Vienīgais aviokatastrofā izdzīvojušais hokejists miris • IR.lv

Vienīgais aviokatastrofā izdzīvojušais hokejists miris

9
Foto: Lauris Vīksne, F64

Eksperti joprojām meklē katastrofas iemeslus

Vienīgais Jaroslavļas hokeja komandas “Lokomotiv” hokejists Aleksandrs Gaļimovs, kurš izdzīvoja traģiskajā aviokatastrofā 7.septembrī, pēc operācijas slimnīcā miris.

Par to ziņo aģentūra “ITAR-TASS”, atsaucoties uz Višņevska Ķirurģijas institūta, kurā sportists ārstējās, administrāciju.

“12.septembra rītā Aleksandrs Gaļimovs miris, ciešot no daudzajiem apdegumiem,” paziņojusi klīnika.

Hokejistam nule tika izdarīta sarežģīta trahejas operācija.

Tikmēr mediji raksta par jaunām katastrofas, kas paņēma 43 cilvēku, tajā skaitā latvieša hokejista Kārļa Skrastiņa dzīvību, versijām. Kā vēsta portāls “NEWS.ru”, eksperti sākuši salīdzināt Jaroslavļā nokritušās lidmašīnas “Jak-42″ avārijas apstākļus ar katastrofu pie Smoļenskas, kad nokrita un bojā gāja lidmašīna”TU-154” ar gandrīz visu Polijas augstāko valsts vadību un prezidentu Lehu Kačiņski. Versija izvirza jautājumus, vai piloti netika pārlieku steidzināti no zemes, tā akli paklausot komandām.

Savukārt ārvalstu un daudzi Krievijas mediji apgalvo, ka avārijā vainojams bēdīgais Krievijas aviācijas stāvoklis.

 

Komentāri (9)

Ilze Ungure 12.09.2011. 12.29

Tas gluži nav mans viedoklis ,bet uzskatu ka tautai jāredz krieviskā versija-Patiesiibu par notikusho luudz informeet pasaules neatkariigie mediji no KrievijasТак, как в стране Свободы слова нет, а СМИ только 4 власть, эту информацию никто озвучивать не даст. Не федеральным, не местным каналам. “Самолёт взлетал с половины полосы-из-за этого скорость не набрал и как следствие высоту.В Туношне другие полосы были заняты самолётами випов, а вторую половину полосы перекрыли для проверки перед прилётом Медведева. Положились на мастерство пилота, но знающие люди говорят, что это очень сложный манёвр – поднять самолёт с половины полосы. Может и получилось бы, но задел антенну и самолёт раскачало и он стал неуправляемым”. Хочу, чтобы узнали все о нашей “демократии”! Пожалуйста, поспособствуйте в распространении этой информации любым способом… В память о талантливых игроках!!!

+2
0
Atbildēt

0

janazakovica 12.09.2011. 10.19

jau izpeldeja istaa versija del medvedeva un citu vipu sagaidisanas pieredzejusam pilotam lika ieskrieties no pus skreicela…knapi pacelot lidmasinu min.augstumaa prieksaa gadijas atdurties pret torni..uu lidaparats vairs nebija vadams..ir tada paraide nasa rasa..steidzigi japardevee par nasa parasa.

+2
0
Atbildēt

3

    Kinskis > janazakovica 12.09.2011. 11.39

    Šādu versiju nepieļaus, pat jā tiešām ir bijis. Lai pēdējais izdzīvojušais izdzīvotu arī vēlāk, tad viņa interesēs būtu neatcerēties šādu notikumu gaitu.
    p.s. par kultūru runājot – bija tāds gadījums apmēram pirms pusgada, kad lidmašīnas pilots pasūtīja kādu tur gubernatoru vai tml., lai nekavē reisu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > janazakovica 12.09.2011. 11.01

    Saskaņā ar civilās aviācijas likumiem lidostas dispečers var tikai dot atļauju, bet likt (pavēlēt) pacelties pilotam nevar un nedrīkst neviens. Cita lieta, ka kultūra spiež pilotus pakļauties “augstākstāvošām” personām, aizmirstot, ka pilotu kabīnē nav augstākstāvošas personas kā kapteinis. Būtībā tā ir tāda veida pilota kļūda, no kuras nepasargā ne perfekta tehnika, ne lidošanas apmācība, ja vien pilotus psiholoģiski nesagatavo nepakļauties autoritātei.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > janazakovica 12.09.2011. 11.54

    jā, izdzīvojušajam bortinženierim drošāk būtu ārstēties ārvalstīs. Lai gan arī tā nav 100% garantija, kā zināms no Ļitviņenko case.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mārtiņš meiers_ 12.09.2011. 18.23

Kad uz Rīgu brauca ASV prezidents, tad arī Rīgas centrā komandantstunda bija jau diennakti iepriekš…

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu