Brigmanis: sabiedrība Lembergu ir attaisnojusi

139

Komentāri (139)

Pauls Puķītis 08.07.2010. 20.34

Tikko pazvanīju savam radiniekam un pārrunājām strīdīgo jautājumu. Viņš iepriekš bija pašnodarbinātais, tagad algotais…, bet seko līdzi notikumiem…
IeIeN nav avansā jāmaksā…kaut kas mumsiem neklapē, būs laikam jālasa pašam likums…
:)

/starp citu, radinieks lamāja valdību, būdams pašnodarbinātais, labu laiku iepriekš pirms V.D. kļuva par premjeru/

0
0
Atbildēt

0

piziks 08.07.2010. 12.54

Ja GarletLācītis Dombrovskis ar savu visslimāko finansu ministru turpina prasīt — ar likumu sist un spiest! — iedzīvotāju ienākuma nodokli avansā no privātpersonām, tad es gribu balsot par to politspēku, kurš šo cūcību apņemsies novērst! Valstij nodokļi ir jānopelna: ja valsts nemāk gādāt darbu/organizēt ražošanas vidi uzņēmējiem un pilsoņiem, nodoklis ir nenopelnīts! Ja Dombrovskis nevēlas to saprast, tad viņam un Vienotība — politiski, ne fiziski! — sūdu un puļķīša, un to puļķīti ar visu sūdu politiskajās rīklēs, lai politiski gārdz politiskās asinis, bet neturpina: kā var nesolīt? Ja nevar un nemāk darīt, nevajag solīt, un laist citus pie darīšanas.
Varbūt ir kāds plātīgs gudrinieks, kurš man pamatos, kadēļ valsts tiesīga no fiziskām personām nodokli pieprasīt avansā?! Gudrinieku — studijā!

0
0
Atbildēt

6

    Pauls Puķītis > piziks 08.07.2010. 13.33

    Man šķiet, ka tev Dombrovska oponenti politisko puļķīti kaut kur iesprauduši…
    Iedod kādu atsauci par “avansu”.
    :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 08.07.2010. 14.42

    Tēmekli!
    Kas tad valsts budžetu iztukšoja pārņemot un ieguldot pēdējo valsts kasē esošo naudu abu K&K bankas glābšanai!
    Tad kādam valsts kase arī jāpiepilda. nevajag izlikties par Nezinīti, jo šo lielo Iedzīvotāju ienākuma nodokli gan apstiprināja ne jau Repše un Dombrovskis, bet gan koalīcija arī ar TP tajā. Vai Tev ir īsa atmiņa????
    Kas traucēja pieņemt progresīvo Nekustāmā īpašuma nodokli??? Vai tā nebija TP, kuras tēvam ir milzu sapirkti uz kredīta , nekustāmie īpašumi!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > piziks 08.07.2010. 14.55

    Tēmeklis domā, ka ja nebūs Dombrovska , tad d.m. kritīs lejā…Interesantu linku Parastais ielicis CD, kur SC sapulcinājis ekspertus no trim debespusēm…ja Tēmeklis to paklausītos, noģībtu…tieši par nek. īp. nod. runā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 08.07.2010. 17.39

    Markoni, verbāli jau esi liels brašulis, un, — ja jau tik liels –, izlasi, lūdzu, vismaz pirmo reizi šogad spēkā esošo Iedzīvotāju Ienākuma nodokļa likumu, un, ja jau es Dombrovska politoponentu saspraudīts, apskaidro vismaz pārējiem, kam un kādēļ valstij nepieciešams, lai IeIe nodokli avansā maksātu fiziskas personas: jo sevišķi pašnodarbinātie? Zviedru stutēšanai? Sīki. Valsts glābšanai? Tikpat sīki. Ja nu vienīgi tādēļ, ka Dombrovska valdībai izdevīgāk izspiest darbaspēku ārpus Latvijas, jo ārstrādnieki ienes Latvijā apjomīgāku naudas apriti nekā iekšinieki: pērn no Īrijas vien ienāca Ls 280 miljoni. Tieši tādēļ Vienotībai darbaspēks nepieciešams ārpus Latvijas.
    Tomēr — labprāt palasīšos Tavu viedo viedokli ar kompetento pamtojumu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > piziks 08.07.2010. 18.11

    Es kā fiziska persona neesmu nevienu latu avansā valstij maksājis.
    Tas ir pirmais.
    Otrais.
    Tu esi gudrs, bet demagogs, jo apzināti piedēvē emigrācijas trīs viļņus Dombrovskim un Vienotībai.
    No tā secinu- Tu neesi objektīvs savos spriedumos, bet vadies no konjenktūras vai arī aiz lielas nepatikas pret JL, Repši, un , pēc inerces, arī pret Dombrovski.
    Viss Tavs komentārs ir viens bla bla bla…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 08.07.2010. 19.45

    Markoni!
    1. Tev patīk izteikties strikti, bet nav iemaņu uzmanīgā lasīšanā. Es nerunāju par viļņiem ārpusē, rakstīju par pašreizējiem likumiem. Lūdzu Tev izlasīt IeIe nodokļa šagada versiju. Ja jau neesi IeIeN avansā maksājis, VID-s un likums Tev nav parsījis, tad jau esi starp budžeta tērētājiem nevis veidotājiem. Labi tērētāji (ierēdņi, apkalpes zona arī vajadzigi cilvēki) var būt arī labi. Tomēr izlasi to likumu, atradīsi arī to daļu, kas attiecas, piemēram, uz pašnodarbinātajiem: tie ir aktīvi cilvēki, kuri kaut cik sakārtotā vidē nevienam neko neprasa un vēl nodokļus maksā, toties viņi nevar kļut par bezdarbniekiem oficiāli: likumi neļauj. Tad nu likums, ko piedāvāju Tev izlasit, ir pieņemts šīs valdības vadībā un valsts paģēr IeIeN maksāt avansā. Kādēļ lai valsts saņemtu bezstrādes ienākumus? Valsts radījusi vidi, es/Tu vai Tavi radi strādā un maksā. Lielajos uzņēmumos tas nav letāli, ir ar grūtībām paciešams, bet fiziskām personām nodokļa avanss ir BANDĪTISMS VALSTS VĀRDĀ.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 08.07.2010. 11.26

Brigmanis ir neprecīzi izteicies, vai — kā šoreiz ticamāk — izteicies, kā šim šoreiz izdevīgāk.
Precīzāk varētu būt: navis sabiedrība ir Lembergu attaisnojusi, bet gan — sabiedrība netic visiem Lemberga apsūdzētājiem.

0
0
Atbildēt

0

ingban 08.07.2010. 10.26

Dāmas un kungi! Lieciet mierā partiju programmas, piedāvājumus, alternatīvos piedāvājumus… Visus šos gadus ir bijis tā, ka tikuši līdz mērķim, piedāvātāji visu to aizmirst. Un nekas viņiem par to nav. Vai kāds var pateikt, ar ko šī reize atšķirsies no bijušām? Un kurš te apgalvo, ka jāvērtē solījumi, nevis personības? Kāds naivums Gunta Ulmaņa līmenī.

+3
0
Atbildēt

1

    austrisv > ingban 08.07.2010. 10.45

    Piekrītu, jo tiklīdz beidzas vēlēšanas, tad darboņi ātri noslēdz koalīcijas līgumu, kurā oligarhi vienojas par sev vien nepieciešamiem lēmumiem! vai vienreiz nepietiks izlikties par labo onkuli, Lemberg?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 08.07.2010. 10.02

Brigmanis savu slēdzienu izdarījis no informācijas, ko ieguvis rūpīgi aptaujājot to “sabiedrības” lielāko daļu, kas nesa puķes uz tiesu Lembergam.

+2
0
Atbildēt

0

piziks 08.07.2010. 09.25

Mīlēsim savu zemi… < Ventspils ienākumi esot milzīgi... Nu, nav jau mazi, tomēr neviena no Ventspilī strādājošajām naudīgajām firmām labprāt pilsētas budžetam to naudu nedod: tieši to parasti nepamana vai izteikti nevēlas pamanīt Lemberga oponenti. Es neeesmu Hūtenieka mīlētājs un piekritējs: Hūtenieks ir despots, kurš tiešām specus māk atrast, bet viņš neprot ar līdzvērtīgiem gudriniekiem strādāt komandā. Arī tagad viņa vadītais ZZS partizānu pulciņš ir Saeimā, bet, palasot Saeimā pērn pieņemtos likumus, gribas iešaut pa ausi arī mazajam ar lepnajām plintēm! Būtu vismaz ar saviem gudriniekiem publiski pacitējis aplamākos Repšes vadītā Dombrovska kabineta stulbākos, nekaunīgākos un valsts reketu pret palikušajiem nodokļu maksātājiem attīstošos likumus un noteikumus!

0
-3
Atbildēt

4

    austrisv > piziks 08.07.2010. 10.42

    Kas tad noveda valsti līdz bankrotam, un tad nometa varu pie JL kājām , lai sabradātu JL, bet neceri, jo visi jau nav stulbi un saprot, kas ir kas!
    Mani interesē, kāda ir Lembja izglītība??
    Vai sešas klases vai arī vēl kompartijas skola???
    Tā gan nederēs, jo angļu valodu un ekonomiku šis kompartijas funkcionārs diezin vai ir apguvis!
    Nav jau nekāda māksla koriģēt Ventspilsostas uzņēmumus līdz tie paliek tukši valstij, bet sev un bērniem pilnas kabatas un var pirkt politiķus, lai saņemtu vēl paildus naudu no valsts budžeta būvēm Ventspilī! gan jau, ja papētītu to pašu sporta pili un bibliotēku un tagad šoseju utt, būvēja un būvē ar valsts naudu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 08.07.2010. 11.04

    Savdabīgs mēģinājums sameklēt vēl jebko, kas līdzīgs utei vai prusakam Lemberga kažokā izskatītos… Tas gan nožēlojami: ja Latvijā atrodamos izglītības papīrus, diplomus, sertifikātus, kursu beidzēju lapeles savāktu vienkop, ui, cik ekoloģiska šoseja sanāktu no Ventspils līdz Terehovas robežpunktam! Te vēl dažs Lembi cēla uz nepelnīta pjedestāla — sakot, kas šis augsta ranga kompartiojnieks bijis. Ne viena galējība, ne otra. Bija ierindas kp instruktors Ventspils rajona komitejā, ar nenoliedzamu, kaut huļiganiska stila, menedžera talantu. Tomēr publiku kaitināšu ar vienu āķi: ja vairāki citi dižblēži ir bijuši šīs valsteles atlieku Ministru Kabinetā un/vai Saeimā, tad kādēļ lai šis vienu reizi nemēģinātu?! Sliktāks par zviedru lauvu barotāju ar mūsu gaļu — Dombrovski ar Vienotības vājiniekiem — tas Jēkabpils emigrants, kas ventiņos palicis, taču nebūs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 08.07.2010. 11.14

    Tiešām? Taisnīgi būtu – to, ko Andris vēl valstij nav nozadzis, ļaut nozagt Aivaram? Dīvaina loģika.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 08.07.2010. 14.35

    Optiskais!
    Es saku, ka Latvija nav nekāda valstele un Lembis lai apmierinās ar iztukšoto Ventspili un tās ostu, lai nelien uz valsts nodokļu maksātāju naudu un ES līdzmaksājumiem!
    Pietiks tiem oligarhiem pārvērst Latviju par kaut kādu “valsteli”!

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.07.2010. 08.05

Puzes mežuos dzīwuojot papīra tīģeri.
Mākuoņuos mitinuoties salmu suņi.
Un RD esuot atvērts nagu un ragu kantuoris.

+3
0
Atbildēt

0

bebiekste 08.07.2010. 00.14

Labs arguments Lemberga labā ir prasme zinošus cilvēkus savākt. Bet ņemot vērā, ka nozare kurā Lembergs ir bijis pats vistiešāk ieinteresēts nestrādā – truba sausa, secinu, ka Lembergs mums nav tik ļoti vajadzīgs. Mums vajag tos zinošos cilvēkus :)

+6
-1
Atbildēt

0

piziks 07.07.2010. 23.42

Hm. Te tik daudziem gribas redzēt Lembergu aiz restēm, — nu tā, ka acīs cērtas! Phi. Kāda vella pēc visiem vēlētājiem un visiem atlikušajiem darbņēmējiem ar saviem nodokļiem tāda dīvainība būtu jāatbalsta?! Lai Hūtenieks sēdētu ķurķī arī par maniem sanķikiem un latiņiem?! Dīvaini apzomnbēti cilvēki. Redakcija bez atsaucēm uz avotu raksta, ka Lemberga situācijas salīdzinājums ar Silvio Berluskoni gadījumu esot nekorekts. No šīs vietas gribētos paklausīties otrreiz un per-fek-tā dikcijā: kādēļ? Semptembrī Diena kopš pirma raksta pret Lembergu būs pagājuši apaļi 15 gadi: visus šos 15 gadus Ventspils ir attīstījusies. Ja Hūtenieks nebūtu sācis apdraudēt Rīgas dalāmlauciņus un samierinājies vienīgi ar Ventspili, viņam tik nikni skaustā nekristu dažāda raibuma dažādi ieinteresētie.
Ja gudrā sabiedrība ir ne vienu reizi vien nominējusi un pieļāvusi Šķēli par premjeru, tad par 2 Šķēlēm kādēļ ne vismaz 1 Lembergu? He-he…

+1
-6
Atbildēt

0

maija_br 07.07.2010. 21.44

Muļķības, sabiedrība Lembergu nav attaisnojusi. Ir maldīgs priekšstats par Lemberga ieguldījumu. Ventspils ienākumi ir milzīgi.Ja nauda netiktu izsaimniekota un nenotiktu piesavināšanās, tad visa Latvija būtu apzeltīta. Atšķirība no citiem politiķiem, kas izzaga valsti ir tā, ka Lembergs nelielu kripatiņu tomēr novirzīja Ventspils labā, tomēr nespēja aizmirst savu ģimeni un draugus.

+7
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 07.07.2010. 20.15

Lembergs labi apzinas, ka viņa vēlētājs ir muļķis. Tāpēc droši dod aizplīvurotus mājienus par līgumu ar kreditoriem pārskatīšanu, kaut pats zina – radikālas izmaiņas nav iespējamas. Summā ar dumjo Brigmaņa paziņojumu par kāršu neatklāšanu pirms vēlēšanām (kad tad?) un cita kandidāta neesamību radīta pārliecinoša aina – blefs. Arī neesošie budžeta konsolidācijas priekšlikumi saka, ka Lembergs negrasās kļūt par premjeru.

+5
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 07.07.2010. 19.34

valsts skaitaas fundamentaali nozagta , ja taas nozadzeeji saseežas vadoņu beņķos…
Brigmanim -sabiedriiba nevar attaisnot noziedznieku ,esat piemirsis ,mees nedziivojam peec komunistiskaa moraales kodeksa, mums nav biedru tiesas , noziedzniekiem buus vien jaastaajas taisnaas tiesas priekšaa, kauns par taadu valsti , kuras premjeru sašņoree pie kabineta rakstaamgalda un iemet centraalcietumaa…

+7
0
Atbildēt

0

dita_grinberga 07.07.2010. 19.11

Ne vienmēr uzvarētāji ir uzvarētāji.Sava rakstura neesmu īpaši piemērots klasiskam darbam parlamentā,bet gan vairāk darbā dinamiskā valsts pārvaldē.Esmu gatvas darbam.Nebūt nav nepieciešams, lai visi cilvēki veiktu lielu darbus. Nereti tieši visparastākā pacietība prasa vislielāko spēku piepūli.

+1
-4
Atbildēt

5

    austrisv > dita_grinberga 07.07.2010. 20.50

    It kā Tu ,Lemberg, jau nedarbotos tajā koalīcijas padomē! Vai tik tā nav tā dinamiskā valsts pārvalde, ja var ar pārējiem oligarhiem sarunāt kādus likumus vajag dabūt cauri, lai oligarhiem labi!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dita_grinberga 07.07.2010. 22.01

    Kam vajag strādāt valsts pārvaldē, ja var vienkārši raustīt marionetes aiz striķīšiem? Vai premjera postenis dod imunitāti pret tiesvedību? Tak – nē. Tātad, kāda ir jūsu šodienas funkcija, ja zinām, ka neviens nenominēs jūs premjera amatam – gan pielaides dēļ, kuru nesaņemsiet, gan citu iemeslu dēļ. Tas ir tik vienkārši – zvejot lētticīgo vēlētāju balsis ZZS sarakstam.
    Lemberga kungs, esat zvejnieks vai makšķernieks?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dita_grinberga 07.07.2010. 22.15

    Betij, ne zvejnieks, ne makšķernieks . Uzpircējs.

    (Garoza)

    :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dita_grinberga 08.07.2010. 08.31

    Garoza?

    nē.
    Fidels no nuo Puzes.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dita_grinberga 08.07.2010. 12.47

    Aivar! Šogad, kad bezdarbs ri uzlecināts tik augstu kā nekad iepriekš, vislielākā/vien no lielākajām cūcībām, ko paveicis premjers Dombrovskis, kopā ar savu partei genosse Repši un finansu ministriju — ar Saeimas atbalstu likumu parakstīšanā, protams, ir IEDZĪVOTĀJU IENĀKUMU NODOKĻA PIESPIEDUS MAKSĀŠANA AVANSĀ! Ja valstī ir sakropļots darba tirgus, valstij to jācenšas atveseļot. Un nodokļus valsts, manuprāt, tiesīga/drīkstētu būt tiesīga iekasēt vienīgi vienīgi no nopelnītiem/iegūtiem ienākumiem! Ja ar savējiem politiski domājies mākam, pameģīni novērst šo AMORALITĀTI, pret tiem, kas neko sliktu nav veikuši! Ja spēsi pārliecināt, daļa no tiem atlikušajiem 16 000 pašnodarbināto, kam nav likumisku bezdarba tiesību kopā ar saviem vēlētiesīgajiem ģimenes locekļiem, Tavas spējas pamanīs! Visi citi politspēki ar tādiem sīkumiem nenodarbojas, kā princesi apprecējušais Ivanuška: ņe carskoje eto ģelo, v p*zģe kovirjatsja…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

shefere 07.07.2010. 18.18

Nu nez nez, es arī sevi uzskatu par sabiedrības daļu, savu ģimeni un draugus arī, bet kaut ka tomēr mums nenāk ne prātā to visnotaļ simpātisko, smaidīgo un šarmanto zaglēnu attaisnot! Laikam Brigmanis vēlamo cenšas uzdot par esošo.

+6
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 07.07.2010. 17.30

Paklausīgais Lembergs
Esam sagaidījuši. Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) sadarbībā ar partiju “Latvijai un Ventspilij”, jāteic, jau tradicionāli kā nākamā Ministru prezidenta amata kandidātu min Ventspils mēru Aivaru Lembergu.
Šī triju partiju priekšvēlēšanu apvienība stabili turas to politisko spēku “buntītē”, kurai ir nopietnas cerības tikt pie pārstāvniecības 10.Saeimā. Mandātus, dabiski, skaita pēc vēlēšanām, taču, ja ZZS tiks pie koalīcijas veidošanas, mums ir vērā ņemamas izredzes tikt pie premjera, kas patiešām ir apsūdzēts smagos noziegumos, kuru uzskaitījumam būtu vajadzīgs pagarš teikums. Noziegumos, par kuriem nesoda ar sabiedriskajiem darbiem.
Par sevi Lembergs sacījis: “Kurš gan politiķis ir trīs reizes attaisnots noziegumos?” Pareizā atbilde – neviens, arī pats Lembergs ne. Ja reiz attaisnots – nozieguma nav bijis. Taču divdomīgais teikums liek atcerēties Zigmundu Freidu.
Ir vēl kāds apstāklis, kuru diemžēl nevar nepieminēt, ja reiz Lembergs tēmē uz valdības vadītāja krēslu. Tas ir Ventspils mēra neapskaužamais veselības stāvoklis – jau pāris gadus viņš ir otrās grupas invalīds. Pats publiski atzinis. Premjeram, īpaši valstij grūtos laikos, bez visa cita jābūt miesās stipram, lai varētu daudz strādāt – vairāk par standarta astoņām stundām dienā. Visbeidzot – publiskajos kontaktos tas parādās tikai reizēm un pavisam nedaudz – piecpadsmit gados viņā paliekoši nostiprinājies “maza ķeizariņa” vadības stils.
Lembergs ar visu bagāžu premjera amatā – tam neizbēgami sekos starptautiskas sekas: diezin vai no mums vairīsies, kā no spitālīgajiem, bet, trieciens Latvijas tēlam būs dots. Un nežēlīgs. Kaimiņzemēs nekad nav bijis ne uz to pusi. Salīdzinājums ar Itālijas premjeru Silvio Berluskoni ir iespējams, taču tikai nekorekts. Apmēram tāpat, kā rīkot svinības dienā, kad vērmahts izdzina no Rīgas Sarkano armiju.
Vēl paliek versija, ka patiesībā Lembergs neauj kājas un viņa izvirzīšana ir priekšvēlēšanu triks balsu piesaistīšanai. Cerams.

+14
-2
Atbildēt

6

    Tane-Dane > Anita Brauna 07.07.2010. 19.17

    Gan jau arī šoreiz Mūrniece tiks galā ar valsts tēla apgānīšanu arestējot Lembergu dienu pirms vēlēšanām. Roku jau piešāva Freimaņa organizētajā valsts tēla apgānīšanas pasākumā dodot jeņķiem lieku reizi ieņirgt par mūsu demokrātijas izpratni. http://blogi.nozare.lv/kaza/2010/07/01/briviba-ir-ari-briviba-pretigiem-uzskatiem-mera-un-premjera-kungi/

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anita Brauna 08.07.2010. 08.50

    Zini:
    PP ideju nuogromīs organizatoru die hard nuopietnība.
    Situāciju var glābt ar vēsturiskuo pēctecību.
    1993. gada veterānu pieredzes gaismā partijas nuosaukums varētu būt LPMP-Latvijas pēdejuo muļķu partija.
    Oficielli ieviest zicpriekšsēdētāja amatu.Amatam nominēt kādu nuo 1993. g.Latvijas laimes veterāniem. Piem. Vilnīti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Anita Brauna 08.07.2010. 11.12

    Zinu. Tev lama tā spļaudīšanās sanāk gana smieklīgi un lai nepaliktu pārlieku nopietni, tad nominēsim tevi par to zicpriekšsēdētāju:))).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anita Brauna 08.07.2010. 11.33

    aha,
    Eju uz zoo sarunāt pie ciltsbrāļiem pilnvaruoto pārstāvi.
    Pilnvaruotā pārstāvja uzņemšanai pieņemt tuos pašus mērus kā JRT izrādē par Zieduoni.
    Tātad konsultēties JRT.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Anita Brauna 08.07.2010. 12.32

    Ok! Tikai neaizmirsti, ka pilnvarai jābūt notariāli apstiprinātai:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anita Brauna 08.07.2010. 14.52

    Viens vecs kamielis tur ir par nuotāru.. Tas it kā suola apzieģelēt tuo pilnvaru. teicaga, ka lūkuos kāds vējš un kuras tai brīdī brīze pūtīs.Ar wārdu sakuot/“When you feel you have right on your side, you can do some pretty horrific things.” —former Weathermen member Brian Flanagan/

    0
    0
    Atbildēt

    0

anete_raugule 07.07.2010. 16.29

Puika, tev žetons:))

Turpinot ZZS ideju, piedāvāju nākamo balsošanu veikt par nupat no apcietinājuma izlaisto pedofīlijā apsūdzēto mācītāju. Kurš piekrīt, ka viņš būtu labs izglītības ministrs? Ja 35% atbildēs par, attaisnojam, izbeidzam tiesvedību un iekļaujam partijas kandidātu sarakstā.

+8
0
Atbildēt

3

    bebiekste > anete_raugule 07.07.2010. 16.46

    Tiesa ir tiesa, tai savi procesi. Sorosu tiesāja laikam gadus 20-22 un piesprieda tikai naudas sodu. Es runāju par to, ka nekas jau šai valstī nav noticis gluži bez Lemberga ziņas. I koalīcijas padomēs pasēdējis, i frakcijās ciemojies, nemaz nerunājot par neformālajām sarunām utt. Politiķi brauc uz Ventspili ciemos pie Lemberga tāpēc, ka viņš ir ļoti apburošs un patīkams sarunbiedrs mednieku stāstiem? Par Šķēli kā TP ierindas biedru visi smīn, bet mūžīgais premjera kandidāts laikam ir no cita stāsta par ticību un laimības zemi pie jūras.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > anete_raugule 07.07.2010. 18.16

    Tak laikam tiem 37 vai cik tur procentiem dikti patīk tas, ko lembergonkulis šai valstī ir saorganizējis. Viņi jau dzīvo Saules pilsētā un grib, lai pārējā Latvija pievienojas :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > anete_raugule 07.07.2010. 22.28

    Vispār interesants moments ir tas, ka Lembergu atbalsta cilvēki ar mazākiem ienākumiem. Lembergs būtu latviešu sapnis par saimnieku un sociālo taisnīgumu vienā personā? Nonākot premjera amatā Lembergam diez vai izdosies šo sapni nesagraut.
    Atklāti sakot nezinu ko viņš darīs, jo man liekas interesanti kurš būs tas brīdis kad Lemberga fani sapratīs, ka sola viņiem Lembergu, bet iesmērē Emsi. Lembergam gan pietiek resursu, lai uzturētu mītu par sevi pašam paliekot malā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

bebiekste 07.07.2010. 15.28

Opāaa, nu gan atraduši /balto lapu/ kubā.

Ja Lembergs nav varējis ietekmēt valdību, tad nemaz nav tik gudrs un skaists kā kādam liekas. Ja ir varējis, tad rezultāts uz sejas – sakārtotākā “uzņēmējdarbības vide” Eiropā.

+8
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 07.07.2010. 15.10

Lasot “…smagos noziegumos apsūdzēto…”, nereti skaitu laiku un laukumu, ko Diena un Ir izlietojuši frāzes atkārtošanai. Tad smejos – Ļedjajevs. Nu ne par matu sliktāks.
Lembis ir licies interesants kā tēls. Simbols MANĀ valstī notiekošajam. Es viņam šad tad piekrītu, šad tad ne…
Tiesas procesus uzskatu par smagu kaunu visai tiesu sistēmai, jo … Tērēja naudu un laiku un nevienam nebija prāta sacīt: STOP!
Ventspils lieta.
Klau – cik Latvijas iedzīvotāju ir miljonāri, kas vēlas atbalstīt miljonāru strīdu? Šis process degradē tiesu pēc būtības – nevienam NAV jānomirst procesa laikā. Kokali pratina X mēnešus. Kaut arī likums to paredz, bet man šis process liekas tik rūgti… smieklīgs. JO – kāpēc neviens – nav sitis dūri galdā abām pusēm un sacījis: Vienojieties!
(Laila Pakalniņa rakstīja par Birutu Vaitenieci. Tiesas process turpinājās, bet kundze nomira. Tiesājoties ar pašvaldību – tātad valsti… Gandrīz jāuzskata, ka Dievs rada risinājumu, jo cita nebija… )

+2
-3
Atbildēt

6

    Tane-Dane > Uldis Šneiders 07.07.2010. 15.30

    Mjā, tā lembergiāde nu reiz tiešām ir viens bezcerīgs stāsts, kur plosoties diviem ekonomiskajiem grupējumiem tiek čakarēts prāts visai tautai un sliktākais ir tas, ka tam neredz galu:(.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > Uldis Šneiders 07.07.2010. 15.49

    Aber par šo, lūdzu, sīkāk. Atver acis plebejiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 07.07.2010. 15.59

    Runa ir par to, ka Latvijā daudzas lietas var netikt iztiesātas, bet par tām var vienoties.
    Neredzu reālus ieguvumus BB, Latvenergo 3 milj, Grinberga +++ lietām.
    Varbūt ir kāds smalks jurists, kas atrastu risinājumu Lemberga Ventspils lietai, jo … kad tai būs gals?
    Starp citu – zieds Sudrabai – jau X gadus augsti ierēdņi, atlaisti no darba regulāri saņem lielas kompensācijas, jo atlaišanā ir juridiskas lamatas… Man šķiet, ka tā jau ir ienākumu sistēma… CIK gadus mazspējīgi juristi atlaidīs un piķi ņems no valsts kases…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Uldis Šneiders 07.07.2010. 16.17

    Nu bez visa cita ko var lasot saprast, Lembergs tak pats neskaistāmas reizes presē ir teicis, ka visai šai jezgai ir parastās ekonomiskā kara saknes, tipa kurš ar kuru nav padalījies un kurš kuru pagrūdis malā. Jeb arī mēs svēti ticam tam, ka Ventspilī visi citi taisa absolūti kristāldzidri caurspīdīgu biznesu un vienīgais nelietis un kauna traips šajā vējainajā Kurzemes nostūrī ir Aivars Lembergs?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    tetrapack > Uldis Šneiders 07.07.2010. 16.22

    Nu, ja pats Lembergs teicis, tad jau taisnība vien būs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Uldis Šneiders 07.07.2010. 16.41

    Vispār man šķiet, ka Lenons laikam zārkā apgrieztos otrādi, uzzinot, ka cilvēki ar hipija avataru tagad bārsta šādas antisociālas stulbības.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 07.07.2010. 15.06

1. Balsot par lembi ir tas pats, kas par urbanoviču vai dubulto gulašu, viss tiks sabērts vienā katlā-godam kalpošanai krievijai un putinam:)
2. Lembis neder arī tāpēc, ka viņš ir iebaidīts un atkarīgs lopiņš-100%visu viņa nepatikšanu autors ir sarainis, kas gatavojas būt par viņa sabiedroto:( Murgs?, jā!, bet tāds nu ir Latvijas politiskais ķēkis:(
3. Piebildīšu, lembja varenība un turēšanās virs ūdens ir nodrošināta tikai un vienīgi ar viņa finansiālajām iespējām (nesen tika atzīts par Latvijas bagātāko cilvēku). Nav jābūt ģēnijam, lai redzētu, ka tā pati nauda tiek likta lietā apsūdzību bremzēšanai. Pirms laika kāds advokāts pateicu vienu vienkāršu patiesību, proti-ja tev ir 100 000 , nekādas apsūdzības nav bīstamas, tiksiet sveikā ar nelielu izbīli:)Lembim ir vairāk:)Tad nu parēķinam- cik ilgi lietas virzās?, kādi ir rezultāti(bezrezultāti)?, lietas netiek beigtas, tātad apsūdzības ir nopietnas! Secinājumi- naudas ir pietiekami daudz, lai apstādinātu to virzību!

+10
0
Atbildēt

0

photocom 07.07.2010. 14.43

Šodien Zigis Liepiņš radio pie Tomsona
forši pateica
pēc ziņģēm nākamā dienā Vencpilē būs Imantdienas
:))
vo jautrība liela ..

+10
0
Atbildēt

0

snjuu 07.07.2010. 14.30

“Sabiedrība”, cik zināms, bija “attaisnojusi” Alu Kaponi, kas nodarbojās ar dažiem sociāliem projektiem un arī nupat Jamaikā noķerto narkokarali, kas arī uzvedās līdzīgi…
===
Andrejam Zviedrim
=Arī pilsētas pie jūras lietā tomēr jāskatās tā, ka redzams viss laukums. Bija tādi laiki…=
===
Krimināllikums pastāvējas arī “tajos laikos”, ja reiz ir vēlme uzņemties šādu risku, var nākties par to maksāt.

+6
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 07.07.2010. 14.13

37% ir tikai aptaujas skaitļi un tā nav visa sabiedrība. Zinot, cik “kārtīgi” tiek doti šie jautājumi un vāktas atbildes, atļaušos apšaubīt un samazināt šo skaitli uz 30%. Tas ir viens. Turklāt atļaušos piezīmēt, ka šis “augstais” procents joprojām ir jūtami zem 50%. Un minēšu – ja no tiem 37% astoņdesmit proči savukārt ir tie, kas neies balsot un politikai liek lielo silto …., tad piedodiet, tas nav nopietns atbalsts.

+6
-1
Atbildēt

1

    tetrapack > andrisskrastins 07.07.2010. 15.02

    Kāpēc samazināt tieši līdz 30%? Varbūt labāk līdz 15%? Un tad būsim konsekventi — varbūt Dombrovski arī par labāko premjera amata kandidātu īstenībā uzskata nevis 30%, bet 10%, un no tiem tikai puse vispār balsos? Tipa, objektīvā analīze — aptaujas rezultāts nepatīk, nu tad kaut kā samazināsim. “Tā nav visa sabiedrība” — d’oh. Jā, katrā aptaujā nevar iekļaut divus miljonus cilvēku. Tad jau aptauju rezultātus labākajās strausu tradīcijās vajag ignorēt vispār un skatīties tikai uz vēlēšanu rezultātiem reizi četros gados.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.07.2010. 13.28

Nevainīguma prezumpciju sāksim pieminēt, kad visi pērkamie tiesneši būs “drošībā”.

+7
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 07.07.2010. 13.27

Vai tik nebūs MK uz Puzes mežu jāpārceļ?

+8
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > andrejs_kirsis 07.07.2010. 13.32

    Pieiesim lietai radoši un neformāli. Neesam mēs sliktāki par Pēdējiem. Ministru kabinets ar visu Valsts kanceleju var arī mežā padzīvot, ja Ministru prezidentam atkal mājas arests tiek uzlikts.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

mary75 07.07.2010. 13.03

Tas, ko viņi tur virza, nebūtu tik svarīgi, ja 37% latviešu pilsoņu nedomātu, ka Lembergs arī būtu vēlamākais premjers.
Lūk, kas ir ārprāts – 20 gadus pēc neatkarības trešdaļai latviešu ideāls ir apzadzies padomju funkcionārs, kuram lielākais ienaidnieks amerikāņi, Soross, un vispār brīva pasaule un pilsoniska sabiedrība.

+41
0
Atbildēt

13

    Tane-Dane > mary75 07.07.2010. 13.27

    Varbūt, ka tā problēma tomēr nav tikai tajos 37% ”ārprātigajos”, bet arī tā alternatīvā piedāvajuma vājumā? Nu nevar tik ievērojamu procentu vēlētāju tā vienkārši pasludināt par trakiem nemeklējot tam citas cēloņsakarības.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 07.07.2010. 13.32

    Pilnīgi pareizi – Vienotības, kas varētu būt alternatīva, piedāvājums ir nevis vājš, bet nekāds.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.07.2010. 13.50

    Un ar ko tad Dombrovskis sliktāks par Lembergu?
    “Nav alternatīvs piedāvājums” – jebkuram normālam cilvēkam blēdis, shēmotājs un apzadzies padomju funkcionārs Lembergs būtu pēdējais premjera kandidāts, kas vispār ienāktu prātā, un jūs te man vēl turpināt skaidrot, ka labāka par viņu nav?
    Nav nākotnes šai valstiņai, nav.
    Un 37% netiek pasludināti par trakajiem, nebūt nē, tie ir tie ar to sovoku mentalitāti, kuriem vajag “saimnieku” un “kārtību” , kaut arī tas saimnieks būtu tāda amēba, kā LEmbergs, kas ir viltīgs un blēdīgs, bet, neizglītots un dumjš.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 07.07.2010. 14.01

    Dombrovskis nav sliktāks par Lembergu, bet Vienotība neiedveš ne mazāko uzticību. Diemžēl piekrītu Ulmaņa kunga vērtējumam. Bet “normālam cilvēkam blēdis, shēmotājs un apzadzies padomju funkcionārs” vēl ir jāpierāda un to, diemžēl, prokuratūra ilgstoši nav spējusi pierādīt un objektīvā Latvijas tiesa tā arī līdz spriedumam nav tikusi. Ja velkam paralēles ar iepriekšējām vēlēšanām, tad pieļauju, ka drīz varētu sekot nākamais Lemberga arests. Un tādā gadījumā tas jau tiešām kļūs smieklīgi.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 07.07.2010. 14.15

    Varbūt paskaidrosi, kāpēc tieši piedāvājums tavuprāt nav nekāds? :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.07.2010. 14.20

    Un ar ko Vienotība sliktāka par ZSS?
    Ar to, ka nav atbalstījusi nevienu valstij kaitīgu likumu – mutandis, drošības, Loskutova noņemšanu, Vilnīša iecelšanu, Maizīša neapstiprināšanu?
    Ar to, ka Vienotībā ir iekšēja demokrātija un uzskatu dažādība, nevis viena cilvēka diktatūra?
    Ar to, ka Vienotības cilvēki nav iejaukti lielos skandālos?
    Ar to, ka ir prorietumnieciski noskanoti, nevis tumsonīgi homofobi, sorosofobi, un kādi tur vēl, kas tam Lembergam ir ienaidnieki?
    Nē, nu skaidrs, Lembergam atklāta sabiedrība vajadzīga nav, Ventspilī visi tā iebaidīti, ka pat virtuvē baidās pateikt par viņu ko sliktu.
    Ar to, ka pēc arī ZSS “dzīrēm” pamazām velk valsti ārā no purva?
    Kādus tu vēl gribi piedāvājumus?
    Par 100000 darbavietām?

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 07.07.2010. 14.22

    Tātad Lembergs, ja nav pierādīts, ir ieceļams goda vīru kārtā, bet Latvijas tiesa jau apriori tiek pasludināta par objektīvu pēdiņās? Kapēc tāda selektīva pieeja? Nav jau tikai pie mums tiesas, kas cīnās tiesiskām metodēm un ar tādiem likumiem, kādi ir, bieži vien vājas pret tiem, kam likumi nav rakstīti, un metodes stipri kriminālas.
    Pasaules praksē tiesvedības, kas ilgst gadu desmitiem ir izplatīta parādība. Tikai totalitārajās valstīs tiesas ir ātras, bet tas nenorāda uz to objektivitāti un neangažetību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 07.07.2010. 14.45

    No Vienotības es gribu tikai vienu piedāvājumu – reālu tuvāko 10 gadu valsts ekonomiskās attīstības plānu. Reālu, pārdomātu, izpildāmu. Ar reāliem, sasniedzamiem mērķiem. Ja līdz vēlēšanām to ieraudzīšu, ļoti priecāšos un iešu un par Vienotību nobalsošu, izsvītrojot no saraksta dažus personāžus, tipa Kristovskis. Patlaban neredzu es neredzu reālu valsts attīstības plānu un redzu, ka dreifējam jūrā kā kuģis bez stūres. Lai arī medijos tiek deklarēts, ka nu jau nupat būs pavisam labi, nu taču reizi par visām reizēm, dārgā Vienotība, parunājieties ar vienkāršiem uzņēmējiem, nevis uzņēmumiem, kas sēž pie valsts pupa! Šī vasara ir smagākā pēdējo gadu laikā! Nekāda uzlabojuma un nebūs, kamēr lidojam nekontrolētā bezdibenī ar neprātā milzīgiem valsts ārējiem parādiem!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 07.07.2010. 14.58

    alias, attiecībā uz plānu – esmu lasījis Vienotības programmas melnrakstu un praktiski tas ir plāns nākošajiem 10 gadiem. Tas šonedēļ (it kā piektdien, bet vēl nezin 100%) vai nākošnedēļ tiks publicēts (tiek slīpētas detaļas, literārais noformējums). Tad arī varēsi izlemt.

    Es saprotu tavu skepsi. Cerams, ka diskusija par Vienotības programmu tevi pārliecinās.

    Lai sokas!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.07.2010. 14.59

    Un Lembegam un ZZS ir tāds plāns?
    Kas attiecas uz ārējo parādu – to paņēma koalīcija, kurā nebija vienotības, bet, bija ZZS, tātad, ar Lemberga svētību.
    Jebkurā gadījumā, 60% no IKP nav nekontrolējamais parāds, ir valstis ES ar vēl lielākiem.
    Un daži, ieskaitot Kristovski, man arī tur ne visai patīk, bet, tas nenozīmē, ka visi tur slikti.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 07.07.2010. 15.15

    Ja godīgi, tad Vienotībā ir tikai viens cilvēks, par kuru es esmu ar mieru ar visām četrām nobalsot kaut šodien – Dombrovskis. Ja balsojums būtu par cilvēkiem, ne par partijām, man nebūtu jādomā, par ko balsot. Bet, par cik balsojums ir par partijām, tad es patiesi, pavisam nopietni, esmu smagas dilemmas priekšā. Jā, es arī esmu tajos cik nu tur procentos neizlēmušo.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.07.2010. 16.30

    Alias, Tu pārspīlē! Mēs nedreifējam, kā kuģis bez stūres, jo stūri stingri tur Dombrovskis!!!! Šis cilvēks ir sakārtojis valsts finanses un pat viņa vadībā nebūs jāņem nākošais aizdevums, ja nu vienīgi lielā skaita pensionāru dēļ! ražošanu nevar sakārtot viens premjers!!! Tur jābūt vismaz 20% no tautas vēlmēm sākt ko ražot!
    tikai PSRS laikā visu pārvaldīja kompartija! Tie laiki ir beigušies un pašiem cilvēkiem ir jāsāk domāt par biznesu. Tu taču zini, ka latvieši ES ir vieni no kūtrākajiem šajā jomā!
    Būs jau Tev rudenī visādi populistiski piedāvājumi! ja gaidi programmas, tad stipri jāpiedomā, kas ir reāli,un, kas nav reli piedāvājumi! Bez tam neviens tos līdz šim nav varējis īstenot, jo neviena partija nav varējusi izveidot valdību! Visu ir noteikusi koalīcijas padome ar trim oligarhiem galvgalī!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dagne7 > mary75 08.07.2010. 16.11

    Problēma nav Lembergs – premjera kandidāts, problēma ir 37%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.07.2010. 13.00

Šajās vēlēšanās būs jāizvēlas mazākais ļaunums. Ja rindiņā ir Šķēle, Šlesers, Urbanovičš un Lembergs, tad Lembergs ir mazākais ļaunums. Tieši tāpēc viņam ir tik augsti reitingi kā ir.
Man patika šodien DB intervijā ar Pacifika luterāņu universitātes (ASV) profesoru Gundaru Ķēniņu pēdējais teikums: ” Savukārt komentējot gaidāmās vēlēšanas Latvijā, ASV profesors ir ironisks: «Te vēl ir padomju laika ideologi, ir padomju laika solījumu gaidītāji».” Ir pieprasījums, ir piedāvājums. Un Lembergs padomju laika solījumu gaidītājiem ir laba izvēle.

+7
-3
Atbildēt

3

    mary75 > disassociative 07.07.2010. 13.05

    Un Dombrovski nevarētu izvēlēties,tavos kandidātos viņš kaut kā nefigurē?
    Kaut arī, tu te acīmredzot domā ytos, kas apmierina tos, kas ilgojas pēc padomju haļavas un vadoņa?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 07.07.2010. 13.07

    Nefigurē gan. Dombrovskis man ir dziļi simpātisks, bet Vienotība gan ne.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.07.2010. 13.09

    Tāpēc, ka Dombrovskis nav ļaunums, viņu nevar ierindot tai rindā.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 07.07.2010. 12.50

Zaļās idejas dzīvo un uzvar

+2
-2
Atbildēt

4

artisv 07.07.2010. 12.46

20 gadu t.s. neatkarības un vēl aizvien uz premjera un citiem augstiem amatiem tiek bīdīti bijušie kompartijas darboņi. Kaut kāds marasms.

+16
0
Atbildēt

0

terauds123 07.07.2010. 12.43

lētos krogos jau vienmēr tā bijis.. tas kas maksā, tas pasūta mūziku.. lai arī gaume švaka,muzikālas dzirdes nav un nauda zagta..bet orķestrim tak pofig ko spēlēt, ka tik maksā..

+17
0
Atbildēt

0

ievuliitis 07.07.2010. 12.26

Tāds nezināms redzes defekts Raimondam Vējonim “visi Lemberga sasniegumi Ventspilī ir visiem redzami un novērtējami”. Un kā ar Lemberga apsūdzībām? Tās nav redzamas un novērtējamas? Dziļi noraktas un kārtīgi nomaskētas?

+31
-1
Atbildēt

16

    Tane-Dane > ievuliitis 07.07.2010. 12.39

    Apsūdzības ir un paliek tikai apsūdzības līdz tiesas spriedumam. Pēc tās grinbergiādes šķiet jāsāk atturēties no linčošanas prieka.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ievuliitis 07.07.2010. 12.43

    Ā, tātad viena partijas funkcionāra strauja izaugsme līdz miljardiera statusam smagajā pašvaldību darba druvā Jums vispār nešķiet nosodāma kaut no ētiskā viedokļa?

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.07.2010. 12.43

    Vai teiktajam spīd cauri mana asinskārība, Mārtiņ?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > ievuliitis 07.07.2010. 12.50

    Jāpiekrīt Mārtiņam. Spriežot pēc iepriekšējām, tiesās nonākušām lietām, maizīša vadītā prokuratūra ir, pareizāk sakot, nav spējusi neko “izrakt”. Nemaz nebrīnīšos, ka pašreizējais tiesas process ir balstīts uz tādiem pašiem “stabiliem” apsūdzības pamatiem. Pareizāk sakot, uz daža laba personāža “basņām” vēlamo uzdodot par esošo.
    Sausais atlikums no tā visa – nebūtu dažu procesā ieinteresētu mediju un aiz viņiem ēnā stāvošo A.L. biznesa konkurentu, viņš skaitītos publikā cienījams un mīlams pilsētas mērs un labs uzņēmējs. Kāds viņš patiesībā arī ir. Punkts. Vismaz es zināšu par ko balsot.
    Un tagad varat sākt mani pareizi audzināt.

    +1
    -19
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > ievuliitis 07.07.2010. 12.50

    Nu tik traki jau betij nav, bet tas ka ar mēdiju palīdzību tā mūsu uztvere ap šo personāžu ir pārlieku saasināta vienā virzienā, gan laikam ir fakts. Divaini arī tas, ka ja mums vajag par Krieviju pagānīties, tad Hodarkovskis tam ir gana labs un par varas upuri padarāms.
    Es kaut kā tomēr cenšos pieturēties pie tās pašas nevainības prezumcijas līdz notiesājošam spriedumam

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ievuliitis 07.07.2010. 12.53

    nesākšu tevi audzināt, bet tikai pajautāšu: vai vēlies valstij premjeru, kura fails citu valstu arhīvos mērāms sējumos, kuram būs reāls liegums iebraukt pat citās ES valstīs un kurš pagaidām nav notiesāts ne jau dēļ iemeslu trūkuma, bet gan tiesībsargājošo institūciju mazspējas?

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ievuliitis 07.07.2010. 12.53

    nevainīguma, nevis nevainības. Nevainību Tu vari apriest kaut kur citā kontekstā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > ievuliitis 07.07.2010. 13.06

    Nu tad Ghost Dog, es ieteiktu pagaidīt, kamēr šī potence(mazspēja) tiks pacelta un darbs izdarīts līdz galam. Kur problēma?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ievuliitis 07.07.2010. 13.42

    Problēma ir tikai apstāklī, ka tādi kā Tu viņu attaisno un pat gatavi balsot. Jums ko vajag, lai viņu viens CIA hit squad beidzot novāc? OK, bet, ja iebalsosiet viņu par premjeru, tās jau būs jūsu problēma, jo tajā brīdī beidzot tomēr nopirkšu vienvirziena biļeti pēc iespējas tālāk no šejienes.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ievuliitis 07.07.2010. 14.12

    Tas ko redzam, ka daudzi Latvijā, ir gatavi raāpot kā atejas tārpi, lai tikai tiktu pie naudas, ir gatavi rāpties pat asenizācijas mucās. Tādēļ gatavi balsot par plaši atmaskotiem kretīniem, pat tādiem kā lembergs, kura ceļā malā uz lielo naudu redzu līķus. Kura godkārība un melīgusm ir riebīgs un augstākā mērā pretīgs. Lemberga sejā nav pamanāmas pat mazākās inteliģences pazīmes. Vien viltīga komunistu sekretāra un parazīta vaibsti. Bet te lasu kāda tūtiņdreijera Zviedra, izskatās algotus, gabaliņus par korumpanta un zagļa dižciltīgumu. Jāiet rokas nomazgāt. Smird!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ievuliitis 07.07.2010. 14.31

    Cirks par brīvu. Komunists slavina komunistu! Divdesmit gadu pēc Latvijas atkabināšanās no komunistiskās noziedznieku pasaules. Latviesī pelnījuši uz mūžiem būt ar plikiem dibeniem uz plikas zemes . Galva latvietim lieka. Derīga alus ieliešanai un čekas ģinamo slavināšanai. Ka tikai vēders dabūjis savu desas luņķi.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > ievuliitis 07.07.2010. 15.03

    A.g.Ghost Dog.
    Jums acīmredzot ir ārkārtīgi bagāta iztēle, ja reiz esat spējis no maniem izteikumiem izdarīt secinājumu, ka taisos balsot par ZSS un A.Lembergu. Es tiešām negribēju jūs provocēt uz vienvirziena biļetes iegādi, bet es arī neesmu ar mieru dzīvot traku suņu pagalmā, kurā saplosīs jeb ko, ko pamet mēdiji. Ja tas jūs nomierina, bet gan jau ka nē, tad vistacāmāk es balsošu par Pēdējo partiju.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 07.07.2010. 16.22

    easy!
    Nu nevajag te izlikties par Nezinīti! Kāpēc tad Grīnberga lietā uzvarēja Lembis ar saviem trim advokātiem, kā minimums! Tikai tāpēc, ka tiesa skatās pēc likuma burta, ne pēc būtības. Grīnbergam nebija norādīts personas kods un tas arī viss! taču pēc būtības Lembergs nepieņēma Ventspilsostā šo cilvēku, lai viņš neparādītu, ka Lembis ir saimnieks visur Ventspilī un arī ostā! tad nu gan Lembim panākums! Tie tomēr ir sīkumi, kas saistīta ar Grīnberga lietu! Nevajag vilkt paralēles no šis nožēlojamās Grīnberga lietas ar valsts nozagšanu kuru veicis šis, mazais cilvēciņš ar hūti tā sauktais saimniekzaglis!Atraduši mesiju- nožēlojami, ka ir tik daudz kam to var iestāstīt iespējams, bet to redzēsim rudenī!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ievuliitis 07.07.2010. 16.37

    Nu, tas tikai liecina par Jūsu iztēles trūkumu. Jo islandiešu “labākā partija” vismaz piedāvāja Leduslācim labus apsākļus. Šitie mūsu bāleliņi balansē kaut kur starp ākstīšanos un nopietnību un laikam paši nav izlēmuši, kas tie ir. Ko vien vērts ir piedāvājums aizliegt deputātam pildīt savu mandātu, ja ir pieķerts braukšanās dzērumā, ja Rolšteins savu līdzdalību premjera vizītē Gruzijā droši vien vispār zināmu iemeslu dēļ neatceras :) Tad jau labāk akstīties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > ievuliitis 07.07.2010. 22.02

    Man tiešām pietrūkst iztēles, jo šajā patreizējā politiskā spektra piedāvājumā es vairs neredzu par ko balsot. Var protams štancēt iznīcinošus rakstus un ņirgāties par vēl jaunu un līdz galam neformulētu ideju, kā to no visas sirds dara Aivars Ozoliņš, bet var šo pašu apskatīt arī bez asinīm aizlijušām acīm un ar vēsu prātu.http://politika.lv/blogi/index.php?id=61848

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.07.2010. 23.21

    Mārtiņ, gribētu tev piedāvāt tādu apsvērumu – prognozējamību. Jo nevienam nav ilūziju, ja abstrahējas no tirgus, kā vienā vai otrā gadījumā rīkosies SC, PLL, ZZS. Arī Vienotība ir prognozējama. Bet vai tu zini, ko tu, neraugoties uz interesantu vai – nē, kā sanāks, piedāvājumu, vari sagaidīt no Pēdējiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

IneseT 07.07.2010. 12.25

dzelžaina loģika – kamēr ‘saimnieks’ pa ofšoriem šiverē, kadam tak jāļauj ķemertiņu iztīrīt par minimālo algu! lai tik stājas rindā, kas grib pastrādāt šādā vadībā!

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 07.07.2010. 12.24

Mūsuprāt, Lemberga saimnieciskajām spējām un prasmēm jādod jauns lauks ++++ saimnieciskās spējas un prasmi vislabāk var apliecināt Latgalē, lai brauc uz Rēzekni un apliecina sevi tur :)Vēlāk jau, ja līdz tam neiesēdinās, varēs domāt arī par premjera krēslu Rīgā.

+29
0
Atbildēt

0

itommy_ 07.07.2010. 12.24

Dažreiz dzīvē ir tā, ka nav svarīgi – kāds cilvēks saliek blakus pa diviem vienlatniekam – labs cilvēks vai slikts. Jebkurā gadījumā kopā būs divi lati. Tāpat ar Lembergu. Patīk tas kādam vai ne, bet matemātiski viņam ir lielas iespējas sastādīt valdību. Pirmkārt tāpēc, ka ievēlēs. Otrkārt tāpēc, ka viņš ir retais, kam padodas vadīšana (atšķirībā no Dombrovska) un vadītais darbs tiek padarīts (atšķirībā no Šķēles un Šlesera). Treškārt, viņš spēj sarunāt un neiecērtas ar priekškājām kā āzis zemē. Ceturtkārt, viņam nav konkurences, jo pārējie vēl nav izauguši valsts pārvaldei, un nedara neko, lai augtu.

+4
-29
Atbildēt

31

    Silvija Adijāne > itommy_ 07.07.2010. 12.40

    Matemātiski daudz kas ir iespējams. Tikai šajā gadījumā, paldies Dievam, izvirzītājs tomēr ir prezidents, kurš pēc tā faila apkatīšanas, ko jau sen viņam ir nolikuši priekšā ārzemju partnerdienesti,viņu neizvizīs, kā saka, NEKAD. Vienkarši ZZS šobrīd nostāda valsti un arī savus vēlētājus ļoti neērtā situācijā

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > itommy_ 07.07.2010. 12.44

    Hi, tad jau Latvija būs pirmā valsts, kur premjeram, dodoties ārzemju vizītē, būs jāprasa izmeklēšanas tiesnesim atļauja izbraukt.

    +33
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > itommy_ 07.07.2010. 12.45

    Ne tikai atļauju izbraukt. Baidos, ka eventuāli būs problēma arī ar atļauju dažās valstīs iebraukt.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > itommy_ 07.07.2010. 12.46

    Situācija viņiem pat ļoti ērta…nozvejot balsis, uzspraužot Hūti uz āķa, un “trin trava”…

    /tā bija iepriekš, tā tas ir tagad…ne kā jauna šai pasaulē/

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 12.49

    Es domāju, ka Lemberga nominēšana par premjeru Zatleram varētu būt vienīgā iespēja palikt uz otru termiņu. Dots pret dotu.

    +2
    -22
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > itommy_ 07.07.2010. 12.57

    Baidos, ka tajā gadījumā vienīgās vizītes Lilitai būs uz valstīm, kurās sievietēm ir jāvalkā čadra. Diezin vai viņai tas patiks :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > itommy_ 07.07.2010. 12.58

    Vispār jau interesanti ar to otro termiņu.

    Šķiet, ka gandrīz visi iestājas par tautas vēlētu prezidentu. A ja nu to panāk līdz pirmā termiņa beigām?…kā teikt, vilks paēdis un kaza vesela…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 13.06

    Andrej – tas ,ka Lembergs neiecērtas ir labi redzams Ventspils karu kontekstā.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 07.07.2010. 13.14

    Andrej, “Es domāju, ka Lemberga nominēšana par premjeru Zatleram varētu būt vienīgā iespēja palikt uz otru termiņu. Dots pret dotu.” Pašam nav pretīga zemletes tirdzniecības blatņika leksika, intelektuāli?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 13.20

    Arī pilsētas pie jūras lietā tomēr jāskatās tā, ka redzams viss laukums. Bija tādi laiki… Visi tā darīja. Vienam sanāca labāk, citam sliktāk. Partiju pārstāvji padomēs un privatizācijas lietās, visi gribēja ēst un nejēdza neko no valsts interesēm, tiesībsargi kā nulles. Azotē sasildītajiem sagribējās putna pienu, tie uzmeta savu labvēli. Izcēlās kari. Bet vai ir šaubas, ka visā lielajā procesā klāt piedalījušies simtiem politiķu? Un tagad notiesāt vienu – vai tas būtu taisnīgi? Jebšu sēdināsim visus… un atstāsim pustukšus varas krēslus? Un kur dabūsim aizvietotājus? Kārtējo pienapuiku ieliksim, vai vecu marasmātiķi?

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 13.30

    Andrej – lauks ir plašs , bet trubu sačakarēja Aivars kašķējoties ar partneriem. Stāsts ir stipri garšs. Neesi padomājis, kapēc Kokalis dzīvo mierīgi?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 13.38

    Redz, Aivars trubu krieviem neatdeva, bet Andris Abreni…

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 13.43

    Andrej – es no 1992. gada ar degvielu nodarbojos…. Trubai ir cits likteņstāsts.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 13.49

    Es, protams, trubai klāt nestāvēju. Bet diez vai tā plūsma ir atjaunojama vairs. Un man vispār ļoti interesanti būtu no Lemberga dzirdēt viedokli par Latvijas attiecību perspektīvām ar Krieviju.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 13.56

    Pirmais , ko vajadzētu izspiest – īstos iemeslus,kapēc trubu noraka. Dīzeļa truba jau strādā, naftas truba ir ciet un principā neatjaunojama – tehniski .

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 14.01

    Bet tagad jau par trubu Lembergs vairs nerunā. Tagad piedāvā Latvijā ieviest high tech ražošanu. Redz, Dombrovskis pat tik daudz nesola, viņaprāt ekonomika pārliecinoši atjaunojas no koku eksporta, un ar to pilnīgi pietiek, var saprast.

    +1
    -19
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 14.07

    Te jau tauta smaidīja, kad Lembergs presei gozējās uzņēmuma atklāšanā Ventspilī ,kaut gan pats bija čakarējis šos pirms tam … Kāds high tech? Viss tas ir labi pasniegta muldēšana.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 14.12

    Nu gluži tik dumjš jau arī viņš nav, ka grasās būt par premjeru un nezina, kā valsti dabūs uz ekonomiskās atjaunotnes ceļa. Tad es vairāk šaubītos par Dombrovski un Šķēli, par Šleseru nemaz nerunājot.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 14.15

    Es pat domāju,ka viņš labi zin ,ka nebūs premjers , bet šī pozicija ir ,lai dabūtu vairāk balsis ZZS. Bet ja par lokālpatriotismu , tad Lembis ir reāli pielicis roku , lai Ventspils nevarētu paņemt visu iespējamo. Skaties kā Klaipēda ieskrējusies. Un Rīga ar proporcionāli liek iekšā.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > itommy_ 07.07.2010. 14.30

    Viņš vizītēs nemaz nebrauks, viņš valsti no cietuma vadīs…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 07.07.2010. 14.33

    Vai atceraties, kādreiz šeit vai CD kāds izteica prognozi, ka, ja Lembergs sajutīsies stipri apdraudēts, tas piekritīs nominēties par premjeru. No šī aspekta raugoties tā ziņa pat ir ļoti iepriecinošā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > itommy_ 07.07.2010. 14.37

    Betij – ir klusas aizdomas , ka to patieso labumu guvēju atmaskojošajos dokumentos ir arī uzvārdi un pilnīgas ķēdes. Jautājums , kad tas viss nāks gaismā, pieļauju,ka to pietur apzināti.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 07.07.2010. 14.41

    Jā, stipendiātu nākšanas gaismā laiks tuvojās. Lai nāk ārā no skapja – mazāk dabūs.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 07.07.2010. 14.51

    Nezinu, cik sen, bet raksts, ko komentējam, ir kļuvis trīs reizes garāks. Tur ir papilnam politiķu izteikumu, par ko mēs varētu smieties vēderus turēdami. Izrādās – Lembergam jau ir pasludināts spriedums! Un to ir izdarījusi… tauta.;(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 07.07.2010. 15.16

    TikaI NEVAJAG AIZSTĀVĒT SMAGOS KRIMINĀLSODĀMOS NOZIEGUMOS apsūdzēto Lembergu!
    es arī esmu sabiedrības daļa, ja, kas un mana ģimene un arī draugi, un paziņas ir šis sabiedrības daļa, bet mēs negribam šo zaglīgo cilvēku par premjeru! Tas nekad nebūs saimnieks, kurš apzadzis savu valsti! Bet, varbūt, Zviedri, Tev zināms, ka viņš- Lembis, taisās atdot Latvijas tautai nozagtos Ventspils ostas uzņēmumus???/

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    druvis_vectirans > itommy_ 07.07.2010. 15.42

    Pilnīgi manas domas!!!Tāds,kurš iet pāri līķiem nedrīkst būt par premjeru!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > itommy_ 07.07.2010. 19.54

    domaju, ka pienapuika sajaa gadiijumaa Latvijai pilnigi noteikti izdariitu mazaak launa nekaa Lembergs un vinam liidziigie “dariitaaji”

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > itommy_ 07.07.2010. 22.51

    Nu gluži tik dumjš jau arī viņš nav, ka grasās būt par premjeru un nezina, kā valsti dabūs uz ekonomiskās atjaunotnes ceļa.

    lo credo in Lembergs? Pietika Brigmanim izvirzīt Lembergu un mēs ticam. Ne vairs programmas vajadzīgas, nekas. Vienkārši ticam, ka Lembergs nav dumjš un ir viszinošs?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 07.07.2010. 23.48

    Precīzāk, precīzāk. Nevis Hūti uzspraužot, bet gan — Hūtem pašuzspraužoties!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 07.07.2010. 23.58

    “Tas nekad nebūs saimnieks, kas apzadzis savu valsti.” Patiešām smuki skan, bet tiesa vēl nav puierāijuši, ka un kā apzadzis. Leģendu gan daudz. Un kāds saimnieks ir Dombrovskis? It kā nav apzadzis, jo tiesas sprieduma nav, pat apsūdzības nav, toties zviedru pensijfondu, zviedru privātbanku interesēs Dombrovskis ir izdarījis daudz vairāk nekā Latvijas labā: Zviedrijā šogad dzīveslīmenis kāpis uz augšu, pat paši zviedri brīnās, — iespējams tādēļ, ka Zviedrija pēc tās valdības programmas šurp sūtīto banku ekspansijas nav zaudējusi tik, cik pelnījusi zaudēt, šejienes dumo kredītņēmēju vietā kredītus piespiežot atdot visiem, — vispirms jau kredītus neņēmušajiem: tieši šo tendenci ir nostiprinājis ARĪ Dombrovskis! Un tieši Dombrovska vadībā sastādīts atlikušo privatizējamo valsts uzņēmumu saraksts, ko SVF un ziemeļvalstīm atrādīt… Savādi, vai ne?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > itommy_ 08.07.2010. 00.07

    Dombrovskis bija prom laikā kad Latvijā plosījās zviedru bankas. Tajā laikā kā reiz Lembergs esot manīts sēžam Kalvītim pie labās rokas, vai varbūt Kalvītis pie kreisās rokas Lembergam. Vai tas Lembergam būtu bijis pirmais neoficiālais premjerēšanas mēģinājums?
    Kontrole un atbildība ne vienmēr dalās atbilstoši ieņematajam amatam. :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 07.07.2010. 12.22

saimnieki savā zemē, saimnieki strādā paši un dod darbu citiem” – apmēram tā: “saimnieki paši ņem un daļu ņemtā iedala arī citiem.” – “Lai ņem,ja citiem dod

+4
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam