Chrome

- Pusdienās
- 16.04.2014.
Virtuālais mags

- Viedoklis
- 27.12.2021.
Sīkdatņu ēras beigas. Vai mēs esam tai gatavi?
Digitālā reklāma šodien pamatā ir balstīta uz sīkdatņu izmantošanu – maziem interneta failiem, kas tiek automātiski saglabāti mūsu viedierīču tīmekļa pārlūkprogrammās, kolīdz mēs ievadām konkrētās vietnes adresi un nospiežam “Enter”. Sīkdatnes, kas vislabāk pazīstams kā “trešo pušu sīkdatnes”, dažādām interneta vietnēm ļauj gūt peļņu, nodrošinot, ka mums tiek rādītas mūsu interesēm pielāgotas un atbilstošas reklāmas. Taču paredzams, ka šīs sīkdatnes drīz izzudīs. Vai mēs esam tam gatavi?

- Pusdienās
- 16.04.2014.
Virtuālais mags
Palīdzējis izveidot Kanādas pirmo interneta uzņēmumu, grieķu emigrantu atvase Stīvs Vranakis tagad pārrauga Google eksperimentus globālajā tīmeklī
