Bijušais Ēlertes padomnieks iestājas Lindermana partijā

92

Komentāri (92)

astra_ozo 27.08.2012. 23.11

Iesaku visiem naivajiem, un ne tik naivajiem, latviešu liberastiem palasīt Latvijas krievu “inteliģentu” klubiņa IMHO ļv rakstus un komentus zem tiem. Varbūt tad kaut kas, kaut nedaudz kļūs skaidrāks… :)

0
0
Atbildēt

1

    Juris > astra_ozo 28.08.2012. 08.20

    Paldies Andza, links noderēja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

māsa 27.08.2012. 21.39

Stāties partijā taču ir brīva izvēle! Tāpēc nosodīt?
Kādreiz teica, ka tikai komunistiem piemītot vienvirziena taisna domāšana. Palasot komentārus, sāc saprast, kāpēc Latvijā savulaik tik daudz komunistiskās partijas biedru bija. Nekas nav mainījies, varbūt tikai āda otrāda.

+1
-1
Atbildēt

2

    Egitazz > māsa 28.08.2012. 00.28

    vēl trakāk -skaļākie patrioti bija arī ļoti aktīvi komunisti, piemēram, Tabūns vai Vaidere

    arī dažiem citiem stils ir kā norūdītiem komjauniešiem, tikai ja agrāk dedzīgi nosodīja Rietumu imperiālistisko garu, tagad – Krievijas autoritatīvo garu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Juris > māsa 28.08.2012. 08.13

    Palasot Berdjajeva argumentus Imhoclub.lv, rodas jautājums par šī kunga attīstības līmeni. Jebkuram ir tiesības ieņemt aizvainota bērna pozu, tomēr, ja viņš sevi pieskaita humanitāras ievirzes inteliģencei, būtu jāpadomā arī par pašanalīzi. :)
    To es saku, vienlaicīgi atbildot uz Jūsu replikām par latviešu komentāru lomu Jūsu platformas noteikšanā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 27.08.2012. 17.56

Dāmas un kungi, tikai mieru! Un izbeidziet to pasākumu saukt par Lindermana partiju. Sauksim to īstajā vārdā – putiniskā režīma politprojekts kaimiņvalstu destabilizācijai. Vēl nekas traks nav noticis (pagaidām). Lai Berdņikova kungs stājas, kurā legālā organizācijā viņam tīk, Latvijā tas ir atļuts. Viss atkarīgs no mums un mūsu pašu (elites) uzvedības. Ja tā būs miegaina, pastulba (Krievijas modeļa nožēlojama kopija) un mēs būsim spējīgi vienīgi uz pastulbu gānīšanos, nebūs labi. Lindermana kunga uzvedība ir tipiska ar globālu un epohālu misiju slimojošiem indivīdiem, kuriem nepielīp cilvēces kultūras vērtības, kuri tās ar nedabisku enerģiju un spēku cenšas nomainīt ar savām individuālajām vērtībām. Visi, kuri nevēlas pieņemt šo nomaiņu, tiek pasludināti par nepilnvērtīgiem un iznīcībai pakļaujamiem. Jo kā gan citādi Lindemana kungs saplūda ar “gara radiniekiem” – nacionālboļševikiem un viņa vadoni – murgotāju Ļimonovu. Vai esiet pazīstami ar viņu idejām?

+7
0
Atbildēt

0

janazakovica 27.08.2012. 17.01

kartejais zidu purns kurs ari grib parstavet krievu intreses..

+1
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 27.08.2012. 14.59

“Neskatoties uz riskiem, kas pastāv gan man, gan manai ģimenei, es publiski paziņoju par savu lēmumu iestāties partijā “Par dzimto valodu”, kas ir zināmā mērā protesta akcija,” saka Berdņikovs. ”
Klaji nekaunīgi meli. Neviens Latvijas valstiskuma apšaubītājs, neviens Latvijas vēstures falsificētājs, neviens, kas diendienā publiski pauž Latvijai un latviešiem, visiem valsts patriotiem aizvainojošas ķengas, nav pat vienkārši pa purnu par savām cūcībām un nelietībām dabūjis, ne matiņš no viņu galvām nav nokritis. Vakar bija bezmaz vai pirmais “IR” vēsturē gadījums, kad ciklopa komentārs tika izdzēsts, pēc tam, kad viņš izņirgājās par valsts himnu. Par valsti, latviešiem un valodu viņš netraucēti ņirgājās diendienā. Vai tas kaut reizi sagādāja viņam kaut mazākās nepatikšanas? Kaut vai publisli izteiktu aizrādījumu no redakcijas?
Es sagaidu, ka Berdņikova meli tiks atspēkoti no drošības iestāžu vadītāju puses – ar konkrētiem piemēriem un skaitļiem – vai Latvijā kādam ir nacies ciest par pretvalstisku darbību un mudinājumiem uz nacionālo naidu.

+14
-1
Atbildēt

11

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 27.08.2012. 15.18

    ——-betijacelmale (..)
    Vakar bija bezmaz vai pirmais “IR” vēsturē gadījums, kad ciklopa komentārs tika izdzēsts, pēc tam, kad viņš izņirgājās par valsts himnu.
    ==============================================================================
    Škandāls ap pravieša Muhameda karikatūrām vēl nav beidzies…..

    http://www.youtube.com/watch?v=-P6QDv0jOoU

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 27.08.2012. 15.49

    Un ko? Paskaidrosi, kāds tam sakars ar manis rakstīto? Pravietim Muhamēdam un karikatūrām?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 27.08.2012. 15.50

    Neviens Latvijas valstiskuma apšaubītājs, neviens Latvijas vēstures falsificētājs, neviens, kas diendienā publiski pauž Latvijai un latviešiem, visiem valsts patriotiem aizvainojošas ķengas, nav pat vienkārši pa purnu par savām cūcībām un nelietībām dabūjis, ne matiņš no viņu galvām nav nokritis..
    ________________—

    drīzāk ja pie mums izskatās kā:
    …“The only sign which I saw anywhere of an oppressed minority was in a certain town, which shall remain nameless and which is a hotbed of anti-government agitation. There the minority of Czechs and democratic Germans are considerably terrorized by the dominant clique. Victimization for political views is common, and an unemployed man or woman finds it wiser in order to obtain employment to profess at least allegiance to the opposition German part…
    http://www.radio.cz/en/section/archives/rising-tensions-in-the-sudetenland-1

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ievuliitis 27.08.2012. 15.57

    Elertes kundzei jāiet kartupeļus mizot. Cietumu virtuvēs trūkstot strādnieku. Jau milzīgas naudas nomešana zemā par to, lai aziatus pataisītu par eiropeiešiem, ir noziedzīga. Pieņemt tādā kantori vēl atklātu Latvijas un latvie;šu ienaidnieku, ir Elertes smags kritiens sovetu izraktajās bedrēs. Šai vizdegunīgajai karjeristei nav vietas poltiskajā galmā, kad bija izveidojies padomijas laikos un arī tagad. Interesanti vai Elerte sastāvāja LKP?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Mīļā, lācis > ievuliitis 27.08.2012. 15.59

    Neskatoties uz riskiem, kas pastāv gan man, gan manai ģimenei…

    Kā par tik nopietnām lietām var tik falši pļurkstēt?…
    Ja Latvijā bija apdraudētas ģimenes, tad tas bija PSRS okupācijas laikā – laikā, kad latviešu ģimenes tika izsūtītas uz Sibīriju un iznīcinātas. Tad tika iepludināti krievi, kuru pēcteči tagad atkal negrib ļaut latvietim mierīgi dzīvot savā Latvijā!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 27.08.2012. 16.17

    ——-
    Tepat uz vietas nacisti sev ‘dzīves telpu atbrīvoja’ – garās diskusijās ar PSRS pilsoņiem neielaidās:

    ‘Pirms 70 gadiem notika Rumbulas traģēdija – lielākā ebreju masveida iznīcināšanas akcija nacionālsociālistiskās Vācijas okupētajā Latvijā. 1941.gada 30.novembrī un 8.decembrī Rīgas pievārtē Rumbulā vācu SS, SD un policijas spēki ar latviešu SD un policijas atbalstu brutāli noslepkavoja 25 000 cilvēku.’

    http://www.ir.lv/2011/12/1/okupacijas-muzeja-izstade-par-latvijas-ebreju-lielako-tragediju

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 27.08.2012. 16.22

    —-betijacelmale Un ko? Paskaidrosi, kāds tam sakars ar manis rakstīto? Pravietim Muhamēdam un karikatūrām?
    ==============================================================================
    Pievienojies,- seko vārda brīvības paudēja piemēram, tad uzzināsi:

    Lāšs Vilks pievienojies “Facebook” interešu grupai “Nogalināt Lāšu Vilku”

    http://www.diena.lv/sabiedriba/arvalstis/lass-vilks-pievienojies-facebook-interesu-grupai-nogalinat-lasu-vilku-737306

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 27.08.2012. 16.36

    Es nejūtu apdraudējumu savai vārda brīvībai šeit Latvijā. Neuzskatu par vajadzīgu sekot tavam aicinājumam.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > ievuliitis 27.08.2012. 17.38

    Вам нужно больше читать русскую прессу, тогда бы вы знали, что Латвияс Авизе хотела добиться увольнения Бердникова с работы или по крайней мере его наказания за то, что он сказал: “Латышам и русским вместе больше не сойтись”. И уже в ответ на это давление Андрей Бердников вступил в партию Линдермана.

    Теперь будет, кому поставить плюс на выборах в Рижскую думу в списке партии Линдермана “За родной язык”. Бердникову, конечно. Он поставит националистов на место.

    А там, глядишь, и сейм. Латыши же сделали такую систему, когда, если тебя избирают депутатом, то ты начинаешь жить при коммунизме. Пенсия до конца дней и полное государственное обеспечение. Красные латышские стрелки могли бы гордиться.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 27.08.2012. 19.30

    bet ar dazu pussystu riotu dzivibam var

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 27.08.2012. 21.38

    skan kaa no muzigo elles ugunu un satanisko izdzimtenu administatora..

    0
    0
    Atbildēt

    0

gliters 27.08.2012. 14.29

Aldis

Laba doma.

+8
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 27.08.2012. 14.02

ХОрошая история, и Бердников ее рассказывает не латышам, м мировому сообществу. Пусть оно знает, какие дикари находятся в Латвии у власти: националистические, ограниченные. Короче, Бердников поставил Латвию в угол. Пускай постоит, подумает.

+1
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dace_roze_lmt_lv 27.08.2012. 15.11

    ——
    поставил (..)в угол.
    ==============================================================================
    ‘ Кто, по-вашему, этот мощный старик? Не говорите, вы не можете этого знать. Это — гигант мысли, отец русской демократии и особа, приближенная к императору.’

    Nerimstoši aplausi, publika sajūsmā…..Klasika….

    http://www.youtube.com/watch?v=aCqTwXTnb_4

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 27.08.2012. 13.29

Viss tas šeit notiek absolūti likumsakarīgi un mēs paši pie tā esam vainīgi. Ja mēs cienītu sevi un mīlētu savu mātes valodu, ja to lietotu arī krievu klātbūtnē, tad krievi nevarēti izrādīt savu pārākumu nerunājot latviski, kaut to prot un var. Bet mēs pat neaptveram ka faktiski viņi klusībā par mums ņirgājas, tāpat kā ņirgājas par Valodas likumu. Viņi šeit ir nodzīvojuši pietiekoši ilgi un pietiekami prot latviešu valodu lai to lietotu, tikai princips viņiem to neatļauj, jo tad zudīs viņu pārākums pār pamatnāciju. Bet mēs, kā pēdējie lupatas, ļaujam viņiem par sevi ņirgāties, buldurējam svešā mēlē un jūtamies dikti gudri par to. Tikai neapjēdzam ka esam bezmugurkaulnieki, gļēvuļi un lupatas.

+7
0
Atbildēt

1

    liepinsoskars > Ilona Auziņa 29.08.2012. 09.46

    viedi vārdi.
    Man vēl arvien nav skaidrs, kāpēc tāda Lindermana partija vispār ir atļauta un reģistrēta? Vai nebūtu jau laiks to nepilsoni nogādāt līdz robežai un atļaut viņam izvēlēties citu valsti? Vispirms tādiem ļauj dibināt viskaut kādas organizācijas, bet pēc tam mums visiem jāmaksā par referendumiem!?

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 27.08.2012. 12.04

“Mūsu tauta ir miermīlīga un labsirdīga. Astoņsimt gadu tā pavdījusi kaujās un karagājienos…”

/Genādijs Zjuganovs, Krievijas komunistu līderis/

+9
0
Atbildēt

1

silvija_vitina 27.08.2012. 11.59

Manuprāt, ar “savu simbolisko soli” pārbaudīt šis kungs vēlas nevis demokrātiju valstī, bet gan Latvijas pilsoņu tolerances slieksni.

+11
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 27.08.2012. 12.04

    ——-
    Kas ir ‘demokrātija’ ? Varbūt pienācis laiks mainīt Satversmes 2. pantu – un ieviest skaidrību? ‘Latvijas valsts suverēnā vara pieder latviešu tautai’ – tas tak’ palīdzētu APJĒGT, kāda ir dzimtā valodā un kāda ir svešinieku/alliens?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > silvija_vitina 27.08.2012. 13.03

    Jūsu tolerances slieksni nosaka rietumi

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

reksa 27.08.2012. 11.51

Tā kā Latvijā 50 gadus tika īstenota rusifikācijas polītika, Latvijai noteikti ir vajadzīgs konstitūcionāla līmeņa Derusifikācijas likums.

Tad arī Satversmes tiesa varētu atcelt visas likumu normas, kas ir pretrunā ar Derusifikācijas likumu. Gan krievu skolas, gan krievu teātŗi, gan krievu laikraksti tiktu automatiski slēgti.

Bet ukraiņu, poļu, leišu, igauņu skolas turpinātu pastāvēt.

+10
-4
Atbildēt

0

dro 27.08.2012. 11.23

Interesanti kam jānotiek, lai lielajiem integrētājiem Ēlertei un viņas domubiedriem IR redakcijā beidzot uzaustu gaisma bēniņos? Nu īsti mūžīgā dzinēja izgudrotāji:) Pie reizes gribas pajautāt tiesiskuma koalīcijai, ko īsti tā saprot ar tiesiskumu, jo kā nesen atklājas, ko nozīmē bezmaksas izglītība, koalīcija līdz šim brīdim vēl nav spējusi noskaidrot:)

+11
-5
Atbildēt

3

Edmunds Zālīte 27.08.2012. 11.15

kaut kāds sīks čekas aģentiņš…

+7
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 27.08.2012. 10.24

Berdņikovs kā evolūcijas posms starp Ēlerti un Lindermanu?
Reāli.

+12
-4
Atbildēt

1

    dro > Kaspars Špūle 27.08.2012. 11.24

    fretka. Berdņikovs kā evolūcijas posms starp Ēlerti un Lindermanu?
    ______________________
    No pērtiķa uz cilvēku vai tomēr otrādi?:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 27.08.2012. 10.23

“Esmu iekšēji nobriedis spert simbolisku soli, lai uz savas ādas pārbaudītu politiskā režīma demokrātiskumu Latvijā. Neskatoties uz riskiem, kas pastāv gan man, gan manai ģimenei, es publiski paziņoju par savu lēmumu iestāties partijā “Par dzimto valodu”, kas ir zināmā mērā protesta akcija.”

Safanojies par “Pussy Riot”? Berdņakov, šeit nav Putina režīms – demokrātija nav jāpārbauda! Politikas pētniekam būtu jāizpēta Latvijas pamatlikumi, kur skaidri un gaiši ir rakstīts, ka latviešu valoda ir valsts valoda un ka visi imigranti, kopš 1940.gada var iegūt pilsonību naturalizācijas procesā, tā teikt, visi demokrātiski var apgūt latviešu valodu un iegūt pilsonību.

+18
-3
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Una Grinberga 27.08.2012. 12.15

    ——
    Satversmes 2. pantam būtu jābūt šādam: ”Latvijas valsts suverēnā vara pieder latviešu tautai’. Manuprāt, neskaidrības, pārpratumi un liela laika tērēšana ar referendumiem un partijām rodas pašreizējā 2. panta jēdziena ‘Latvijas tauta’ dēļ. Latviešu tautai – un tikai latviešu tautai jāpieder suverēnā vara. Ja tiks mainīts pašreizējais neskaidrais formulējums, tad pat netikai Lindermanis, bet pat Ždanoka ar Rubiku sapratīs – un ”pakos čemodānus”.

    http://www.youtube.com/watch?v=duuSTuXck_Y

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 27.08.2012. 12.19

    Tas nav risinājums! Ko darīsim ar jauktajām ģimenēm? Pasēs rakstīsim – puslatvieši un viņiem būs pus balss vēlēšanās/referendumos?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Una Grinberga 27.08.2012. 12.29

    —–Nasing spešal! Tas nav risinājums! Ko darīsim ar jauktajām ģimenēm? Pasēs rakstīsim – puslatvieši un viņiem būs pus balss vēlēšanās/referendumos?
    ==============================================================================
    Ko?! Te vēl kāds vēlas arī ģimenes lietas ‘sakārtot’? Vienam otram pingvīnam nav globālās sasilšanas/klimata izmaiņu laikā pavisam ‘jumts aizbraucis’?
    Nu gluži zatleriskais ‘Kas es esmu?’ jācitē:

    http://www.youtube.com/watch?v=wD2rKxNcmdE

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Egitazz 27.08.2012. 10.21

Ja aizies līdz referendumam par pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem, balsu “par” skaits lielākoties būs atkarīgs tieši no latviešu reakcijas un komentāriem.

Un gan jau liela daļa latviešu politiķu pacentīsies tā to visu nokomentēt, ka pat tādi nosacīti nosvērtie krievi kā es, tomēr aizietu un nobalsotu “par”.

+4
-14
Atbildēt

24

    andris902 > Egitazz 27.08.2012. 10.27

    …kāds būtu Tavs pamatojums balsojumam “par”?…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 27.08.2012. 10.36

    …nosacīti nosvērtie krievi kā es, ..
    ______________________ kolpants, vēl divi mazohisti un trīs profesionāli provokatori?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 10.41

    es jau teicu-latviešu komentāri. Bija žēl, ka daži izteicas tikai pēc valodas referenduma, ja būtu pirms tam, es tomēr aizietu arī nobalsotu “par”.

    Neredzu jēgu tos izteicienus atkārtot, atkal būs “jums jāsaprot, jūs esat gan okupants, gan neokupants utt.”
    laiks iet, komentāri iet, tad i redzēsim.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 10.43

    lama
    нет, много-много злых москалей.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > Egitazz 27.08.2012. 10.46

    zanE, viņs taču jau pats skaidri uzrakstīa – lai ieriebtu latviešiem. Tā ir nemainīga krievu motivācija attiecībā uz visām kaimiņtautām.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    lindapastare > Egitazz 27.08.2012. 10.50

    Vai nav interesanti, ka kolpanta lēmumu valstiski svarīgā jautājumā noteiks kaut kādu viņam svešu cilvēku komentāri kaut kādā interneta lapā? Vai to var nosaukt par atbildīgu rīcību?

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 10.52

    destra
    И самое интересное, что ты самый яркий представитель этого цивилизованного общества. И читая твои комментарии, не сильно и хочется в это общество

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 10.55

    yopcix
    man liekas, es jau samērā skaidri uzrakstīju – latviešu politiķu komentāri, nedomājot burtiski komentārus šeit.

    Bet protams, arī šejienes komentāriem ir sava loma, jo šeit 99% komentētāju ir latvieši inteliģence, nevis kaut kādi idioti-provokatori, kā tas bieži ir delfos.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 11.00

    agrunte
    dažiem latviešiem ir apbrīnojamas spējas izlasīt to, ko viņi grib, nevis to, kas tur rakstīts

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 27.08.2012. 11.05

    Nav iespējams uztvert nopietnie personāžu, kas pats izvēlējies sev niku “kolpants”.

    Izņemot:

    Ja “‘Kolonists” ir mātes dotai vārds un “‘Okupants” – no senčiem mantotais uzvārds- tad atvainojos. Protams.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 11.09

    destra
    они просто чуствуют, что в подметки тебе не годятся

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 11.11

    lama
    классика-когда нет аргументов, идет в ход обсуждение ника:)) а что так слабо, постеснялись повториться насчет klopanta? смелее

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egitazz 27.08.2012. 11.15

    lama

    jeb arī no krievu valodas ņemts KLOP [ir arī Majakovska luga par to] un no angļu valodas PLANT kas latviski būtu jātulko UTUKOKS. Bet protams paliek arī daudz citu iespēju kuras valodnieki labprāt šeit iztirzās.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 11.27

    klejotājs
    nu redziet, cik jums labi sanāk un cik tālu domas sliecas un tas nekas, ka nickname nav klopplant.
    bet nu tā turpināt, intelektuāļi:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 27.08.2012. 11.27

    ..KLOP [ir arī Majakovska luga par to] un no angļu valodas PLANT kas latviski būtu jātulko UTUKOKS….
    ____________
    >klejotājs

    Varbūt “‘Blakšu fabrika”?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egitazz 27.08.2012. 11.32

    lama

    Varbūt “‘Blakšu fabrika”?

    Tas nu gan Tev būtu jājautā kolpantam :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 27.08.2012. 12.38

    “dažiem latviešiem ir apbrīnojamas spējas izlasīt to, ko viņi grib, nevis to, kas tur rakstīts”,
    Es saprotu, ka neesi latvietis, bet esi spilgti apveltīts ar spēju saprast lasīto, kā vēlies. Ieskaties spogulī.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.08.2012. 13.01

    betijacelmale
    Jūsu vēlme būt latviskakai par latvieti un pierādīt savu latviskumu citiem dažbrīd jau izskatās tā nedaudz jocīgi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 27.08.2012. 13.26

    …spilgti apveltīts ar spēju saprast lasīto, kā vēlies..
    ___________________________ Saskaņā ar savām mazohista vajadzībām. ..

    Ak, ko nu tur…

    Liks jau labāk mazohistus mierā. Tak jau minoritāte. Jāsaudzē.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 27.08.2012. 13.30

    kolpant, manu vēlmi būt apveltītai ar sirdsapziņu uzskati par latvisku? Es tomēr pieļauju, ka tai īpašībai nav nekāda sakara ar nacionalitāti. Bet ne katrs to saprot. Tev acīmredzot, tas nav dots.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 27.08.2012. 16.51

    …kolpant, tad nu gan pamatojums – interneta komentāri!…ko tad pamatiedzīvotājiem vajadzētu darīt,lasot krievu komentārus?….sameklēt šķībaci un tiešām, kā saka Betija – iekraut pa purnu?….
    …Tavs arguments nav pamatojums….pilsonību iegūt nevienam nav liegts, tikai pastāv jautājums – kāpēc to nevēlas iegūt?…un nestāsti, ka tas ir cieņas vai pazemojuma jautājums….kā šeit trūkst nepilsonim, lai viņš izjustu nepieciešamību kļūt par pilsoni – vēlēšanu tiesības?….tātad, tas ir mazsvarīgs faktors, ja 20 gadu laikā līdz tam nav nonācis….pārējais viss ir pieejams, bez ierobežojumiem (izņemot dažus amata pienākumus)….
    …kam vairāk vajadzīga šī nepilsoņu masa? – Jūsējiem – Ždanokām, Lindermaņiem, Osipoviem un vēl visādiem šovinistiem, lai uzturētu spriedzi un uz tā rēķina iegūtu atbalstu un popularitāti krievu vidū….jā, tieši krievu vidū, jo cittautieši ir sākuši saprast, ka ir tikai marionetes kūdītāju rokās….ja nebūs nepilsoņu masas, zudīs jēga tādiem Ušakoviem, Urbanovičiem, Giļmaniem, Girsiem, Berdņikoviem un viņu uzsāktajām kampaņām – rezultāts paliks nemainīgs, krieviem nav izredžu ne valodas, ne pilsonības referendumos savākt pārsvara balsis….tukša loze!….

    ….tāpēc krieviem vajadzētu apjēgt, ka viņus paši krievi izmanto kā Sidorova kazas, tikai savu mērķu sasniegšanai….

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 28.08.2012. 00.08

    betijacelmale
    kāds te sakars ar sirdsapziņu?:)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 28.08.2012. 00.20

    zanE
    pats sevi citēju “Un gan jau liela daļa latviešu politiķu pacentīsies tā to visu nokomentēt,”

    bet baidos, ka daži labi vai labas atkal skries man stāstīt, ka es pats ne to tā izlasu:)))

    kaut gan nav izslēgts, ka daļa no IR komentētājiem ir arī politiķi, kas vienkārši anonīmi var būt daudz skarbāki savos izteicienos.

    Tas pirmkārt.

    Otrkārt, tieši latviešiem politiķiem nepilsoņi ir visizdevīgākais vēlētāju biedēšanas instruments. To pierāda kaut vai tas, ka tikai ar lielām grūtībām Rietumi un Eiropa faktiski piespieda latviešus spert kādus soļus jautājuma risināšanai.

    Jo sākotnēji (es atgādināšu, savādāk te daži domā, ka jau 1991.gadā bija vieglie nosacījumi naturalizācijai) līdz Pilsonības likuma pieņemšanai tā daļa vispār karājās juridiskajā gaisā. Tad pieņēma Pilsonības likumu, bet ar naturalizācijas logiem, kas ļāva gadā naturalizēties ap 3 000 cilvēku.

    tad ar lielām grūtībām, tikai caur referendumu atcēla tos logus. referendumā par logu atcelšanu nobalsoja tikai nedaudz vairāk par 50 %.

    Un tad reizi divos -trijos gados nāca atvieglojumi naturalizācijas eksāmenā. Un tikai 2009.gadā izrādās, ka jābeidz saukt cilvēkus par okupantiem.

    Tā kā pa tiem 18 gadiem latviešiem tiešam izdevās izaudzināt visai nelojālo nepilsoņu masu, arī daļu no naturalizētiem pilsoņiem.

    Tāpēc es pilnībā piekrītu apgalvojumam, ka Latvijas varai būtu ļoti bīstama situācija, ka tieši tagad pieņemtu caur referendumu pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem.

    Bet kā jau minēju, viss atkarīgs no latviešu POLITIĶU komentāriem šajā periodā, iet man vai neiet parakstīties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 28.08.2012. 22.20

    …kolpant….Tev ir daļēja taisnība, taču….neesmu dzirdējusi ne no vienas manis augstāk minētās personas aicinājumu apgūt valodu, Latvijas vēsturi, kļūt par pilntiesīgiem valsts pilsoņiem, cienīt pamatnācijas kultūru, iesaistīties valsts dzīves attīstībā un norisēs….notiek tieši pretējais – tātad – viņiem, krievu šovinistiem, vajadzīga šī viegli vadāmā masa – savu merkantilo mērķu sasniegšanai….

    P.S. …atļaušos palabot Tevis teikto: -“Tāpēc es pilnībā piekrītu apgalvojumam, ka Latvijas varai būtu ļoti bīstama situācija, ka tieši tagad pieņemtu caur referendumu pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem.”…. es teiktu – Latvijas VALSTIJ un tās IEDZĪVOTĀJIEM – visiem šeit dzīvojošajiem gan pilsoņiem, gan nepilsoņiem IR ļoti bīstama situācija, ka tieši tagad tiek iniciēts referendums par pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem…..tā ir vēlme eskalēt situāciju un padziļināt etnisku plaisu starp šeit mītošajiem…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

vilnis 27.08.2012. 10.08

IR vareetu publiceet interviju ar Berdnikovu, lai par vinja motivaaciju un argumentiem buutu zinaams no pirmavota.

+10
-3
Atbildēt

0

Jānis Jukna 27.08.2012. 09.58

Lai jau stājas, tā tikai viņa izvēle. Nav jau krievu intelektuāļi kāds īpašs izņēmums, tie paši krievvalodīgie – vien visai labi prot latviski un ir apveltīti ar lielāku vai mazāku devu inteliģences.

+7
-2
Atbildēt

3

    gliters > Jānis Jukna 27.08.2012. 10.09

    Aljohins centās reiz iestāstīt, ka gkārt lumpeņi ir tie šovinisti, lai gan šovinisms (impērisms) pēc savas būtības ir iekšējā pārliecība un kā tāda nav tiešā veidā atkarīgs ne no izglītības līmeņa, ne erudīcijas, ne spriestspējas.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Jānis Jukna 27.08.2012. 10.18

    Inteliģentie vienkārši ir daudz viltīgāki, nebazūnēs savas patiesās domas pa pasauli. Piemēram, tas pats Sergejs Kruks, neapšaubāmi gudrs cilvēks, un joprojām nepilsonis. Mamikina&Liepnieka raidījumā tā visai izvairīgi izteicās, kāpēc pilsonību iegūt nevēlas.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Jānis Jukna 27.08.2012. 12.58

    zirnekliene Šeloba
    viņš daudz ko gribēja skaidrot, bet diemžēl, ne vienmēr visas savas domas šeit publicēja.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 27.08.2012. 09.54

Ha, Ēlertei viņš esot licies normāls un līdzsvarots! Taču jau tad gan viņa, gan pašas Ēlertes uzskati “integrācijas” lauciņā izskatījās latviešiem neizdevīgi un pat bīstami.

+8
-6
Atbildēt

1

    dace_ampermane > kristaps_drone 27.08.2012. 10.07

    TV NET: Чудовищная авария в России: девушка танцует над трупами

    atvainojiet, ne par tēmu, bet vajadzētu paskatīties šo video :(

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 27.08.2012. 09.52

Šis notikums spilgti ataino “integrācijas panākumus” Latvijā un pie reizes ir kārtējais pretarguments tiem, kuri apgalvo, ka lielkrievu šovinisti un imperialisma piekritēji ir sastopami tikai lumpeņu vidū.

+18
-3
Atbildēt

4

    disassociative > gliters 27.08.2012. 10.07

    Viņu pamata elektorāts ir tieši lumpenproletariāts, kam vienmēr vajag, lai kāds pasaka priekšā, par ko balsot.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 27.08.2012. 10.29

    šis notikums spilgti apliecina, ka nevar pakāst 18 gadus, bet pēc tam pateikt “visi ir mūsējie” un gaidīt, ka visi skriešus skries publiski atvainoties par okupāciju un uzņemties morālo atbildību

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 27.08.2012. 10.49

    Pamata elektorāts ir no Krievijas impērijas un PSRS laikiem palikusī “koloniālā minoritāte”, kuras sastāvā ir gan prātā un izglītībā apdalītie lumpeņi, gan arī labi un vispusīgi izglītoti intelektuāļi. SC, PCTVL, Lindermaņa partija utml. saka šiem cilvēkiem to, ko viņi vēlas dzirdēt un tāpēc rod atbalstu.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 27.08.2012. 11.07

    zirnekliene Šeloba
    nu bet protams, kur nu mums лапотникам, līdz destrām intelektuāliem:)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

mariam 27.08.2012. 09.27

Man Berdņakovs, kurš runā samērā labā latviešu valodā, licies sakarīgs cilvēks. Tāds, ko noteikti var dēvēt par intelektuāli. Šajā gadījumā viņa rīcība man tā arī izskatās, – nevis, ka viņa pārliecība tik dikti būtu saistīta ar Lindermaņa uzstādījumiem, bet drīzāk kā uzmanības pievēršana un protests – pret to konservatīvo nacionālismu un pārlieku labējo valsts kursu. Par to līdzsvarotību gan man grūti spriest. Katrā ziņā – šajā rīcībā ir gan kaut ka simpātisks, gan arī mulsinošs.

+9
-25
Atbildēt

1

    Sanšains > mariam 27.08.2012. 10.30

    Ja vēl kādu reizi sagribas mulsināties, der iegriezties krievu “intelektuāļu” mājas lapā imhoclub.lv http://www.imhoclub.lv/ .

    Tur regulāri pie vārda tiek gan Lindermans, gan Giļmans, gan Gombergs, gan Pļiners, gan citi tikpat simpātiski un sakarīgi cilvēki. Nav šaubu, ka arī viņu aktivitātes ir izskaidrojamas tikai ar slāpēm pēc taisnības un līdzsvara mūsu nacionālisma saindētajā valstiskajā veidojumā.

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

disassociative 27.08.2012. 08.46

Sarīdīt dažādās valodās runājošus cilvēkus nav grūti, bet kurš atbildēs, ja tiešām viss aizies par tālu un nonāks līdz reālai vardarbībai? No tādiem tipiem kā Lindermans un Osipovs neviens atbildību nepaprasīs. Drošības struktūrām sen laiks aktīvi iejaukties.

+21
-3
Atbildēt

0

andris902 27.08.2012. 08.40

….intervija ar Maskavas pilsētas pedagoģiskās universitātes profesoru Marku Djačkovu varētu būt kā atbilde aizvainotajiem karotājiem:

– “Vladimirs Lindermans un viņa kompānija ir īsti provokatori. Kā vietējie iedzīvotāji viņi zināja, ka rezultāts tautas nobalsošanai viņiem būs negatīvs. Viņi sacēla troksni un spieda valdību iztērēt naudu referendumam. Tagad viņi vēlas jaunu tautas nobalsošanu un lieku naudas tērēšanu.”

– Jūsu vērtējumā, latviešu valoda ir dzīvotspējīga?

– Tā dzīvos, par to nešaubos, taču ar lielām grūtībām, kas ir mākslīgi radītas. Grūtības rada Lindermana politiski provokatīvie izgājieni. Manuprāt, Latvijas valdībai vajadzētu aizliegt un aizslēgt laikrakstu “Čas” par pretvalstisku darbību. Tas, ko līdz šim esmu tajā lasījis, ir pretvalstisks, citādi to nevaru nosaukt. Krievijā analoģiskā situācijā jau sen par to būtu sacelts liels troksnis.”

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=359320:sociolingvists-spriedze-nav-jtama-to-uzkurina


+32
-7
Atbildēt

4

    Elīna Barkovska > andris902 27.08.2012. 10.19

    zane; Ko tu te citē? :) Tava partija nav pie varas:) Interviju padusē un joz pie Āboltiņas!

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > andris902 27.08.2012. 13.32

    Мнений много, можно найти что угодно и на любой вкус.

    Вы что же, латыши? Если латыши такие. как вы, то как же неповезло этой нации. И то, что у русских есть пассионарные личности, такие, как тот же Линдерман, знаменательно.

    Линдерман не пошёл к латышам, хотя был главным редактором русской Атмоды. Как это символично.

    Потому что для многих латышей главное кровь, племя.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agris Āva > andris902 27.08.2012. 19.25

    Labi gan, ka mēs neesam Krievijā, kur par (kādam) netīkama viedokļa paušanu “analoģiskā situācijā jau sen par to būtu sacelts liels troksnis.” Demokrātijā tā nenotiek. PR sarīkoja “politiski provokatīvu izgājienu…” un tika “aizslēgtas” … “par pretvalstisku darbību”. Rakstā minēto kungu uzskatiem nepiekrītu, bet tas nenozīmē, ka viņiem nav tiesību uz savu viedokli un tā izteikšanu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > andris902 27.08.2012. 23.14

    Bronks zane; Ko tu te citē? :) Tava partija nav pie varas:) Interviju padusē un joz pie Āboltiņas!
    —————
    žetons! :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 27.08.2012. 08.35

Tas esot simbolisks protesta solis, lai pārbaudītu Latvijas demokrātiskumu…+++ Ušakovs ar sirdi bija pret krievu valodu, kā otro valsts valodu Latvijā, un, realizējot šo referendumu, tikai vēlējās uzsākt dialogu ar latviešiem. Berdņikovs, piesakot karu latviešu tautai, pārbauda Latvijas demokrātismu :). Visa šī glumās ” diplomātiskās” frāzes man atgādina “miera baložus” uz ” brežņevlaiku plakātiem. Viss tik pat ciniski, tik pat ciniski kā paziņojumi par Latvijas “atbrīvošanu” no fašisma Ušakova rīkotajos 9. maija pasākumos, vai arī Kremļa okupantu saukļi par latviešu proletariāta atbrīvošanu no latviešu buržujiem 1940. gadā.
Nesaprotu, kam vēl ir jānotiek, lai Latvijas demokrātiskās sabiedrības daļa atzītu šitos putinistus par savas valsts ienaidniekiem un vienreiz mobilizētos politiskai cīņai pret viņiem.

+30
-4
Atbildēt

1

    dace_ampermane > buchamona 27.08.2012. 08.52

    riņķī apkārt

    Nesaprotu, kam vēl ir jānotiek, lai Latvijas demokrātiskās sabiedrības daļa atzītu šitos putinistus par savas valsts ienaidniekiem un vienreiz mobilizētos politiskai cīņai pret viņiem.

    Latvijas demokrātiskās sabiedrības daļa daļa nesēž politiķu krēslos un neko nevar darīt. Latviešu politiķi ir caurcaurēm sasmērējušies un ja viņi sāktu kaut ko darīt tad šeit sāktos zemestrīces, tsunami, dubļu nogruvumi plus kārtīgs bardaks kura dēļ viņi zaudētu savus ienesīgos darbus/nedarbus. Un tādēļ viņi pieturās pie savas iespējas neko nedarīt.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam