Judins: ir cilvēki, kas funkcionē, lai izmantotu valsti savtīgos nolūkos
63Saistītie raksti
Analīze /
27. marts
Majestāstiski mēsli
Analīze /
24. janvāris
Lukašenko un Kadirova «brālis»
Komentāri (63)
nortonfinance2017 31.05.2018. 16.24
Vai jūs esat ar parāda pārskatīšanu vai administrāciju? Vai esat iekļauts melnajā sarakstā? Vai jūs cenšaties, lai tiktu galā ar ikmēneša maksājumiem? Vai jūs vēlaties iegādāties māju, automašīnu vai biznesa aizdevumu, bet jūs parāda pārskatīšanu vai administrēšanu? Ja jūs atbildējāt JĀ uz jebkuru manu jautājumu? Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: [email protected]
0
kolpants 26.01.2018. 10.44
Kas viņi ir?
Diemžēl es nevaru iet detaļās, tur ir gan ierēdņi, gan politiķi. Dažādu līmeņu politiķi.
=========
В принципе, вместо всего текста можно было оставить этот вопрос и ответ
Наберись мужества, огласи имена, должности. Ну заведут дело, ну дадут условное-но зато будешь реально героем. А не “видел, но не скажу”. По большому счету, и так все всё знают.
1
Sskaisle > kolpants 26.01.2018. 12.09
es domāju, ka šoreiz taisnība ir Judinam – ir jāsakārto likumi, lai būtu tiesiskums, nevis – ka sabiedrība prasa upurus uz varonības altāra
nē – visu pēc kārtas – un godīgi !
1
kolpants > Dusma 26.01.2018. 12.18
У русских есть такая хорошая поговорка “строгость законов компенсируется их невыполнением”.
Нормальные у нас законы. Но любой закон, процесс, суд и т.д. можно “утопить”. И тут уже сколько не пиши бумаги, ничего не изменится
1
Sskaisle > kolpants 26.01.2018. 12.26
nu – toties latviešiem ir labs teiciens – lēnāk brauksi – tālāk tiksi. Un dzīves īstenībai atbilstoši, bezcaurumaini likumi i r viens būtisks tiesiskuma pamatnoteikums – un ar to ir jāsāk.! Āmen !!!!
0
andrejs 25.01.2018. 21.16
tāpēc nākamajās vēlēšanās jābalso
———————–
Kad Ušaks ar Ameriku sēdēs, tad noteikti balsošu. Drīz jau gads apkārt kopš Strīķe un Jurašs trenkā Rīgas Domes korumpantus. Tūlīt, tūlīt jābūt rezultātam
1
kolpants > andrejs 26.01.2018. 10.47
А что, у Стрике и Юраша есть какое-то особое право сажать даже без заведения дела и суда? Прям вот так возьмут и посадят? Так они же сами говорят, что прокуратура коррумпирована, все их кнабовские дела развалила. Что изменится в случае с РД?
1
Sskaisle > kolpants 26.01.2018. 12.10
ko iztaisies kolpant?! – tu nesaproti ka andrejs ir ar savām bezspēcības un naida dusmām aizrijies naciķis ?
aktieri sasodītie!
1
Antons > Dusma 26.01.2018. 12.27
andrejs – Ušakovs ar Ameriku, īstenībā, Latvijai nodara daudz mazāku ļaunumu, kā Lembergs ar tiem visiem NA dzintariem, rasnačiem, iesalniekiem un parādniekiem un pārējiem totāli pērkamajiem Lemberga un viņa politprostitūtu “tuvākajiem partneriem”,”intelektuāļiem” no abām šīm partijām.
3
andrejs > Antons 26.01.2018. 13.17
nodara daudz mazāku ļaunumu, kā Lembergs
—————————
Lembergs Ventspili sakārtojis, bruģi uzlicis, “izlaidušos ierēdņus iztrenkājis”. Uzņēmumi, ko viņš pievācis, turpina “strādāt”, dot darbu darbaņēmējiem un maksāt nodokļus (tāpat kā Citadele).
Okupantu otprisks pat bruģi vienā ielā neprot uzlikt.
0
Vahamurka > Antons 26.01.2018. 13.19
Ar Antona muti runā patiesība.120% piekrītu.Balsojiet tikai par partiju Vienotība Nr 49,un tad katrā būdiņā atnāks laime un gaisma no TEC II.
0
Sskaisle > Antons 26.01.2018. 13.53
ZINI ANTON – ka rāda tajās action filmās – kur LABAIS AR ĻAUNO cīnās – ka jo bieži vius izšķir kāda trešā uzticība vai nodevība – lemebergs bez krupju laizitajiem naciķiem būtu kā ar apmutētiem locekļiem
lūk – un tas ir cieti
1
Antons > Dusma 26.01.2018. 17.57
Kā man patīk tā Lemberga fanu nespēja atšķirt būtisko no nebūtiskā.
Lemberga krimināllietā pēkšņā nāvē miruši vai vispār bez vēsts pazuduši vairāki liecinieki, Lembergs un Co ir tie, kas ar savu naudu korumpējuši visu, sākot no prikuratūras un tiesām, beidzot ar Saeimas partijām.
Pietiek paklausīties tās Rīdzenes sarunas, kāda šiem izcila “latviešu” valoda, lai saprastu, kas par putniem.
Bet – Lrembega troļļiem vienīgais arguments – viņš bruģi uzlicis un ko tur vēl izdarījis.
Un tāds ir tas Lemberga vēlētājs, latvijas nelaime…
1
Vahamurka > Antons 26.01.2018. 20.08
Pareizi,tas viss ir štrunts,ko Lembergs uztaisījis,kaut kāds bruģis,daži bērnu rotaļu laukumi…Ko tāds oligarhs vispār var uztaisīt!Ērģeles nopircis,saproties,mūzikas skolu ar koncertzāli šis taisīšot…peldbaseinu…jāsmejas.Tādai Ventspilij,kur tie atpalikušie iedzīvotāji balso par oligarhiem,vispār nekas nepienāktos.Zagļi viņi visi tur.Vienotībai ir ko likt pretīm.Viņi iztīrīja gudrona dīķus…gandrīz iztīrīja…,gandrīz iepirka pasažieru vilcienus,cik tur trūka un būtu izglābuši Liepājas Metalurgu,pārvarēja Stradiņu jaunā korpusa celtniecībā negaidīti radušās grūtības…,tika vaļā no Citadeles un drīz Latvijā ieplūdīs milzīgas investīcijas…varbūt…bet ne tas ir pats svarīgākais,un ne vienmēr viss iecerētais izdodas.Pats pats svarīgākais,ka Vienotība ir par progresu,par rietumu vērtībām,par cilvēcību,brālību,to vienmēr atcerieties,draugi!
0
Antons 25.01.2018. 13.41
“Viens no būtiskiem secinājumiem ir, ka valsts sagrābšana ir reāls un bīstams apdraudējums Satversmes 2. pantā rakstītajam, ka vara pieder tautai. Ja daži cilvēki manipulē un vienkārši izmanto tautu, lai dabūtu varu, bet pēc tam to izmanto savām interesēm — tas ir pretrunā ar Satversmi”.
——————————————————–
Pat Judins, qacīmredzot, vienīgais godīgais politiķis visā komisijā, baidās nosaukt lietas īstajos vārdos.
Nav nekādi “daži cilvēki”, ir valsts nozagšanas ( sagrābšanas) sistēma, kurā iesaistīti simtiem vai pat tūkstošiem cilvēku, un gan prokuratūra, gan atsevišķi tiesneši, par politiķiem vispār nerunājot, taisni politiķu pērkamība un gļēvums cīņu ar šo sistēmu padara neiespējamu, jo cīnīties ar to var, ja tikai ir politiska griba to darīt.
Nu tāpēc tāda komisija, tādi secinājumi, un tāda Lemberga, prokuratūras, utt. reakcija, pareizāk sakot, ņirdziens – stāvat pie ratiem, kā darījam, tā darīsim, lai kādas komisijas jūs neveidotu.
Ja pēc visas konmisijas Lembergs mierīgi ar kāju attaisa Saeimas durvis, un liek “tautas kalpiem” noturēt slepenu sēdi, lai aizstāvētu Lūša, tātad arī savas interses, tad tas liecina tikai par totālu šīs valsts institūciju, sākot no Saeimas un uz leju, degradāciju.
Tas, kādu morālās degradācijas līmeni sasniedzis Lembergs un visi viņa pakalpiņi, tas vispār nav aptverams.
Bet – Lembergs un pakalpiņi – NA, ZZS, utt. bauda lielas tautas daļas mīlestību, nu tad kas tas ir – neinformētība un muļķiba, vai arī visu morālo kritēriju izzušana un arī degradācija?
1
kolpants > Antons 26.01.2018. 11.26
Ну, Единство в этом правовом беспределе тоже не рядом стоит, и свои пять копеек тоже добавляет, чтобы народ махнул рукой. Например, позиция МИДа по поводу выплат дополнительно к зарплатам различных премий, доплат и т.д.
1
Antons > kolpants 26.01.2018. 12.19
“тоже не рядом стоит…” tas vārds “tože” (arī) šeit lieks, korumpētības, pērkamības un bezprincipialitātes ziņā V tiešām nestāv blakus ne ZZS, ne NA.
Saprotams, Āboltiņas grupas valdīšanas laikā V stipri degradējusies, bet, līdz NA vai ZZS līmenim tai vēl tālu.
1
Vahamurka > Antons 26.01.2018. 13.27
Anton tu izsakies ne sevišķi skaidri,no kuras puses V ir tālu līdz NA un ZZS līmenim,no augšas vai apakšas?
1
andrejs > Vahamurka 26.01.2018. 14.01
no kuras puses V ir tālu līdz NA un ZZS līmenim,no augšas vai apakšas?
—-
Ja spriež pēc reitinga… :)
0
Anda Zahovska 25.01.2018. 13.41
Locmele tiesaam visu pasaka preciizi,saprotosi un nebaidaas no tiem oligarhiem un vinu pakalpiniem.Mums visiem arii drosi jaastaajaas pret siem negeeliem,jaaatbalsta sie patiesiibas paudeeji.
0
Anda Zahovska 25.01.2018. 13.36
Piekriitu pilniibaa Judinam.
0
tvverotajs 25.01.2018. 13.08
“Tāpat Šķēles iesaistīšanās, konsultēšana — nu, man nešķiet ticami tie viņa stāsti, ka viņš konsultēja.”
Nu ko, tad visus tagad tiesāsim pēc Judina pārliecības un pierādījumi vairs nav vajadzīgi?
“Un problēma ar prokuratūru — tā vietā, lai skatītos ar apsūdzētā acīm, ka es aizstāvu valsti un man šķiet, ka tādas pasakas nav nopietnas, prokuratūra ieņēma tādu pseidoneitrālu pozīciju: mēs pieņemsim, ka tā visa informācija var būt patiesa.”
Vai tomēr nav tā, ka apsūdzētājam ir jāpierāda apsūdzētā vaina, un ka jebkuras šaubas ir jātulko par labu apsūdzētajam? Vai arī tagad tiesā galvenais ir tas, kas šķiet Judinam?
“Es tiešām domāju, ja mēs sāktu stādīt sarakstu, kurš cilvēks kaut kādu lomu vispār spēlēja valsts sgrābšanā, šis saraksts būtu ļoti, ļoti liels, jo arī patlaban Latvijas politikā es redzu cilvēkus.”
Tagad sāku saprast kā varēja uz Sibīriju izsūtīt nevainīgus cilvēkus, kā atradās tādi, kas sastādīja tos sarakstus…
2
Sskaisle > tvverotajs 25.01.2018. 13.11
nu ērgļa lidojums tavai domai – oligarhus salidzināt ar nevainīgiem padvaras upuriem – augsti lido – patiešām ….
2
Antons > Dusma 25.01.2018. 13.44
Vai tad nesaproti atšķirību starp komisiju un tiesu?
Tad palasi kaut ko vairāk, un tad komentē.
2
Antons > Antons 25.01.2018. 13.45
Komentārs domāts nevis “dusma”, bet, tvverotājs.
0
tvverotajs > Antons 25.01.2018. 15.21
Varbūt citāts bija par īsu, bet tā bija Judina atbilde uz jautājumu “izvērtēt faktorus, kas noveda pie krimināllietas izbeigšanas pirmstiesas izmeklēšanas stadijā?”
Tātad pierādījumu trūkums, ko atzinuši gan prokurors, gan KNAB izmeklētājs, gan tagad arī komisija galaziņojums, nav bijis iemels, jo ir taču Judina pārliecība, kuras dēļ vajadzējis iet uz tiesu un apsūdzēt cilvēkus bez pierādījumiem.
0
tvverotajs > Dusma 25.01.2018. 14.55
“..oligarhus salidzināt ar nevainīgiem padvaras upuriem ”
Tieši tā jau padvara darīja – nosauca kādu par kulaku un izsūtīja…
1
Sskaisle > tvverotajs 25.01.2018. 15.17
pagaidi – kā Tev ienāk prātā salīdzināt dpoertāciju upurus ar oligarhiem?
Pirmkārt, neviens pats oligarhs nav pat apsūdzēts !!! Vel vairāk – sudraba tā arī neiedrošinās apstiprināt, ka iepazīstoties ar oligarhu lietas materiāliem – var secināt, ka valsts ir nozagta un to ir izdarījuši konkrēti cilvēki – oligahri – lemebergs, šlesers u n šķēle
mani vecvecāki Sibīrijā tika sakropļoti = garīgi – fiziski, viņiem tika atņemts pilnīgi viss, kamēr oligahri mūs , piemēram, indē ar Kundziņsalas dūmiem u n tikai laimīgu sakritību dēļ mus neapdraudēs ja tur notiks katastrofa
bet tu man oligarhus iztēlo par upuriem – nu ja tu esi traks – tad mana līdzjūtība tev – ko citu lai es saku
2
Vahamurka > Dusma 25.01.2018. 15.53
Šķēle,Lembergs un Šlesers ir valsti nozaguši,bet mēs nezinām,kādās daļās viņi to ir sadalījuši-trijās vienādās vai nevienādās daļās,lūk,tāds ir jautājums!Es,piemēram,nezinu,vai mana māja pieder Lembergam vai Šleseram.Varbūt tomēr Šķēlem.Vajadzētu uzzināt,man jumts tek,lai tak nāk salabot.
1
Sskaisle > Vahamurka 25.01.2018. 16.03
neredzu pamatu tavai ironijai – oligarhs ir viens no akcionāriem apsaimniekotaju kantorim , kurš ar Latvijas valsts čaklu atbalstu mani regulāri apzog – u n tas nu patiesi ir vismazākais no ļaunumiem , ko šie kungi ir izdarījuši – nozogot Latvijas valsti
1
Vahamurka > Dusma 25.01.2018. 17.00
Secinājums viens – arī otru akcionāru nekavējoties jāpieskaita pie oligarhiem un jāizsūta uz Sibīriju.Kamēr mēs sagaidīsim taisnīgu izmeklēšanu un tiesu,oligarhi būs visu ne tikai nozaguši,bet arī aiznesuši prom.
0
tvverotajs > Dusma 25.01.2018. 16.45
Es salīdzinu veidu – cilvēku represē nevis par pierādītiem noziegumiem, bet tāpēc, ka kāds viņiem piekāris birkas – “kulaks”, “oligarhs”.
1
Sskaisle > tvverotajs 25.01.2018. 17.01
nē – tu slikti vēro – vai apzināti melo – runa ir tieši par to, ka Latvijas valstī tiesu sistēma netiek tālāk par birku karināšanu – tiesu sistēma , knab, visa politmafija, ieskaitot valdību – ir šo pašu oligarhu absolūtā ekonomiskā un moralā kontrolē
ja runājam metaforās – tu badā mirstošajam pārmet, ka tas nav paēdis un tāpēc mirst badā – vai nu tu esi ciniķis, vai …. labi – lai paliek – ja gribēsi ticēt , ka lembergs ir svētais puzes moceklis, kurš nomocīts un miris par tavu brīvību un labklājību, tad tā arī būs – tu ticēsi tam un nekam citam
tapēc man neko vairs nejautā – ir reizes, ka nevaru palīdzēt
1
Vahamurka > Dusma 25.01.2018. 17.24
Tā ir KNAB apmelošana,viņi strādāja ar īstu sirds degsmi!Cik pūļu vien neprasīja Lemberga seifa dabūšana vaļā!Pēc tam pat vajadzēja kārtīgi pāris gadus atpūsties,lai sāktu pētīt,ko tad ir izkratījuši…ja var ticēt Lembergam.
0
andrejs > tvverotajs 25.01.2018. 14.28
kurš cilvēks kaut kādu lomu vispār spēlēja valsts sgrābšanā, šis saraksts būtu ļoti, ļoti liels,
—————–
ExDiena kopš deviņdesmito gadu vidus atbalstīja šķēles zagļu kompāniju. Tie, kuriem tagad virs 40, to noteikti vēl atceras.
1
tonijs > andrejs 25.01.2018. 14.47
Meli. Diena atbalstīja Šķēli viņa pirmās premjerēšanas laikā, kad viņš par premjeru kļuva kā bezpartejisks kandidāts un politikā ienāca ar svaigu redzējumu (atceramies, viņa runas tolaik bija interesanti lasīt), progresīvām reformām, sāka trenkāt izlaidušos ierēdņus. Vēlāk, kad Šķēle sāka uzskatīt valsti par savu uzņēmumu un personīgās peļņas avotu, Diena viņu vairs neatbalstīja. Kāpēc tu nesaki, ka tagadējā Diena atbalsta oligarhus, atkal pseidoacionāļa selektīvā atmiņa?
2
andrejs > tonijs 25.01.2018. 15.05
Labi atceros, kā Diena ar putām uz lūpām atbalstīja valsts īpašumu izandelēsanu par sviestmaizi. Kad bija mēģinājums nozagt Latvenergo, reklamēja visus šķēļu-nagļu izstrādātos nozagšanas variantus. Kas tik tur nebija – sadalīšana pa gabaliņiem (“likvidēsim slikto monopolu”) , pārdošana par 400 miljoniem (70% par sertifikātiem).
———
Beidzamais (jau izmisuma) variants vispār bija kronis – davai, apvienojam ar Eesti Energia (tolaik vēl Igaunijas valsts uzņēmumu). Naglis pat uz Igauniju bija aizskrējis.
***
Lai atbalstītu visas šīs shēmas, Dienā pat publicēja nopietni domātu rakstu, ka nav taisnīgi, ka VU “Latvenergo” ir “privatizējis” Daugavas ūdeņus. Tāpēc LE jāpārdod, lai Latvijas tauta “atgūtu” tai atņemto Daugavu…
p.s. Cik Tev gadiņu, Tonij, ja nav noslēpums? Nu aptuveni…
1
tonijs > andrejs 25.01.2018. 15.37
Latvenergo jau sen vajadzēja privatizēt, tad tur nebūtu notikušas tādas nejēdzības kā trīs miljonu lieta vai korupcija Miķelsona vadības laikā. Nevienā valstī privatizācija nav noritējusi gludi, pat Vācijā (VDR) ne. Man ir nedaudz virs 30, es visu atceros. Cik tev gadu?
3
andrejs > tonijs 25.01.2018. 21.05
Latvenergo jau sen vajadzēja privatizēt
—————–
Kam? 1)šķēlem, 2)Lembergam vai 3) Gazpromam, vai Tonijam?
Tolaik visticamākais variants būtu exDienas atbalstītie Šķēles kampēji. Jūs par to šaubāties? :)))
P.S.
Latvijas Gāzi jau privatizēja (par sertifikātiem, protams), tagad par reāliem euro pērk atpakaļ…. Kam, pēc veiksmīgi saslēgtajiem līgumiem, pieder Inčukalns joprojām nav skaidrs, bet VISS kārtībā, vai ne?
P.P.S Esat tik jauns, bet jau esat aizmirsis, ka Diena vēl 2006. gadā aicināja balsot par TP…
1
tonijs > andrejs 25.01.2018. 22.28
Jā, Latvenergo vajadzēja privatizēt publiskā piedāvājumā man un citiem Latvijas iedzīvotājiem tāpat kā Latvijas Gāzi. Privātuzņēmumi vienmēr darbojas efektīvāk un nerada nodokļu maksātājiem ar korupciju un partiju finansēšanu saistītas izmaksas. Tiešām neatceros, ka Diena būtu 2006.gadā aicinājusi balsot par TP, lūdzu linku.
0
andrejs > tonijs 25.01.2018. 21.25
tāpēc nākamajās vēlēšanās jābalso
———————–
Kad Ušaks ar Ameriku sēdēs, tad noteikti balsošu. Drīz jau gads apkārt kopš Strīķe un Jurašs trenkā Rīgas Domes korumpantus. Tūlīt, tūlīt jābūt rezultātam
1
Vahamurka > andrejs 25.01.2018. 23.06
Tā nu neies krastā,vispirms jāiedod tautas mandāts,un tad nevajadzēs vākt nekādus pierādījumus, Смело, товарищи, в ногу!
Духом окрепнем в борьбе,
В царство свободы дорогу
Грудью проложим себе.
Вышли мы все из народа,
Дети семьи трудовой.
«Братский союз и свобода» –
Вот наш девиз боевой!
Долго в цепях нас держали,
Долго нас голод томил;
Черные дни миновали,
Час искупленья пробил.
Время за дело приняться.
В бой поспешим поскорей,
Нашей ли рати бояться
Призрачной силы царей?
Всё, чем держатся их троны, –
Дело рабочей руки…
Сами набьем мы патроны,
К ружьям привинтим штыки.
С верой святой в наше дело,
Дружно сомкнувши ряды,
В битву мы выступим смело
С игом проклятой нужды.
Свергнем могучей рукою
Гнет роковой навсегда.
И водрузим над землею
Красное знамя труда.
0
andrejs > tonijs 25.01.2018. 21.29
tad tur nebūtu notikušas tādas nejēdzības kā trīs miljonu lieta vai korupcija Miķelsona vadības laikā
———————–
Neesat dzirdējis nepamatotas runas, ka Šķēle esot bijis viens no trīs mio darījuma arhitektiem?
Citi atkal baumo, ka Miķelsons ir exDienas mīluļa radagabals…. Ja tā pavēro, tiešām izskatās līdzīgi….
1
tonijs > andrejs 25.01.2018. 22.33
Andrej, baumas atstāsim sievietēm, tas ir viņu lauciņš.
0
andrejs > tonijs 25.01.2018. 21.12
enāca ar svaigu redzējumu (atceramies, viņa runas tolaik bija interesanti lasīt), progresīvām reformām, sāka trenkāt izlaidušos ierēdņus
———————
Arī Lembergs Ventspilī jau sen ir iztrenkājis izlaidušos ierēdņus. Esmu drošs, ka tur bez viņa ziņas netiek nozagts ne santīms. Vai Jūs par to šaubāties? Ne velti tauta viņu dēvē par kārtīgu saimnieku. Šķēle un Kalvītis bija tādi paši, tikai VISAS valsts mērogā. Nu kā lai Dienas vecā labā redakcija tādus neatbalsta?
2
tonijs > andrejs 25.01.2018. 22.21
Protams, ka bez Lemberga ziņas netiek nozagts ne cents, jo viņš ir galvenais zaglis un pēc viņa jau vairs nav ko zagt. Kāda tauta viņu dēvē par kārtīgu saimnieku, ko tu (saki arī man-tu) murgo? Pat paša Lemberga NRA un ar viņu saistītajā Labdien bija rakstīts, ka viņa popularitāte samazinās. Lemberga pēdējās popularitātes paliekas
palīdz uzturēt krievi:
44,5% latviski runājošo respondentu viņa darbību vērtē negatīvi, bet tikai 9,5% krievvalodīgo domā tāpat.
http://www.labdien.lv/aptauja-popularakie-politiki-latvija-aivars-lembergs-un-valsts-prezidents/
Savukārt A. Lemberga darbība latviski runājošo vidū guvusi tikai sesto augstāko vērtējumu, bet krievvalodīgo grupā otro.
http://nra.lv/politika/233889-petijums-kuri-ir-visaugstak-un-viszemak-vertetie-politiki.htm
0
tonijs > andrejs 25.01.2018. 22.31
Kalvītis, kas iegāza Latviju visdziļākajā krīzē pasaulē, bija kārtīgs saimnieks? Vai nu tu joko, vai tev steidzami jāapmeklē psihiatrs.
2
andrejs > tonijs 25.01.2018. 22.45
Labdien bija rakstīts, ka viņa popularitāte samazinās. Lemberga pēdējās popularitātes paliekas palīdz uzturēt krievi:
44,5% latviski runājošo respondentu viņa darbību vērtē negatīvi, bet tikai 9,5% krievvalodīgo domā tāpat.
Savukārt A. Lemberga darbība latviski runājošo vidū guvusi tikai sesto augstāko vērtējumu, bet krievvalodīgo grupā otro.
—————————
Vai tad krievvalodīgie nav mūsu tauta? :)))
0
andrejs > tonijs 25.01.2018. 22.52
iz vēstures /speciāli Tonijam/
Lūk, ko rakstīja Diena Saeimas vēlēšanu rītā:
Atskatoties uz šīs Saeimas laiku, jāsecina, ka visražīgāk strādāja Aigara Kalvīša valdība, kamēr tajā bija arī JL, un abas partijas bija spiestas vienoties par valsij svarīgiem lēmumiem. “Mazākais ļaunums” Latvijai arī pēc vēlēšanām būtu valdība, kurā JL pieskatītu TP “darītājus”. Tāpēc Diena aicina savus lasītājus balsot vai nu par Jauno laiku, vai par Tautas partiju. Un čakli svītrot ārā tos, kurus jūs negribat redzēt Saeimā.
(..) Diena aicina savus lasītājus nezaudēt pašcieņu un nebalsot par ZZS, kas apkauno valsti, piedāvādama tai par valdības vadītāju smagos kriminālnoziegumos apsūdzēto Aivaru Lembergu. Atgādinām, ka arī Valsts prezidente ir pateikusi, ka apsūdzības ir “ļoti nopietnas”. Un aicinām nebalsot kopā ar Ļedjajeva sektantiem par “kristīgo totalitārismu”, ko šie izkārnījumu mētātāji sola Latvijā ieviest, ja pie varas nāks Latvijas Pirmā partija, kas otrreiz laužas Saeimā iekšā, apejot likumu ar reklāmas blāķi. Šo divu partiju dominēta valdības koalīcija noteikti būtu ļaunums Latvijai – mēs nešaubāmies, ka varas un naudas dēļ Lembergs un Šlesers būs gatavi vienoties arī ar Dolgopolova un Rubika Saskaņas centru vai Plinera PCTVL. Un atcerieties, ka balsis, kuras būs atdotas ārpus Saeimas palikušajām partijām, tiks sadalītas starp tām, kuras Saeimā iekļūs.
2
tonijs > andrejs 25.01.2018. 22.56
Paldies, nu redzi pats- Diena vispirms aicina balsot par JL, un valdības koalīciju ar TP nosauc par mazāko ļaunumu.
2
Vahamurka > tonijs 25.01.2018. 23.09
Nuja,un tagad JKP +Saskaņa…un JKP būs mazākais ļa…tfutu,sajaucu,un saskaņa būs mazākais ļaunums.
0
andrejs > tonijs 26.01.2018. 13.23
Latvenergo vajadzēja privatizēt publiskā piedāvājumā man un citiem Latvijas iedzīvotājiem
———————-
Kāpēc “gaišie spēki” to neizdarīja ar Citadeli? :)))))
Un kurš no “iedzīvotājiem” kontrolētu LE valdi? :)
Bija jau bēdīga pieredze, kur tādam Kuļikam piederēja 25% no akcijām, bet pārējās bija tik sīki sadalītas, ka Kuļiks tur saimniekoja kā pa savu kabatu
1
tonijs > andrejs 26.01.2018. 18.51
Neesmu dzirdējis, ka bankas tiktu privatizētas publiskā piedāvājumā. Akciju sabiedrību valdes ievēl akcionāru kopsapulce. Biznesā tā ir plaši izplatīta prakse, ka ir viens vai daži vairākumakcionāri un daudz mazākumakcionāru. Neveiksmīgais Kuļika piemērs nav nekāds rādītājs, ka šādam modelim nebūtu tiesības uz pastāvēšanu.
0
andrejs > andrejs 26.01.2018. 13.37
to Tonijs
Pārlasi uzmanīgāk:
“….visražīgāk strādāja Aigara Kalvīša valdība, kamēr tajā bija arī JL, un abas partijas bija spiestas vienoties par valsij svarīgiem lēmumiem. “Mazākais ļaunums” Latvijai arī pēc vēlēšanām būtu valdība, kurā JL pieskatītu TP “darītājus”.
—————-
1)”visražīgāk” ar JL, bet arī bez JL ražīgi… :)
2)Arī turpmāk (pēc vēlēšanām) ozolingi JLaikam prognozēja darītāju pieskatīšanas lomu – tas ir – “labais saimnieks” Kalvītis tikai drusku jāpieskata… :)
0
Sskaisle 25.01.2018. 10.35
ja es mēģinu izdarīt savus vispārinājumus – tad es saprotu tā, ka visi ļaunie – KNAB, ģenerālprokuratūra, valdība – ierēdņu , varas partijas – visas !!!! – lielākā daļa mediju un galu galā – saeimas vairākums – jā – viņi visi ir sadevušies rokās, lai kalpotu dažu amorālu, alkatīgu varas vīriņu interesēm, tikai un vienīgi pašu materiālās ieinteresētības – pašu alkatības apmierināšanas interesēs.
Sasodīti kaislīgi apskaužu krievus par viņu Tatjanu Ždanoku – tā ir vienīgā politiķe, kura manā vērtējumā cīnās idejas un savas pārliecības dēļ – visi viņu urbanovičveidīgie , ušakovi un mamikini arī krievvalodīgajiem – darbojās to pašu alkatīgo privilēģiju dēl
Judinu, es protams, apskaužu – brīvs cilvēks , vienkārši brīvs cilvēks, kurš nebaidās, neraustās strādāt godīgi un atklāti un viņam to nodrošina izglītība un paša veselais saprāts un sirdapziņa.
Žēl, ka viens tāds vinš tur …. nu labi labi Jansons arī – bet nu – man Jansons tādu kā raustīgu iespaidu atstājis – galu galā – naciķis – tā ir diagnoze
1
tonijs > Dusma 25.01.2018. 14.12
Daļēji piekrītu par Ždanoku, bet kremlis viņas idejisko cīņu atbalsta arī finansiāli, tāpēc par pilnīgi nesavtīgu darbošanos nevar runāt. Vai savādāk viņa būtu gatava pamest ienesīgo eirodeputātes amatu un atgriezties Latvijā?
1
Sskaisle > tonijs 25.01.2018. 14.35
nē – nedomāju – Ždanoka saņem kremļa atbalstu konkrētu pasākumu finansēšanā, bet cik es saprotu – viņai ir tikai mazs dzīvoklītis kaut kur guļamrajonā
ja sudraba būtu ar ždanokas idejiskumu un taisnīgumu( kurš mums ir netaisnīgums, protams) – tad Latvijā būtu notikusi revolūcija no augšas – bet tā nav jo sudraba nav ždanoka ….
1
tonijs > Dusma 25.01.2018. 14.48
Gan jau viņai ir arī mazs kontiņš kāda Šveices banciņā.
0
J.šveiks 25.01.2018. 10.33
sūdraba bija kontaktpersona ar valsts nozadzējiem , viņa sev uzdoto( valsts nozadzēju) darbu godam izpildījusi, jādomā par to bus nopelnīts ienesīgs amats pēc caurkrišanas saeimas vēlēšanās. Par ekspertiem , nu tos jau komisija neizvēlas , bet atkal sistēma , godprētīgus pie šādām lietām nepiesaista , tas viss bija smalki izplānots prasts balagāns
1
Sskaisle > J.šveiks 25.01.2018. 10.46
tepat žurnālā tikko izlasīju, ka rumānņi iet demonstrācijās pret savas valsts īstenoto korupcijas legalizēšanu jaunās tiesību normās
Mēs – latvieši ko daram – tikai šūmējamies komentāros – tas arī viss.
Pret Sudrabas negodīgumu nav neviena paša protesta no radošās inteliģences, tās, kura brēca kā aizkauti sivēni, ka viniem vajagot valsts naudu – nu valsts iedeva – bet kāpēc ? Par ko? Lai viņi varētu rīt taukainas desas un klusēt, kamēr tautu saeima bendē nost?
tu šveik beidz gaudot un nīdēt, galu galā – karavīrs esi – publicē te vismaz kādus kareivīgus lozungus – kā piemēram – tiesāt sudrabu par valsts nozagšanu – urrrā!! – sudrabu vienā kamerā ar lemebergu un šleseru par valsts nozagšanu – urrā !!!!
Judins te min Kundziņsalu – tu zini kā ir elpot gaisu , kurā ir vairāk akmeņogļu putekļu kā skābeklļa? tu saproti kāpēc mums tik daudz bērnu slimo ar onkoloģiskām slimībām?
tu saproti, ka valsts nozagšana naav vienkārši izdevīgs bizness oligarhiem , bet tā ir simtu tūkstošu tavu tautiešu mokpilna dzīve un nāve? saproti?! nē?! kuru vietu tieši nesaprati? !
1
Svešinieks > Dusma 25.01.2018. 14.25
2008. gadā VDienas lasītāji komentāros sarunājušies rīkot piketu pie Saeimas pret Loskutova atlaišanu no KNAB vadītāja amata.
https://sveshinieks.blogspot.com/2008/07/politiskas-aritmetikas-stundas.html
0
Sskaisle 25.01.2018. 10.19
Noskatījos vakardienas Tiešā runa raidījumu. Manuprāt, ka izcilākā bija Nellija Ločmele, jo viņa ļoti precīzi, tieši un konkrēti nosauca lietas vārdos, tādējādi atklājot Sudrabas -saeimas deputātes – jēlumu un gļēvumu, es pat iedrošinos teikt- nodevību pret mūsu sabiedrību. Proti, ka Sudraba kā komisijas vadītāja tā arī nav spējīga nodot sabiedrībai skaidru vēstījumu par komisijas darbu – par valsts izzadzējiem un par krīzi Latvijas tiesu sistēmā.
Uz ko mums – nodokļu maksātāiem cerēt, uz ko paļauties, ja pat saeimas deputāti paši – vairākumā izrāda atbalstu un pakalpību oligarhiem , oligarhus atbalstošajam ģenerālprokuroram, tiesnešu padomei utt.
Cilvēki turpina aizbraukt no valsts un varas elitē – es neredzu nekādus, absolūti nekādus signālus, ka šis process – valsts varas agresīva vēršanās pret pašas pisloņiem varētu – nu kaut vai apstāties, ja ne pavērsties pretējā virzienā.
Tas ir traģiski, tas patiešām ir traģiski. Saprotama lieta, ka Latvija nepaliks tukša – te savedīs vergus, kurus tad valsts vara drāzīs kā beztiesiskus lopus – tas arī viss …..
1
Vahamurka > Dusma 25.01.2018. 15.38
Tiešām,es arī no Sudrabas nesaklausīju ilgi gaidīto paziņojumu,ka ZZS un NA ir valsts izzadzēji,tāpēc nākamajās vēlēšanās jābalso par JKP.
0