Bērziņš partijām izvirza ultimātu vienoties nedēļas laikā

44

Komentāri (44)

Jânis Bankoviès 30.09.2011. 09.10

Pavisam vienkārši ,jeņķu paviršais viedoklis par LV divkopienu de fakto situāciju( kā jau milzīgai , nu jau hegemoniskai,sintētiskai nācijai ,kuru vieno tikai teritorija un iespēja pelnīt netraucēti piķīti – amerikāņu sapnis), kura jārisina ar jeņķu aprobētām metodēm ( kas Jums latvieši par problēmām, runājiet krieviski, pelniet piķīti, andelējieties ar krieviem utt., mēs nodrošināsim, lai Vaņa ar tankiem pie Jums nebrauc, lai Jums būtu neatkarība, kaut kas līdzīgs ar Taivānu), kā arī Kremlinu ekonomiskās okupācijas modelis,iespējams novedīs ( līdz pēdējam ceru ka V un Z nebūs pašnāvnieki) pie kombinācijas ZRP+V+SC.
BET…
Pilnigi skaidrs šādā kombinācijā šķelsies abas – V un Z, latviešu vēlētājs taps skaidrībā,ka latviešu intereses aizstāv tikai VL. Tādejādi no V nošķelsies droši PS,un ZRP arī daļa partijas , kuri pa daļai pievienosies VL frakcijai, tādejādi Zatlerīša cerība kļūt par tautas prezi izplēnēs, pat tagad, jo palikušais V un ZRP+Jeģīnojas raškas filiāle, nebūs ar konstitucionālo vairākumu.
Vēl lielāka jautrība celsies pēc gada ( ja šī koalīcija neirakstīs pa gadu LR skurstenī) pie pašvaldību vēlēšanām, kad latviešu vēlētāju dominējošajās pilsētās un novados pārņems VL,savukārt ZRP jau būs izšķīduši kā pīļu mēsli, pat neparādoties pašvaldībās, V kaut kā vietumis noturēsies, bet arī ar pamatīgu kritumu.
Kronis visam būs 12. Saeimas vēlēšanas ( ja protmas Jeģīnaja raškas filiāle ar latviešu iztapoņām V un Z nebūs nomenedžēju anšlusu pie Kremlina) ,kur beidzot jebkuru veidu latviešu iztapoņas vairs netiks pārstāvētas vispār, vai knapi ap 5%. Tur uzvarētājs ar 40-50% būs VL,iztapoņas protams tad līdīs bez ziepēm VL muguras lejasdaļā. Savukārt tad vaņkām būs pilnīgs un absolūts bezcers.
Tā ka Jeņķu dipl. korpuss ,saskaņojot iztapoņu pielabināšanos Jeģīnojas raškas filiālei,kaut kā nepareizi nomenedžējis ,liekas. Jeņķi arī liekas īsti nesaprot austrumu mentalitāti, cerībā ar pielabināšanos nomierināt oponentu, Vaņka-sovoks saprot TIKAI ar dūri pa seju un bezierunu pārspēku, diplomātija viņam ir vājuma izpausme.

+2
0
Atbildēt

0

vitazaloksne 29.09.2011. 22.42

Vecais Kafka reiz runāja par mušu oliņu skaitīšanu zirnekļa tīmeklī – teātra kontekstā. Es uzskatu, ka ir smieklīgi taisīt izrādi situācijā, kad lomas sadalītas un aktieri plus mīnus jau izvēlēti. Mēs taču visi jau labi zinām, kas būs tālāk, bet pārējais ir, piedodiet, tikai un vienīgi mediju šovs…
Būtu ļoti interesanti apsēsties pie tējas tases ar Askoldu Rodinu, Viktoru Avotiņu, un mierīgi pārrunāt šīs lietas.
Par daudz kliedzienu, par maz sarunu…

0
-6
Atbildēt

0

dace_ampermane 29.09.2011. 22.06

delfos:
Rīgas pašvaldības policija atzīst nespēju cīnīties ar bordeļiem.

bordeļi ir krievu rokās [neticiet, paprasiet bueņjam]. Kad mēs ielaidīsim krievus valdībā būs točna tāpat kā ar tiem bordeļiem un būs par vēlu kaut ko darīt, unfortunately :(

+4
0
Atbildēt

0

Liene 29.09.2011. 20.27

Atkal tie latvieši (ne visi, protams) savā repertuārā, zemu zemu klanoties augstāk stāvošajiem. Šādiem latviešiem ļoti patīk kritizēt krievus par it kā vēlēšanos izdabāt priekšniekiem, bet paši dara to pašu.

Vārdā “ultimāts”, ko šobrīd lieto latviešu mediji šajā kontekstā, ir tā pati vēlēšanās izdabāt prezidentam. Vai varbūt Krapānes labs darbs un nekritiskas smadzenes no žurnālistu puses. To pašu “žurnālistiskie” latvieši rakstīja par Šķēli premjeru, “Ministru prezidents stingri pieprasīja no saviem ministriem”, kaut ko. Tas nav nedz rājiens, nedz piezīme, bet “stingri pieprasījis”, vārdu sakot, idiotisms.

Arī šobrīd, virsrakstā:

“Bērziņš partijām izvirza ultimātu.”

Bet tālāk mēs lasām, ka nekāda ultimāta tomēr nav, bet ir žurnālista smadzeņu problēmas: “Bērziņš atturējās izpaust, ko darīs, ja politiķiem neizdosies vienoties.” TAD KAS TAS PAR ULTIMĀTU? TAD TAS NAV ULTIMĀTS, jo:

“Ультима́тум (лат. ultimatum — доведённое до конца) — требование, связанное с ограничением времени, данного на его исполнение, а также с угрозой серьёзных последствий в случае его неисполнения”.

Kur tad ir tās nopietnās sekas šajā gadījumā? Nav tādu.

Patīk uzpūst vaigus, vai, kā dažiem latviešiem patīk. Valsts it nekāda, pārvaldāma no ārienes SVF un EK veidolā, bet ne, “mēs esam līdzvērtīgi partneri ES, un esam NATO dalībvalsts”, utt.

0
-4
Atbildēt

7

    kkristaps > Liene 29.09.2011. 21.00

    Klau, vai tādu teicienu “major asshole”, kas krieviski būtu apmēram “главная жопа с ручкой” vai “главний засранец” esi dzirdējis? Taisni par tevi teikts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Liene 29.09.2011. 21.02

    ——-
    ”(..)nopietnās sekas šajā gadījumā? Nav tādu.” –
    – Būs, bez sekām jau pusgada demokrātijas šovs nepaies – par lielrunāšanu jau pāris miljoni iztērēti, bet jēgas kā nav, tā nav.
    Starp citu, der pārlasīt ‘Agrunte’ komentāru plkst. 17:37 – skrejlapas tekstu iz tālā 1991.gada. Toreiz jau aicinājums pievērst uzmanību pieaugošajam haosam tika ignorēts – un rezultātā vienam otram ”jumts aizbrauca” ( apšaude 1991.g. janvārī).
    p.s.
    Komentārs plkst. 21:00 apliecina – vienam otram jau nervi netur – akurāt ‘Streipa sindroms’….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 29.09.2011. 21.11

    edge_indran ——-
    Agrunte mēģina kaut ko pateikt, bet ko, arī pats nezina.

    Lietas būtība ir tā, ka šādas skrejlapas ir vesels romāns pašas no sevis.

    Tās ir liekulīgas, bet aiz tām slēpjas viss kas, ārkārtīgi daudz visa, gan padomju sistēmas spožums, gan posts.

    Viņš droši vien vēlējās teikt, ka lūk, Rubiks aiz tām lapām stāvēja, un ka SC neatteicas no Rubika. Bet Rubiks šobrīd ir ES parlamentā, kas arī ir zīmīgi. Latviešu nacionālisti nevar viņam liegt būt par ES parlamenta deputātu,jo tas nozīmētu skandālu ES-ā.

    Varbūt lietas būtība ir ciniska un vienkārša, padomju zagļu vietā nākuši nacionalie zagļi, kuri zog vēl vairāk, jo zināms taču, ka ierēdniecības skaits neatkarīgajā Latvijā ir pieaudzis diezgan krietni.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Liene 29.09.2011. 21.12

    Nē, tā ir spēja nolaisties līdz sarunu biedra līmenim un izteikties viņam skaidri saprotamā valodā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Liene 30.09.2011. 00.39

    Jā, Latvija ir ES un NATO.
    Bet Krievija slīgst nabadzībā un postā tāpat kā pirms 100 gadiem,(pie Urāliem pat ziepes nevar dabūt) jo nemāk strādāt un pievienotā vērtība krieviem -nulle. Tikai kačāt naftu, gāzi. Bet salīdzinot ar Arābu emirātiem krievi paši dzīvo kā nabagi. Neviens latvietis negrib to sērgu pat tuvumā. Krievija nav ES, jo nav pat Eiropā un nav līmenī… Kāmēr tā valsts turpina savu komunisma pēcnācējas lomu tu te nevari pat iepīkstēties par argumentu, kas būtu par labu krieviem. Esmu laimīgs, ka piedzimu Latvijā kā latvietis!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 30.09.2011. 11.23

    “Ivars Jā, Latvija ir ES un NATO.
    Bet Krievija slīgst nabadzībā un postā tāpat kā pirms 100 gadiem,(pie Urāliem pat ziepes nevar dabūt)”

    — Tomēr dzīves līmenis par $1,5 tūkst. labāks, nekā Latvijas iedzīvotājiem, skatieties gdp per capita. Kāpēc tā? Tāpēc, ka daudzi latvieši, tāpat kā jūs, prot tikai nīst, un drīz jau viņi izdzims. Visi normālie izbrauks, paliks tikai politiķi un tādi nīkuļi, kā jūs esat.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 30.09.2011. 11.26

    “Reālists Nē, tā ir spēja nolaisties līdz sarunu biedra līmenim un izteikties viņam skaidri saprotamā valodā.”

    – Jūsu valoda neīpaši nedz saprotama, nedz pieprasīta, jo jums tā ir bezspēcīguma un impotences valoda.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 29.09.2011. 19.47

Diezgan interesants Pētera Apiņa raksts, kas laikam tapis pirms vēlēšanām – “Katrās vēlēšanās latvietim vajag jaunu Zatlera Latvijas ceļu”.:)
http://www.arstubiedriba.lv/lv/?&s=1294134566&fu=read&id=55&ln=lv

Izvilkums no šī Apiņa raksta (ko savam rakstam izmantojusi arī Maija Kūle http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maija-kule-latvija-kas-mus-var-izglabt.d?id=40869429):

“Paskatoties Zatlera Reformu partiju mēs ieraugam „Latvijas ceļu”, kurā sapulcēti gan vietēji harizmātiski ideālisti, gan latviešu trimdas pārstāvji, gan daži krievi un ebreji, gan jaunie talantīgie un mazāk talantīgie juristi un uzņēmēji, gan darbinieki, gan bezdarbnieki, gan mācītāji, gan ateisti, bet pārbēdzēji – vai no visām iepriekš minētajām un neminētajām partijām. Viņus visus kopā raksturo fakts, ka viņi alkst iekļūt Saeimā, lāga nezinot– ko tur darīt un ko pārstāvēt.

Ja šiem ZRP deputātu kandidātiem kāds vienkāršiem paplašinātiem teikumiem latviešu valodā izskaidrotu to, ko ekonomiski sagatavojies veikt liberālis Vjačeslavs Dombrovskis, vai izgaismotu – kā Latvijas izglītību kājām gaisā pārveidos Roberts Ķīlis– šie sociāldemokrātiski, nacionālkonservatīvi vai sīksaimnieciski domājošie pilsoņi drīzāk pakārtos, nevis ļautu kaut ko tādu realizēt.”

Šaubos, vai KANDIDĀTU reakcija būtu bijusi tāda, bet ZRP reālo VĒLĒTĀJU reakcija gan tāda varētu būt.:) Ja viņiem kāds būtu paskaidrojis.

Laiks, protams, visu noliks savās vietās un savā ziņā arī paskaidros šiem vēlētājiem. Bet izpratne jau neveidosies – būs vien KĀRTĒJĀ VILŠANĀS un IZBRĪNS par “neizprotamo pārvērtību”, kas notiek, ļaudīm nokļūstot Saeimā.:)

+9
-1
Atbildēt

0

kkristaps 29.09.2011. 19.29

Noskatījos vienīgo raidījumu Latvijas TV, ko es vispār skatos: LTV1 vakara ziņas, un man skaidri vai asaras apbira no aizkustinājuma, cik sirsnīgi prezidents sasveicinājās ar Brigmaņu Augustu – tā vien šķita, ka tūliņ sāks bučoties. Nav brīnums, ka Augusts paziņo, ka viņi netaisoties sēdēt opozīcijā, bet Bērziņš vāvuļo par plašu koalīciju.

+4
0
Atbildēt

3

    Edzs > kkristaps 29.09.2011. 20.52

    ne tikai Brigmanis vinjam var but miljsh.
    Berzinjsh var but pateicigs vai pat but parada labas gribas zhestu vai pat pakalpojumu SC par sev pozitivu balsojumu Valsts Prezidenta ieveleshana.
    varbut tapec vinjam ir vajadziga plasha koalicija un varbut tapec ari vinjam gluzhi ka Zatleram ar SC ir vajadzigi Satversmes grozijumi.
    vienam ta tagad butu svarigaka reforma, otrs to sauc par svarigako jautajumu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 29.09.2011. 21.04

    Nešaubos, ka viņam ir mīļš katrs, kas nebalsoja par Zatleru, bet balsoja par viņu, tāpēc arī Dombrovska kandidatūra viņam nav vēlama, bet tomēr ar Ušakovu vai Urbanoviču tikšanās reizē viņš neizturējās ne uz pusi tik sirsnīgi kā pret Augustu – taisni kā sen neredzētu radagabalu samanījis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kkristaps 29.09.2011. 22.27

    es shovakar TV redzeju Augustu, tas savukart ljoti milji par SC izteicas, ta ka vinji viens otram muguras mazga. Augusts teica ka SC noteikti ir jabut valdibas koalicija.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 29.09.2011. 19.16

Bērziņš partijām izvirza ultimātu vienoties nedēļas laikā
____________________________________________________________
Un ja nevienuosies?Ko tad?Bērziņš izsludinās jaunas vēlēšanas? Rīkuosies kā K.Ulmanis?

+8
0
Atbildēt

1

ilmisimo 29.09.2011. 19.11

Valsts prezidents aicina izveidot pēc iespējas plašāku valdību
____________________________________________________________-
Plašu kā škūņa durvis? Vai plašu kā pļavu?

+5
0
Atbildēt

1

    Edzs > ilmisimo 29.09.2011. 19.50

    plashu ka zeme dzimta (..широка страна моя родная..).

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 29.09.2011. 19.11

Man šķiet, “Zatlera partija” un “Vienotība” JAU TAGAD ir paspējusi nodarīt ļaunumu nacionālas valsts idejai un galvenais – praksei. Mūsu nākotnei.

Ja nākamajā dienā pēc vēlēšanām ZRP un V būtu skaidri paudušas, ka SC tomēr paliks opozīcijā, šis “uzvarētājs”, kas sasniedzis sava elektorāta griestus, visticamāk drīz vien sāktu šķelties un lielā mērā zaudētu savu šķietamo spēku, jo saprastu, ka līdzšinējā taktika nesniedz rezultātu.

Tagad, latviešiem tik ilgi koķetējot un “konsultējoties” ar SC, krievi varētu arī turpināt savu protofašistisko apvienošanos, jo latviešu nožēlojamā svārstīšanās iedrošina, ka šī taktika nemaz nav tik bezcerīga – ka vismaz ar nākamo piegājienu gan varētu izdoties beidzot nokļūt pie resursiem ministrijās.

+12
-2
Atbildēt

4

    reksa > Sanšains 29.09.2011. 22.43

    Pilnīgi pareizi.
    Saskaņas centrs ir atkarīgs ne tikai no vientiesīgiem padomiskiem vēlētājiem, bet arī no sponsoriem. Ja SC iekļūtu valdībā un spētu bīdīt sponsoru projektus, tad SC sponsoriem kļūtu vērtīgs un arī nākotnē atbalstāms. Bet ja SC vienmēr ir opozicijā, tad galu galā arī sponsoriem no tā atbalstīšanas nav nekādas jēgas. Jo ilgāk SC ir opozicijā, jo vairāk tas zaudēs savus vēlētājus un sponsorus. Un galu galā vienkārši sabruks.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Sanšains 29.09.2011. 22.51

    Un vispār – nekad nav par vēlu veikt denācifikāciju.
    Jādenācificē visi padomju/prokrieviskie darboņi, lai tuvākajos 50 gados viņiem nebūtu ne tiesību, ne citu iespēju tuvoties polītikai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 29.09.2011. 23.39

    Aldis
    jaa, konsekventi ka absurdu noraidot iespeju ka valsts noliedzeji jebkad varetu nonakt shis valsts valdiba, tie ka nespejigi zaudetu uz sevi liktu naudu un tas nav mazsvarigi. lidz ar to iluzijas un interesi par vinjiem zaudetu to atbalstitaji.
    bet tas ir kas butu ja butu, – ja no latvieshiem uz varu nepretendetu ambiciozi autokratiski egoisti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 30.09.2011. 09.22

    Precīzi.

    Atliek pajautāt, kādēļ daļa latvisko partiju cenšas izrādīties un pašapliecināties, velkot koalīcijā “krievu”/patiesībā Krievijisku partiju, kura pati nav gatava līdzdalībai valsts pārvaldē?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 29.09.2011. 18.43

Zatlers ari teica ka vinjam ar SC uzskati ir lidzigi, pat vairak – svarigakajos jautajumos tie sakrit. kad vinjam pavaicaja par SC ligumu – veicinat Latvijas Krievijas strateghisko sadarbibu, vinsh teica ka to vinji nav skatijushi, vinji strada pie svarigakiem programatiskiem jautajumiem.
tad ir ta ka te jau augstak tika pateikts – kam kas ir svarigi jautajumi kuru prieksha NA un SC uzskati atshkjiras tikai detaljas.

+6
0
Atbildēt

0

Edzs 29.09.2011. 18.07

_”…pēc Bērziņa domām, nākamās koalīcijas skaitliski vēlamajam modelim ir jābūt tādam, “kas nodrošinātu kvalificētu balsu vairākumu un dotu iespēju deputātu vairākumam pārliecinoši balsot par visām koalīcijas atbalstītajām iniciatīvām, kā arī par Satversmes grozījumiem, kas iepriekš būtu akceptēti Konstitucionālo tiesību komisijā”…”_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
apbrinojami ka Berzinjam svarigakais jautajums tagad ir lidzigs ka Zatleram – nodroshinat iespeju “Saeimā ievēlētajiem politiskajiem spēkiem” atvert un pec vajadzibas partaisit Valsts Pamatlikumu.
un, – “politiskajiem spēkiem” uzskati ir lidzigi, detaljas tikai atshkjiras.

+4
-1
Atbildēt

0

Andris 29.09.2011. 17.37

SC skrējlapa no 1991. gada. Vai nav baisi? Šai lapai sekoja arī asinsizliešana – tika nošauti vairāki cilvēki, t. sk. bērni.
Un šos asiņainos interfrontistus mēs tagad esam gatavi paņemt valdībā?

http://i52.tinypic.com/264p36x.jpg

+12
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 29.09.2011. 17.31

ZRP un V sastāvu lielākā daļa nekad nepieļaus SC iesaistīšanu. Pretējā gadijumā V un ZRP izšķīdīs pa gabaliem uz neatgriešanos.

+8
0
Atbildēt

0

egilsblums79 29.09.2011. 17.24

Vai nav tā, ka viņš nesaprot ko viņam saka? Tikai tā var izskaidrot, to ka NA un SC uzskati atšķiras tikai getaļās.

+4
-1
Atbildēt

0

Dzintars Kalniņš 29.09.2011. 17.15

Nedomāju, ka Bērziņš būs tāds, kurš uzņemsies vairāk atbildības nekā minimāli nepieciešams. Proti – proaktīvi neiesaistītes valdības veidošanas procesā un izpildīs formālu pienākumu nominēt premjera amata kandidātu, kad partijas jau būs vienojušās. No esošajiem komentāriem noprotams, ka viņaprāt koalīcijā jābūt V+ZRP+SC (iespējami plāšākā koalīcija), kā arī viņš neredz to, ka Ušakovs varētu būt premjera amata kandidāts (jābūt kandidējušam vēlēšanās). Ceru, ka nevienam viņš nav devis mājienus, ka Urbanovičs varētu būt premjers.

+3
-2
Atbildēt

0

disassociative 29.09.2011. 16.29

Ilgstoši nevienoties ir izdevīgi kam? Vienotībai un ZZS, jo abas šīs partijas vēl joprojām ir pie varas. Air Baltic situācija nav atrisināta, droši vien, ka ir vēl kaut kādi gali. Vienīgi nākamā gada budžets, kas ir ļoti, ļoti svarīga lieta, stāv uz vietas.

+2
-5
Atbildēt

1

    piziks > disassociative 30.09.2011. 09.19

    Labi trāpīji, tādēļ esi te mīnusots. Ja vēl būtu pieminējis vajadzību pasekot aizejošo partijpārstāvju PĒDĒJĀM pavēlēm un PĒDĒJIEM parakstītajiem dokumentiem, uz darbu no rīta būtu jāiet, tramīgi atskatoties, bet mājās jāatgriežas stipru draugu pavadībā… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 29.09.2011. 16.22

Realitāte un politiskā loģika rāda, ka pie izvēles SC+ZRP+V vēlēšanu “uzvarētāja” rīcības stratēģija būs vērsta uz nesaskaņu un konfliktu organizēšanu starp abiem “kodola” partneriem.

+15
-1
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > Pēterītis 29.09.2011. 17.21

    tieši tā, pēc principa jo sliktāk – jo labāk …

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 29.09.2011. 16.18

“Viņš arī atzīmēja, ka konsultāciju laikā radies priekštats, ka visiem pieciem jaunajā Saeimā ievēlētajiem politiskajiem spēkiem ir ļoti līdzīgi uzskati svarīgākajos jautājumos, dažādi viedokļi esot vien par detaļām…””.
——————————————————
Nu tas ir kronis visam.
Nez, ko Bērziņš uzskata par svarīgiem jautājumiem, un ko par detaļām.

+13
-1
Atbildēt

0

Andris 29.09.2011. 15.59

Beļģija dzīvo pavisam bez valdības jau 16. mēnesi, un nekādu ultimātu no karalienes vai tml. Varbūt arī mums derētu pamēģināt? Tas katrā ziņā būtu labāk, nekā valdība kaut ar vienu Interfrontes ministru.

+12
-2
Atbildēt

0

kkristaps 29.09.2011. 15.53

Vai kāds neatceras, kādu partiju pārstāvēja tagadējais prezidents?

+6
-1
Atbildēt

2

    Miķītis, Džeikobs ॐ > kkristaps 29.09.2011. 15.58

    Bezpartejisks, bet izvirzīts un ievēlēts no ZZS 10.Saeimā

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 29.09.2011. 16.10

    Hm, kā tur bija tas Streipu Kārļa apzīmējums… Kaut kas saistīts ar lielām aukām un mazām aukām, ja atmiņa neviļ.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam