Oho, izklausās pēc godīgi veiktas izpētes. Viss kopā sakritis – gan apkalpes bailes par atlaišanu, gan tehnisko ierīču kārtīga nedarbošanās, nervozitāte, utt. Sviests. Nu nedrīkst pakļaut pilotus un uzņēmumu jebkādām finansiālām sankcijām par rīkošanos drošības vārdā.
Kad aizliedz pacelšanos gaisā vulkānisko pelnu dēļ, tad jau tas arī tiek darīts drošības dēļ. Tomēr šajā gadījumā aviokompānijām EK liek maksāt kompensācijas, un sabiedrība tikai to atbalsta.
Aviokompānijām ir jādara viss iespējamais, lai nebūtu jārīkojas drošības vārdā, izmantojot ārkārtas metodes. Bet viss iespējamais ir jādara, pirms lidmašīna izbrauc uz skrejceļa.
Teorētisks apdraudējums nav gluži tas pats ka fakts, ka tev tūliņ beigsies skrejceļš un tu neesi paspējis uzņemt pietiekamu augstumu. Nesalīdzinami apdraudējumi.
Komentāri (31)
andrisskrastins 31.10.2011. 11.49
Oho, izklausās pēc godīgi veiktas izpētes. Viss kopā sakritis – gan apkalpes bailes par atlaišanu, gan tehnisko ierīču kārtīga nedarbošanās, nervozitāte, utt. Sviests. Nu nedrīkst pakļaut pilotus un uzņēmumu jebkādām finansiālām sankcijām par rīkošanos drošības vārdā.
2
Linguistical, SIA > andrisskrastins 31.10.2011. 11.58
Kad aizliedz pacelšanos gaisā vulkānisko pelnu dēļ, tad jau tas arī tiek darīts drošības dēļ. Tomēr šajā gadījumā aviokompānijām EK liek maksāt kompensācijas, un sabiedrība tikai to atbalsta.
Aviokompānijām ir jādara viss iespējamais, lai nebūtu jārīkojas drošības vārdā, izmantojot ārkārtas metodes. Bet viss iespējamais ir jādara, pirms lidmašīna izbrauc uz skrejceļa.
0
andrisskrastins > andrisskrastins 31.10.2011. 12.56
Teorētisks apdraudējums nav gluži tas pats ka fakts, ka tev tūliņ beigsies skrejceļš un tu neesi paspējis uzņemt pietiekamu augstumu. Nesalīdzinami apdraudējumi.
0