Pietiek svinēt, pienācis laiks strādāt!

42

Komentāri (42)

ilmisimo 08.04.2014. 20.40

Dajoš!

6dienu darba nedēlu!

12 stundu darba dienu!!!

Urrā!!!

+6
-3
Atbildēt

0

janis17 08.04.2014. 14.55

Latvijā darbinieki pārstrādājas, cerot uz lielākiem ienākumiem Statistika un pētījumi apliecina, ka cilvēki Latvijā strādā vairāk kā attīstītākajās Eiropas valstīs, mūsu darba stundas ir garākas pat kā kaimiņiem Igaunijā un Lietuvā. Turklāt, kā liecina „Eurostat” dati, Eiropas Savienības valstīs darba stundas atalgojums palēnām pieaug, kamēr Latvijā –turpina samazināties.

http://www.esmaja.lv/zinas/latvija-darbinieki-parstradajas-cerot-uz-lielakiem-ienakumiem

http://www.apollo.lv/zinas/parstradasanas-nespeks-un-priekslaiciga-nave/323831

+8
-7
Atbildēt

2

    lebronj2356 > janis17 08.04.2014. 15.29

    Tieši tā, bet ne jau tādi Joži vai Biotopi atmaksās mūža beigās darbinieku sabeigto veselību, tad skanēs ierastais – katrs par sevi un pats vainīgs, ka pārstrādājies ! Kaut kā dīvaini šo visu lasīt valstī, kur tiešām ļoti daudz cilvēki ir uz izdegšanas robežas, daudziem maksā maigi izsakoties kapeikas(patiesi izsakoties verga algas), bet te vienam pisnesmenim maks spiež darbiniekiem apmaksāt brīvdienas un atrodas arī neoliberāli līdzaurotāji….Uzņēmējiem grūti samaksāt – tad varbūt uzreiz 6 dienu darba nedēļu – nav ko slinkot !:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.04.2014. 15.38

    piekrītu, bet precizēšu, brīvdienu 5. maijā neviens neapmaksās!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.04.2014. 13.32

Nupat dzirdēju ka “darbaļaužu interesēs” Francijā lielveikaliem aizliegts strādāt naktīs, lai nepārkāptu to darbinieku tiesības, un it kā par to lēmusi konstitucionalā tiesa.

Cik zinu, tur arī atlaist, praktiski, nevienu nevarot, pat, ja pēdējais sliņķis un blēdis.

Izskatās, Francijai, tomēr, ir vēlme pārspēt grieķus.

Vispār, īsti nesaprotu, kā valsts var aizliegt strādāt privātbiznesmenim, ja viņš grib strādāt, protams, ievērojot visus noteikumus, normas, utt., izklausās pēc absurda un tīšas biznesa graušanas.

+6
-3
Atbildēt

1

    janis17 > ligakalnina 08.04.2014. 14.47

    Dzeri, esi nemoderns – lielveikaliem vajadzētu aizliegt strādāt visās brīvdienās, lai stimulētu vietējo ražotāju tirdziņus, kas brīvdienās varētu notikt lielveikalu stāvlaukumos – gan ražotājiem būtu naudiņa, gan pircējiem veselīgāks produkts! Bet, kas tev deva – lielveikaliem ir liels lobijs… Mazajiem veikaliņiem un kafeinīcām būs jāizmirst un īpašniekiem jābrauc lasīt sēnes uz Īriju, ko pārdot tev lielveikalā :)

    http://www.la.lv/vacija-aizliegums-veikaliem-stradat-svetdienas-arvien-grutak-kontrolejams-3/

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 08.04.2014. 12.11

Autors aizskāris kreiso un citu slaistu svētumu – apmaksātas (kāda cita apmaksātas) brīvdienas! Tas nekas, ka vairums cilvēku pārtiek nevis no nostrādātām stundām un mēnešalgas, bet no darba rezultāta. Vēl trakāk – no tā rezultāta sadales un pārdales pārtiek arī liela daļa to, kas brēc pēc brīvdienām. Tikai tas nav viņa paša produktīvā darba radīts rezultāts.

+8
-8
Atbildēt

6

    lebronj2356 > Aivars Krauklis 08.04.2014. 12.28

    Un kurš tad galēji labējais gudriniek, apmaksā tās darba dienas, ja ne paši strādājošie, kuriem darbi tāpat ir izpildāmi…kauna nav Latvijā vienam otram un tas ir tāpēc, ka arodbiedrības ir vājas vai nekādas, pretējā gadījumā tādi joži u.c. eksplutatori neņerkšķētu i-netā, jo rēķinātos ar stingru sabiedrības pretdarbību šādai stulbai musināšanai !

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 08.04.2014. 13.33

    Biotop,saproties,ir arī tādi cilvēki,kuriem ekspl…,tas ir,darba devēji,maksā tik maz,lai ar to varētu normāli iztikt,tāpēc viņi savās mājās pēc oficiālā darba laika tūlīt steidzas rakt dārzu,apliet siltumnīcā savus gurķus un tomātus,pabarot vistas,pārbaudīt,kā klājas viņa bitēm,sakrauj malku šķūnītī,nolasa ābolus,vāra zaptes,marinē gurķus utt.Šiem cilvēkiem katra tāda brīvdiena ir svētki,iespēja pastrādāt priekš sevis,nevis ekspl…,tas ir darba devēju labā,tāpēc šādi priekšlikumi par brīvdienu samazināšanu šajos cilvēkos var izraisīt vienīgi vēlēšanos priekšlikuma iesniedzējam nozilināt aci.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Aivars Krauklis 08.04.2014. 14.41

    J.Biotops Autors aizskāris kreiso un citu slaistu svētumu – apmaksātas (kāda cita apmaksātas) brīvdienas!

    _______________________

    Dauņa cienīgs apgalvojums par APMAKSĀTĀM brīvdienām!?

    Cilvēks laikam tikko izlaists no kādas stingras uzraudzības iestādes, kur kāds apmaksājis viņa brīvdienas…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 08.04.2014. 15.57

    Patīkami pārsteidz visādu nokrāsu kreiso pagodinošā aktivitāte.

    1. Aivarsk – Medicīnu nepārzinot, neņemšos pētīt, ar kādu garīgu slimību saistīta nespēja saprast, ka palielinot brīvdienu skaitu mēnešalgas saņēmējam, šī brīvdiena ir darba devēja apmaksāta.

    2. Arodbiedrību loma bezdarba palielināšanā ir vispārzināma, pētījumi un analīzes lasītpratējiem pieejami, kreisajiem – nepieņemami, tāpat kā vienkārša aritmētika, tāpēc par to neturpināšu.

    3. Ja darba devējs maksā tik maz, ka nespējat iztikt, tāds jāsūta ratā un jālīgst pie labāka. Ja neatrodas, tad vērts padomāt, kāpēc tieši man neviens maita negrib maksāt, cik gribu saņemt. Jo darba devēji pēc laba darbinieka konkurē krietni asāk, kā devējam nepieciešami, prasmīgi darbinieki pēc vietas.

    4. Piekrītu, ka kalpot par kapeikām vai centiem nav labi, bet neviens taču neliedz sākt, kā Ēriks pareizi raksta – „strādāt priekš sevis”, pelnīt pašam, nevis par algu vergot tam ekspluatatoram.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Aivars Krauklis 08.04.2014. 16.06

    J.Biotopa kungs, pakonsultējieties ar grāmatvedi par likumīgām algu aprēķina metodēm Latvijas republikā, pirms runāt muļķības, varbūt sapratīsiet, ka “mēnešalga” februārī sanāks mazāka, nekā oktobrī :))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 08.04.2014. 16.30

    Ja darba devējs maksā tik maz, ka nespējat iztikt, tāds jāsūta ratā un jālīgst pie labāka. Ja neatrodas, tad vērts padomāt, kāpēc tieši man neviens maita negrib maksāt, cik gribu saņemt. Jo darba devēji pēc laba darbinieka konkurē krietni asāk, kā devējam nepieciešami, prasmīgi darbinieki pēc vietas.

    =====

    Biotops,nevajadzētu tik ļoti vispārināt,varbūt tas attiecas uz IT speciālistiem,bet tālu ne uz visām specialitātēm,profesijām un uzņēmumiem,sevišķi jau pašvaldības uzņēmumos,nelielās pilsētās un laukos.Tur bieži vien ir tikai viens uzņēmums,kur cilvēks var strādāt savā specialitātē,un to tādi ekspluatatori veikli izmanto.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 08.04.2014. 11.15

Mūsdienu pakalpojumu ekonomikā vienīgie cilvēki, kuri stingri ievēro valsts izsludinātās brīvdienas ir ierēdņi un baņķieri (angliski tās pat sauc “Bank Holidays”). Veikala kasierei tāpat ir jāstrādā; programmētājam tāpat ir jāatbild uz ārvalstu klientu e-pastiem; medmāsai tāpat jākopj slimnieki. Šur tur pa vidu iemestas brīvdienas rada sajukumu. Ja Lieldienām, Ziemassvētkiem un Jāņiem par godu vēl varētu saprast kādēļ ir jāsvin vairākas dienas no vietas, tad 4.maijam šis iemesls ir aiz ausīm pievilkts.

Pirms kritizējam autoru padomāsim, vai mēs gribētu brīvdienu skaita palielināšanu. Piemēram, lai t.s. “pareizticīgo ziemassvētki” būtu valsts svētku diena?! T.i. datums, kam nav īpašs sakars ar pareizticību (Somijas un Rumānijas pareizticīgie svin ziemassvētkus 25.decembrī), bet gan ar neprecīzo juliānisko kalendāru. Valdis Zatlers ar savu Reformu partiju mēģināja tādas lietas darīt – un tā bija viena no pretīgākajām epizodēm: īstermiņa populisma dēļ pataisīt Latviju par reliģisku valsti.

+16
-7
Atbildēt

13

    lebronj2356 > aivarstraidass 08.04.2014. 11.23

    Atkal filosofija nevietā, autoram ir maz sakara ar Zatlera iniciatīvām, bez tam, te jau atspēkoja, ka muldēšana par LV kā brīvdienu lielvalsti ir muļķības, kas acīmredzot kādam ir izdevīgas ! Šīs brīvdienas nebūs tikai tiem, kam ir summētais darba laiks vai arī slīdošais grafiks t.i. ne vairākumam, tāpēc Jūsu demogoģija(atvainojos, bet savādāk to nosaukt nevaru)par kasieri šeit ir nevietā, savukārt autors ar savām neoliberālām un antisociālām idējām neko citu kā nopēlumu nav pelnījis !

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 08.04.2014. 11.40

    >>> Šīs brīvdienas nebūs tikai tiem, kam ir summētais darba laiks vai arī slīdošais grafiks t.i. ne vairākumam

    ==========

    Es, teiksim, esmu pašnodarbinātais (man nav ne “summētā darba laika” ne “slīdošā grafika”), bet ja ir kaut kas steidzami jāizdara, tad es neskatos kalendārā. Citreiz atkal – relaksēti komentēju IR.LV. Vienkārši tāds darbs… Ja mēs pieskaitīsim visus pašnodarbinātos, zemniekus, mājsaimnieces un daudzus citus, kuriem izejamās dienas ir ļoti nosacītas – tad iegūsim pietiekami daudz cilvēku. Vai arī Jūs nopietni apgalvojat, ka zemkopis principa pēc 5.maijā nedosies uz lauka vai saimniece nebaros lopus? Zemniekiem ir slīdošais grafiks vai summētais darba laiks??? Normāls cilvēks šādi neuzskaita savu darbu. Arī skolotājiem tāpat ir jānodrošina standarta apguve – skolēnus pavasarī jau tāpat rausta ar visādiem pasākumiem; nokavētais tāpat ir jāsadzen vēlāk; jāpavada papildus stundas konsultācijās utml.

    Starp citu, jau šobrīd privātuzņēmuma vadība var piešķirt darbiniekiem papildu brīvdienas, ja viņiem šķiet, ka tas motivēs darbiniekus vai radīs kādus citus labus efektus. Jautājums – vai valsts iejaukšanās ar obligātajām brīvdienām te palīdz vai traucē? Vai Jums šķiet, ka piespiedu dīkstāve ļoti palīdz privātuzņēmumiem? Jums ir pētījumi, kas apliecina, ka noteikts brīvdienu skaits kaut kā uzlabo darbinieku un uzņēmuma vadītāju produktivitāti citās dienās? Tātad palieku pie agrākā apgalvojuma – vienīgie reālie ieguvēji ir ierēdņi un baņķieri.

    Šveicē nesen bija referendums – vai nepāriet no obligātā 4 nedēļu atvaļinājuma uz obligāto 6 nedēļu atvaļinājumu (kas ir raksturīgs daudzām citām Rietumeiropas valstīm). Referendumā šveicieši nobalsoja – paturēt 4 nedēļu atvaļinājumu. Viņu vēlētāji necenšas traucēt normālam biznesam. Tādēļ viņiem pietiek naudas valsts aizsardzībai. http://www.bbc.com/news/world-europe-17335444 . Viena nostrādāta diena (no aptuveni 250 darba dienām) – tas varētu būt 0.4% no iekšzemes kopprodukta. Cik mums vajag valsts aizsardzībai? 2% no kopprodukta? Un cik mēs tērējam faktiski?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > aivarstraidass 08.04.2014. 11.49

    Es, teiksim, esmu pašnodarbinātais (man nav ne “summētā darba laika” ne “slīdošā grafika”),

    _____________

    Nu tad Tev, kalvi, derētu mazliet empātijas pret tiem, kuriem jāiet atdirnēt darbalaiks no zvana līdz zvanam!

    Bez tam tā ir burvīga iespēja pavadīt laiku ar ģimeni, kas mūsdienu Latvijai būtu īpaši svarīgi.

    Nevajag arī jaukt visu vienā putrā, 4. maiju, parastu svētdienu un pareizticīgos. Tāpat ir apšaubāms zaudējums no brīvdienas valsts ekonomikai.

    Brīvdienās cilvēki patērē citus pakalpojumus un produktus, kā darba dienā un nedēļā/mēnesī/gadā iztērē to pašu naudas summu ar vai bez brīvdienām, to naudu kāds nopelna un tā nauda daļēji ieplūst budžetā, ar vai bez brīvdienas.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 08.04.2014. 12.19

    Man nešķistu pareizi strādāt tādā vietā, kur “jāiet atdirnēt”. Tanīs vietās, kurās esmu strādājis – augstskolā un arī IT uzņēmumos (vēl pirms kļuvu par pašnodarbinātu programmētāju) parasti bija noteikts darba apjoms, kas bija jāveic – un nozīme bijai tikai tam, vai šis apjoms ir izdarīts. Cik esmu vērojis celtniekus – viņiem ir tieši tāda pati attieksme: viņi mēdz krāsot un špaktelēt arī brīvdienās, ja ir jānodod kāds steidzams objekts. Protams, ir daudzi tādi darbi, ko var veikt nevis vienatnē, bet komandā. Un komandas darbiem “overtime” (virsstundas) ir ļaunums – to var atļauties tikai izņēmuma gadījumos. Bet tas nenozīmē, ka pirmdienā, 5.maijā būtu kaitīgi iet uz darbu :))

    Empātijai vajadzētu būt arī pret mani – es vēlētos dzīvot drošā un pārtikušā valstī. Kur cilvēki nenoskauž naudiņu NATO un valsts aizsardzībai. Teikt, ka mēs ļoti nopelnām ar brīvdienās sniegtajiem pakalpojumiem, manuprāt, nav pamata. Kaut vai tādēļ vien, ka Latvijā vairums produktu ir imports – teiksim, kino apmeklējums rada ienākumus Holivudai, popkorna un gāzēto dzērienu ražotājiem. Un tikai neliela daļa no tā (21% PVN veidā) nonāk Latvijas budžetā. Mēs vairāk sildām citu valstu ekonomiku, nevis paši savējo.

    Reāli jau atpūtas dienas ir vajadzīgas rekreācijai – lai cilvēki varētu atjaunot savas darba spējas. Neviens nopietni neapgalvo, ka cilvēks var ražīgi strādāt bez brīvdienām vai pat nelieliem atvaļinājumiem. Bet mēs nedrīkstam “skriet vilcienam pa priekšu”. Jo ir daudzas krietni bagātākas valstis (ASV, Japāna), kur ir 10-12 brīvdienas gadā, 1-2 nedēļu atvaļinājumi. Un arī tur cilvēki kaut kā savu naudu notērē :)) Un viņiem vismaz ir vairāk vietējo preču/pakalpojumu, ko pirkt.

    Kad ciemojos Singapūrā, kolēģi mani aicināja apciemot Night Safari (sk. http://www.nightsafari.com.sg/ ). Kad painteresējos, kādēļ šis zvērudārzs ar atrakcijām darbojas tieši naktī – viņi pateica kā pašsaprotamu lietu: dienās taču cilvēkiem ir jāstrādā!

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > aivarstraidass 08.04.2014. 13.00

    Žēl, protams, ka kasierēm, sanitāriem utt. jāstrādā brīvdienās. Bet es gan atbalstu brīvdienu piešļiršanu pirmdien, ja tās iekrīt svētdien. Daudzas privātfirmas to ievēro. Nevajag liegt brīvdienu priekus.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > aivarstraidass 08.04.2014. 13.06

    …Kalvi…pievienojos!…vislielākie ieguvēji ir ierēdņi, valsts iestādēs strādājošie un banku darbinieki…

    …tiem, kuriem jānodrošina nepārtraukts darba laiks, gan apkalpojošā sfērā strādājošie, tiem ir gluži vienalga, kāds datums kalendārā rakstīts….viņu ieguvums/kompensācija būs dubultā samaksa par darbu svētku dienās vai papildus brīvdiena…taču…aktīvajiem svinētājiem svarīgas ir tikai viņu tiesības un viņus absolūti neinteresē, cik tādas svētku dienas un pārceltās brīvdienas izmaksā darba devējam…un ticiet, gada laikā tā ir milzīga summa, protams, atkarībā no uzņēmumā nodarbināto skaita….

    …vai svētku noskaņa mainīsies atkarībā no attiecīgās nedēļas dienas – pirmdiena, trešdiena vai svētdiena?…

    …pēdējā laikā parādās interesanta tendence – patriotismu, nacionālismu, cieņu un stingru mugurkaulu var/drīkst demonstrēt tikai noteiktos datumos un noteiktās stundās….

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > aivarstraidass 08.04.2014. 13.09

    Francijā esot 35 stundu darba nedēļa. Nu un tādēļ viņiem bizness neiet?! Es biju Spānijā un man deguna priekšā aiztaisīja nelielu veikalu, jo ir siesta? Nu un? Ko es viņiem teikšu – jūs nemākāt biznesu taisīt? Ir jāmāk strādāt un arī atpūsties.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > aivarstraidass 08.04.2014. 13.47

    Aizmirstam par darbiem,kuros ir jāuzmana procesi un cilvēkiem jābūt gatavībā novērst negadījumus un avārijas.Šajos darbos ”noteikts darba apjoms” principā nevar būt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > aivarstraidass 08.04.2014. 14.37

    Kalvi, Teikt, ka mēs ļoti nopelnām ar brīvdienās sniegtajiem pakalpojumiem, manuprāt, nav pamata. Kaut vai tādēļ vien, ka Latvijā vairums produktu ir imports – teiksim, kino apmeklējums rada ienākumus Holivudai, popkorna un gāzēto dzērienu ražotājiem. Un tikai neliela daļa no tā (21% PVN veidā) nonāk Latvijas budžetā. Mēs vairāk sildām citu valstu ekonomiku, nevis paši savējo.

    __________________________

    Baidos, ka Tu brauc auzās! Paņemsim Tavu kino piemēru. Cik naudas no biļetes cenas aiziet uz Holivudu par autortiesībām – maza daļa? Cik paliek, lai apmaksātu kasieri, biļešu kontrolieri, telpas un to uzturēšanu, siltumu, elektrību, apsardzi, uzkopšanu, utt.?

    Tieši tas pats attiecās uz popkornu – kukurūzas graudus audzē ES vai jebkur citur un tie maksā 50 EUR maisā, par popkornu tos padara kinoteātrī un to pašu maisu ar pievienoto vērtību pārdod par EUR 5000.

    Protams, es priecātos, ja popkorna vietā visi izvēlētos, teiksim, Latvijā ražotas sukādes vai audzētus žāvētos ābolus… Tik pat labi tad var apgalvot, ka Rīgas Zoo dzīvnieki ir importēti :)

    Atvaļinājums pagarina dzīvi

    Paralēli noguruma sindromam pasaulē aizvien vairāk sāk runāt par atvaļinājuma trūkuma sindromu, kas reizēm izpaužas ne mazāk bīstami – pat insulta vai sirdslēkmes formā. Zinātnieki izpētījuši, ka tiem, kas sistemātiski neiet atvaļinājumā, dzīves ilgums ir īsāks nekā hroniskiem alkoholiķiem. ASV veikts pētījums, kas liecina, ka ikgadējais atvaļinājums samazina priekšlaicīgas nāves iespēju par 20 procentiem. Zinātnieki iesaka atvaļinājumu neņemt pa daļām, jo cilvēks var atgūt spēkus, pamatīgi atpūšoties ne mazāk kā trīs nedēļas pēc kārtas, turklāt pilnībā atslēdzoties no domām par darbu.

    http://www.apollo.lv/zinas/parstradasanas-nespeks-un-priekslaiciga-nave/323831

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > aivarstraidass 08.04.2014. 15.30

    Oi, zane, patriotismu vēlamos datumos jau kā reiz ieviesa tava mīļā vienotība – 16.martā tas ir nevēlams, jālaiž ministri, utt., bet redz 11.novembrī tas ir vēlams – būs Jums tad atzīmēt…:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > aivarstraidass 08.04.2014. 15.54

    Nacionālajiem gejiem 16.marts ar mugurkaulu apzīmēts.Galvenais, pazīmēties televīzijas kameru priekšā, kāds var nepamanīt nacionālisma kulmināciju. Būtu labāk ēdis, nevis ļerkstējis.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > aivarstraidass 08.04.2014. 16.20

    centrum,a tu neej tur ar savu strīpaino kostīmu,tad neviens pa TV to gājienu nerādīs.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 09.04.2014. 10.09

    “Man nešķistu pareizi strādāt tādā vietā, kur “jāiet atdirnēt”.”

    Pareizi vai nepareizi, bet tādi darbi, kur cilvēks ir pieķēdēts pie darba vietas no… līdz… neatkarīgi no tā, vai konkrētajā brīdī viņam kas ir vai nav darāms, vnk IR. Var jau teikt, ka, piemēram, ja bankas operātorei viņas darbs riebjas, lai iet meklēt ko citu, bet tik un tā kādam būs jābūt tam nelaimīgajam, kas to garlaicīgo, neinteresanto, vienveidīgo rutīnas darbu darīs katru dienu no pulksten tikiem līdz tikiem.

    Bet to jau nesaprast cilvēkiem, kuriem vienīgie ierobežojošie faktori ir darba apjoms un termiņi, nevis obligātais darba laiks. Dažus tādus zinu – viens laiku pa laikam slēdza ārā mobīlo, lai nesagrābtos par daudz, jo tad atpūsties vispār nesanāk, otrs nezināja, ka “šodien ir svētdiena”, jo viņam visas dienas vienādas. Šie cilvēki nepamanītu arī, ja brīvdienas atceltu arī sestdienās un svētdienās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 08.04.2014. 10.47

Nu tad Albertiņ strādā atspēries, ja tik dikti gribās, bet citiem LV cilvēkiem būs pāris dienas gadā vairāk, ko pavadīt ar ģimeni, izbraukt zaļumos via kā savādāk atpūsties ! Kur var tādi lopi rasties, kam liekas, ka pāris laupītas dienas sev Latvijā radīs mistisku labklājības pieaugumu – pēc bagātību sadalījuma tās piepildīs pāris % makus, savukārt cilvēkiem būs maz labuma no tā ! Kauns Ir.lv par šādu murgu publicēšanu !

+16
-10
Atbildēt

0

neonbanquet 08.04.2014. 10.43

nu nu … Albert! Nelabvēlīgo ekonomisko vidi laikam vējš iepūtis, ko? Visa Latvijas ekonomika ir apzinātas rīcības sekas. To nosaka likumdošana un līgumi ar ārvalstīm. Vietējā uzņēmējdarbība ir nevēlama importētājiem, un tiek darīts viss, lai vietējo uzņēmumu būtu aizvien mazāk. Viss piķis plūst no vasts ārā un tāds bija arī mērķis.

+5
-8
Atbildēt

0

Inese 08.04.2014. 10.19

Piekrītu ikkatram vārdam. Tik daudz svinamo dienu nav nevienā ES valstī.

+2
-15
Atbildēt

3

    Jānis Dreimanis > Inese 08.04.2014. 11.00

    Pilnīgas muļķības. Latvijā ir 12 svētku dienas, bet Kiprā ir 15, Maltā un Slovākijā 14, Austrijā, Horvātijā, Lietuvā, Slovēnijā un Portugālē 13. Arī Čehijā un Grieķijā līdzīgi Latvijai ir 12 svētku dienas.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Inese 08.04.2014. 11.13

    Bet tas taču nav kritērijs, jo kādam vagaram(kāds laikam neizbēgami ir autors) vienmēr liksies, ka strādā par maz, ka alga par lielu, utjpr. :)

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > Inese 08.04.2014. 15.38

    Dabūniet kāds to jaunmodīgo algoritmu, kas ūdeņus no patiesības atšķir. Ločmelis vēl noslīks

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam