Lembergs neredz šķēršļus ZZS un SC sadarbībai

77

Komentāri (77)

zigis 03.08.2010. 15.13

dzerim49. ZZS vairākums ir pret devalvāciju un nobalsoja par bankrotējušās LB bankas padomes kandidātiem atkārtoti, tapēc jau teicu, ka politiku ZZS frakcijā noteiks pēcvēlēšanu vietu sadalījums.
Pēdejos 20 gados pasaulē ekonomikas krīzēs nokļuva vairāk kā 100 valstu un neviena, atkārtoju, neviena, neizkļuva no krīzes ar cieši piesaistītu nacionālo valūtu. Latvija, atšķirībā no Polijas, ir viena no visbagātākajām valstīm Eiropā energoresursu ziņā {26 milj kub.m. koksnes pieauguma gadā un vairāk kā 30% atjaunojamo hidroresursu).
Dombrovskis ieies vēsturē, kā vienīgais premjers, kurš neskatoties uz 2004.gadā izdarīto kļūdu – cieto piesaisti eiro, neko nav mācījies no trīs Baltijas valstu ekonomiskā sabrukuma, stūrgalvīgi turpinot tautas mēŗdēšanas kursu ar ekonomikas sažņaugšanu un cilvēku izdzīšanu no valsts.

+1
-2
Atbildēt

6

    itommy_ > zigis 03.08.2010. 15.21

    Ļoti žēl, ka SCP ekonomiskais spārns kaut kā nav saostījies ar līdzīgu no ZZS un tā tālāk. Bet pieļauju, ka viss vēl priekšā. Jo Dombrovskis jau nu gan nebūs tas, kuram kas sanāks. Lai jau cilvēks mēģina, bet plānam B jābūt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > zigis 03.08.2010. 15.33

    Jā, potenciāli Latvija ir bagāta ar zaļajiem energoresursiem, bet, vēl jau vajag lielus kapitālieguldījumus un politisku gribu, lai tos izmantotu, cik tas nemaksās, un cik nemaksās tā enerģija.
    šaubos, vai mūsu valsts vispār spējīga uz tik radikālu soli.
    Pagaidām pērkam gāzi, un lata devalvācija to spēcīgi sadārdzinātu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 03.08.2010. 15.37

    Paliek tāds iespaids, ka Vienotības fani ir kaut kādi fanātiķi, kuriem viss rādās tikai melnbaltās krāsās. Viņi priecājas par bezdarba samazinājumu un neredz, ka cilvēki, beidzoties pabalstiem, sen jau pārtraukuši reģistrēties.
    Viņi neredz, ka vienīgā Latvijas pilsēta, kas ir pārāka par līdzīgām Ziemeļeiropas pilsētām ir Ventspils, bet skaita kā mantru, ka to var katrs, kam būtu tāda nauda.
    Viņi dogmatiski un stūrgalvīgi valūtas svārstību koridoru sauc par devalvāciju, aizmirstot, ka 2005-2007.gadā no krīzes varēja izvairīties, vai būtiski to mazināt, arī ar revalvāciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > zigis 03.08.2010. 15.40

    “neko nav mācījies no trīs Baltijas valstu ekonomiskā sabrukuma,” ???
    Vai nevar sīkāk paskaidrot?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > zigis 03.08.2010. 15.57

    Viņi dogmatiski un stūrgalvīgi valūtas svārstību koridoru sauc par devalvāciju
    _______________________________
    Kam tad vajadzēja domāt par koridoru? Kur bija Emsis, Kalvītis, Rimšēvics? Kad ar koridoru varēja pelnīt, tad nevajadzēja, tagad, kad draud zaudējumi, vajag?
    Lembergs ir labs organizators, tas nav noliedzams, bet vai mafijas bosi, tas pats Hitlers bija sliktāki? Man fanātiķim tas nepatīk, ka liecinieki Lemberga lietā mirst kā mušas. Vai Jūs iedvesmo “zvaigznīšu brīdis”?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > zigis 03.08.2010. 18.09

    hehehe, labs jox, Hitleram organizatora spēju nudien netrūka. Un Gebelsu par netalantīgu cilvēku nenosauksi :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.08.2010. 14.18

Vēl ne tik sen par salašņām dēvēja zociķus. Tagad uz šo godu pretendē Vienotības publika.
__________________
+ šeit atdusas A. Zviedra saprāts:)

+3
0
Atbildēt

2

    itommy_ > dro 03.08.2010. 14.29

    …un Ino kā maitu lija uz atliekām nosēžas, nekādi nespēj garām palidot ;-)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > dro 03.08.2010. 14.34

    Lido, Ino, tālāk – tur tālumā, kur ziemas nepazīst, kur rozes mūžam zied un cukurvati dod!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

itommy_ 03.08.2010. 14.03

Vēl ne tik sen par salašņām dēvēja zociķus. Tagad uz šo godu pretendē Vienotības publika.

0
-4
Atbildēt

4

    ievuliitis > itommy_ 03.08.2010. 14.15

    Kāpēc? Kas tas par argumentu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.08.2010. 14.24

    Grūti izskaidrot. Jo vairāk komunicējies, jo lielāka pārliecība, ka nav vērts, ka nepielec un nepieleks. Ka Ziedoņa epifānija par bedrē lecošajām vardēm ir labākais situācijas izskaidrojums.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 03.08.2010. 14.33

    Atceros šo epifāniju. Bet tikpat labi, turpinot tavu līdzību, var teikt, ka spītīgi atsakās lēkt blakus raktajā bedrē, kur tu aicini. Es pat neteikšu, ka tava ir dziļāka. Tiešām neesmu kompetenta monetārajos jautājumos. Bet Ino argumenti mani pārliecina, bet tavējie komplektā ar lamāšanu – nē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 14.43

    Tam Zviedris – manuprāt, tava kļūda ir radikālisms spriedumos.
    Visi, kas nav ideāli, (pēc taviem priekšstatiem), tev ir salašņas, muļķi, utt.
    Ideāli pasaulē nepastāv.

    0
    0
    Atbildēt

    0

runivs 03.08.2010. 13.54

Tādi lembergi ir bijuši visos laikos – kaut vai Krievijā Rasputins, tagad Lietuvā – Uspaskihs.Tāpat kā netrūkst neizglītotu vientiešu un uzpērkamu žurnālistu, kas ir ar mieru tādus demagogus un populistus atbalstīt.

+3
0
Atbildēt

0

dro 03.08.2010. 12.31

Kad beidzot cilvēki sapratīs, ka devalvācija nav burvju nūjiņa krīzes radīto problēmu atrisināšanai? Izeja – taupība un darbs. Pie mūsu zemā konkurences līmeņa un nekādas ekonomikas 2 mēnešu laikā būsim turpat, kur bijuši tikai vēl par kārtu nabagāki. Devalvācija vajadzīga spekulantiem un citiem labajiem latviešiem, kuriem parādi miljonos Ls. Tālredzīgiem uzņēmējiem jau sen visas rezerves EUR vai USD valūtā.

+8
-1
Atbildēt

2

    itommy_ > dro 03.08.2010. 13.02

    Glabāt cietu latu un spiest tautu uz taupību var tikai tādi riebekļi, kam arsenālā administratīvais resurss un iespējas pat krīzes laikā braukalēt pa Eiropu komandējumos un saņemt dienas naudu par dalību semināros, kur “spriež” par plāniem valsts izvešanā no krīzes, bet āfterpārtijās bezsakarā jauc alu, vīnu un viskiju. Savukārt reāli domājošie apjēdz, ka devalvācija nav zāles tikai kā devalvācija vien. Paralēli ir jāveic pasākumi ražošanas straujai attīstībai. Bet oponenti jau līdz tam aizdomāties nav spējīgi, paģiras neļauj.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Tija > dro 03.08.2010. 13.19

