Es nesaprotu, ko autors vēlas pateikt raksta virsrakstu. Lembergs taču nav un nekad nav bijis premjers!!! Vai tas lasītāju uzmanības piesaistīšanas triks? Manuprāt, šāds virsraksts ir klaji maldinošs! Tāpēc man nav ne mazākās vēlēšanās lasīt pašu rakstu pat ja tajā runa ir par kaut ko citu …
Varbūt nav slima? Vienkārši tā šobrīd ir vienkāršāk un “ekonomiski izdevīgāk”? Varbūt lielākā daļa “darba ņēmēju” apzinās, ka viņu uzņēmums nogrims, ja iestāsies normālas tirgus attiecības un viņu saimniekam vairs nebūs privilēģijas valsts pasūtījumu konkursos??
redziet , domaajot šaadi mees no eenu ekonomokas ar mazaako uzņeemeeju daļu ,vaļaa netiksim , bet ja izskaustu to lielaako daļu uzņeemeeju , kuri domaa ka straadaat valsti apzogot , viņam vieglaak ( vairaak pašam nopelniit)varbuut atgrieztos normaalas tirgus attieciibas, preteeja gadiijumaa pie normaalaam tirgus attieciibaam nekad nenokļuusim
Daži komentētāji nav pamanījuši, ka Dombrovskis savu “liberālo un pilsonisko” ceļu var ieturēt tikai ar Lemberga atbalstu, jo viņi atrodas vienā koalīcijā. Te dažiem pastardienas piesaucējiem klibo matemātika, ja jau Lembergs gribētu mainīt Latvijas politiku, pietiktu no koalīcijas izstāties diviem viņa partijas biedriem un Dombrovska valdības nebūtu. Lai gan labi redzama JL un PS dubultmorāle – pašreiz spiedīsim Lembergam roku un līdīsim cik spēka, bet ja nākošajās vēlēšānās uzvarēsim, tad gan uzmetīsim.
… labi redzama JL un PS dubultmorāle – pašreiz spiedīsim Lembergam roku un līdīsim cik spēka, bet ja nākošajās vēlēšānās uzvarēsim, tad gan uzmetīsim.
_______________________
Kad Lembergs vairākkārt uzmeta JL, tad tā gan nebija dubultmorāle, vai ne?:)
Vispirms jau:
* Esmu noguris no dažādām aptaujām, jo tās neviena pilnībā neparāda bildi;
* Kopējais ir tikai nebalsot domājošo skaits latviešu vidu (kas ir skarbi, piekrītu);
* Absolūti nepiekrītu matemātiskajai izlīdzināšanai, ko izmanto vietu aprēķinam. Diemžēl bez izlīdzināšanas šie dati ir garlaicīgi :) Ir skaidrs, ka SC matemātiski tik daudz vietas nekādi nevar iegūt.
Kas lamājas par Lembergu, nav redzējis Ventspili. Ja arī zog, tad to dara ka saimnieks, nevis plukatas kā Rīga un pārējā valstī – vienas dienas saimnieki.
Saimnieki nezog, viņiem tādas vajadžibas nav, viņi pārtiek no sava darba augļiem. Vismaz, cik zinu savas dzimtas vēturi, mēs nekad neesam zaguši, vienmēr sūri grūti pelnījām iztikai. Starp citu, mans vectēvs ( nepadomājiet, ka esmu revizionists ) uz Salaspils darba nometni veda pārtiku ieslodzītajiem, mūsu dzimtai pat vēl palika pāri, ko atdot vācu okupācijas karaspēka apsargātajai Salaspils nometnei! :) Arī padomju laikā, kā jau budžu tradīciju turpinātāji, pieņēmām darbā algādžus, kuri palīdzēja mājas darbos u.c., vienmēr maksājām viņiem pēc padarītā un nenopēlām viņus. Kaut gan daži labi padumjo laiku represīvie orgāni mūs par to “nemīlēja”..
Ventspili esmu redzējis, ņemot vērā ostas milzīgos izmērus (divas Rīgas ostas) un to cik maza ir pati pilsēta – nothing special.
Aizbrauc uz Klaipēdu – osta mazāka, bet pilsēta smukāka. Apskati arī Bausku, Cēsis – un tur ostas nav…
Lembis ir maita oligarhs, no vienas puses, bet tak tomēr savējais, no otras puses. Tāds pavārgs jau izrādās pret lielajiem austrumu lāčiem, bet pazīstams. Arī bērniņi viņam tādi klusi, nemanāmi un mazskaitlīgi. Kas zin, ko tie lielie šeit varētu sev līdzi atvest un sastrādāt.
Mari_t. Es esmu redzējis Ventspili. Tiešām pilsēta daudz sakoptāka kā Rīga, un arī par vienas dienas saimniekiem var piekrist.
Tomēr- ja esat pasekojis informācijai- tad tās ir tikai pabiras no kungu galda. Manuprāt jēdziens “Kārtīgs [pilsētas] saimnieks” nebūtu savienojams ar vārdu “zog [pilsētas iedzīvotāju naudu]”. Tas, ka vairāk pabiru atmeta Savas pilsētas iedzīvotājiem saistāms tikai ar to, ka galds bija klāts bagātīgāk.
Man pēc vēlēšanām pie varas stūres gribētos redzēt ļaudis, kuri nezog nodokļu maksātāju naudu.
Skaitļi par ostām ir tādi, ka Ventspils, Rīga, Klaipēda pēc kravu pārkraušanas apjoma apmēram vienādas. Jautājums cits- kur labāk patiktu dzīvot= sakoptajā Ventspilī vai nesakoptajā Liepājā vai Rīgā?
Rietumu demokrātija ir sapuvusi. To jau Markss parādīja. Jā, zinu arī otru pusi – to mēs paši izbaudījām :) Viss, ko komunisti stāstīja par mežonīgo kapitālismu, ir piepildījies. Un zinām, ka viss, ko rietumu demokrāti saka par sociālismu, tā arī bija. Piedrāzt ABUS!
“saskaņa ar Kremli” vairāk par 32 vietām neiegūs, drīzāk mazāk ~30. Jo viņu elektorāts ir skaidri izlēmis – “mēs par krieviem” vai arī “krievi nāk” . kautrīgie latvieši svārstās.
Bieži vien ir dzirdams, cik negodīgi valsts / valdība izturās pret saviem iedzīvotājiem un kādi mēs visi esam cietēji…
Bet ja tas cipars 57% (t.b. skaits cilvēku, kas saka, ka Lembergs ir OK čalis un būtu pelnījis vadīt mūsu valsti) nav no gaisa pagrābts, tad gribot negribot uzprasās cinisks jautājums…
Vai šīs valsts iedzīvotāji vispār ir pelnījuši ko labāku, par to kur pašreiz esam?
Kā minimums šāds cipars liecina par visai lielu tukšpauru īpatsvaru uz kuru šaurajām spriestspējām tā vien prasās kādam iedzīvoties. Un tad kāpēc brīnīties par to kas notiek apkārt un pārmes Valstij. Kur avis, tur cirpēji… Balsojam par Lembergu!
to Andrejs Zviedris
Lembergs taču ir slims. Kā viņš varēs vadīt valsti, ja nemitīgi būs jābraukā uz ārzemēm ārstēties? Cita lieta Dombrovskis, jauns, veselīgs, izglītots, bez noziedzīgās čekas stukača vai komuņagas pagātnes. Heteroseksuālis atšķirībā no (AŠ)²
Andrej, te Tev Dombrovskis neder, te viņa komanda.
Kāda vispār Lembergam komanda? Nu labi, butaforija viņš ir ne premjers.
Kāda Urbanovičam komanda, mēs jau redzējām. Šermuļi metas, un vēl šis bazūnē par profesionāļiem.
Vislabāk laikam zinām AŠ komandu.
īstenībā, tie 30%, kas atbalsta Vienotību, tie arī ir visi, kas konsekventi gatavi virzīties pa Rietumu demokrātiju ceļu.
Visi pārējie – vai nu grib iet taisni pretējā virzienā, vai nu tiem ir vienalga, uz kuru pusi vējš pūtīs, tur arī dosies.
Ja tā padomā, tas ir drausmīgi.
Varbuut labaa zinja ir taa, ilgaakaa laika posmaa, nav jau labaakas akternatiivas kaa “Rietumu demokraatija”, vienalga Kiina, Indija jeb Braziilija visur palielinaas indiviida briivibas, ienaak internets, pluraalisms, jaunas idejas utml.. Pasaule kopumaa, jau iet uz priekshu.
Latvijas gadiijumaa beediigi, ka mums nav ambiiciju vai redzeejuma, pat izgliitiibas/gudriibas. Taa nu mees kaut kur astee esam. Labi, ka ir ES, ir kaut kaads viegls vispaareejs Eiropas standarts, citaadi svaki. Bet atkal nav jaabut pesimismam par sabiedriibas attistiibu ilgaakaa laika posmaa.
Vai Dzeris uzskata, ka “Visu Latvijai!” grib iet Austrumu virzienā vai arī tai vienalga, “uz kuru pusi vējš pūtīs”? Tas ir absurds. Jā, mēs negribam akli sekot visām Rietumu mūsdienu tendencēm (liberalizācija), taču kopumā iestājamies par Latvijas piederību Rietumu civilizācijai. “Visu Latvijai!” ir par latvisku Latviju eiropeiskā (un nevis arabizētā, homoseksualizētā, sociālistiskā) Eiropā!
Jani Iesalniek,
juus variet puust tauri cik griebiet un saukt, ka ejiet uz “eiropeisku Eiropu”, tacu, ja juus vienlaikus sludinaat xenofobiju, homofobiju … un ko juus ar to domaajiet ar antisociaalismu? Jums ir kas pret sociaalo taisniigumu, jeb juus domaajiet, par Padomju sociaalismu? (PSRS ir mirusi, jau pirms gadiem.)
Ar shiem saukljiem juus lolojiet muusu postpadomju mantojumu. Shaadas domas ir sveshas Eiropas idejai, kur ciena indiviidu neatkariigi no vinja rases vai seksuaalas orientaacijas. Un ikreiz, kad juus runaasiet pret araabiem, pret homoseksuaaliem cilveekiem juus paradiisiet cik taalu juusu Latvijas redzeejums ir no Eiropas.
Jānis Iesalnieks – ja VL neatzīst galvenās Rietumu vērtības – liberalu politiku, kas ir individualās brīvības un iecietība pret visu savādāko, neatzīst seksuālo minoritāšu tiesības, piekopj ksenofobiju – tas nav nekāds Rietumu virziens.
Tas ir virziens taisni uz Putina Krieviju, kur piekopj taisni tādu politiku.
Vispār, man tāds iespaids, ka VL neorientējas elementarās lietās un nezina terminus.
Un kur nu vēl brāļošanās ar tabūndobeļiem un Co…
banaali, bet labaakais ko Latvijai vareetu veeleet ir izgliitota sabiedriiba, kas orienteejas pasaules norisees, kas nebaiddas no 21. gadsimta, kas speej pienjemt pareizus leemumus, kas speej konkureet ar pievienotas veertibaas pakalpojumiem, jeb produktiem utt.
Jaacer, ka tie kas Latvijas vaardu lieto to arii saprot.
>dzerim
Tu vēl aizmirsi pieskaitīt tos 7, kas balsos par Visu Latvijai. Viņu 4000 zīmju programmā ir skaidri un gaiši (vismaz tik pat skaidri, kā Vienotības programmā, ja ne vēl skaidrāk) pateikts, ka arī viņi dodas uz Rietumiem.
Portālā diena.lv komentos šodien 2 personāži — Dzeris un L.Cigane — publiski apliecina vilšanos Jaunajā Laikā ar Dombrovski, Jaunupu un Repši. Vai minētie laudis ir tie paši, ko pazīstam kā dzeris49 un Lolitu Čigāni?
Kurš var palīdzēt? Varbūt paši?
Jeb vai tur lasāmais ir 2 provokācijas?
21.29 es jau nokomentēju, kāpēc VL, manuprāt, tikai deklarē eiropeisku virzienu, pēc Iesalnieka komentāra, kas noliedz vienas no galvenajām Eiropas vērtībām, tas diezin vai tāds ir.
Tās dāmītes, kuras karās ap kalu lembim, ir ar izskalotām smadzenēm. Vēl nesen tas pats mantkarīgais un varaskārais lembis un kampēji a la šķēle un šloseris noveda Latviju uz bankrota bezdibeņa malas. Vēl mirklis un tās tantiņas vairs nesaņemtu pensijas, skolotāji, ārtsi un polcisti algas. Viss bija izsaimniekots. Tad ķērās pie salmiņa – JL un Dombrovska. Viņi baudīja bagātās pasaules uzticību un Latvija varēja aizņemties pasakainu naudu. Tantiņas atkal saņēma pensiju. Taču tagd krokodiļi a la lembis , šlosers, škēle ar ulmaņa muti izplatīja grandiozus melus – vni glābšot Latviju, kuru paši iegruda bedzdibenā. Vieni nekaunīgi meli. Kā var salīdzināt komunistu lembi, vai “nedoučku”šloseru ar pasaules cilvēku Dombrovski, ar divām augstākajām izglītībām Vācijā un Amerikā. Krimiķi ar zinātnieku!
“57% ļoti pozitīva vai pozitīva attieksme pret Lembergu…”.
Tātad – negatīva attieksme pret visu nosacīti rietumniecisku un civilizētu – atklātu un pilsonisku sabiedrību, demokrātiju, liberalismu, NVO, NATO, ASV, utt.
57% gatavi akceptēt dienesta stāvokļa izmantošanu sevis bagātināšanai, un nesaskata tur nekā nosodama vai pat neētiska.
57% akceptē Lemberga tumsonīgos un demagoģiskos spriedelējumus par Sorosu utt., “alkst pēc “saimnieka” un “stingrās rokas”.
Un tas notiek pēc 20 gadu dzīvošanas it kā demokrātiskā iekārtā.
Tā ir smaga diagnoze Latvijas sabiedrībai.
Tāpēc ko vainot politiķus, ka tā dzīvojam?
paši tādus politiķus gribam.
57% vienkārši grib dzīvot kā Ventspilī, kur ir padomāts gan par invalīdiem, gam mātēm ar bērniem, gan studentiem, gan pensionāriem. Tur neceļ bibliotēkas par 150 miljoniem, bet uzceļ par dažiem, toties divas. Tur neceļ zelta tiltus un koncertzāles, tapēc vidējā alga ir lielāka kā citur Latvijā. Ventspils izskatās labāk par daudzām Ziemeļeiropas pilsētām, tapēc tur nav jāmokās ar kompleksiem kā izskatīties rietumnieciskiem.
Hahahahahahahahahaha :D Tu esi zombis vai izliecies? Ja katram Ventspils iedzīvotājam izdalītu Lebja sazagtās naudas, tad sanāktu pa 25 tūkstošiem katram. KATRAM!!! Un tagad vēlreiz padomā vai ir vērts dziedāt slavas dziesmas viņam.
Kā Ventspilī nesanāks, Jeekabpilī, piemēram, nav krievu laikos uzbūvētas ostas, Aknīstē arī.
Kāpēc Lembergs nevarētu atgriezties dzimtenē un palīdzēt tautiešiem? Tad gan es par viņu balsotu…
>akirstei
Jūsu viedoklim varētu piekrist tikai tad, ja būtu jārunā par šiem Ventspils labumiem, bet tiem līdzi nevilktos valsts un tautas apzagšanas ēna, par ko liecina kaut vai pēdējo dienu laikā publicētās izdrukas no kādas Ventspils ģimenītes banku kontiem.
Ņemot vērā GfK aptauju metadoloģiju, tās iegūtie dati nav sevišķi uzticami un precīzi. Redzēsim, ka vēlēšanu rezultāti krietni atšķirsies no GfK pirmsvēlēšanu aptauju rezultātiem. Saskaņas Centram būs maksimums 30 deputātu. Ar šobrīdējo vēlētāju etnisko stratifikāciju un PCTVL aiz muguras, viņi vienkārši nevar iegūt vairāk, lai kā mālētos, ka nav prokrievisks Kremļa kontrolēts spēks.
Visu cieņu jums: Visu Latvijai, bet mums jau nav citas izvēles: vai nu korumpētie un nabadzīgie un totaritārie austrumi vai liberālie un gejus atzīstošie rietumi! Be3t tomēr demokrātiskie rietumi, un es par tiem ar visām četrām , bet piespiest mūs atzīt geju laulības, jau nu neviens nevar no citas valsts! ja gejiem te nepatīk, lai dodas uz citu valsti, jo rietumos ir iespējas brīvi pārvietoties telpā!
Komentāri (62)
Agnese 18.08.2010. 17.46
AIVARU PAR PREMJERU!!!!
Dombrovskis ir ideāls grāmatvedis, bet ne premjers.
0
perunov 18.08.2010. 12.40
Es nesaprotu, ko autors vēlas pateikt raksta virsrakstu. Lembergs taču nav un nekad nav bijis premjers!!! Vai tas lasītāju uzmanības piesaistīšanas triks? Manuprāt, šāds virsraksts ir klaji maldinošs! Tāpēc man nav ne mazākās vēlēšanās lasīt pašu rakstu pat ja tajā runa ir par kaut ko citu …
0
AErnstreits 18.08.2010. 06.32
Kaada tautinja taadi buus premjeri…..citas iespeejas nebuus
0
Kristaps_ 17.08.2010. 22.14
Kāda ir tā šovakar prezentētā filma par Dombrovski? Kurš redzējis?
0
Janka, Janic 17.08.2010. 20.23
secinu , ka muusu sabiedriibai labaak dziivot nozagtaa valstii un paartikt no taa ko nozadzeeji atmet…slima tomeer !
2
oskaar > Janka, Janic 18.08.2010. 00.41
Varbūt nav slima? Vienkārši tā šobrīd ir vienkāršāk un “ekonomiski izdevīgāk”? Varbūt lielākā daļa “darba ņēmēju” apzinās, ka viņu uzņēmums nogrims, ja iestāsies normālas tirgus attiecības un viņu saimniekam vairs nebūs privilēģijas valsts pasūtījumu konkursos??
0
Janka, Janic > Janka, Janic 19.08.2010. 04.18
redziet , domaajot šaadi mees no eenu ekonomokas ar mazaako uzņeemeeju daļu ,vaļaa netiksim , bet ja izskaustu to lielaako daļu uzņeemeeju , kuri domaa ka straadaat valsti apzogot , viņam vieglaak ( vairaak pašam nopelniit)varbuut atgrieztos normaalas tirgus attieciibas, preteeja gadiijumaa pie normaalaam tirgus attieciibaam nekad nenokļuusim
0
zigis 17.08.2010. 18.07
Daži komentētāji nav pamanījuši, ka Dombrovskis savu “liberālo un pilsonisko” ceļu var ieturēt tikai ar Lemberga atbalstu, jo viņi atrodas vienā koalīcijā. Te dažiem pastardienas piesaucējiem klibo matemātika, ja jau Lembergs gribētu mainīt Latvijas politiku, pietiktu no koalīcijas izstāties diviem viņa partijas biedriem un Dombrovska valdības nebūtu. Lai gan labi redzama JL un PS dubultmorāle – pašreiz spiedīsim Lembergam roku un līdīsim cik spēka, bet ja nākošajās vēlēšānās uzvarēsim, tad gan uzmetīsim.
3
raimonds_bossltd > zigis 17.08.2010. 18.31
to akirstei
Nesaprotu, vai tad kūlas dedzinātāju, Zaļie un Zemnieki, latvāņu audzētāju biedri ir Lemberga dzimtcilvēki?
0
dro > zigis 17.08.2010. 22.35
… labi redzama JL un PS dubultmorāle – pašreiz spiedīsim Lembergam roku un līdīsim cik spēka, bet ja nākošajās vēlēšānās uzvarēsim, tad gan uzmetīsim.
_______________________
Kad Lembergs vairākkārt uzmeta JL, tad tā gan nebija dubultmorāle, vai ne?:)
0
zigis > zigis 18.08.2010. 11.14
Atbilde ir nē, jo citādi taču vislielākās summas Ventspils projektiem un vislielāko atbalstu pašreiz nesniegtu JL un Dombrovskis.
0
andrisskrastins 17.08.2010. 17.40
Vispirms jau:
* Esmu noguris no dažādām aptaujām, jo tās neviena pilnībā neparāda bildi;
* Kopējais ir tikai nebalsot domājošo skaits latviešu vidu (kas ir skarbi, piekrītu);
* Absolūti nepiekrītu matemātiskajai izlīdzināšanai, ko izmanto vietu aprēķinam. Diemžēl bez izlīdzināšanas šie dati ir garlaicīgi :) Ir skaidrs, ka SC matemātiski tik daudz vietas nekādi nevar iegūt.
0
Diâna Antipova 17.08.2010. 17.37
Ilustrācijā priekšpēdējā nedēļā ZZS nepareizs cipars ieviesies.
0
ms_zalite 17.08.2010. 17.32
Kas lamājas par Lembergu, nav redzējis Ventspili. Ja arī zog, tad to dara ka saimnieks, nevis plukatas kā Rīga un pārējā valstī – vienas dienas saimnieki.
6
LR Aizsardzības mini > ms_zalite 17.08.2010. 17.38
Saimnieki nezog, viņiem tādas vajadžibas nav, viņi pārtiek no sava darba augļiem. Vismaz, cik zinu savas dzimtas vēturi, mēs nekad neesam zaguši, vienmēr sūri grūti pelnījām iztikai. Starp citu, mans vectēvs ( nepadomājiet, ka esmu revizionists ) uz Salaspils darba nometni veda pārtiku ieslodzītajiem, mūsu dzimtai pat vēl palika pāri, ko atdot vācu okupācijas karaspēka apsargātajai Salaspils nometnei! :) Arī padomju laikā, kā jau budžu tradīciju turpinātāji, pieņēmām darbā algādžus, kuri palīdzēja mājas darbos u.c., vienmēr maksājām viņiem pēc padarītā un nenopēlām viņus. Kaut gan daži labi padumjo laiku represīvie orgāni mūs par to “nemīlēja”..
0
astra_ozo > ms_zalite 17.08.2010. 18.45
Ventspili esmu redzējis, ņemot vērā ostas milzīgos izmērus (divas Rīgas ostas) un to cik maza ir pati pilsēta – nothing special.
Aizbrauc uz Klaipēdu – osta mazāka, bet pilsēta smukāka. Apskati arī Bausku, Cēsis – un tur ostas nav…
0
agijs > ms_zalite 17.08.2010. 21.48
Lūk, īsta latviešu kalpa mentalitāte – pārtikšu no drupačām, ko saimnieks atmetīs. Malacis!
Nez lielākā daļa no tiem 57% Lemberg-mīļu tāpat domā?
Vai tur tomēr vēl kāda cita motivācija apakšā?
0
Þanis Bezmers > ms_zalite 17.08.2010. 23.03
Lembis ir maita oligarhs, no vienas puses, bet tak tomēr savējais, no otras puses. Tāds pavārgs jau izrādās pret lielajiem austrumu lāčiem, bet pazīstams. Arī bērniņi viņam tādi klusi, nemanāmi un mazskaitlīgi. Kas zin, ko tie lielie šeit varētu sev līdzi atvest un sastrādāt.
0
oskaar > ms_zalite 18.08.2010. 00.18
Mari_t. Es esmu redzējis Ventspili. Tiešām pilsēta daudz sakoptāka kā Rīga, un arī par vienas dienas saimniekiem var piekrist.
Tomēr- ja esat pasekojis informācijai- tad tās ir tikai pabiras no kungu galda. Manuprāt jēdziens “Kārtīgs [pilsētas] saimnieks” nebūtu savienojams ar vārdu “zog [pilsētas iedzīvotāju naudu]”. Tas, ka vairāk pabiru atmeta Savas pilsētas iedzīvotājiem saistāms tikai ar to, ka galds bija klāts bagātīgāk.
Man pēc vēlēšanām pie varas stūres gribētos redzēt ļaudis, kuri nezog nodokļu maksātāju naudu.
0
Jean > ms_zalite 18.08.2010. 16.04
Skaitļi par ostām ir tādi, ka Ventspils, Rīga, Klaipēda pēc kravu pārkraušanas apjoma apmēram vienādas. Jautājums cits- kur labāk patiktu dzīvot= sakoptajā Ventspilī vai nesakoptajā Liepājā vai Rīgā?
0
ms_zalite 17.08.2010. 17.29
Rietumu demokrātija ir sapuvusi. To jau Markss parādīja. Jā, zinu arī otru pusi – to mēs paši izbaudījām :) Viss, ko komunisti stāstīja par mežonīgo kapitālismu, ir piepildījies. Un zinām, ka viss, ko rietumu demokrāti saka par sociālismu, tā arī bija. Piedrāzt ABUS!
0
astra_ozo 17.08.2010. 17.07
“saskaņa ar Kremli” vairāk par 32 vietām neiegūs, drīzāk mazāk ~30. Jo viņu elektorāts ir skaidri izlēmis – “mēs par krieviem” vai arī “krievi nāk” . kautrīgie latvieši svārstās.
2
LR Aizsardzības mini > astra_ozo 17.08.2010. 17.34
Es viņiem esmu izdomājis jaunu nosaukumu “Biškekas centrs” :)
0
Andris > astra_ozo 17.08.2010. 21.59
Viņi paši sev izdomāja pietiekami izteiksmīgu nosaukumu: SC – Sibīrijas Ceļš.
(pretstatā Latvijas ceļam vai Eiropas ceļam).
0
agijs 17.08.2010. 16.54
Bieži vien ir dzirdams, cik negodīgi valsts / valdība izturās pret saviem iedzīvotājiem un kādi mēs visi esam cietēji…
Bet ja tas cipars 57% (t.b. skaits cilvēku, kas saka, ka Lembergs ir OK čalis un būtu pelnījis vadīt mūsu valsti) nav no gaisa pagrābts, tad gribot negribot uzprasās cinisks jautājums…
Vai šīs valsts iedzīvotāji vispār ir pelnījuši ko labāku, par to kur pašreiz esam?
Kā minimums šāds cipars liecina par visai lielu tukšpauru īpatsvaru uz kuru šaurajām spriestspējām tā vien prasās kādam iedzīvoties. Un tad kāpēc brīnīties par to kas notiek apkārt un pārmes Valstij. Kur avis, tur cirpēji… Balsojam par Lembergu!
Skumji ;(
0
itommy_ 17.08.2010. 16.45
Nevis Lembergs uzvarēs, bet Dombrovskis zaudēs. Tā gadās, ja komanda švaka.
2
raimonds_bossltd > itommy_ 17.08.2010. 16.55
to Andrejs Zviedris
Lembergs taču ir slims. Kā viņš varēs vadīt valsti, ja nemitīgi būs jābraukā uz ārzemēm ārstēties? Cita lieta Dombrovskis, jauns, veselīgs, izglītots, bez noziedzīgās čekas stukača vai komuņagas pagātnes. Heteroseksuālis atšķirībā no (AŠ)²
0
Diâna Antipova > itommy_ 17.08.2010. 17.42
Andrej, te Tev Dombrovskis neder, te viņa komanda.
Kāda vispār Lembergam komanda? Nu labi, butaforija viņš ir ne premjers.
Kāda Urbanovičam komanda, mēs jau redzējām. Šermuļi metas, un vēl šis bazūnē par profesionāļiem.
Vislabāk laikam zinām AŠ komandu.
0
LR Aizsardzības mini 17.08.2010. 16.39
Hmmm, 37 + 8 = 45 Bet vienalga nepatīkami izskatās, man labāk patiktu vienotība + VL = 51, tas būtu ļoti patīkami! :)
0
mary75 17.08.2010. 16.39
īstenībā, tie 30%, kas atbalsta Vienotību, tie arī ir visi, kas konsekventi gatavi virzīties pa Rietumu demokrātiju ceļu.
Visi pārējie – vai nu grib iet taisni pretējā virzienā, vai nu tiem ir vienalga, uz kuru pusi vējš pūtīs, tur arī dosies.
Ja tā padomā, tas ir drausmīgi.
12
armn > mary75 17.08.2010. 16.56
Varbuut labaa zinja ir taa, ilgaakaa laika posmaa, nav jau labaakas akternatiivas kaa “Rietumu demokraatija”, vienalga Kiina, Indija jeb Braziilija visur palielinaas indiviida briivibas, ienaak internets, pluraalisms, jaunas idejas utml.. Pasaule kopumaa, jau iet uz priekshu.
Latvijas gadiijumaa beediigi, ka mums nav ambiiciju vai redzeejuma, pat izgliitiibas/gudriibas. Taa nu mees kaut kur astee esam. Labi, ka ir ES, ir kaut kaads viegls vispaareejs Eiropas standarts, citaadi svaki. Bet atkal nav jaabut pesimismam par sabiedriibas attistiibu ilgaakaa laika posmaa.
0
Krista > mary75 17.08.2010. 17.10
Piekrītu.
0
zigis > mary75 17.08.2010. 17.33
Jā, Tev tiešām tas ir drausmīgi, neviens negrib iet pa praidu un vieglo narkotiku ceļu. Būs vien Tev jāmeklē labāka sabiedrība citur.
0
Aija Neļķe > mary75 17.08.2010. 17.39
Vai Dzeris uzskata, ka “Visu Latvijai!” grib iet Austrumu virzienā vai arī tai vienalga, “uz kuru pusi vējš pūtīs”? Tas ir absurds. Jā, mēs negribam akli sekot visām Rietumu mūsdienu tendencēm (liberalizācija), taču kopumā iestājamies par Latvijas piederību Rietumu civilizācijai. “Visu Latvijai!” ir par latvisku Latviju eiropeiskā (un nevis arabizētā, homoseksualizētā, sociālistiskā) Eiropā!
0
putekliic > mary75 17.08.2010. 18.04
Aleksandr, vai tas tiešām esat Jūs?! Vai kāds (cenzēts) izmato Jūsu vārdu?
0
armn > mary75 17.08.2010. 18.21
Jani Iesalniek,
juus variet puust tauri cik griebiet un saukt, ka ejiet uz “eiropeisku Eiropu”, tacu, ja juus vienlaikus sludinaat xenofobiju, homofobiju … un ko juus ar to domaajiet ar antisociaalismu? Jums ir kas pret sociaalo taisniigumu, jeb juus domaajiet, par Padomju sociaalismu? (PSRS ir mirusi, jau pirms gadiem.)
Ar shiem saukljiem juus lolojiet muusu postpadomju mantojumu. Shaadas domas ir sveshas Eiropas idejai, kur ciena indiviidu neatkariigi no vinja rases vai seksuaalas orientaacijas. Un ikreiz, kad juus runaasiet pret araabiem, pret homoseksuaaliem cilveekiem juus paradiisiet cik taalu juusu Latvijas redzeejums ir no Eiropas.
0
mary75 > mary75 17.08.2010. 21.29
Jānis Iesalnieks – ja VL neatzīst galvenās Rietumu vērtības – liberalu politiku, kas ir individualās brīvības un iecietība pret visu savādāko, neatzīst seksuālo minoritāšu tiesības, piekopj ksenofobiju – tas nav nekāds Rietumu virziens.
Tas ir virziens taisni uz Putina Krieviju, kur piekopj taisni tādu politiku.
Vispār, man tāds iespaids, ka VL neorientējas elementarās lietās un nezina terminus.
Un kur nu vēl brāļošanās ar tabūndobeļiem un Co…
0
armn > mary75 18.08.2010. 12.33
banaali, bet labaakais ko Latvijai vareetu veeleet ir izgliitota sabiedriiba, kas orienteejas pasaules norisees, kas nebaiddas no 21. gadsimta, kas speej pienjemt pareizus leemumus, kas speej konkureet ar pievienotas veertibaas pakalpojumiem, jeb produktiem utt.
Jaacer, ka tie kas Latvijas vaardu lieto to arii saprot.
0
kristaps_drone > mary75 18.08.2010. 14.10
>dzerim
Tu vēl aizmirsi pieskaitīt tos 7, kas balsos par Visu Latvijai. Viņu 4000 zīmju programmā ir skaidri un gaiši (vismaz tik pat skaidri, kā Vienotības programmā, ja ne vēl skaidrāk) pateikts, ka arī viņi dodas uz Rietumiem.
0
piziks > mary75 18.08.2010. 16.07
Portālā diena.lv komentos šodien 2 personāži — Dzeris un L.Cigane — publiski apliecina vilšanos Jaunajā Laikā ar Dombrovski, Jaunupu un Repši. Vai minētie laudis ir tie paši, ko pazīstam kā dzeris49 un Lolitu Čigāni?
Kurš var palīdzēt? Varbūt paši?
Jeb vai tur lasāmais ir 2 provokācijas?
0
mary75 > mary75 18.08.2010. 16.09
21.29 es jau nokomentēju, kāpēc VL, manuprāt, tikai deklarē eiropeisku virzienu, pēc Iesalnieka komentāra, kas noliedz vienas no galvenajām Eiropas vērtībām, tas diezin vai tāds ir.
0
mary75 > mary75 18.08.2010. 16.10
Optiskais tēmeklis – jau rakstīju Dienas portālā, ka tie nav mani komentāri, kāds raksta muļķības ar manu niku.
0
ivetao2007 17.08.2010. 16.32
Tās dāmītes, kuras karās ap kalu lembim, ir ar izskalotām smadzenēm. Vēl nesen tas pats mantkarīgais un varaskārais lembis un kampēji a la šķēle un šloseris noveda Latviju uz bankrota bezdibeņa malas. Vēl mirklis un tās tantiņas vairs nesaņemtu pensijas, skolotāji, ārtsi un polcisti algas. Viss bija izsaimniekots. Tad ķērās pie salmiņa – JL un Dombrovska. Viņi baudīja bagātās pasaules uzticību un Latvija varēja aizņemties pasakainu naudu. Tantiņas atkal saņēma pensiju. Taču tagd krokodiļi a la lembis , šlosers, škēle ar ulmaņa muti izplatīja grandiozus melus – vni glābšot Latviju, kuru paši iegruda bedzdibenā. Vieni nekaunīgi meli. Kā var salīdzināt komunistu lembi, vai “nedoučku”šloseru ar pasaules cilvēku Dombrovski, ar divām augstākajām izglītībām Vācijā un Amerikā. Krimiķi ar zinātnieku!
0
mary75 17.08.2010. 16.30
“57% ļoti pozitīva vai pozitīva attieksme pret Lembergu…”.
Tātad – negatīva attieksme pret visu nosacīti rietumniecisku un civilizētu – atklātu un pilsonisku sabiedrību, demokrātiju, liberalismu, NVO, NATO, ASV, utt.
57% gatavi akceptēt dienesta stāvokļa izmantošanu sevis bagātināšanai, un nesaskata tur nekā nosodama vai pat neētiska.
57% akceptē Lemberga tumsonīgos un demagoģiskos spriedelējumus par Sorosu utt., “alkst pēc “saimnieka” un “stingrās rokas”.
Un tas notiek pēc 20 gadu dzīvošanas it kā demokrātiskā iekārtā.
Tā ir smaga diagnoze Latvijas sabiedrībai.
Tāpēc ko vainot politiķus, ka tā dzīvojam?
paši tādus politiķus gribam.
4
zigis > mary75 17.08.2010. 17.31
57% vienkārši grib dzīvot kā Ventspilī, kur ir padomāts gan par invalīdiem, gam mātēm ar bērniem, gan studentiem, gan pensionāriem. Tur neceļ bibliotēkas par 150 miljoniem, bet uzceļ par dažiem, toties divas. Tur neceļ zelta tiltus un koncertzāles, tapēc vidējā alga ir lielāka kā citur Latvijā. Ventspils izskatās labāk par daudzām Ziemeļeiropas pilsētām, tapēc tur nav jāmokās ar kompleksiem kā izskatīties rietumnieciskiem.
0
anita_brauna > mary75 17.08.2010. 17.56
Hahahahahahahahahaha :D Tu esi zombis vai izliecies? Ja katram Ventspils iedzīvotājam izdalītu Lebja sazagtās naudas, tad sanāktu pa 25 tūkstošiem katram. KATRAM!!! Un tagad vēlreiz padomā vai ir vērts dziedāt slavas dziesmas viņam.
0
astra_ozo > mary75 17.08.2010. 19.00
Kā Ventspilī nesanāks, Jeekabpilī, piemēram, nav krievu laikos uzbūvētas ostas, Aknīstē arī.
Kāpēc Lembergs nevarētu atgriezties dzimtenē un palīdzēt tautiešiem? Tad gan es par viņu balsotu…
0
kristaps_drone > mary75 18.08.2010. 14.06
>akirstei
Jūsu viedoklim varētu piekrist tikai tad, ja būtu jārunā par šiem Ventspils labumiem, bet tiem līdzi nevilktos valsts un tautas apzagšanas ēna, par ko liecina kaut vai pēdējo dienu laikā publicētās izdrukas no kādas Ventspils ģimenītes banku kontiem.
0
Aija Neļķe 17.08.2010. 16.28
Ņemot vērā GfK aptauju metadoloģiju, tās iegūtie dati nav sevišķi uzticami un precīzi. Redzēsim, ka vēlēšanu rezultāti krietni atšķirsies no GfK pirmsvēlēšanu aptauju rezultātiem. Saskaņas Centram būs maksimums 30 deputātu. Ar šobrīdējo vēlētāju etnisko stratifikāciju un PCTVL aiz muguras, viņi vienkārši nevar iegūt vairāk, lai kā mālētos, ka nav prokrievisks Kremļa kontrolēts spēks.
1
austrisv > Aija Neļķe 18.08.2010. 09.50
Visu cieņu jums: Visu Latvijai, bet mums jau nav citas izvēles: vai nu korumpētie un nabadzīgie un totaritārie austrumi vai liberālie un gejus atzīstošie rietumi! Be3t tomēr demokrātiskie rietumi, un es par tiem ar visām četrām , bet piespiest mūs atzīt geju laulības, jau nu neviens nevar no citas valsts! ja gejiem te nepatīk, lai dodas uz citu valsti, jo rietumos ir iespējas brīvi pārvietoties telpā!
0
Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 16.25
Vai kādreiz būs arī diskusija par idejām, priekšlikumiem, vērtībām nevis uzvārdiem, frizūrām un harizmām?
5
Dace Buile > Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 16.46
katrs no šiem uzvārdiem arī pārstāv kādu no vērtībām, virzieniem, darba metodēm utt…
0
Igors Daņiļēvičs > Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 16.56
Labi. Lūdzu paskaidro kādas konkrētas vērtības pārstāv un valsts attīstības idejas izvirza populārākais premjera kandidāts Aivars Lembergs?
0
Dace Buile > Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 17.03
Vai grūti saskatīt kā Latvija ir attīstījusies, lai saprastu kurš uz kuru pusi vezumu velk.
0
Valdis Ādamsons > Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 17.49
Ko gan var pārstāvēt “tiklo” bērnu tēvs AL?
0
gunasniedzina > Igors Daņiļēvičs 17.08.2010. 22.38
Vēlētāju paternalismu, tieksmi pēc “tēva”, kurš kaut kā pelnīs un baros savus dēlus un meitas – katram taču gribās dzvot kā Anri vai Līga.
0
Uldis Šneiders 17.08.2010. 16.23
Hm… Vai viņi nudien ir Premjeri?
Liekas, esam tikuši pie “vairākvaldības”…
0
Kristaps_ > Kristaps O. 18.08.2010. 16.32
hehehehehe, gan jau nu Jūs pats saprotat, ka viltojums, turklāt švaks :D
Sasmējos :D
0