Bez ekseļa nesanāks

  • Inta Lase
  • 28.05.2012
  • IR
Nordea sabiedrisko attiecību vadītāja Dagnija Lejiņa.

Nordea sabiedrisko attiecību vadītāja Dagnija Lejiņa.

Uzņēmums, sabiedrība, biznesa vide un apkārtējā daba - šīs ir Nordea stratēģijas dimensijas, no kurām izriet desmitiem konkrētu darbu un ekonomisko ieguvumu: «ietaupīti» koki, veselīgāki darbinieki un zinošāki klienti 

Pirms diviem gadiem, kad Nordea pirmo reizi atbildēja uz daudzajiem uzņēmumu ilgtspējas indeksa jautājumiem, atklājās - bankas rīcības stratēģija, ja neskaita striktos biznesa mērķus, lielākoties «dzīvo» vadošo darbinieku prātos, bet vienotu principu un veida, kā izmērīt, vai iecerētais sasniegts, nebija. Tāpēc bankā tika izveidota vadošo darbinieku komanda, kurai bija gan jāuzliek uz papīra līdzšinējās idejas, gan jāizveido sistēmiska pieeja, nospraužot turpmāko četru gadu mērķus. «Strādājām ar ekseli,» atceras Nordea sabiedrisko attiecību vadītāja Dagnija Lejiņa, kura bija atbildīga par darba grupas paveikto. Vispirms bija jākonstatē tābrīža situācija, jāapkopo idejas ilgtermiņa uzstādījumiem, jāizrēķina, kāds būs atsevišķo mērķu ekonomiskais efekts, kā arī jāizvērtē, kā iepriekš sāktie ilgtermiņa sadarbības projekti iekļaujas uzņēmuma kopējā stratēģijā.