Darīt tikai to, kas patīk
Granulu tirgus vārās
Zīmols uzmanības un klientu piesaistīšanai
Baltijas zīmolu tops
Redaktora sleja
Sveika un sveiks!
blank-post-image
Aktuāli
Strādāsim vēl cītīgāk!
Pieci uzņēmēji par izdzīvošanu augstas inflācijas apstākļos
Aktuāli
Nākamie seši mēneši būs smagi
No ekonomikas recesijas Eiropā vēl ir iespējams izvairīties, tomēr, lai to panāktu, valdībām jārīkojas tagad, uzskata Eurochambres prezidents Luks Frīdens
Hobijs
Sirds pieder jūrai
Alus darītavas Labietis līdzīpašnieks Reinis Pļaviņš par sevi saka, ka ir drīzāk jūras cilvēks, kurš taisa alu, nevis aldaris, kurš kaito
Jauns bizness
Atslēdziņas
Izaugsmes programma Beat It ir platforma, kur satikties panākumus alkstošām jaunietēm un pieredzējušām profesionālēm. Tās izveidotāja Jana Trapāne programmu sauc par savu sociālo atbildību
Pasaulē
Komplicētais mīlas stāsts
Ko 19 tūkstoši Īlona Maska publicēto tvītu liecina par viņa sarežģītajām attiecībām ar sociālo platformu Twitter. Un par nonākšanu līdz tiesai, kas Twitter sūdzību pret Masku sāks izskatīt…
Instrumenti
Zīmols uzmanības un klientu piesaistīšanai
Digitālie risinājumi sniedz uzņēmējiem desmitiem veidu, kā popularizēt savu biznesu visā plašajā pasaulē vai pavisam precīzi izvēlētā mērķauditorijā
Attālināti
Strādāt jebkur
Cik ilgā laikā iespējams izveidot starptautisku komandu, kas īstenos Latvijā radītas idejas ar pasaules vērienu?
Zīmolu tops
Baltijas zīmolu tops
Zīmolu tops
Drošība — jaunā veselība
Pēdējos gados pasaule kļuvusi vēl grūtāk prognozējama, vieniem satricinājumiem un izaicinājumiem nomainot citus
Zīmolu tops
Labie kāpumi
Dzīvesstila tendences Latvijā un Baltijā
Zīmolu tops
Kāpēc svarīgi zināt, ko pircēji meklē?
Tas, cik bieži cilvēki internetpārlūka meklētājā ieraksta zīmola nosaukumu, var sniegt priekšstatu par situāciju tirgū
Zīmolu tops
Iepērkas atbildīgāk
Sabiedrība vienkārši kļuvusi taupīgāka vai tomēr vairāk domā par vidi?
Zīmolu tops
Nevēlējāmies nekā kopēja ar agresorvalsti
Kopš Krievijas armijas iebrukuma Ukrainā 24. februārī uzņēmumiem visā pasaulē un arī Latvijā uz jautājumu — kura pusē mēs esam? — ir bijis jāatbild ne tikai ar vārdiem,…
Zīmolu tops
Uzvar zemākā cena?
Pēdējā gada laikā pārtikas mazumtirdzniecības nozare piedzīvojusi vairākus būtiskus satricinājumus, turklāt tirgū parādījies vēl viens liels spēlētājs. Mainījušies arī pircēju paradumi
Tēma
Darīt tikai to, kas patīk
Brīvība, pašrealizācija, paštēls un laime — tās ir galvenās vērtības, kas Z paaudzes pārstāvjiem ir būtiskas darbā. Vai tās savienojamas ar kvalitatīvu strādāšanu?
Portrets
Spēlējot veikalus
Uzņēmēja Līva Jaunozola tic, ka ilgtspējīgs un citiem noderīgs bizness rodas nevis no izkalkulēta plāna, bet cilvēcīgas, netīšas vajadzības
Labs bizness
Granulu tirgus vārās
Kokskaidu granulu cenas gada laikā pieaugušas aptuveni trīs reizes. Par spīti tam, pieprasījums ir tik liels, ka pircēji gatavi stāvēt garās rindās pie ražotnēm 
Personāla attīstība
Kāds ir labs darba devējs šodien?
Mūs patiesi iedvesmo vadītāji, kuri ir redzami, jūtami un ticami iestājas par kaut ko ārpus peļņas
Naudas idejas
Biržas leģendas un Latvijas Gāze
Vai tur vispār kaut kas paliks pāri? Tā investori biržā joko par AS Latvijas Gāze, no kuras nolemts atdalīt sadales sistēmu operatoru Gaso. No 2023. gada janvāra…
Intervija
Zīmolu var radīt no jebkā
Ja izveidots trāpīgs un auditoriju uzrunājošs stāsts, gandrīz ikviens produkts var kļūt par ietekmīgu zīmolu. Tomēr, lai atrastu īsto patērētāju, jāiegulda skrupulozs darbs auditorijas pētniecībā, pārliecināts ir…
Vēsture
Kapteinis ar rēdera ķērienu
Vismaz idejiskā līmenī viņš bija tāljūras zvejas aizsācējs Latvijā. Uzņēmēju un tālbraucēju kapteini Andreju Kalniņu laikabiedri godāja kā vienu no cienījamākajiem rēderiem starpkaru Latvijā — centīgu Krišjāņa Valdemāra darba…
Sīkrīki
Ievērojami jaunumi
Dāsna rudens raža piemeklējusi ne tikai dārzus, bet arī elektrotehnikas veikalus. Daudzus tehnoloģiju jaunumus septembra sākumā ikviens interesents klātienē varēja aplūkot Berlīnē notikušajā ikgadējā patērētāju elektronikas izstādē…
Atlaid šlipsi!
Anekdotes