
Imants Žūriņš un Marta Selecka, SIA Ausma Media īpašnieki un vadītāji. Foto — Kristīne Madjare
Marta Selecka un Imants Žūriņš zīmolu Tutas lietas spējuši pārvērst biznesa veiksmes stāstā, kas mazākos bērnus uzrunā gan ar TV produktiem, gan modi, sadzīves lietām, rotaļlietām
Sajūta tiešām kā ar Disneja vai skandināvu iemīļoto animācijas tēlu un rotaļlietu veiksmes stāstu, ko zina bērni visā pasaulē, tikai mūsējais — uzņēmuma Ausma Media izveidotā Tuta (to atveido aktrise Liene Sebre) un Lapsa, Feneks, Āpsītis — pagaidām ir superpopulāra tikai Latvijā. Vismaz tā es domāju, ejot uz interviju pie producentes Martas Seleckas, kura pirms pieciem gadiem, vēloties sagādāt prieku savam bērnam, izgudroja Tutu — jauku, skaistu meiteni, kura TV seriālā palīdz jaunākā vecuma auditorijai izzināt pasauli.
Latviešu valodā tāda nekā nebija, un Tutas lietas drīz sasniedza sniega bumbas efektu — to skatījās aizvien vairāk jauno ģimeņu. Drīz draugi, jaunie vecāki, sāka Martai prasīt, vai seriālā redzamos varoņus varētu dabūt arī rotaļlietu formātā. Tā šķita lieliska dāvana bērniem. Producente un pieredzējusī žurnāliste aizdomājās. Un mēģināja sekot lūgumam.