PR kampaņa
- Instrumenti
- 05.04.2021.
- Marija Leskavniece
Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā
Iesaka Ogilvy PR Latvia valdes locekle Maija Prozoroviča: «Grāmatas, kas man bijušas un vēl aizvien ir nozīmīgas, patiešām atklājušas kaut ko jaunu, palīdzējušas risināt situācijas biznesā un, iespējams, saprast un izmainīt kaut ko sevī.»

- Viedoklis
- 08.10.2019.
Desmit komunikācijas jomas tendences pasaulē
Nesen norisinājās pasaules sabiedrisko attiecību jomas gada svarīgākais notikums — nozīmīgākās starptautiskās sabiedrisko attiecību balvas IPRA Golden World Awards pasniegšana. Šīs balvas saņēmēji tiek atzīti par visprogresīvākajiem komunikatoriem. Šogad konkursam bija iesniegti vairāki simti komunikācijas kampaņu no 64 pasaules valstīm. Interesanti, ka tikai 44 % uzvarētāju bija no Eiropas, arī Latvijas komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners kampaņa.

- Viedoklis
- 11.06.2018.
Mediju lietotājiem pienākas objektīvas ziņas
Cīņa par reitingiem ir mediju izdzīvošanas maize, turklāt tā ir ar visiem medijiem – gan komerciālajiem, gan sabiedriskajiem. Komerciālo mediju pastāvēšana bez reklāmas ieņēmumiem vispār nav iedomājama. Reklāmas daudzums konkrētajā medijā ir tieši piesaistīts reitingiem. Šī tendence – darīt visu reitingu vārdā – tikai pieaug, turklāt mazā valstī, kāda ir Latvija, mediju cīņa par izdzīvošanu ir vēl skarbāka, taču mediju lietotājiem pienākas saņemt objektīvas ziņas.
