
Ilustratīvs attēls - pixabay.com
Reklāma vienmēr ir klāt mūsu ikdienā. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā citam citu, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš īsti atbild par reklāmas saturu un formu, kas nosaka, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot produktu vai pakalpojumu?
Tiesu prakse veidojas
Uzņēmējiem piedāvājot tirgū arvien jaunas preces unpakalpojumus, izmantojot jaunus pārdošanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri rīcībai dažādos gadījumos, vēl tikai veidojas. Tomēr Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri noteic, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.