“Vienotības” iekšējās cīņas dēļ IZM netiek pie parlamentārā sekretāra

77

Komentāri (77)

angry 02.12.2014. 10.29

lai kā nu tur nebūtu, cilvēki, kam lielākais hobijs ir uzbrukt savējiem, ir bīstami. #Viņķele

+3
0
Atbildēt

13

    DD1 > angry 02.12.2014. 11.01

    > angry

    “cilvēki, kam lielākais hobijs ir uzbrukt savējiem, ir bīstami. #Viņķele”

    Ja arī tas ir bīstami partijas spicei, tad korporatīvā nekritiskā čupošanās ir bīstama Latvijai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    angry > angry 02.12.2014. 11.07

    > DD1 nevajag darboties partijā, kuras spice un politika tevi neapmierina. stājies citā vai veido savu partiju un dari, kā patīk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > angry 02.12.2014. 11.12

    > angry

    “nevajag darboties partijā, kuras spice un politika tevi neapmierina. stājies citā vai veido savu partiju”

    Nav un nebūs nevienas ideālās partijas, kas sastāvēs tikai no domubiedriem. Vai nepieļaujat, ka spices laiks pagājis, jo tā sākusi bremzēt partiju?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > angry 02.12.2014. 11.15

    Jebkuras partijas stūrakmenim jābūt tās programmai! Ja spice no šīs programmas atkāpjas tā jānomaina. Nav jādibina jauna partija tikai tāpēc, ka pāris keksu prihvatizējuši veco-labo!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > angry 02.12.2014. 11.36

    Vienotības programma ir bezjēdzīga, tāda pat varētu būt jebkurai partijai, pat saskaņai.

    http://vienotiba.lv/plani-un-paveiktais/4000-zimes/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > angry 02.12.2014. 11.45

    DD1. Spices laiks pagājis, bet vēl ļaunāk būtu, ja pienāktu “Viņķeles laiks”:)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > angry 02.12.2014. 11.51

    > lno DD1.

    “vēl ļaunāk būtu, ja pienāktu “Viņķeles laiks”

    Es esmu pretējās domās. Uzskatu Viņķeli par gandrīz ideālu politiķi, īpaši izpildvarā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > angry 02.12.2014. 12.12

    DD1. Cerība mirst pēdējā:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > angry 02.12.2014. 12.37

    Visļaunāk būtu, ja pienāktu NA laiks, cilvēki ar infantīlā pusaudža psiholoģiju un visiem pusaudžu komleksiem, kurus, īstenībā, komandē rūdītie blēži no TBLNNK, – tas būtu Latvijai nāvējoši.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > angry 02.12.2014. 15.44

    dzeris49. Amizanti tie Vienotības rani. Kad Viņķele iestājās pret Zaķi, tad viņas ģimeni vainoja pat sadarbībā ar čeku, bet pašu prezentēja kā lielāko intriganti, bet tagad Vienotības Prometējs:)

    Viņķeles humānisma izpratni raksturo viņas uzskats, ka okupācijas laikā strādājošie pensionāri neko nav nopelnījuši. Nevarēja taču daļu Latvijas kuģniecības akciju atdot pensiju fondam, tad jau Lembergs būtu nokļuvis bomža statusā, vai ne?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > angry 02.12.2014. 17.03

    10% LK akciju ir Labklājības ministrijai :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > angry 02.12.2014. 18.33

    klusais. Kas liedza atstāt vairāk? Kā atceros, tad Latvijas kuģniecība saņēma mantojumā no okupācijas varas lielāko PSRS tirdzniecības flotes daļu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > angry 02.12.2014. 20.49

    lno – neliedza , var pajautāt tā laika Bērziņpapam kapēc tā izdomāja . Bet vai 20% būtu ko devuši vairāk ? Manuprāt tagad akcijām ir kādi 40% no nominālvērtības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

nomale 02.12.2014. 09.56

Lai dalās! Un jo ātrāk sadalīsies, jo labāk valstij!

Tādas Priedes un Druvietes vispār jāpatriec no politikas!

+4
-4
Atbildēt

18

    aivarsk > 02.12.2014. 10.02

    Tādas Priedes un Druvietes vispār jāpatriec no politikas!

    ________________________________

    Kāpēc? Tāpēc, ka tev nepatīk?

    Starp citu, tajos twītos no Priedes nekur nav teikts, ka jāvēršas pret homoseksuālistiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 10.16

    aivarsk. Priedes rakstītais bija nepārprotama homofobija. Tur vairs nav kur izlīst.

    Druviete bija par ministri, bet pati neko nesakārtoja. Tagad viņa runā ar kaut kādiem mājieniem par savu kolēģi – redz es zinu par viņu kaut ko tādu ka jūs visi būtu šokā to uzzinot, bet es jums to neteikšu. Riktīgs bābas piegājiens. Lai iet uz tirgu maisiņus tirgot.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 10.21

    rakstītais bija nepārprotama homofobija

    ______________________________

    Nu bet tavs rakstītais ir fobija no homofobiem, ar ko tu labāks? ar augstāku tolerances līmēni? NĒ! Tu uzskati, ka homofobijai nav vietas mūsu sabiedrībā, kas būs tālāk! Kā ar klaustrofobiju, arahnofobiju, triskaidekafobiju un citām fobijām?

    Lai iet maisiņus tirgot??? Arbeit macht frei? Fašistu cūka!

    Riktīgs bābas piegājiens

    ____________________________

    Šis vispār ir šovinisms, ja nezināji, iecietīgais!

    Sievietes ir zemcilvēki?????????

    Kā tu izlīdīsi??????

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 10.26

    aivarsk. Nu jau esi aizfilozofējies. Nu nepatīk man cilvēki, kas priecājas par citu cilvēku izšaušanu.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 10.26

    Nomale, Nokopēju tavu tekstu, lai tev neienāk prātā to izdzēst!

    ________________________________

    nomale aivarsk. Priedes rakstītais bija nepārprotama homofobija. Tur vairs nav kur izlīst.

    Druviete bija par ministri, bet pati neko nesakārtoja. Tagad viņa runā ar kaut kādiem mājieniem par savu kolēģi – redz es zinu par viņu kaut ko tādu ka jūs visi būtu šokā to uzzinot, bet es jums to neteikšu. Riktīgs bābas piegājiens. Lai iet uz tirgu maisiņus tirgot.

    Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT pirms 5 minūtēm

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 10.33

    nomale aivarsk. Nu jau esi aizfilozofējies. Nu nepatīk man cilvēki, kas priecājas par citu cilvēku izšaušanu.

    _______________________________

    Man arī tādi nepatīk, tāpat, kā man nepatīk tādi, kas lepojas tikai ar savu seksuālo orientāciju, lai kāda tā būtu, ja ar citu ko lepoties nav! Vizītkartē raksta – Jānis Bērziņš – lepns būt _______seksuālis. Toties es viņus nepiedāvāju izkūpināt koncentrācijas nometņu krematoriju skursteņos, atšķirībā no tevis! Tāpēc, ka esmu liberāls savos uzskatos – kamēr cilvēks netraucē citiem, lai dara, ko grib.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 10.33

    aivarsk. Kāpēc man tas būtu jāizdzēš:) Tikai tāpēc ka tev šobrīd prāts uz RENTV viļņa?:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 10.37

    aivarsk. …Man arī tādi nepatīk, tāpat, kā man nepatīk tādi, kas lepojas tikai ar savu seksuālo orientāciju, lai kāda tā būtu, ja ar citu ko lepoties nav! Vizītkartē raksta – Jānis Bērziņš – lepns būt _______seksuālis. Toties es viņus nepiedāvāju izkūpināt koncentrācijas nometņu krematoriju skursteņos, atšķirībā no tevis! Tāpēc, ka esmu liberāls savos uzskatos – kamēr cilvēks netraucē citiem, lai dara, ko grib. …

    —————————-

    ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 10.41

    Nomale, par ko tu brīnies?

    par savu šovinismu?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 10.48

    aivarsk. Es tevi vienkārši nesaprotu:) Kur tu redzi šovinismu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 10.56

    nomale aivarsk. Es tevi vienkārši nesaprotu:) Kur tu redzi šovinismu?

    ___________________________________________

    Es nesaprotu, kā tu vari neredzēt!

    Vai esi iecietīgs pret homofobiem? Kā ar citām fobijām? Visus sūtīsi darba nometnēs “maisiņus tirgot”?

    Tu taču uzskati, ka vīriešu dzimums ir pārāks par sieviešu. Vispārināti nicinoši izteikties par sievietēm saukāt par “bābām”, vairs nav šovinisms?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 11.05

    aivarsk. un ja es Ušakovu nosauktu par muļķi, tad tas būtu visu vīriešu pazemošana? Varbūt visas cilvēces? Tu pats liec vienlīdzības zīmi starp vārdu bāba un sieviete.

    Vārds homofobija nav tas pats kas konservatīvs. Homofobija nozīmē cilvēku nīšana. Nē es neesmu tolerants pret cilvēknīdējiem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 11.18

    nomale un ja es Ušakovu nosauktu par muļķi,

    ___________________________

    ušakovu es pats arī varu nosaukt par muļķi, nevis tāpēc, ka viņš ir homītis, bet tāpēc, ka viņš darbojas pret Latvijas valsti un ir kremļa ietekmes aģents un realizētājs.

    Ja tu neesi tolerants pret cilvēkiem, kuri nav toleranti pret tādiem, kas lepojas tikai ar savu seksualitāti, tad kā tu vari sevi uzskatīt par pārāku, lai nosodītu kādu, priede tā vai druviete un ierosināt kādu ārstēt ar darbu, kā Hitlers?

    Ja tu pret kādu neesi tolerants, tad tu automātiski esi tajā pat netolerances grozā – bet laikam jau priekš tava prāta par sarežģītu…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 11.28

    aivarsk. Izskatās, ka esi tolerants gan pret Ušakovu, gan Putinu, gan Džugašvili, jo … Ja tu pret kādu neesi tolerants, tad tu automātiski esi tajā pat netolerances grozā…

    Jā, manam prātam tavas tēzes ir stipri par sarežģītu:(

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 11.42

    nomale, Izskatās, ka esi tolerants gan pret Ušakovu, gan Putinu, gan Džugašvili

    ____________________________________

    Nē, tieši otrādi, es viņus ienīstu – bet es, atšķirībā no tevis neprasu, lai viņi būtu toleranti pret mani. Ja tu ienīsti “homofobus”, tu nevari prasīt, lai “homofobi” neienīst tevi.

    Taču, ja man būtu svarīgi, lai ušakovs labi izturētos pret mani, es taču nebļautu, ka viņu ienīstu.

    Tātad, ja homoseksuālisti vēlas toleranci, viņiem pirmajiem būtu jābūt tolerantiem pret pārējo sabiedrību!

    Bez tam – mūsu sabiedrībā faktiski nav izteiktas homofobijas, pārsvarā ir tikai vēlme pasargāties no uzmācības un seksualitātes (jebkādas) glorificēšanas a la #proudtobewhatever

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 11.51

    Kad esmu prasījis, lai homofobi mani neienīstu? Kāda vispār jēga prasīt profesionālam nīdējam neienīst? Vai tiešām tev cilvēce sadalās homoseksuāļos un tajos, kas šos homoseksuāļus nīst? Nīdēju (homofobu) ir vēl mazāk par pašiem homoseksuāļiem, un, tici man, man ir absolūti vienalga ko cilvēces pabiras par mani domā!

    Nokopē un pieliec pie sienas!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 02.12.2014. 12.29

    nomale

    Nē es neesmu tolerants pret cilvēknīdējiem.

    ____________________

    Vai tāpēc izteici vēlēšanos balsot par NKVDešņika pēcteci, neostaļinisko ektrēmistu, kolorādu Ušakovu. Vai tāpēc balsoji par Putina kuci, Zatļeru, kas kopā ar Ušakovu rīkoja valsts apvērsumu, lai sarīkotu jaunu “Baigo gadu”?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 02.12.2014. 12.36

    nomale

    Nē es neesmu tolerants pret cilvēknīdējiem.

