«Zaļais» betons, 3D dizains, izolācijas materiāli no skaidām un ražošanas atkritumu otrā dzīve. Kādus inovatīvus risinājumus šodien īsteno Latvijas būvniecības uzņēmumi
Latvijā radītas dizaina lietas — tiecoties pēc ideāla, kas savienotu augsta līmeņa estētiku ar ilgtspēju un funkcionalitāti
Jūlija sākumā SIA Vidzemes Betons kolektīvs, notiesājot torti, ko rotāja betonvedēja atveids, atzīmēja 15 gadus kopš ražošanas sākšanas. Taču pirmajiem veiksmīgajiem gadiem sekoja gandrīz «pilnīga katastrofa»
Laikā, kad Igaunijas iekšlietu ministrs Marts Helme paziņoja, ka netiks turpināts dzelzceļa līnijas Rail Baltica projekts, zaļā gaisma dota kādai citai iespaidīgai transporta artērijai Eiropā — pie varas esošās Dānijas partijas beidzot vienojušās sākt Fēmarnas līnijas celtniecību. Tas būs 19 km garš tunelis no Dānijas salas Lollandes līdz Vācijas salai Fēmarnai. Pašreizējās stundu ilgās prāmju satiksmes vietā caur tuneli automašīnā varēs izbraukt 10 minūtēs, bet vilcienā — septiņās minūtēs. Projekta izmaksas tiek lēstas ap septiņiem miljardiem eiro, un Fēmarnas līnija būs daļa no tā dēvētā Skandināvijas—Vidusjūras transporta koridora.
Jānim Ošlejam (47) bija jāpārvar pašam sevi, lai viņa uzņēmums varētu attīstīties. Tagad viņš betona grīdu veidotāju Primekss plāno padarīt par pasaules vadošo uzņēmumu savā nozarē ar 500 miljonu apgrozījumu
Kad 15. augusta pusdienlaikā Itālijas pilsētā Dženovā sabruka vairāk nekā kilometru garā Morandi tilta posms, no 45 metru augstuma uz apakšā esošajām dzelzceļa sliedēm un divām noliktavām nogāzās 35 vieglās automašīnas un trīs kravas auto. Gandrīz nedēļu ilgušajos glābšanas darbos noskaidrots, ka dzīvību zaudējuši 43 cilvēki. Tagad izmeklētāji ķērušies pie katastrofas cēloņu izmeklēšanas.
Kad Rīgai vēl bija galvenais arhitekts, viņam bija sapnis par Pārdaugavas Manhetenu. Arhitekta vairs nav, un pārredzamā nākotnē cerības īstenoties ir tikai vienam no debesskrāpjiem - ar Krievijas degvīna baronu Juriju Šefleru saistītajiem Z torņiem. Taču starp attīstītājiem un pamatu projektētājiem izcēlies konflikts par to, cik droša būs Baltijas apjomīgākā augstceltne
Kad PEPI RER radīja unikālu grīdas apakšklāju, kas ļauj betonam elpot, Latvijā to neatzina par inovatīvu un atteicās patentēt, bet Somija to izdarīja 10 dienās
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!