Infografika: Latvijā visvairāk sūdzību par internetu • IR.lv

Infografika: Latvijā visvairāk sūdzību par internetu

33

Pētījums: Gandrīz puse patērētāju klusē par negatīvo pieredzi

Tikai katrs trešais Latvijas iedzīvotājs nekavējoties informē pakalpojuma sniedzēju par neapmierinātību ar saņemto interneta, televīzijas vai tālruņa pakalpojumu. Gandrīz puse no visiem (40%) pakalpojuma sniedzēju par problēmu informē tikai tad, ja tā atkārtojas, liecina “Lattelecom” veiktā telekomunikāciju un televīzijas lietotāju aptauja.

Ar draugiem, radiem vai kolēģiem pieredzē dalās 43%, bet publiski, sociālajos tīklos un interneta portālos, neapmierinātību atklāj vien katrs desmitais respondents.

Visvairāk iebildumu Latvijas iedzīvotājiem ir par internetu, turklāt salīdzinoši bieži – vismaz vienu reizi iebildumus izteikusi gandrīz ceturtdaļa lietotāju, bet divas vai trīs reizes – katrs ceturtais interneta lietotājs.

Tomēr, pat neskatoties uz salīdzinoši lielo sūdzību skaitu, interneta kvalitātes līmenis Eiropas mērogā tiek novērtēts visatzinīgāk – viens no pieciem respondentiem uzskata, ka Latvijā interneta pieslēguma kvalitāte ir augstāka nekā citur Eiropā. To apliecina arī interneta tehnoloģiju kompānijas “Akamai” dati – patlaban Latvija ir dalītā 4./5. vietā pasaulē, vērtējot vidējo interneta ātrumu.

Lietotāji bieži sūdzas arī par maksas televīziju, bet vismazāk iebildumu par pakalpojumu kvalitāti saviem operatoriem pauž mājas telefona lietotāji – trīs no četriem nekad nav vērsušies ar iebildumiem pie pakalpojumu sniedzēja.

„Pētījuma rezultāti sākotnēji var šķist pretrunīgi. Tomēr tie apstiprina – lietotājiem vairs nepietiek tikai ar labu pamatpakalpojumu, t.i., ātru internetu. Viņi prasa arī pakalpojuma nepārtrauktību un augstu apkalpošanas līmeni,” saka “Lattelecom” komercdirektore Kerli Gabriloviča.

TNS aptauja tika veikta pēc SIA “Lattelecom” pasūtījuma. Tā notika 2012.gada augustā, tajā piedalījās 1035 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem, informē “Lattelecom” preses sekretāre Maija Āboliņa.

 

Komentāri (33)

lailabidzane 24.10.2012. 21.36

.
Varu apstiprināt, ka IR joprojām kopumā ir labākais no žurnāliem/portāliem.

Tikai, kad ieraugu “infografiku”…

Šajā, laikam jau zolīdumam, ir “piepīta” Kerli Gabrilovča. Tanta no visai augsta ķeblīša. Un tad vēl “zināšanas ved pie kvalitātes”!

Aplūkosim tās zināšanas, kurām būtu jāved pie kvalitātes.

Lasu bildas priekšrakstā:
“..vismaz vienu reizi iebildumus izteikusi gandrīz ceturtdaļa lietotāju, bet divas vai trīs reizes – katrs ceturtais interneta lietotājs”.

Turpinu iepazīties ar cipariem un burtiem pašā bildiņā:
“..vismaz vienu reizi iebildumus izteikusi teju ceturtā daļa lietotāju (23%), divas trīs reizes – 25% lietotāju”.

Savdabīgi.
Par to ceturto daļu, jebšu ceturtdaļu, un, kļūdas robežās,arī 23% tā kā būtu skaidrs. Te cipari “līmējas”.
“Līmējas” arī katrs ceturtais un 25%.
Tikai kāds sīkums. Abos gadījumos ir sacīts “vismaz vienu reizi”. Un te nu zili brīnumi – abos gadījumos tiek apgalvots, ka tie, kas ir žēlojušies divai vai trīs reizes, ir nedaudz, bet vairāk nekā tie, kuri vismaz vienreiz.

Atgriezīsimies pie tantas no augstā ķebļa, kura apgalvo, ka “pētījuma rezultāti sākotnēji var šķist pretrunīgi”.
Konkrētajos formulējumos tie ir pretrunīgi joprojām.

Bet varbūt pētījuma veicēji, un arī komercdirektore, uz lietām skatās kā tas krievu tūrists. Tūrists, kurš, ieraugot Somijas bārā paziņojumu, ka katra otrā glāzīte ir bezmaksas, iesākumam pasūtīja otro, ceturto, sesto, astoto, un arī desmito…

+1
0
Atbildēt

0

bebiekste 25.10.2012. 00.56

Interneta ātruma ziņā – jā, bet kā ar piejamību? Vai šoreiz tas nav saistīts savā starpā?

0
0
Atbildēt

0

Andris 24.10.2012. 19.07

IRs ar saviem tā saucāmiem “infografikiem” cītīgi dzen lasītājus depresijā. Arī šim rakstam pacentās noformulēt virsrakstu tā, it kā Latvijā būtu pats sliktākais internets pasaulē vai Eiropā. Jaunieši, kuriem internets ir svarīgs – noteikti emigrējiet, jo jebkur citur būs labāk!

0
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu