Repše: neesmu pārkāpis tautai doto solījumu

161

Komentāri (161)

Rolands Ozoliòð 01.05.2010. 19.22

Lielaakais melis un lauzu kraapeejs ir Repse.Kaa vinam vispar nebiaj kauna prasiit tautai naudu prieks sevis.
Cietumaa taadu

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 28.04.2010. 22.19

rottweiler
User is online Online
Joined: 3-07-07

The worst thing they ever did was give us the vote. Now people think thats how you change things.

+1
-1
Atbildēt

0

dagne7 28.04.2010. 19.52

Atsauču skaits uz šo nelielo ziņu /arī negatīvo/ ir acīmredzams apstiprinājums Repšes nozīmei Latvijas politikā.
Nereti iekšēji neesmu piekritis veidam “kā” viņš īstenojis savus politiskos mērķus, taču vienmēr viņa politikā esmu saskatījis būtisku pretsvaru AŠ2 “lielāko kretīnu” politikai un Latvijas virzībai “muļķu zemes” virzienā.

+7
0
Atbildēt

0

egils_krastins 28.04.2010. 19.14

Leemums par aizieshanu ir tiiri Repshes garaa. Nu ko tu vinjam padariisi…
Atliek tikai pateikt lielu, lielu paldies par kalposhanu Latvijas labaa un noveeleet visu to labaako turpmaakajaas dziives aktivitaatees peec veeleeshanaam. Lai Dievs tevi sveetii un pasargaa.

+7
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 28.04.2010. 18.19

Einara Repšes aiziešana
Repše partijas “Jaunais laiks” (JL) vadībai oficiāli darījis zināmu, ka oktobrī Saeimas vēlēšanās nestartēs. Paliks JL ierindas biedrs, kas gatavs palīdzēt partijai konkrētu jautājumu risināšanā. Būšot gatavs atgriezties lielajā politikā “ārkārtas situācijā”.
Pēdējā desmitgadē jau bijis līdzīgs gadījums, kad partijas dibinātājs un motors kļūst par ierindas biedru. Tas ir Andris Šķēle, kas pēc astoņu gadu pārtraukuma diezgan neveikli mēģina atgriezties lielajā politikā. Taču paralēle ir vairāk ārēja.
Publiskajā telpā tiek noliegts, ka Repše noies maliņā sakarā ar savām finansēm. Turpat redzamas pretrunīgas ziņas par Repšes aiziešanu saistībā ar to, ka no partijas izslēdza viņa “spoguļattēlu” Danu Titavu. Gan jau ar laiku nāks zināms šādas vismaz plašākai sabiedrībai diezgan negaidītās rīcības cēlonis. Tas ir svarīgi partijai, mazāk svarīgi caurmēra vēlētājam, kuram svarīgāks ir pats aiziešanas fakts.
Latvijas vēlētājs zaudē dažādi vērtētu, taču, neapšaubāmi, harizmātisku politiķi, un tādu Latvijā diemžēl ir stipri maz. Tādu, kuru vārdus vēlēšanu listē vai nu svītro, vai arī tiem pieliek krustiņu.
Šķēle ir kā tā sakāmvārda vārna: kāda pērta, tāda nepērta, kādu mēs viņu redzējām pirms astoņiem gadiem, tādu redzam arī tagad. Vienkārši situācija ir cita, tāpēc viņa politisko rituālu izpildījumā nereti iezogas smaidu raisoši elementi.
Ar Repši ir citādi. Viņš evolucionējis no partijas vadoņa, kas gaida gandrīz bezierunu paklausību līdz vienkārši autoritatīvam politiķim. Tāpat jau pasen beidzies viņa “kā varēja nesolīt” periods.
Tomēr jāatzīst, ka lielā mērā “moris savu padarījis”. Ja pirmajos gados pēc dibināšanas JL lielā mērā bija “viena cilvēka partija”, tas vairs nav tā. Partijas konkurentspēja ir salīdzinoši augsta, neatkarīgi no tā, vai Repše pieder pie vadības, vai arī ierindas biedrs. Un atšķirībā no Šķēles, viņš, cerams, atturēsies no kārdinājumā krišanas, un neapgalvos, ka ir vienkāršs JL ierindas biedrs.

+9
-1
Atbildēt

2

    Karels Paškausks > Anita Brauna 28.04.2010. 20.58

    Nav viņš nekad bijis “vadonis, kas gaida bezierunu paklausību”. Tāds bija viņa tēls, šķiet, politisko pretinieku un masu mediju uzpūsts, un sākotnēji arī tuvākie apkārtējie pieņēma šo izplatīto uzskatu par īstenību, bet laiks visu salika pa vietām, kļuva skaidrs, ka nav Einaram nekādu nopietnu ietekmes sviru, lai uzturētu šo vadoņa tēlu, un īstenībā viņš arī nebūt negrib to uzturēt. Viņš ir drīzāk vienpatis, individuālists, kuram atsevišķu talantu dēļ izdodas pulcēt un aizraut cilvēkus. Īstermiņā. Nekā pat tuvu līdzīga abu AŠ vai Aivara L naudā balstītajā ietekmē.
    Patiesībā tāda īsta vadoņa vai, sauksim to politkorektāk, līdera JL trūkst. Jā, ir kongresos ievēlēti cilvēki, ir demokrātija, kas tā patīk presei, bet cilvēka, kurš tiešām motivē, kura vadībā varētu, teiksim tā, lekt no ierakumiem un nesties pretī lodēm – tāda nav.
    Bet tādi jau arī ir liels retums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anita Brauna 29.04.2010. 08.04

    Es nu gan nekad Repšem vadonismu neinkriminētu, viņš bija spilgts līderis, jā bet ne vadonis”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

maziks 28.04.2010. 17.34

skaidrs , ka tie jefiņi sapratuši ko zaudeejuši ,skreejuši pat luugties , Repši es cieniiju kaa politiķi visus 20 gadus ,taisniigaaka un meerķtieciigaaka cilveeka muusu politiķu viduu nezinu ,biju jau izleemis , ka balsošu par partiju kuru paarstaa Einars , tagad diemžeel taa vairs nav … ļoti žeel!

+7
0
Atbildēt

0

Guncītis 28.04.2010. 17.21

Palasiet Ukraiņu delfos rakstiņu par kampaņu nomelnotājiem un vienkārši nepievērsiet uzmanību tādiem “nevainīgiem diskutētājiem” kā Mārtiņš un ne viņš viens.

http://www.delfi.ua/news/daily/eyewitness/u-yacenyuka-razdavali-ukazaniya-kak-slivat-timoshenko-po-chernomu-intervyu.d?id=931573

+7
-2
Atbildēt

1

druvis_vectirans 28.04.2010. 15.57

Mārtiņš,laikam,piekusa.Tomēr gribētu viņu nedaudz paraksturot.Ir tāda cilvēku kategorija:ciniskie pārgudrīši.Tu man liecies tieši tāds.Atvaino,vairāk es ar Tevi nediskutēšu.

+8
0
Atbildēt

0

murnieks112233 28.04.2010. 15.45

Repše vēl atgriezīsies, iespējams pat ātrāk, nevis pēc 4 gadiem.

+2
0
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 15.37

dots pret dotu – kā pret mani, tā es pret jums ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

0
-4
Atbildēt

0

terauds123 28.04.2010. 15.30

Nu nav jau Repše miris,ka te jau par viņu pagātnes formā laiž..katrā ziņā neordinārs politiķis..jahta, mocis, helikopteris un dažādas izdarības – nu gan nebūt jau nau viņš te nekāds šāda veida “līderis”, ja palūkojas kopumā uz visu “eliti”, bet tautai tas nepatika ..no otras puses principā vienīgais kas nodibināja partiju, kura cīnijās pret korupciju un smagajā cīņā ar kampēju mūžigo aplenkumu, izdzīvoja un nostiprinājās..vai Repšes aiziešana šajā izšķirošajā brīdī būs “+” vai “-” to redzēs tikai pēc vēlēšanām..

+9
0
Atbildēt

0

druvis_vectirans 28.04.2010. 15.23

No jaunākās paaudzes cilvēkiem tikai divus cilvēkus es patiešām cienu: Eināru Repši un mācītāju Juri Rubeni.Patreiz,varbūt,arī Valdi Dombrovski.Nekad nepiedošu bijušajai prezidentei,ka viņa palīdzēja “noēst” Repši viņa premjerēšanas laikā un “iecēla saulītē” Šleseru.Var tikai apbrīnot Repšes izturību,kad lumpenizētā tautas daļa apsaukāja viņu visādiem vārdiem.Acīm redzot,daļai cilvēku nepatīk politiķi ar savu stāju,godīgi ideālisti,nelokāmi savā pārliecībā.Tieši šādas īpašības piemīt Repšem.Es tomēr ceru,ka Einārs atgriezīsies.Savādāk,kā lai dzīvo tālāk,ja sāk zust ticība labajam?

+19
-1
Atbildēt

0

krrudzinska 28.04.2010. 15.21

Jācer, ka tas “Marsietis” tālu neaizies! Un kā viņš teica jau kādu laiciņu atpakaļ (bet daudzi izlikās nesaprotam): “Lai Dievs stāv Latvijai klāt!”

+8
0
Atbildēt

0

ivetao2007 28.04.2010. 15.12

Einars Repše bija LNNK dibinātājs un viņu laikraksta redaktors. Viņa vienīgā nelaime, ka esot intelektuālā augstuma, pietiekami neizskaidroja lietu būtību lajiem saprotamā veidā. Arī to, ka vēlēdamies saņemt finansiālu atbalstu saviem projektiem no pilnīgi brīvprātīgiem ziedojumiem, lai neizmantotu negodīgu oligarhu melno naudu, lai nenonāktu viņu kalpībā. Tā kā to darīja LC šaika, izmantojot kompartijas naudu un citus melnus avotus. JL vadītājiem jāprot delikātāk apieties ar saviem līderiem un Eināra Repšes iziešana no orbitas ļoti kaitēs partijas lietai. Ceru, ka JL pratis vajadzīgā laikā un vietā ne tikai godināt savu dibinātāju, bet arī pielikt pie citiem nepārvaramu šķēršļu pārvarēšanas.

+10
-1
Atbildēt

0

ilona_bulane 28.04.2010. 14.12

Visu cieņu E. Repšem! Paldies no manis.

+8
0
Atbildēt

0

Sandra Vilciņa 28.04.2010. 14.12

Diemzheel, bet fakts – esam kur esam, un tas nebuut vel nav tas trakaakais… Par Repshiku – divejaadas domas, man liekas varetu piemineet vel daudz negatiivaakus politiskos teelus, kas valda un valdiis uz LV politiskaas skatuves.

0
-1
Atbildēt

1

Diâna Antipova 28.04.2010. 14.01

Mārtiņ, pats rakstīji “un ja džeris tur tiktu, būt triumvirats ;-)” Kā Tev šķiet, tā ir sakarīga un korekta diskusija? Neviens jau nesaka, ka Tev nav galvas, bet tikai argumentētus spriedumus Tu paturi pie sevis, mums tiek tikai nesaturētas un neauglīgas emocijas (bezdarbs bija?)

+7
0
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 28.04.2010. 13.51

P.S. Pats dīvainākais ka bezatbildīgie kretīni ,kas to visu ievārīja ( LV-mazā Šveice, LV-tranzītlielvalsts,LV – nekustamo karaļvalsts utt..-citi burbuļplāni), tagad sēž malā un gudri d…rš , kā ko vajag izdarīt, tajā pašā laikā paralizējot jebkuras loģiskas darbības ,ko mēģina veikt šī valdība tie paši 300 LVL kā slieksnis progresīvajam nodoklim utt.. Pieņemu ka gan jau recepti par to, kas darāms saviem pārstāvjiem (V) LV Saeimā, lai LV spētu atdot parādus un nenosprāgtu, ir devuši Rietumu saimnieki -SVF ,EK,SWE, tik pie esošā sadalījuma neko nevar darīt, jebko bloķē. Tā ka gaidam oktobri , pieņemu Finka pareģojums par 2011. gadu varētu piepildīties.

+10
0
Atbildēt

1

    austrisv > Jânis Bankoviès 28.04.2010. 14.15

    Es arī uz to beidzot ceru, jo cik ilgi tauta vēl to cietīs?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

v-auto 28.04.2010. 11.40

Repshe jau gan saka, ka nekandidees tikai veeleeshanaas, bet fin.min. amaataa paliks gan, un ja aicinaas, tad arii jaunajaa valdiibaa. Nezin vai to var uzskatiit par aizieshanu no politikas. Labaak lai aiziet no ar finanseem saistiitiem amatiem, kur vinam ir bijushas loooti lielas neveiksmes un turpina caur politiku ciiniities pret visaadiem jakaaniem, vashkeviciem utt., bet Vienotiibai tas nu ir veel viens iekshienee radiits trieciens.

0
-6
Atbildēt

2

    austrisv > v-auto 28.04.2010. 14.14

    Nevajag uzvelt visu atbildību viena cilvēka pleciem kaut tas arī būtu Repše.
    tautai pašai ir jācīnās pret negodīgu valsts pārvaldi nevis jānoskatās un jāgaida, ka kāds cits to izdarīs viņu vietā!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 28.04.2010. 15.37

    Raksts ir par Repshi. Pie taa arii pieturos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 28.04.2010. 11.01

Mārtiņ, apdomā, ko saki! izskatās, ka esi iedzīts stūrī, un tāpēc runā pilnīgas muļķības tagad, bet reizēm taču Tu spried pat ļoti sakarīgi. Apdomā labi!

+5
0
Atbildēt

0

v_laivins 28.04.2010. 10.59

Lidz SAEMAS vēlēšanām vajadzēja gan Eināram pieklusināt personīgo aizvainojumu un tomēr startēt Vienotības sarakstā. Pēc vēlēšanām, ja Vienotībai neizdotos, tad protams var arī pacelt cepuri un teikt: sveiki Gauja, darīju ko varēju, bet sabiedrība pietiekami nenovērtēja. Patreiz vēl nekas nav galā, un ja taukmūļiem izdosies atkal izskalot lielai sabiedrības daļai galvas, tad vēl visādi var sanākt.

+8
0
Atbildēt

2

    dro > v_laivins 28.04.2010. 12.05

    Pievienojos!:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > v_laivins 28.04.2010. 14.10

    Bet varbūt Repše dara gudri, ka paziņo, ka aizies rudenī no politikas!
    Abi A=Š taču, kā dzirdams, taisās grozīt likumu un piespiest valdību iesniegt budžetu 2011.gadam pirms vēlēšanām! Repše iesniegs to budžetu, ko šamie abi bandīti prasa, bet nesaistīs to ar Vienotību, jo repše taču aizies no politikas, bet aizies no tās nesot kaut kādu labumu Latvijai, neļaujot abiem tiem neliešiem visu vainu uzvelt Vienotībai, bet uzņemsies pats!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 07.30

kuru es aizskāru? uzbrauca jau man, nevis es kādam personīgi? un Tevi pat necentos aizvainot ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

+1
-6
Atbildēt

0

aivars_silins 28.04.2010. 06.33

Tas, kas mums Saeimā trūkst, ir – godīgums. Par Repšes godīgumu nešaubos ne mirkli. Domāju, ka viņš sava miljona katra santīma izcelsmi var paskaidrot. Turpretim visādi aši gan ir zaguši uz nebēdu un shēmojuši pa ārzonām, bet tagad runā par godīgumu. Jā, ir Repše ar savām stipri lielām dīvainībām, taču, ja būtu cits finansu ministrs, tad mēs tagad pārtiku un degvieku saņemtu uz taloniem, jo neviens nebūtu spējis pieņemt tik stingrus lēmumus. Un Vaška sēdētu joprojām un regulētu robežu. Ja mums Saeimā būtu ceturtā daļa deputātu ar tādu mugurkaulu, kā Repšem, tad mēs būtu tāda valsts, kā te derklarē jaunās uzņēmēju pseidoapvienības līdere. Jaunā paaudze nezin Repšes nopelnus Atmodas laikā. Ja zinātu, skatītos uz viņa personību citādāk.

+21
-1
Atbildēt

0

Maris 28.04.2010. 05.12

Aizejot no finanšu ministra amata pēc vēlēšanām Repšem tās strīpainais ādas
uzvalks būs jāatdod nākošajam ministram.jo tas pirkts par tautas saziedoto naudu.

+3
-8
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 28.04.2010. 01.14

Repšes paziņojums par nekandidēšanu/aiziešanu – tas ir gājiens ar ”zirdziņu” (šaha spēles terminoloģija). Der tikai atcerēties A.Šķēles n-tās aiziešanas un atgriešanās reizes. Nu nevelti tak’ šovbiznesā ir balvas kategorijā par labāko gada ”come back’ – tā kā Repšes ”faniem” nevajaga vaimanāt pārāk skaļi….

+3
-4
Atbildēt

1

    ievuliitis > Signija Aizpuriete 28.04.2010. 14.32

    Es nu gan kaunētos Repši salīdzināt ar Valsts izzadzēju Šķēli. To, kas vienam teātris, citam ir pārliecība. Un arī mērķi tiem ir dažādi, kaut arī vārdi reizēm līdzīgi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Eliks 28.04.2010. 00.38

Pēc visa iepriekš lasītā gribu nosaukt vēl tikai divus uzvārdus – Jakāns un Vaškevičs. Paldies, Einār! Un visu to labāko!

+19
-1
Atbildēt

0

raimonds02 27.04.2010. 23.53

es arī nestartēšu.

+4
-1
Atbildēt

0

jansemjo 27.04.2010. 23.49

“Gods kalpot Latvijai!” esmu redzējis tikai pāris cilvēkus, kas šos vārdus izrunājuši ar tikpat lielu pārliecību kā Einars Repše.

+20
-1
Atbildēt

0

murnieks112233 27.04.2010. 23.44

Pēc šitā pieaug Visu Latvijai akcijas un nebrīnīšos, ka šie var dabūt vairāk kā Vienotība.

+5
-7
Atbildēt

7

    Ivars Zvirbulis > murnieks112233 28.04.2010. 07.35

    ar visām četrām par http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > murnieks112233 28.04.2010. 12.03

    Uz priekšu, VL Tevi gaida:) Tev nu gan mainās moskaņojums! Brīdi par JL, tad tikai pae SCP, tagad jau VL:)Es arī esmu nacionālists, tomēr cenšos draudzēties ar galvu:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > murnieks112233 28.04.2010. 14.06

    Neesi naiva, jo Visu Latvijai nav kadru soliņš!Ar patriotismu vien tālu tikt nevar!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    reiznieks > murnieks112233 28.04.2010. 15.31

    Kadru soliņš vairs nav nekāds arguments – redzam, kur valsti noveduši neaizvietojamie kadri. Un [diplomēts] ekonomists vispār jau sāk palikt par lamu vārdu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > murnieks112233 28.04.2010. 15.37

    Man nekad un nekas nemainās. Vai es teicu, ka balsošu par VL?! Bet šitais durdoms nu gan nav vairs paciešams. Nāks sarakstu bīdīšanas laiks, tad nu gan vēl brīnumus piedzīvosim.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > murnieks112233 28.04.2010. 15.41

    Es jau to saprotu, bet nez vai tauta to sapratīs…vēl ir daudz pamuļķīšu, kuri balsos par tiem pašiem par ko balsoja agrāk, bet otra daļa meklēs jaunus spēkus un te noteikti izvirzīsies VL. Nacionālisms latviešos ir vēl tīri dzīvelīgs.
    Par Repši žēl, bet viņš vēl atgriezīsies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > murnieks112233 28.04.2010. 19.08

    jā, atbalstīšu VL, ja vien neapvienosies ar TB/LNNK vai Vienotību ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Rolands Ozoliòð 27.04.2010. 23.42

Paldies Dievam viena no manaam luugsanaam ir izpildiita :-)
Viens no lielapkajiem kraapniekiem pazudiis no politikas.
Velc tik siltas zekiites Repses kungs un dodies uz Islandi pelnus skuureet :-)
Lai veicaas.
Citaa joma atu noteikti buusi labaaks kaa politikaa.
Cerams ka nakamaa buus Aboltina kas aizvaaksies

+2
-24
Atbildēt

7

murnieks112233 27.04.2010. 23.25

Esmu šokā! Kāda nu vairs Vienotība…muļķu bars. Atā, atā …es balsošu par paša velna vecmāmiņu, bet par to glupo bābu baru nekad mūžā!
Repše bija vienīgais, kam tur smadzenes strādāja valsts interesēs, nevis savai kabatai. Vismaz bija vecis ar mugurkaulu nevis lupata, kā vairākums. Lai nāk vien tā glupās trīs vistas-S kubā un vēl tas staigulis Kristovskis, ātri vien piebeigs galīgi un pilnīgi to valsti. Žēl tautas.

+8
-10
Atbildēt

5

    photocom > murnieks112233 27.04.2010. 23.34

    Jā tas laps Tev sanāca – tŗīs S kubā !
    :)))
    & Klaidonis tas – literārāk/no manis tad/ !

    apsties pa logu laukā
    pillmēness pāries i šoks
    i mož Einis – pārdomās kā tauta teiks !
    :))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > murnieks112233 27.04.2010. 23.49

    Tavai zināšanai mēness fāzes mani pilnīgi un galīgi neietekme. Pat brīnos, kad citiem visādi murgi rādās, miegs nenāk un kas tur vēl par problēmām rodas. Mani drīzāk ietekmē lietus, tad gan man miegs nāk.
    Einārs pārdomās, es to zinu, tikai pēc četriem gadiem, kad kretīni būs šo valst pilnīgi un galīgi piebeiguši un kur nu kurais aizlaidušies, viņš nāks kā glābējs. Tas stāv viņa zvaigznēs ierakstīts.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    photocom > murnieks112233 27.04.2010. 23.58

    Nu kad dzirdēs to ziņu no paša Repšes mutes –
    tad i noticēs !
    pagaidām izskatās pēc spēcīga piār gājiena
    iztaustīt augsni un atgādināt kurš maksā mājā par mītni un elektŗību !
    :)
    Labnakti

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > murnieks112233 28.04.2010. 02.44

    Lelle tāda rupja palikusi :(

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > murnieks112233 28.04.2010. 14.02

    Un kā interesēs tad strādā valdis Dombrovskis? Vai Tu viņu pieskaiti pie tā saucamā bābu bara?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

deksniks 27.04.2010. 23.24

Ļoti žēl! Repše ir līdz šim izcilākā personība uz Latvijas politiskās skatuves.

Ja par šiem laikiem jebkad nākotnē taps Latvijas vēstures grāmatas, tad Repše ar Maizīti noteikti figurētu kā pirmie ievērojamie Latvijas otrās brīvvalsts valstvīri, kuri politiski spēja valsti pacelt mazliet virs Zimbabves līmeņa. Starp citu, domāju, ka Aivars, Andris un Ainārs arī droši vien tiktu tādā grāmatā pieminēti, taču visdrīzāk kādā īpašā Latvijas vēstures mēslaines sadaļā.

+25
-1
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 23.19

gribu jums jautāt lūk ko… kas ir diskusija? JL & Co slavināšana? Pielāgošanās vairākuma uzskatiem? Nu neiest tas krastā, mani kungi un dāmas. Man pašam ir galva uz pleciem un netaisos to klanīt to priekšā, kas sevi velta Latvijas nabadzībai. Un nesakiet ka JL tur nav vainīgs. Viņi ir tikpat vainīgi pie notiekošā tāpat kā TP, LPP/LC, ZZS, TB/LNNK, SC u.c http://neoidiotisms.blogspot.com/2010/04/ir-portals-ir.html

+3
-19
Atbildēt

0

Diâna Antipova 27.04.2010. 22.49

Mārtiņ, beidz uzbraucienus, neāksties. Vai nu māki diskutēt, vai atturies.

+19
0
Atbildēt

0

maris 27.04.2010. 22.42

Repše tāds sanīcis pēc JL kongresa. Gan atkopsies un vēl sevi parādīs. Nodevība ir sāpīga lieta, bet no tās nemirst. Jādzīvo tālāk!

+14
-1
Atbildēt

0

dancis4 27.04.2010. 22.39

Var, protams, deldēt mēles par Repšes parādiem, ekscentriskajiem gājieniem, komunikācijas stilu utt, taču tas viss ir pupu mizas salīdzinot ar viņa politisko mugurkaulu, lojalitāti Latvijai un ticību ideāliem. Šobrīd valstij akūti pietrūkst šāda kalibra valstsvīru… tāpēc, cerams, ka Einārs Repše atradīs sevī spēku celt mūsu zemīti saulītē arī neesot politiķa statusā. Lai jums veicas!

+32
-1
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 22.35

sirtaki, vai tu vispār zini kas ir jēdziens demokratija? Tas ka dažu viedokļi atšķiras no vairākuma (šajā portālā) nenozīmē ka tev taisnība. Iegaumē to. Ja gribi komunismu, tad tik dragā vaļā tādā pašā garā. http://neoidiotisms.blogspot.com/

+3
-15
Atbildēt

5

    TomsLinins > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 00.02

    Demokrātija ir vairākuma diktatūra pār mazākumu. Nekad nav bijis savādāk. Tu jauc demokrātiju ar vārda brīvību.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 07.33

    demokrātija bez vārda brīvības nav iedomājama. jeb te visi domā savādāk? tad jūsu glābiņs ir komunisms un KTDR ceļš ;-)http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    TomsLinins > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 13.59

    Satiekas 3 cilvēki krogā un 2 vienojas, ka 3. sitīs pa seju katru reizi, kad viņš teiks kādu vārdu. Visi trīs par to nobalso 2 par 1 pret.
    Demokrātija garantē tikai to, ka ik pēc laika būs balsošana, kur šo jautājumu visi trīs varēs kopā izlemt… :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 14.22

    Demokrātija paredz arī spēju argumentēt savu viedokli. Ja nemāki pamatot savu domu un pierādīt, ka tev ir taisnība, nevaino citus, ka tie tev nepiekrīt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 16.59

    parādi man te kaut vienu cilvēku, kas savu muldēšanu argumentējis? visi te balstas uz personīgām antipātijām vai simpātijām. ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -7
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 27.04.2010. 22.34

Paldiesdievam! Par vienu aukstasiņu radību politikā mazāk. Ja vienam cilvēkam pārējie ir tikai cipariņi Excel tabulā, tad politikā tādam nav vietas. Būtu turpinājis sēdēt bankā. Politekonomika nav matemātika, kur 1+1 vienmēr ir 2. Tur 1+1 var būt gan 2, gan 4, gan -10. Atkarībā no blakusapstākļiem. Diemžēl Repše to nekad nav sapratis. Ar nožēlu jāatzīst, ka vēl viens tāds pats ir palicis- Dombrovskis. Ja vēl arī tas laistos lapās, tad varbūt nākamais ministru kabinets beidzot sāktu skatīties uz to, kas apkārt notiek, nevis truli rēķināt un uzskatīt, ka ar kaut kāda likuma pieņemšanu vien pietiek, ka tas nevienam nav jāizskaidro, ka nav jākontrolē kā to ievieš un vai vispār ievieš…

+5
-36
Atbildēt

12

    Ivars Zvirbulis > daina_tabuna 27.04.2010. 23.24

    labi teikt, krusts no manis par drosmīgiem vārdiem šo dīvainīšu pasaulē ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/2010/04/ir-portals-ir.html

    +2
    -24
    Atbildēt

    0

    TomsLinins > daina_tabuna 27.04.2010. 23.59

    Tieši tā! Vajag tik spiest grīdā un cerēt uz to, ka paveiksies, 1+1 skaita tikai sausiņi, kuriem bail novest valsti līdz bankrotam.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > daina_tabuna 28.04.2010. 10.26

    Kamon, vecīt ! Tā neir diskusija, tas ir vells viņu zin kas , ko Tu te stabulē.

    1. Uz kā naudas LV tagad sēž? Uz pašu sapelnītās uz veiksmīgās 20 gades sasniegtā eksporta un inovāciju bagātinātā peso? Nepaslinko paskaties datus cik ir privātais parāds LV un cik tagad ir publiskais parāds pret IKP un cik efektīva ir eksporta naudiņas proporcija. Būsi pārsteigts. Dzīvē vienmēr ir tā ,kas maksā ,tas pasūta mūziku.
    2.Tātad par politekonomiku PSRS stilā arī nevajag, 1+1=2 jebkurā sistēmā, ja formulā ietverts mainīgais X(1+1)=? tikai tad var teikt par atšķirīgiem rezultātiem, bet tad tā noteikti nav vienkāršota 1+1.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > daina_tabuna 28.04.2010. 10.27

    3. Apkārt notiek sū..i un to zina arī VD un AR, neuztraucies, bet viņu uzdevums nav sūdus izmelt, tas ir katra paša ziņā ,diemžēl (tāpat kā katrs mēs individuāli arī sūdus ievārijām, balsojot par idiotiem,bezatbildīgi ņemot krītus, bezjēgā paceļot patēriņu, cenas utt.), bet nodrošināt LaiVas neapgāšanos, LaiVai ir jāpeld! Ja LV nebūtu padarījusi citas valstis (SWE,LT,EE kā arī pārējās caur SVF un EK) atkarīgas no savas rīcības (parādsaistības), tad jau varētu arī sū..us smelt , bet parādsaistības uzliek arī ATBILDĪBU pret aizdevēju, tā ka nav tik primitīvi, kā Tu mālē. Ja Lv būtu pati savā sulā varētu visas jautrās receptes izpildīt, bet TAS TĀ NAV IESPĒJAMS.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > daina_tabuna 28.04.2010. 10.27

    p.s. Tāda sajūta ka daļa publikas nesaprot LV ģeopolitiskās saistības, tiesības un atbildību. Ja iepriekšējos 15-20 gadus ir dzīvots kā pie idiotiem pieņemts-bezatbildīgi, sākot ar privāto līmeni, beidzot ar valstisko, tad par to ir JĀMAKSĀ, un nespīd izvairīties no atbildības, elementāras dzīves aksiomas. Jo tizlāk un bezatbildīgāt dzīrojām, jo dārgākas zāles nākas izmantot.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.04.2010. 11.09

    1. Sēž uz SVF naudas, ko pilnīgi nejēgā Godmanis pateica, ka vajag, lai gan patiesībā varēja miera vējos izvilkt, bet Godmanis kā jau Godmanis- viņam saviem tautiesiem vajadzeja izlīdzēt ar biznesiņu tāpat kā 90-tajos, kad arī tieši viņa paspārnē tapa SVF un G-24 aizņēmumi. Ne toreiz, ne tagad Repše neprotestēja.
    2. Tā bija alegorija. Pamatā ar to es domāju Lafēra līkni. Repšem un ko liekas, ka paceļot nodokļus par 2%, pieaugs ieņēmumi par 2%, bet tā nav matemātika un darbojas likums, ka ir viens break point, pie kura ieņēmumi krītas, jo mazinās vēlme šos nodokļus maksāt. Un palielinot nodokļus kaut par 1%, var sanākt, ka ieņēmumi krītas par 10%.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.04.2010. 11.13

    3. Viņu uzdevums nav izsmelt sūdus. Bet viņu uzdevums ir nevis pateikt kam un kā tie sūdi jāsmeļ, bet arī jākontrolē vai kāds sūdus smeļ, kā smeļ un vai pareizi smeļ. Un ja nesmeļ nemaz, tad spert pa pakaļu tikmēr, kamēr sāk smelt kā nākas. Šobrīd sūdu smelšana ir tikai ua papīra un ER un VD baigi apmierināti šūpo galvas, ka re cik viņi labus lemumus ir pieņēmuši. Tikmēr ierēdņi turpina dzīvot kā treknajos gados, nekādus sūdus netaisās pat smelt un spļauj uz krutajiem lēmumiem no zvanu torņa. Jeb izsakoties juridiski precīzi- administratīvā reforma nenotiek un līdzekļi netiek ietaupīti, kas apgrūtina SVF nosacījumu izpildi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.04.2010. 11.16

    P.S. Dzīres nav problēma. Problēma ir saistības, ko bezatbildīgi tipiņi uzņēmās un tagad kāds tur mēģina ko glābt, bet īsti nejēdz kā tas jādara.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > daina_tabuna 28.04.2010. 11.16

    Wat! var piekrist, jo ko tad Latvijas daudzās Lc un TP valdības darīja ekonomikā! Vai veicināja ražošanu???? Nē, nē un 100 reizes nē!
    būvēja Zelta tiltu, gaismas pili, sporta halles, futbola laukumus un pirtis pašvaldībās, un projektēja vēl koncertzāles ,un Daugavpilī milzu peldbaseins utt! Viena naudas šķērdēšana, bet kur ir ražošana!!!!!!
    Tas jau sen bija redzams no kā sastāvēja kopprodukts Latvijā!!! No mazum un vairumtirdzniecības uz aizņēmumu pamata!!! Kas to visu veicināja? Vai JL nebija atstāts opozīcijā bez pilnīgām balstiesībām? Nu, kad valsts budžets bija no Slaktera un Godmaņa pilnībā iztranžierēts, pat sociālais budžets(kalvīša laikā) tad nu JL iedeva papremjerēt, cerot, ka tā JL galīgi iznīcinās vēlētāju acīs!
    Bet VD izdevās Latvijas valsti izglābt no maksātnespējas un tas nu tos oligarhus galīgi satriec . re, kā visi trīs tagad sabloķējušies un cenšas vēl ko izdomāt!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dro > daina_tabuna 28.04.2010. 12.06

    Pa šo laiku neesmu no Mārtiņa dzirdējis nevienu argumentu, toties tukšu apgalvojumu un citu apsaukāšanu pa pilnam.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > daina_tabuna 28.04.2010. 13.51

    Nu re esam +- viena skatupunkta. Par situāciju.

    1. Ko opozīcija var diži protestēt vai nē ,pie LV balsošanas mašīnas S.A.E.I.M.A. vers. 9. vai ir ilūzijas ? Domāju, ka LV neizvilktu bez SVF un EK , daži insaideri no LB pačukstēja. Nelienēja taču tikai KK nepieciešamos 1mljrd EUR,bet visus 7,5 mljrd, tā ka bez līkajiem breša kuģa sānā 6.5 mljrd EUR paskatā, kas nebūt nav viegli ceļams 1/4 LV IKP.
    2.,3. V dalībnieki nebūt nav vienīgie valdības špīleri, viņiem pat nebija lielākā frakcija Saeimā, diemžēl tur ir un bija arī ZZS, TP,Tūbīši, tā ka intereses nākas saskaņot, un še Tev rezultāts, tupa aritmētiska noskaldīšana un acu pievēršana uz brutālu ignoranci no ierēdniecības puses.

    Rīcībnespēja šajā gadījumā ir saistīta ar valdības partneru toksisko dabu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > daina_tabuna 28.04.2010. 19.07

    Ino, nosauc kaut vienu argumentu, ko kāds ir pamatojis? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 22.17

un ja džeris tur tiktu, būt triumvirats ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

+2
-21
Atbildēt

0

Inese Birzniece 27.04.2010. 22.07

Beidziet gvelzt, niekalbji Mārtiņš, Arta utml.! Vai Jums būtu tāds iekšējs spēks un pārliecība kā Repšem 80-jos? Kā Berklāvam? Gunāram Astram? Tagad te varonīgi taustiņu plinkšķinātāji i-netā. Nekas nedraud varoņiem-sūdabrāļiem. Repše neklusēja tad, kad pārējie līdzstabulēja. Palasiet diskusiju Gorbunovs-Repše, mērgļi!Bez berklāvistiem, arī repšveidīgiem vēl tagad dziedātu: varen plaša mana …
Kurš no Atmodas līderiem ir saglabājis savu stāju? Izlīdušas pagrīdes žurkas Šķēles un Lembergveidīgie, uzradušies superuzņēmēji šleseristi. Kādus uzņēmumus dibinājuši, vadījuši?
Repšem kļūdu cik vien uziet, nu un tad? No parasta puikas pašā spicē. Vēlāk pat godīgi pasaka: partija bez naudas nevar, sametam piķi! Viņš viss kā uz delnas – labāk pajautā šakāļiem AŠiem, vai trubas dēlei hūtei, kā tikuši pie turības.
Jums šķēļveidīgām žurkām kaifs muldēt i-netā,- būtu “tie” laiki, savāktu tādus kverpļus melnā bertā, svilpojot rakstītu vēstules no mežstrādnieku pilsētām.

+42
-2
Atbildēt

6

    photocom > Inese Birzniece 27.04.2010. 22.53

    Kas bijis bijis – Einim par LNNK cepuri nost !
    Ko te ar bertām baidi ?
    Bet
    gribi parunāt par Eiņa algu bankā
    vai par kā var nesolīt ?
    Rubļu vagoniem un Banku Baltija ?
    atdziesti mazliet nav Tavs elks vairs balts
    bet melns+balts !
    :)

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Inese Birzniece 27.04.2010. 22.55

    Piekrītu, tiešām, repše ir no tā pulka, kas savulaik drosmīgi cīnījās par Latvijas neatkarību!
    Laikā, kad kompartijas biedri iebraucējiem braši dalīja jaunos dzīvokļus, citi pārdevās čekai, jaunuļi komjanieši, savukārt, savu karjeru iesvētīja ar komjaunietēm pirtīs….nu bija tas viss, pie kam ,šie personāži tagad sēž Saeimā, valdībā, padomēs u.c. valsts barotavās un joprojām ir braši sarkanā mēra kareivji!
    Runājot par to parādu, hmmm…tas ir koks ar diviem galiem, no vienas puses-protams, tāds parāds tas ir neprāts, bet no otras-ja gadu ministrējot nav dzēsis parādu, tad sanāk, ka strādājis godam, jo nav pasmēlis valsts naudas kulē un sedzis parādu! Rau, kā kampēja pakaļlaižām, dažam labam bijušam ministram pa pus ļimonam iekrāts, kas ir vairāk kā nenormāli:)

    +28
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Inese Birzniece 27.04.2010. 23.21

    pat varoņi mainas un kļūst mantkārīgi. http://neoidiotisms.blogspot.com/2010/04/ir-portals-ir.html

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    LieneL > Inese Birzniece 27.04.2010. 23.47

    Repše bija pirmais, kurš nodeva LNNK idejas un pārbēga uz LTF, lai, kopā ar rozā komūnistiem tiktu augstākajā padomē. Tieši šie “nacionālie” pārbēdzēji, pirms 20 gadiem, tautai radīja ilūziju, ka AP ir likumīgs parlaments. Tieši AP pieņēma visus tautsaimniecības pamatlikumus (par: privatizāciju, privatizācijas sertifikātiem, zemes reformu, u.tttttt), kuru darbības sekas mēs tagad redzam! (Hadsons, Rīgas Laiks, 2009.07)LNNK dibinātāji – Repše, Dobelis u.c., kuri pārbēga pie komūnistiem, ir lielākie Latvijas nodevēji! Pateicoties Repšem un viņa veidotajai monetārajai politikai mēs esam VERGI savā zemē!

    +2
    -22
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese Birzniece 28.04.2010. 11.05

    Par kādām idejām Tu runā? Vai par Pilsoņu kongresa stulbajām aktivitātēm?
    Repše vienkārši bija gudrāks par pērkamo un naudas kārīgo Straumi!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > Inese Birzniece 28.04.2010. 15.32

    Repše un Zigerists no LNNK aizgāja, jo tur iefiltrējās komunistu aģenti. Zināšanai!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 27.04.2010. 22.04

Man Žēl. Zēns aiziet ar godu, atbrīvojot vietu kādai pelēcībai.

+23
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 27.04.2010. 22.03

Repše manā uztverē ir viens no uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmajiem gudrajiem Latvijas politiķiem. Silgta personība, sakāpināta godīguma izjūta, inteliģence – nav brīnums, ka mūsu nospiedošajam vairākumam ar cirvi no satrunējuša koka cirsto “politiķu” viņš ir kā dadzis acī.

+23
-2
Atbildēt

0

mary75 27.04.2010. 22.01

Manuprāt, Repše un Dombrovskis kopā taisni veidoja labu tandēmu.

+20
-2
Atbildēt

0

Rasma Skuja 27.04.2010. 21.59

Repše nav neaizstājams, bet neraugoties uz visām īpatnībām un brīžiem konfrontējošo stilu, ļoti cienījams un ārpus rāmjiem domājošs politiķis. Kādi viņa nopelni? Izskatās, ka viņš ir teju vienīgais valdošās elites pārstāvis, kurš nupat (neraugoties uz saviem nekustamajiem īpašumiem) ir drosmīgi iestājies par nekustamo īpašumu nodokli. Jo viņš (var strīdēties par to – cik pamatoti) ir pārliecināts, ka treknāko NĪ aplikšana ar nodokli ir tas, kas valsts finanses var glābt. Pat ja tas ir nepopulāri un arī viņa personīgajam naudasmakam neizdevīgi, Repše ies un darīs. Arī Repšes attieksme pret dotajiem solījumiem ir mazliet citā līmenī nekā citiem deputātiem, kuri var mierīgi staigāt no vienas frakcijas uz otru, kuriem savs naudasmaks, ērtības un popularitāte ir svarīgākās lietas un “vēders – dievs visaugstākais”.

Žēl, ka Repše šādi izlēma. Bet tā tomēr ir viņa dzīve – un jācer, ka viņam veiksies tas, ko viņš izvēlēsies darīt tālāk.

+54
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 27.04.2010. 21.43

Nav citu variantu, kā vēlēšanās savu balsi atdot VL.
Varbūt, ka Ēlerte izēda?

+3
-10
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 27.04.2010. 21.42

Repše ,protams, ir harizmatisks, kas retums mūsu politikā.Vienlaikus, arī pretrunīga persona, ja to stāstu caurskata vēl no Berklava izteicieniem,BB,ziedojuma vākšanu.Pieņemu,būs interesanti kurp viņš tālāk dosies.Vienotībai, tas zaudējums,šaubu nav.

+16
0
Atbildēt

0

mary75 27.04.2010. 21.37

Manuprāt, tas ir liels zaudējums Vienotībai, Repše bija pretrunīgi vērtēta, bet, spēcīga personība, krīzes situācijā nelūza, prata izturēt politisku spiedienu, panākt nosprausto mērķi.
Bet, Vienotībā dažs labs un daža laba it īpaši nu var uzelpot – tika vaļā no spēcīga konkurenta.
Latvijas politikai un Vienotībai zaudējums, AŠ un to līdzskrējējiem ieguvums.

+28
-1
Atbildēt

0

Kristaps O. 27.04.2010. 21.26

:(((((( nu kāpēc man, svītrainam zvēram, šitāda bēda???? Un es tā cerēju, ka būs Dombrovskis, Repše – paliek, kur ir, Ēlerte – prezidente vai kultūras ministre, Pabriks – ārlietu, Mūrniece – iekšlietu, liktens neļauj man, Tīģerim, sapņu minkabu :(((

+13
-2
Atbildēt

0

Kristaps O. 27.04.2010. 21.21

nu žēl, nu! Repšik, palieku Tavs fans!

+16
-1
Atbildēt

0

Edmunds Dukulis 27.04.2010. 21.07

Ja Repše patiešām ir godavīrs, tad viņam ir jāatdod atpakaļ tie miljoni lati ko viņš prasija pirms viņš piekrita iet politikā. Uzskatu, ka viņš vēl nav izpildījis to, ko viņš solija par to naudu, tātad vai nu nauda ir jāatdod atpakaļ, vai arī ir jāizpilda solītais uzdevums (kas nozīmē – ir jāpaliek politikā).

+7
-28
Atbildēt

10

    gundega_heiberga > Edmunds Dukulis 27.04.2010. 21.22

    Par Repšes “miljonu” parasti uztraucas tie, kas santīmu nav devuši.

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Edmunds Dukulis 27.04.2010. 21.30

    jā, mani biedē tādi, kas nevar pamatot savu ienākumu izcelsmi! http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Edmunds Dukulis 27.04.2010. 22.24

    Vai slimu bērnu apzadzēji Tev šķiet cienījamāki? Vai bērnības draugu testamentos novēlēto miljonu saņēmēji? Jā, protams, katram sava vērtību sistēma un saprašana par godīgu naudas izcelsmi.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Edmunds Dukulis 27.04.2010. 22.32

    inesegolubeva , ja Tu būtu vērīgāka, tad pamanītu, ka es neaizstāvu nevienu par ko man ir kaut vismazākās šaubas. Un Repše nebūs izņēmums tikai tāpēc, ka jums viņš patīk. Un kā lai zinu kur šamais to miljonu izracis un notriecis? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Edmunds Dukulis 27.04.2010. 23.40

    Ar šo jautājumu vari droši pie Šķēles griezties…viņš noteikti Tev visu pierādīs.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Edmunds Dukulis 28.04.2010. 07.27

    arī esi no tām, kas neredz tālāk par savu degumgalu? tāpēc jau visādi Kampēji un Šleseratori tiek pie varas. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Dukulis 28.04.2010. 10.58

    Es arī piekrītu tam, ka par Repšem dotajiem it kā miljoniem(nu jau daudzskatlī), lai gan sanāca kopā mazliet vairāk par 1/2 milj, raud tie, kas nav devuši ne santīma. Ja tik vien Latvijai būtu tie zaudējumi, tad gan mēs būtu bagāta valsts, jo valsti jau nozaga lembergs ap 700 mil no Ventspils ostas uzņēmumiem, Kampējs, un Šlesers un gan jau vēl daudzi citi, kuru skaļie korupcijas skandāli satricināja Latviju.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Edmunds Dukulis 28.04.2010. 15.36

    un tāpēc tiem kas maksājuši godīgi visus nodokļus tagad atņem pēdējās bikses? Beidz liet čugunu par lietām, kuras nepārzini. Ja Repše mazāk pievērstos savām interesēm, varbūt atliktu vairāk laika valstij. Vai nav dīvaini, ka jebkuru informāciju viņš definēja kā slepenu? ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Dukulis 28.04.2010. 16.26

    Guli mierīgi, jo ne Tu to miljonu devi, ne arī vari prasīt atpakaļ!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Edmunds Dukulis 28.04.2010. 18.10

    Bet, laikam trūkst izskaidrojuma vārdiem “slepens”? varu precizēt – to Repše saka lai slēptu savas mahinācijas sabiedrības acīs. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -5
    Atbildēt

    0

TomsLinins 27.04.2010. 20.59

Repše ir labākais, kas LV politikā ir noticis. Viennozīmīgi balsotu par Vienotību tikai, ja Repše būtu palicis, jo balsot par PS salašņām, kuriem goda vārds neko nenozīmē ir muļķīgi… Tagad jāskatās, kāds tirgū ir piedāvājums…

+16
-10
Atbildēt

8

    andrisskrastins > TomsLinins 27.04.2010. 21.05

    Nav jau cita piedāvājuma. Vienotība tāpat vien paliek labākais variants, lai cik daži personāži man tur nesimpatizētu. Bet saprotu tavu argumentāciju.

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > TomsLinins 27.04.2010. 21.26

    pseidodemokrāti… jums tik pamāt ar pirkstiņu un skriesiet palēkdamies… http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +2
    -28
    Atbildēt

    0

    TomsLinins > TomsLinins 27.04.2010. 21.44

    Nu līdz vēlēšanām vēl tālu… Līdz šim balsoju par JL, tagad būs jābaso par mazāko ļaunumu… :(

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Inga Veinberga > TomsLinins 28.04.2010. 09.27

    Goda vārds arī bija baznīcā zvērot.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > TomsLinins 28.04.2010. 10.53

    Kādu tad saproti to iepriekšējā komenta argumentāciju par PS? Es tur nu pilnīgi neredzu nevienu argumentu! Vieni tukši vārdi: salašņas!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    TomsLinins > TomsLinins 28.04.2010. 14.08

    Salašņās tāpēc, ka pārbēdzēji no citām partijām… Solījuma neturēšana (nolikt mandātu, ja pamet partiju) treknajos gados, kad labi apmaksātu darbu varēja dabūt pat pēdējais deģenerāts bija īpaši tizls gājiens… Tagad, kad ar darbu un iztikšanu grūti vēl varētu saprast, bet tad…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > TomsLinins 28.04.2010. 16.25

    Ne jau tikai PS ir mainījusi partiju piederību. Manuprāt pirmie sāka LPP, kuri nopirka piecīšus no SC. Toreiz Jurkāns bija dikti dusmīgs. Ar to arī sākās, tad paskaties , kas notiek tālāk- un izrādās, ka puse saeimas to ir darījusi…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > TomsLinins 28.04.2010. 19.34

    Tas “neo”Jums pavisam lieks, balodīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 20.48

Dīvaini vērot šo portālu – tā vien liekas ka visi šejienieši to vien dar kā dzied slavas dziesmas Vienotībai un tiem, kas to slavina. Parējie vienkārši ir nevēlami tipi, kas izdzenami ar mietu ;-) Burvīga sabiedrība. Nākamais raksts varētu būt par šo paradoksu, kur tusē visi tie, kas dievina tos, kas palīdzēja Latviju iejūgt parādu jūgā. http://neoidiotisms.blogspot.com/

+6
-32
Atbildēt

14

    photocom > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 21.06

    Jā te viņiem gonkas tipa
    kurš/kuram vairāk krustus saliks !
    :)
    ir melns vai nav melns
    vai stŗīpains
    viņiem – balts vienmēr !
    :)))

    +2
    -23
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 21.15

    aha… Repše visiem ādas uzvalciņus apsolījis ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +2
    -24
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 21.44

    Tu, vispār, esi tēmā, ja jau te tik daudz raksti, kaut būtu painteresējies, kas paņēma to aizņemumu no SVF un kās bija vainīgs pie tā, ka tas aizņēmums bija jāņem, kāds tam sakars ar Repši?

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 21.52

    teiksim tā – man Repše nepatīk. man nepatīk Jaunais Laiks. Vel jautājumi? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +4
    -19
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 22.46

    Mārtiņ – ar pliku “nepatīk” ir par maz normālai diskusijai, kad Tu vienreiz to sapratīsi?! Lūdzu argumentāciju, piemērus, salīdzinājumus. Citādi par trolli jau sāc pārvērsties.

    +23
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 27.04.2010. 23.12

    lai būtu trollis, ja tev tīk, bet Repše nekad nav izcēlies politikā ar kaut ko sakarīgu. Nu nav viņš man pierādījis savu lietderību valstij. Un es tāds neesmu vienīgais Un kā tad ir ar jūsu diskusijām? “man žēl”, “esmu ar tevi”. Nu tak blieziet to iekšā JL mājaslapā. Kur problema? adresi iedot? http://neoidiotisms.blogspot.com/2010/04/ir-portals-ir.html

    +2
    -22
    Atbildēt

    0

    peteris z > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 09.33

    Parādu jūgā valsti iedzina: 1. Slakteris “nasing spešals” un Godmanis , pārņemot Parex un ļaujot bankas akcionāriem brīvi izņemt naudu, kā arī iepludinot privātā bankā ap 1 mlj. latu valsts naudas, un 2. šie paši ģēniji Slakteris un Godmanis parakstot drakonisko aizņēmuma līgumu ar SVF, ar kura sekām cīnās patreizējā valdība, bet tu jau laikam par to esi aizmirsis. 3. Nenormāli izšķērdīgā valsts politika pēdējo 6-8 gadu garumā ar Kalvīša ierēdņu “Algām” un Šlesera “gāzi grīdā”. Bet tu čalīt liekas dzīvo citā valstī, tev visur vainīgs Repše.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 10.50

    Tas nav paradokss, bet katrs izvēlas portālu, kur rakstīt un sastapt domu biedrus!
    Ja Tev nav pieņemas šo komentētāju domas, tad vari doties citur!
    Nav jau spiesta lieta.
    šeit komentē cilvēki, kuri aiz tukšām runām redz darbus un saprot, ka izvēle vēlēšanās ir un tā jāprot saskatīt!
    Te ar demagoģiju, tālu netiksi-= dabūsi atpakaļ ar piemēriem!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 15.23

    nu, tā būtu jums pārāk laba ziņa, ja sadomātu pamest šo portālu ;-) Atbilde Bet: izvele ir vēlēšanās, bet nevajag jau atkal parvērst par tādu pašu farsu kā tad, kad pie varas tika TP. Savas aizstāvju runas te gvelžat nebalstoties uz reāliem faktiem. Jūs visu norakstat uz TP, bet nevajag aizmirst ka Saeimā ir arī JL. Un šā vai tā viņi ir līdzvainīgi pie notiekošā. Nu negribu es tādu valst, kur valda bezatbildīgi un varaskāri politiķi, kurus atbalsta tie, kas neiedziļinas lietas būtībā un nedomā ar savu galvu. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 16.23

    Nu labi, bet tad jau Tu arī esi līdzvainīgs pie šī haosa, kas radies Latvijā, lai gan neviens no mums politiskus lēmumus nepieņemam. Kā jau Tev droši vien zināms, tad saeimā notiek balsošana, kam vairāk balsu, tā lēmumus pieņem! Tā kā JL visu laiku turēja mazākuma opozīcijā, tad JL nevarēja ietekmēt tā laika politiskos lēmumus!
    Veltīgi gan debatēt ar cilvēku, ku’rs neko negrib ne redzēt, ne dzirdēt izņemot tikai sevi!
    dzīvo laimīgs ar savu pārliecību!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 19.32

    Diez,kas tie “‘viņi”” tādi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 19.33

    Nav.
    Ja nu vienīgi analīzes paņemt….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 19.36

    Mārtiņš vienkārši grafomāns. Ko teikt nekā jēdzīga nav, argumentu nav, bet vārdu straume nāk ārā, traki! :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 28.04.2010. 19.47

    gudrs spriedums tīģeri, vismaz viens kas nesaskata sazvērestību manos tekstos ;-) bet garlaicība tak kaut kā jādzenā… http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 27.04.2010. 20.37

Džekam poņa ir – nespīd pēc visiem gājieniem ar penšiem
un krīts spiež nost !

uzsitīs kādu golfu ar belokōņu
mož rēķins pa to laiku uzaudzis kirgīzu bankā

+6
-17
Atbildēt

0

maris 27.04.2010. 20.35

Nu ko teiks beta? Kas viņam padomā?

0
-3
Atbildēt

3

    garausiitis > maris 28.04.2010. 07.21

    Betai noteikti ir skumji, bet taisnības labad jāsaka , ka pie visām divdomīgajām situācijām ,kas reizēm uzpeldēja – Repše pietrūks mūsu politiskajā pīļu dīķī. Interesanti , ko viņš darīs ārpus politikas, kā nopelnīs iztikai , jo bizness manuprāt viņam ir diezgan tāla lieta. Varbūt Titavs kaut kur iekārtos?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > maris 28.04.2010. 10.46

    Manī arī ir tāda divējāda sajūta, kad uzzināju, ka Repše aiziet no politikas rudenī!
    No vienas puses Repšem bija stingra stāja pret korupciju un valsts nozagšanu, bet no otras puses: nu pārāk viņš pats to lielo naudu mīlēja un tāpēc iepinies visādos dīvainos darījumos. Tāpat Repše neuzklausīja, manuprāt, citu cienījamu cilvēku padomus un nebija kompromisu cilvēks, un tāpēc Latvijas politikā diezin vai viņš vairs spētu darboties.
    No vienas puses žēl, bet no otras puses: moris savu padarījis un var iet!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > maris 28.04.2010. 19.36

    Nu ko teiks beta? Kas viņam padomā? ”

    Omega varbūt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 27.04.2010. 20.31

Cilvēcīgi saprotams, ja Repše pievienojas Krištopana klubiņam. Žēl.

+10
-2
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 27.04.2010. 20.26

Repšem nebija pieņemams veids, kā tika pieņemts lēmums.Līdz šai dienai JL valde tā arī nav atklājusi Titava briesmīgos pārkāpumus, kuru dēļ bezmaz “kafijas pauzes laikā” bija viņu jāizslēdz.

+23
-2
Atbildēt

0

buchamona 27.04.2010. 20.25

Žēl, lielos vilcienos valstī jau nekas nemainīsies, tomēr uz LR politiskās skatuves Repše noteikti pietrūks. Taču, lai cik arī spoža personība Repše nebūtu, ceru, ka viņš tomēr neveidos vēl vienu “savu partiju” un tādējādi “netorpedēs” latviešu politikas apvienošanās procesu, kurš nu tikai ir sācies.

+12
-7
Atbildēt

0

andrisskrastins 27.04.2010. 20.18

Nu ko, latvieši-trubiņdrāži savu panākuši. Gudru cilvēku izbesija. Bet tādi tie, kuriem nav dots prātiņš, ir – ēdam nost tos, kuri iespējams ir gudrāki par mums.

+37
-8
Atbildēt

12

    Ivars Zvirbulis > andrisskrastins 27.04.2010. 20.25

    kurš gudrs cilveks kritīs tādos parādos? Bet nu prieks, ka viņš vismaz saprata, ka nav vēlams nākamajā Saeimā. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +6
    -34
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 27.04.2010. 20.27

    Kas tad ir vēlami? SC prokremlisti? TP naudas maisi?

    Varbūt drusku padomā pirms raksti kaut ko? Ja jau esi tā ar cinismu pārbāzts, brauc uz laukiem, izlādējies.

    Repše, kaut ne ideāls, kā politiķis Latvijai IR vajadzīgs. Par to pārliecinājāmies treknajos gados. Par to pārliecināsimies pēc rudens vēlēšanām. Piemini manus vārdus.

    +26
    -5
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > andrisskrastins 27.04.2010. 20.40

    pasaki man kaut vienu lietu, ko labu Repše ir izdarījis pēc savas aiziešanas no Latvijas Bankas? Nav neka ko atcerēties. Bez viņa var iztikt tikpat labi ka bez Šlesera un Šķēles. Un cinisms, kundze, ir Tavos vārdos. Ja neproti savaldīties, iedzer balderiānus ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +6
    -24
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 27.04.2010. 21.40

    Tiešām nesaproti vai izliecies?
    Repše tika vaļā no politmafijas pakalpiņa Sončika, pateicoties daudzejadā ziņā arī Repšes pūlēm tika saglābts budžets un valsts izglābta no defolta un lata devalvācijas ar izrietosām sekām, ar to vēl par maz?

    +33
    -3
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > andrisskrastins 27.04.2010. 21.50

    atvaino džeri, aizskāru Ir dievu ;-) izbeidz man te dziedāt – ne Repše, ne Maizītis, ne Šlesers, ne Šķēle nav neaizstājami. Brīva vieta nepaliks. Būs labaki par viņiem. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +4
    -22
    Atbildēt

    0

    simpsons > andrisskrastins 27.04.2010. 22.06

    Repše izveidoja JL, un izvēlējās atbilst augstākiem standartiem nekā pārējie politiķi. Veselības ministrs ‘zelta rokas’ izlidoja no amatiem un JL partijas nākamajā dienā pēc informācijas, ka viņš ņēmis naudu no pacientiem. Salīdzinājumam – TP, LLP, ZZS ievēlēja Zalteru par prezidentu, kaut arī viņš ņēma naudu no pacientiem.

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    simpsons > andrisskrastins 27.04.2010. 22.06

    2)Bijušie valdošie sāka Saeimas izmeklēšanu par Repšes ienākumu deklarāciju, kaut visi zina, ka viņš saņēma ziedojumos 350 tūkstošu latu. Tomēr, Repše atkāpās no aizsardzības ministra amata, jo uzskatīja, ka civilizētā valstī par ministru nedrīkst būt cilvēks, kura darbība tiek izmeklēta. Starp citu, komisija beidza darbu mēnesi pēc Saeimas vēlēšanām. Bez rezultātiem, protams.
    Salīdzinājumu vari atrast pats. Cik krimināllietās figurē Lembergs? Abi AŠ bija Jūrmalgeitā. Šķēle Kempmaijera afērā. Šie cilvēki, kas dzīvo uz cietuma robežas, gatavi kļūt par valdības vadītājiem.
    Sliktākais, ka daudzi vēlētāji vēlas redzēt šos cietuma kandidātus valsts priekšā.

    P.S. Vēlēšanās Repšem pieliku mīnusu.

    +32
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > andrisskrastins 27.04.2010. 23.29

    Tev pašam ar to prātiņu ir tā kā ir…līdz Repšem tālu ko augt, bet neizaugt…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > andrisskrastins 27.04.2010. 23.31

    Un kā Tev pašam ar to prātiņu? Līdz Repšes līmenim augt, augt un nekad neizaugt…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inga Veinberga > andrisskrastins 28.04.2010. 09.23

    Ja augstākie standarti ir tik labi, tad katrs, kurš gribētu varētu tāds būt. Piemēram augstais standarts Nr.1 – iet baznīcā dot solījumu, kurš rada sekas, bet dzīvē tās neieviešas. Interesanti augstie standarti, vai ne?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 28.04.2010. 10.24

    Manuprāt, tieši Repše ir šo solījumu izpildījis caur un cauri.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > andrisskrastins 28.04.2010. 17.58

    Par nopelniem. pirmajā reizē izskatījās pietiekami draudīgs, un būtiski samazinājās aplokšņu algas. Cilvīši pārstāja publiski lielīties ar to, ka dod kukuļus (tā pati iebaidīšanas lieta). Pēc šā pirmējās valdīšanas parādījās reāls budžeta pieaugums.

    Bija arī daudza muļķības ar ierēdņu atlaišanām – pārāk daudzi attiesājās atpakaļ, arī krievu skolu valodas % pasākuma maiņu varēja nomenedžēt labāk + nebija jauki visus šo protestu dalībniekus nosaukt par “nelojāliem”.

    Par šābrīža panākumiem grūti spriest, varbūt varēja asti cirst pa gabaliņam. Strādājošo pensionāru daļas aizdzīšana pensijā gan bija vislielākais stulbums LV makroekonomikas kontekstā, jo stulbāk tāpēc, ka šos podus jau reiz nogāza Šķēle, vienīgi, varbūt, tik daudzi nepārtrauca darba gaitas. Tomēr, sasisto sili šis saņēma mantojumā no Mr. 1, 2, 3, BET..

    Bonusi un mīnusi, bet uz fona vienalga izskatās pēc ūberlabā varoņa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

zvvanda 27.04.2010. 20.11

Politiskais spiediens ir tik milzīgs šajā nolāpītajā valstī, (valstī, ne zemē) ka pat stiprākie salūzt. Es nezinu kurp šī valsts iet, bet manuprāt jūs tāpat kā es nevēlaties būt viņas nākotne.

+18
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam