Ilgstoši dzirdot par celtniecības materiālu piegādes problēmām, Pēteris Kļaviņš pameta karjeru farmācijas nozarē un izveidoja beramkravu pārvadājumu digitalizēšanas un piegādes platformu Viangoo
“Reiz, senos laikos...” Ar šādiem vārdiem sākas daudzas pasakas, stāsti un teikas. Par šādu nebeidzamu un arī bīstamu stāstu Rīgā kļuvusi Flotes ielas atjaunošanas iecere Daugavgrīvā. Mazās, bet Rīgas ostas attīstībai svarīgās ielas avārijas stāvokļa dēļ jau vairākus gadus apdraudēts ir ne vien ostas uzņēmumu bizness, bet arī apkārtnes iedzīvotāju drošība.
Aizejošais gads loģistikas nozarē iezīmējās ar daudziem izaicinājumiem, ko radīja gan pandēmija, gan karš Ukrainā, kā arī smago automašīnu šoferu trūkums, kas kļūst aizvien lielāks visā Eiropā un Latvijā. Lai nozare 2023. gadā spētu stabilizēties un attīstīties, jāņem vērā trīs būtiski aspekti: diversifikācija, turklāt ne tikai sadarbības valstu jomā, bet arī kravu veidos; atjaunojamās enerģijas jaudas pastiprināšana, t.sk. arī komerctransporta nozarē; investīcijas infrastruktūrā.
Kopš gada sākuma spēkā stājies Mobilitātes pakotnes regulējums, kas izpelnījies īstu viedokļu vētru loģistikas nozarē. Mobilitātes pakotne ir tiesību aktu kopums, kura mērķis ir izveidot konsekventus un viegli izpildāmus standartus, ar kuriem atbalsta vadītāja drošību, godīgu konkurenci, ilgtspējīgu uzņēmējdarbības praksi un paredz citus uzlabojumus transporta nozarē visā Eiropas Savienībā. Kā Mobilitātes pakotne ietekmējusi vietējos uzņēmumus un kā tā izmainījusi loģistikas uzņēmumu spēles laukumu?
Tuvākajos gados Latvijas kravas pārvadājumu tirgū noteikti ir gaidāmas izmaiņas. Eiropas Parlaments turpina virzīt diskutablo Mobilitātes paketi – jauno regulējumu, kas paredz būtiskas izmaiņas starptautiskajos kravu pārvadājumos. Uz Krievijas tirgu nebūtu pamata cerēt: pat ja tiktu atceltas starptautiskās sankcijas, tirgu faktiski nāktos apgūt atkal no jauna. Tātad mums neatliek nekas cits, kā cīnīties par savu vietu Eiropas kravas pārvadājumu tirgū. Viena iespēja ir automašīnas ar autonomās braukšanas funkciju. Cits jautājums – vai esam tam gatavi?
Kiberauto
Gādā par autopārvadājumiem
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!