
Nodarbība Microsoft programmēšanas skolā 7.—9.klašu skolēniem Rīgā.
Vairāku Latvijas skolu pieredze, mācot pamatskolas bērniem programmēšanu, pierāda - bērni ne tikai spēj to mācīties, viņus tas ļoti interesē. Kamēr skolēni un viņu skolotāji ir gatavi sekot Igaunijas izglītības Tīģerlēcienam, izglītības sistēmas veidotāji rāpo tālu šā procesa aizmugurē
Tas ir vienkārši, saka Alūksnes novada vidusskolas trešklasnieki, ar datorpeli zibenīgi bīdot robotam līdzīgo Kodu Game lab tēlu Kodu pa zaļgano laukumu. Te viņi uzbūvējuši kalnus, iestādījuši kokus, izrakuši upes un... izveidojuši arī spēles reizrēķina apguvei. Gadu vecākie viņu skolasbiedri šajā virtuālajā pasaulē risina vienādojumus un pēcāk stundā, rēķinot uzdevumus burtnīcās, pārtrauc skolotājas skaidrojumu ar teikumu: «Skolotāj, mēs to jau darījām Kodu!» Spēlējoties viņi mācās ne tikai matemātiku, bet arī programmēšanu, jo Kodu Game lab radīta tieši ar šādu nolūku - mācīt maziem bērniem loģisko, algoritmisko domāšanu.