    ______________

    Kāpēc, lai kāds būtu tolerants pret sadistiem, kuriem ir nepārvarama tieksme plēst līdzcilvēka anālu un rekrutē savā rindās jaunu invaļidus? Pederastija, nelieti, ir noziegums pret personu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aivarsk 02.12.2014. 09.52

Vajadzētu izšaut visus šāvējus!

+2
-3
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 02.12.2014. 09.34

“Vienotība”

Reāli konflikts starp

liberāļiem – izbijušie ZRP, Viņķeļu klans, Čigāne un vēl daži

un

konservatīvajiem – Druviete, Kampars, Āboltiņa un vairums ārpusRīgas nodaļas.

Reāli – kāda tur vienotība? Totāli nesavienojamas ideoloģijas sabāztas vienā partijā. Agrāk vai vēlāk nāksies sadalīties 2 partijās. Problēma tikai tā, ka liberālajam spārnam uz vēlēšanām nepieciešami konservatīvie, lai tiktu Saeimā, jo liberālās idejas Latvijā atbalsta apmēram 1-2% (ZRP atbalsts pēc tankiem)

+7
-2
Atbildēt

4

    kristaps_freimanis > Edgars Avotiņš 02.12.2014. 09.38

    “Reāli – kāda tur vienotība?”

    ===

    Galvenie Latvijas latviešu un krievu politiskie spēki V un S ir kokteiļi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Edgars Avotiņš 02.12.2014. 09.39

    Izšaušanu par “konservatīvu vērtību” laikam gan varētu uzskatīt vien kāds čigānu šāvēja pēctecis…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 02.12.2014. 09.42

    Tad homoseksuaļu izšaušana ir tās “konservatīvās vērtības”, ko atbalsta tie Latvijas “konservatori”?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    DD1 > Edgars Avotiņš 02.12.2014. 10.58

    > Edgars Avotiņš

    “Problēma tikai tā, ka liberālajam spārnam uz vēlēšanām nepieciešami konservatīvie, lai tiktu Saeimā, jo liberālās idejas Latvijā atbalsta apmēram 1-2%”

    Piekrītu Jums.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

jautajums_4 02.12.2014. 09.14

.Šaubos, vai V iekšējās nesaskaņas nobloķēja Viņķeli.

Seilei bija tikšanās ar nozares pārstāvjiem. Viņa uz to ieradās Viņķeles un Ķīļa! pavadībā. Reakcija bija prognozējamā.Ķīlis nozarei ir kā sarkanā lupata vērsim. Jo nozarei, ļoti pamatoti,ir aizdomas, ka Ķilis grib personisko vendetu, revanšu. Ar Viņķeles rokām.

Tāpēc ļoti, ļoti ietekmīgie nozares spēlētēji izdarīja spiedienu uz V, lai Ilzi bloķētu tajā amatā.

+6
-5
Atbildēt

8

    kristaps_freimanis > jautajums_4 02.12.2014. 09.20

    “Jo nozarei, ļoti pamatoti,ir aizdomas, ka Ķilis grib personisko vendetu, revanšu.”

    ===

    Nozarei nevar būt aizdomu, runa var būt vien par konkrētiem ļautiņiem, kas sēž mīkstā beņķī un urbina īpaši plānu galdiņu.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 02.12.2014. 09.41

    Nū…ja Tu zini labāk…Bet, protams, ka nozari pārstāv konkrēti cilvēki. Tāpat kā konkrēts cilvēks ir Ķīlis. Un šie konkrētie cilvēki nekad! nevarēs sastrādāties.Bet lai risinātu problēmas ir vajadzīga konstruktīva sadarbība, ir vajadzīgs kompromiss.

    Un izteikt tik plašus vispārinājumus nav gudri. Īpaši nepārzinot situāciju.

    Ķīlis tādu malku ir salauzis, ka maz neliekas.Viņam bija dota iespēja, viņš to izniekoja. Ķīlim personīgais konflikts ar Vētru bija svarīgāks par nozares problēmu risināšanu.

    Un tāpēc viņš zaudēja.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    DD1 > jautajums_4 02.12.2014. 10.54

    > jautajums_4

    “Seilei bija tikšanās ar nozares pārstāvjiem. Viņa uz to ieradās Viņķeles un Ķīļa! pavadībā.”

    Tas kaut ko izsaka par jauno ministri. Ķīlis ir labs ideju ģenerators, lai arī izrādījās neveiksmīgs kā ministrs. Savukārt Viņķele ir tā, kas spēj lauzt stereotipus un strādāt nepateicīgu rutīnas darbu. Ja viņa būtu ministres “labā roka”, tas varētu būt reformu sākums un turētu stagnāti Druvieti pa gabalu no ministres Seiles. Žēl, ka Straujuma to nogrieza (visticamāk Āboltiņas spiesta).

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 02.12.2014. 11.08

    ne velti būs Ķīlis spaidījis Vinķeli :) :) :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 02.12.2014. 12.08

    Tas kaut ko izsaka par jauno ministri.

    ———————————–

    Jā, ka Seile galīgi nepārzina nozares noskaņojumu.

    Un vismazāk pašlaik nozarei ir vajadzīgs kārtējais kariņš. Bet Ilze& Robis ir nodomājuši kā reiz drusku pakonfliktēt…

    Un es redzēju Ķīli darbībā…tas bija kaut kas…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > jautajums_4 02.12.2014. 12.14

    > jautajums_4

    “vismazāk pašlaik nozarei ir vajadzīgs kārtējais kariņš.”

    Ar “tik pa labam” nekādas strukturālas izmaiņas nozarē neieviest. Skolotāji, kam būtu jābūt sabiedrības progresīvākajai daļai, ir ļoti konservatīvi attiecībā uz izmaiņām nozarē. Viss, ko viņi vēlas, nemainiet neko tikai dodiet mums visiem daudz vairāk naudas. Cik IZM ministri jau tā nav strādājuši, lai tik būtu miers mājās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 02.12.2014. 13.32

    Un ko tad Ķīlis izdarīja? Ko?

    Skandalēja, fantazēja un piārējās.

    Nu pēc viņa pilnmēness publiskajām uzstāšanām (ļoti atraktīvā kondīcijā) nozares korifeju priekšā…Ar viņu nerunās nekad!

    Bet lai kaut ko mainītu ir nepieciešamas konstruktīvas! sarunas.

    p.s. un es nebūt neatbalstu Druvieti, kas ir absolūts otrs grāvis.

    Es tikai gribētu kādu, kas ir spējīgs kaut nedaudz uz ceļa turēties.Nu vismaz pāris metrus, bet… uz priekšu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 02.12.2014. 14.22

    Ķīlis rūpējās par jautrību . Ar viņu nebija skumji :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

klusais 02.12.2014. 08.33

Grozies kā gribi , bet visu putru vāra sievietes … Manuprāt ir kāda kritiskā masa cik proporcionāli daudz sieviešu var būt politiskā struktūrā . Ja to pārsniedz , tad sākas kašķis .

+8
0
Atbildēt

0

dzeris49 02.12.2014. 08.05

Ja to V biedri Ingu Priedi, kas tajos soc. tīklos priecājas, ka vācieši izšāva homoseksuāļus, un tāpēc uzlabojusies dzimstība, neizmetīs no V kā korķi, par šo partiju diezin vai turpmāk balsošu, jābūt lietām, kuras piedod un izlikties, ka nekas nav noticis tikai tāpēc, ka viņa izdzēsusi savu ierakstu, nevar, tas atspoguļo viņas domāšanu un pasaules uzskatu.

+4
-7
Atbildēt

9

    betijacelmale > dzeris49 02.12.2014. 08.48

    Nu ko tik pieticīgi – “V biedri”? VIņa ir partijas valdes locekle.

    http://www.vienotiba.lv/par-mums/vienotibas-valde/

    Jau izdomāji par ko vēlēsi – par Saskaņu vai Sudrabu? :):):)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 02.12.2014. 09.28

    Par ko vēlēšu, gan jau izdomāšu, par ko noteikti nevēlēšu gan zinu, par V vēl domāšu, par augšminētajām partijām un NA notreikti nebalsošu, jo tur ir pietiekami daudzi ar līdzīgiem uzskatiem, izrādās, ka arī V tādus piecieš un absolūti neievēro personisko higiēnu, tik tālu tur viss ir aizlaists, bet, žēl gan.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 02.12.2014. 09.37

    “neievēro personisko higiēnu”

    ===

    Laikam jau neesi pamanījis, ka visas latviešu partijas izmisīgi cenšas norādīt, ka tās ir “labējas”, kāds brīnums, ka visur iesprūk pa kādam ultralabējam ļautiņam…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 02.12.2014. 09.41

    Starp “labējais” un “ultralabējais” nav nekas kopējs.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > dzeris49 02.12.2014. 10.31

    Piedod, dzeri, biju netaisnīga. Vēl tak tev atliek Kaimiņš un Lembergs.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 02.12.2014. 10.51

    Starp “labējais” un “ultralabējais” nav nekas kopējs.

    _________________

    Viss atkarīgs tikai no tā, kuriem tevi pieskaitīs dzeris. Labā noskaņojumā var tikt pieskaitīts populistiem:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 02.12.2014. 10.53

    dzeris49….neizmetīs no V kā korķi, par šo partiju diezin vai turpmāk balsošu

    _________________

    Apšaubu, ka esi kaut reizi balsojis par Vienotību:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 02.12.2014. 12.24

    dzeris49

    izrādās, ka arī V tādus piecieš un absolūti neievēro personisko higiēnu

    ________________

    Sasveicinās ar Rinkēviču, neuzvelkot cimdu rokā, tā riskējot saķert hepatītu un zarnu infekcijas?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 02.12.2014. 12.34

    Ino – šaubas vai refleksija ir prāta pazīme, ar ko tevi arī apsveicu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 02.12.2014. 07.59

Druviete bija tā, kas skolotājiem pasolīja algu pielikumu, un tagad ir ļoti labā situācijā- viņa var to neizpildīt. Algu modelis, uz kura sarežģītību norāda Straujuma, netika pat aiztikts Druvietes laikā, kaut gan jau bija Ķīļa iestrādes. Tā kā, es teiktu, Druviete ir tas stagnāts, kas tieši sekmējis Izglītības sistēmas problēmas, galu galā viņa nebija izglītības ministre vienreiz. Uz to jau arī norādīja vēlētāji, viņu izsvītrojot. Izskatās, ka tas Vienotībai, ar Vienotības vadoni Āboltiņu priekšgalā, nekādu lomu nespēlē. Tāpēc Druvietes uzklausīšana Vienotībā nozīmē stagnācija akceptēšanu. Tas faktiski ved pie tā to, ka nekādas izmaiņas Izglītības ministrijā nebūs. Nebūs izstrādāts, nebūs gatavi…Nez vai mazais Dāvids Seile viena pati uzveiks lielo Goliātu IZM, jo Vienotība Seile blakus pieliks bremzi.

+6
-4
Atbildēt

1

    DD1 > 02.12.2014. 12.18

    > Ķīps

    “Druviete ir tas stagnāts, kas tieši sekmējis Izglītības sistēmas problēmas… Uz to jau arī norādīja vēlētāji, viņu izsvītrojot. Izskatās, ka tas Vienotībai, ar Vienotības vadoni Āboltiņu priekšgalā, nekādu lomu nespēlē.”

    Nē, jo Vienotība atkal un atkal kāpj uz tiem pašiem grābekļiem, kuru kāts jau reiz nosita Tautas partiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

jurrri 02.12.2014. 01.01

Cien. ministres kundze!

Piekrītu jums, ka šis nav īstais laiks sašķelt Vienotību. Acīmredzot būs jāizvēlas kāda mazāk pretrunīga kandidatūra parlamentārā sekretāra amatam.

Taču, ja Jūs palīdzētu Vienotībai tikt vaļā no Inas Druvietes, tā nebūtu partijas šķelšana, bet tikai to 9905 vēlētāju (to skaitā manis), kas Vidzemes apgabalā svītroja Inu Druvieti, vēlmes izpilde. Un arī līdzīga skaita Vienotības vēlētāju citos apgabalos, kam vienkārši nebija iespējas izsvītrot Druvieti.

Ja vēlaties reformas izglītībā, tad šī būtu pirmā un svarīgākā.

Uzskatu Jūs par vienu no tiem, kas ar saviem darbiem varētu paglābt Vienotību no “skuju takas”. Novēlu izturību un gribasspēku veikt tik sen nepieciešamās reformas nozarē. Ceru būt Vienotības vēlētājs arī nākamajās vēlēšanās.

+16
-7
Atbildēt

0

KRUSTTEVS 02.12.2014. 00.00

vinkele citadi atkal bazisies virus ar savam gender gramatinam berniem ..kad ilzite bija janitis..varbut lai pastav pie ratiem..kamer izdees no sevis so rietumu ziemelnieku komercialo -ideologisko lobismu sevi

+4
-8
Atbildēt

0

v_rostins 01.12.2014. 23.54

PS ir jāiet prom, pietiek ciest galējo mērgļu diktātu. Kā viņi vispār varēja, nolaisties līdz tam, kad čekas lopi, Pabriks un Štokenbergs atļāvās sev veto tiesības un tad vēl Putina kuces, Zatļera, bandas spitālīgie?

+2
-5
Atbildēt

0

betijacelmale 01.12.2014. 23.42

Lauris Grâvelis 01.12.2014. 23.11

Vienotības pelēkie kardināli – Āboltiņa, Zaķis, Druviete un Kampars… Latvijas nākotnes kalēji!

VEMT GRIBĀS!

+8
-7
Atbildēt

4

    aivarsk > Lauris Grâvelis 01.12.2014. 23.35

    Tur no lielākās daļas gribas…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Lauris Grâvelis 02.12.2014. 09.33

    Labi vēl, ka tikai no lielākās daļas, man, piemēram, “gribas” no 100% NA Saeimas frakcijas, starp “ierindas biedriem” tur gadās arī kāds sakarīgs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > Lauris Grâvelis 02.12.2014. 10.46

    > Nasing spešal!

    Vienotības pelēkie kardināli – Āboltiņa, Zaķis, Druviete un Kampars…”

    Vienotībai būtu labāk, ja šīs odiozās personas aizietu ēnā vismaz uz pāris gadiem. Cerība uz Vienotības kongresu. Labi, ka vismaz Judins konkurēs ar Āboltiņu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > Lauris Grâvelis 02.12.2014. 12.42

    Judins ar ko ir labāks par Āboltiņu?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Krix 01.12.2014. 23.01

Un labi vien ir…jau savulaik izgāzās ar dīvainām gŗāmatiņām, nav ko līst amatos atkal ! ZB jau šitie “ūbermodernie” sludinātāji – dēļ tādiem tikai Putina atbalstītāju skaits aug !

+8
-9
Atbildēt

3

    kristaps_freimanis > Krix 02.12.2014. 09.14

    Grāmatiņām nebija ne vainas – pavisam jēdzīgs starpdzimumu empātijas attīstīšanas veids. Drīzāk dīvaiņus varēja pārskaitīt LKR “diskusijā”, kur loģika īsti netiek pieļauta.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Krix 02.12.2014. 11.07

    freimanis Grāmatiņām nebija ne vainas – pavisam jēdzīgs starpdzimumu

    _____________________________

    Protams, protams, vai tas tika saskaņots ar vecākiem? Vai bērnudāŗzi ir kādas koncentrācijas nometnes, kur bērni jāpakļauj psiholoģiskiem eksperimentiem? KAS deva tādas tiesības????

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Krix 02.12.2014. 12.41

    Tā ir jaunā pasaules kārtība – visu nosaka partija, nevis vecāki.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam