Mikroautobusam ietriecoties stabā, Rīgā cietuši desmit cilvēki • IR.lv

Mikroautobusam ietriecoties stabā, Rīgā cietuši desmit cilvēki

23
Foto: Evija Trifanova, LETA

Kaut arī no 1.janvāra mikroautobusu maršrutu tīkls atrodas SIA “Rīgas satiksme” pārziņā, uzņēmumā par notikušo nekas neesot zināms

Piektdien Rīgā, zem Dienvidu tilta, Salaspils ielā, stabā ietriecies 216.maršruta mikroautobuss, kā rezultātā cietušas desmit personas, vēsta LETA.

Izsaukums par negadījumu policijā saņemts plkst.14.38. Pēc sākotnējās informācijas, iespējamais avārijas iemesls ir vadītāja pēkšņa veselības pasliktināšanās.

Policijai pagaidām ir informācija par desmit cietušajiem, bojāgājušo nav.

Negadījuma vietā strādā septiņas ātrās palīdzības brigādes, informēja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Ilze Bukša. Arī viņa apliecināja, ka negadījumā ir vairāki cietušie. Sīkākas ziņas par viņu veselības stāvokli NMPD sniegs vēlāk.

Notikuma vietā patlaban strādā arī policija.

Kaut arī no 1.janvāra mikroautobusu maršrutu tīkls atrodas pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” pārziņā, uzņēmumā par notikušo nekas neesot zināms. “Rīgas satiksmes” preses sekretārs Viktors Zaķis norādīja, ka uzņēmuma dispečeru dienests apkalpo tikai autobusus, trolejbusus, tramvajus un nakts transportu – tajā notiek operatīvās informācijas aprite par negadījumiem, sastrēgumiem un pārējo satiksmes informāciju. Visi notikušie starpgadījumi tiekot reģistrēti un analizēti.

Mikroautobusi šajā sistēmā nav iekļauti, tāpēc “Rīgas satiksmei” neesot sīkākas informācijas par notikušo un atbildība par negadījumu jāuzņemas uzņēmumam, kas apkalpo konkrēto maršrutu. “Rīgas satiksme” šo gadījumu izvērtēšot pēc tam, kad būs pieejama sīkāka informācija.

 

Komentāri (23)

Ilona Auziņa 28.09.2012. 16.46

Mans viedoklis jau no seniem laikiem ir tāds, ka šis transporta veids nav nopietns un piemērots sistemātiskai pasažieru pārvadāšanai maršrutos. Pie kam tas nervozais un riskantais stils, kādā tas tiek darīts, nekādi neatbilst drošai braukšanai, kur nu vēl ar stāvgrūdām pilnu autobusu pa intensīvas satiksmes ielām. Bez tam tāda braukšana apdraud arī gājējus, velosipēdistus un pārējos autobraucējus. Agrāk šo transportu izmantoja satiksmei ar atsevišķām pilsētām, kā Jelgava un Bauska. Tur tas bija un arī ir piemērots, jo tam nav jālīkumo starp mašīnām, gājējiem un velosipēdistiem, tam nav pēkšņi un bez sagatavošanās, pēc pasažiera komandas, jāapstājas. Bet pilsētas vidē, nē, es tur iekšā nekāpju. Vēl var tikai pabrīnīties ka ar tiem ir samērā maz negadījumu, labi ka tā. Bez tam šie šoferi strādā tiešām ļoti nervozos apstākļos, gan dēļ pasažieru kaprīzēm, gan dēļ intensīvās satiksmes, gan dēļ mūžīgi saimniekam nepietiekošās peļņas. Tas nav brīnums ka kāds no viņiem salūzt un rada negadījumu, vai pat avāriju uz ielas.

+4
-1
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 30.09.2012. 10.25

Kāpēc preses pārstavjiun TV tik maz par to runā,mikroautobusu kontrole sen bija jāpārņem RS!Baraņņiks un RD to nav izdarījuši,kāpēc par to neviens nerunā un neuzdod jautājumus!?Pa daļai mikrobusu pārvietošanās notiek nelikumīgi,neviens ne par ko neatbild,viss pa vecam!!!

0
0
Atbildēt

0

Aldīna 29.09.2012. 14.33

Mikrobus nekontrolē neviens – pat šoferi ne!

0
0
Atbildēt

2

    Ilona Auziņa > Aldīna 29.09.2012. 17.19

    Un ceļu policija pēc fotoradaru ieviešanas ir aizņemta citos darbos, vadoties no Iekšlietu ministra izteikumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Aldīna 30.09.2012. 16.39

    Kas tad tos stūrē, varbūt uz maiņām paši pasažieri?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu