Zatlers sola aktīvu nākamo prezidentūru

71

Komentāri (71)

ekmanis 27.04.2011. 09.50

Viss cirks “pa lielam” sāksies maija vidū. Būs burbuļu pūšana, miglas un dūmu aizkari, rrīskāršie salto u.c. triki. Tad no tvaiku mākoņa iznirs īstais un pateiks, kā visam būs būt. Taču indivīdi, kas to cirka programmu var noraut, arī nesnauž.

+2
0
Atbildēt

0

Ieva 27.04.2011. 06.48

Izskatās ka šajā runā ir visa kā un ļoti daudz. Latvijā tiešām ir daudz kas veicams. tagad to visu vajadzētu salikt par prioritātēm/stratēģijām un DARīT! / Pozitīvi vērtēju Zatlera uzstāšanos publiski. Beidzot kādam ir pieticis drosmes runāt par tautai sasāpējušiem jautājumiem un publiski. To vajadzētu darit ari pārējiem ministriem. Tie tautas kalpi, kuri kritizē šo runu, lai paveic to pašu visupirms.

Apsveicams solis!!

+1
-1
Atbildēt

0

! ASAP Promo 26.04.2011. 23.33

Vispār traki ar šo sabiedrību. Tāda stipri nihilistiska attieksme, gan politiķiem komentējot Zatlera runu gan interneta komentāros Nekādu entuziasma:)Tipa doma – pliki piedzimām un vēl plikāki nomirsim.
Esmu tomēr par tāda tipa Prezidentu kā piemēram Rungainis. Ir vajadzīgs cilvēks ar enerģiju, vīziju, kas spējīgs morāli “izdrebināt” un daudziem arī smadzenes paskalot. Kādam taču beidzot ir jāsaka “kas i ko”. Nu gan naivi sarakstīju:)

+5
0
Atbildēt

0

janazakovica 26.04.2011. 21.08

valdi nac majas kliedza slimnieki un zoo darza darbinieki sapulcejusies protesta mitinaa pie prezidenta pils.

0
-2
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 26.04.2011. 20.00

Vau !
Tu re ! Uz ko gan mūsu Trusis ir spējīgs, ja tam deguna galā piekar burkānu – atkārtotas pārvēlēšanas iespēju ! … :)
Runu neizlasīju. Viena iemesla dēļ. Tā ir priekšvēlēšanu tekstiņš, kuru, pie tam, kā tagad varam lasīt, ir sacerējis kāds cits – labi apmaksāts runu rakstītājs.
Atbilstoši mūsu PAŠREIZĒJĀS elites standartiem – viss, kas tiek runāts un solīts pirms vēlēšanām, ir vai nu klaji meli – apzināti – tikai lai sapūderētu vēlētāju smadzenes, vai arī meli, kurus var klasificēt kā neapzinātus, kad solītājs vienkārši pats neapzinās, ko tieši sola. Piemēram, ja nolasa no papīriņa cita uzrakstītu runu … :)

Ja paanalizēsim jenotības solījumus, vai tik neizrādīsies, ka patiesības procents tajos svārstās starp 0 un 10% – gandrīz tas pats, kas statistiskās kļūdas robeža.
Tā ka. Par Zatlera nākotnes nodomiem vislabāk lai runā viņa iepriekšējie darbi. Un tie ir visai nožēlojami.
Jomā, kurā viņam it kā vajadzēja darboties visintensīvāk – iekšlietās – viss tika maksimāli sačakarēts, uzticot valsti divas reizes pēc kārtas vadīt jenotības sīkbodniekiem un nekustamo īpašnieku spekulantiem. Sliktāk kā šobrīd valsts ir dzīvojusi tikai 90-to gadu pašā sākumā, kad pa Rīgas ielām vēl tanki braukāja.
Otrā lieta, ko no Zatlera varējām sagaidīt – attiecību normalizēšanu ar Krieviju tieši pateicoties savai padomju biogrāfijai un faktam, ka viņš bija bijis Černobiļā. Šis resurss tika tomēr daļēji izmantots – taču tikai šī pēdējā pusgada laikā. Ne velti tieši tas ir bezmazvai galvenais pozitīvais, ko par Prezidentu var pateikt Latvijas uzņēmēji. Arī pats viņš to lieliski apzinās – ne velti Krievija viņa runā tika pieminēta veselas 9 (DEVIŅAS !!) reizes. Salīdzinājumam ASV – 7 reizes. Tā ka tas viss kopumā atstāja tādu pajēlu, pusgatavu, „dļja galočki” reakciju uz to, ko pārvēlēšanas gaidās cerēja no viņa sagaidīt tauta. A to ir daudz par maz, lai dotu viņam otru iespēju. Jo Pasaulē ir pārāk daudz cilvēku, kuriem pat šī te Vienīgā nekad nav un netiks dota …
Zatlers savējo palaida vējā.
Tagad laiks dot vietu citam.

0
-10
Atbildēt

1

itommy_ 26.04.2011. 18.54

Nu, palasīju es Zatlera runu. Tas, kurš to rakstīja, ir centies uzrakstīt pareizas lietas. Kaut kādi fakti jau ir salikti pareizi, lai arī dažkārt haotiski un pēc principa kiš-miš ar rozīnēm. Nu par ārpolitiku, piemēram. Man vairāk gribētos redzēt reģionalizācijas jautājumus saistībā ar Skandināviju. Jā, bija pieminēts energosavienojumu trūkums ar šo reģionu. Bet vai tas ir viss, ko mēs varētu vēlēties vēl? Savulaik daudz runāts par skandinavizāciju, finlandizāciju. Kur ir? Tāpat arī tiek skandētas kārtējās slavas dziesmu nodevas aizokeāna partnerim. Bet nekā konkrēta, kas sekmētu citās Zatlera runā nosauktās prioritātes – ekonomisko attīstību, izglītības modernizāciju, strukturālās reformas. Bet amerikāņiem ir daudz profesoru, kuri faktiski ir vadošie savās nozarēs pasaulē, tai skaitā modernas valsts pārvaldes izveidē. Kāpēc neaicinām, kāpēc neatsaucamies uz viņu idejām?

Kopumā ņemot, tas ir labi, ka Zatlera kungs teica runu. Bet neatstāj iespaids, ka atkal kādam ir samaksāti pāris tūkstoši par daudzmaz sakarīgu tekstu, tomēr trūkst galvenā: ir atstāstītas gudras grāmatas un citi teksti, bet nav sasaistes ar reālo dzīvi tādā kontekstā, lai šo runu uztvertu kā derīgu stimulu valsts attīstībai. Runas tapšanā nav bijuši piesaistīti nozaru speciālisti, bet ja ir – tad ne tie īstie.

0
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > itommy_ 26.04.2011. 20.15


    Aicināt amerikāņu profesorus, kad ASV budžeta deficīts sasniedzis astronomisku summu un pirmoreiz pēc 70-it gadiem tiek samazināts valsts kredītreitings? Tagad jau pašmāju ‘nasing spešali’ var pamācīt amerikāņus, kā vajag samazināt izdevumus.
    Ja nu ar zinošajiem neo-liberālistiem G.Ķeniņu-Kingu,J.Vīksniņu un viņu Latvijas ”skolnieku” sastrādāto tomēr nepietiek, tad iesaku uzaicināt
    ekonomikas profesoru iz Bostonas universitātes – Lorencs Kotlikofs/Laurence Kotlikoff. Varen’ interesantas atziņas sniedz:Let’s get real. The U.S. is bankrupt. Neither spending more nor taxing less will help the country pay its bills…”
    http://www.bloomberg.com/news/2010-08-11/u-s-is-bankrupt-and-we-don-t-even-know-commentary-by-laurence-kotlikoff.html

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 26.04.2011. 17.49

Cik lašu gara ŗuna ?
deju kursi
tad nazi dakšiņu kā lietot
apguvis esi

valdi – lilis var nesaprast
kāpēc nav vonūgs
prasi āboltiņai kur ir – vēl ir laiks
jā jurkevičs jau teica
ņemšot darbā traumās
:))

+2
-4
Atbildēt

0

itommy_ 26.04.2011. 17.34

Nu žēl, ka šo tiešām svarīgo runu neuzskata par vajadzīgu translēt valsts Radio un TV tiešraidē. Tas vien liecina, ka ar valsti kaut kas nav kārtībā.

Atvainojos, ja sanācis ko palaist garām, bet es tiešām neatradu tiešraidi. Ar internetu vien diemžēl vēl ne visiem pietiek ātruma un izmaksu dēļ.

+2
-2
Atbildēt

0

mary75 26.04.2011. 12.25

Kārtējā liecība mūsu Saeimas līmenim, principā, ir lietas, kas vienkārši jādara, jo stāvoklis to prasa.

+8
0
Atbildēt

0

dro 26.04.2011. 12.13

Manuprāt tā ir necieņa pret valsts prezidentu no frakcijas vadītāju puses to neapmeklēt.
__________________
Vēl jo vairāk tādēļ, ka neviens no viniem nav parāks par Zatleru, drīzāk otrādi: muslimu gaļas lobētājs no Jēkabpils, Biškekas solītājs, ierēcējs no Kuldīgas:))

+9
-1
Atbildēt

0

Ieva 26.04.2011. 11.57

Runa būtu ļoti vērtiga!
Manuprāt tā ir necieņa pret valsts prezidentu no frakcijas vadītāju puses to neapmeklēt. tas nozimē, ka ir vienalga. / ”Ja atradsies kāds laiciņš” )) sildīt krēslus saeimā ir daudz ērtāk. protams ))

+5
-1
Atbildēt

0

dro 26.04.2011. 11.35

Klausījos Zatlera interviju Krievijas 1. kanālā. No mana skata (.) tā bija vāja, pat ar faktoloģiskām kļūdām, bet labāku prezidentu diemžēl šoreiz mēs dabūt nevaram.

+2
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > dro 26.04.2011. 11.39

    Piekrītu, bet – nenoliedzami – audzis kopš ievēlēšanas brīža. Klausīsimies Universitātes runu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ievuliitis 26.04.2011. 11.25

Kur tad pazuda Āboltiņas vēlme neapdraudēt Valsts Prezidenta autoritāti?

+5
0
Atbildēt

0

dro 26.04.2011. 11.25

Andrejs Zviedris, betijacelmale.
________________________
Kamēr LU profesūra un Ošlejs nav tikuši pie darīšanas, var viņiem pierakstīt pārdabiskas spējas, bet pratīgiem cilvēkiem pietiks ar viņu verbālajām atklāsmēm.
Betija.
Apsolīja no šīs ceturtdienas.

+3
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > dro 26.04.2011. 11.27

    Liels paldies!
    Veiksmi tev un – lai nāk par labu brauciens!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.04.2011. 11.30

    betijacelmale. -:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 26.04.2011. 11.19

…Zaķis arī pauda viedokli, ka lekcija “vairāk domāta tiem, kas plāno balsot pret Zatleru vai vēl nezina, kā rīkoties”. Savukārt “Vienotība” savu lēmumu jau esot pieņēmusi…. +++++ ….Uz atgādinājumu, ka Vienotība ir paziņojusi par atbalstu Zatleram, viņa domīgi bilst: «Es par visiem neesmu pārliecināta, pilnīgi noteikti.» Vaicāta, vai iemesls ir dažu ambīcijas pašiem tikt augstākajā amatā, viņa lūdz neminēt konkrētus vārdus. «Saki, ka ir politiķi no esošajiem, kuriem noteikti ir ambīcijas.» Un piebilst: «Bet tad ir jautājums par nākamās valdības modeli. Visticamāk, ka tas modelis tad ir ar Saskaņu… Nevis visticamāk, bet acīmredzot.» Vai tas nozīmētu Vienotības galu? «Tas arī to var nozīmēt.»

Fragments no intervijas ar Līgu Krapāni, žurnālā IR ” Pēc divu gadu sprinta”

+3
-2
Atbildēt

15

    dro > buchamona 26.04.2011. 11.29

    rinķī apkārt.
    V ietiepīgi grib pārbaudīt TP pieredzi. Kampars prezentēs padomju atjaunošanu valsts uzņēmumos – aklie rādīs kurlajiem ceļu, to prasot labas pārvaldības principi:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > buchamona 26.04.2011. 11.34

    Es domāju, ka Krapānei nav īsti taisnība, šaubīties varētu vienīgi par SCP spārnu, kas varētu balsot pret Zatleru, vīzijā jau redzot sevi, atšķēlušos no V, SC valdībā, bet ar lielāku savu ietekmi. Nedomāju, ka kāds PS/JL deputāts, kas ir pie pilna prāta, nebalsos par Zatleru. Vai ir liela iespēja, ka Dombrovska valdība nekritīs drīzumā pēc Zatlera izgāšanas? Vai kādam V pārstāvim pašam ir reālas izredzes kļūt par prezidentu? Vai nākamais prezidents, ja tas nebūs Zatlers, būs draudzīgāks V? Vai nākamajā valdībā, kas tiktu izveidota pēc esošās krišanas, V (JL, PS) būtu lielāka teikšana? Manuprāt, atbilde uz visiem šiem jautājumiem ir “Nē”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 26.04.2011. 11.46

    Alejandro. Katrs ir subjektīvs, bet ja Krapāne atklātu visu, ko pieredzējusi…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 26.04.2011. 12.01

    …ko gan Krapāne tādu ir pateikusi vai atklājusi?…visas atbildes tikai pieņēmumu formā…pārsteidza gan, ka piekrita šādai intervijai…it kā pieredzes bagāts cilvēks,kuram vajadzētu saprast vārda nozīmi…gribat savā uzņēmumā darbinieku, kurš par iepriekšējo darba vietu “papļāpā”, padalās iespaidos?…pie manis tāds cilvēks nekad netiktu pieņemts darbā!…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.04.2011. 12.19

    zanE .Vai var salīdzināt šīs divas lietas – premjerministra birojs, Saeims utt un uzņēmums? Vai premjerministra biroja darbiniekiem, deputātiem utt ir tiesības klusēt par kaut kādu ” aizkulišu politiku?” Vai šādi viņi nekļūst par līdzdalībniekiem kaut kādā nelietīgā krāpšanā? Jautājumu bezgala :)))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 26.04.2011. 12.27

    zanE. “Ja”, Zane, ievēroji? Nekļūsti jau par fanātiķi. Būtu labāk darījusi zināmu, kādēļ Dombrovska biznesa partnere nesaņēma pielaidi:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 26.04.2011. 12.28

    …jā, var salīdzināt!…premjera birojā nestrādā slepenais aģents vai ienaidnieks…tas ir cilvēks, kuram uzticas!…te jau neviens nerunā par noziedzīgām darbībām, kuras vajadzētu vai tiktu slēptas…ir tikai viens kritērijs – uzticēšanās!…arī nevainīgas pļāpas un pastāsti liecina par darbinieka toleranci…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 26.04.2011. 12.31

    …lno…nekļūsti par birku karinātāju!…:))…ja pamanīji – tad mans pārsteigums bija par to, ka Līgucis vispār piekrita šādai intervijai…un pārējais – tikai secinājums!….:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 26.04.2011. 12.37

    zanE. Citi jau arī izdara tikai secinājumus savas kompetences robežās:) Visu saliks pa plauktiņiem Laiks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.04.2011. 12.39

    zanE – Meli un intrigas MK vai Saeimā ir noziedzīga darbība un jebkurš, kurš cenšas šos mēslus noslēpt ir līdzdalībnieks. Tādēļ arī premjera biroju nevar salīdzināt ar uzņēmumu, kur varbūt šādas ” zemgalda spēles” ir attaisnojamas

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 26.04.2011. 12.45

    zanE. Jautājums no armēņu radio: vai var uzticeties cilvēkam, kurš nesaņem pielaidi valsts noslēpumam?
    Var, ja viņš ir biznesa partneris:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 26.04.2011. 12.50

    …riņķī apkārt….vai tās “zemgalda spēles” tika atklātas?…par tām tika stāstīts?…izvilktas gaismā?…ja tādas ir bijušas – par tām ir jārunā!…pļāpu līmeni neatbalstu nevienā institūcijā – valsts, valdība, birojs, uzņēmums…vai tantes uz soliņa…:))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 26.04.2011. 12.52

    …lno…vai Tev ir zināms, cik pakāpes ir pielaidei?…kādas nepieciešamas pie konkrētu dokumentu aprites?…pajautā armēņu radio – viņiem noteikti būs labāk zināms!…:))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.04.2011. 13.19

    zanE – Ja Tu tieši par šo konkrēto Līgas Krapānes teikto – tad, patiešām ceru, ka tās ir tikai ” pļāpas” , pretējā gadījumā Vienotība kļūs Latvijā par tādu izcili nicināmu jēdzienu. Bet mūsu ” diskusija” jau izvērtās par to, vai valsts pārvaldi var salīdzināt ar uzņēmumu. Ok, tās ir par daudz garas sarunas :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 26.04.2011. 13.48

    zanE. Nezinu. Vai tad partnerei bija kaut viszemākā? Katrā gadījumā ne tāda, kāda nepieciešama premjera birojā:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 26.04.2011. 11.16

Nu, droši vien, ka deputātus un valdības zēnus un meitenes Zatlera runa neinteresē ne tāpēc, ka tur nekā jauna nebūs, bet drīzāk varētu būt tā, ka aizkulisēs jau sen viss ir nolemts un šī runa nekādu lomu nespēlē. Septītais prāts saka, ka no Jūrmalas rezidences Zatlera kundzei laikam būs jāizvācas.

+4
-2
Atbildēt

0

marčiks 26.04.2011. 11.09

Kārtējais “tautas priekšstāvju” kultūras un cieņas trūkuma un uzpūtības demosntrējums. Prezidenta runa ikvienam deputātam pašsaprotami jāapmeklē klātienē. Ja Zatlers lej ūdeni vai runā sviestu – ok, to var atklāti pateikt pēc runas, kritizēt utt. Ko gan tāda nu-ko-tu-tur-atkal-muldēsi-vecais attieksme liecina par pašiem deputātiem?

Vispār pašreizējo prezidenta “meklēšanu” varētu salīdzināt ar vīreļa attieksmi pret potenciālo līgavu – nu jā, diez ko gudra jau neesi, ēst taisi tā ar Dievu uz pusēm, pupi ar nokārušies, bet es vēl padomāšu un, ja nevienu labāku neatradīšu, tad jāņem tevi vien būs, tikai liec man mieru un nebāzies virsū ar savām gudrībām. Ja Zatleram solīs atbalstu, bet neievēlēs, es viņa vietā vēl pēdējās amata dienās ierosinātu šīs Saeimas atlaišanu, lai tad vismaz dažs labs deputātiņš, kas tagad jūtās baigais “kings”, izlido no krēsla ar visām privileģijām.

+14
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > marčiks 26.04.2011. 11.31

    Pilnīgi piekrītu situācijas aprakstam, bet ieteikumu Zatleram gan noraidu. Tas būtu lēti un atriebīgi, Prezidenta necienīgi. Ja kāds uzvedas cūcīgi, man līdz viņa līmenim nav jānolaižas – tā man šķiet. Tā vismaz vajadzētu būt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 26.04.2011. 11.41

    Tev, protams, taisnība. Tomēr – arī bez jebkādas atriebības un personiska aizvainojuma, Saeima, kas nespēj nedz izskaidrot savus lēmumus vēlētājiem, nedz pacelt diskusijas par valstij svarīgiem jautājumiem virs cūkkūts līmeņa, neko labāku par atlaišanu nebūtu pelnījusi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 26.04.2011. 10.33

Zatlera runas nosaukums ir spīdošs. Tieši tas virziens, kā pietrūka Valsts prezidenta institūtam līdz šim un kā pietrūka un pietrūkst Ministru kabinetam arī, par Saeimu nemaz nerunājot. Bet vai tālāk par virsrakstu šoreiz būs tikuši – redzēsim Zatlera runā.

Pa lielam jau valsts mērķis ir skaidrs visiem – labklājība un drošība, ar cilvēku centrā. Tālāk tad jau var spriest – kas kuram ir labklājība un kas – drošība. Lai gan šajos platuma grādos mums, Latvijai, der tie paši Rietumu demokrātijas principi – ārējā drošība valstij, drošība pilsoņiem uz ielām, drošība attiecībā uz dabas kataklizmām un tehnoloģiskām katastrofām, labāka sadzīve nekā kaimiņiem blakus mājā un blakus valstī. Tostarp tolerance pret citādi domājošajiem un citām reliģijām.

Bet lai tuvāk virzītos šiem mērķiem, valstij jāīsteno stratēģija, ņemot vērā ģeopolitiskās, reģionālās, dabas resursu iespējas… Zatlers, arī Dombrovskis, nav spējuši līdz šim tikt galā. Gluži vienkārši viņi paši nav šajos jautājumos zinoši, un nav arī spējuši piesaistīt savām komandām zinošus speciālistus. Ķīļa kunga entuziasms ir simpātisks, tomēr arī viņš nav gluži valsts attīstības stratēģijas speciālists. Protams, kā sociālantropologs, lai noskaidrotu tautas vēlmes, viņš ir ļoti vērtīgs. Bet ar to vien jau nepietiek. Nu žēl, ka mūsu universitāšu akadēmiskie politologu spēki nav pietiekami iesaistīti, žēl, ka varas pirmās personas nejēdz, ka lielu lietu paveikšanai dažkārt ir nepieciešami lieli prāti.

0
-8
Atbildēt

5

    ievuliitis > itommy_ 26.04.2011. 10.36

    Nekautrējies, Andrej, un nosauc, lūdzu, tos ekselentos prātus, kas netiek izmantoti. Es bez ņirgāšanās jautāju, nopietni.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > itommy_ 26.04.2011. 10.45

    andrejs salasijies avizes un partijas un programmas un protams tie opiati ari ir pie vainas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 26.04.2011. 10.51

    betijacelmale – Redzi, lielākoties jau šie cilvēki ir speciaizējušies katrs savā apakšnozarē. Starptautiskā politika, publiskā administrācija, vēlēšanu sistēmas, diplomātija, PR, ideoloģijas… Konkrētas personālijas var apskatīt LU. Starp citu, kā eksperti jau arī der viens otrs no Stradiņiem, lai arī uzvārdi dažkārt ir skandalozi. Tieši tāpēc es neminēšu konkrēti – lai te nesāk atkal laistīt ar verbālo vircu.

    Bet tas, ka diletanti (valsts pārvaldes ziņā) vada valsti un ignorē blakus esošus nozares speciālistus, ir traģiski. Un vēl traģiskāk ir, ja bars diletantu nemaz nespēj apjēgt nozares speciālistu vajadzību un visu dara tik pa savam, dragā tik uz priekšu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 26.04.2011. 10.59

    Redzi, tu jau arī neskopojies ar tēlainiem apzīmējumiem.
    Lai nu kā, “diletanti” ir novērsuši valsts bankrotu un es nedomāju, ka to katrs muļķis spētu. Par īpaši gudrajiem pragmātiķiem nemaz nerunājot, kas līdz tam bankrota priekšvakaram mūs visus noveda.
    Taisni aizkustinoši bija lasīt Ivara Godmaņa teikto tavas cienītās LPP/LC partijas kongresā – par to, ka valdība pārāk piekāpjas aizdevēju prasībām, aizmirstot, ka līgumu ar aizdevējiem bija parakstījis tieši viņš un, ka pa tiem gadiem līguma nosacījumi ir vairakkārt mīkstināti, bet to jau izdarīja “diletanti”.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 26.04.2011. 11.05

    Nu nu, valsti no bankrota patiesībā izglāba starptautiskie aizdevēji… Un ja vēl tiktu ņemts vērā viņu ieteikums nacionālās valūtas sakarā, droši vien daudzi no mums tagad dzīvotu labāk.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

janazakovica 26.04.2011. 10.08

piedavajums vel cetrus gadus erti dzivot pie juras kapas braukt ar S klases mersedesu.sanemt labu algu.un telot prezidentu.kurs neko nelemj jo tam pieskirtas TIKAI ceremonialas funkcijas.but pirmajai zvaigznei saita podkablucniks.com…nabaga viduveju dakteriti izvilka no slimnicas atrava no slimniekiem..u lika prezi-det.cik tas izmaksaa tautai..miljonus 5 gadaa/rezultats..var tv klausities aizmidzinosas runas un lukot ka samejais balkisus vel talkaas.

+6
-7
Atbildēt

3

    mary75 > janazakovica 26.04.2011. 10.19

    Tur nav vainīgs Zatleris, bet Satversme, ja gribi, lai prezidents kaut ko “lemtu”, jāmaina tā, bet, piezīmēsim, Zatleris, tomēr, ko varēja, to lēma samērā neatkarīgi.
    Kas attiecas uz to kortežu ar sirēnām utt., nu tas jau ir absolūts absurds, tam es piekrītu, arī jādzīvo būtu pieticīgāk.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > janazakovica 26.04.2011. 10.40

    Zatlers pats varēja gan atteikties no liekām pompozām izdarībām…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 26.04.2011. 10.42

    tad luk tas letais latviesu teatris ari ir vispretigakaa paradiba zeltera izpildijuma..maana vienkarsos cilvekus…it ka vins varetu kaut kad kaut kur par kaut ko lemt..un nosaukums ari tads svinigs–piedavajums nakamai prezidenturai..it ka vins piedavatu sevi plosit un pletnet visus cetrus gadus.kaa katolu muks..par musu pasu naudu laujam sevi tik leti manit.it ka mums butu iespeja nepienemt so rita brokastu piedavajumu.varbut piedavajam vinam pasam aiziet uz turpmakiem cetriem gadiem un nepretendet un uz muza apgadibu-lielu algu labu dzivokli un sekretari isos bruncisos.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

mary75 26.04.2011. 10.06

Ka tik nebeidzas ar to, ka nākamais prezidents būs arī ārsts, bet, daudz sliktāks par Zatleri visādā ziņā, pie kam pilnīgi atkarīgs no Lemberga, nepolitkorekti piezīmēsim, arī ģīmis tikpat “inteļiģents” kā Lembergam, man būtu bail no tāda anesteziologa, kas izskatās pēc miesnieka.
Āboltiņa un Co ar savām intrigām to dabūs, kā izskatās, ja jau tā arī nevar skaidri un gaiši nosaukt Z kā vienīgo kandidātu, kas sen bija jādara.

+12
-3
Atbildēt

9

    putekliic > mary75 26.04.2011. 10.34

    Jā, tāda iespēja ir reālā, piekrītu. Vienīgi Āboltiņas “spējas” es šeit nepārvērtētu. Vai Lemberga “zelta akcija” būtu mazākā vērtē un viņš mazāk vēlētos dabūt Pilī savu cilvēku, ja V Zatleru nosauktu savlaicīgāk?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.04.2011. 10.59

    Ja V jau sen būtu cieti pateikusi – mūsu vienīgais kandidāts ir Zatlers, situācija būtu daudz skaidrāka.
    Patreiz patiešām iespaids tāds, ka Z neatbalsta pat V, nez, uz ko labāku viņi cer, varbūt, Āboltiņai vai vēl kādam pašam sagribējies ieņemt šo amatu, vai atkal Lembergs apsolījis V ko ļoti svarīgu par savu kandidātu, bet, visdrīzāk, parastais bardaks V iekšienē, kas arī beigties var, kā parasti – ar Lemberga uzvaru.
    Kaut arī, cik var spriest, un arī Ozoliņš tā domā – V jau samierinājusies ar Lemberga dominanti valdības stabilitātes vārdā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > mary75 26.04.2011. 11.01

    Paskaties uz to no gaišās puses. Savs labums jāredz katrā postā. Es saskatu, ka prezidenta krēslā viņš būtu mazāk bīstams kā anesteziologa amatā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.04.2011. 11.18

    Jā, no tāda viedokļa skatoties būtu labi, tur es piekrītu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 26.04.2011. 11.45

    Tikai kaut kā ačgārni mums te valstī sanāk – vispirms griezieni un amputācijas un tikai pēc tam varbūt nāk anestezeologs. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > mary75 26.04.2011. 14.16

    Redz, mīļais. Laikam Tev nav nācies “izbaudīt”, ko nozīmē perfekts anesteziologs. Es pat pieļauju, ka Tev šāda medicīnas nozare (spriežot pēc plašā žesta – viedokļa) nav zināma.
    Līdz ar to varu teikt, ka Daudze Jr., līdz ar savu tēvu (ilggadējs Gaiļezera anestezioloģijas nodaļas vadītājs), ir vieni no labākajiem anesteziologiem Latvijā.

    Ar to vēlos teikt, ka labāk paklusē par lietām, kuras nepārzini. OK?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 26.04.2011. 18.38

    Manuprāt, prezidenta kandidāts ir jānosauc kaut kādā termiņā. Vismaz tā atceros no VVF pārvēlēšanas, ka tieši JL toreiz pārmeta, ka tas par ātru nosaucis VVF kadidatūru.
    Vai tik tas nosaukšanas termiņš nav datums maijā, jo cik dzirdu, tad arī Vienotība nāks klajā ar atbalstu Zatleram, tā kā ,Džeri, nomierinies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.04.2011. 20.46

    Un ko perfektais anesteziologs Daudze meklē politikā?
    Perfekti sava amata lietpratēji parasti arī realizējas savā specialitātē.
    Var jau būt, ka viņš ir perfekts anesteziologs, nestrīdos, bet, kaut kā nerīmējās perfekts sava amata lietpratējs un, tai pat laikā, cilvēks, kas atkārtoti pieķerts melos, samērā jocīgos, tumsonīgos un autoritāros spriedumos, un vēl Lemberga pakalpiņš.
    Perfektiem meistariem parasti arī perfekta pašcieņa, nevis pakalpiņa izturēšanās.
    Kaut arī, Lembergs jau arī mums “perfekts” mazpilsētas boss.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    janis > mary75 27.04.2011. 11.45

    par tētuku var tikai piekrist viedoklim, bet dēls jau nu gan nebūtu dēļ kopēja DNS uzreiz tēva gaismā ceļams :) bet nu tas tā, atpūtai :DD

    +2
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 26.04.2011. 09.21

Prezidents Zatlers politiski izskatās tik vientuļš, tik vientuļš… Neiedvesmo…

+5
-2
Atbildēt

3

    ievuliitis > putekliic 26.04.2011. 09.55

    Par vientulību piekrītu. Tikai iemesls ir cits. Ir tāds teiciens – politikā draugu nav. Ir tikai intereses. Tātad prezidents, kurš cenšas būt neatkarīgs no partiju ietekmes, neatbilst partiju interesēm. Ciniski, bet patiesi.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 26.04.2011. 10.17

    Patiesi, jā. VVF arī bija grūti turēt aizdomās, ka tā spēlē pēc kādas no partijām partitūras un diez vai kāds apgalvos, ka viņa bija ērta politbiznesa pīlāriem. Bet viņas autoritāte bija pietiekama, lai viņi (kopā ar saviem pakalpiņiem Saeimā) neriskētu VVF aizsūtīt pensijā jau pēc pirmā termiņa. Lai, gan protams, visvairāk VVF iegrieza otrajā termiņā (viņas sitiens baroniem zemāk par jostas vietu saistībā ar drošības likumu grozījumiem bija tikai spilgtākā epizode). Te mēs redzam atšķirību starp vienu un otru.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > putekliic 26.04.2011. 10.30

    Objektivitātes labā gribu pasvītrot – to viņa darīja otrajā termiņā. Vai būtu uzdrošinājusies pirms pārvēlēšanas? Var tikai minēt, kad un kāds spiediens bija jāiztur Zatleram, kad iepriekšējas Saeimas laikā “ievēlētāji” prasīja “atstrādāt” tikšanu amatā. Ka prasīja, par to varam nešaubīties. Vai ļāvās spiedienam? Kaut kas nāk prātā?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 26.04.2011. 09.11

Labrīt!
Nepierasti agri šorīt IR ir ielicis pirmo rakstu.
Tas priecē:)

+3
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam