ārpakalpojumi
- Veiksme
- 29.05.2025.
- Ilze Šķietniece
Mantojums


- Veiksme
- 29.01.2025.
Nezaudēt kompetenci

- Analīze
- 13.11.2024.
- Ieva Jakone
Kāpēc jāmaksā vairāk?

- Veiksme
- 13.11.2024.
Zivju modes pazinēji

- Veiksme
- 25.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Kalpot sievietei

- Veiksme
- 29.05.2025.
- Ilze Šķietniece
Mantojums
Metālapstrādes un tehnoloģiju uzņēmumā Neroli Met radītos konveijerus izmanto Latvijā lielākie ražotāji

- Viedoklis
- 23.05.2025.
Gatavības cena – vai uzņēmumi spēs strādāt krīzē vismaz 72 stundas?
Gandrīz katrs informatīvais materiāls par drošību izceļ iedzīvotāju individuālo atbildību par savu gatavību krīzes situācijām, piemēram, sagatavot un uzturēt pirmās nepieciešamības krājumus vai nokomplektēt 72 stundu ārkārtas gadījumu somu.

- Veiksme
- 29.01.2025.
Nezaudēt kompetenci
Uzņēmums DBA Competence Center nodarbojas ar datorsistēmu administrēšanu un programmatūras licenču tirdzniecību. Pāris gadu laikā, kopš Juris Trošins nonācis tā vadībā, uzņēmuma apgrozījums pieaudzis vairākkārt

- Analīze
- 13.11.2024.
- Ieva Jakone
Kāpēc jāmaksā vairāk?
CSDD skaidro, kāpēc palielina pakalpojumu cenas, arī maksu par tehnisko apskati. Taču šo biznesu pilnībā pārņēmuši divi ārzemju uzņēmumi, kas brangi pelna jau gadiem

- Veiksme
- 13.11.2024.
Zivju modes pazinēji
Vaišļu ģimenes uzņēmums Salmo sāka ražot vizuļus Rīgā jau pirms Latvijas neatkarības atjaunošanas. Tagad tas pārdod visplašāko makšķerlietu sortimentu, un, lai arī lauvas tiesa ražošanas notiek Ķīnā, produktu dizains top šeit sadarbībā ar vietējiem makšķerniekiem

- Veiksme
- 25.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Kalpot sievietei
Pirms desmit gadiem Ingrīda Arāja ar meitu Gopiku Kalēju radīja zīmolu Pixie Won’t Play, kura mērķis ir atvieglot sievietes ikdienu, gādājot, lai vienmēr būtu, ko vilkt. Toreiz par kapsulas garderobi bija dzirdējis retais




- Mentors
- 12.10.2018.
- Ieva Jakone
Dalos pieredzē: kā sākt ražot?

- Veiksme
- 02.03.2016.
Burti krāsainai dzīvei

- Analīze
- 25.04.2012.
Sapnis par Latvijas BBC

- Viedoklis
- 25.07.2023.
Kāpēc “ārpakalpojums” ir aplams vārds, nolīgstot darbiniekus pāri robežām
Vārds “ārpakalpojums” ir plaši izplatīts, runājot par darba attiecībām, kas dibinātas pāri uzņēmuma, nozares vai valsts robežām. Taču kontekstā ar darbinieku nolīgšanu globālā mērogā to var uzskatīt par novecojušu un tas izklausās pat nedaudz nievājoši – drīzāk kā lēta darbaspēka sinonīms, nekā reālo situāciju raksturojošs termins. Neatkarīgi no tā, vai cilvēks ir darbuzņēmējs vai pilnas slodzes darbinieks, iespējas noalgot pašus labākos visā pasaulē ir plašākas nekā jebkad agrāk, un tik lieliskas izredzes ir pelnījušas cieņpilnāku attieksmi.


- Viedoklis
- 29.06.2022.
Cilvēkresursi – no trūkuma par izaugsmes priekšnoteikumu
Latvijai kā nelielai valstij viens no nozīmīgākajiem risināmajiem šķēršļiem ikvienā tautsaimniecības nozarē ir cilvēkresursu trūkums, ar kuru turpmākajos gados sastapsimies arvien biežāk. Šādā situācijā “cilvēks – galvenā vērtība” no saukļa iegūst pavisam reālas aprises un pat lielākajiem skeptiķiem nākas atzīt, ka tieši ļaudis – speciālisti, sava aroda profesionāļi, kā arī prasme atrast pielietojumu viņu prasmēm un zināšanām, ir sekmīgas uzņēmējdarbības pamatā.

- Mentors
- 12.10.2018.
- Ieva Jakone
Dalos pieredzē: kā sākt ražot?
Jaunie uzņēmēji. Agris Čodars, Georgs krops un Ēriks eduards Lapsa, Safe & Stable. Īsumā. Skolēni mācību uzņēmumā radījuši viedo spieķi neredzīgiem cilvēkiem. Biznesa mērķis. «Palīdzēt neredzīgiem cilvēkiem.» Skaistākais. «Kad esi darījis klientu laimīgu.» Grūtākais. «Produkta izstrādes tehniskā puse. Liekas, ka būs jau labi, bet tad kaut kas nobrūk. No rīta sāc darbu ar domu, ka ap pusdienlaiku būs gatavs. Mamma zvana, prasa, cikos būšu. Saku — septiņos, bet pienāk deviņi, un vēl knapi kaut kas iet kopā.»

- Veiksme
- 02.03.2016.
Burti krāsainai dzīvei
Veidojot savu gaismas reklāmas uzņēmumu, uzņēmējs Andrejs Platacis nepirka dārgas iekārtas un tehnoloģijas, bet

- Analīze
- 25.04.2012.
Sapnis par Latvijas BBC
Raidorganizāciju pārraugs ir pieņēmis svarīgu lēmumu - veidot Latvijā jaunu, vienotu sabiedrisko mediju. Ko tas nozīmē?
