Latvijas Reklāmas asociācija



- Viedoklis
- 19.03.2020.
"Covid-19" nogalina Latvijas medijus

- Viedoklis
- 20.08.2019.
Aizliegt nedrīkst rādīt!

- Viedoklis
- 14.06.2021.
Asociācijas pieprasa nepārdomātās nodokļu reformas atlikšanu
Latvijas Raidorganizāciju asociācija un Latvijas Reklāmas asociācija vērsusies pie valsts augstākajām amatpersonām ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa, kultūras ministra Naura Puntuļa, finanšu ministra Jāņa Reira, ekonomikas ministra Jāņa Vitenberga, tieslietu ministra Jāņa Bordāna, kā arī pie visām Saeimā pārstāvētajām frakcijām ar aicinājumu atlikt nodokļu reformas sākšanu ar šā gada 1.jūliju.

- Aktuāli
- 23.04.2020.
VIDEO: Biznesa krīze vēl nav sākusies, ir COVID krīze
Latvijas Reklāmas asociācijas pārstāvis Māris Naglis turpina sarunāties par reklāmas tirgus situāciju un medijiem Covid-19 krīzē.

- Aktuāli
- 21.04.2020.
VIDEO: Mārketings pret krīzi: kas notiek ar preses auditoriju?
āmas asociācijas publiskās iniciatīvas Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos ietvaros. Sarunu vada Latvijas Reklāmas asociācijas valdes loceklis Māris Naglis. Iniciativas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju pašlaik un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Vairāk sarunas

- Viedoklis
- 19.03.2020.
"Covid-19" nogalina Latvijas medijus
Latvijas Reklāmas asociācijas, Preses izdevēju asociācijas un Raidorganizāciju asociācijas atklātā vēstule L

- Viedoklis
- 20.08.2019.
Aizliegt nedrīkst rādīt!
Veselības ministrija rosina aizliegt visu alkoholisko dzērienu reklāmu televīzijā, radio un internetā. Tāpat plānots ierobežot alkoholisko dzērienu pieejamību, aizliedzot alkoholisko dzērienu pārdošanu degvielas uzpildes stacijās. Tajā pašā laikā Latvijas Reklāmas asociācijas pārstāvji norāda, ka Latvijā jau pastāv reklāmas ierobežojumi stiprajam alkoholam un jauni aizliegumi radīs lielus finansiālus zaudējumus. Alkohola ražotājiem, veidojot reklāmas, ir jābūt skaidrai izpratnei par to, ko viņi vēlas pateikt patērētājiem. Ar pārdomātu komunikāciju varam veidot alkohola lietošanas kultūru, nevis mudināt domāt, ka svētki bez alkohola nav iespējami.