    Valstiski pasākumi “ražošanas strujai attīstībai” ir realizējami tikai komunismā. Tas nu tā. Devalvācija var būt gan zāles, gan inde. Problēma ir tā, ka neviens nevar noprognozēt devalvācijas sekas. Esošā politika vismaz ļauj diezgan skaidri prognozēt nākotni un koncentrēties kā reiz uz “ražošanas strauju attīstību”. Savukārt, ja pie apvāršņa būs develavācija, tad jebkuram vidusmēra uzņēmējam būs papildus rūpes – kā spēt nopirkt energoresursus, kuru cena strauji aug; kādā valūtā veikt darījumus, kāda ir katras vaūtas nākotnes vērtība; kā pasargāt kapitālu no banku vēlmes nodrošināt aizdevumus (repektīvi – sagrābt īpašumus un kustamo mantu, kamēr ir neskaidra nākotnes perspektīva). Man personīgi devalvācijas ideju sējēji ir radījuši personīgus zaudējumus, jo kredīts latos ar 6 mēn. RIGIBOR, kurš pamanījās pagājušās vasaras vidū dēļ visādiem panikas cēlājiem uzskriet līdz 26%.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 03.08.2010. 12.27

Vienotības atsevišķu līderu stulbums un personības kults kaut kad jau izlīdīs visā savā krāšņumā. Un tas var notikt pēdējā nedēļā pirms vēlēšanām. Ja TV-VL piestrādās pie ekonomiskā piedāvājuma, izveidojot to kā konkrētu mazu rolmopsīti ar speķa sloksnītēm, ievīstītu nacionālā prievītē, viņi var noņemt Vienotībai ļoti daudz.

0
-4
Atbildēt

9

    dro > itommy_ 03.08.2010. 12.34

    Vienotības atsevišķu līderu stulbums un personības kults…
    _____________________
    No stulbuma nav pasargāts neviens, tai skaitā arī A. Zviedris, bet kur ir personības kults Vienotībā, kurš tur nosaka toni kā Lembergs – ZZS, Šķēle – TP un Lembergs ZZS? Nevajag savos centienos zaudēt mēra sajūtu:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.08.2010. 12.40

    Te jau ir tas personības kulta un stulbuma apvienojums. Oligarhi vismaz riskē ar savu pakaļu plānojot iegūt vai nosargāt miljonus. Bet vienotie plikadīdas grūstās ar elkņiem un bļauj vien par to, lai pazīmētos avīzēs un teiktu pēdējo vārdu plikadīdu sapulcēs.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > itommy_ 03.08.2010. 12.53

    Motivācijas atšķirības. Glābties no cietuma vai bankrota – tur jāsasprindzina visi spēki, kas arī tiek darīts. Vienotībā tik nopietnas motivācijas nav. Ja ies slikti, ceļos pa Eiropu, ņemsies ar kultūru – nu, forši!
    Iet uz kino arī ir kultūra, kam nepatiktu? Lūrēt ķini caurām dienām… es ar’ gribētu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 13.35

    Ak tad Kiršteins, tātad ZS, ir par lata devalvāciju?
    Nevis par eiro.
    Kāds Polijas variants var būt Latvijā, Polijai zems zlota kurss, bet, tai ir savi energoresursi, un tā orientēta uz iekšējo patēriņu, mazajai Latvijai tas neder.
    Un nekādi importa ierobežojumi Polijā nav, brīva konkurence.
    Un kāpēc tad Latvijai neder Igaunijas variants, kas mums daudz tuvāka pēc visiem rādītājiem, un kas pāriet uz eiro?
    Vēl jo vairāk, ka ir jau pirmie ekonomikas atlabšanas rezultāti, un arī tās valstis, kā Lielbritānija, kas sildīja ekonomiku ar devalvāciju un naudu, tomēr beigu beigās spiestas sākt taupīt?
    Igauņi dumjāki par Lembergu, Kiršteinu un visu ZZS?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 13.45

    tam Zviedrim – tu, vispār, sajēdz, ko raksti?
    “personības kults”, “stulbums”, “oligarhi riskē ar savu pakaļu, tāpēc te ko saglābšot… – no komas atlabis esi, vai no mucas izkāpis, kas, ja ne tavi mīļi oligarhi šo valsti tiktāl noveduši, ka Vienotības “stulbeņiem” bija jāglābj?
    Vispār, sajēdz, kas ir personības kults?
    Nezinu, ko tu tur lieto, bet šodien esi pārdozējis.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.08.2010. 13.48

    Vienotības stulbeņi kādu ir izglābuši? Pēc sava maciņa es to neteiktu. Visnotaļ objektīvs rādītājs…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 13.56

    Un no kura laika par tavu maciņu jārūpējas Vienotībai?
    Pats neesi spējīgs par sevi parūpēties?
    Spējīgs tikai kritizēt tos, kas kaut ko dara?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.08.2010. 14.00

    Nekritizēju. Lai dzīvo un darās 100 gadus. Ja vien tauta ievēlēs. Bet savas domas izteikt drīkstu, vai ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.08.2010. 14.08

    Kurš tad saka, ka nedrīksti, un es arī tikai izsaku savas domas par tavām domām, neko vairāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 03.08.2010. 12.15

dzeris49
nevis balsot par tiem, kas sevi jau pierādījuši – Vienotību.
___________________________________________________________
Pierādījuši, ka nav programmas rosības atjaunošanai tautsaimniecībā. Pierādījuši, ka nespēj izmantot krīzi kā atspēriena punktu Latvijas sakārtošanai, visas strukturālās reformas buksē.
Pierādījuši, ka spēj tikai nekritiski pildīt Eiropas un SVF ierēdņu prasības.
Nu apmēram tā!
Viens ir pozitīvi- tā kā Vienotība ir valdībā, žurnālisti sorosieši ir pieklusuši un nemusina uz nekārtībām. Arī labi. Sabiedrības tracināšanā paņemta Vienotības reklāmas pauze. :))

0
-8
Atbildēt

1

    mary75 > lidija_stripkane 03.08.2010. 13.54

    “…Izmantot krīzi, kā atspēriena punktu…”.
    Skaistra frāze, bet, bezsatura.
    Iesākumā paskaidro, kāpēc tavējie neizmantoja kā atspēriena punktu treknos gadus, kad nauda nāca griezdamies, un neko šai valstī nesakārtoja?
    Domā, krīzes laikā valsti sakārtot ir vieglāk?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

zigis 03.08.2010. 12.01

Nav jābūt gaišreģim, lai saprastu, ka SC nekad nedabūs ne tikai ministru prezidenta, bet arī kultūras, izglītības, ārlietu vai aizsardzības ministru posteņus.
Vai SC vispār kaut ko dabūs, tas atkarīgs no tā, kā veiksies vēlēšanās un sarunās starp ZZS, VL/TB/LNNK, Par Labu Latviju un Vienotību. Ja Vienotība atteiksies no ultimātiem, tad jautājums par SC ministriem nepastāvēs.
Smagākā izvēle būs par tautsaimniecības modeli. Vai nu krass importa ierobežojums un valūtas svārstību koridors (Polijas variants), vai eiro, bezdarbs un emigrācija (Grieķija).

+3
-2
Atbildēt

3

    itommy_ > zigis 03.08.2010. 12.16

    Pilnībā piekrītu, ka loģiski būtu visu izvēles uzsvaru likt uz makroeknomisko modeli, kur ir divi scenariji – pašreizējais LB kurss (griešana, eiro, emigrācija, Grieķija, streiki…) vs Polija (dažādi te var definēt – devalvācija, Ošlejs…). Tomēr pirms vēlēšanām jau par vēlu aktīvās monetārās politikas piekritējiem aģitēt, jo pensionāru un lumpeņu baram grūti būs iestāstīt, ka devalvācijas gadījumā ir iespējams nabagos pasargāt no kraha, bet ilgtermiņā tikai šādi var valsti izvest no krīzes. Tāpēc viens otrs tikai to vien dara kā uzzīmē lielu konfekti un sauc to par Dombrovska ekonomisko programmu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Tija > zigis 03.08.2010. 13.06

    Nu nav gluži tik viennozīmīgi, ka ciets lata kurss un budžeta tēriņu mazināšana ir slikts scenārijs. Vajadzētu paceļot kādus 10 gadus tālā nākotnē, lai redzētu, kas, piemēram, notiek Ungārijā. Patreiz realizētā politika ir devusi darba ražības un konkurences pieaugumu, kas nākotnē dos reālu ekonomikas izaugsmi, un kaut kādu prognozējamību par nākotni. Iespējams, ka devalvācija būtu labāks scenārijs, bet tai ir izteiktas negatīvas blaknes – augsta inflācija, augstas kredītprocentu likmes un minimāla motivācija reformēt valsts pārvaldi. Poliju īsti nevar ņemt par piemēru, jo tai ir salīdzinoši daudz lielāks iekšējais tirgus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > zigis 03.08.2010. 13.16

    Mēs varam spriest par dažādiem makroekonomiskajiem ceļiem tiktāl, ciktāl tas nav pretrunā ar ekonomiskajām teorijām. Bet tās saka, ka nav iespējams pie piesaistīta valūtas kursa uzturēt konkurētspējīgu ekonomiku, ja ir brīvas (neregulētas) cenas apstākļos, kad globālajā vidē valda ekonomiskie šoki. To nezina ne LB, ne Saeima, ne valdība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 03.08.2010. 11.48

Jautājums ir tikai vai tiešām ir viens * vienotība * pret visiem? Un kā vienotība postulē pret oligarhiem, tā oligarhi postulē savu sadarbību.
Vai arī tas ir vienkārši Lemberga signāls uz austrumiem, ka Ventspils ir laba vieta caur kuru krāmēt naftas produktus kuģī?

+3
0
Atbildēt

1

    info > Arija Saleda 03.08.2010. 20.35

    Vienotība pret visiem? Nav manīts, ka Vienotība mēģinātu apkarot tēvzemiešu un VL kopveidojumu. Visi pret Vienotību – tas izskan daudz spēcīgāk, un savu artavu nekautrējas piemest arī TB/LNNK/VL. Īsāk sakot, sitam savējos!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

zigis 03.08.2010. 11.45

Ino un dzerim 49. Jums, puiši, ir problēmas ar atmiņu. Par sadarbību ar SC pirmais kvēli sāka aicināt Jaunā Laika Jaunups pirms pašvaldību vēlēšanām.
Piekrītu Lembergam, ka premjers nekad nebūs no SC, ar to viss pateikts. Balsojumu par valdības ministru izkārtojumu noteiks ZZS koalīcijā pārstāvēto četru partiju pārstāvju proporcijas. Uzskats, ka ZZS frakcija balso saskaņā ar Lemberga vēlmēm ir maldīgs, jo pašreizējā frakcija atbalsta valdības un LB ekonomisko un monetāro politiku, pretēji Lemberga krasi negatīvajai nostājai.

+1
-9
Atbildēt

4

    Arija Saleda > zigis 03.08.2010. 11.51

    Attopieties mīlais cilvēk, vēl neviens nav ievēlēts un tik pat labi jebkurš no potenciālajiem kabineta veidotājiem var palikt aiz borta, jo ir taču 5 % barjera un pastāv iespēja ka var savākt 50+ bez mūžīgā pozicionāra ZZS

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > zigis 03.08.2010. 12.18

    Šo faktu nevar apstrīdēt. Tādēļ jau JL ieguva mazāk vietu kā PS. Tomēr Vienotību nediriģē cilvēks, kuram draud cietums. Domājam ZZS – saprotam Lembergs, domājam Lembergs – saprotam ZZS:)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > zigis 03.08.2010. 14.06

    Katrā partijā ir kādi šaubīgi cilvēki.
    Bet, ja tādi ir turpat 70%, dažādi īpatņi, sākot ar partkomu sekretāriem, beidzot ar komponistiem, svarcelājiem un pseidonascionalistiem, kā ZZS, tad kāda ticība var būt tādai partijai?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > zigis 03.08.2010. 19.59

    Kā nobloķēja ZZS un lembergs pēdējos Dombrovska valdības lēmumus, to mēs lieliski redzējām, jo Lembis jau bija vienojies tajā kafejnīcā ar A=Š kvadrātā. Sākās labumu dalīšana
    1. Lembim nevajadzēja Maizīti ģenprokurora amatā un to viņš dabūja
    2. TP vajadzēja Muižnieci ST un to viņi dabūja
    3. SC vajadzēja glābt K&K un neļaut grozīt likumu par viņu Parekss %ikmēnešu ieguvi un to viņi dabūja!
    Vai tad tā nebija, ko!????
    Kur tad vēl caur saeimu izgrūztie likumi par zemes privatizāciju par sertifikātiem un citi likumi!
    Kur te Dombrovska valdības atbalstīšana, ko?????

    +1
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 03.08.2010. 11.41

Interesants variants būtu SC – Vienotības koalīcija. Tas gan laikam iespējams tikai tad, ja par premjeru vienojas likt Urbanovi4u. Tomēr maz ticams, ka tam piekritīs Zatlers. Citādi Saskaņai labāk iet kopā ar ZZS un premjeru Lembergu – tad vismaz tāda valdība nenogrims pusgada laikā. Ja SC skatīsies uz Vienotības pusi, tad nāksies domāt par izmaiņām Rīgas domē, kā arī par milzīgo balastu Vienotības galma bļāvēju un viņu klasesbiedru/sievu/draudzeņu/tēvu personās. Neko augstu nevērtēju SC politiskās un ekonomiskās spējas, bet bars tur būs liels, un tam ir svars. Man joprojām izskatās, ka Lembergam ir lielas iespējas, un pat nevis tāpēc, ka viņš ir tik izcils gudrs, bet gan tāpēc, ka citi ir izcili stulbi.

+3
-3
Atbildēt

2

    austrisv > itommy_ 03.08.2010. 19.54

    Beidz fantazēt!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    info > itommy_ 03.08.2010. 20.26

    Abstrahējoties no jēdzieniem “mēs” un “viņi”, šis tiešām varētu būt interesants variants, proti, sadarbība ar krievvalodīgo diasporu, nekādi neapdraudot latviešu lietas. Tā tas būtu iespējams tikai un vienīgi šajā kombinācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 03.08.2010. 11.30

Lemberga spriedelēšanai jēga būs vien tad, ja kaut viena partija uzskaitīs 44 konkrētus un nepieciešamus darbus, kas būtu veicami pēc vēlēšanām. Mani nebiedē Lembergs kā premjers, mani biedē viņa galms, kas ir lunkans, bezgribas un iztapīgs. Drīzāk jāuztraucas, ka nākamā Saeima piedāvā to pašu sastāvu, ko šī, kuru jau X reizes aicināts atlaist. Es stipri šaubos, ka ar oktobri visi pēkšņi sāks strādāt savādāk. Man šķiet, ka latviešos prasās atjaunojams 1905. un 1917. gada revolucionāru gars tā labākajā nozīmē, jo valsts faktiski ir būvējama no jauna un pakāstie 20 gadi jāaizmirst. Ļoti šaubos, ka to spēs kaut vai iedomāt kaut viena uz 10. Saeimu kandidējoša partija. Visi dīvaiņi, kas sevi uzskata par politiķiem ir kā dadži pieķērušies likumiem, kas darbotos normālā valstī, bet kuriem nav un nebūs jēgas mūsējā.

0
-3
Atbildēt

0

itommy_ 03.08.2010. 11.23

Tas vēl ir jautājums, kā sliktāk – premjers Dombrovskis ar ministriem Āboltiņu, Kristovski, Druvieti… ko atbalsta ZZS un TB/VL. Vai premjers Lembergs ar profesionāļu komandu, ko atbalsta SC. Krīzes situācijā ir jābūt varai, programmai un kursam.

+1
-15
Atbildēt

2

    dro > itommy_ 03.08.2010. 11.26

    premjers Lembergs ar profesionāļu komandu:
    ____________________________
    Haritonovs, Lavents un Vaņka Rezanijs:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.08.2010. 11.28

    Tik dulls viņš nav. Un tā ir liela kļūda nenovērtēt pretinieku.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 03.08.2010. 11.11

Nu, te ir atbilde tiem, kas domā, ka varētu būt valdība Vienotība + TB + ZZS.
Ar to Lembergs pateicis, ka labprāt veidos valdību ar SC.
Un Vienotībai atliks vai nu pievienoties, vai palikt opozīcijā, tāda, diemžēl. ir realitāte.
Jāsaprot beidzot, ka neviens neveidos tādu valdību ar Vienotību, kur Vienotībai būtu nopietns vairākums.
Te nevienam godīga politika nav vajadzīga, katram savas intereses pirmajā vietā.
Un Kiršteins ir uzskatāms piemērs, ka daudzi “patrioti” savus “principus” pārdos par sviestmaizi, tāpēc ne visi ir patrioti, kas par to visskaļāk bļaustās.
Te es sakarā ar TB/VL augošo reitingu, kad latvieši kuro reizi taisās kāpt virsū tam pašam grābeklim, nevis balsot par tiem, kas sevi jau pierādījuši – Vienotību.

+8
-5
Atbildēt

12

    itommy_ > mary75 03.08.2010. 11.27

    Es paredzu, ka pēdējā brīdī latvieši ies un nobalsos par VL Dzintaru Vienotības vietā. Tas būs protesta balsojums, līdzīgi kā Rīgā nobalsoja par Kristovski JL vietā protestā pret balamutīgo jaunieti kā mēra kandidātu. Bet vaina ir tikai un vienīgi pašos Vienotības vadītājos, kuri grib paši sev personīgi sagrābt visu banku slavā, amatos un naudā, atgrūžot mazākos partiju biedrus nost.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 03.08.2010. 11.49

    Nu, te ir atbilde tiem, kas domā, ka varētu būt valdība Vienotība + TB + ZZS +++ šobrīd Lembergs var tikai muldēt un to viņš arī dara. Patiesībā viņi(ZZS) ir gatavi piesmērēties jebkuram, kuram ir vairākums. Būs pārliecinošs vairākums Vienotībai + LNNK/VL, viņi ieies šajā koalīcija un pasūtīs SC, būs pretēja situācija, viņi pasūtīs Vienotību, bet Tu nevar rimties – grauz un grauz to LNNK/VL.:) It kā viņi būtu tas lielākais’LV ļaunums. Ja salīdzina elektorātus, tad man, piemēram, liekas daudz simpatiskāki ļaudis, kuri balsos par VL. Tie vismaz ir ideālisti, nevis tādi, kuri ir gatavi uzlasīt drupatas no Lemberga galda un tāpēc “pragmātiski” balsos par ZZS

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.08.2010. 13.26

    Politikā vajadzīgi nevis idealisti, bet, godīgi realisti, idealisms stāv tuvu fanātismam, visus lielākos mēslus pasaulē taisīja idealisti un fanātiķi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.08.2010. 13.44

    Dzeri! Un kur tad palika tie alkatīgie reālist, kas tos ideālistus un fanātiķus sakūdīja?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 03.08.2010. 13.56

    Dzerim – Kas bija Kalpaks – ideālists, jeb fanātiķis? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.08.2010. 14.00

    Tagad citi laiki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.08.2010. 14.01

    Es neticu – “alkatīgie reālisti”, uzsveru – godīgie realisti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.08.2010. 14.19

    Es uzdevu jautajumu, jo uzskatu ka visus lielākos mēslus pasaulē taisīja alkatīgie reālisti ar ideālistu un fanātiķu rociņām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.08.2010. 14.21

    Tam es piekrītu.
    Kā tur saka – revolūcijas taisa idealisti, bet, pie varas nonāk augļotāji, vai kaut kā tā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 03.08.2010. 14.30

    Slikti, ka mēs – vēlētāji pieņemam Šķēles un Lemberga uzspiesto dzīves modeli, kuru uzskatām par racionālu, jo, ja Tu saki, ka pēc rovolūcijas pie varas nonāk augļotāji, tad “mūs laikos” LV augļotāji pie “siles”nokļūst ar vēlētāju vairākuma balsīm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.08.2010. 14.38

    Man galīgi nav pieņemams Šķēles un Co dzīves modelis.
    Un ar godīgiem realistiem es taisni domāju cilvēkus ar principiem un arī idealiem, bet tādus, kas spēj ņemt vērā arī reālo situāciju un būt elastīgi, nevis cietpauraini.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 03.08.2010. 19.53

    Zviedri, neķer uz muļķi latviešus! zināma lieta, ka Tevzemieši ir Lembja otra kabatas partija, kam Lembis maksājis(Zvaigznīšu brīdis) un tad jau gribi aģitēt, lai Lembis dabū vairākumu??? Ar karodziņu māšanu nekādu ekonomiku neuzcels. Vai tie puisieši no VL ko sajēdz no makro un mikro ekonomikas, angļu valodas un finansēm!??? Manuprāt neko!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 03.08.2010. 11.08

Mūsu nacionālo interešu karsējam A. Kiršteina kungam, protams, nekas nebūs iebilstams. Ja Lembergam vajag, lūdzu, biedrosimies kaut B. Ladenu, jo ZZS jau nav Šķēles , bet Lemberga biznesprojekts, un tas apriori nevar būt pretrunā ar Latvijas nacionālajām interesēm:)

+12
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 03.08.2010. 10.46

Šis paziņojums ir ZZS vēlētāju bāzes iekšējai lietošanai – ir skaidrs, ka ZZS bāze ir izteikti nacionālistiska. Ar pareizajiem piegājieniem VL/TB un Vienotība var to saplosīt viens divi. It īpaši tāpēc, ka daudzi iepriekš Lembergu cienīja tieši par savu spēju nostāties pret Krievijas liliputu varas demaršu (vismaz ar vārdiem).

+4
0
Atbildēt

0

buchamona 03.08.2010. 10.35

….viņi(SC) jau nevar iegūt absolūtu balsu vairākumu parlamentā, līdz ar to viņiem vajadzēs veidot koalīciju ar kādu no citiem politiskajiem spēkiem – vai tā būs “Vienotība” vai “zaļie zemnieki””+++ ja paseko nesenajam “politiskajam tirgum”, kurā ZZS kopā ar PLL un SC steidzās nokārtot savas “pirmsvēlēšanu laika” kopējās lietas, tad nekāds “viņi” (SC) un mēs (ZZS) nesanāk. Tagad, tik “labdabīgi”:) piesaucot un pielīdzinoties Vienotībai, Lembergs zīmē mirāžu par itkā pašu par sevi saprotamo “latvisko” partiju solidaritāti un gatavību turēt SC “grožos” jautājumos, kuri skar LR neatkarību, ārpolitisko kursu. Ciniska muldēšana.

+18
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 03.08.2010. 10.21

Kāpēc lai es ticētu nopietnos kriminālnoziegumos apsūdzētam un šobrīd tiesātam cilvēkam?

+13
0
Atbildēt

1

    Elīna Barkovska > andrisskrastins 03.08.2010. 11.28

    pecisk: pie mums kādu apsūdzēt nav tik sarežģīti, kamēr nav notiesāts ir neetiski piesaukt šo tiesvedību, jeb ar tās palīdzību mest uz kādu ēnu. Runa pat nav par Lembergu, bet lietu atainošanas stilu un manieri.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 03.08.2010. 10.21

Protams, lai glabtu savas pakaļas Aivars un Andris ietu kopā ne tik vien ar Urbanoviču, bet pat ar Stalinu un Hitleru. Vai kāds brīnums?

+19
0
Atbildēt

0

agijs 03.08.2010. 10.00

Taču pareizi dara, būs zelta laulība – 2k dabūs savus depozītus un vēl Parex/Citadeli atpakaļ, savukārt Lembijs ar ģimeni izvairīsies no sēdēšanas aiz restēm.

Vienvārdsakot – viss pa vecam un kā pieņemts. Par labu Latviju!

+6
0
Atbildēt

0

Janis 03.08.2010. 09.48

Skaidrs, ka neredz. Par attiecīgu naudu ko tik neizdarīsi.

+6
0
Atbildēt

2

    Aija Neļķe > Janis 03.08.2010. 21.51

    Vēlreiz atgādinu: ja tu nevēlies valdību ar SC dalību tajā, tad vienīgā izvēle ir Nacionālā apvienība VL-TB/LNNK. Pārējie politiskie spēki sadarbosies ar interfronti, kas šobrīd nosaukta par “Saskaņas Centru”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 04.08.2010. 10.11

    Piedod, bet nosaukumā ir vārdi “TB/LNNK”.
    Manā partiju vērtējumā šīs partijas ir turpat blakus PLL un ZZS, jo stāvējušas klāt valsts izlaupīšanai visus šos gadus un turpina stāvēt (Gerhards un pēdējie interesantie SM iepirkumi).

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam