Debatē Zatlera atbalstītāji, kritika skan no SC

54

Komentāri (54)

ﮎandijs Be1t1kﮎ 02.06.2011. 15.05

OT…pat pēdējā brīdī atzinās neko nevaram, neko negribam
_____________________________
Ko nu skani kā tukša muca. Interesanti, ko var panākt saeimas mazākums, bet, ka Vienotība ir gribējusi, to pierāda tās balsojumi saeimā. Tu patstāvīgi sevi prezentē kā ekonomikas lietpratēju, tad ko vaimanā par pensiju griešanu? Pat ezim skaidrs, ka sociālais budžets drīz būs tukšs. Vairāk tevi netraucēšu, netērēšu ne tavu, ne savu laiku:)

+1
0
Atbildēt

0

piziks 02.06.2011. 14.56

Vienotības “zaķītis” pēc 43/50 vēl cer, ka viss ap Zatleru būs labi… Un par starptautiskām spējām runā…

A kura kompānija pērnruden Aivi Roni uzmeta par labu K-k-kristovskim, kam bija aizsardzībā garlaicīgi? :) Aivis Ronis būtu stipri laba no nākamajām kandidatūrām…

0
0
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > piziks 02.06.2011. 15.24

    to Optiskais Tēmeklis
    Aivis Ronis ir pelnījis to pašu, ko Munters, Jurkāns, Birkavs, Bērziņš, Pabriks un Riekstiņš, pielikšanu pie sienas par dzimtenes nodevību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 02.06.2011. 13.33

Ombros, labāk pastāsti, kad patiess bija V jaunais talants Olšteins, kurš TV šodien raudāja tikpat izteiksmīgi un krāšņi kā Tavu nikno piedziedājumu mūžīgais pediņsuvenīrs Šlesers un solījās konvojēt dr. Zatleru prom no Saeimas, ja Zatleru neievēlēs, toties pirms 7 mēnešiem Latvijas TV ne mazāk jūsmīgi un kaismīgi stāstīja, cik spožs paraugs jauniem ļaužiem politikā ir viņa partijas biedrs Vienotībā — Jaunups juniors? :)Un pat dēlu Olšteins nekautrējās piesaukt! … Vai noticēt Olšteina asarām tāpat kā Taviem pantiem par visiem komuņāgām, pediņiem, oligarhiem u.c. lamuvārdiem, lai kādu lumpeni gandarītu, kāds malacis ir Ombros un cik vareni “gāž” un gāzē “cieti”? :)

Vai Vienotībā — Ombros, Tavuprāt — kāds maina seksuālo orientāciju? :)

0
-5
Atbildēt

5

    dro > piziks 02.06.2011. 14.10

    OT> Maini niku no Optiskā Tēmekļa uz brāli Teodoru:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 02.06.2011. 14.16

    to Optiskais Tēmeklis
    Nesaprotu kāds sakars Olšteinam un Jaunupam ar Kalvīša valdības miljarda socīālā budžeta izputināšanu? Nekad neesmu kleptokrātus saucis mīļvārdiņā par “oligarhiem”.
    Neesmu domājis par Vienotības deputātu seksuālo orientāciju, jo neesmu viņu uzvedībā manījis kādas anomālijas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 02.06.2011. 14.38

    Ombros, priekš kam Tev tagad vēl te politiskā nekrofīlija, atrokot Kalvīša politisko kapu? Tev gan seksīgi daudzveidīgas intereses… tikai.. visu laiku tāda jocīgi neauglīgas, kaut nepārtraukti Tevi pašu uzbudinošas… :)

    Tavējie lielījās, ka pacēluši varu, ko zemē nometa visi pārējie, bet kādēļ negribi runāt par to, kā šo pacelto varu izmantojuši?

    Kādēļ Zatleram nācās griezt ar kreimenēm, — tokš tādēļ, ka abi, savstarpēji pretrunīgie, līderi VD & SĀ, pat pēdējā brīdī atzinās neko nevaram, neko negribam, ir tik labi (Lembergu lamāt skaļi un stutēt katru dienu klusi)… Tad nu tagad mierīgi varēsiet rētas un un brūces laizīt un kopt, jo pat aizkulisēs nopirkt parādos esoša partija, kas nav smaksājusi par iepriekšējo kampaņu, nevar: tad nu jāvibrē par to, ko sveša partijas banku lobisti sapirkuši… JO: Vienotība ir izmācījusi, — baņķierus i vietējos, i zviedru lobējot –, cik lietderīgi ir banku lobisti… Un Lembergs & Co no Vienotības ir mācījies! Lembergs nu jau pat kandidēt Saeimā beidzot ir gatavs, pat Ventspili gatavs atstāt… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 02.06.2011. 14.53

    to Optiskais Tēmeklis
    Tukši, mīklaini un nepārliecinoši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 02.06.2011. 14.58

    Nuja, Ombros, bez pediņiem, komuņāgām, čekistiem, ko SC rindās stumt pie varas, kā to Tavi čomi Vienotībā paveikuši. :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 02.06.2011. 13.24

to Optiskais Tēmeklis
Vai nobirdinot asariņas par pensionāriem, neatcerēsies oranžā vepra Kalvīša valdības miljarda sociālā budžeta naudas novirzīšanu pamatbudžetā, lai vairotu ierēdņu vietas Šļesera ziliem draudziņiem un Kalvīša un Šķēles brālēniem.

+4
0
Atbildēt

0

dro 02.06.2011. 13.21

andža…man viņa retorika patika daudz labāk nekā vakar
_________________
Kas tev patika? Ka Vienotībai Šleserprāt jāpazūd?

+1
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > dro 02.06.2011. 14.48

    Ne jau tur bija Šlesera runas sula – viņš teica Zatleram – turpiniet cīņu. Turpiniet, ja ievēlēs, turpiniet, ja neievēlēs. Nu viedi vārdi, vai ne? :)
    Es no Zatlera pēc 28 maija būtu sagaidījis vairāk info par šo trīs A mafiju, par konkrētajām apsūdzībām. Lai vairs nebūtu atkāpšanās ceļa.

    Atceries ainu pēc 28. maija pie Pils – izkāpj Zatlers no auto un parāda V un pasaka, ka cīņa ir jāturpina… un viss… :(((
    Vajadzēja runāt ar tautu, kaut sīkāk pateikt – protams ne jau atklājot izmeklēšanas noslēpumus

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindapastare 02.06.2011. 12.49

OT – tas, ka Tu esi PRET Vienotību, ir skaidrs. Bet es gribētu zināt – PAR ko Tu esi? Kura šībrīža partija Tev liekas Tavas balss vērta?

+6
0
Atbildēt

7

    raimonds_bossltd > lindapastare 02.06.2011. 13.07

    to yopcix
    Loģiski, viņš ir par tiem, kas ir pret Vienotību: par čekas pediņiem, zagļiem, komuņagām, krievu armijniekiem un staļinistiem. Visi der.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lindapastare 02.06.2011. 13.14

    Yopcix! Es neesmu pret visu Vienotību, pat Saeimā, pat valdībā var sameklēt nedaudzus sakarīgos un godīgos: atsevišķus “degunus”… vēl gribētos, lai arī atsevišķie sakarīgie un godīgie būtu vismaz kaut cik profesionāli, — ar visiem šobrid publiski redzamajiem, diemžēl, tā vēl noticis. Tomēr to atsevišķo ir gauži par maz.
    Ja tik daudz pašslavēšanas un organizētas slavēšanas spilgtākajiem vienotībniekiem, man tomēr gribas, lai viņiem pašiem būtu vairāk paškritikas: pat Vienotības premjers Valdis Dombrovskis vēl nav dzirdēts atzīstamies, ka kļūdījies likumu spekulatīvā izpratnē, nekritiski atkārtojot/reflektējot sava politiskās karjeras krusttēva un karjeras Latvijas bankā nodrošinātāja, arī sava psiholoģiskā totēma Einara Repšes teikto par Satversmes Tiesas jaukšanos ekonomikā, budžeta veidošanā — runājot par pensionāru reketēšanu. Tā bija apzināta un ciniska taktika, ignorējot likumus tīši, iegūt laiku pauzē starp pensionāru izpurināšanu un Satversmes Tiesas gala spriedumu: jā, spoža taktika, kas ļāva Vienotībai tikt pie zemē nomestās varas turēšanas ilgāku laiku, bet kā paņēmiens tas ir tikpat glumš un nēētisks pret valsti kā visu zināmo oligarhu ofšorisms un citi Vienotības/JL nosodītie -ismi. Pat Valdis Dombrovskis publiski nav atteicies — pat ne solījis atteikties! — no šāda cinisma savā darbā. Tikpat taktiski viltīgi un klusi tikai viens Vienotībnieks laboja kolēģu sašmucēto: Aigars Štokenbergs juridiski nenoraidāmi uzrakstīja pieteikumu Satversmes Tiesai, ko uz ST aiznesa Saskaņas Centrs, — tas pats Saskaņas Centrs, ka šī iesnieguma dēļ dabūja tik daudz balsu vēlēšanās un it kā negaidīti komfortabli iebrauca Saeimā! Par spīti tam, ka SC, kas raujas pie varas, vēl tagad nav profesionaļu, arī juristu, kas spētu pats uzrakstīt kādu nākamo iesniegumu! Vai tas jūs, Vienotības fanus, nemaz neskar?! :)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    lindapastare > lindapastare 02.06.2011. 13.22

    Jau atkal! Jautājums bija – PAR ko Tu esi? Nosauc partiju vai vismaz tos atsevišķos “degunus” (un ja atkal rakstīsi kritiku, tad tikai par Tevis nosauktajiem “deguniem”, lūdzu).

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > lindapastare 02.06.2011. 14.43

    pilnībā piekrītu. Štokijs ir labais – uzrakstīja labu iesniegumu tiesai un vēlāk jau citi politiskie spēki to izmantoja, lai diskreditētu JL un Dombrovski.
    Un vēl man patīk kā Tieslietu ministrs cīnās ar oligarhiem – kopš 10. Saeimas vēlēšanām Lenberga lietā nav bijis nevienas tiesas sēdes…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > lindapastare 02.06.2011. 14.51

    Jā, Andža, tādas nu, redz, ir tās Vienotības aktīvistu haotiskās, neapdomīgās — varbūt apdomātās un nevalstiskās?! — sekas un darbību patiesie rezultāti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lindapastare > lindapastare 02.06.2011. 14.58

    Jā – tāda nu reiz ir OT apzinātā nevēlēšanās – vai varbūt nespēja?! atbildēt uz elementāru jautājumu, tādējādi cenšoties spēlēt tikai vienos vārtos. Nu ļoti atgādina Lembergu raidījumā “100. pants”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > lindapastare 02.06.2011. 15.38

    Tiesas sēdes nekādā veidā nav atkarīgas no Tieslietu ministra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

sigija_spure 02.06.2011. 11.51

Šlesera spēja pielāgoties apstākļiem ir apbrīnojama

+2
0
Atbildēt

10

    astra_ozo > sigija_spure 02.06.2011. 12.04

    Es par to pašu. Bet man viņa retorika patika daudz labāk nekā vakar Agešina, Zalāna un Daudzes teksti.
    It sevišķi truls vakar bija Zalāns – vai viņš nopietni uzskata, ka puiciski teksti un irgošanās ir Saeimas deputāta cienīga uzvedība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > sigija_spure 02.06.2011. 12.11

    Spoža bija Bendrāte, zē-zē-es-ētā, oligarha visilgāk stutētā Vienotības suvenīrpārstāve: pirmais uztraukums runā par to, ka rudenī laikam jau ar pārējiem tai zālē netikšoties! Vienotības vairākumam klasiskais satraukums par savām nēērtībām. Ko vēlēties no Bendrātes vēl? Patiesībā, ne tikai ticami un iespējami, bet arī ļoti vēlami, lai uz šādiem vienotībniekiem pēc nākamajām vēlēšanām nebūtu jāskatās, tai zālē sēdošiem… :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > sigija_spure 02.06.2011. 12.46

    Jā, vēlams skatīties uz Urbanovicu, Šleseri, Šķēli, Brigmani, Lembergu – nesavtīgajiem cīnītājiem par politikas tīrību, kā arī par taisnību visā pasaulē, absolūtiem altruistiem, kurus absolūti neuztrauc nekādas neērtības.
    Gūsim ētisku un estētisku baudījumu, skatoties uz šiem godavīriem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > sigija_spure 02.06.2011. 12.50

    šīsdienas glaunākais apzīmējums izskanēja no Ivara Ījaba mutes LR1 tiešraidē : “Šlesers – politiskais Mauglis” ..tikai 2 vārdi, bet pateikts viss!:))))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > sigija_spure 02.06.2011. 14.05

    Dzeri, jā uz Urbanoviču, Ādamsonu un visiem šādienas SC deguniem masveidā ir jāskatās un jākontrolē, ko viņi darīs, JO (!) — Tu esi aizmirsis un negribēsi dzirdēt vēlreiz, ka SC tuvu varai atvilka Dombrovska kļūda aizņemties īstermiņā un bez procentiem no pensionāriem — ST procesa izprovocēšana! — un nevēlēšanās/nesaprašana/negribēšana atteikties pašiem šo aplamību labot, bet labošanas iespēju atdot SC! Tieši Vienotība ievilka Saeimā un varai bīstami tuvu SC! Un tagad man jāskatās uz SC?! Nē, skaties/skatieties nu, Dzeri, Betij, Ombros utt. uz SC kā uz Vienotības paŗpārliecinātības un neprofesionalitātes rezultātu, bet es tikmēr uzmanīšu Vienotību, kas nevēlas laboties pati, bet ar savām kļūdām un paštaisnību ziepē savu striķi, nevis dara to, kas būtu jādara… :)

    Ir arī labums no oligarhu spēka un ķīmiķošanas: atlikušajiem, arī vienotībniekiem, ir iespējas augt, kļūt gudrākiem, labākiem un oligarhus pārspēt. Ja pašu izprovocētais konflikts reziltēsies ar Bērziņa ievēlēšanu, Latvijas politiskais darvinisms pat Vienotību spiedīs tuvākajos 2 — 3 — 4 mēnešos, vismaz līdz vēlēšanām darboties maksimāli sakarīgi un izcelt visas labākās rezerves… :) Un, ja ne, tad ne, taisieties uz 12. Saeimu, ja 11. par slābu… :)
    P.S. Varbūt Olšteins tomēr paliks hetero pozīcijās un ir izaudzis/paaudzies un vairs nealks kļūt par politreketieri un shēmotāju? :)Un varbūt tiešām Olšteina dēlam nebūs kauns pēc kādiem padsmit gadiem? Viss var būt…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > sigija_spure 02.06.2011. 14.07

    Andrew
    nekas jauns bet isti vieta shodien bija Ijaba teiktais ka Saeima pashlaik ir neprognozejama ka “pertikjis ar lozhmeteju”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > sigija_spure 02.06.2011. 14.13

    OT -Nedomāju, ka tikai V ir atbildīga par SC panākumiem.
    Par to, drīzāk, jāpateicas ilgus gadus valdījušajiem TB, PLL, ZZS, jo daudzi SC uztvera un turpina uztvert kā alternatīvu.
    Par to absolūtu paškritikas trūkumu V gan tev piekrītu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > sigija_spure 02.06.2011. 14.20

    to dzeris49
    Ne jau nu SC kā altermatīvu PLL un ZZS, drīzāk jau kā alternatīvu valstiskumam, latviskumam, godīgai valsts pārvaldei un attīstībai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > sigija_spure 02.06.2011. 14.22

    Nu tad, Dzeri, beidzot! Tieši šobrīd, līdz vēlēšanām rudenī, Vienotībai paškritika — gan Saeimā, gan valdībā — varētu būt galvenais resurss, lai saglabātu iespēju kaut ko darīt reāli, nevis smilkstēt opozīcijā, kad nākamā pozīcija darīs tāpat kā Vienotība tagad — pozīcijā! — dara, neklausoties arī labās idejās, piespēlēs un padomos. Ja paškritiku neizmantos Vienotība, pat finanšu krīzes atraugas varam dabūt smagas, kur nu vēl ekonomiskās krīzes pārdzīvošanu tuvākajos gados.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sigija_spure 02.06.2011. 14.30

    Atvainojos, nosauc lūdzu labās opozīcijas idejas šinī saeimā un pierādi ka tās ir labas. Konkrētību lūdzu, OT, ne tikai liriku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 02.06.2011. 11.51

Eu, bet Šleseram bija tiešām laba runa, izņemot ierosinājums, ka jābalso par Bērziņu.

0
-4
Atbildēt

2

    silvija_vitina > astra_ozo 02.06.2011. 11.56

    jā, vārdu caureja bija apbrīnojama! Vai konspektīvi vari rezumēt, par ko bija runa? izņemot, protams, ka jābalso par Bērziņu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > astra_ozo 02.06.2011. 11.59

    Pēc Šlesera loģikas, ja PLL sevi pozicionē kā profesionāļus, tad visiem viņu atbalstītājiem ne vien pašiem nebūtu jābalso par viņiem, bet arī būtu aktīvi jāaģitē par citiem, jo tad profesionāļi varētu reāli strādāt, nevis kļūtu par “liekiem” politiķiem. Es arī par Šleseru kā vecāko referentu IZM.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 02.06.2011. 11.51

to Optiskais Tēmeklis
Klausos tavējā pediņa demagoģisko uzstāšanos Saeimā, un mana vienīgā doma par granātu viņa pakaļā.

+1
-1
Atbildēt

1

    piziks > raimonds_bossltd 02.06.2011. 12.05

    Ombros!
    Kāpēc šoreiz viņa, tā pediņa, radus, arī bērnus un pēdējos gurnautus nepiesauci, — kapātas gaļas būtu vairāk… Vai Tu šodien uz kotlešu diētas? :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

astra_ozo 02.06.2011. 11.45

to OT
Vienotība nesola laboties, vien taktiski pareizi rīkojas, lai kaut uz kaut ko cerētu nākamajās Saeimas vēlēšanās…
—-
Nu beidz – man V galīgi nav favorīts, bet politika ir kompromisu māksla un es saprotu, ka situācijā, kad 27% no balsīm tiek mūsu brīvvalsts ienaidniekiem, politiskā manevra iespējas ir ļoti ierobežotas. (Vakar jau Haris par to labi un detalizēti rakstīja).

+9
0
Atbildēt

0

dro 02.06.2011. 11.44

Debatē Zatlera atbalstītāji, kritika tikai no SC
____________________
Pareiza taktika. Lai kvaukšķi izšauj pulveri! Kad sāks strādāt kampēju artilērija, reņģēdāji jau būs aizmirsuši iepriekšdzirdēto:)

+5
0
Atbildēt

0

piziks 02.06.2011. 11.32

1. Andža, pārāk pavirši izsakies: lai nu kas, bet “droši vien” gan nav arguments.

2. Kā retorikas paraugs Cilēviča runas un karikatūras hibrīds par Vienotību oligarhu sakarā bija spožs! Protams, šodien ir svarīgākas lietas un šo argumentāciju Vienotība atkal bāzīs zem deķa un vēl ar piecērtamām Āboltiņas kājiņām blietēs… :)

3. Vienotība ir ļoti rūpīgi un aģitpropa līmenī labi gatavojusies, frakcijas disciplīna — pēkšņi? — ļoti izteikta: visiem lapiņas ar gludi pašreklāmiskiem tekstiem, un kāda mīlestība uz dr. Zatleru! … :) Kārtējo reizi Vienotība tik glumi un ārēji smu-C-ki cenšas izšļūkt uz citu ādām, rūpējoties par savējo. Prezidenta rīkojums nr.2 un šādienas vēlēšanas viņiem ir ļoti neizdevīgas, jo pēc vēlēšanām bija prieks klusi, zem sava deķīša pieņemt valdības lēmumus kopā ar ar ZZS kā oligarha skaļrunīti, bija prieks, nevienā neklausoties, pieņemt gan sev izdevīgus, gan vienkārši neprofesionālus un Latvijai nevalstiskus lēmumus. Šis brīdis Vienotībai nepatīkams, jo atkal publiski jārunā, nu jau paši apzinās, ka atkal jāsola — kā var nesolīt, un Vienotība nevar nesolīt tāpat kā nevar izpildīt solījumu, jo pat pašu slavētie un pa priekšu valdībā stumtie Dombrovskis, Vilks un vēl pāris kaut cik sakarīgo, viņiem ir nevis pārliecība, bet gan tikai iespēja visiem pārējiem turēties, viņuprāt, ne pārāk labi apmaksātos, tomēr apmaksātos beņķīšos… :) Par ko priecāties Vienotības sakarā? Par to, ka paši =/IR mazākais ļaunums un ka tie pārējie ir vēl sliktāki? … Liekulības tirgus rullē un pašu galveno šoreiz nesola — Vienotība nesola laboties, vien taktiski pareizi rīkojas, lai kaut uz kaut ko cerētu nākamajās Saeimas vēlēšanās… Pē-ē…

0
-11
Atbildēt

6

    dro > piziks 02.06.2011. 11.38

    OT. Tev 100% atbilst čukčas teiktais: Ja nje čitateļ, ja pisaķel:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 02.06.2011. 11.43

    Nu bet kurš te vispār priecājās? Te jāraud.
    Skaidrs, ka pa kluso izpalīdzot Lembergam, un tāpēc arī sev, un tagad nu pēkšņi pamanot, ka Latvijā visu nosaka oligarhi, V nekādus aplausus nepelna.
    Bet, neviens nav atcēlis patiesību, ka, mazākais ļaunums ir labāks par lielāko ļaunumu.
    Tu vienkārši iedomājies, kas notiks ar šo valsti, ja būs prezidents Bērziņš vai līdzīgs, un saeimas vairākums atkal būs “sarkanais kvadrāts”.
    Par to ir jāšausminās, nevis par V, kura tālu no ideāla, bet muļkuzemei izvēle starp diviem ļaunumiem ir ierasta lieta, tāda mums valsts, pasteicoties, tomēr, nevis V, bet, tiem pārējiem hūtainajiem, bārdainājiem, utt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 02.06.2011. 12.02

    Ino, žēl, ka Tu esi ietekmējies no krievu un krieviski runājošajiem padlaiku mankurtiem, šovinistiem un impēristiem, piesaucot anekdotes, kas pazemo čukčus… No čukču sērija tikai vienu aņuku zinu, aņuku, kas čukčus loģiski un pamatoti aiztāv: to, kur partsekretārs no Maksavas ierodas Anadirā, čukču galvaspilsētā un pieprasa sagādāt iespēju nošaut lāci. Partij nieku ved pie čukču labākā mednieka: tas prasa, vai partijnieks/”komuņāga” labi slēpo un labi šauj. Protams, i to labi, i šito labi. Ja labi, slēpojam pie lāča. Uzmodina kopīgi to nabaga lāci, tas izlec no migas, un partijnieks ierauga, ka čukčs pilnā gaitā slēpē prom! Atapkaļ uz sava čuma pusi! A partijniekam tikmēr lācis tuvāk un tuvāk, un partijniekam kājiņas par slābu, šis neiztur, apmetas pret lači un izšķaida tam smadzenes un salodē ar svinu rumpi, un kāda laime: partijnieks dzīvs un lācis beigts!… Nāk lamādamies čukču mednieks atpakaļ un partijniekam saka: Nu tagad nu velc savu lāci uz čumu pats, — būtu mācējis slēpot, lācis pats visur, kur vajag, aizkrietu…

    Tā nu, Ino, no Tevis čukču mednieks neiznāktu… Vismaz ne labs mednieks.
    Toties padkomunistu solistiem par backing vocal ansamblistu Tu derētu varen labi… :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 02.06.2011. 12.37

    Bet, ja pēc būtības, nevis piesienoties pie anekdotes?
    Diendienā mazgājot galvas maitai Vienotībai (par nožēlu – talantīgi) neviļus (īstenībā es tam “neviļus” neticu) tu spēcīni un atbalsti oligarhus un to pakalpiņus.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 02.06.2011. 12.50

    OT. Vismaz ne labs mednieks.
    Toties padkomunistu solistiem par backing vocal ansamblistu Tu derētu varen labi… :)
    _____________________
    Kur nu tik švaki, talantīgais!? Mani parasti marķē ar nacionālista, radikāļa birku. Tagad jauna atklāsme? Tiešām esi rakstītājs, ne lasītājs.
    Ja jau tu tā uztraucies par čukčām, ko tad lai saka ebreji, armēņi, igauņi, par kuriem daudz vairāk anekdošu?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > piziks 02.06.2011. 13.12

    Kā jaunās bildes ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 02.06.2011. 11.32

Vispār jau fašistu un zagļu grupējumam, SC, patiesi labs varētu būt tikai tāds kandidāts, kas piedāvātu visus neapšautos latviešus sabāzt lopu vagonos un izvest uz Sibīriju.

+4
0
Atbildēt

0

mary75 02.06.2011. 11.16

Izskatās, scenārijs šinij valstij tipisks un jau iestrādāts – tie, kas balso loģiski, tie atbalsta Zatleri un atklāti tyo pasaka, tie, kas saņēmuši komandu, kurai ar loģiku un vēlētāju izvēli nav nekāda sakara – tie sēž klusu, jo nav jau ko teikt, un arī nav nekādas vajadzības, nobalsos, kā vajag, un pat nekas nebūs jāskaidro, slēpjoties aiz anonīmā balsojuma.
Vai VL, kurai tik ļoti patīk bezjēdzīgi referendumi, dažādības pēc nevarētu sarīkot kādu referendumu par slēgtas balsošanu atcelšanu?
Tie domāti, lai balsotu pēc sirdsapziņas, bet, tā ka valdošajam vairākumam tāda lieta neeksistē, tad Latvijā tas tikai ļauj anonīmi balsot pret valsts intersēm.
Un par to tiesiskumu SC deputāti gan varēja paklusēt pēc balsojuma par Šleseri.

+11
-1
Atbildēt

2

    piziks > mary75 02.06.2011. 11.35

    Dzeri, vai noliegsi, ka komandu saņēmuši arī vairāki citi, ne tikai SC… vienīgi cita rakstura un motivāciju komandu? :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 02.06.2011. 11.47

    Ja tu domā par V, domāju, ka nē, VL arī domāju, ka nē.
    Var jau teikt par tiem ko gribi, bet, viņi paši izlemj, kā balsot, kaut dabīgi, ne no kādām ārējām ietekmēm pasargāti nav, bet, ietekme nav diktāts, kam pakļauti pārējie.
    Tā jau ir viņu galvenā atšķirība – pēc pavēles no ārpuses viņi podziņas nespiež, un V un VL ir vienīgās īstas partijas, aiz kurām patiešām stāv savs elektorāts, nevis savākts oligarhu marionešu bariņš.
    Nu tāda lieta, kā obligātie balsojumi, dabīgi, pastāv, bet, svarīgi, kur par tiem tiek lemts – partijā, vai komandu saņem no ārpuses.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 02.06.2011. 11.07

SC ( Mirskis, Cilēvičs u.c.) baigi daudz runā par tiesiskumu – bet vai kāds vēl atceras kā viņi balsoja par to pašu Maizīti – droši vien, ka pret, jo savādāk Maizītis būtu vēlreiz ievēlēts.

+9
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam