kampaņa
- Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese
 
             
            - Ziņa
- 24.08.2016.
Mainīs kampaņas "Mēs darītu tāpat!" vēstījumu
 
            - Radars
- 20.08.2013.
Par eiro informēs uz pārtikas produktiem
 
            - Vēlēšanas
- 15.09.2010.
Līdz vēlēšanām 16 dienas
 
            - Radars
- 11.06.2010.
Aicina nespēlēt uz dzīvību
 
            - Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese
Radošā direktora Valtera Jonāta vadībā Reklāmas aģentūra McCann Rīga kļuvusi par vēsturiski visvairāk apbalvoto valstī — tā jau sesto gadu pēc kārtas ir Latvijas reklāmas festivāla Adwards titula Gada aģentūra laureāte, kā arī saņēmusi virkni starptautisku apbalvojumu
 
            - Aktuāli
- 15.09.2020.
Cert.lv: Izglītots darbinieks ir labākais prettrieciens kiberuzbrukumiem
Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija Latvijā CERT.LV šonedēļ sāk izglītojošo kampaņu "Kiberdrošība darbavietā". Kampaņas pamatvēstījums ir vienkāršs: aktualizēt drošus interneta lietošanas pamatprincipus ikviena cilvēka darbavietā, vairot sabiedrības izpratni par kiberdrošību un iespējamiem riskiem, kā arī parūpēties par kritiskās domāšanas un uzticības saišu proporcionālu līdzsvaru internetā.
 
            - Ziņa
- 24.08.2016.
Mainīs kampaņas "Mēs darītu tāpat!" vēstījumu
Rīkotāji atzīst, ka līdz decembrim Baltijā plānotās kampaņas vēstījums pārprasts
 
            - Radars
- 20.08.2013.
Par eiro informēs uz pārtikas produktiem
Informētāju mērķis - lai 90% cilvēku jūtas zinoši un droši par pāreju uz vienoto valūtu
 
            - Vēlēšanas
- 15.09.2010.
Līdz vēlēšanām 16 dienas
Politiķu plāni, ekspertu un vēlētāju viedokļi ik nedēļu Ir Vēlēšanu sadaļā
 
            - Radars
- 11.06.2010.
Aicina nespēlēt uz dzīvību
Jauno drošākas braukšanas kampaņu balsta uz iepriekšējo panākumiem
