Mani mulsina Meijerovica grupas kopēja iestāšanās Pilsoniskajā savienībā. Mēģināšu paskaidrot. Manī ir šīs pamatotās aizdomas, ka šī grupa grib “atšķaidīt” pilsonisko savienību, un iegūt maksimāli daudz deputātu vietu saeimā. Es šeit saskatu tikai to. Šīs grupas liberālisms, kas iet pāri malām ir ļoti klaji parādījies Elertes laikraksta Diena politikas virzīšanā tajos laikos. Ar šo darbību tiktu mazinātas, pieklusinātas latviešu valodas, identitātes nostiprināšanas Latvijā. Šī grupa iestājas par liberalizāciju daudzās jomās, kas latviešu tautai ir vitāli svarīgas. Tai skaitā par homoseksuāļu izrādīšanos, reklamu un propogandu un vēl saistība ar naudas maisiem eiropā, it sevišķi Sorosa fondu Latvijā. Es pagaidām esmu piesardzīgs pret Vienotību tikai tāpēc, ka tur būs Meijerovica grupa. “Par labu Latviju” , ko auklē Šlesers, Škēle, saskaņas centra partija un uz vēdera lienošo klāt ZZS.
Žēl! Vienmēr esmu cienījis vēl neatkarīgās Dienas, ar Ēlerti priekšgalā, komandu. Bet tagad…? Kas notiek ja sajauc ievārījuma mucu ar sūdu mucu! …ir divas sūdu mucas.
Tik daudz cilvēku ar politikā neaptraipītu reputāciju, cilvēki-personības, kuri iet politikā idejas dēļ un, kuriem daudzi būtu gatavi noticēt, laikam ir tieši tas, ko vēlētos šobrīd jebkura partija.
Taču reizē ar to, tas laikam būtu nopietns iekšējs pārbaudījums ikvienai, īpaši latviešu, partijai.
Ļoti gribas cerēt, ka nākotnē personiskas ambīcijas neņems virsroku pār kopējo ideju un novēlēt panākumus vēlēšanās!
.
IR pievērsu uzmanību pēc Sanitas “medijistu” aizstāvības izgājiena TV.
Nu jau esmu pat vairākus drukātā formāta žurnālus nopircis un izlasījis. ;))
Tur lasītais zināmā mērā attaisno espektācijas, kuras rodas apskatot IR radošo darboņu sarakstu.
Ne gluži tā ir šeit, netā. Vai kvalitāti tik ļoti ietekmētu to komentētāju pūliņi, kuriem visi vērtējumi aprobežojas ar “zaļš vai citā krāsā”? Kāpēc arī profesionāļu “tonis” šajā vidē kļūst iekrāsotāks? Vai tiešām tas ir “skaitāmkociņu domāšanas” efekts? Vai, atvanojos, ja tā tas nav, tas ir pasūtījums? Vai izdzīvošanas stratēğija?
Kāds sakars komentētājiem ar redakciju? Man arī tavas atziņas ne vienmēr izraisa apbrīnu – re, cik gudri izteicās! Tieši tāpat mani izteikumi daudzos neizraisa sajūsmu. Tikai man nenāk ne prātā vainot tur redakciju.
.
Neiespringsti, Betij!
Man pat prātā nav nācis kādam izpatikt.
Vispār nav jau slikti, ja cilvēks zin, kas viņam patīk vai nepatīk. Vai vismaz domā, ka zin.
Bet tam nevajadzētu traucēt analizēt. Adekvāti uztvert un analizēt. Faktus.
Ja vari to atļauties, nopērc kādu IR eksemplāru. Palasi, un salīdzini ar to pašu autoru izpausmēm te, netā. Ja atšķirību nepamanīsi, tad nepamanīsi. Ja nu tomēr, tad jautājums “Kāpēc?” ir tikai loğisks.
Esmu pirkusi. Un arī nepilnības šeit publicētos rakstos esmu pamanījusi un pat aizrādījusi redakcijai – gan par tendencioziem, ar tādu nelielu skandalozitātes devu, virsrakstiem, gan par trūkstošu informāciju rakstos. Trūkumi tika laboti, gan ne uzreiz – pēc dažām stundām. Bet es neizdaru no tā tik tālejošus spriedumus.
.
Ak, Betij!
Tā jau varēja nojaust – Tu esi Patiesības ministrijas Primitīvo padomu departamenta vadoša darbiniece! Es taču uzminēju, vai ne?
P.S.
Kā gan es tā esmu palaidis garām to iespēju aizrādīt redakcijai???
Kāpēc Elertes grupa izlēma ieiet tieši Pilsoniskās savienības partijas rindās? Es šeit saskatu ne visai “tīrus” nodomus. Jāatzīst, Pilsoniskā savienība ir visai nacionāla partija, ko varētu pielīdzināt partijai Visu Latvijai. Tāpēc jau arī atbalstīja Visu Latvijai ienākšanu Vienotībā. Atšķirība taktikā. Elertes grupai ar visai neskaidru “liberālismu”, iekļaujoties PS partijas rindās ar savu īpašo viedokli un stāju, faktiski PS tiks drupināta no iekšienes, kā nacionāli-konservatīva partija. Šī grupa pēc savas būtības vairāk iederētos SCP un vēl vienā otrā citā partijā. Pēc Elertes grupas ienākšanas PS partijas rindās, tas būs šīs ķēdes vājākais posms, ja neskaita vēl SCP, kuri arī vēlas pārņemt varu un kontroli Vienotībā.
Godīgi sakot….nepatīk tas rāmis – tikai tad, ja esi partijā…esi rīcībspējīgs pilsonis….kaut kā neveikli sanāk, ja neesi partijnieks…tad vari tikai ūdeni pienest partijas biedriem…nav iespēju piedalīties procesos….dzirdu jau iebildes – ir, ir iespējas….bet tā – zemākas kastas sajūta…. nepamet….
Viss ir ļot pareizi un vienkārši :) Politikā nekas nevar būt sliktāks par neprognozējamu brīvdomātāju. No tādiem es kā vēlētājs varu sagaidīt visnegaidītākās lietas un tāpēc vēlētos turēties pēc iespējas tālāk. Sevišķi, ja viņš pats sevi uztver kā radošu, inteliģentu utt personību :)
Partijas “rāmis” man kā vēlētājam dod vismaz kaut kādu garantiju un sapratni par ko tad es vēlēšanās atdodu savu balsi.
Un tomēr…ja es atbalstu konkrētu partiju…. darbojos un piedalos viņu aktivitātes…tātad es jau esmu saistīta ar šo konkrēto spēku….bet vienalga man nepieciešamas sakas?….ar savu ciešo pārliecību par konkrētas partijas biedru Tu nekad neesi aplauzies?….cik mums tādu staiguļu ir Saeimā….partijas piederība ierobežoja viņu prāta spējas vai kustēšanās brīvību?…tad par ko ir runa?….Ja būtu pieņemts likums – sasaukuma laikā maini partiju – noliec mandātu…tad par to varētu runāt….bet tagad?
Patiesībā jau, ejot uz vēlēšanām, es balsoju par partiju, piedalos frakciju spēku samēru pārdalē starp 100 krēsliem, bet par tiem staigātājiem Tev ir taisnība, lai gan, no otras puses, teiksim oranžos staigātājus var saprast arī. Nav dzirdēts, ka deputāts no JL pārietu uz TP :))
.
Vai Tu, rinķī apkārt, nepamanīji, ka zanE runā par procesiem un sakarībām kā tādiem? Nereducējot tos uz konkrētām partijām vai personām.
Nezinu kā tagad, bet savulaik bērniem bija skaitāmkociņi. Tā viņi mācījās saskaitīt un atņemt. Pieaugot attīstīja arī abstrakto domāšanu. Visiem tas nav izdevies.
varbūt ka tā :Vai Tu, rinķī apkārt, nepamanīji, ka zanE runā par procesiem un sakarībām kā tādiem? +++Zanes domu sapratu, tavas frāzes, piedod – nē :) Ir lietas kur ar apstraktu domāšanu var iebraukt grāvi, un viena no tām ir politika
Kā manas dzīves kvalitāte mainīsies, ja es iestāšos partijā…..nosauc 5 iemeslus, kāpēc man tas būtu jādara…vai es kļūšu labāka?….kas manā ikdienā mainīsies, ja kļūšu par partijas biedri (brr, cik šausmīgi skan)…un ja es to nedaru – kas tad es esmu?….zemākas kārtas radījums?
Ja man vajadzētu stāties kādā partijā, es laikam tomēr izvērtētu ne tikai programmas, bet arī personības, kas nosaka toni, un Sandra Kalniete man būtu kā milzīgs stopsignāls… Es ticu sensenajai tautas gudrībai: tas, kurš ir nodevis vienu reizi, nodos arī nākamo reizi, un, runājot morāles kategorijās, nodevība ir viena no pretīgākajām rakstura īpašībām.
Nesodi un, arī Tevi nesodīs:) JL šķelšanās, no distances skatoties, man tagad izskatās kā gāganu kari – dāmu ambīcijas. Biju sašutis par Titava islēgšanu, lai gan zināju par viņa pastāvīgiem tusiņiem ar kampējiem. Šodien redzams, ka tas bija pareizs lēmums. Vai ne tā?:)
Ino, es tomēr uzskatu, ka nodevība ir un paliek nodevība neatkarīgi no tās cēloņa: vēlmes ēst lasi, nevis reņģes, vai vēlmes spēlēt pirmo vijoli par katru cenu. Par Tītava izslēgšanu neizteikšos, jo man trūkst informācijas, bet viens gan man ir skaidrs – es balsošu par Vienotību, jo citas alternatīvas neredzu, taču izsvītrošu visus PS un JL kandidātus.
vai mēs nedzīvojam kādā pašu izdomātās konservu bundžas iekšpusē? man bija 3-4 sarunas ar cilvēkiem no tautas. Viens taisījas par miljonāriem balsot, otrs baigi nocemmējies uz Zviedriju, grūti bija saprast kāpēc, iespējams paņēmis bankā aizdevumu, teica ka uz vēlēšanām nemaz neiešot un ka vispār esot Latvija jāpametot. Klausoties uz tādiem mati ceļās stāvus, miesa pārklājās ar zosādu un miegs nenāk naktīs un sirdstrieka tuvojās. Kaut parādītos kāds viedais populists kurš mācētu runāt to ko viņi grib dzirdēt [lembergs ļoti labs, talantīgs tikai nepieder mūsu novirzei] un iejūsminātu viņus un virzītu, kur? tur kur vajag!
Tā viņš ir, dzīvojam gan… Es, protams, esmu par šiem labajiem Vienotības cilvēkiem, taču ir viena problēma – visa viņu komunikācija ar vēlētājiem ir vērsta uz to sabiedrības daļu, kas šā vai tā balsos par viņiem. Pārāk ‘elitāri’, pārāk pieklājīgi. Bet vajadzīgs ir nedaudz kvalitatīva populisma, lai piesaistītu kaut daļu, kuri citādāk balsos par miljonāriem masīvas kampaņas rezultātā. Tas esošo Vienotības elektorātu neatgrūstu, jo citu variantu tāpat īsti nav.
Interesanti kā šodien jūtas Ēlertes domu biedri?
Kādreiz padomju laikā kafejnīcā satiku paziņu, kurš ļoti pacilāts uzsauca konjaku. Kad apvaicājos, vai šis vinnējis loterijā, saņēmu atbildi, ka šī ir viņa mūža laimīgākā diena – viņš esot uzņemts partijā!:)
Domaāju, ka tas jau kautkur dzirdēts un redzēts. Labi sen. Vienbalsība. Kas bēdīgākais – izskatās, ka eleristi, izvēlties kamieli, kam sēsties mugurā, domājuši par kupra lielumu. Galu galā, kas tie eleristi īsti ir. Passules lāpītāji. Politiskās spēles bandinieki.
Ino: Kas tas Tev pēkšņi par salīdzinājumu? :) Tā saucamajā “lietussargu grupā” :), cik vienu otru es pēc “publiskās sejas” esmu iepazinis, ir pietiekoši, man liekas, neatkarīgi cilvēki, lai pieņemtu, ka tā ir viņu apzināta un brīva izvēle.
Bet par to, vai viņi ir lasījuši PS programnmu, kā es te lasu vienā komentā, tas gandrīz skan kā apvainojums. Kā pēc mēs gribam politisku apvienību redzēt tikai un vienīgi pēc sava “ģīmja un līdzības” ? :)
Kas tas Tev pēkšņi par salīdzinājumu? :)
___________________________
Vai tad pajokot vairs nedrīkst? Lai gan šobrīd balsotu tieši par PS, es viņus neuzskatu par “laikmeta prātu, godu un sirdsapziņu”:) Piedod, ja vari:)
īstenībā, es būtu izvēlējies JL.
Vai arī sadalījies kaut kā proporcionāli.
Manuprāt, tas var stipri saasināt cīņu par vietām vienotības sarakstos PS ietvaros.
Ja man būtu tekšana – ieliktu sarakstos praktiski visus jaunatnācējus pirmos, bet, daudzus no “vecajiem” PS biedriem, īpaši tos, kas jau sašķēluši JL, pabīdītu malā.
Jā, par to prezidentālo valsti – tiešām PS tāds pats viedoklis, kā Ēķim un Co?
Tiešām no sirds ticat, ka tas Latvijai vajadzīgs?
Atkārtošos ar jautājumu lietussargu grupiņai – vai viņi ir lasījuši PS programmu un piekrīt tajā rakstītajam par prezidentālu valsti. Šis ir ļoti svarīgs jautājums vēlētājiem, lai nolemtu, par ko balsot (vai nebalsot).
Iesaku atvērt PS mājaslapu un izlasīt. Tur nav ne vārda par prezidentālu valsti.;) Tur rakstīts; Valsts prezidenta ievēlēšana vispārējās, tiešās vēlēšanās un viņa pilnvaru saprātīga paplašināšana, saglabājot Latvijas kā parlamentāras valsts iekārtu.
Dzeri! Piekristu, ja tas skar šo saeimu, bet ja ir paredzama situācija “s to4nostju do naoborot”? “Ļaunais” prezidents un demokrātiska darbotiesspējīga saeima?
Nav tik vienkārši.
Komentāri (56)
guna 16.06.2010. 14.21
Mani mulsina Meijerovica grupas kopēja iestāšanās Pilsoniskajā savienībā. Mēģināšu paskaidrot. Manī ir šīs pamatotās aizdomas, ka šī grupa grib “atšķaidīt” pilsonisko savienību, un iegūt maksimāli daudz deputātu vietu saeimā. Es šeit saskatu tikai to. Šīs grupas liberālisms, kas iet pāri malām ir ļoti klaji parādījies Elertes laikraksta Diena politikas virzīšanā tajos laikos. Ar šo darbību tiktu mazinātas, pieklusinātas latviešu valodas, identitātes nostiprināšanas Latvijā. Šī grupa iestājas par liberalizāciju daudzās jomās, kas latviešu tautai ir vitāli svarīgas. Tai skaitā par homoseksuāļu izrādīšanos, reklamu un propogandu un vēl saistība ar naudas maisiem eiropā, it sevišķi Sorosa fondu Latvijā. Es pagaidām esmu piesardzīgs pret Vienotību tikai tāpēc, ka tur būs Meijerovica grupa. “Par labu Latviju” , ko auklē Šlesers, Škēle, saskaņas centra partija un uz vēdera lienošo klāt ZZS.
0
sarmite_ivbule 04.06.2010. 15.03
Žēl! Vienmēr esmu cienījis vēl neatkarīgās Dienas, ar Ēlerti priekšgalā, komandu. Bet tagad…? Kas notiek ja sajauc ievārījuma mucu ar sūdu mucu! …ir divas sūdu mucas.
0
dagne7 04.06.2010. 14.24
Tik daudz cilvēku ar politikā neaptraipītu reputāciju, cilvēki-personības, kuri iet politikā idejas dēļ un, kuriem daudzi būtu gatavi noticēt, laikam ir tieši tas, ko vēlētos šobrīd jebkura partija.
Taču reizē ar to, tas laikam būtu nopietns iekšējs pārbaudījums ikvienai, īpaši latviešu, partijai.
Ļoti gribas cerēt, ka nākotnē personiskas ambīcijas neņems virsroku pār kopējo ideju un novēlēt panākumus vēlēšanās!
0
lailabidzane 04.06.2010. 09.43
.
IR pievērsu uzmanību pēc Sanitas “medijistu” aizstāvības izgājiena TV.
Nu jau esmu pat vairākus drukātā formāta žurnālus nopircis un izlasījis. ;))
Tur lasītais zināmā mērā attaisno espektācijas, kuras rodas apskatot IR radošo darboņu sarakstu.
Ne gluži tā ir šeit, netā. Vai kvalitāti tik ļoti ietekmētu to komentētāju pūliņi, kuriem visi vērtējumi aprobežojas ar “zaļš vai citā krāsā”? Kāpēc arī profesionāļu “tonis” šajā vidē kļūst iekrāsotāks? Vai tiešām tas ir “skaitāmkociņu domāšanas” efekts? Vai, atvanojos, ja tā tas nav, tas ir pasūtījums? Vai izdzīvošanas stratēğija?
4
ievuliitis > lailabidzane 04.06.2010. 10.56
Kāds sakars komentētājiem ar redakciju? Man arī tavas atziņas ne vienmēr izraisa apbrīnu – re, cik gudri izteicās! Tieši tāpat mani izteikumi daudzos neizraisa sajūsmu. Tikai man nenāk ne prātā vainot tur redakciju.
0
lailabidzane > lailabidzane 04.06.2010. 11.49
.
Neiespringsti, Betij!
Man pat prātā nav nācis kādam izpatikt.
Vispār nav jau slikti, ja cilvēks zin, kas viņam patīk vai nepatīk. Vai vismaz domā, ka zin.
Bet tam nevajadzētu traucēt analizēt. Adekvāti uztvert un analizēt. Faktus.
Ja vari to atļauties, nopērc kādu IR eksemplāru. Palasi, un salīdzini ar to pašu autoru izpausmēm te, netā. Ja atšķirību nepamanīsi, tad nepamanīsi. Ja nu tomēr, tad jautājums “Kāpēc?” ir tikai loğisks.
0
ievuliitis > lailabidzane 04.06.2010. 18.25
Esmu pirkusi. Un arī nepilnības šeit publicētos rakstos esmu pamanījusi un pat aizrādījusi redakcijai – gan par tendencioziem, ar tādu nelielu skandalozitātes devu, virsrakstiem, gan par trūkstošu informāciju rakstos. Trūkumi tika laboti, gan ne uzreiz – pēc dažām stundām. Bet es neizdaru no tā tik tālejošus spriedumus.
0
lailabidzane > lailabidzane 04.06.2010. 18.42
.
Ak, Betij!
Tā jau varēja nojaust – Tu esi Patiesības ministrijas Primitīvo padomu departamenta vadoša darbiniece! Es taču uzminēju, vai ne?
P.S.
Kā gan es tā esmu palaidis garām to iespēju aizrādīt redakcijai???
0
guna 04.06.2010. 09.30
Kāpēc Elertes grupa izlēma ieiet tieši Pilsoniskās savienības partijas rindās? Es šeit saskatu ne visai “tīrus” nodomus. Jāatzīst, Pilsoniskā savienība ir visai nacionāla partija, ko varētu pielīdzināt partijai Visu Latvijai. Tāpēc jau arī atbalstīja Visu Latvijai ienākšanu Vienotībā. Atšķirība taktikā. Elertes grupai ar visai neskaidru “liberālismu”, iekļaujoties PS partijas rindās ar savu īpašo viedokli un stāju, faktiski PS tiks drupināta no iekšienes, kā nacionāli-konservatīva partija. Šī grupa pēc savas būtības vairāk iederētos SCP un vēl vienā otrā citā partijā. Pēc Elertes grupas ienākšanas PS partijas rindās, tas būs šīs ķēdes vājākais posms, ja neskaita vēl SCP, kuri arī vēlas pārņemt varu un kontroli Vienotībā.
1
vismantsk > guna 04.06.2010. 12.47
Kas Tev liek domāt, ka SCP “Vienotībā” vēlas pārņemt varu un kontroli?
0
mtz80 04.06.2010. 09.14
Nav PS tāds viedoklis.
0
janis_lasmanis1 04.06.2010. 08.25
Priecājos ka lēmums pieņemts un tagad novēlu radošumu un dinamiku.
0
andris902 04.06.2010. 08.07
Godīgi sakot….nepatīk tas rāmis – tikai tad, ja esi partijā…esi rīcībspējīgs pilsonis….kaut kā neveikli sanāk, ja neesi partijnieks…tad vari tikai ūdeni pienest partijas biedriem…nav iespēju piedalīties procesos….dzirdu jau iebildes – ir, ir iespējas….bet tā – zemākas kastas sajūta…. nepamet….
9
buchamona > andris902 04.06.2010. 08.33
Viss ir ļot pareizi un vienkārši :) Politikā nekas nevar būt sliktāks par neprognozējamu brīvdomātāju. No tādiem es kā vēlētājs varu sagaidīt visnegaidītākās lietas un tāpēc vēlētos turēties pēc iespējas tālāk. Sevišķi, ja viņš pats sevi uztver kā radošu, inteliģentu utt personību :)
Partijas “rāmis” man kā vēlētājam dod vismaz kaut kādu garantiju un sapratni par ko tad es vēlēšanās atdodu savu balsi.
0
andris902 > andris902 04.06.2010. 08.42
Un tomēr…ja es atbalstu konkrētu partiju…. darbojos un piedalos viņu aktivitātes…tātad es jau esmu saistīta ar šo konkrēto spēku….bet vienalga man nepieciešamas sakas?….ar savu ciešo pārliecību par konkrētas partijas biedru Tu nekad neesi aplauzies?….cik mums tādu staiguļu ir Saeimā….partijas piederība ierobežoja viņu prāta spējas vai kustēšanās brīvību?…tad par ko ir runa?….Ja būtu pieņemts likums – sasaukuma laikā maini partiju – noliec mandātu…tad par to varētu runāt….bet tagad?
0
buchamona > andris902 04.06.2010. 08.49
Patiesībā jau, ejot uz vēlēšanām, es balsoju par partiju, piedalos frakciju spēku samēru pārdalē starp 100 krēsliem, bet par tiem staigātājiem Tev ir taisnība, lai gan, no otras puses, teiksim oranžos staigātājus var saprast arī. Nav dzirdēts, ka deputāts no JL pārietu uz TP :))
0
garausiitis > andris902 04.06.2010. 09.23
Jūrmalas Domē pat vairāki pārgāja uz TP .
0
lailabidzane > andris902 04.06.2010. 09.29
.
Vai Tu, rinķī apkārt, nepamanīji, ka zanE runā par procesiem un sakarībām kā tādiem? Nereducējot tos uz konkrētām partijām vai personām.
Nezinu kā tagad, bet savulaik bērniem bija skaitāmkociņi. Tā viņi mācījās saskaitīt un atņemt. Pieaugot attīstīja arī abstrakto domāšanu. Visiem tas nav izdevies.
0
v-auto > andris902 04.06.2010. 11.28
Par abstrakto domaashanu labs :) +10
0
vismantsk > andris902 04.06.2010. 12.41
Un kas liedz iestāties partijā? Ja vēlies piedalīties, nevis sēdēt malā, tad droši – izvēlies tīkamāko partiju un stājies iekšā!;-)
0
buchamona > andris902 04.06.2010. 13.15
varbūt ka tā :Vai Tu, rinķī apkārt, nepamanīji, ka zanE runā par procesiem un sakarībām kā tādiem? +++Zanes domu sapratu, tavas frāzes, piedod – nē :) Ir lietas kur ar apstraktu domāšanu var iebraukt grāvi, un viena no tām ir politika
0
andris902 > andris902 04.06.2010. 18.05
Kā manas dzīves kvalitāte mainīsies, ja es iestāšos partijā…..nosauc 5 iemeslus, kāpēc man tas būtu jādara…vai es kļūšu labāka?….kas manā ikdienā mainīsies, ja kļūšu par partijas biedri (brr, cik šausmīgi skan)…un ja es to nedaru – kas tad es esmu?….zemākas kārtas radījums?
0
::Vai cis :: 04.06.2010. 06.02
Ja man vajadzētu stāties kādā partijā, es laikam tomēr izvērtētu ne tikai programmas, bet arī personības, kas nosaka toni, un Sandra Kalniete man būtu kā milzīgs stopsignāls… Es ticu sensenajai tautas gudrībai: tas, kurš ir nodevis vienu reizi, nodos arī nākamo reizi, un, runājot morāles kategorijās, nodevība ir viena no pretīgākajām rakstura īpašībām.
5
dro > ::Vai cis :: 04.06.2010. 09.52
Nesodi un, arī Tevi nesodīs:) JL šķelšanās, no distances skatoties, man tagad izskatās kā gāganu kari – dāmu ambīcijas. Biju sašutis par Titava islēgšanu, lai gan zināju par viņa pastāvīgiem tusiņiem ar kampējiem. Šodien redzams, ka tas bija pareizs lēmums. Vai ne tā?:)
0
::Vai cis :: > ::Vai cis :: 04.06.2010. 10.11
Ino, es tomēr uzskatu, ka nodevība ir un paliek nodevība neatkarīgi no tās cēloņa: vēlmes ēst lasi, nevis reņģes, vai vēlmes spēlēt pirmo vijoli par katru cenu. Par Tītava izslēgšanu neizteikšos, jo man trūkst informācijas, bet viens gan man ir skaidrs – es balsošu par Vienotību, jo citas alternatīvas neredzu, taču izsvītrošu visus PS un JL kandidātus.
0
v-auto > ::Vai cis :: 04.06.2010. 11.19
ineseg. Kas tad paliks tavaa sarakstaa? :)
0
dro > ::Vai cis :: 04.06.2010. 11.22
Nu ir pienākusi tā reize, kad mūsu domas atšķiras kardināli.
0
::Vai cis :: > ::Vai cis :: 05.06.2010. 16.01
Ralf, manā sarakstā paliks tikai SCP, vai Tu pieļauj citu iespēju?
0
Driimeris 04.06.2010. 01.16
deja vu- ģenerālsekretāra priekšlikums tika pieņemts vienbalsīgi, kam sekoja ilgstošas ovācijas…
0
janis_ozols 03.06.2010. 23.52
Vislabākie vēlējumi Ēlertei, Čigānei, PS un Vienotībai. Veiksmi!
0
dace_ampermane 03.06.2010. 23.16
pavisam nē
3
lailabidzane > dace_ampermane 03.06.2010. 23.19
.
Bet pats tā kā no tautas tomēr ne visai, ko?
Tad jau būsi mākslīgais intelekts, vai ne?
0
dro > dace_ampermane 03.06.2010. 23.29
Ko tik īdzīgs? Žīdi ūdeni noslēdza?
0
lailabidzane > dace_ampermane 03.06.2010. 23.35
.
Tu, Ino, klejotāja advokāts būtu?
Saki, ka viņš pats tāds nespējīgs?
0
dace_ampermane 03.06.2010. 23.09
vai mēs nedzīvojam kādā pašu izdomātās konservu bundžas iekšpusē? man bija 3-4 sarunas ar cilvēkiem no tautas. Viens taisījas par miljonāriem balsot, otrs baigi nocemmējies uz Zviedriju, grūti bija saprast kāpēc, iespējams paņēmis bankā aizdevumu, teica ka uz vēlēšanām nemaz neiešot un ka vispār esot Latvija jāpametot. Klausoties uz tādiem mati ceļās stāvus, miesa pārklājās ar zosādu un miegs nenāk naktīs un sirdstrieka tuvojās. Kaut parādītos kāds viedais populists kurš mācētu runāt to ko viņi grib dzirdēt [lembergs ļoti labs, talantīgs tikai nepieder mūsu novirzei] un iejūsminātu viņus un virzītu, kur? tur kur vajag!
2
lailabidzane > dace_ampermane 03.06.2010. 23.13
.
…ak tad ar cilvēkiem no tautas…
Pats sēdi būrī, ZOO galvenajā ejā?
0
KristapsRocans > dace_ampermane 04.06.2010. 01.13
Tā viņš ir, dzīvojam gan… Es, protams, esmu par šiem labajiem Vienotības cilvēkiem, taču ir viena problēma – visa viņu komunikācija ar vēlētājiem ir vērsta uz to sabiedrības daļu, kas šā vai tā balsos par viņiem. Pārāk ‘elitāri’, pārāk pieklājīgi. Bet vajadzīgs ir nedaudz kvalitatīva populisma, lai piesaistītu kaut daļu, kuri citādāk balsos par miljonāriem masīvas kampaņas rezultātā. Tas esošo Vienotības elektorātu neatgrūstu, jo citu variantu tāpat īsti nav.
0
dro 03.06.2010. 22.43
Interesanti kā šodien jūtas Ēlertes domu biedri?
Kādreiz padomju laikā kafejnīcā satiku paziņu, kurš ļoti pacilāts uzsauca konjaku. Kad apvaicājos, vai šis vinnējis loterijā, saņēmu atbildi, ka šī ir viņa mūža laimīgākā diena – viņš esot uzņemts partijā!:)
5
ivetao2007 > dro 03.06.2010. 22.52
Domaāju, ka tas jau kautkur dzirdēts un redzēts. Labi sen. Vienbalsība. Kas bēdīgākais – izskatās, ka eleristi, izvēlties kamieli, kam sēsties mugurā, domājuši par kupra lielumu. Galu galā, kas tie eleristi īsti ir. Passules lāpītāji. Politiskās spēles bandinieki.
0
buchamona > dro 03.06.2010. 22.54
Ino: Kas tas Tev pēkšņi par salīdzinājumu? :) Tā saucamajā “lietussargu grupā” :), cik vienu otru es pēc “publiskās sejas” esmu iepazinis, ir pietiekoši, man liekas, neatkarīgi cilvēki, lai pieņemtu, ka tā ir viņu apzināta un brīva izvēle.
Bet par to, vai viņi ir lasījuši PS programnmu, kā es te lasu vienā komentā, tas gandrīz skan kā apvainojums. Kā pēc mēs gribam politisku apvienību redzēt tikai un vienīgi pēc sava “ģīmja un līdzības” ? :)
0
andrejs_kirsis > dro 03.06.2010. 22.56
Pasaules lāpītāji un Antiņi to dzīvi uz augšu virza, Ne jau visi, bet kādam izdodas.
0
dro > dro 03.06.2010. 23.18
Kas tas Tev pēkšņi par salīdzinājumu? :)
___________________________
Vai tad pajokot vairs nedrīkst? Lai gan šobrīd balsotu tieši par PS, es viņus neuzskatu par “laikmeta prātu, godu un sirdsapziņu”:) Piedod, ja vari:)
0
buchamona > dro 03.06.2010. 23.59
Nu, ja tā, tad piedodu :)))
0
mary75 03.06.2010. 21.58
īstenībā, es būtu izvēlējies JL.
Vai arī sadalījies kaut kā proporcionāli.
Manuprāt, tas var stipri saasināt cīņu par vietām vienotības sarakstos PS ietvaros.
Ja man būtu tekšana – ieliktu sarakstos praktiski visus jaunatnācējus pirmos, bet, daudzus no “vecajiem” PS biedriem, īpaši tos, kas jau sašķēluši JL, pabīdītu malā.
Jā, par to prezidentālo valsti – tiešām PS tāds pats viedoklis, kā Ēķim un Co?
Tiešām no sirds ticat, ka tas Latvijai vajadzīgs?
2
dro > mary75 03.06.2010. 22.36
PS tikai ierosina prezidentu vēlēt pilsoņiem nevis saeimai. Nekāda prezidentāla valsts.
0
džedajs, viesulis > mary75 04.06.2010. 11.15
Dzeris 49. Es Tev piekrītu. Mani sāk vajāt doma, ka eksistē vēl Kalnietes- Godmaņa protokola pielikums (slepenais).
0
Sviitijs 03.06.2010. 21.36
Atkārtošos ar jautājumu lietussargu grupiņai – vai viņi ir lasījuši PS programmu un piekrīt tajā rakstītajam par prezidentālu valsti. Šis ir ļoti svarīgs jautājums vēlētājiem, lai nolemtu, par ko balsot (vai nebalsot).
3
Ilgvar's > Sviitijs 04.06.2010. 01.07
Iesaku atvērt PS mājaslapu un izlasīt. Tur nav ne vārda par prezidentālu valsti.;) Tur rakstīts; Valsts prezidenta ievēlēšana vispārējās, tiešās vēlēšanās un viņa pilnvaru saprātīga paplašināšana, saglabājot Latvijas kā parlamentāras valsts iekārtu.
0
mary75 > Sviitijs 04.06.2010. 10.08
Ja ar pilnvaru paplašināšanu domāta tikai iespēja atlaist saeimu bez referenduma, es piekristu.
0
ievuliitis > Sviitijs 04.06.2010. 10.48
Dzeri! Piekristu, ja tas skar šo saeimu, bet ja ir paredzama situācija “s to4nostju do naoborot”? “Ļaunais” prezidents un demokrātiska darbotiesspējīga saeima?
Nav tik vienkārši.
0
lailabidzane 03.06.2010. 21.08
.
Uzpurņi tagad ir modē.
0