fbpx

Mainīs Rīgas sabiedriskā maršruta tīklu 11

Print Friendly, PDF & Email

Shēmu iecerēts izveidot līdz 2012.gadam; varētu mainīties maršruti un pieturu nosaukumi

Rīgas domes Satiksmes departamentā izveidota darba grupa, kas strādā pie jauna maršrutu tīkla izstrādāšanas Rīgā, vēsta aģentūra LETA.

Līdz gada beigām plānots novērst paralēlos maršrutus un saskaņot sabiedriskā transporta kustības grafikus, aģentūrai LETA piektdien pastāstīja Satiksmes departamenta Pasažieru pārvadājumu pārvaldes priekšnieks Vitālijs Reinbahs.

“Mēs departamentā strādājam pie visas Rīgas maršrutu shēmas, kuru iecerēts izvietot katrā pieturvietā. Kad uztaisījām esošās kartes skici, uzreiz ieraudzījām visas problēmas – piemēram, ir daudz pieturvietu ar vienādu nosaukumu,” atzīst Reinbahs.

Satiksmes departaments, sadarbojoties ar pašvaldības SIA “Rīgas satiksme”, sācis darbu pie jaunas maršrutu shēmas, ko plānots pabeigt līdz 2012.gadam. Mainīsies ne tikai vairāku pieturu nosaukumi, sabiedriskā transporta kursēšanas grafiki, bet, iespējams, arī maršruti, sacīja Reinbahs. Vienlaikus viņš uzsvēra, ka pārmaiņas nebūs straujas. “No sākuma uztaisīsim karti, saskaņosim visus maršrutus, grafikus,” sacīja Reinbahs.

Šī brīža Rīgas sabiedriskā transporta kartes skice kalpos kā melnraksts jaunveidojamajai shēmai. Tās izstrādāšanā aicināti iesaistīties arī paši rīdzinieki, izsakot savus iebildumus un priekšlikumus Satiksmes departamentam.

Pēc iedzīvotāju iniciatīvas visos 22.maršruta autobusu salonos no 25.marta būs maršruta shēma, kurā norādīti maršruta tuvumā esošie apskates objekti. Karte palīdzēs Rīgas viesiem un tūristiem vieglāk orientēties pilsētā. Iedzīvotāji vērsušies Satiksmes departamentā un norādījuši, ka, atbraucot uz Latviju un iekāpjot 22.autobusā, kas kursē no Abrenes ielas uz lidostu un atpakaļ, ir grūti saprast, uz kurieni tas dodas. “Uzskatām, ka šis ir tikai pirmais solis sabiedriskā transporta sistēmas sakārtošanai,” skaidroja Reinbahs.

Komentāri (11)

silvija_vitina 25.03.2011. 15.39

Jācer, ka kaut ko arī uzlabos, ne tikai izmainīs. Ir ļoti daudz sīkumu, kurus vajag tikai nedaudz pamainīt, lai uzlabotu servisu, un tas neprasa vispār nekādus ieguldījumus. Tikai nedaudz elastīgāku pieeju (piem., nekādi nevaru saprast, kāpēc 3.juglas galapunktā visu(!)maršrutu autobusi iziet vienā laikā. kāpēc nevar uztaisīt nobīdi, lai autobusi pa maršrutiem, kas pārklājas, ietu ar laika intervālu, nevis zosu gājienā (pa Brīvības ielu 14.,21.,un 40. aut. vienmēr ir strīpā ar 1 min. intervālu!). It kā sīkums, bet varētu taču nedaudz paskatīties uz maršrutu plūsmu kopumā!

+2
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 25.03.2011. 15.11

Un ja vēl kaut viens RS transporta līdzeklis kursētu pa Ulmaņa gatvi visā tās garumā un vēl viens pa Krasta ielu posmā starp Salu un Dienvidu tiltu, tad varbūt pat Rīgu varētu sākt saukt par nedaudz draudzīgu sabiedriskā transporta lietotājiem. Citādi nedod Dievs, ja jāatstāj mašīna kādā no Krasta ielas vai Ulmaņa gatves autoservisiem… staigāsi kājām un gaidīsi pa 10- 15 minūtēm, lai šķērsotu ielu, protams, neatļautā vietā, jo atļautās ir tikai divas un abas tur, kur tās nevienam nav vajadzīgas.

+2
0
Atbildēt

0

qxamo 25.03.2011. 14.48

Lūk arī iemesls, kāpēc Rīgas Satiksmes vadītājam ir jāmaksā vairāk kā valsts vadītājam 😀

+2
0
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu

eskişehir escort samsun escort gebze escort sakarya escort edirne escort