Sudraba: partiju programmas ir tikai skaisti solījumi

57

Komentāri (57)

maija_br 11.08.2010. 22.03

Partijas arī netaisās pildīt savus solījumus. Gadiem ilgi varas partijas, it sevišķi, LPP/LC, TP, ZZS un TB piekopa politiku, kuras rezultātā valsts kasē ir parādzīmes, bet šo partiju un viņu ielikteņu kabatas ir pārstūķētas no tautai nozagtajiem līdzekļiem. Drausmīgi, bet tas ir fakts, kurš nav jāpierāda, bet jāizvērtē cik lielā mērogā katra no šīm partijām un viņu amatpersonām ir piedalījusies valsts izsaimniekošanā.

+1
0
Atbildēt

0

rīt sapratīšu 10.08.2010. 14.58

Mans secinājums par Sudrabas rakstu: “Visas partiju programmas nekam nederīgas-neizpildāmas”.Tātad nav par ko balsot…. Un ja nav par ko basot,tad neejiet uz vēlēšanām….
Cien. un God. komentētāji-mēģiniet atcerēties Sudrabas kdzes “izcelsmi” un saistības ar LC, PAREX, TP uc
….un padomājiet par vēlēšanu likumā paredzēto nebalsojošo pilsoņu balsu pierēķināšanu proporcionāli vēlēšanās pielaistajiem(13) partiju sarakstiem.Ja partija vēlēšanās, pieņemsim būs ieguvusi kaut vai 4% balsu, tad pieskaitot tai nebalsojošo balsis,un, jo vairāk nebalsojošo,jo tai lielākas iespējas pārvarēt 5% barjeru! Patlaban pēc aptauju datiem,ja tiem var ticēt, uz nepilnu 5% sliekšņa atrodas tieši PLL !!!

+1
0
Atbildēt

0

rīt sapratīšu 10.08.2010. 11.06

Domāju,ka visiem ir zināma patiesība-priekšvēlēšanu solījumi nekad nevar būt pilnībā izpildāmi.Tomēr dažos no tiem varbūt tomēr ir vairāk “sausā” atlikuma. Sudrabas kdze visas programmas sabāž vienā maisā-visas novienādo. Kāds šādas novienodāšanas mērķis?
Varbūt aicinājums neiet uz vēlēšanām?
“Ja nevarat tomēr izšķirties, par ko balsot, tad vismaz neejiet uz vēlēšanām. Tas Mūsu partijai palīdzēs.
Tautu un savu partiju un mīlot, vienmēr jūsu Moriartijs Bāleliņš”
Sk.DIENA,svētd.8.aug.”PAR SKAISTU RĪTDIENU,PAR LABU LATVIJU”
PS.
Pieļauju, ka Sudrabas kdzes viedoklis ir slēptā aģitācija par labu apvienībai PLL !

0
0
Atbildēt

1

    ilzep16 > rīt sapratīšu 10.08.2010. 12.45

    Pēc kādas metodes šogad tiek noteikta “slēptā reklāma”,kas ir vērsta par labu uz 10.Saeimu kandidējošai partijai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilzep16 10.08.2010. 10.43

Latvijas partiju programmām trūkst orientiera: Latvijai ilgtermiņa attīstības programmas,kura būtu sabiedrībā izdiskutēta un Saeimā apstiprināta. Tagad partijas un valdības rīkojas kā Krilova fabulā “Gulbis,vēzis un līdaka”.Jebkuru procesu var kritizēt, salīdzinot tā atbilstību normatīvajiem aktiem.Vai Latvijā ir normatīvie akti,kas nosaka kādām jābūt nozaru attīstības un partiju programmām? Bakalauru studiju programmu studējošo ministriju darbinieku radītās un politiķu [neprofesionālo ministru ] vadītās nozaru attīstību programmas, Latviju ievedušas stagnācijā.Pienācis laiks visiem uzklausīt kritiku un koncentrēties lielam,smagam darbam. :)

0
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 09.08.2010. 18.25

Ja Sudrabas darbiem neseko rezultāti, priekš kā mums tāda VK vispār vajadzīga? Izsaku konkrētus priekšlikumus: likvidēt VK. Ietaupītos līdzekļus izmantot budžeta deficīta segšanai.

+4
0
Atbildēt

0

photocom 09.08.2010. 16.37

Centr saglasij
sudraba – naš slepenais oružīje

deržisj sūdraba
pareks rebjata

+4
-1
Atbildēt

0

mxblack 09.08.2010. 16.13

Par programām viņai ir pilnīga taisnība. Tie murgi un meli nevienu prātīgu cilveku nemaz neintersē. Nav vēl pieredzēts, ka cilvēks, kurš visu laiku ir dzīvojis kā parazīts, pēkšņi varētu maunīties un kļūt par parazītu apkarotāju un sevis radīto seku likvidētāju. Bet partijas tieši to mums cenšas iestāstīt. Tā pirms katrām vēlēšanām pēkšņi visi bezgoži kļūst par kristāltīriem eņģeļiem ar zelta spārniņiem, kuri ir nozagti tautai. Tikai ja nav pieķerts, tas nav zaglis. Un ja arī pieķer, tad viņam neviens neko nevar padarīt, jo savējie to nepieļauj. Tad dabū trūkties pašim ķērāji, bet zagli bīda par premjerministru.

+2
0
Atbildēt

0

martins_kibilds 09.08.2010. 16.02

Nožēlojami, ka daži komentētāji šeit nodarbojas ar vienkāršu ķengāšanos no sērijas “a pati ta kāda”, bet tā arī nespēj pateikt, kas tad Sudrabas teiktajā ir aplams? Un kapēc gan viņa nevarētu teikt to, ko viņa saka. Godīgi sakot, no IR regulārajiem komentētājiem šādu primitīvu bernudārza taktiku (ad hominem tas saucās, ja kas) nebiju gaidījis.
Tātad – kas Sudrabas teiktajā ir aplams? Vai ir kāds grēks norādīt uz to, ka partiju programmas ir uz nagliņas karamas? Tur jau ir tā lielākā nelaime, ka partijas var atļauties šādu makulatūru radīt, jo neviens jau tās nevērtē pēc tā, kādā mērā tās pilda solīto. Cilvēku atmiņa ir vienkārši katastrofāla. Tieši proporcionāla bezatbildībai – kārtējo reizi ies pie urnas un kaut kā nobalsos izejot no mirkļa izjūtām. Un tad atkal varēs 4 mēnešus skatīties, kā tiek paši čakarēti un izmantot savu privilēģiju par to lamāties.

0
-3
Atbildēt

10

    garausiitis > martins_kibilds 09.08.2010. 16.23

    Ivar – ok , esam infantīls bērnudārzs , ķengu vāceles un velns viņ zin kas, bet kāda velna pēc Sudraba ģenerē šos paziņojumu plūdus. Pašai reiz tika tak piedāvāts teorētiski premjera amats – nomuka malā, bet tagad gudri runā. Viss viņai ir slikti , viss nepareizs, bet redz pamācīt ,ka tā nav labi viņa metas da jebkurā caurumā , bet parādīt kā jābūt viņai nav, tikai tukša gvelzšana. Starp citu atceries kā viņa aizgāja no FM un kas bija viena no problēmām – nu ne jau viņas superprofesionālisms.
    Tas , ka visticamāk partiju programmas ir tīrs ūdens , var būt taisnība , bet runa iet par to vai viņai ir morālas tiesības visu laiku populistiski muldēt ne pa tēmu – būtu labāk savā kantorī izstrādājusi kādu likumdošanas iniciatīvu , lai par VK konstatētajiem pārkāpumiem būtui arī iespēja kādu sodīt, nevis gudri visu laiku kaut ko komentētu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.08.2010. 16.39

    Tātad Sudrabai nav “morālu tiesību” teikt, ka partiju programmas ir uz nagliņas karami papīri? Un ko nozīmē “pamuka malā”? Vai tas nozīmē, ka visiem, kas kritizē valdību ir tāpēc jāiet par premjeru? Un kāpēc “viss viņai slikti”? Nav jau viss, tikai tās lietas, par kurām viņa saka. Neesmu dzirdējis Sudrabu sakām, ka viss ir slikti. Un šoreiz, manuprāt, viņa “muld” par tēmu. Bet kritizēta gan ir ne patēmu. Interesanti, kā Sudrabai var piesiet populismu, ja viņa principā pārstāv tikai sevi kā Valsts kontrolieri? Un ja reiz ir iebildumi pret Sudrabas kantori, tad, lūdzu, konkrētāk. Kādas ir Valsts kontroliera funkcijas un kuras no tām Sudraba nepilda? Ko viņa dara nepareizi. Neliek pārkāpējus cietumā? Bet VK to nevar izdarīt. Turklāt tas ir temats, kas nekādi nav saistīts ar šo Sudrabas paziņojumu. Nevajag taču visu bāzt vienā maisā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > martins_kibilds 09.08.2010. 16.48

    Labi Ivar , labi ,ka tagad būs pāris vēsākas dienas. Es labprāt paturpinātu sarunu , bet diemžēl darbi sauc.
    P.S. Raitis Černais jau ar darīja savu darbu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > martins_kibilds 09.08.2010. 16.58

    Redzi, Ivar! Sudraba ir amatpersona un pie tam liela amatpersona, kura par savu darbu saņēma milzu algu, pat lielāku kā premjeram! Viņai bija 4000 Ls mēnešalga, bet premjeram tikai 1900 Ls.Tikai Sudrabai praktisku darbu no kuriem būtu kāda jēga valstij, vienkārši nav, atškirībā no premjera!
    Sudraba tik runā un runā visiem sen zināmas patiesības, bet, kur ir viņas darbi par šo lielo amatalgu????Starp citu viņa pat iesūdzēja valsti ST, jo negrib pazaudēt savus 4000 Ls algu par tukšu di..nu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > martins_kibilds 09.08.2010. 17.56

    …piedod, Ivar…bet šī ir atkal kārtējā Sudrabas tukšā muldēšana!…Viņai bija iespēja parādīt, kā rakstīt un realizēt uzrakstītās programmas…savākt komandu, kas varētu viņas pausto īstenot, reāli darboties…bet…kundze izvēlējās pastāvēt maliņā…un tikai kritizēt…kritizēt…kritizēt!….un kāpēc gan nē?…sabiedrībai taču patīk ļauži, kas kritizē valdību un pastāvošo iekārtu….ir jau arī par ko!…bet…tad nāc un dari!….par viņas tiešajiem darba pienākumiem…tas jau būtu atsevišķs stāsts!….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.08.2010. 19.57

    Piedod, bet kas tā par muldēšanu no tavas puses? Kāpēc Sudrabai būtu jāraksta programma? Tad jau tev arī ir jāraksta, ne? Viņa ir ierēdnis. Un ja runā par viņas sliktajiem darniem, tad, lūdzu, piemērus studijā. Citādi tā ir vienkārši tukša un paštaisna salmu kulšana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.08.2010. 19.58

    Lūdzu, piemērus! Kas ir tas, ko Sudraba nav izdarījusi? Kas ir tas, ko VK nedara? Varbūt kaut kā pamatosies to savu zūdīšanos? Vai paliksiet pie tukšas muldēšanas par Sudrabas algu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > martins_kibilds 09.08.2010. 21.36

    …Ivar!…Sudrabai bija reāla iespēja kļūt par premjeru…aizmirsis esi?…dāma ieņēma noraidošu pozīciju, jo saprata, ka ne velna nespēs izdarīt…tikai sabojās savu labo slavu!…pakustini nedaudz smadzenes pirms meties uz ambrazūras….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > martins_kibilds 09.08.2010. 21.44

    …par viņas darbošanos tukšgaitā….TV kameru priekšā stāvēt un gausties, ka visi ir nejēgas, stulbi…neko neprotoši…nepareizie likumi…tas jau kļuvis par Sudrabas dienaskārtību….kur ir iesniegtie priekšlikumi likumu uzlabošanā?…ir?…deputāti marinē?…kāpēc par to cienītā kundze neauro TV kamerā un nenosauc, kurš ir tas, kas to bremzē?….enerģija parādījās tikai tad, kad vajadzēja savu algu aizstāvēt?….
    …ja gadiem nesaprot, ka viņas iesniegtie papīri tiesībsargājošās instancēs nekādu rezultātu nedod…tad iespējas rīkoties, lai to mainītu…viņa nav izmantojusi….es to vērtēju kā darbības imitāciju…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > martins_kibilds 10.08.2010. 00.47

    Ivar -būšu konkrēts un īss tekstā – Sudraba ir prasta “dirsēja” . Viņai bija iespējas un ne viena vien ,lai parādītu VK nozīmību un REZULATĀTUS!!!!!!, bet nekā reāla nav . Zini ko nozīmē matemātikā i – lūk tas arī ir Sudrabas veikums.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Lee 09.08.2010. 15.19

Sudraba sevi iecēlusi patiesības eņģeļa kārtā. Ja viņa nav gadiem sadzirdējusi prokuratūras iebildumus, ka viņas kantora saražotie papīru kalni ir līdzvērtīgi makulatūrai, tad rodas jautājums, vai kundze apzināti nestrādā tukšgaitā. Interesanta dāmīte, kurai par visu un da jebko, ir ko teikt. Dīva!

+7
0
Atbildēt

0

janisvinodis 09.08.2010. 15.13

Tad, kad Sudrabas revīzijas rezultātā kāds dabūs pasēdēt būrī, vai vismaz materiāli kompensēt zaudējumus, kuri radušies viņa darbības, vai bezdarbības rezultātā, tad es viņas iztekumus ņemšu par pilnu. Arī šoreiz viņa apzelēja visiem sen zināmu patiesību, pasniedzot to kā superatklājumu. It kā tas ko mainītu.

+4
0
Atbildēt

0

Lana Limanoviča 09.08.2010. 12.25

Programmas priekš pārgudrajiem muļķiem,vajag darboties Latvijas un tautas labā akarībā no apstākļiem,jo tie ir mainīgi

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 09.08.2010. 11.51

“kādus mērķus partijas vēlas sasniegt un ar kādām darbībām tas tiks paveikts.”
Lūk, šis teiciens ir katras Sudrabas runas tekstā!!!!
Kā tad to var uzrakstīt uz papīra, ja būs atkal koalīcijas valdība, un kā jau redzējām visi trīs oligarhi un SC tirgojās par sev vien vajadzīgiem lēmumiem saeimā!
Vai nosaukt, ka SC visu laiku cīnās par K&K interesēm, bet TP interesēja iebāzt savējos svarīgos amatos (ST, UR, PA utt), bet Lembim, dabiski interesēja ģenerālprokurora nomaiņa un TM!
Tas, ka Sudraba pati lobē dažus no PLL( piemēram, Dāboliņu), bet neieredz Dombrovski, kam ir redzams gan mērķis, gan kā to sasniegt, jo mērķis taču visiem normāliem cilvēkiem ir valsts labklājība visiem pilsoņiem, ne tikai resnajam galam! Kā to sasniegt pie koalīcijas valdības- tas gan ir jautājums vēl un vēlreiz!!!

+9
0
Atbildēt

0

laila zirina 09.08.2010. 11.48

Sudraba pati nodarbojas ar to, ko pārmet politiķiem. Viņas teikto var klasificēt, ka populismu. Tāpat varam konstatēt, ka viņai ir pamatīgi robi par to, kā darbojas politiskā sistēma. Netieši viņa pati to atzīst – “Es (Sudraba) īsti nesaprotu, kā var strādāt tāda sistēma, kurā politiķi nolīgst kādu profesionālu valdību, kas realizē viņu uzstādījumus,”.
Te viņa, tīši vai netīši, prutrojās. Bet tas nav nekāds neparasts bijušai Parex darbiniecei un TP atbalstītai ierēdnei.

+6
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 09.08.2010. 11.24

Kas attiecas uz partiju programmām… Esmu palūkojis, bet tur nav nekādas konkrētības. Man jau sen šķiet, ka uz vēlēšanām partijām būtu jāstartē ar – 88 vai 100 punktu programmu, kas būtu konkrēti izsvītrojami un izpildāmi, kā zaldātam vai cietumniekam dienas. Varbūt ir pēdējais laiks ko darīt? Mani bažīgu dara nesenais pētījums, ka statistika par izceļojušajiem ir ar apmēram 87% kļūdu! Ja vēlēšanas beigsies tizli (un tā tas būs), ceļot turpinās. Tie nebūs pensionāri. Kas tad pelnīs naudu? Jo patlaban viss tiek vērsts uz maksimālu naudas atņemšanu – cilvēku būs mazāk, kam tad vēl ko atņems?

+3
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 09.08.2010. 11.20

Ar Sudrabu ir interesanti. Man nav skaidrs, vai viņa ir apmierināta ar savu štata valsts kritiķes pozīciju, kur faktiski rada iespaidu, ka valstī ir kāds, kas neļauj šķērdēt un čiept, tai pašā laikā klusi to atbalstot. Vai arī situācija ir tāda, kā to raksturo pati Sudraba – izmaiņas likumos ir iesniegtas, bet nevienu tās neinteresē. Esmu dzirdējis, ka šīs likumdošanas izmaiņas ir bijušas vairākkārtējs “darījumu objekts” starp partijām. Kas faktiski arī liecina par to, ka jautājums par valsts un pašvaldību naudu ir ļoti, ļoti neskaidrs – kas, kā un kur to tērē…

+11
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 09.08.2010. 11.13

Sudraba mums jau sen ir kļuvusi (sevi iecēla) par visgudro arbitru, kas par visu pasaka, ka ir slikti un nekam neder. Taču diemžēl nepasakā, kā jādara, lai būtu labi. Bet to, ka ir slikti un nekam neder, mēs zinām arī paši, bez Sudrabas.

+14
-3
Atbildēt

0

Ieva 09.08.2010. 11.13

Programmas ir nereālas, taisnība. Vienotībai varbūt drusku konkrētāka- ir atsauces uz skaitļiem utt.
BET – programmas IR priekš kaķiem. Tāpēc, ka vienīgā to misija ir būt pirms vēlēšanām. Vēlētāji ne tās lasa pirms vēlēšanām, ne politiķi seko tām pēc.
“Kā var nesolīt”, teica viens klasiķis, „50 tūkstoši darba vietas”, teica otrs, „pensionāriem pensijas nesamazināsim”, trešais… Neviens, neviens pats, nekad ne no viena nav prasījis atskaiti. Programma ir tikai apsmērēts papīrs un viss. Pat nauda par pārsniegto reklāmas budžetu nav jāatmaksā. Tā tai valstī, ko sauc par Latviju, notiek
Vēlētāji skatās uz politiķu ģīmjiem, harizmu. Partijas piederība, un kur nu vēl programma, nav svarīga,
Velēšanas ir balsojums par popularitāti, kur atšķirībā no skaistums konkursa, tiek ņemtas vērā arī demagoga spējas. Tas vai esi zaglis vai neesi, vai esi bārstījis tukšus solījumus pa labi pa kreisi, vai esi kolaboracionists, ir štrunts. Galvenais ir iznesība.. tā laikam latviski jāsaka.

+7
0
Atbildēt

0

laila zirina 09.08.2010. 11.09

Tajā brīdi, kad man sāk likties, ka visi ir pilnīgi stulbi un es vienīgais tas gudrais, tad es eju uz bodi pēc viena aliņa.
Kurš uzsauks alu Sudrabai? Nudien ir pēdējais laiks.

+21
-2
Atbildēt

0

disassociative 09.08.2010. 11.08

Patiesībā ir pilnīgi vienalga, kas sarakstīts partiju programmās. Tāpat tās neviens nelasa un partiju solījumus neviens par pilnu neņem.
Šīs būs vienas no sarežģītākajām vēlēšanām, par cik cilvēki beidzot kaut drusku ir sākuši domāt un kaut drusku sākuši analizēt to, kas notiek mūsu valstī. Bet normālas izvēles iespējas nav.

+6
-1
Atbildēt

0

itommy_ 09.08.2010. 10.53

Jautājumi jau ir, protams. Par Sudrabas haltūru Ventspils rekordā, arī par interviju tieši NRA. Tāpat par ierēdņa komentāriem attiecībā uz politiskajiem procesiem. Bet par nemākulīgajām partiju programmām viņai taisnība. Līdzekļi, kā sasniegt mērķus, norādīti nav. Arī paši mērķi tādi izplūduši un nekonkrēti. Var jau būt, ka nākamajiem pretendentiem uz politiskajiem krēsliem 4000 zīmju programmai jānolaiž sagatavota unificēta tabuliņa ar jautājumiem, kur atliktu vien ailītēs sarakstīt pa vārdiņam. Iespējams, tad būtu saprotamāk tautai un novērotājiem, un vieglāk – kandidātiem ceļā uz pašaizliedzīgo darbu ziedot sevi valsts pārvaldei.

+12
-4
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 09.08.2010. 10.50

pecisk, ino!!! kas ta nu puikas???, taisnība iekoda?:D darītāji sola jau Nto Saeimu vienu un to pašu, tas nav tukšums? Ticu, ka Dombrovskis ar Repši saprot, kas un kā jādara, bet kad viņu vietā sāk runāt Kristovsksi vai Jaunups ir pilnīgs ČAU!!!:)

+6
-10
Atbildēt

4

    lailabidzane > Elīna Barkovska 09.08.2010. 10.53

    .
    Puiki jau ne par taisnību. Par savējiem! Uztraucas.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Elīna Barkovska 09.08.2010. 11.22

    Bronks, kāds sakars runāšanai ar reālu darīšanu? Kristovskis ir runas vīrs, nevis darītājs – un tas ir ok. Priekš darīšanas ir Dombrovskis, Šķēle, Kampars…

    Un nē, problēma nav tajā, ka daudzas partijas tiešām programmās raksta skaistu sviestu kuru neplāno pildīt. Taču piemēram atšķirībā es zinu ka Dombrovska ekonomiskā un lielā Vienotības programma tapa 5 mēnešus kā minimums. 5 mēnešus cilvēki diskutēja, lauza šķēbus, cīnijās, domāja. Man nešķiet, ka pēc tik liela darba ieguldītā kāds plāno vienkārši ignorēt programmā rakstīto.

    Otra lieta ka pie mums nekad nav bijusi pat divpartiju koalīcija. Visu laiku trīs vai pat četras partijas. Protams, ka tādos apstākļos jebko no programmas izpildīt ir pagrūti, it īpaši ja tam ir saistība ar tiesiskumu un korupcijas novēršanu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 09.08.2010. 12.15

    Bronks. Revīzijas vajag veikt tādā formātā, lai tās varētu izmantot prokuratūra, nevis savu spalviņu spodrināšanai. Atgādināšu, ka arī Sudraba piedalījās Gundarbērziņa absurdā budžeta izstrādāšanā, ko nodot JL, bet pēc tam lepni devās uz K&K naudas atmazgātuvi.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 09.08.2010. 13.07

    Ino man viņa ir apsolūti antipātiska, viņas iestāde nodarbojas ar butoforiju, bet šajā jautājumā viņai ir taisnība, locies kā gribi:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 09.08.2010. 10.45

partiju programmas ir tikai skaisti solījumi
___________________________
Tikpat skaistas kā Sudrabas revīzijas, kurām nav seku:)

+29
-4
Atbildēt

10

    Una Grinberga > dro 09.08.2010. 11.15

    Perfekti teikts.

    Ja Sudraba būtu cīnītāja, tad viņa par saviem revīziju rezultātiem taisītu “skandālus” (pozitīvā nozīmē) un meklētu atbalstu gan tiesībsargājošās iestādēs, gan politiķos. Bet diemžēl vāverīte tik skrien ātrāk un ātrāk, bet ritenis kā stāvējis tā stāv uz vietas.

    Un tas tonis “viņi neko nejēdz, es prastu labāk, bet es negribu (jo nezinu kā)!” jau ir apnicis.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 09.08.2010. 11.17

    Pirmkārt, tas, kādas ir revīziju sekas nav atkarīgs no Sudrabas. Otrkārt, neredzu, kā tas var būt iebildums Sudrabas apgalvojumam, ka partiju programmas satur neizpildāmus solījumus?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 09.08.2010. 11.24

    .
    Ino un Nasings jau nemeklē kontrargumentus. Viņi gatavo šķidrās ziepes. Lai vieglāk no situācijas izšļūkt! ;)))

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 09.08.2010. 11.34

    => Ivars

    1. Jā, tā ir, bet vai cilvēks ar augstu pašvērtējumu, kura rezultātus neviens neņem vērā, varētu samierināties, ka jau n-tos gadus darbs ir bezjēdzīgs? Vai Tu spētu samierināties, ka Tavs darbs ir bejēdzīgs? Jautājums vairāk ir par Sudrabu individuālajā plāksnē.

    2. Neesmu izteicis iebildumus par partiju programmu ūdeņainību, bet gan atzīmējis, ka Sudraba publiski pauž dubultmorāli, jo viņas revīzijas arī ir skaisti dokumenti, kas ieguļas Valsts arhīva plauktos.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 09.08.2010. 14.45

    Ivars – te nu Tu kļūdies un pamatīgi. Sudrabas rokās veicot revīzijas bieži vien ir spēcīgāki argumenti kā piemēram policijai. Viņa var pieprasīt visus dokumentus bez sankcijām – jautājums ir par to ,kā tie tiek apstrādāti, analizēti, sistematizēti un gala rezultātā atspoguļoti. Ja reiz viņa saka ,ka Dienvidu tiltā ir pārmaksāti 27 milj. ( ja pareizi atceros) , tad viņai tas cipars radies ne jau no gaisa, bet gan redzot dokumentus. Mazliet vēlmes un komunikācijas ar citiem partneriem un būtu arī rezultāts. Vajag tikai vēlēties.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 09.08.2010. 15.53

    Sudraba var tikai fiksēt naudas izšķērdēšanu, bet viņas rīcībā man nekādu sviru, lai vainīgos sodītu vai pārkāpumus novērstu. Tāpēc brukt virsū Sudrabai ir tik pat bezjēdzīgi cik lamāt pastnieku par sliktu ziņu nešanu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 09.08.2010. 15.54

    Kur tad ir tā dubultmorāle? Kas tad ir vainas Sudrabas dokumentiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 09.08.2010. 16.02

    Ivar – Sudraba redz tos dokumentus , kuri citu rīcībā reāli nokļūst ar sankciju. Neesi naivs , Sudraba pa varas gaiteņiem mīcās jau gadiem un nekas viņai neliedz savākt pietiekami daudz info un redzot nelikumības kaut privāti sakomunicēt un pasniegt rezultātus tādā veidā ,lai arī būtu praktisks rezultāts.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 09.08.2010. 16.08

    => Ivars

    Viņai to sviru ir vairāk kā man,Tev un mūsu kaimiņiem kopā. Viņas rīcībā ir kontakti ar daudzām ietekmīgām (un cerams arī ar godīgām) amatpersonām. Plus, visi mediji ir viņas rīcībā (jo mediji ir gatavi ātri reaģēt uz cilvēka, ko visa sabiedrība ciena, viedokli)! Vara nekad nav koncentrējusies rakstītā likumā, bet gan kontaktos un PR. Ja viņa nav spējīga izmantot šos rīkus, tad viņas darbs ir tikai skaisti noformatēts MS Office dokuments – tā teikt pusdarīts.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 09.08.2010. 20.02

    Varbūt neesi pamanījis, bet Sudraba regulāri publisko diezgan skandalozus faktus par nelietderīgu līdzekļu izmantošanu valsts pārvaldē. Tas arī ir viss, ko viņa var izdarīt. Tāpēc nevajag rakstīt blēņas par nespējīgo Sudrabu. Viņa var izdarīt tikai to, kas ir VK kompetencē. Tā nav tiesībsargājoša iestāde, ja kas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.08.2010. 10.45

Sudrabas kundze, jūs esat nolaidusies līdz ielas bābu līmenim – es neesmu lasījusi programmas, bet es zinu, ka tur ir sarakstīts sviests…

Pirmām kārtām, jums nav ne pieredzes ekonomikā, ne politikā. Jums ir skaidra vīzija par to, ka jātērē ir taupīgi un ar skaidru mērķi – piekrītu – bet tas arī viss. Jums nav ne jausmas, kā tiek veidotas likumu paketes, lai panāktu kopējo mērķi. Jā, programmas varbūt nav mega detalizētas, bet ne jau tur tā problēma – problēma ir kā šos programmas punktus politiķi plāno sasniegt. Par to ir jārunā.

Ļoti skumji ka tik gudrs cilvēks kā jūs nolaižaties līdz šādam līmenim. Žēl.

+23
-7
Atbildēt

2

    Andris > andrisskrastins 09.08.2010. 10.57

    “…tik gudrs cilvēks”.
    Kā līdz šim ir izpaudusies viņas gudrība?
    Es drošivien kaut ko esmu palaidis garām.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    liene.dz > andrisskrastins 09.08.2010. 11.50

    >>>problēma ir kā šos programmas punktus politiķi plāno sasniegt

    Un, vai plāno sasniegt vispār…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Andris 09.08.2010. 10.44

Kārtējais IR attīstības (degradācijas) posms – tagad tas ir NRA mirror.

0
-10
Atbildēt

1

    Andris > Andris 09.08.2010. 15.38

    Vispār ja tā padomā, tad lieta varētu būt nopietnāka, nekā savu žurnālistu trūkums. Man liekas, ka ir notikusi kaut kāda slēpena vienošanās starp V un ZZS par savstarpējo neaizskaršanu pirmsvēlēšanu laikā. Tāpēc IR pārpublicē NRA materiālus, bet tajā pat laikā nepublicē Lemberga kompromitējošus materiālus par viņa dēlu kontu publiskošanu, kaut gan vecajā Dienā attiecīgs raksts stāv jau no paša rīta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 09.08.2010. 10.43

.
Kad šādā stilā izpaužas “vietējā personāliste”, var līdzjūtīgi pasmaidīt.
Ja šādus ziņojumus veic cilvēks ar dzīves un politisko pieredzi…
Kurš tad vēl nesaprot, ka šobrīd ir KĀVARNESOLĪT periods? ;)))

+1
-4
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > lailabidzane 09.08.2010. 11.42

    Un es PILNĪGI piekrītu Sudrabas paustajam, ka nemaz nav vajadzība iedziļināties visās partiju programmas, lai saprastu jau pēc pirmās, ka TĀ nestrādās!

    + es pateikšu TO…NU KUR IR REDZĒTS, ka PARTIJAS, kurām būtībā būtu jāspiež uz programmas satura popularizēšanu tautai, pierādot, ka MUMS ir programma, mēs to pildīsim ar sekojošiem instrumentiem, mēs jau esam vienojušies ar šo un to biedrību, ka sadarbosimies uz KONKRĒTO plāna realizāciju….BET ko dara Mūsējie :)))))))))))))))) hahahhaha…mēģina sev izsist labākās telšu vietas Latvijas pilsētu svētkos, lai dalītu balonus un konfektes maziem bērniem…..Tādējādi iedomājoties, ka uzpērk vecāku un vecvecāku balsis :)))))))))))

    Atkal JĀSAKA DEBĪĪĪĪLI!!!!!!!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 09.08.2010. 13.32

    Personāli!
    vai tagad Tu saproti, ka nav jēgas rakstīt programmas, kuras neviens nepilda!
    Pieprasījums rada p[iedāvājumu!!! Vai saproti, ka cilvēkus vairāk interesē, ko katra partija viņiem iedos uz vēlēšanām!!! Te nu ir tā tauta- viegli pērkama: ar danci kopā ar Lembi, vai tēju ar oranžu balonu, ko izsniedza teltīs! Tagad jau laikam arī PLL dod saldējumu. Mana meita smējās, ka jāiet saēsties, bet balsot gan par tiem “darītājiem” nebalsos!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam