Sabrukušā lielveikala “Maxima” upuru skaits nemainās – 54 (papild.)

177

Komentāri (177)

Ritma 24.11.2013. 15.37

agrunte,pastāsti dumjajai Rūtai,kāda ir tā atšķirība?

0
0
Atbildēt

0

Ritma 24.11.2013. 13.35

Vot jums jaukais kapitālisms un brīvais tirgus,kas noregulēs visu:D Starpnieks starpnieka galā,katrs cenšas nosūkt kādu daļu,nolīgst gadījuma strādniekus,lai iznāktu lētāk,bet kvalitātei un drošībai spļauj virsū:
”Pauzītēs nedaudz pastaigāju pa objektu un papētīju, cik liels progress manāms. Ikreiz paskatoties uz tirdzniecības zāles griestu konstrukciju pārņēma tādas kā šaubas. Ja jau pirmajā dienā pīpējot uz rampas (preču pieņemšanas zona) kā dadzis acī dūrās jumta konstrukcijas līkā betona pārsedze virs piegādes transporta izbraukšanas vietas, tad sāka uzmākties visādas domas par pārējām ēkas konstrukcijām. Nezinu kāpēc, bet visinteresantākā likās tieši lielā tirdzniecības zāle un tās metāla konstrukcijas pie griestiem. Vēl jo vairāk, ka tās sastāv no divām daļām, vidū saskrūvētas kopā. Zemāk esošajā attēlā to var labi redzēt.”
http://www.draugiem.lv/blogs/?type=popular#/user/259800/blog/?p=11049944

+2
0
Atbildēt

2

dzerkaleliva 24.11.2013. 11.38

Veinberga – manas domas. Jebkuram noziedzniekam ir vārds un uzvārds. Šajā gadījumā būs pat vairāki un aizdomās turamo skaitā acīmredzot būs ne tikai arhitektūras biroja «Kubs» vadītāji Zane un Andris Kalinka, būvniecības uzņēmuma «RE&RE» valdes priekšsēdētājs Ainārs Pauniņš un «Maxima Latvija» vadītājs Gintars Jasinsks (Gintaras Jasinskas).

Vainīgo meklēšanas procesā izmeklētājiem vajadzētu nonākt arī pie valsts,
kuras likumi un normatīvi pieļāva šādu būvniecību, kas apdraud mūsu dzīvības. Līdz ar to aizdomās turamo noziedznieku sarakstā vajadzētu atrasties tiem vārdiem un uzvārdiem,
kas ļāva likvidēt valsts būvinspekciju
un būvuzraudzību nodeva paša pasūtītāja rokās. Dīvaini, ka līdz šim neviens no tiem, uz kuriem ir vērsti sabiedrības skati, neuzdrošinās iznākt uz skatuves un pateikt: «Piedodiet, es esmu vainīgs, jo neizdarīju visu līdz galam!»
Šo atbildību nav uzņēmušies ne Kalinkas, ne Pauniņš, ne Jasinsks, ne Rīgas saimnieks Ušakovs, ne valsts premjers Dombrovskis. Visi viņi pagaidām mēģina atpirkties ar līdzjūtībām un naudu cietušajiem, nedodot nekādas garantijas, ka rīt nesekos nākamā traģēdija. Pilns raksts. http://m.tvnet.lv/article/487423

+1
0
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 24.11.2013. 12.04

    Dombrovski un visu vienotības spici kopā ar pārējo valdošo partiju spici, plus Latvijas Bankas valstoņiem jau sen vajadzēja tiesāt un piespriest mūža ieslodzījuma par tiem noziegumiem, kurus paveikuši pret Latvijas tautu.
    Šis ir tikai likumsakarīgs iznākums sapuvušajai trešās pasaules valstij ar nelielo izredzēto bariņu pie siles un lopu līmenī novesto tautu.
    Tas ir tikai pirmais tik atklāti asiņainais gadījums, pārējie sākot no Parex bija gluži ne tik atklāti asiņaini, bet ne mazāk baisām sekām un nākamie būs vēl baisāki un likumsakarīgāki.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Annija 24.11.2013. 11.28

Interesantākais, ka vakar “draugos” viens, kura vārdu un uzvārdu vairs neatceros, bet liekas, ka bija Ivars, kurš fočenē sēdēja modernā baltā zvilnī, bija ielicis rakstu par kādiem 6 ekspluatācijā nodotiem Rīgas objektiem, kuros pieļautas un noslēptas lielas kļūdas. Komentos daudzi lūdza, lai viņš nosauc adreses. Rakstu bija atķeksējuši vismaz daži tūkstoši lasītāju. Ielūdzu viņu draugos. – Šorīt draugos nav vairs ne raksta, ne autora. Dzēsts. – Kurš zina ko vairāk?

+3
0
Atbildēt

1

ritvars_kl 23.11.2013. 23.27

Visas šīs ziņas ir tikai sīkumi un velns slēpjas sīkumos. Un šis velns ir vienīgais ko mums lemts zināt. Bet kas ir lēmējs?

0
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ritvars_kl 24.11.2013. 13.08

    ——
    Kas ir lēmējs mūsu pašu rokām un galvām izveidotajā “absurdajā sistēmā” (A.Bērziņš)? Kā šādās reizēs izsakās – par to vēl zinātnieki nav tikuši skaidrībā…..Par vecajiem, labajiem Rietumiem gan daudz sarakstīts, tur to lēmēju kādreiz vēl varēja atrast (apjēgt):
    “Masu mediji tā piesārņo cilvēku apziņu ar informāciju, ka viņi nav spējīgi kaut ko apjēgt. Te darbojās saskaņā ar principu:”Lai zina visu, taču nesaprot neko!” A.Zinovjevs,”Rietumi.Rietumu fenomens)/
    “Массмедиа захламляют сознание людей информацией настолько, что они вообще перестают что- либо понимать. Тут действует принцип: “Пусть знают всё, не понимая ничего!” – А. Зиновьев, “Запад.Феномен западнизма”

    http://www.litmir.net/br/?b=93704

    +1
    0
    Atbildēt

    0

EVIJA 23.11.2013. 22.24

0
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > EVIJA 23.11.2013. 23.01

    ——-
    Apjēgai.

    Latvijas 
Evaņģēliski luteriskās baznīcas arhibīskapa 
Jāņa Vanaga sprediķis ekumeniskajā dievkalpojumā Domā 2013. gada 18. novembrī:
    “(..)Raugoties no turienes, no kurienes nākam, mūsu sasniegtais liekas pilnīgi neticams: Latvija Eiropas Savienībā? Latvija ir NATO dalībvalsts? Ne tikai mēs paši nevarējām to cerēt, bet tam neticēja pat labvēlīgākie draugi rietumos. Taču mēs pat esam Šengenas zonas valsts un varam ne tikai naktī staigāt pa pludmali. Mēs varam iekāpt mašīnā un, pasi no kabatas neizvelkot, aizbraukt līdz Itālijai. Nupat mēs būsim arī eirozonā, tātad esam spējuši izpildīt smagus un žņaudzošus kritērijus labāk nekā vecā Eiropa. Mūsu sabiedrībā to vērtē dažādi. Kāds prātīgi atzīmē – ja Dievs mūs nesargās, tad arī NATO neizglābs. Cits ne bez pamata teiks, ka Eiropas Savienības vārdā ne tikai būvē ceļus, bet arī noārda mūsu vērtības. Vēl kāds sacīs, ka ieviest eiro nozīmē atdot Latvijas suverenitāti. Katrai no šīm tēzēm pat savējo vidū ir atbalstītāji un pretinieki. Tomēr tajā visā nenoliedzami ir viena labā ziņa: mēs protam izvirzīt lielus mērķus, un mēs, Latvijas valsts un tās tauta, arī spējam tos īstenot.”
    http://www.la.lv/mes-spejam-paveikt-neticamo%E2%80%A9/

    NATO-EIROPAS SAVIENĪBA-EIROZONA-……
    http://www.youtube.com/watch?v=XbNlzU2atDc

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 23.11.2013. 21.58

Kāpēc tik maz tiek runāts tieši par šī saraksta galvenajiem personāžiem, pasūtītājiem, Maxima bija tikai īrnieks??
«Homburg Group», Somijas būvuzraudzības kompāniju «CM Consulting», arhitektūras firmu «Kubs» , būvkonstruktoru biroju «HND Grupa», būvniecības uzņēmumu «RE&RE» un ēkas īrnieku «Maxima».

+3
0
Atbildēt

0

Inese Birzniece 23.11.2013. 19.25

Aigars Cinis. Izlasiet Vita komentāru un atturieties no komentēšanas. Man nav vienaldzīga šī traģēdija.

+2
0
Atbildēt

1

LieneNorberg 23.11.2013. 09.31

Spriežot pēc komentāriem, kurus parasti gan portāli pie sēru ziņām nepieļauj, plašā komentētāju saime uzvedas tā, itin kā būtu saņemusi uzdevumu uzrakstīt skolas sacerējumu par vienu tēmu.
Varbūt sēru laikā vienkārši paklusēt!?!

+1
-7
Atbildēt

2

    tuba76 > LieneNorberg 23.11.2013. 10.48

    Komentētāju saime uzvedas tieši tā, kā psihologi iesaka šādās situācijās uzvesties. Šoks, bēdas un pārdzīvojumi ir jāizrunā un jāizvētī, noklusēti tie var kļūt par sākumu nopietnām psihiskām problēmām turpmākajā dzīvē. Arī tiem, kas it kā fiziski nav saistīti ar notikušo, bet kurus šī traģēdija nav atstājusi vienaldzīgus.
    Ir cilvēki, kam grūti izteikt vārdos pārdzīvojumus, kas gan nenozīmē, ka viņi nepārdzīvo. Ir cilvēki, kam liekas, ka vārdi ir pārāk pliekani bēdās, bet ir citi, kam vārdi palīdz izturēt un sniedz atbalstu.
    Jūtu līdzi visiem cietušajiem un dalos pārdzīvojumos ar visiem, kam šobrīd tik ļoti sāp.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > LieneNorberg 23.11.2013. 13.20

    ——-Vita:”(..) Ir cilvēki, kam grūti izteikt vārdos pārdzīvojumus,…….” ============================================================================ “Es jums saku: dziediet!” Imants Ziedonis.
    (..) Dziediet pie kapa. Ko jūs klusējat, dziediet! Viņš nedzird. Ne viņam. Dziediet, ne viņam aizejot, bet jums paliekot. Ne par skujām kapā, bet par to lapu galotnē. Sev, dzīvie! – jums dziesma ir vajadzīga, ne viņam.

    http://www.youtube.com/watch?v=yMv47QyOWqA

    +4
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 22.11.2013. 23.45

Izsaku visdziļāko līdzjūtību bojāgājušo radiniekiem.

+2
-1
Atbildēt

1

    inesite15 > oskaar 23.11.2013. 00.03

    un vieglu sastikošanos ar to … ar to vietu … – sapienti sat –
    un ja vēl tas ( tā sajūta, ka viss kādā-nekādā, bet MIERĀ) ko spētu tiem vieniem palikušajiem bērniņiem palīdzēt …………

    0
    0
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 22.11.2013. 22.57

maksāju dubultcenu par biļeti
22.11.2013 19:48
viss dziļākās līdzjūtības traģēījā cietušajiem un viņu tuviniekiem!
vaina par notikušo 100%jauzņemās UŠAKOVAM ar savu korumpēto domi un būvvaldi. ja būtu domājuši par citiem neviss kāpiebāzt savus makus būtu pievērsuši uzmanūbu konstrukcījām ,bet saņēma savus 1000 un parakstīja pieņemšanas aktus. UŠAKOV TU ESI CŪKA

http://www.delfi.lv/news/national/politics/pec-tragedijas-maxima-veikala-51-bojagajusais-izsludina-seru-dienas-teksta-tiesraide.d?id=43837360#ixzz2lPUXHaZE

+8
-1
Atbildēt

1

    inesite15 > aigarsaboltins 22.11.2013. 23.50

    O-bana !
    ” par notikušo 100%jauzņemās UŠAKOVAM “? …
    – Pilsēta kopš kura laika jumta likumus.lv taisa ??? … Visādā ziņā DIEVS NAV MAZAIS BĒRNS .
    NAV NAV NAV………….. nav, un atzīmēsies gan jau ka .

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Inese Birzniece 22.11.2013. 22.41

Jau sākas: http://zz.diena.lv/vietejas-zinas/jelgava/buvvalde-jelgava-parbaudis-toposo-rimi-vagonu-rupnicu-un-kursu-piebuvi-170512 , tas viss ir normāli un saprotami = BET! kāpēc tas notiek kampaņveidīgi?
Ja cepts gailis neieknābtu pakaļā, tad nekas ar’ nenotiktu?

+2
0
Atbildēt

0

Daiga 22.11.2013. 22.16

Slava NMPD un pārējiem operatīvajiem dienestiem!

+3
0
Atbildēt

0

Inese Birzniece 22.11.2013. 19.38

Izsaku līdzjutību bojā gājušo tuviniekiem un nelaimes gadījumā cietušiem.
Par notikušo.
Atkal tiek uzsākts kampaņveidīgs process kā padomijas laikos- tiks pārbaudīti re&re esošie, bijušie, topošie būvniecības projekti- rezultātā uzņēmums var tikt iznīcināts.
Tirdzniecības uzņēmums Maxima kādu laiku nokļūs dažādu inspektoru (būv-, darba-, d/droš-, ptac- utt.) pastiprinātas uzmanības lokā.
Visas būvvaldes pilsētās un novados aptuveni gadu stresos – netiks piešķirtas būvatļaujas pat elementāriem rekonstrukcijas darbiem (ka tik kaut kas nenotiek).
Pret būvuzraugiem notiks totāla represija, bet īpaši pret darbu vadītājiem.
Jā, ir notikusi traģēdija. Tā notikusi vienā konkrētā vietā. Reducēt to uz visiem būvniekiem tā ir savas nespējas atzīšana.

+3
-4
Atbildēt

5

    inesite15 > Inese Birzniece 22.11.2013. 23.55

    – galīgā nespēja par pa nopietnam izteikties par tematu, bet interesanti būtu dabūt palasīties – kas ta te īsti notiek ? …. n., par to reducēšanu, producēšanu un … raganu … īsteno specālistu, kontralerojošo parteicu un apakšparteicu rindās vellu un raganu nemeklēšanu … tak gan jau ka partkomos sabīdīs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > Inese Birzniece 23.11.2013. 11.06

    Kampaņas vajag, lai paši būvnieki pamostos un drusku padomātu arī par sistēmu kopumā. Vai vajag ntos aktus, vai varbūt – tavas firmas celtā māja sagruva – esi tik laipns, pāris gadus (vai gadu desmitus) “atpūties”. Tad arī firmas īpašnieks pārdomās, cik tālu ekonomēt. Tagad zem sitiena ir tika darbu vadītājs, kuram, protams, ikdienā jānes plānotā peļņa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Inese Birzniece 23.11.2013. 16.06

    veceko4. Būvnieki nav “slepkavas ar iepriekšēju nodomu”. Drīzāk pievērsiet uzmanību pasūtītājam, vienalga, privāta vai juridiska persona; vēlme ietaupīt uz pielietojamo materiālu kvalitāti raksturīga abiem.
    Kārtīgi amatnieki pat atsakas būvēt, ja pasūtītājs sadomā savas tehnoloģijas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > Inese Birzniece 23.11.2013. 18.30

    Ja kārtīgi amatnieki atsakās, tad būvfirma sameklē kaut kādus ar sludinājumu palīdzību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Inese Birzniece 23.11.2013. 21.54

    Galma celtniekiem re&re ir jāpazūd no zemes virsas. Vadībai jau tagad jābūt izolātorā. Pasūtītājam un visām paraksttiesīgām personām arī. Un pēc tam tikai skatīties kuru laist ārā!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 22.11.2013. 19.16

) Olga Poluhina, ? – 21.11.2013
2) Gaļina Fadejeva 01.06.1957 – 21.11.2013
3) Vilnis Šteinītis 1968 – 21.11.2013 – glābējs
4) Leonija Apsīte, ? – 21.11.2013
5) Mihails Jesipenko, ? – 21.11.2013
6) Marina Hitruka, 04.02.1964 – 21.11.2013
7) Dāvids Indriksons, 26.09.1979 – 21.11.2013
8) Santa Pavelko, 13.05.1971 – 21.11.2013
9) Ēriks Černenoks, 23.01.1958 – 21.11.2013
10) Jānis Skadmanis, 12.01.1955 – 21.11.2013
11) Daina Skadmane, ? –21.11.2013
12) Svetlana Novikova, 27.02.1937 – 21.11.2013
13) Tamara Guseva, ? – 21.11.2013
14) Valentina Troicka, ? – 21.11.2013
15) Nikolajs Novikovs, ? – 21.11.2013
16) Edvins Bonuss, 21.03.1961 – 21.11.2013
17) Ina Skrinda, 30.04.1976 – 21.11.2013
19) Edgars Reinfelds, 12.05.1988 – 21.11.2013 – glābējs
20) Sergejs Ižiks, 24.05.1969 – 21.11.2013 – glābējs
21) nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm. 50 g.v.
22) nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm. 50 g.v.
23) nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm. 60 g.v.
24) Aldis, nezināms, bioloģiskā nāve apm. 40 g. v. veikala menedžeris
25) nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.40 g. v.
26) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.30 g. v
27) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.50 g.v
28) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.50 g.v.
29) Nezināms vīrietis bioloģiskā nāve apm.60 g.v.
30) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.50 g.v.
31) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm.45 g.v.
32) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve apm. 50 g.v.
33) Ņina Nezināma bioloģiskā nāve apm. 40 g.v. – kasiere
34) Nezināma sieviete bioloģiskā nāve 30 g.v.
Avots: portāls «Nekropole» atsaucoties uz NMPD sniegto informāciju

http://www.delfi.lv/news/national/politics/pec-tragedijas-maxima-veikala-48-bojagajusie-izsludina-seru-dienas-teksta-tiesraide.d?id=43837360#ixzz2lOX4Y5S7

+4
-1
Atbildēt

0

piziks 22.11.2013. 17.07

Varbūt kāds šodien dzirdējis attiecīgo lietuviešu maxximālistu/kapitālistu balsis vai balstiņas?

+4
-1
Atbildēt

0

piziks 22.11.2013. 17.05

Dzeri, izrādās, dažreiz tomēr esi planētai Zeme tuvs cilvēks, — šoreiz atšķirībā no Aivara, kurš, vismaz šoreiz, ielecies kosmonautos. Aivars laikam vēl ļoti laimīgs, — nav nācies vēl nevienam savējam bēres organizēt.

Kaut kā strauji aizmirsušās arī Jēkabpils spēļu zāles aplaupīšanas un laupīšanas upuru/cietušo/radinieku “piedzīvojumi”: kad uz bērēm pazīmēties vairāki politķi un puspolitiķi ar vainagiem ieradās ātrāk nekā naudas šķipsnas sasniedza bēru rīkotājus un ievainotie policisti, kam tika pārmesta runāšanās ar TV — pēc tam, kad rehabilitācija bija pusceļā, bet nauda, tai paredzētā, ķērās kārtējos papīros.

+5
-1
Atbildēt

0

Danute Klaiva 22.11.2013. 17.02

Ceru kad tiks publicēti mirušo vārdi, kas zaudēja dzīvību mantrausīgu īpašnieku dēļ kuri par katru cenu centās iegrābt maksimāli vairāk ar minimāliem ieguldījumiem. Pēdējo reizi Zolitūdē biju 5 gadus atpakaļ tad tur bija divi Maxsimi, bet neviens no tiem nav līdzīgs bildēs esošam. Pieņemu ka tas uz uzkniedēts pēdējo gadu laikā. Un vispār šito uzpūsto lielveikalu ēru vaig likvidēt un nevaig apmeklēt lielveikalus kam ir vairāk par vienu stāvu.
Kuri ir uzkniedēti no stabiem un akmens vates sienām.
Kas bija ēkas būvuzņēmējs? Nekur netiek tas minēts.

+2
-6
Atbildēt

0

inesite15 22.11.2013. 14.17

Avots = DELFI “12:57 Sabrukušajai ‘Maxima’ veikala ēkai novembrī beidzies garantijas termiņš (44)

– Fantastika – garantija kā elektriskajai cepešpannai !

+5
0
Atbildēt

0

Rita Lazda 22.11.2013. 14.13

aivarsk, nauda neaizvietos bērniem pazaudētos vecākus un arī otrajām pusēm tā neaizvietos dzīvu cilvēku, bez tam palikušie būs ļoti ilgu laiku sērīgi un depresīvi un kompensācijas ir domātas tam lai privātuzņēmējs domā par drošību un izjūt atbildību par saviem klientiem PIRMS kaut kas notiek. Bez tam kāds labums no tā, ka Maximas dēļ tev tagad būs no saviem nodokļiem jāapmaksā ugunsdzēsēju apgādnieka zaudējuma pensijas? Bez tam šīem ugunsdzēsēju sīčiem izaugot un sasniedzot pilngadību šīs pensijas beigsies(kas diez vai ir tik lielas, kā tēva alga) un tālāk dzīvē viņam nāksies iztikt tikai ar viena vecāka atbalstu, kas samazina konkurences iespējas ar pārējiem.
Pieņemu, ka Latvijā par cilvēku firmas nemaksā īpaši lielas kompensācijas(ja vien negadās dārgi advokāti, kas jo lielāka summa, jo vairāk saņem no šīs summas sev), bet Maximas peļņa 2009. gadā, kad tika projektēta šī ēka bija 10 miljoni – bojā gājušo skaits vēl tikai augs(jo izskatās, ka cilvēki vēl joprojām atrodas zem drupām), tad 100 000 par katru bojā gājušo ir tikai normāla summa. Jūs ziniet kāds gads skaitās ar mīnusiem lielām kompānijām? Kad tās nespēj iepirkt ieplānotos objektus – apakšražotājus utt. – un tās summas ir krietni lielākas(10x-100x) par tām, kuras viņi samaksās par bojā gājušajiem…

+6
-2
Atbildēt

0

Vineta 22.11.2013. 13.59

Tas jau ir noziegums, ka izmeklēšana atkal tiek uzticēta savējiem, Kozlovska vadītai padumjai miļicijai, bet ne starptautiskiem ekspertiem, kas tiešām atklātu vainīgos.

+2
-4
Atbildēt

0

inesite15 22.11.2013. 13.01

“uldis_rats Un tagad liec galdā informāciju, kas sasaista tavus apvainojumus ar konkrēto situāciju”…………………. 22.novembris 2013 09:40

Lūdzu :

1. Parķeici par vadošajiem specālistiem – īstu specialistu vietā – no pašā spicākā gala.
2. … Ja visu to darbošanos laikus un naudas-par nedrīkstēšanu citādi, kā vien druvietiski latviski runāt, nolietotu tam, lai sakārtotu likumus par REĀLĀM atbildībām par reāliem nodarījumiem …. ar cilvēku upuriem – ?

-a kas to darīs – kā es māku, tā es i maunu – par obligatā patrioķizma bērniem galvās iedzīšanu utml. nācijas pašapziņas viagrām –
to jā, to mumsēji vadoņi saprot, un par to lemj tik un lemj…un fani tik plaudē un plaudē !
………………………………………………………………….
Ja par konkreto gadījumu – pilnīgi iespējams, ka apsargs, kas nokļūdījās par to signalizāciju, slikti saprata latviski, un kursos ( tīri PAlatviski )
tieši tāpēc līdz galam ko nesaprata – varēja būt tā, ka signalizacija neizslēdzās tāpēc, ka kaut kas jau klusi bruka, un sabojāja kaut ko no signalizacijas sistemas elementiem – a cilvēks, kam ar tml. lietām nav nācies …. varēja apmācībās ko tādu palaist garām.

Kaut gan par tām apmācībām arī … ja par darba drošību būtu tādas rūpes kā latviešu valodas zonderkomandām – visnotaļ kā 1. bauslim būtu katram ar tml. saistītajam nakts vidū uzceltam, jāzin, ka jāevakuē cilvēki, līdz apstākļu noskaidrošanai –
kaut tādēļ vien, ka ARĪ DOMĀJAMI “pa tukšo” skanoša signalizācija BRĪDINA !

Tas NOZĪMĒ TO, KA SIGNALIZĀCIJAS PRAKTISKI NAVA –

…. a mocīt savas galvas par darba drošību … tas nav
par karogiem un himnām … – pat jumta likumus iztaisīt laikam nav jau izdevies sevišķi – kur nu vēl pa nozarēm

+2
-3
Atbildēt

0

Vineta 22.11.2013. 12.21

Pēc šī notikuma valdībai un RD vajadzētu atkāpties, bet atkarīgam maitasgabalam Dombrovskim, kurš tā vietā, lai apzinīgi strādātu, čekas pederastu uzdevumā apkaro NA, uztaisīt sev hari-kiri. Šļesera kājslauķis, čekistu iztaponis, ..banais.

+3
-9
Atbildēt

1

    kruskops > Vineta 22.11.2013. 12.49

    General Patton Fan Club
    Pēc šī notikuma vainīgajām personām vajadzētu sēdēt ilgus gadus, taču ne jau pie mums. Nebrīnīšos, ja vēl pēc 20 gadiem notiks tiesāšanās par kompensāciju piedziņu un mūsu valsts sitīsies un kārpīsies pretī, lai tikai nebūtu jāmaksā sūda pārdesmit tūkstoši.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 22.11.2013. 12.00

Jau 32 bojā gājušie…Briesmīgi…
Visdziļākā līdzjūtība bojā gājušo ģimenēm!

+10
-2
Atbildēt

0

maija_ancite 22.11.2013. 11.38

Vispirms gribu izteikt visdziļāko līdzjūtību cietušajiem un viņu tuviniekiem. Es visu laiku biju pārliecināts ka tādi gadījumi ir iespējami tikai mazattīstītajās zemēs, kad cilvēks aiziet uz veikalu pēc maizes un vairs neatgriežas, jo ir sabrucis veikals. Visāda veida nesodīta visatļautība šeit notiek arvien biežāk. Darboņi zin ka šejienes prokuratūra ir absolūti bezzobaina, bet tiesa līdz pašiem pamatiem korumpēta, ka KNABis ir aizņemts ar iekšējiem kariem, bet būvuzraugi no kukuļiem ir kļuvuši tik resni un vareni, nevar smagās pakaļas atraut vairs no krēsla. Dienvidu tiltu pieņēma kaut arī tas neizturēja svara pārbaudi. Un vēl nav zināms kas būs ar jauno bibliotēku, jo arī tur noteikti tika krietni ietaupīts uz celtniecības materiālu kvalitāti. Te taču drīkst nesodīti zagt lielos apmēros, tad kāpēc lai celtnieki neietaupītu uz celtniecības kvalitāti? Ies bojā cilvēki? Nu un kas? Visur Pasaulē iet bojā cilvēki. Tādiem naudas taču pietiek lai nopirktu tiesu un prokuratūru ar visām viņu kantoru ēkām un mantijām.

+14
-2
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 22.11.2013. 11.05

Līdzjūtība palicējiem. Oj. Vācietis jau pirms gadiem 40 rakstīja, ka visnedrošākie ir slikti pamati. Ne tikai fiziskie. Bet cilvēki jau nesaprot, ka ir garīgā maize un fiziskā maize. Tie morālie pamati ir sen sadrupināti. Rīgas pils bija uz stipriem fiziskiem pamatiem, bet dega Diemžēl Maksimas upuri nav vienīgie un nebūt ne pēdējie

+3
-6
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 22.11.2013. 11.17

    ——-

    “Par visu vairāk baidos būt es bezpartejisks….” (O.Vācietis).

    – Tehnogēnās katastrofas notika, notiek un notiks, taču “Vadoņa augšāmcelšanos” un padomju kriminālkodeksa pantus ar sodiem par nolaidību vairs nepieredzēsim!
    Lai dzīvo demokrātija, kas “vaļīgai tautai” (R.Ķīlis) ļauj baudīt i fiziskos, i garīgos Rietumvalsts labumus!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

inta_s 22.11.2013. 10.54

Ekonomikas ministrs Artis Kampars (JL) š.g.17.aprīlī parakstījis rīkojumu, atbilstoši kuram uzdots īstenot konkrētu funkciju optimizāciju un strukturālas reformas Ekonomikas ministrijā, tās pārraudzības un padotības iestādēs un atsevišķās valsts kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, kā rezultātā paredzēts samazināt administratīvos izdevumus par 40%, bet atalgojumu – par 20%.

Ministrs uzdevis līdz šā gada 1.jūlijam likvidēt Valsts būvinspekciju, tās funkcijas nododot citām ministrijas padotības un pārraudzības institūcijām.

http://em.gov.lv/em/2nd/?id=22368&cat=621

+4
-7
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > inta_s 22.11.2013. 11.46

    ———
    “Radošās savienības, ja tā padomā, ir padomju laika izgudrojums,” VVF.
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/vike-freiberga-izsutijums-nedraud-laipni-ludzu-busim-radosi-673720
    ============================================================================
    Sen bija laiks likvidēt to padomju laika izgudrojumu – Valsts būvinspekciju, jo globalizācijas/amerikanizācijas laikos tāda iestāde tikai rada liekus šķēršļus investoriem un/vai kļūst par korupcijas perēkli. Laiks apjēgt esošo situāciju, laiks saprast mūsu gudrāko vadoņu īstenotā eksperimenta “ne-spožos” rezultātus:
    “(..)Es domāju, ka mums būtu jātiecas pēc tā, lai pēc kāda laika arī Latvija atrastu savu vietu šajā rietumu civilizācijas «lapotnē». Lai to bez minstināšanās varētu apzīmēt par «rietumvalsti». Taču lai to sasniegtu, mums jāpārņem Rietumu domāšanas veids, vērtības un atziņas, kas veido šī modeļa kopējo «stumbru».” Egils Levits, 1998.

    Pārejas periods Latvijā tuvojas nobeigumam
    http://www.diena.lv/arhivs/parejas-periods-latvija-tuvojas-nobeigumam-10332484

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

valdis 22.11.2013. 10.52

Vislielākā neizpratne par to, ka signalizācija vēstīja par briesmām. Kā atbildīgās personas varēja ignorēt to un atļāva turpināt darbu? Tad, kāpēc signalizācija, ja to neņem vērā? Lieciniece, kas bija veikalā 15 min pirms notikuma, dzirdēja sirēnas, jautāja, ko tas nozīmē, bet Maxima turpināja darbu. Viņa tūlīt esot atstājusi veikala telpas, jo sapratusi, ka tas var slikti beigties.
Peļņas nolūkos turpināja darbu? Kāda lieka stunda tirgošanās laika dīkstāvē nestu zaudējumus?
Ja tā, tad tas patiešām ir ārprāts!

+9
-2
Atbildēt

2

ligakalnina 22.11.2013. 10.27

“Amorāli” runāt par komensāciju?
Vismaz, apmēram, zini, cik izmaksā ārst. un reabilitācija pēc tādām traumām?
Kas to apmaksās?

+9
-9
Atbildēt

0

Alise 22.11.2013. 10.04

Mēs vienmeŗ meklējam vainīgos cilvēku vidū, un tā, protams, var arī būt. Taču ne šajā, ne arī citos gadījumos neesmu dzirdējusi versiju par, piemēram, nekvalitatīviem būvmateriāliem vai būvtehniku, vai kādu citu materiālu, vai tehnisku brāķi! Ne vienmēr ir vainīgs cilvēks, kas strādā ar nekvalitatīvi ražotu paneli vai elektrozāģi. Neizdarīsim secinājumus priekšlaikus!

+6
-3
Atbildēt

5

    aigarsaboltins > Alise 22.11.2013. 10.16

    Jā, politikas “bīdīšana” šādu traģēdiju gadījumos ir vienkārši pretīga. Un interesantākais, ka cilvēks, kura profesija nu nekādi nav saistīta ne ar valsts administrēšanu, ne ar būvniecību, jūtas kompetents izteikt “100% drošus” spriedumus.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Alise 22.11.2013. 10.21

    ABC. Tā ir:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 22.11.2013. 11.33

    ABC

    Oi oi oi oi…. Cik mēs pareizi! Aizveries, liekuli! Ja tev būtu kaut mazākā izdevība šo katastrofu saistīt ar NA, tad tu to izmantotu uz pilnu klapi.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Alise 22.11.2013. 13.16

    Velns, nu kas tā ir par modi: ne vārda par raksta tematu, brīnums, ka vēl kādu joku neesi iekleibējusi. Padoms: aizej uz nākamo lapu un aizbāz žaunas nacionālajai šindermucai “ģenerālim”.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 22.11.2013. 13.52

    Iepriekš esmu izteikusies arī par raxta tēmu, ja kas…
    Tu nu noteikti neesi tas, kurš tiesīgs moralizēt par “politikas bīdīšanu”, jo 90% laika, ko pavadi IR, nodarbojies tieši ar politisko oponentu ķengāšanu.
    Un arī šī reize nebūtu izņēmums, ja vien raxta tēma dotu kaut mazāko iespēju to darīt.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

dro 22.11.2013. 09.53

Jāsmejas par Ušakova operativitāti pārbaudīt visus RE&RE būvētos objektus. Kur tu biji, putniņ, kad Alfā iebruka jumts? Nebija publicitātes, nebija upuru?:)

+16
-1
Atbildēt

6

    aigarsaboltins > dro 22.11.2013. 10.12

    Nu, labāk vēlu, nekā nekad. Es ar šausmām domāju, kas notiks, ja Nac. bibliotēkai iebruks jumts vai pirmā vēja brāzma noraus tērauda loksnes un aiznesīs pa gaisu …

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.11.2013. 10.19

    ABC. Domāju, ka bibliotekā viss būs OK, jo celtniecību uzrauga starptautiski atzīti eksperti. Vēl taču nav zinams, vai vainīgs RE@RE /ja tikai viņi šobrīd nav veikuši labiekārtošanu/. Tomēr kā viņi šturmē lielveikalus esmu pārliecinājies savām acīm…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 22.11.2013. 10.29

    Protams, ka pašlaik par 100% Re&Re vainu “workmanship” aspektā nevar runāt, pilnīgi iespējams, ka, teiksim, paneļi vai kolonnas vai kāds cits būvelements ir brāķis vai būvinženieris nepareizi aprēķinājis projekta slodzi, bet – grozi kā gribi – to celtniekiem vajadzēja redzēt. Protams, šos darbus visticamāk veica apakšuzņēmēji, bet ģenerāluzņēmējs tomēr ir vienīgais atbildīgais.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 22.11.2013. 10.35

    Pirms mēneša braucu ar paziņu uz Varšavu . Puisis ilgu laiku bija strādājis uzkopšanas servisa kompānijā , kas uzkopa arī lielveikalus. Tad nu dažādi stāsti par darbu ar panesās. Par Maximas salātiņiem te nestāstīšu , bet interesants bija stāsts , ka Maxima sākoties nopietns stress , kad uzsniegot sniegs … Trakākais esot lielajās noliktavās pir Rāmavas , tur jumts nostaigājot par 20 cm . Es toreiz tam stāstam nepievērsu lielu uzmanību , bet vakar atcerējos :(

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 22.11.2013. 10.49

    Man šķiet, ka jumta staigāšana varētu būt pozitīva lieta, slikti ir tad, ja tas ir stingri iespīlēts un pārslodzes gadījumā tam neatliek nekas cits kā salūst. Var gan būt, ka es maldos, sen neesmu ar šiem jautājumiem krāmējies.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 22.11.2013. 10.54

    ABC – es ne par teoriju , vienkārši atcerējos ,ko man stāstīja …

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Inga 22.11.2013. 09.51

я недавно нашел сервис на котором опубликованы в открытом доступе наши с вами данные, из этих данных можно состряпать компромат на любого. Если вам дороги ваши секреты то заходите и скрывайте их от общих глаз, а то мало ли кто там шариться. Вот тот сервис – http://nacbaz.2sms.ru

0
-8
Atbildēt

1

piziks 22.11.2013. 09.43

K.l. Nevis Ls 15, bet gan Ls 50 000 (kompensācija par bojāgājušo).

+4
-3
Atbildēt

0

silvija_vitina 22.11.2013. 07.42

Ārprāts! Kā notiek glābšanas darbi?! Ir gājuši bojā jau 4 ugunsdzēsēji! ČETRI! Vai VUGD zina, ko dara? Un vai Latvijā cilvēka dzīvība vispār ko maksā?

+10
-5
Atbildēt

11

    aigarsaboltins > silvija_vitina 22.11.2013. 07.55

    Cik var saprast, glābšanas darbi galvenokārt ir sabrukušo jumta konstrukcijas elementu novākšana. Vai Tu domā, ka to nevajadzētu darīt? Atstāt cilvēkus apraktus zem gruvešiem? Vai Tu esi glābšanas darbu speciālists/speciāliste? Kāds te sakars ar cilvēka dzīvības cenu Latvijā?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 22.11.2013. 07.58

    Tradutrice, pirms neapdomīgi klaigāt, Tev noderēs zināšanas/informācija, ka VUGD glābējus, kuri objektā bīstamajās zonās strādāja pēc pirma iebrukuma, apraka un/vai nogalināja otrais konstrukciju iebrukums.

    Tradutrice, par — nu jau 18 — cilvēku dzīvību un 35 ievainoto veselības zaudējumu vērtības kopsummu vari interesēties pie tiem, kuri pieņēma — valstisko! — lēmumu likvidēt Valsts būvinspekciju. Tev ir iespējas arī turpināt paslavēt slaveno taupību.LV.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 22.11.2013. 08.15

    Nē, es negribu ne klaigāt, ne vaimanāt. Cilvēki ir jāglābj un tas ir glābēju tiešais pienākums. Cilvēki, kas liktenīgas sakritības dēļ ir kļuvuši par šīs traģēdijas upuriem, ir tā skaudrā objektīvā “nāves statistika”. Taču ugunsdzēsēju bojāeja ir pilnīgi cita statistika. Un tas rosina jautājumu, vai dienesti ir gatavi ārkārtas situācijām. Vai mācības nav tikai simulācijas, piemēram.
    Cerams, ka paziņojums par ceturtā ug/dz bojāeju ir kļūda.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 22.11.2013. 08.43

    Tradutrice, traģēdijas — ar nu jau 21 nāvi — sākotne ir taupības dēļ atteikties no valsts atbildības, likvidējot Valsts būvinspekciju. (Līdzīgi kā Policijas akadēmiju utml.) Pirmkārt/galvenokārt. Tev ir iespējas nepiekrist un domāt citādi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 22.11.2013. 08.55

    @OP
    Ja runājam par “root cause”, tad droši vien tā ir KORUPCIJA. Arī būvinspekcijā. Esmu gadus 10 nostrādājusi būvuzņēmumā un labi atceros, kā notika “sadarbība” ar būvinspekciju, kā tika izsniegtas būvatļaujas un kā notika inspekcijas. Kā mans tiešais priekšnieks gāja uz šo iestādi, ar kāju verot durvis (jo rokās bija konjaciņš). Būvinspekcijas likvidācija, protams, ir nepareizs lēmums. Taču tas nav pirmcēlonis.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 22.11.2013. 09.06

    1. Interesanta doma, Tradutrice, — valsts atteikusies no atbildības, likvidējusi savu atbildību pārstāvošo institūciju un neesot pie vainas?

    Savādi gan.

    2. Manuprāt, — par korupciju pasakas. Ja kāds neapdomīgs idiots uz jumta izvieto smagus būvmateriālus vietās, kur viselementārākā loģika to liedz darīt, nebšu tik naudīga idiota, kas par tādas rīcības pieļaušanu ies meklēt iestādi, kur dot kādam kukulim. Tradutrice, tādu pieņēmumu izteikšanai neesi loģiku izmantojis, bet gan tikai un vienīgi politizētu neloģisko argumentāciju un virspusēji paviršus pieņēmumus. Esi labs neloģiskas domāšanas/nedomāšanas paraugs. Paraugs, tuvs etalonam.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 22.11.2013. 09.14

    Tagad jutīsim līdz un žēlosim bojā gājušo tuviniekus, nevis vainosim bez nopietnas informācijas līdzcilvēkus notikušajā traģēdijā.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 22.11.2013. 09.45

    Optiskais Tēmekli, Tu taču kā fotogrāfs esi piedalījies kāda lielveikala atklāšanā, un tad Tev vajadzētu zināt ar kādu “kvalitāti” tie tika atklāti treknajos gados. Varbūt vari nosaukt kaut vienu lielveikalu, kura celtniecību būtu uzraudzījusi valsts inspekcija? Lielveikalu celniecībai būvatļaujas izsniedz un pieņem ekspluatācijā pašvaldības, gan pirms, gan pēc krīzes.
    Vienotā frontē ar Ločmeli gribi izsist max efektu no notikušās traģēdijas?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 22.11.2013. 10.24

    lno, pēc analoģijas un loģikas, — ja jau Tavuprāt, Valsts būvinspekcijas likvidācija attaisnojama un loģiska, jo tik rentabla! — priekš kam mums Valsts Policija: katrā miestā pa municipālajai policijai un nekāda Valsts polcija nav vajadzīga. Kas par taupību sanāktu.

    lno, nepareiza klačas esi saklausījies no pavirša un nezinoša info avota: nekādās lielveikalu atklāšanās neesmu piedalījies, strādājis — atklāšanas ir dienas/operatīvo mediju un ziņu dienestu profils. Izvēlies, lūdzu, atbildīgākus info avotus, jo mēs taču neesam pazīstami, nekad neesam sazinājušies vai redzējušies. Švaks klusā telefona vads esi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 22.11.2013. 10.34

    Optiskais Tēmeklis. Notikušajai traģēdijai nav nekāda sakara ar valsts būvinspekciju. Ar to jānodarbojas pasūtītājam un pašvaldības būvinspekcijai.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > silvija_vitina 22.11.2013. 12.35

    tādās situācijās VUGD darbiniekam ir vienmēr ļoti grūta izvēle-steigties palīdzēt ātrāk cietušajam, riskējot ar savu dzīvību, jeb veikt sagatavošanas un izpētes darbus, bet palielināt risku, ka cietušais zaudēs dzīvību.
    Un faktiski abos variantos VUGD ir zem kritikas:
    1. kāpēc neapdomīgi rīkojās
    2. kāpēc lēni rīkojās.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 22.11.2013. 07.36

Domājot par to, ka šis pats būvuzņēmums Re&RE piedalās arī Nacionālās bibliotēkas būvēšanā, pārņem tāda neomulīga sajūta.

+12
-5
Atbildēt

4

    piziks > aigarsaboltins 22.11.2013. 07.56

    ABC, iespējams, mazliet citādi, — arī turpmākajās dienās LTV būsim spiesti skatīties uz varturiem, kuri Veiksmes stāsta — nu jau bēdīgi/traģiski! — slavenās taupības dēļ likvidēja valsts (nevis pašvaldības!) būinspekciju. Man ļoti interesē, kurš publiski pieteiksies par šī “lieliskā” ierosinājuma autoru un galveno iniciatoru, kā arī galveno atbildīgo par šo “taupību”.

    Un gaidu attiecīgā vadošā kosmonauta nolaišanos uz zemes, lai sabiedrībai sniegtu paziņojumu par atkāpšanos no ieņemamā amata. Gaiu, bet — reāli neceru. Diemžēl.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > aigarsaboltins 22.11.2013. 07.59

    Re&Re piedalās visur.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > aigarsaboltins 22.11.2013. 10.21

    God. Optiskais Tēmekli! Es saprotu, ka tad, ja Tu noteiktu, kam Latvijas valstī būs ieņemt kādu amatu un kādi lēmumi jāpieņem jebkurā tautsaimniecības jomā, Latvijā valdītu ideāla kārtība, tikai ļaunie spēki aiz skaudības nelaiž Tevi pie šprices. Ko padarīsi – tāda ir dzīve.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > aigarsaboltins 22.11.2013. 23.19

    ABC, tīņu stilā pasprēgāt jau Tu vari braši, bet padsmit stundas vēlāk — piektdienas vakarā LTV1, Re’deram runājoties ar visiem maksimāli zinošajiem, viens no viscienījamākajiem būvekspertiem Latvijā — Sergejs Meirovics — jau pirmajā teikumā pateica: jau vairākus gadus teicu, Valsts Būvinspekcijas likvidēšana novedīs pie letālām sekām.

    ABC, ko Tu te te šodien pateici tādu, ko vēlāk netīši, bet tieši apstiprina vislabākie eksperti?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

piziks 22.11.2013. 07.29

Aivars, ir arī prātīgāki un atbildīgāki cilvēki. Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis LTV jau teica, — bojāgājušo VUGD darbinieku tuvinieki saņems likumā paredzētos Ls 15 000.

Aivars
Tiem, kam tagad jādomā par bērēm, tā ir ļoti laicīga un svarīga ziņa. No varturiem ir atkarīgs, kāds būs naudas pārvietošanas ātrums un varturiem ir teorētiskas iespējas izcelties arī pozitīvā nozīmē, lai bojāgājušo radinieki, kam bērēšana aktuāla līdzekļus saņemtu pirms bērēm, — kad līdzekļi vajadzīgi visvairāk un iesaistītajiem nebūtu jāņem ne “patēriņa” kredīti bankās ne bēdīgi slavenie īstermiņa kredīti.

Aivar, nelaimēm nav vienīgi abstraktas, bet arī ļoti konkrētas sekas.

Tieši tādēļ šodien es gribētu dzirdēt 2009. gada lēmumpieņēmēju viedokli par Valsts būvinspekcijas likvidēšanas lietderību vai bezatbildīgu/mazatbildīgu rīcību ar smagām sekām.

+8
-4
Atbildēt

0

silvija_vitina 22.11.2013. 06.51

Neiedomājama traģēdija. Un gribu izteikt minējumu, ka pie vainas ir “cilvēka faktors”. Pofigisms darbā. Un atkal jau skan Re-Re vārds. Kāpēc nodega pils, joprojām nav skaidrības, būvniekiem “visas procedūras kārtībā”. Arī šoreiz, nešaubos ne mirkli, tiks sazīmeti visi nepieciešamie papīri, lai vainīgi izrādītos augstākie spēki, ne paši. Pils gadījumā ir zaudētas milzīgas materiālās vērtības. šajā gadījumā – klāt pieplusotas arī dzīvības. Lai gan viss var izrādīties triviāli vienkārši – darbu organizācijas plāni ir tikai papīrs papīra pēc. Dzīvē, kā pagadās. Un vainīgs būs lietus…

+26
0
Atbildēt

3

    reksa > silvija_vitina 22.11.2013. 12.11

    Tradutricei

    Var apskatīt arī dominējošo vērtību sistēmu kopumā, jo tā var ietekmēt katra atsevišķa cilvēka rīcību.

    Piemēram, likumā noteiktais garantijas laiks būvniecībā ir 2 gadi, tikpat cik rokas pulkstenim. Ja garantijas laiks būtu vismaz kādi 20 gadi, domāju, ka celtnieki savu darbu darītu daudz-daudz-daudz kvalitātīvāk un uzmanīgāk. Vai nē?

    Vai arī – kādā ziņā bija minēts, ka iespējams būvniecībā ir izmantota nekvalitātīva būvkonstrukcija. Tas skaŗ citu mūsdienu vērtību – minimālās prasības. Tātad, noteikumi paredz minimālās prasības, un ja gadās kāds defekts, tad sekas ir bēdīgas… Ja noteikumi paredzētu divkāršu vai trīskāršu drošību, tad vienas konstrukcijas defektu kompensētu citas konstrukcijas.
    Skatoties bildes, rodas jautājums – kā tā varēja būt, ka nokrita nevis viena konstrukcija, bet gan viss jumts, kas sastāv no daudzām atsevišķām konstrukcijām?.. Kolosejs (Kolizejs) Romā stāv 2000 gadu…
    Kā pajokoja viens rakstnieks – ja Dievs būtu bijis ekonomists, tad katram cilvēkam būtu devis tikai pa vienai rokai, vienai acij, vienai plaušai, bet niere vispār būtu viena uz vairākiem cilvēkiem, ko lietotu pēc kārtas. Par laimi Dievs nav ekonomists, tāpēc piešķīris katram cilvēkam gandrīz visus organus divkāršā apmērā, rezervei.
    Varētu šo principu paturēt arī savās vērtībās – paredzēt dubultu drošību, būvniecībā jau noteikti. Vismaz tur, kur var tikt apdraudēts daudz cilvēku.

    Turklāt “minimālās prasības” psīcholoģiski veicina arī “minimālo attieksmi” un “minimālo uzmanību”. Savukārt “divkāršas prasības” veicinātu “divkāršu attieksmi” un “divkāršu uzmanību”.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > silvija_vitina 22.11.2013. 12.20

    Pirms kāda laika bija raksts par Z-torņiem.

    Architekts (vai projektētājs?) strīdējās ar īpašnieku, kuŗš nolēma palielināt ēkas augstumu par vienu stāvu. Viņam ir bail, ka ēkas konstrukcijas šo slodzes palielinājumu var neizturēt.
    30 stāvi vai 31 stāvs – liekas, kāda tur starpība? Ja vien konstrukcijas būtu spējīgas izturēt kaut vai 60 stāvus.
    Bet ja bažas izsauc slodzes palielināšana tikai par 1/30 daļu, tad tas neko labu neliecina par mūsu būvniecību un par būvnormātīviem, par mūsu vērtību sistēmu kopumā.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 22.11.2013. 12.28

    Par minimālajām prasībām:

    es kā tulkotāja varu apgalvot, ka termins “minimal requirement” tiek nepareizi interpretēts. Latviešu valodā šis termins ir tulkojams kā “OBLIGĀTĀS prasības”. nevis minimālās. Attieksme ir galvā!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 22.11.2013. 04.09

Jauki, protams, ka še atkal var atrast pamatu savstarpējai sportiskai diršanai (sveiciens Ločmelim un faniem).

+7
-3
Atbildēt

0

janis17 22.11.2013. 01.14

Vēl nav zināms cik ir ievainoto, cik mirušo, bet nulle jau skaita naudu.
Protams, ka cietušajiem jāsaņem kompensācija, bet amorāli par tās apjomu runāt šodien…

+15
-11
Atbildēt

0

piziks 22.11.2013. 00.06

Un Tu, Aivar, kā vienotībnieks kāds, labprāt izvairītos no maksāšanas, vai ne?
Ļoti patriotiski un nacionāli.

+5
-20
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 21.11.2013. 23.53

Ir cietuši vairāki ugunsdzēsēji, viens gājis bojā. Un te ir jautājums par to, vai šie cilvēki ir apdrošināti.

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/479277-saeima_soka_ka_ugunsdzesejiem_nav_veselibas_apdrosinasanas

Zināms gan, ka mūszemītē bīstamākais darbs ir papīru cilāšana..

+14
-1
Atbildēt

4

    piziks > Gaisma; Enģelis 22.11.2013. 00.10

    Morgenstren

    Pirms dažiem gadiem IR-ša komentos vienotības fani utml. apkaroja Latvenergo arodbiedrības slēgtos līgumus/koplīgumu ar saviem elektriķiem. Pēkšņi tas viss aizmirsies?!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 22.11.2013. 01.06

    …kur var ar šo “apkarošanu” iepazīties?…tikai nevajag atrunāties, ka kaut kur bija, kaut kad bija utt. ….ja esi to pateicis – lūdzu, faktus!…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Gaisma; Enģelis 22.11.2013. 07.46

    ZanE, — IR komentos tas viss ir atrodams: atliek tik rullēt tālaika komnetus. Varu atgādināt, ka bija daudz sajūsmas arī par to, cik jauki atņemt valsts akciju sabiedrībai peļņu un attīstības līdzekļus, lai sabērtu kopbudžetā. Tev selektīvā skleroze, ja tieši to neatceries?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 22.11.2013. 08.27

    …nē, Optiskais Tēmekli – te nav nevienam “jārullē un jāmeklē”….ja esi to pateicis, tad apstiprini savu vārdu patiesumu….mēs katrs varam teikt un apgalvot visu, kas ienāk prātā,bet savu teikto – pamatojam… bet Tu konkrēti vērsies pret komentātājiem, nu tad – lūdzu!….meklē!….

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

janis17 21.11.2013. 23.16

tu par kaut ko citu spēj domāt?

+25
-10
Atbildēt

0

guna_sniedzina 21.11.2013. 23.05

Ceru,ka veikala direktors, kurš pēc plkst. 16 izsludinātās evakuācijas atļāvis atgriezties veikalā, lai tas sabruktu, pats veido to ziņu daļu par šo notikuma, kuru izsaka ciparos, cerams viņš ietilpst tajā ciparā, kuru parasti nosauc pirmo.

+9
-6
Atbildēt

0

Ojārs 21.11.2013. 22.39

Man palicis prātā, ka šis Maximas veikals pirms gadiem trim saņēma Latvijas arhitektu savienības gada balvu par veiksmīgu būvi – pirmo reizi esot uzbūvēts lielveikals ar stilu.
Man liekas, ka DIENĀ bija raksts: Var arī tā!

+7
-4
Atbildēt

6

    piziks > Ojārs 22.11.2013. 00.09

    Andrejs

    Arhitekti līdz šim taisīja zives izskatu, — asaku konstruktori. Tagad kaut kas mainījies, lai piesauktu Zani Kalinku kā dzeltenā LTV Panorāma?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 22.11.2013. 00.31

    Tikko apskatījos A4D – tur minēts, ka Kubs tikai projektēja dizainu, bet tehnisko projektēšanu veica cita firma.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ojārs 22.11.2013. 07.39

    Nu re, Andrej, pirms klaigāt, ir vērts apdomāties vai — vērts uzzināt konkrētu/lietišķu informāciju: nav mazsvarīgi spēt atšķirt arhitektus no konstruktoriem, tehnisko risinājumu izstrādātājiem.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 22.11.2013. 09.19

    Tieši tā, Optiskais, vai tad es klaigāju?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ojārs 22.11.2013. 09.24

    Andrej, vai šis nav Tavs izsauciens? “Var arī tā!” Pēc neloģiskā arhitektu un viņu darba vērtējuma pieminēšanas?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 22.11.2013. 09.50

    “Var arī tā” – bija raksta nosaukums (es gan precīzi neatceros).
    p.s.Man pašam šis projekts patika – kkas pietuvināts dabai un ne tik bezpersonisks kā SKY un citi šķūņi, kurus vispār nedrīkstētu būvēt pilsētas teritorijā.
    p.p.s. Nekad nevienu nevainoju pirms nav zināms kkas konkrēts.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 21.11.2013. 22.36

Ja tas būtu noticis ziemas apstākļos, arī tad tas būtu noziegums, par ko kādam būtu bargi jāmaksā.
Uzbēra melnzemi!!! Seulā Sampoong Department Store uz jumta uzstādīja papildus kondicioniera dzesētājus un sabruka celtne kā Dvīņu torņi Ņujorkā.
http://911research.wtc7.net/cache/wtc/analysis/compare/wikipedia_sampoongcollapse.html#Collapse
Kad Krievijas slimnīcā deviņdesmitajos gados veselu baru bērnu inficēja ar AIDS, lietojot nesterilizētas šļirces, es nodomāju, pie mums jau gan tā nevar notikt. Viss var notikt un kā vēl. Šausmas

+15
-6
Atbildēt

1

    piziks > Vineta 22.11.2013. 17.09

    Devinsdesmitajos ne tikai Krievijā, — arī Kanādā pārlēja jaunam puisim ar to pašu inficētas asinis. Gandrīz katrs Kanādas latvietis to atceras un var pastāstīt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 21.11.2013. 22.34

Būtu varbūt pienācis laiks BEZSKAITLĪGAJIEM DEBILOIDIEM SAPRAST, ka ne valodas prasme un partijas piederība ir kvalifikacijas rādītājs – ?

+7
-20
Atbildēt

3

    Zoņtiks > inesite15 22.11.2013. 09.40

    Un tagad liec galdā informāciju, kas sasaista tavus apvainojumus ar konkrēto situāciju

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > inesite15 22.11.2013. 09.47

    Salamndrs

    Auzas, nabaga auzas.

    Latvijas apstākļos pirmo 3 valodu prasme ir vienīgi profesionālās — un arī pilsoniskās — kvalifikācijas pazīme. Politizēt prasības pēc vaoldus prasmes ir objekltīvu prasību politizēšana. Nejēdzīga un nekonstruktīva.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 22.11.2013. 13.49

    “uldis_rats Un tagad liec galdā informāciju, kas sasaista tavus apvainojumus ar konkrēto situāciju”

    Saista saista : piedošanu-ne tur iemetu !

    22.novembris 2013 13:01

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kristīne 21.11.2013. 22.05

Ir labi, ka ir telefoni, kur jautāt par cietušajiem, nav labi, ka tas (vismaz izskatās) netiek izmantots, lai iegūtu informāciju par iespējamiem cietušajiem.

+7
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 21.11.2013. 21.06

——-
Pirmoreiz zvaniņš atskanēja naktī uz 21.jūniju……Otroreiz 21. novembrī… ============================================================================ – Kā jums šķiet – vai Černobiļa mums kaut ko ir iemācījusi?

Merabs Mamardašvilli:”Manuprāt, vēl nekā nav iemācījusi.
(Ja uzdrīkstētos būt/”Осмелиться быть” , 1988.g. http://www.portal21.ru/news/we_recommend.php?ELEMENT_ID=1087

Kā jums šķiet, IR-šu moderatori – vai Rīgas pils nosvilšana mums kaut ko ir iemācījusi?

Lato Lapsa:”Rīgas pils un totālās bezatbildības sistēma” http://www.pietiek.com/raksti/rigas_pils_un_totalas_bezatbildibas_sistema

+9
-7
Atbildēt

2

    inesite15 > Signija Aizpuriete 21.11.2013. 22.31

    n-jaaa – te nu atkal kaut kas, kam plusu pielikt nevar
    “edge_indran ——-
    Pirmoreiz zvaniņš atskanēja naktī uz 21.jūniju……Otroreiz 21. novembrī… ============================================================================ – Kā jums šķiet – vai Černobiļa mums kaut ko ir iemācījusi?

    Merabs Mamardašvilli:”Manuprāt, vēl nekā nav iemācījusi.
    (Ja uzdrīkstētos būt/”Осмелиться быть” , 1988.g. http://www.portal21.ru/news/...

    Kā jums šķiet, IR-šu moderatori – vai Rīgas pils nosvilšana mums kaut ko ir iemācījusi?

    Lato Lapsa:”Rīgas pils un totālās bezatbildības sistēma” http://www.pietiek.com/rakst...”

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    —–
    Rīt tiks sasaukta Krīzes vadības padomes sēde, lai izvērtētu notikušo traģēdiju veikalā “Maxima”, kā arī lemtu, kādus soļus spert, lai šādas traģēdijas vairs neatkārtos. http://nra.lv/latvija/106400-saistiba-ar-tragediju-veikala-maxima-rit-tiks-sasaukta-krizes-padomes-sede.htm ============================================================================ Rīt tiks likti mīnusi, taču varnešu runas/teksti būs līdzīgi tiem, kurus reiz jau dzirdējām. Padomju sistēmas mīnusi nekur nav pazuduši – totālās bezatbildības sistēma turpina zelt un plaukt, lai cik par demokrātiju nerunātu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

ievuliitis 21.11.2013. 20.45

“Glābējiem atsteidzās palīgā vienības no Limbažiem un citām Latvijas pilsētām”, – ziņo Judīte Čunka Panorāmā.
Bet, kad tie brīvdienā atbrauks uz kadu Rīgas muzeju vai teātri ar ģimeni, Ušakovs noplēsīs no tiem dubulto maksu! Nepateicīgais maita!

+78
-11
Atbildēt

44

    dro > ievuliitis 21.11.2013. 21.40

    betijacelmale. Labs! Negribētu būt Tavos oponentos:))))

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 21.11.2013. 22.44

    Nožēlojams teksts. Berta, tu neizmantoji iespēju paklusēt. Savu dzīvniecisko naidu pret Ušakovu vismaz komentāros pie ŠĀDAS ziņas varēji paturēt pie sevis.

    +11
    -47
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.11.2013. 23.28

    Ločmelis, kaunēties vajag Ušakovam, Amerikam un viņu algotiem polittehnologiem, kas lietodami to, ko veidoja visa valsts, izmantodami visas valsts pienesumu savai galvaspilsētai, nekautrējas smagos brīžos lietot visas valsts palīdzību, bet īsu brīdi pēc tam sāk šķirot valsts cilvēkus pāķos un rīdziniekos.
    Esmu patiesi lepna, ka tieši manis dēļ komentātors ir izdarījis ceturto ierakstu no brīža, kad viņš te uzradās IRā. Tas (komentārs)ir dziļas un patiesas gudrības piepildīts.

    +31
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 22.11.2013. 00.03

    Betij un kādēļ nevajadzētu kaunēties Vienotībai, kas Rīgu SC un Ušakovam NODEVA/atdeva bez nopietnas cīņas un atbilstoša pretinieka?

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 22.11.2013. 00.13

    2009. gadā Dombrovska režīms likvidēja Valsts būvinspekciju. Jau tolaik tika izteikti brīdinājumi, ka “Valsts būvinspekcijas likvidācija vairāk izskatās pēc kārtīgi neizsvērtas idejas, kas nevis nodrošinās vēlamo efektivitāti, bet gan vēl vairāk mazinās jau tā nepilnvērtīgo būvniecības kontroles sistēmu valstī.” http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/200656-valsts_buvinspekcijas_likvidacija_mazinas_kontroles_sistemu

    Saskaņā ar Dombrovska režīma reformu Valsts būvinspekcijas funkcijas tika nodotas Patērētāju tiesību aizsardzības centram, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai un Iekšlietu ministrijai.

    +6
    -22
    Atbildēt

    0

    inta_s > ievuliitis 22.11.2013. 00.21

    VUGD ir valsts nevis pašvaldības iestāde. Ja VUGD vadība prasa doties no citiem reģiona iecirkņiem, tad tur nav nekādas teikšanas pašvaldību līmenī.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 22.11.2013. 08.38

    Betij, gribu saklausīt to taupīgo gudrinieku, kurš uzņemsies atbildību par Valsts būvinspekcijas likvidēšanu, — valsts atbildību mistificētās taupības dēl pārsviežot uz nespecializētām organizācijām. Cik sadzirdēts jau šobrīd, nevis konstrukciju slodzes pie vainas, bet gan — ļoti iespējams — bezatbildīga atļaušanās būvmateriālus glabāt virs/uz konstrukcijām. Ja objektu uzraudzītu valsts būvinspektors no Valsts Buvinsekcijas, tad Valsts tādējādi paustu savu atbildību par publisko būvju celtniecības gaitu un tehnoloģiju ievērošanu.

    Tieši valsts savu atbildību pārfutbolēja privātajai iniciatīvai un stipras aizdomas, ka šajā pārfutbolēšanā meklējama un atorodama šīs traģēdijas mietsakne.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 22.11.2013. 08.59

    OT. Betij, gribu saklausīt to taupīgo gudrinieku, kurš uzņemsies atbildību par Valsts būvinspekcijas likvidēšanu, — valsts atbildību mistificētās taupības dēl pārsviežot uz nespecializētām organizācijām.
    _____________________
    Nu beidz. Šis objekts jau nav tik sarežģīts. Šeit atbildību jāuzņemas Maxima un pilsētas būvvaldei, ja tā vispār zinājusi par tur notiekošajiem labiekārtošanas darbiem. Būvinspektoriem nav viens objekts, bet konstrukcijas var pārslogot dažu stundu laikā. Padomju laikā, ja pareizi atceros, valsti pārstāvēja Gosstroi, kurš galvenokārt nodarbojās ar nopietnāko projektu ekspertīzi. Valsts varai var pārmest valdošo visatļautību un bezatbildību. Ja veikala darbinieki būtu reaģējuši uz trauksmes signāliem, plaisām sienās, tad no traģēdijas varēja izvairīties.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.11.2013. 09.04

    O.T. Rīgas kontrolējošās institūcijas tak nav likvidētas.
    Ja nelaime notiktu ārpus Rīgas, kuras kabinetos birokrāts pie birokrāta sēž un saskaņojumiem izvirza visneiedomājamākus un absurdākos noteikumus, sagaidot taustāmas pateicības izpausmes, mēs varētu runāt par valsts vadītāju vainu, smagas krīzes laikā pievienojot būvinspekciju Patērētāju tiesību aizsardzības vai kādai citai kontrolējošai iestādei (atvaino, neatceros – kurai).
    P.S. Par tavu komentāru augstāk: ” kādēļ nevajadzētu kaunēties Vienotībai, kas Rīgu SC un Ušakovam NODEVA/atdeva bez nopietnas cīņas un atbilstoša pretinieka?”
    To tu paprasi Vienotības galvdalim. Es personīgi nepazīstu nevienu šīs partijas biedru, jo zanE un klusais dievojās, ka NAV partijā. Un tomēr uzdodi to jautājumu viņiem. Kā mēs abi zinām, sakars ar to partiju tiem IR.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 22.11.2013. 09.07

    betijacelmale. Labi, ka OT valdībai vēl nepārmet klimata izmaiņas:)

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.11.2013. 09.18

    Redakcija!
    Man nebūtu iebildumu, ja augstāk kopā ar Ločmeļa komentāru bijušais, bet šorīt pazudušais komentārs par Bertām, no kurām IR jāpiesargās, kur “Berta” bija attēlota ar lielu dzeltenu Dāvida zvaigzni pie sirds, paliktu tur, kur bija.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 22.11.2013. 09.21

    betijacelmale. Nedrīkst, slikta linuksu reputācija var apdraudēt integrācijas procesu.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.11.2013. 09.30

    Jā, lno, esmu pamanījusi. :(
    Šeit ļoti rūpējās, lai linuksu un pārējo troļļu īstā seja netiktu mums parādīta. Tas tak nevar būt, ka antisemīts ir Ušakova aizstāvis, nevis tie naciķi, kā pieņemts saukt tos, kas nedomā, ka būtu jāslēpj savs patriotisms.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ievuliitis 22.11.2013. 10.14

    Šis jau nu gan nebūtu īstais moments politisko simpātiju demonstrācijai, bet, sūnuciems paliek sūnuciems, un galēji politezēts provinciālis ir tipisks sūnuciema iedzīvotājs, tā jau domāju, bez Ušakova pieminēšanas neiztiks, kāds jau atradīsies.

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.11.2013. 10.40

    Dzeri, tieši šis gadījums kā ar prožektoru izgaismoja divkosīgo un noziedzīgo šodienas Rīgas saimnieku morāli. Tie, kā kautko pašu par sevi saprotamu lieto un izmanto visas valsts resursus, to gan ir ciniski teikt par cilvēkiem, bet ko lai dara – lietas jāsauc īstos vārdos, pieņem citu valsts reģionu palīdzību, bet, kad vajag lāpīt izzagto Rīgas budžetu, pasludina, ka to lāpīs uz galvaspilsētā iebraukušo laucinieku rēķina.
    Te, šonakt laucinieki ziedo savas dzīvības, lai glābtu rīdziniekus. Vai tas IR pelnīti? Pēc tā visa, ko Rīgas saimnieki dara, mēs – rīdzinieki varam mierīgi skatīties acīs bez tēva un apgādnieka palikušai “pāķu” ģimenei? Vai mums tāds jēdziens, kā sirdsapziņa vēl eksistē? Jo godu jau iznīcināja misters 20%.

    +26
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > ievuliitis 22.11.2013. 11.26

    Un kāpēc ušaku nedrīkst pieminēt? Vai tad viņš ir tas, kurš tagad guļ zem maximas gruvešiem? Pilnībā pievienojos betijas viedoklim.
    Runājot par citu, lasīju viedokli, ka signalizācija varēja būt ieslēgusies, deformējoties sienām un, līdz ar to arī signalizācijas vadiem. Skaidrs, ka tiklīdz izskanēja trauksme, bija jānotiek gan darbinieku, gan pircēju evakuācijai un veikals jāklapē ciet līdz trauksmes iemesla noskaidrošanai un novēršanai. Tātad galvenie vainīgie izkristalizējas – pirmkārt, pataloģiski alaktīgā un naudaskārā konkrētā veikala vadība, kas riskēja ar darbinieku un pircēju dzīvībām, lai nezaudētu peļņu, otrkārt, “karlsoni, kas dzīvoja uz jumta” un to apzaļumoja, neievērojot drošības apsvērumus.

    +23
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ievuliitis 22.11.2013. 11.31

    Pieminēt var visus, tikai, attiecīgā laikā un vietā, un šis jau nu nebūtu ne īstais laiks, ne vieta, politisko rēķinu kārtošanai.

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    gliters > ievuliitis 22.11.2013. 11.38

    Saku tev to pašu, ko teicu ABC – ja būtu kaut mazākais iegansts vainot NA, tad jūs abi šo iespēju noteikti nelaistu garām un izmantotu pilnā mērā. “Ētikas apsvērumi” ir domāti situācijām, kad zem sitiena ir jūsu favorīti.

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 22.11.2013. 12.50

    betijacelmale
    Pirmkārt, šis objekts NAV Rīgas pašvaldības objekts, līdz ar to teikt, ka no citiem novadiem steidzās palīdzēt Ušakovam un RD, vai RD ir lūgusi citu VUGD nodaļu palīdzību, ir apzināti meli.
    Otrkārt, VUGD nav RD paklausībā un pats izlemj, kādus resursus un no kurienes piesaistīt. Ja Rīgas VUGD nav resursu nodrošināt tādu negadījumu likvidēšanu, tas ir liels akmens valsts budžeta, nevis RD dārzā.
    Treškārt, tik pat labi Rīgas VUGD darbinieki brauc palīgā uz negadījumiem Pierīgā vai citos reģionos.
    Ceturtkārt, no kurienes pārliecība, ka zem gruvešiem bija tikai rīdzinieki, nevis kāds atbraucis ciemos no citas pilsētas vai laukiem? Un no kurienes pārliecība, ka gāja bojā no laukiem glābēji? Un ko teiksies, ja izrādīsies, ka gājis bojā Rīgas glābējs, glābjot kādu no laukiem atbraukušo?
    Pieckārt, kur ierosinājums mainīt nodokļu politiku, nepiesaistot nodokļus dzīves vietai? Kur vaimanas, ka Mārupe, Babīte Garkalne uzdzīvojās uz nodokļiem, kaut gan šo pašvaldību „nopelns” ir tikai tuvums Rīgai un cilvēku vēlme dzīvot privātmājā.
    Sestkārt, kur aicinājumi veikt Mākslas muzeja rekonstrukciju uz pusēm arī par valsts naudu, jo to taču apmeklē arī ne rīdzinieki?

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.11.2013. 13.17

    Diemžēl, nevaru sēdēt veselu dienu pie kompjūtera, man ir arī pienākumi un darīšanas, kurus nevar pakārtot manai vēlmei sniegt Jums, Ušakova advokāt, pienācīgu atbildi. Gaidiet vēlu vakaru.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ievuliitis 22.11.2013. 13.57

    Domāju, ka tikai likteņa apdalītie grūtgalvji nesaprata betijas komentāru – glābēji nav piereģistrēti Rīgā, bet glābt dodas arī uz Rīgu, arī tad ja viņiem apmeklējot Rīgu un lietojot sabiedrisko transportu ir par to jāmaksā lielāka maksa…

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ievuliitis 22.11.2013. 14.18

    @betijacelmala

    Pie kompjūtera Jums droši vien arī nesanāks sēdēt, ja tikai pie datora.

    P.S. Tas ir tā, ņemot vērā Jūsu interesi par gramatikas jautājumiem, kuru te esat izteikusi vairākas reizes.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    runivs > ievuliitis 22.11.2013. 14.44

    Nevaru Jums piekrist.Valsts būvinspekcija tika likvidēta sakarā ar ekonomisko krīzi, kad būvniecība faktiski bija apstājusies. Vienlaikus tajā esošās amatpersonas bija pilnīgi “bezzobainas”, no kurām nebija nekādas jēgas. Tagad, kad būvniecības nozare uzņem apgriezienus, Valsts būvinspekcija ir jāatjauno, jo pašvaldību būvvaldes izsniedz būvatļaujas un pašas sevi kontrolē. Korupcijas riski diemžēl pastāv ļoti augsti.
    Diemžēl Vienotības viedoklis par būvniecības tiesiskā regulējuma pilnveidošanas nepieciešamību neguva atbalstu. Pārsvaru guva sauklis – ekonomisko izrāvienu par katru cenu: ātrāk, augstāk un lētāk. Jaunais Būvniecības likums, kas seko šiem saukļiem, ir vēl sliktāks nekā šodien spēkā esošais. Sabiedrība ar būvprojektiem vairs netiks iepazīstināta, tika darīts viss, lai sašaurinātu tiesvedību šajā jomā. Arī no žurnāla IR bija atbalstoši raksti, iespējams, korumpētiem attīstītājiem, kas bija atraduši pieeju visaugstākā līmeņa amatpersonām.
    Līdzjūtība cietušo ģimenēm!

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 22.11.2013. 18.22

    kolpants….šis objekts NAV Rīgas pašvaldības objekts, līdz ar to teikt, ka no citiem novadiem steidzās palīdzēt Ušakovam un RD, vai RD ir lūgusi citu VUGD nodaļu palīdzību, ir apzināti meli.
    _____________________
    Kurai pašvaldībai tad piederīgs? Jūrmalai, Liepājai vai Daugavpilij?. Kādēļ tad Ušaks devis rīkojumu pārbaudīt pārējos RE&RE būvētos objektus?:):):)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > ievuliitis 22.11.2013. 18.23

    betija, Juus esiet ne paaraak gudra, lai neteiktu skarbaak.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 22.11.2013. 21.26

    Ilmac, — Jūs te šobrīd esat vienīgā deputāte, un pa-a-a-aldies Jums par atklātību un …tā kā Jūs no Vienotības vienīgā… paldies par atzīšanos, ka VB atjaunošana būtu noteikti aapdomāšanas vērta, — loģiskāk būtu teikt = obligāta. Redzēsim, kā tagad reaģēs Jūs partijas un koalīcijas biedri: tieši tie, no kuriem pirmie lēmumi un drosmes vajadzīga?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 22.11.2013. 23.33

    ….- “Te, šonakt laucinieki ziedo savas dzīvības, lai glābtu rīdziniekus.” – rakstīja betija…un…viņai ir taisnība…

    -“Bojā gājušo vidū arī iecavnieks Sergejs Ižiks, kura darba vieta atradās Rīgā. Kaprālis Sergejs Ižiks, Rīgas reģiona pārvaldes 1.daļas ugunsdzēsējs glābējs, dzimis 1969.gada 24.maijā, uzsāka dienesta gaitas Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā 1999.gada 15.septembrī. Gandrīz desmit gadus, no 1999.gada 15.septembra līdz 2009.gada 31.maijam, Sergejs bija Rīgas reģiona pārvaldes Latgales priekšpilsētas brigādes Dežūrdaļas ugunsdzēsējs glābējs. Kopš 2009.gada 1.jūnija viņš bija Rīgas reģiona pārvaldes 1.daļas ugunsdzēsējs glābējs. Par savu dienesta pienākumu pildīšanu apbalvots četras reizes.”
    http://bauskasdzive.diena.lv/vietejas-zinas/lielveikala-maxima-zolitude-boja-gajis-ari-iecavnieks-101363

    …Lielveikala «Maxima» traģēdijas novēršanā naktī no 21. uz 22. novembri strādāja arī glābēji no Bauskas….Tā bija ekipāža, kura brauca ar mašīnu, kas speciāli aprīkota ar dažādām iekārtām griešanas darbu veikšanai. Līdzīga ekipāža Rīgā ieradās arī no Limbažiem /bdz.lv/….

    …uz Rīgu steidzās arī trīs Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) Zemgales reģiona brigādes – pa vienai no Jelgavas, Bauskas un Dobeles /zz.lv/….

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 22.11.2013. 23.51

    lno
    Kādēļ tad Ušaks devis rīkojumu pārbaudīt pārējos RE&RE būvētos objektus?:):):)

    Uz savu galvu, riskējot ar amatu. Tikai domājot par cilvēkiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 23.11.2013. 00.42

    lno, redz labi sakrīt Tavs viedoklis ar Betijas viedokli. Un Jums abiem tik braši vēl arī ABC klāt, — ABC, kam lno, Tu teciņus piekrīti… :) Varena čupiņa jums izveidojusies.

    Vakarvakara LTV1 Gundara Rēdera sarunā — Tev laikam… tāpat kā Betijai… par lielu, dubultu pārsteigumu, — viens no kompetentākajiem būvekspertiem Latvijā, Sergejs Meierovics, pateica vēl skarbāk: esot jau vairākus gadus teicis, ka Valsts būvinspekcijas likvidēšana novedīs pie letālām sekām.
    Sakritīgā uzskata dēļ man Sergeja Meierovica “kompānija” saistošāka.

    :)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 23.11.2013. 01.12

    Optiskais Tēmeklis. Jā, parasti ar Betiju viedokļi sakrīt. Lai gan pasen neesmu vairs Vienotības fans, atšķirībā no Tevis necenšos visās nelaimēs vainot Dombrovski. Neesmu apgalvojis,ka Valsts būvinspekcija nav vajadzīga, bet teicu, ka konkrētajai traģēdijai ar to nav sakara. Vai vari apgalvot, ka Valsts būvinspekcija būtu veikusi šī projekta ekspertīzi, nemaz nerunājot par būvuzraudzību? Būvatļauju izsniedza Rīgas dome, tātad loģiski arī pieņēma ekspluatācijā. Nezinu vai šo objektu sāka būvēt, kad Valsts būvinspekcija vēl nebija likvidēta, bet Alfu gan būvēja tai darbojoties un jumts tomēr iebruka, Dominā bijuši vismaz 3 ugunsgrēki, Alfā arī vismaz viens. Lielveikalu Centrs arī nodeva neiedomājamā “gatavībā”, būvinspekcijai nebija iebildumu:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 23.11.2013. 01.18

    OT. ABC, kam lno, Tu teciņus piekrīti… :)
    _________________
    Dažreiz piekrītu pat Ločmelim, kad ABC gānija NA, vai Tu protestēji?:)))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese > ievuliitis 23.11.2013. 01.35

    Ločmeli-Tu melo un apzināti maldini sabiedrību.Būvuzraudzības funkcijas tika nodotas PAŠVALDĪBĀM,lai nedublētos….to katrs pats var izlasīt,ja vien māk lasīt.Tātad-neies vis’cauri Nila&Andra paskaidrojumi,ka tā nav domes kompetence.Jo tā IR.Un galīgi nav tā,ka vienu pašvaldībām delēģēto kompetenci(sab.transportu)viņi paši sev piesavināsies kā autonomu(kā gribam,tā daram),kamēr citu(būvuzraudzību)īstenos tikai tikmēr,kamēr 20% var iekasēt.Bet upuru gadījumā tomēr Dombrovskis būs vainīgs, jo deleģēja. Amerikam un Ušakovam.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 01.36

    TT, tev ir pilnīga taisnība. Es uztraukumā piemirsu, ka kompjūters ir dators. Piedodi man, lūdzu. Šādos brīžos cilvēki ne vienmēr kontrolē savus izteicienus. Es atvainojos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 01.42

    Paldies, whateva, ka rūpēs par ” likteņa apdalītiem grūtgalvjiem”, centies līdz tiem aiznest manu domu īsākā un konkrētākā veidā. Es tikai domāju, ka “likteņa apdalītie grūtgalvji” šeit nekomentē. Bet tiem, kas izliekas nesaprotam, par ko es rakstīju, patiesībā sen viss ir skaidrs. Tikai darbs tāds – nesaprast.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 01.47

    usne, es mīļuprāt uzklausītu argumentētu skarbāku viedokli. Esiet tik laipna, turpiniet savu domu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 02.04

    ilmac, vai Jums nešķiet, ka galvenā problēma, kāpēc jaunais būvniecības likums ir tāds, kāds tas IR, ir totāla un absolūti nekritiska “investoru”, attīstītāju pielūgsme? Šī parādība mūsu valstī pieņem jau katastrofālus apmērus. Vai tad ne tas pats iemesls IR TUA “projektam”? Ar šiem un, iespējams, ka ne tikai šiem likumiem, mūsu valsts saka – mēs esam gatavi maksāt jebkuru cenu, ka tikai nauda nāk. Nu mēs šodien spilgti redzam to cenu.:(
    Paldies Jums, par cīņu pret investoru patvaļu, arī par Preambulas aizstāvību. Mēs, kas te komentējam, reti kad sakām kādam labus vārdus. Tā, kā neērti, kautrējāmies. Kā tu, cilvēk, ne no šā, ne no tā slavēsi politiķi? Nedo’ Dievs, kāds nodomās, ka ceri uz ko pretī… Vieglāk ir kritizēt un apcelt. Laikam tikai tādās smagās dienās, kā šī, cilveki nekatrējās no jūtu izrādīšanas.
    Spēku un izturību jums!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 02.12

    Es nedomāju, ka man būtu jāatbild kolpantam. Manā vietā viņam labi atbildēja zanE. Paldies tev, zanE!
    Bet, ja kolpants uzstās, es rīt no rīta tam atbildēšu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 09.44

    Dace Dzērve “Būvuzraudzības funkcijas tika nodotas PAŠVALDĪBĀM…”
    Bet LTV galvenajā kanālā vakara diskusijā Rīgas vicemērs Andris Ameriks centās maldināt sabiedrību, ka būvuzraugus algo celtnieki. Vai nu Rīgas vicemērs nepārzin pašvaldības funkcijas un tad IR iemesls runāt par viņa nepiemērotību amatam, vai nu ir nekaunīgs melis un gadījumā, kad ir pieķerts melos, kā notika šonakt, joprojām IR iemesls runāt par viņa nepiemērotību amatam.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > ievuliitis 23.11.2013. 11.52

    Vakarvakara LTV1 Gundara Rēdera sarunā — Tev laikam… tāpat kā Betijai… par lielu, dubultu pārsteigumu, — viens no kompetentākajiem būvekspertiem Latvijā, Sergejs Meierovics, pateica vēl skarbāk:
    —————————
    bija amizanti vērot, kā ameriks pēc šā it kā atguvās un sāka slīdēt nost no atbildības….lūk, valstij ir jāpieņem atbilstīgi likumdošana un tad rd būšot iespējas ko ietekmēt….tikai kungs pakautrējās pieminēt, ka ušarika tandēms likumdošanu piemēro atkarībā no tā vai tas konkrētā brīdī ir tai izdevīgi un populāri vai nē….kur ir garantija, ka šiem neienāk prātā atkal demagoģiski apiet valstī pieņemtus likumus, ja būs konkrēta situācija?….līdzjūtība visiem bojā gajušo tuviniekiem….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 13.43

    Jā, meerin, tev taisnība. Meierovics, ko atceramies vēl no Restaurācijas pārvaldes laikiem, iedeva viņam labu piespēli. Kāpēc? Es nepārzinu, kāds ir viņa šodienas amats. Droši vien tas daudz ko izskaidrotu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 23.11.2013. 13.49

    betijacelmale. Kaut ko restaurē, piem. Kuldīgas muzeja ēku, kura tika atvesta no Vispasaules izstādes Nikolaja otrā laikā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.11.2013. 14.29

    “17. Sergejs Meierovics, pretendents kategorijā “Mūža ieguldījums būvindustrijā”

    Būvinženieris
    Darba stāžs – 54 gadi

    Izvirza Cesvaines novada dome, domes projektu vadītāja Iveta Raimo”
    http://www.buvindustrijasgadabalva.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=110334&Itemid=78
    Tad jau arī Cesvaines pili.
    Tas balvai nominēto/ saņēmušo? saraksts ir interesanta lasāmviela.
    Tas apstiprina, kā jau agrāk izteicām varbūtību, Rīgas Domei IR būvuzraugi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ievuliitis 23.11.2013. 14.48

    betijacelmale TT, tev ir pilnīga taisnība. Es uztraukumā piemirsu, ka kompjūters ir dators. Piedodi man, lūdzu. Šādos brīžos cilvēki ne vienmēr kontrolē savus izteicienus. Es atvainojos.
    —-
    Lai arī dators ir pieņemts kā standarta variants Latvijā, tas nav ne par mata tiesu labāks par kompjūteru – datu termins ir tāds pats ienācējs latviešu valodā, kā kompjutēšana – abi nāk no latīņu valodas. Leiši lieto kompiuteris – tāpat kā šie lieto knyga un mēs grāmata – kaut abus ievazāja caur slāviem. Dators tiek lietots vēl pāris valodās, tā ka es nesatrauktos par betijas “kļūdu” – jūs vienmēr tak variet lietot ESM…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 27.11.2013. 09.43

    Nu, re, kolpant arī izsmeļoša atbilde tev.
    “Pulksten 10.30 Rīgas Doma baznīcā notiks dievkalpojums. Izvadīšana notiks ap pulksten 11 – Edgaram Reinfeldam uz Tērvetes novada Bukaišu pagasta Trušu kapiem, Sergejam Ižikam uz Vecumnieku pagasta Katrīnas kapiem, Vilnim Šteinītim uz Klapkalnciema kapiem.”
    Ja nesaproti, visi trīs Rīgas MAXIMā bojā gājušie glabēji nav rīdzinieki.
    Gribu zināt, vai tev kādreiz mēdz būt kauns? Un šoreiz kā IR?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 21.11.2013. 20.00

Labi, ka Alfas jumts iebruka naktī, tad bez upuriem neiztiktu. MM toreiz gan bija zaudējuši valodu:)

+15
-3
Atbildēt

3

    Rita Lazda > dro 22.11.2013. 13.51

    Alfas jumts tak sabruka zem sniega, ne jau dēļ būvdarbiem, jeb tu domā ka apzaļumotāju firma kopā ar veikalu ir dabas katastrofas aizvietotāji?

    Kurā vēl valstī vispār pieļauj tādus eksperimentus, ka veikals strādā un tajā *vienlaikus* notiek kaut kādi būvdarbi? UK vismaz novērots, ka kad kaut ko paplašina, piebūvē un gadās ka liels komplekss strādā, bet tajā daļā kur notiek būvdarbi – vienkārši nekas nav atvērts un cilvēki nestaigā un arī necieš. Domāju, ka Maximai ir jāpiķo ļoti lielas summas par katru cietušo un bojā gājušo(vismaz 100 000), ka tik vieglprātīgi nenosargāja savu pircēju – lai sūdz tiesā un kolektīvi, tas nekas ka paies gadi pirms Maxima kaut ko izmaksās – tāpat pat neko nesūdzot tikpat ilgs laiks aizies lai saņemtu kompensāciju. Tā nav nekāda lielā summa – pāris gadus atpakaļ Maxima pelnīja gadā tik daudz… bet vismaz būs iemesls domāt par drošību nākotnē. Vēl noteikti jāiesēdina cietumā(šeit paplest rokas un teikt eh! neatrodot vainīgo ir vienkārši amorāli) par paviršu darbu kādu valsts ierēdni – vadītāju, kura padotie acīmredzot “nodarbojas ar būvdarbu uzraudzību” – kā vispār varēja ko tādu pieļaut, ka atvērtā veikalā notiek kaut kādi būvdarbi?!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.11.2013. 01.29

    whateva. Alfas jumts iebruka vasarā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > dro 23.11.2013. 14.34

    Jūs par vētras laika bojājumiem, jeb agrākiem? Nevaru paļauties diemžēl šeit uz savu atmiņu, jo nebiju uz vietas – Latvijā, bet man tomēr likās ka ALFAi kaut kas tomēr bija arī agrāk vai nu ziemā… varbūt arī vasarā pēc lietus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Alise 21.11.2013. 19.44

Līdzjūtība cietušajiem, bojāgājušo un cietušo ģimenēm un draugiem.

+31
-2
Atbildēt

0

Inese 21.11.2013. 19.21

Un kāds ir visu šo Maximu, Rimi u.c. šķūnu kalpošanas laiks? Fiziski jau drīz būs visi nolietojušies visā Latvijā.
http://g3.delphi.lv/images/pix/520×360/943c4808/maxima-43837216.jpg

+5
-14
Atbildēt

10

    Ieva Aile > Inese 21.11.2013. 19.57

    Ne jau uz visu šķūņu jumtiem ber melnzemi.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Inese 21.11.2013. 20.14

    Šitam veikalam ir 2, augstākais 3 gadi.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Inese 23.11.2013. 01.37

    http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Maksima.jpg

    Lai cik tas nebūtu skaudri, bez lidmašīnu katastrofām, nebūtu drošas lidmašīnas mūsdienās, ceru ka šī traģēdija dos mācību mums visiem, lai turpmāk nepieļautu kļūdas!
    Jo no katras mūsu rīcības, varbūt atkarība kāda cilvēka dzīvība! Ja mēs katrs godīgi pildītu to kas mums ir jāpilda, tad uz pasaules nebūtu tik daudz traģēdijas. Traģēdija sākas attieksmē ..
    Un nav nozīmes,vai tas ir sētnieks,kas kārtīgi neapkaisīja ietvi un cilvēks paslīdot gūst smagas traumas,vai ceļu policists par “piecīti” palaiž dzērušo šoferi,kas pēc tam nāvējoši notriec cilvēku,vai arī tas ir ierēdnis,kas par “kukuli” pieņem būvobjektu ekspluatācijā,vai arī skolotājs,kas eksāmenā piemiedz acis uz špikošanu,kas vēlāk pieļaus smagas kļūdas savā profesionālajā karjerā utt.
    Patiesība jeb vaina ir mūsos pašos nevis ārā!!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 23.11.2013. 12.56

    Nē, ķeksīti. Es negribu uzņemties uz sevi konkrētu cilvēku vainu. Ne es rēķināju konstrukcijas, ne es skaņoju projektus, ne es ražoju būvmateriālus, ne es uzraudzīju celtniecības darbus, ne es, dzenoties pēc peļņas, liku turpināt darbu veikaliem.
    Runas “padomāsim katrs par savu atbildību”, “Ребята, давайте жить дружно”, “Sāksim visu no nulles”, “moratorijs runām par okupāciju” vienmer uzpeld tad, kad tavi politiskie favorīti, bet, iespējams – darba devēji – sajūt sviluma smaku. Un šoreiz – sakarā ar glābējiem no provinces pilsētām, kas pašaizliedzīgi glābj rīdziniekus, divas dienas pēc Rīgas domes lēmuma prasīt no viņiem dubultmaksu par sabiedriskā transporta lietošanu Rīgā, IR pamatīgs apdraudējums ušmeriku tēlam.
    Nemaz nerunājot par Rīgas kontrolējošo institūciju konkrēto atbildību notikušajā nelaimē.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > Inese 23.11.2013. 19.37

    “Rīgas pilsētas būvvalde ir Rīgas domes priekšsēdētāja pakļautībā esoša pašvaldības iestāde, kas koordinē un veic būvniecības procesa pārraudzību un kontroli Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā.” (http://www.rpbv.lv/par-buvvaldi). Ja kāds nezina,tad Rīgas domes priekšsēdētājs mums ir Nils Ušakovs. Un nevis Dombrovskis vai Bērziņš.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Inese 23.11.2013. 21.41

    Runa ir par to,ka mēs balsojam par politiķiem,kas liberalizēja būvniecības likumu,kas pieļauj koruptīvo domāšanu,blatu sistēmu utt. Traģēdija notika Latvijā un mēs visi uzņemamies atbildību,kas notiek Latvijā.Protams ka tieši vainīgie tiks atrasti,jo pārāk liela traģēdija,lai to vienkārši aizmirstu un no tās nemācītos.
    Runa ir par ko citu,par pašu attieksmi pret lietām,kuras nedrīkstētu notikt !

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 24.11.2013. 02.01

    Ja runā par iespējamo vainīgo vārdiem un uzvārdiem, patiesībā nekur tāļu nekas nav jāmeklē:

    Projekts “Daudzstāvu dzīvojamā ēka un tirdzniecības centrs” Rīgā, Priedaines ielā 20 tika realizēts divās kārtās, tehniskie projekti abām kārtām akceptēti 2010.gadā. 1.kārtā tika uzbūvēts tirdzniecības centrs Maxima, objekts nodots ekspluatācijā pirms diviem gadiem. Jau toreiz bija paredzēts, ka 2.kārtā plāno uzbūvēt 12 stāvu dzīvojamo ēku un izveidot labiekārtojumu uz tirdzniecības centra jumta. Būvatļauja otrās kārtas darbiem tika izdota 2012.gada septembrī un negadījums notika darbu veikšanas laikā.

    Projekta pasūtītājs ir SIA “Homburg Zolitude”, projektētājs un autoruzraugs – Arhitektu firma “KUBS” SIA, būvprojekta vadītājs – Andris Kalinka, galvenais būvuzņēmējs – SIA “RE&RE”, atbildīgais būvdarbu vadītājs 1.kārtā – Staņislavs Kumpiņš, atbildīgais būvdarbu vadītājs 2.kārtā – Jevgenijs Ņesterovičs, būvuzraugs – Mārtiņš Draudiņš, inženierģeoloģiskos izpētes darbus veica A/S “Ģeoserviss”.

    Skiču projekts saskaņots Rīgas pilsētas būvvaldē 2009.gadā. Šajā paša gadā būvprojekta vadītājs Andris Kalinka apliecinājis tehniskā projekta risinājumu atbilstību Latvijas būvnormatīvu un citu normatīvo aktu prasībām. Darbu organizācijas projektu (DOP) izstrādājusi Arhitektu firma “KUBS”, DOP daļas projektētāja bijusi Maija Lagzdiņa. Atbilstoši DOP saturam DOP izstrādāts, lai būvju celtniecības laikā, ja tas ir tehnoloģiski nepieciešams, nodrošinātu būves vai tās daļu mehānisko stiprību un stabilitāti.

    Būvkonstrukciju (BK) daļas projektētājs bijis SIA “HND Grupa”, BK daļas vadītājs – Ivars Sergets, kurš apliecinājis tehniskā projekta risinājumu atbilstību Latvijas būvnormatīvu un citu normatīvo aktu prasībām. Ekspertīzes ģenerālajam plānam un arhitektūras daļai veicis arhitekts A.Zlaugotnis, būvkonstrukciju daļai – būvinženieris A.Gulbis, ugunsdrošības pasākumu pārskatam – būvinženieris A.Melnalksnis. http://www.riga24.lv/zinas/48/255087

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 24.11.2013. 07.41

    Trūkst saskaņotāju uzvārdu no Rīgas Domes struktūrām, arī to, kas parakstīja pieņemšanas aktu. Kāda “nejauša” aizmāršība.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Inese 24.11.2013. 22.00

    > ✔
    Pretīgi lasīt, ka šo traģēdiju mēģina sapīt kopā ar politiku un vēljovairāk solidāri sadalīt/novelt vainu uz visiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam