10 spēcīgākie modes zīmoli pasaulē

  • ir.lv
  • 16.06.2010
  • IR
4. Foto — AFP/LETA

4. Foto — AFP/LETA.

Modes statistika

 

1. Louis Vuitton. 19,8 MILJARDI DOLĀRU. 1854.gadā dibinātais franču modes nams Louis Vuitton aizvien ir vērtīgākais modes zīmols pasaulē - tā savā ikgadējā pētījumā secinājusi starptautiskā konsultāciju firma Millward Brown Optimor.
Interesanti, ka ekonomiskās krīzes laikā Louis Vuitton ir klājies ļoti labi un pērn tā vērtība palielinājusies pat par 2%. Louis Vuitton savas luksusa preces tirgo tikai mazos veikaliņos prestižu lielvaikalu paspārnē un internetā.

2. Hermès. 8,5 MILJARDI DOLĀRU. Pērn labi klājies arī šim franču modes namam, kura specifika ir apģērbs un modes aksesuāri. Šī zīmola vertība pērn palielinājusies par 8%.

3. GUCCI. 7,6 MILJARDI DOLĀRU. Par vienu vietu, salīdzinot ar aizpērno gadu, ir pakāpies Gucci, kuram veiksmīga izrādījās sadarbība ar izsoļu namu Christie's, pārdošanai piedāvājot vintage preces.