Radošās izcilības galveno balvu saņem „Velofenders” • IR.lv

Radošās izcilības galveno balvu saņem „Velofenders”

23
Velofendera izveidotā karte.

Akcijā, izveidojot interaktīvu karti, ikvienam bija iespēja atzīmēt vietas, kur zog velosipēdus

Astotā radošās izcilības festivāla “”ADwards” 2013″ galveno balvu – “Grand Prix” – par interaktīvo kampaņu “Velofenders” saņēmusi radošā apvienība “Pika”, savukārt par festivāla godalgotāko aģentūru, saņemot trīs zelta jeb pirmās pakāpes ordeņus un divus sudraba jeb otrās pakāpes ordeņus, šogad kļuvusi reklāmas aģentūra “DDB Worldwide Latvija”.

Tai seko reklāmas aģentūra “Mooz!” ar četriem sudraba ordeņiem, kā arī Mārcis Miķelsons-Germs ar trīs sudraba ordeņiem. Šogad festivālā par balvām sacentās rekordliels pieteikto darbu skaits – kopumā 300 darbi.

Galveno balvu saņēmusī kampaņa „Velofenders” notika žurnāla „Ir” sadarbībā ar radošo apvienību “Pika”, tās gaitā, izmantojot kā mānekli piecus velosipēdus, tika notverts viens reāls velosipēda zaglis. Šīs akcijas rezultātā arī tapusi interaktīva karte, kurā ikviens rīdzinieks var atzīmēt vietu, kur viņam nozagts velosipēds.

Turpinot par labākajiem reklāmistiem, aģentūra “DDB Worldwide Latvia” integrēto kampaņu kategorijā saņēma divus zelta “ADwards” ordeņus par “SSE Riga” absolventu ziedošanas platformu, klients – “SSE Riga” Absolventu asociācija, un arī par kampaņu “Atļaujies vairāk!”, klients – “Latvijas Mobilais telefons” (LMT). “DDB Worldwide Latvia” saņēma arī vienu sudraba ordeni par kampaņu “Mīlestību nevar nopirkt”, klients – “Ziedot.lv”.

Integrēto kampaņu kategorijas sudraba ordenis piešķirts arī reklāmas aģentūrai “McCann Riga” par kampaņu “No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze”, klients – Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD).

TV un radio kategorijā zelta meistarības ordeņus saņēma Miķelsons-Germs par darbu “Darba sludinājums”, klients – “Cube”, un mediju aģentūra “Inspired” par darbu “Radio klips ierunāts ar Google Translate”, klients – “Big Event & Inspired Digital”.

Savukārt ar sudraba ordeņiem apbalvotas reklāmas aģentūras “Mooz!” par darbiem “ZZ No Limit”, klients – SIA “Tele 2”, priekšapmaksas karte “Zelta Zivtiņa” un “No Fail. No Win”, klients – “Latvian Art Directors Club” (LADC), “McCann Riga” par darbu “Mūsdienu karamāksla”, klients – “VEF Riga”, kā arī “Young/Hungry” par darbu “Statoil” ceļš cauri 20 gadiem Latvijā”, klients – “Statoil Fuel & Retail Latvia”.

Kategorijā ”Interaktīvie un digitālie risinājumi” sudraba ordeni par interaktīvo kampaņu saņēma Voldemārs Dūdums un “Wrong digital” par darbu “Vekselis”, klients – Latvijas Nacionālais teātris, kā arī “Inspired Digital” par labāko risinājumu sociālajos tīklos “Manas saimes koks”, klients – “Food Union”.

Par 2012.gada meistarīgākajiem darbiem reklāmas spēļu apakškategorijā tika atzīti un ar sudraba ordeņiem apbalvoti Miķelsons-Germs par darbu “OKarte Snowboard”, klients – LMT, un Voldemārs Dūdums par darbu “Zirgs saka”, klients – žurnāls “Deko”. Savukārt par pērnā gada labāko veikumu apakškategorijā “Citi digitālie risinājumi” tika atzīts un ar sudraba ordeni apbalvots “Warp” darbs “Start Treks”, klients – “Mind Work Ramps”.

Netradicionālās komunikācijas kategorijā zelta ordenis tika piešķirts reklāmas aģentūrai “DDB Worldwide Latvija” par darbu “OKarte – atļaujies vairāk!”, klients – priekšapmaksas sarunu karte “OKarte”. Savukārt reklāmas aģentūra “Mooz!” saņēma sudraba ordeni par darbu “Tautas radars”, klients – “Tautas radars”.

Pasākumu kategorijā par labāko atzīts SIA “Sweetlime” veidotais “Pērles izlaidums”, klients – “Pērle”, kam tika piešķirts sudraba “ADwards” ordenis, bet “Ambient” kategorijā sudraba ordeni saņēma “Alpha Baltic” par darbu “Pols pietura”, klients – “Food Union”.

Sabiedrisko attiecību kategorijā ar sudraba “ADwards” ordeni par kampaņu “Futuris. Nākotnes Rīga jau top!” apbalvota aģentūra “Mooz!”, klients – “Larix Property”, kā arī “Cits medijs”/”Pika” par darbu “Velofenders”, klients – žurnāls “Ir”.

“Print Art” un “Dizains” apakškategoriju uzvarētāji kategorijā “Vides reklāma” sudraba ordenis pasniegts aģentūrai “DDB Worldwide Latvija” par darbu “Lūgt ir grūti!”, klients – “Ziedot.lv”, kā arī “Euro RSCG Riga” par darbu “Jauniešu programma TRY”, klients – “DNB Banka”.

Kategorijā “Grafiskais dizains” zelta ordenis ticis aģentūrai “Young/Hungry” par “Mazāko gadagrāmatu pasaulē”, klients – “SSE Riga”. Savukārt sudraba ordenis – Evelīnai Ozolai par darbu “Local Shift”, klients – Rīgas Tehniskās universitātes Starptautiskā vasaras skola.

Kategorijā “Vides, sabiedrisko telpu un komerciālo telpu dizains” zelta ordenis piešķirts dizaina birojam “H2E” par multimediālo izstādi “Lsx20. Nacionālās valūtas mākslas gadi”, klients – Latvijas Banka.

Kategorijā “Ilustrācija” zelta ordenis ticis Pēterim Līdakam par ilustrāciju “Valodu pasaule”, klients – “Linearis”, sudraba ordenis SIA “Liels un mazs” par darbu “Bikibuks komplekts”, klients – “Liels un mazs”, un Maijai Kurševai par darbu “Popper Nr.2/Pacietība”, klients – “Popper kolektīvs”.

Kategorijā “Grāmatas, katalogi un kalendāri” zelta ordenis piešķirts Tomam Gūtmanim par darbu “Dizains, kurš izglāba pasauli – Maya×2013”, klients – “PopUpStore”, sudraba ordenis – “Rijada” par darbu “La Flora” uzdevumu kalendārs bērniem, klients – “La Flora” un Holgeram Eleram par darbu “Melnbalts kalendārs”, klients – “H2E”.

Kategorijā “Iepakojuma dizains” sudraba ordenis ticis “Formup” par darbu “Latvijas jaunā raža”, klients – Latvijas Radio koris, un “Fresh” par darbu “Bee Good”, klients – “Lejares”.

Kategorijā “Logo/vizuālā identitāte” sudraba ordenis piešķirts “Vides filmu studijai” par logotipa radīšanu Latvijas jaunatklāšanas raidījumam “Te!”, klients – “VFS Films”.

Kategorijā “Produktu dizains” sudraba ordenis ticis “Design Catering” par darbu “Vingrotava”, klients – “Design Catering”, un SIA “Mammu Production” par darbu “Mareunrol’s for Mammu”, klients – “Mammu”.

Piešķirtas arī trīs uzņēmumu speciālbalvas radošo uzdevumu kategorijā. “Antalis” balvu saņēma projekta “Ļaujies un Baudi” autores Unda Priedīte un Baiba Linga-Bērziņa. Uzņēmums “Lattelecom” balvu piešķīra Tomam Gūtmanim par darbu “#Atvadies no vecās kastes”, savukārt žurnāla “Rīgas Laiks” balvu par žurnāla “Rīgas Laiks” 20 gadu jubilejai veltītā dizaina izstrādi saņēma SIA “Cosmodroms”.

Tautas balsojumā internetā uzvarēja un “ADwards 2013” diplomu un ordeni saņēma digitālā aģentūra “Inspired Digital” par darbu “Mans saimes koks”, klients – “Food Union”.

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās desmit atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja aģentūras “Loducca” radošais direktors no Brazīlijas Serdžio Munjaini.

 

Komentāri (23)

janazakovica 14.04.2013. 01.39

kur palika kategorija..mes milam apzagt so valsti..?

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu