fbpx

Pasakas varā

Troņu spēle. Publicitātes foto
Kristīne Simsone
Print Friendly, PDF & Email

Troņu spēles paraugstunda — kā seriālu pārvērst globālā fenomenā

Fantāzijas seriāla noslēdzošā sezona ir sākusies. Pagaidām gan aizraujošāk par pašu Troņu spēli (Game of Thrones) ir bijis sekot līdzi tā veidotāju — ASV kabeļtelevīzijas HBO — atjautīgajām mārketinga aktivitātēm. Tās jau kopš seriāla sākuma 2011. gadā ir spējušas šo brutālo (balstītu amerikāņu rakstnieka Džordža R. R. Mārtina sarakstītajās grāmatās) pasaku pieaugušajiem par varas spēlēm mītiskajā Vesterosā pārvērst globālā fenomenā. Šopavasar, piemēram, gaidot astotās sezonas pirmizrādi, pielūdzējiem bija iespēja sev «nolaist asinis Troņa vārdā». 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu