norādot, ka priekš Zatlera:)
2
ltvpanorama > santacruz 03.09.2011. 10.47
Grostiņ,cik gadi jau ir kā mēģini tēlot politiķi un “aplaimo” mūs ar saviem vēsturiskajiem rakstiem? vai nau vairāk kā 10 gadi? kāds ir sausais atlikums?..vēl neesi izaudzis? varbūt pienācis laiks dzīvē ar ko nopietnāku nodarboties?
0
santacruz > santacruz 04.09.2011. 16.31
Ar politiku nodarbojos kopš pirmās aizliegtās demonstrācijas 1987. gadā, esmu apbalvots ar barikāžu dalībnieka piemiņas zīmi. 1995.- 1998. gadā biju ārlietru komisijas vadītājs lielākajā saeimas partijā. Rezultātā labi zinu ES aizkulises un ne tikai:) 2005. gada Rigas vēlēšanās pabāzām saskaņu zem 5 % barjeras. Piedāvāju to darīt zatleram, viņš noraustījās.
0
santacruz 03.09.2011. 10.38
Šo scenāriju es jau pirms pāris nedēļām aprakstīju blogā:”Zatlera faktors – diletantisms un SC uzvara”.
Kā zināms, Latvijā pielietotā vietu sadales formula ir visizdevīgākā tai partijai, kas saņēma visvairāk balsu. Šoruden diemžēl tas būs SC. Viņi plāno veidot koalīciju ar ZZS un nebūt nav teikts, ka neizdosies.
0
Leflere 03.09.2011. 02.18
Zatlera radītās jaunās politiskās realitātes skice.Visvairāk iegūst SC, savukārt visvairāk zaudē V. ZZS, pret kuriem visvairāk bija vērsta visa Zatlera kampaņa, zaudē tikai pāris vietas… Grūti saprast, vai tas ir labāk, kā 10. Saeima, jo ar tik pārliecinošu balsu pārsvaru vismaz pirmajam premjera kandidātam būs jānāk no SC, kas 10. Saeimā balsoja t.s. “oligarhu” interesēs… Savukārt antioligarhu bloks (V+ZRP) iegūst vien par pāris balsīm vairāk, kā pašlaik ir V. Uzvarētāji tajā visā būtu tikai SC un varbūt Zatlers, kuram tagad ir pašam sava partija….
0
Ligiña Doniña 02.09.2011. 23.10
Paldies, gfk, jo varbūt ,Krievi nāk, arī šādā neticamā aptaujā, kādam dos stimulu pakustināt pelēko masu. Jo kur gan, lai iebāž to lērumu, kas nav izlēmis par ko balsot..? Te mēs redzam tikai, ka Latvijas nīdēji ir vienmēr gatavi un zin par ko jābalso! Tas gan nav nekas jauns.
0
buchamona 02.09.2011. 20.42
38 – vietas iegūtu “Saskaņas centrs”…. sekotu ZZS ar 19…++++ man nekas nav pretī pret šādām pirmsvēlēšanu aptaujām, tas iedarbina iztēli un pašsaglabāšanās instinktus gan ” saulvežiem”, gan viņu vēlētājiem :)) Sliktāk būtu, ja Vienotības, ZRP un NA elektorāts priekšlaicīgi apslinktu savā pašpārliecinātībā, neaizieietu līdz iecirknim ar visām sekām.
0
Daiga Fišere 02.09.2011. 20.18
Visu nelaimju pamatu pamats ir tas, ka Latvijā 20 gadu laikā joprojām nav izveidojusies stabila partejiskā sistēma. Eksistē tikai partejiski latviešu veidojumi, kurus, kā mēs zinām ir kotrolējuši, vai/un joprojām kontrolē marginālas personības, citiem vārdiem sakot, kriminālnoziedznieki. SC savukārt ir pretvalstiska fronte, kas joprojām atrodas Interfrontes attīstības stadijā 1990.gadā un sakarā ar to, ka 40% šīs valsts iedzīvotāju šī valsts neeksistē, tad viņu vienīgais mērķis ir sadarbība ar krimināliem latviešu elementiem un valsts varas gāšana. Savādāk kopainu es nespēju saskatīt.
1
lindamarisfam > Daiga Fišere 03.09.2011. 23.34
Par redzējuma vērienu kompliments (plusa formā), bet detalizācija iztrūkst. Tik lielā mērā, ka reizinājumā (kas būtībā arī ir vēriens) varētu kropļot kopainu. Es pat teikšu, ka pavisam konkrēti kropļo.
0
oktaavs 02.09.2011. 20.00
Tieši pirms tik izšķirošām vēlēšanām ( pasvītroju – izšķirošām ) jebkādu aptauju rezultāti ir buļļa kakas vērtībā. Vienalga, kas tos publicē.
Smadzeņu skalošana nav tikai reklāmas televīzijā.
Daudzi ir ieinteresēti sev vajadzīgajā rezultātā un nežēlos neierobežotas naudas summas tā sasniegšanā. Sākot no visiem zināmajām privātpersonām un beidzot ar īpaši draudzīgajām kaimiņvalstīm.
0
aldis_grunde 02.09.2011. 19.28
Izkatās, ka valdību veidos SC un Vienotība. Ja pirms referenduma tādā sastāvās vēl toni noteiktu Vienotība, tad tagad toni noteiks SC.
Applausi Zatleram!
28
andris902 > aldis_grunde 02.09.2011. 19.50
…beidz tak vienreiz panikot!…kāpēc Tevi neuztrauc, ka valdību varētu veidot ZRP+SC?…esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…visas indikācijas norāda, ka ķēdes vājais posms varētu būt tieši ZRP, bet izskatās, ka tāda kombinācija nevienu neuztrauc….ja Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu, tad ZRP zaļos gurķus saskaņieši aptīs ap mazo pirkstiņu bez piepūles…un tas jau ir bīstami!…
0
aldis_grunde > aldis_grunde 02.09.2011. 20.02
>zanE
ZRP+SC nu nekādi nevar sanākt pēc šiem reitingiem. Vēl varētu būt SC+ZRP (saskaitāmo kārtībe te ir būtiska), bet kāpēc gan SC iet kopā ar kaut kādu nezināmu ZRP, kurai ir dīvainas idejas, nezināmi, bet ambiciozi cilvēki? Tieši tāpat diez vai SC gribēs iet kopā ar ZZS (un te atkal ir jāuzsver, ka svarīgi tas ko domās SC, nevis ZZS), jo viņi jau būs atskatījušies, kā Vienotībai gāja ar ZZS. Ņemot vērā visas novilktās sarkanās līnijas, man visreālākā izskatās SC+V koalīcija.
0
andris902 > aldis_grunde 02.09.2011. 20.34
…labi!…pieņemu labojumu – SC+ZRP…kāpēc?…tieši tāpēc, ka nepieredzējuši…:))
…bet mēs varētu rīkot totalizatoru, cik vietas katra partija iegūs…
…mana prognoze – SC neiegūs vairāk par 28 vietām….:))
0
aldis_grunde > aldis_grunde 02.09.2011. 20.50
Un vēl viens iemesls, kāpēc nevar būt koalīcija SC+ZRP, ir tas, ka viņiem nav reāla premjera – Urbanovičs nevelk, Ušakovs der Rīgai, bet ne visai valstij, Sprūdžs vispār nav nopietni ņemams, ielikt citu būtu dīvaini, ņemt no malas arī dīvaini.
Turpretim SC+V šo premjera lomu varētu uzticēt kādam no V, piemēram, tam, kuram visu laiku nepieciešama izaugsme karjerā :) Šāds kompromiss arī lieliski nogludinātu domstarpības par vēstures jautājumiem.
0
andris902 > aldis_grunde 02.09.2011. 21.21
…kļūdies!…par vēstures jautājumu nogludināšanu būtu iespējams vienoties tieši ar ZRP…topošā zvaigzne ar mirdzumu acīs – Sprūdžs jau lavierē…
…Vienotība un Dombrovskis savus noteikumus jau paudis, ar kādiem nosacījumiem būtu iespējama sadarbība ar SC, bet tie nav pieņemami saskaņiešiem…
…bet vispār – GFK – malači!…varēja teikt, ka SC būs 48 vietas…atceroties iepriekšējās vēlēšanas un Urbanoviča vilšanos ar neadekvāto uzvedību pēcvēlēšanu rītā – tas būtu tā vērts!…:))
0
anita_meistere > aldis_grunde 02.09.2011. 21.53
zanE
“a Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu”
ko vienotība ir spējīga ietekmēt sēžot opozīcijā iekš RD? problema ir tāda, ka SC nebaidās sliktas publicitātes…un kritikas..jo to pilnībā ignorē. viņu elektorāts ir absolūti nelokām un stabils..par spīti visam.
0
andris902 > aldis_grunde 02.09.2011. 22.18
…freifunkLV…nūū, atšķirība, kaut neliela, tomēr ir – sēdēt opozīcijā, vai tomēr spēt ietekmēt situāciju atrodoties koalīcijā…
0
raimonds_bossltd > aldis_grunde 02.09.2011. 23.02
to tvverotajs
Neaizmirsi vēl, ka pastāv pašsaglabāšanās instinkts un, gan jau, Štokenbergs, Pabriks, Āboltiņa un Jaunups neiedomājas, ka ir nemirstīgi un viņiem uz galvas nevar uzkrist kuģis!!!!
0
dro > aldis_grunde 03.09.2011. 00.20
zanE…esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu
_____________________
Nu šoreiz pat zirgam jāzviedz:) Kā V prot ietekmēt situāciju mēs jau redzējām: pēc spīdošas uzvaras vēlēšanās pāris dienās reitingu nodeldēt gandrīz uz pusi ir jāprot. Varat būt mierīgi: V + ZRP + NA dabūs vairāk par 50 vietām un tad sāksies klaunāde:))
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 00.26
…lno…liec, nu, zirgam mieru!…:))
…parādi man vienu partiju, kurai pēc vēlēšanām būtu pieaudzis reitings!…un tieši tas pats notiks pēc šīm vēlēšanām ar ZRP…diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…ja Leiputrija nav iespējama tūlīt un tagad – tad zvetējam uz pilnu klapi, tā lai maz neliekās!…:))
0
dro > aldis_grunde 03.09.2011. 00.35
zanE. Nu neatceros gan, ka kāda partija tā būtu piemānījusi savus vēlētājus nākošajā dienā pēc neoficiālo rezultātu pasludināšanas. Parasti japaiet ceturksnim vai pusgadam. Savējos tu dauzi ne sliktāk par citiem, Tev ir viens dievs – Vienotība. Neslēpies aiz Dombrovska muguras un nestāsti pekstiņus – lēmumu par koalīciju pieņems ne Dombrovskis, bet valde balsojot(((
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 00.54
…lno…protams, ka bliežu!.. taču redzu ne tikai kļūdas, bet arī paveikto…vai valstī kaut kas mainīsies, ja katrās vēlēšanās izvēlēšos citu partiju?…NĒ!…ja esi izvēlējies partiju par kuru balsot, tad palīdzi tai, viņai ir vajadzīgs Tavs atbalsts!…mēs katrs kļūdāmies, jo absolūtas pilnības, vienkārši – nav!…mēs nosodām deputātus/staiguļus, bet paši darām to pašu – mainām partijas un gaidām brīnumu…ar ko mēs esam labāki par viņiem?…:)
0
buchamona > aldis_grunde 03.09.2011. 00.58
zanE .esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?…tiem arī galvenais ļaunprātis ir Vienotība…++++ Kā man var būt lielākais ļaunprātis Vienotība, ja uzskatu, ka vienīgais jēdzīgais premjers arī nākošajā Saeimā varētu būt tikai un vienīgi Dombrovskis? Ja Tu teiktu, ka Vienotībā ir ieperinājušies ļaunprāši, kuri ir spējīgi sēt putru LR iekšpolitikā, tam es piekristu :)
Laikam jau, lai stiprinātu Dombrovska pozicijas un, lai pieliktu savu roku, manu prāt vienīgās saprātīgās koalīcijas veidošanā – tas ir V+ZRP+NA, es balsošu par NA, cerot, ka NA nākošajā Saeimā iegūs tik daudz mandātus, ka nerēķināties ar viņiem vairs nebūs iespējams.
Kas attiecas uz ” staiguli – vēlētāju” :) Es nekad nebalsošu par tādu politisku spēku, kurš pieļauj iespēju sadarboties ar atjaunotās LR ienaidniekiem, pie tam labprātīgi – aiz pārliecības. Šajā situācijā pirms ārkārtas vēlēšanām, kad bilde ir skaidra un vainīgais nav jāmeklē, viņš ir acu priekšā, vēl Vienotībā atrodas politiķi, kuri uzskata ne tikai par iespējamu, bet par nepiecšamu LR interesēs sadarboties ar SC un tas ir situācijā, kad Vienotības izvirzītajam premjera kandidātam Dombrovskim ir gluži pretējs viedoklis. Tā vnk ir apmātība, kura ir pārņēmusi daļu no Vienotības iespaidīgiem ļaudīm un tas situāciju nu jau partijā Vienotība rada pavisam nestabilu un neprognozējamu. Vienotībai ir jātiek vienreiz pašai ar sevi galā, jānoformulē un jāatbild vienreiz uz ” zatlerisko” jautājumu – kas es esmu, ko es pārstāvu, nevis jāslēpjas zem atrunas – ” visu nosaka vēlētājs”, jeb – kā kārtis izkritīs, tā spēlēsim :) Tādā spēlē es nepiedalos, negribu, ka ar mani spēlējas.
0
Edzs > aldis_grunde 03.09.2011. 02.35
zanE _…atceroties iepriekšējās vēlēšanas un Urbanoviča vilšanos ar neadekvāto uzvedību pēcvēlēšanu rītā…_
lno _…pēc spīdošas uzvaras vēlēšanās pāris dienās reitingu nodeldēt gandrīz uz pusi ir jāprot…_
zanE _…diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zane, kautkas nav pareizi, tev atminja ir Urbanovichs, es vairak atceros Aboltinjas divainos pazinjojumus pecveleshanu rita, pekshjas cinjas ap kresliem un Shtokenberga veto Visu Latvijai. ta uzvedas tie kam veletajs uz chetriem gadiem bija uzticejies tapec turpmak bus pie kajas.
par savejo sishanu, – man Aboltinja pec draudiem ar Bishkeku nebus saveja. ja kautkas no notikusha ir aizmirsies varam uzcelt pagajusha gada oktobra IR saraksti.
pashlaik nezinu, – vai balsot par Vienotibu lai svitrotu no tas saraksta tikpat ka visu Politbiroju, vai atdot savu balsi par Nacionalo Apvienibu lai Vienotiba to turpmak nespetu ignoret.
0
ievuliitis > aldis_grunde 03.09.2011. 09.54
Zane! Tavi vārdi:”diemžēl, tās ir mūsu nacionālās īpatnības – sitam savējos!…ja Leiputrija nav iespējama tūlīt un tagad – tad zvetējam uz pilnu klapi, tā lai maz neliekās!…:))”
Un ko tu dari – nezvetē par labi un kreisi tos, ar ko būt koalīcijā ir mazākais ļaunums?
“topošā zvaigzne ar mirdzumu acīs – Sprūdžs jau lavierē…” – atgādināšu, ka citā tekstā tu to nosauci vēl par nepieredzējušu un viegli ap pirkstu aptinamu. Sprūdž lavierē, bet pieredzējusi un nelokāma Āboltiņa taisnā tekstā pasaka, ka tā bija kļūda, ka SC nebija koalīcijā.
Atkal tavs teksts – tas mani šausmina visvairāk: “nūū, atšķirība, kaut neliela, tomēr ir – sēdēt opozīcijā, vai tomēr spēt ietekmēt situāciju atrodoties koalīcijā…”
Tātad galvenais mērķis ir būt koalīcijā un VIENALGA AR KO?
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 10.02
…meitenes, atbildēšu vēlāk, piedodiet!…bet arī brīvdienās man ir darba ritms…:))
0
dro > aldis_grunde 03.09.2011. 10.15
zanE. Par to vēl var padiskutēt, vai dumjākie ir tie.kuri katru reizi balso par jaunu partiju. Esmu no dibināšanas dienas balsojis par JL /V/. Vai partija novērtējusi savu atbalstītāju uzticību? Vai tā atbrīvojas no savām melnajām avīm? Tā pat netaisās atzīt acīmredzamas kļūdas, un arī tagad nedod skaidru atbildi, kuri būs tās koalīcijas partneri. Kam dos priekšroku SC vai NA? Protams, pie tāda uzstādījuma neatliek nekas cits kā sist savējos, lai svešie baidās. Kad vēlētāji redz, ka ZRP ir vēl šaubīgāka par Vienotību, tad atliek tikai viena naiva cerība – NA.
0
Andris > aldis_grunde 03.09.2011. 11.11
Bet es tikko vecajā Dienā izlasīju, ka Vienotība ir homofobiska partija (skat. Dzintara Zaķa interviju). Tas ir man liels pārsteigums, līdz šim uzskatīju viņus par eiropēiska tipa liberāļiem un tāpēc par viņiem balsoju. Nu ko, ja jau jāizvēlas starp divām drūmām homofobu partijām, balsošu labāk par VL, jo viņi vismaz netaisas sadarboties ar “Eģinajas Rossijas” filiāli.
0
Edzs > aldis_grunde 03.09.2011. 11.19
joprojam aktuals jo neatbildets ir Pirozkova jautajums pie raksta “Dombrovskis pret Ušakovu: oligarhu bučošana un budžets”:
_Vai mūsu Lācītis spēs piesaistīt tik daudz atbalstītāju, cik Štokenbergs ar Āboltiņu atbaidīt, tāds ir Vienotības būt vai nebūt jautājums:)_
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 18.08
….pieņemu, ka rakstiskā veidā savu domu neprotu izklāstīt pietiekami uztveroši, jo Betiju šausmina, bet lno tajā saskata aptrakuma pazīmes, Tante Sidra ironiju pārvērš argumentos…:))
…komentējam taču visi, lai katrs aizstāvētu savu viedokli vai pārliecību. Uzdotu jautājumus un mēģinātu saņemt atbildes, argumentētu savu nostāju vai skaidrotu notiekošo…
…atgriežoties pie tēmas par iespējamo koalīciju, nespēju saprast – kāpēc daži mēģina uzspiest, kā jau notikušu faktu – V+SC iespējamo sadarbību. Taču tikpat kā neuztrauc SC+ZRP sastrādāšanās. Skats uz pagājušo rudeni traucē? Aizvien vēl uzskatu, ka koalīcijas veidošanā V.Dombrovskis rīkojās pareizi, piedāvājot VISĀM Saeimā iekļuvušajām partijām sadarbības līgumu. Tajā bija ietverti pietiekami skaidri nosacījumi, bet pieņemt tos, vai noraidīt – katras partijas individuāls lēmums. Tas piespieda motivēt iemeslus, kāpēc sadarbība nav iespējama. Tas neļāva SC kārtējo reizi demonstrēt, ka viņi jau gribētu strādāt valsts labā, bet ar viņiem neviens nerunā, viņi tiek ignorēti – tā radot apdalītā tēlu un vairojot savu atbalstītāju rindas. Šis lēmums saasināja nacionālo jautājumu – tas tiesa, bet daudziem vēlētājiem atklāja SC nepievilcīgo viepli.
…Šī gada laikā situācija ir kardināli mainījusies – Vienotība un V.Dombrovskis, arī S.Āboltiņa ir pateikuši, ka sadarbība ar SC nav iespējama, kamēr šis politiskais spēks nav precīzi definējis attieksmi pret Latvijas valsts pēctecību, okupāciju, valsts valodu un Pilsonības likumu.
…Pēc partijas izveidošanas, tajā nevienam vairs nav veto tiesību, lēmumus pieņem balsojot. Par personālijām runājot – neesmu tur nevienam pamanījusi pašnāvnieka tieksmes, lai riskētu pieļaut vēlreiz tās pašas kļūdas.
…Tas tikai – mans viedoklis…:))
…P.S. ..vēl tik viens jautājums, uz kuru neesmu varējusi saņemt atbildi: ja pirms Rīkojuma Nr.2 izdošanas, uz V.Zatlera ieteikumu – valdībā ZZS nomainīt pret SC, viņš būtu saņēmis pozitīvu atbildi – kāda būtu viņa rīcība?…:))
0
buchamona > aldis_grunde 03.09.2011. 19.14
zanE – Viss būtu pareizi, ja vien varētu novilkt robežu starp Aboltiņas utt personīgiem viedokļiem par sadarbībības nepieciešamību un iespējamību ar SC, un Vienotības oficiālo nostāju šajā jautājumā.
Nesen vēl noklausījos interviju krieviski veidotā raidījumā ar Aboltiņas kundzi, kura, jā, tiešām – pastāvēja uz to, ka neatzīt LR okupācijas faktu ir tas pats, kas neatdzīt atjaunotās LR pamatus, taču – atbildot par iespējamo sadarbību ar SC, izvairījās no konkrētas atbildes, atgaiņājoties ar parasto frāzi par to, ka visu noteiks vēlētājs, taču, diez vai vēlēšanu rezultāti būs tādi, ka pārliecinošu valdošo koalīciju varēs sastādīt no Vienotības un ZRP. Runa ir par trešo spēlētāju koalīcijā un tātad izvēi starp SC un NA, ZZS ir ārpus sarkanās līnijas. Taču Aboltiņas, Štokiju uc attieksme pret NA ir visiem zināma, lai gan visiem zināms ir arī fakts, ka 7 mēnešus 10 Saeimā tieši NA bija Vienotības uzticamākais saibiedrotais, bet SC, kopā ar ZZS – tas spēks, kurš arī izprovocēja ārkārtas vēlēšanas. Vārdu skaot šī brīža pirmsvēlēšanu situācija ir ārptus jeb kuras loģikas.:)
0
ilmisimo > aldis_grunde 03.09.2011. 19.15
…….ja Vienotībā tomēr ir politiķi ar pieredzi, kas klajas glupības SC sastrādāt nepieļautu, tad ZRP zaļos gurķus saskaņieši aptīs ap mazo pirkstiņu bez piepūles….
________________________________________________
izklausās pēc seriāla “‘Vēju zeme” priekšpēdējo sēriju tekstiem.
0
Edzs > aldis_grunde 03.09.2011. 19.25
zanE _…Betiju šausmina, bet lno tajā saskata aptrakuma pazīmes, Tante Sidra ironiju pārvērš argumentos…:))
…komentējam taču visi, lai katrs aizstāvētu savu viedokli vai pārliecību…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jaa Zane, kadreiz ari aizraujamies, ta tas ir, – tada dzive.
Peace! :)
iespejams ka mes ar Betiju shogad atkal shaja telpa 2 dienas pirms balsoshanas saskanjosim savus sarakstus, argumenteti un detalizeti tos noslipejot. :))
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 19.46
…Tante Sidra…
…Peace!…. :))
0
andris902 > aldis_grunde 03.09.2011. 20.18
…R.A. …Tu meties no vienas galējības otrā…vai Tev nešķiet, ka sāc idealizēt NA?…uzticams sabiedrotais?…balsojums pret budžetu, bloķēšanās ar SC un PLL par “māmiņu algām”, parakstu vākšana par latviešu valodu, neizvērtējot ne situāciju, ne sekas…balsojums pret iniciatīvu “Atveram Saeimu”…
…kas tas ir?…nezināšana, neprasme…vai poza – ja nepieņem manus priekšlikumus, tad esmu pret…
…bet vislielāko skepsi rada sasvstarpējā plēšanās par vietām Saeimā…
0
buchamona > aldis_grunde 03.09.2011. 20.37
Es nevis idealizēju NA, bet man ir nepieņemams SC, kā politisks spēks, kurš ir atklāti naidīgs pret visu, kas saistās ar mūsu valsti, tās pamatiem, ārpolitiku utt, nesākšu es uzskaitīt visiem zināmas lietas.
0
ilmisimo > aldis_grunde 03.09.2011. 21.14
..esi pievienojies lno un Riņķī Apkārt?….
_________________________________________
Trockim un Zinovjevam??!!!
0
dro > aldis_grunde 03.09.2011. 22.04
zanE….nespēju saprast – kāpēc daži mēģina uzspiest, kā jau notikušu faktu – V+SC iespējamo sadarbību.
________________________
Demagoģija.
…Šī gada laikā situācija ir kardināli mainījusies – Vienotība un V.Dombrovskis, arī S.Āboltiņa ir pateikuši, ka sadarbība ar SC nav iespējama, kamēr šis politiskais spēks nav precīzi definējis attieksmi pret Latvijas valsts pēctecību, okupāciju, valsts valodu un Pilsonības likumu.
_________________________
Absolūti nekas nav mainījis. Viedokli nav mainījis ne Dombrovskis, ne Āboltiņa, pie tam nevar likt blakus Āboltiņu ar Dombrovski, kuriem ir diametrāli pretēji viedokļi.
Tādēļ vēlreiz jautājums, kādēļ man būtu jāuzskata Vienotības spices balamutes Āboltiņu, Štokenbergu, Pabriku /pēdējo daudzi vēlas redzēt Ārlietu ministra krēslā/, Jaunupu par atbilstošiem valsts vadīšanai, ja ASV SC iekļaušanu koalīcijā uzskata par izaicinājumu?
Ja nevari atbildēt uz šo jautājumu, tad Tavai V apoloģijai ir čaumalas vērtība.
0
lebronj2356 02.09.2011. 19.08
Atvainojiet, bet aptauja izskatās vienkārši pēc buļļa sūda….vai maz naturalizētie pilsoņi sastāda teju 40% no kopskaita ?
Nav ko krist panikā, ejiet vēlēt un aiciniet arī radus un draugus, neskopojieties ar mīnusiem un plusiem un viss būs kārtībā – nekāda urbja trešā republika neuzausīs, ja vien paši latvieši nebūs idioti !
2
Sanšains > lebronj2356 02.09.2011. 22.02
Ja vien paši latvieši nebūs idioti
===========================
Bet kā lai piekļūst ZZS elektorāta prātiem? Neiespējami.:)
Un tad vēl “Zīgerista elektorāts”, kura lielākā daļa šoreiz acīmredzot balsos par ZRP.
0
astra_ozo > lebronj2356 03.09.2011. 00.26
Neriskēsim un balsosim par TB.
Visiem naivaijiem un lētticīgajiem der atcerēties Aboltiņas un Jaunupa vārdus par vēlmi veidot kopīgu valdību ar SC,
0
Janis 02.09.2011. 17.46
Vai šo vispār ir vērts pārpublicēt?
Drīzāk vajag pajautāt GfK vai viņi nevēlas beidzot pārskatīt metodes, lai nezaudētu kas no atlicis no reputācijas.
2
andrisskrastins > Janis 02.09.2011. 18.01
Piekrītu, ka izskatās pēc GfK pūdeļa – reitingi tik ļoti strauji nemainās. Bet liek drusku nervozēt. Varbūt tā arī labāk – latviešu vēlētājs saņēmsies. Izvēle ir.
0
lindamarisfam > Janis 03.09.2011. 23.39
Vai visas aptaujas, kuras uzrāda (kādam) nepatīkamu rezultātu, ir kļūdainas?
0
anita_meistere 02.09.2011. 17.44
803 stacionāro telefonu īpašnieķi.
taj jau principā ir skaidrs, ka krievu un latviešu komunistiem kopā 60 balsis. zino to, kā krievu centrs izturas pre opozīciju RD, var skaidri paredzēt, ka nakamgad rus kļus par otru oficiālo valodu…tālāk sekos 300 000 nepilsoņu, kas līdz sirds dziļumiem ienīst Latviju, naturalizācija – un nākamājās vēēšans SC varētu dabūt 50 vietas. nožēlojami. Pat Lieši un Estiņi skatās kas te notiek, un netic savām acīm. Latvija tiesā un parnestā nzīmē parvēršās par Krievu impērijas sastāvdaļu.
NATO ,ES…pilnīģi nospļauties..skandināvi dabūja savu bufersonu, vācieši gāzi…franči vienmēr bijuši krievu sabiedrotie.
ps. es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.
lai tik pamēģina man līst klāt! ; (
12
andrisskrastins > anita_meistere 02.09.2011. 18.00
Pantu par valsts valodu Satversmē var nomainīt tikai 700 tūkstoši balstiesīgo pilsoņu referendumā.
Par pārējo es arī nenervozētu. Nebūs SC tādi skaitļi. Kāds nav veicis normāli aptauju.
0
Andris > anita_meistere 02.09.2011. 18.44
Freifunk: Tepat lapas labajā pusē ir pagājušā gada GfK aptaujas. Tur PSKP + kriminalitātei (t. i. SC + ZZS+ PLL) tika prognozētas 60…65 vietas. Šogad 60, bet PLL nepārvar barjeru un tāpēc paliek tikai 57 vietas. Tātad, salīdzinājumā ar pagājušo gadu tendence ir pozitīva!
0
anita_meistere > anita_meistere 02.09.2011. 19.45
nē, veči..šī te lieta ir pārāk nopietna, lai paļautos uz nejaušību/varbūtību.
ja tas, ka kaut kādu krievu..nē es teikšu Latvijas un Latviešu nīdēju, nonākšana pie varas, tiek uztverta kā pietiekami iespējamu…man izraisa šoku.
rēķins ir ārkārtīgi vienkāršs…rezultāti diez vai pec būtības manīsies pret pernajiem. starpība tik tāda, ka ZRP paņemt daļu balsu no V un no citām Latviešu partijām.
ko darīs šlesera varzas bezmugurkaulainais elektorāts..gan ja ka balsos par SC…tapat arī ex TP. vienīģi, kas varētu paraut SC uz leju, ir pctvl…tāpēc novēlu viņiem 4.99%
0
dzintarz > anita_meistere 02.09.2011. 20.21
Man darbā ir kolēģis – latvietis itkā (tiesa slinks, padumjš pofigists un reizēm mazliet par daudz dzer), LU vēsturnieks ar augstāko izglītību..
Pagājušās vēlēšanās esot nobalsojis par SC.
Un tādus mēs katrs pazīstam pietiekoši lielā skaitā.
0
Liene > anita_meistere 02.09.2011. 21.01
“freifunkLV es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.”
— Jūs aicināt uz huligānismu, kas nav pareizi un arī pretlikumīgi.
Ja jūs tik tiešām īstenosiet savas pretlikumīgās ieceres, tad jūs tiksiet arestēts, jo likumam jāpaklausās. Ja Latvijā tāpat kā pārējā Eiropā plāksnītes tiktu rakstītas to cilvēku valodā, kas te dzīvo, tad jums ar to vai nu būtu jāsamierinās, vai arī būs jādodas uz cietumu. Varēsiet, protams, arī iztikt ar naudas sodu, ja nepretosies likuma sargiem, kad viņi atnāks pēc jums, lai atvestu jūs uz brīvības ierobežošanas vietu par plāsnītes noraušanu. Ja jūs veiksiet huligānismu, jūs norausieties, un tas tikai pareizi.
0
anita_meistere > anita_meistere 02.09.2011. 21.50
es ienākšu pie tevis mājas..un pateikšu, ka es te dzīvoju..un ieput man:D forša Tev loģika. lielajam krievmīlim pēkšņi tik svarīgs kļuva likuma burts:D:D:D Tu ja te tik daudz esi piekomentējis, ka par to vien varētu jau pa DP pavazāt..panti būs daudz “jautrāki”.
Eiropa? tur imigranti par 1/2 no tā ko atļaujās vietēji, tiek deportēti uz etnisko dzimteni. nemaz jau nerunājot par pamanācijas simbolu, vēstures un būtības zaimošanu..kas te notiek (tiek pieļauts) nonstopā.
0
Liene > anita_meistere 02.09.2011. 22.18
“freifunkLV es ienākšu pie tevis mājas..un pateikšu, ka es te dzīvoju..un ieput man:D forša Tev loģika.”
— Tā nav manēja, bet tā ir jūsu loģika. Jūs, kā savas mežonīgās kopas pārstāvis (acīmredot tās bezjedzīgās VL/TB/LNNK/LMNOPRST piekritējs), apelējat pie spēka tiesībām, pie kaut kādām “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē. Tiesības, tas ir tas, pie kā cilvēki nonāk, savstarpēji vienojoties, nevis kā jums, naciķiem, pieņemts, apmānīt un uzspiest.
“lielajam krievmīlim pēkšņi tik svarīgs kļuva likuma burts:D:D:D”
— Par ko smejaties? Par sevi smejaties.
“Tu ja te tik daudz esi piekomentējis, ka par to vien varētu jau pa DP pavazāt..panti būs daudz “jautrāki”.”
— Nu, redziet, es jau jums teicu, ka esat nacists, un jūs to vēlreiz apstiprināt ar savu paziņojumu, kas neapelē pie likuma, bet pie jūsu kaprīzēm. Uz DP tik pat labi var izsaukt jums, jo jūsu komentāros saskatāma pret krieviem naida kurināšana. Piemēram, jūs ne no kā pēkšņi uzrakstījāt par krievu plāksnītes noraušanu. Tas ir aicinājums uz nepaklausību likumam. Jo tā plāksnīte var rasties uz jūsu mājām pilnīgi likumīgi. Mēs taču Eiropā dzīvojam, nevis jūsu Kārļa Ulmaņa nosauktajā alā.
“Eiropa? tur imigranti par 1/2 no tā ko atļaujās vietēji, tiek deportēti uz etnisko dzimteni.”
– Ne, tā Eiropā nav, bet, protams, MŪSDIENU Eiropā, bet jūs, cik es saprotu, runājat par Hitlera Eiropu, ka nacionalistiskam latvietim pienākas.
“… nemaz jau nerunājot par pamanācijas simbolu, vēstures un būtības zaimošanu..kas te notiek (tiek pieļauts) nonstopā.”
— Kas tas ir par zvēru, “pamatnacijas simbols”? Vai svastika jeb pērkonkrusts?
0
anita_meistere > anita_meistere 02.09.2011. 22.50
buen-a
… “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē”…nu tā atkal jūsu krievmīļa loģika. nācijas pārstāvja, kura pastāv vien pēdējos 50 gadus…un tagad pati nesaprot, kas ir. tāpēc jums te runāt par kaut kādam tiesībām būtu lieks. jums jtiek galā ar savu identitāti.’..vismaz kreviski rakstat, ta sanāk kaut kād pretdabisks mikslis. nē neesm VL piekrītējs, un nekad tāds neesmu bijis. neesmu nacionālists (jusu samaitātās uztveres ziņā)…vienkārši mīlu savu Tēvzemi. jums un jums līdzīgiem soviet produktiem allaž ir grūti izprast šos terminus, jo nekādā viedā tos nespējat piemēro sev. saprotu. tāpēc jums ir tikai 2 cilvēku kategorijas..savēji un nacisti…kas nav savēji. tas ir samēr nožēlojami…bet atkal saprotami. redzot šis te problēmas apjomus jūsu gadījumā..pieņemu, ka 90-to gadu sākuma zaudējāt ļoti daudz. tas spiež pa visam vīlēm..vai arī ģenētisks mantojums + nenobrieduša pusaudža smadzenes.
eiropa nedeportē? jālasa svaigākas ārzemju ziņas (došu majienu, ziņas no Fr)…nevis jatrollē iekš ir.lv. vēl jo vairāk, eiropā pat nepieļauj, ka šadi te izturas pret valsti. galēja rīcība protams..
kāda DP daļa gar manu naidu (kā tu saki) pret krieviem – krievijas pilsoņiem un iedzīvotājiem? nekādas. man ir naids pret visiem, kam ir naids pret mūsu tautu un valsti. absolūti normāla rīcība un reakcija.
0
anita_meistere > anita_meistere 02.09.2011. 23.00
Ombros. nevajag. tad viņš tikai to viena varēs darīt, kā sēdēt pie kompja un trollēt :D būs buen-a 2 :D:D
0
Liene > anita_meistere 02.09.2011. 23.05
“freifunkLV :D “dabiskām” “latvieša” tiesībām, kas it nemaz neeksistē”…nu tā atkal jūsu krievmīļa loģika.”
— Runa nav par loģiku, bet par likumiem un par tiesiskumu. Tie varētu likties ne vienmēr loģiski, bet tas nemaz nenozīmē, ka jūs drīkstat tos neievērot.
“…nācijas pārstāvja, kura pastāv vien pēdējos 50 gadus…un tagad pati nesaprot, kas ir.”
— Nesaprotat tieši jūs pats. Esiet zaudējis realitātes sajūtu. Tā vismaz izklausās.
“.. tāpēc jums te runāt par kaut kādam tiesībām būtu lieks.”
— Apelēt pie savām kaprīzēm diskusijā par tiesībām nav pamatoti. Jūsu kaprīzes nav arguments.
” eiropa nedeportē? jālasa svaigākas ārzemju ziņas (došu majienu, ziņas no Fr)…nevis jatrollē iekš ir.lv. vēl jo vairāk, eiropā pat nepieļauj, ka šadi te izturas pret valsti.”
— Jūs, kā jau emocionālais latvietis, lasāt nevis to, kas rakstīts, bet izlasāt to, ko jums gribētu, lai tajā tekstā būtu. Atgādināšu jums, ka no daudziem jo daudziem tūkstošiem romas tautības cilvēkiem Francijā tika izsūtīti ap 500, un PAR SISTEMĀTISKU NEKUR NESTRĀDĀŠANU, SOCIĀLO PABALSTU IZKRĀPŠANU NO SOCIĀLĀ DIENESTA UN IZTURĒŠANAS ATĻAUJU NEESAMĪBU. Tātad par daudzu jo daudzu likumu pārkāpšanu. Kaut juridiskais strīds vēl nav pabeigts, jo Eiropas Komisija ierosināja pārbaudi, vai tās deportācijas ir bijušas likumīgas.
“…kāda DP daļa gar manu naidu (kā tu saki) pret krieviem – krievijas pilsoņiem un iedzīvotājiem? nekādas.”
– Kā tad tā. Kurš tad te rakstīja:
“[viņi] līdz sirds dziļumiem ienīst Latviju”
” es uzreiz brīdinu, ka ne vienu vardu tajā krevu valoda neteikšu, un ja uz mana nam uzlepēs ielas nosaukumu kreviski, tap paša mirkļi tiks noņemts.
lai tik pamēģina man līst klāt”
— Tajos teikumos var saskatīt naidīgumu pret krieviem un neiecietību.
0
Vaira Tempele > anita_meistere 03.09.2011. 13.02
Bulshits! Nu nav matemaatiski nekaada pamatojuma SC deputaatu skaita palielinaajumam! Vinju elektoraats nav mainiijies pa sho gadu, turklaat no vinjiem atkritiis tie radikaalji, kas balsos par PCTVL un tie dazhi latvieshi, kas balsos par ZRP.
GfK var meegjinaat piemaaniit dazhus ar savu nezinaatnisko aptauju, bet lielaako dalja vinekaarshi smejas par tiem neprofesionaalajiem, peerkamajiem ampljiem, kas straadaa tajaa kantorii.
0
lindamarisfam > anita_meistere 03.09.2011. 23.48
@buen-a
:D
Jūs vietām ir tīri interesanti lasīt. Ja vēl Jūsu tekstos vietām nevīdētu letofobija (man personīgi tik pat netīkama kā rusofobija) un Jūs nevienādotu terminus “nacionālisms” un “nacisms”, būtu pavisam jauki.
Bet visādi citādi Jūsu klātbūtne šajā vidē ir pat ļoti vēlama diskusijas kvalitātei un patīkama (no mana samaitātā skatupunkta).
0