Ārkārtējā situācijā jārūpējas par bērnu emocionālo labsajūtu

  • Rūta Kanteruka, Britu skolas Latvijā mūzikas skolotāja
  • 27.01.2021.
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

No 25. janvāra attālināti mācās arī 1.–4. klašu skolēni, pārējo klašu skolēniem mācību gads šādā formātā jau iesācies. Šajā laikā ir būtiski ne tikai sekmīgi apgūt mācību priekšmetus, bet arī rūpēties par bērnu emocionālo labsajūtu. Mūzikā iespējams veidot patīkamus, interesantus un nesarežģītus uzdevumus, kas sniedz pozitīvas emocijas un ļauj izpaust bērnu radošumu. Idejas šādiem uzdevumiem var aizgūt daudzās vietnēs un platformās, piemēram, sekojot citu mūzikas skolotāju Facebook lapām.

Pašlaik visiem pedagogiem nākas būt ļoti elastīgiem – vienu dienu tu plāno iet uz darbu, bet jau nākamajā vadi nodarbības attālināti. Kopš novembra divas reizes biju kontaktpersona saslimušajam, tāpēc nācās operatīvi pārplānot nodarbības un pielāgoties. Tāda šobrīd ir daudzu pedagogu ikdiena. Un, protams, arī skolēnu, tāpēc kopš marta aktīvi meklēju risinājumus, kā attālinātās mācības padarīt interesantākas un patīkamākas.

Jaunākajā žurnālā