Pēdējo reizi Latvijas pilsonība par īpašiem nopelniem piešķirta pirms 13 gadiem

71

Komentāri (71)

Inese Birzniece 08.11.2013. 10.08

Piešķirt, nepiešķirt… mums ar’te uzradīsies kāds cariņš, kurš nolems? Ir likumā skaidri noteikts, kā iegūstama pilsonība. Par dubultpilsonību, par valodu utt. Arī par “īpašiem nopelniem”.
Ja pirms gadiem tika tirgota “īpašo nopelnu” pilsonība, tad tas lai paliek pagātnē uz piešķīrēju sirdsapziņas.
Toties pilsonības tirgotāju darbības gan nedrīkstētu palikt nesodītas. “Pilsoņu” tik daudz, ka nav kur adatai nokrist, tik ar valodas zināšanām un lojalitāti šamiem tā pašvaki.

+4
-1
Atbildēt

0

baiba_levina 08.11.2013. 08.43

Jā, jā, pilnīgi piekrītu. Vēl papildus valsts valodas eksāmenam kādu perversu iniciācijas rituālu – himnas dziedāšana tiešraidē un Satversmes deklamēšana :)

+2
-3
Atbildēt

1

    Vineta > baiba_levina 08.11.2013. 10.10

    Jūlija T. Stare
    Vari dziedāt Krievijas himnu, tikai nesmirdi, paraša, cilvēku valstī!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

marchaeva 07.11.2013. 23.04

Izskatās pēc Kargina un Lindera stāstu apvienojuma… ceru ka maldos.
Lai nu kā, bet te viņam taka ir tikai pa pagaidām neaizvērtajām nekustāmā īpašuma uzturēšanās atļauju durvīm, jo nekādu nopelnu Latvijas labā viņam vienkārši nav.

+5
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > marchaeva 07.11.2013. 23.39

    ——–
    Ja nav nopelnu, tad, iespējams, vismaz vienu miljonu LV birokrātu mašinērijas ieieļļošanai atradīs? Neba tukšinieks Gariks, neba kaut ko Krievijā nebūs sakombinējis kā liel-meistars….

    Дай миллион
    http://www.youtube.com/watch?v=sza3kRnLoG4

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 11.11.2013. 21.43

    Man uz viņa naudiņu pajāt, sorry. Bet tas UZt atļauju caurums ar pašreizēja preža rokas vēzienu joprojām vaļā.
    Muļķīgi būtu izlikties ka tā nav, līdzīgi kā vēl nenojaukts ir piemineklis okupācijas karaspēkam.

    Ja kas Ušakovs ar kundzi bija krastmalā Lāčplēša dienas piemiņas vakarā. Jā, pr, bet labi, ka tā. Tas ir pareizs solis. Prezidenta tur nebija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 07.11.2013. 20.21

Ja vēlieties nepatikšanas nākotnē tad dodiet pavalstniecību Kasparovam. Latvija nav Kasparova dzimtene, viņa vecāki nav latvieši, viņam sveša mūsu kultūra un viņš nemāk un nemācīsies latviešu valodu. Tas ievadam:)

Kasparovs ir profesionāls revolūcionārs, viņam paliks garlaicīgi, viņš lasīs krievu avīzes, sadraudzēsies ar vietējiem mazākumtautībniekiem un savas dabas dēļ sāks iet pa veco buntovščika taku, beigās dabūsiet viņu, Dies nedod, Saeimā un sūdi sāksies lieli, neaizmirstiet ka viņš ir pasaulslavens. SC būs labi vinnējuši.

linux un eža [piektā kolonna] jau var nepiekrist man un par to nebūtu jābrīnas.

+10
-1
Atbildēt

7

    Edzs > dace_ampermane 07.11.2013. 20.27

    joks ir tāds ka Linux piekrīt, Džeris kož riteņos un nepiekrīt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > dace_ampermane 07.11.2013. 20.30

    Mani sauc Ločmelis!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 07.11.2013. 20.33

    Tante Sidra Es nelasu ne Linuxu/mordu ne Ežu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 07.11.2013. 20.34

    Reti saprātīgs viedoklis

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 07.11.2013. 20.36

    TanteSidra. Dzerim visi gudri un mīļi, izņemot “naciķus”:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_ampermane 07.11.2013. 21.08

    sveiks lno, – tāds priecīgs vakars.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 07.11.2013. 21.17

    TanteSidra. Sveika! Un cildens:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

kristrun 07.11.2013. 19.32

Pareizo atbildi nezinu, bet, ja viņa vienīgais mērķis ir brīvi pārvietoties Šengenas zonā, varbūt var piedāvāt lielmeistaram nepilsoņa statusu. Fui, cik pazemojoši skan, varēja noformulēt – pastāvīgā iedzīvotāja, vai kaut kā tamlīdzīgi.

+4
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 07.11.2013. 19.02

Ja Latvija varēja piešķirt pilsonību Karginam, kurš vēlāk nodarīja Latvijai, protams, kopā ar mūsu politiķiem, miljardu lielus zaudējumus, un tagad nepiešķirs pilsonību Kasparovam, tad, šaubu nav, tas būs vai nu mūsu nevēlēšanās kaitināt Kremli, vai nu mūsu politiķu aprobežotības izpausme.
Nedrīkst būt tik šaurpierainiem, un vērtēt visu tikai no politiskā viedokļa, atzīst viņš okupāciju, vai neatzīst, utt., kaut, protams, viņš atzīst M-R paktu, kurš tad par to šaubās.
Kasparovs ir izcils šahists, pasaules pilsonis, ākārtīgi intersanta un daudzpusīga personība, nesamierināms Kremļa opozicionārs, ctb. aktīvists, ja viņa politiskie uzskati ne vienmēr visiem patīk, nav liela nelaime.
Vispār, jo vairāk šeit būs Kasparova līmeņa cilvēku, jo labāk Latvijai.
Protams, ja mēs gribām, lai mums te augstākie standarti būtu Urbanovics, Ušakovs, vai Dzintars ar Parādnieku, mums nekādi Kasparovi nav vajadzīgi.
Ne jau par velti Ločmelis – Linuks te tā vārās, diemžēl, šoreiz kopā ar dažiem NA atbalstītājiem.
Ja Latvija piešķirs Kasparovam pilsonību, mēs parādīsim, ka ne Kremļa trollis Ločmelis, ne Kremlis te nav noteicēji, un Latvija ir brīva valsts, ja nepiešķirsim, tātad, Latvijai nav vajadzīgi Kasparova līmeņa cilvēki – mūs droši var saukt par sūnuciemu, mēs būsim iztapuši Kremlim, un izskatīsiemies nožēlojami.

+4
-8
Atbildēt

31

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 19.08

    Natālijas Kļimanovas uzņemšanai Latvijas pilsonībā 2000. gadā par īpašiem nopelniem Latvijas labā bija svarīgas šādas lietas:

    – labi pārvalda latviešu valodu, brīvi saprot, brīvi runā
    – nav tiesāta
    – saņēmusi izraidījumu no Krievijas pavalstniecības.

    Kasparova gadījumā šādas prasības nav izpildītas un netiks izpildītas.

    p.s. Но факт остается фактом Каспаров не командный игрок. Не имея ни образования, ни элементарного опыта работы с людьми, он умеет командовать только пешками, и озабочен лишь собственной значимостью и величием.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 07.11.2013. 19.13

    Dzeri…..Nedrīkst būt tik šaurpierainiem un aprobežotiem, un vērtēt visu tikai no politiskā viedokļa, atzīst viņš okupāciju, vai neatzīst…+++ pieņemt citas valsts pilsonību – vai tas nav politiska rakstura sperts solis? Kas tad īsti ir – valsts pilsonība? Tas ir kaut kas līdzīgs kārtējam kāzu ģenerāļa apbalvojumam, jeb tās ir tiesības un arī atbildība piedalīties mūsu valsts politiskajā dzīvē, tiesības lemt par mūsu valstī notiekošo? Jeb tā ir tikai iespēja ceļot bez vīzas? :) Par pašu valsti Kaspārovam nospļauties.

    Kā Tev liekas, kādēļ viņš izvēlējās tieši Latviju un nevis kādu citu ES dalībvalsti, piemēram Igauniju, vai Lietuvu, lai palūgtu sev pilsonību?:) Kaspārovs zin, ka Latvijā tirgojas ar šādām lietām, un tādēļ arī pieprasa. Vai mums ar to būtu jālepojas, ja šāds viedoklis ir par mūsu valsti?

    Par to, ka mēs par daudz esam dāļājuši savu pilsonību pa labi un pa kreisi – tur es Tev piekrītu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 19.14

    Ločmelis – un ko tu tā satraucies par to Kasparovu?
    Saņēmi uzdevumu viņu pēc iespējas kompromitēt un nepieļaut pilsonības piešķiršanu Kasparovam, jo tas Kremlim būtu kā pliķis, un Latvija izpelnītos starptautisku atzinību, protams, no normālu valstu puses?

    R.A. – mani absolūti neintersē, kāpēc viņš izvēlējies Latviju, un kāpēc gan nē?
    Igaunija un Lietuva arī iedevusi pilsonību dažiem Krievijā pazīstamiem opozicionāriem, un kāpēc gan Latvija to nevarētu izdarīt?
    Kāpēc neprotestēji, kad pilsonību deva Karginam un kādiem tur vēl basņķieriem un biznesmeņiem, protams, ne jau par “pliku velti”, balsojums, protams, bija apmaksāsts, ar ko Kasparovs sliktāks?
    Un tas fakts, ka Ločmelis te no biksēm lec ārā, lai tikai tas nenotiktu, tev neliek domāt, ka, šinī gadījumā, tā pilsonība būtu jādod?
    Ja Latvijas valstij nevajag Kasparova intelekta cilvēkus, tad ko tad mums vajag?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 07.11.2013. 19.26

    Dzeri. Kad Karginam iedeva pilsonību, man nebija te laika čatoties, aizņemts biju, bet sajūsmā par to nebiju. Vari ticēt. :)

    Ja Kasparovs, kā Putina opozicionārs, lūgtu Latvijai politisko patvērumu, tā būtu pavisam cita lieta, un, ja Latvija piešķirtu šo patvērumu, es lepotos ar savu valsti, bet tagad viņš pat atļaujas nekaunīgi mūs šantažēt.

    “.Pēc šahista domām, ja Latvijas parlaments tomēr neatbalstīs pilsonības piešķiršanu, tas būšot signāls, ka Latvijas politiķi pārlieku raugās Maskavas virzienā..”

    Pēc šitā teikuma viņam pilsonību vajadzētu atteikt, līdz brīdim kamēr palūgs piedošanu

    Es jau neesmu kategoriski pret – var jau iedot, bet tad jāsaņem pretī garantijas, ka viņš savu opozicionāra dabu nevērš pret Latviju. :) Es šaubos, vai jeb kurā citā Eiropas valstī sāktu izskatīt šādu Kasparova pieprasījumu

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 19.27

    Džeris, tu spītīgi izvairies no mana jautājiena, tāpēc atkārtošu velreiz: Kādi ir Kasparova k-ga īpašie nopelni Latvijas labā? Viņš PIEPRASA Latvijas pilsonību par īpašiem nopelniem, nevis lūdz, teiksim, politisko patvērumu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 19.37

    Visa viņa opozicionarā un ctb aktīvista darbība nāk par labu arī Latvijai.
    Kas Kremļa mafijai slikti – tas Latvijai labi, nevajag to visu traktēt tik burtiski.

    R.A. – reizēm viņš izsaka strīdīgas lietas, bet, talantīgiem cilvēkiem tas ir piedodams, cilvēks jāvērtē kopumā, nevis pēc vienas frāzes.
    Fišers, ar ko viņš dala visu laiku labāko šahistu pirmo vietu, bija vēl īpatnējāks.
    Un tie sportisti, daudz zemāka līmeņa, kā Kasparovs, kuriem piešķirta Latvijas pils. par īpašiem nopelniem, ar ko tie bija labāki?
    Un es iekrītu Kasparovam, ja Latvija viņam nepiešķirs pilsonību, tā būs tīri izpatikšana Kremlim.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 19.50

    dzeris49 Visa viņa opozicionarā un ctb aktīvista darbība nāk par labu arī Latvijai.
    ==============================

    Президенту Латвийской республики

    Открытое обращение к властям Латвии по ситуации с Владимиром Линдерманом

    Президенту Латвийской республики
    Министру внутренних дел Латвийской республики
    Генеральному прокурору Латвийской республики

    Уважаемые господа!

    Обращаемся к вам в связи с ситуацией вокруг негражданина Латвии Владимира Ильича Линдермана. В данный момент, с 20 марта 2008 года, В.И. Линдерман находится в изоляторе временного содержания в Риге. Решением Измайловского суда г. Москвы он был депортирован из России в Латвию 19 марта.
    20 марта 2008 года прокуратура Латвии предъявила обвинения Владимиру Линдерману. Его обвиняют в хранении взрывчатки, а также в призывах к свержению государственного строя.

    У нас есть основания полагать, что данные обвинения являются политически мотивированными и недоказанными. Во-первых, еще в 2004 году суд за недоказанностью обвинения закрыл дело о хранении взрывчатки и призывах к свержению строя против проходивших по тому же делу, что и Линдерман, А.Петрова, О.Морозовой и Р.Крумголда. Во-вторых, некоторые известные детали, положенные в основу обвинения против Линдермана, вызывают удивление (как, например, тот факт, что при обыске в его квартире тротиловая шашка с детонатором была якобы найдена в домашнем кресле, на котором имела обыкновение прыгать его десятилетняя дочь).

    Кроме того, мы хотели бы обратить внимание, что все последние годы деятельность и помыслы Владимира Линдермана были связаны исключительно с Россией. Именно в России В.Линдерман стал одним из лидеров и идеологов политической коалиции “Другая Россия”. Коалиция проповедует ненасильственную борьбу за восстановление в России демократических институтов: в первую очередь, института честных и справедливых выборов. За последние несколько лет в России вышли десятки статей Владимира Линдермана, посвященных восстановлению в России институтов демократии (сайт Каспаров.Ru, Грани.Ru и др.). Важно отметить, что в России В.Линдерман не привлекался ни к административной, ни к уголовной ответственности.

    Не секрет, что активисты и простые участники коалиции “Другая Россия” постоянно преследуются силовыми структурами в России за свою политическую и правозащитную деятельность. Нам кажется, что судьба В.Линдермана (в частности, то, что ему было отказано в предоставлении гражданства России, а также постоянные нарушения его прав и преследования в России) напрямую связана с позицией российских секретных служб. В качестве примера стоит указать на некоторые факты: так, в 2003 году В.Линдерман был задержан ФСБ, когда он собирался на встречу со своей 80-летней матерью, специально приехавшей из Риги (он так ее тогда и не увидел); в 2005 году сотрудники МВД задержали В.Линдермана, когда из Риги приехала его дочь.

    Нам остается надеяться и просить вас о том, чтобы судьба и дело Владимира Ильича Линдермана были решены честно, справедливо и взвешенно. Мы просим вас учесть и тот факт, что в Латвии проживают пожилая мать В.Линдермана, его супруга и четверо детей, с которыми он несколько лет не виделся. Просим вас учесть и факт преследований В.Линдермана со стороны российских секретных служб за его политическую деятельность и взгляды.

    Еще раз выражаем нашу надежду на вашу справедливость.

    С уважением,

    Гарри Каспаров, 13-й чемпион мира по шахматам, лидер Объединенного гражданского фронта

    Pārējie paraksti šeit: http://www.kasparov.ru/material.php?id=47FA3FD85DEA1

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 19.59

    Ja par Lindermaņa k-gu visi klatesošie zina visu, tad varbūt Džerim būs interesanti uzzināt, teiksim, par nacionālboļseviku Petrova k-gu (iesauka Budulajs), ko šajā vēstulē tā aizstāv Kasparova k-gs. Petrova k-gs aka Budulajs niekojas ar mūziku grupā “Viseļica”, sacer un dzied, piemēram šādas, “dziesmas”:
    http://viselica.lenin.ru/foto/18.jpg
    Со всемирного потопа
    Все пошло путем не верным
    Мы свой новый мир построим
    Перережем, перекроим

    Мы – панки – Krievu Okupanti
    Граждане Советского Союза
    Мы – панки – Krievu Okupanti
    НКВД, ВЧК и КГБ!
    Мы – панки – Krievu Okupanti
    Граждане Евразийской империи
    Мы – панки – Krievu Okupanti
    РСДРП, ВКП(б) и НБП!

    Победим и восстановим
    Мы советские границы
    А врагов и несогласных
    Мы займем трудом полезным

    Нам республика Советов
    Дала много правильных советов
    Нас учил товарищ Сталин
    Да и Ленин вечно с нами

    Мы в республике латвийской
    Обустроились отлично
    Ваш язык учить не будем
    Лучше вы учите русский

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 20.01

    Un ko tu ar to gribēji pateikt?
    Kasparovs pilnīgi adekvāti iestājas par Lindermaņa tiesībām, un Latvijas tiesas, to attaisnojot, pierādīja, ka Kasparovam taisnība, un ka Latvijas tiesas, atšķirībā no Krievijas tiesām, nav politizētas.
    CTB aktīvisti, kas ir Kasparovs, nešķiro cilvēkus pēc politiskiem uzskatiem, bet, aizstāv gan liberāļus, gan nacionālboļševikus, gan anarhistus, utt., ko Kasparovs arī dara.
    Ja viņš aizstāvēja Lindemani, uzskatīdams, ka viņš tiek nepatiesi apsūdzēts, tas nenozīmē, ka viņa politiskie uzskati ir tādi pat, kā Lindermanim, tā domāt ir ļoti primitīvi.
    Un no kura laika tu esi kļuvis par tik lielu Latvijas patriotu un Lindermaņa pretinieku?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 20.07

    dzeris49 Un ko tu ar to gribēji pateikt?
    CTB aktīvisti, kas ir Kasparovs, nešķiro cilvēkus pēc politiskiem uzskatiem
    ========================

    Vispār jau Kasparovs ir Ļimonova draudziņš un sabiedrotais, nevis “CTB aktīvists”.
    http://www.sras.org/img/photo/Kasparov_Limonov.jpg

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 20.11

    Ne jau par velti Ločmelis – Linuks te tā vārās, diemžēl, šoreiz kopā ar dažiem NA atbalstītājiem.
    Ja Latvija piešķirs Kasparovam pilsonību, mēs parādīsim, ka ne Kremļa trollis Ločmelis, ne Kremlis te nav noteicēji
    ————–
    varbūt nedaudz kļūdos, bet šķiet, ka džera un Ločmeļa viedokļi sakrīt 99% gadījumu.
    /////////////
    To, ka Latvija ir brīva valsts un Krievija te nav noteicēja, mēs vislabāk pierādīsim nojaucot okupācijas pieminekli.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 20.14

    dzeris: Kāpēc neprotestēji, kad pilsonību deva Karginam un kādiem tur vēl basņķieriem
    ——————
    Es vienmēr esmu protestējis pret pilsonības piešķiršanu okupācijas laikā nelikumīgi salīdušajiem kolonistiem. Visādi Khrasovicki un Kargini nav izņēmums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 20.16

    Ločmelis – Un kāpēc tas tevi tā satrauc?
    Viņi nav draugi, bet, vienu brīdi bija partijā drugaja rossija.
    Skatos, tu esi kļuvis lielāks Latvijas “patriots”, kā visa NA kopā, tas izraisa jautrību.
    Andrejs – “nedaudz” kļūdies, patreiz tavas un ločmeļa domas sakrīt par visiem 100%, un manas domas ir diametrāli pretējas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 20.19

    Nē, Džeri, tu esi iebraucis auzās. Gluži vienkārši es kā Latvijas pilsonis negribu, lai tāds pasaules staigulis un šantāžists kā Kasparova k-gs saņemtu Latvijas pilsonību.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 07.11.2013. 20.20

    Ločmelis
    atzīšu ka šī ir Jūsu diena, Dzeris lai iet pie CTB aktīvistiem nervozi uzsmēķēt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 20.27

    Ločmelis nu redzi, mats matā to pašu teiktu jebkurš NA biedrs, saku taču, ka jūs esat kā kloni, atšķirības jums daudz mazāk, nekā kopīgais.
    Un kopīgais ir ksenofobija, homofobija, nemīlestība pret liberāļiem, “kosmopolītiem”, nemīlestība uz visu, kas neatbilst jūsu priekštatiem par uzvedības normām un kas ir daudzpusīgāki, talantīgāki, un ar plašāku redzesloku.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 20.28

    patreiz tavas un ločmeļa domas sakrīt par visiem 100%,
    —————-
    tā arī neatbildēji par kasparova “īpašajiem nopelniem” Latvijas labā. Viņš pats min, ka te reiz, kaut kad (viš gan īsti neatceras kad) spēlējis šahu. Tie būtu īpašie nopelni? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 07.11.2013. 20.29

    Un kāpēc lai man būtu “jāmīl”, teiksim, liberāļi? Negribu un “nemīlu” ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 20.39

    Iesākumā jūs varētu man izstāstīt par Kargina un daudzu pārējo, kam tā pilsonība jau dota, nopelniem.
    Tā ir tīri formāla prasība.
    Ločmelis – nu nav tev jāmīl, nav, bet, nemīlat jūs ar to NA vienu un to pašu, to es tikai teicu.
    Mīlat gan arī daudz ko kopīgo – Batjku, hokeju, autoritāros režīmus, utt.
    Idejiski, varētu teikt, brāļi, mentāli tuvi jau nu noteikti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 20.45

    Mīlat gan arī daudz ko kopīgo – Batjku, hokeju
    ———
    Latvieši mīl sievietes, hokeju (un desu) “mīl” krievi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 07.11.2013. 21.01

    dzeris49 _”…kopīgais ir ksenofobija, homofobija, nemīlestība pret liberāļiem, “kosmopolītiem”…”_
    ~~~~~~
    jā, vēl pastāsti par kopīgu karaspēku parādi Brestā.
    Dzeri, nesatraucies tik dikti, vari tomēr apēst torti ar svecīti, kautkur notiek arī progresīvas CTB lietas, – Nujorkai mērs tagad būs liberālis, bijušais pederasts kam sieva ir melna bijusī lesbe un ar 3 x-dzimuma bērniem, smukiem sprogainīšiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 07.11.2013. 21.08

    Dzeri….Ločmelis nu redzi, mats matā to pašu teiktu jebkurš NA biedrs, saku taču, ka jūs esat kā kloni, atšķirības jums daudz mazāk, nekā kopīgais….+++ Gribētu es tomēr konkrēti dzirdēt no Tevis, kas tas tāds ir ” NA aktīvists” :). Piemēram, visi tie gudrie ļaudis, kuri piedalījās konferencē par Satversmes preambulu, kur pamatoja tās nepieciešamību – sākot no Īvāna un beidzot ar Kūli, Muktupāvelu utt, un utt. Droši vien, ka Tu īsti neuzdrošinātos viņus visus apzīmēt savā ” tik specifiskajā lamu vārdā :)

    Bet, ja kāds šeit to pašu saturu izliktu komentos zem nika, Tu, daudz nedomājot, viņam piekārtu birku “NA aktīvists” :) Vajadzētu tā uzmanīgāk ar šiem apzīmējumiem. Bet tas, ka Kasparovs zem savas ” alternatīvās Krievijas” ir sapulcinājis visādus dīvaiņus, kuri nebūt ne visi ir atjaunotās LR draugi, tas ir neapstrīdams fakts. Cita lieta – var dažādi tulkot šādu pietāti pret ” citādi domājošiem”. Ir te komenti, kuri līdz ar to mēģina pierādīt Kaspārova Latvijas nīdēja dabu. Es par to neesmu tik pārliecināts, jo varētu būt, ka Kasparovs tādos ” sīkumos” kā iemeslos, kādēļ, piemēram, Ļimonovs ir opozīcijā ar Putinu neiedziļinās? :) Varbūt, ka Kaspārovam tas ir vienalga,galvenais, ka opozīcija :) Tā nav sevišķi gudra pieeja, lai gan dzimusi šahista galvā :) Tas lūk pirms pilsonības piešķiršanas būtu jānoskaidro, vai tad ne? :)

    Un vēl ir viena lieta uz kuru pavisam objektīvi norāda savos komentos Ločmelis – ir nepieciešams pamatojums, uz kāda pamata šī pilsonība tiek Kasparovam piešķirta. Varbūt, ka nāksies pat likumu labot šim lielmeistaram par godu :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 21.14

    Mīlat gan arī daudz ko kopīgo – autoritāros režīmus, utt.
    ————–
    Vai tas gadienā :) nebija dzeris, kurš kādu vakaru ar putām uz lūpām aizstāvēja Pinočeta baiso asiņaino režīmu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 07.11.2013. 21.47

    dzeris49 _”…CTB aktīvisti, kas ir Kasparovs, nešķiro cilvēkus pēc politiskiem uzskatiem, bet, aizstāv gan liberāļus, gan nacionālboļševikus, gan anarhistus, utt…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Tu tiešam esi dulls Dzeri, Tevi vajag sasiet un amidoperidolu iedot.
    baigi sāpīgi vajadzīgs mums vēl viens krievvalodīgs pilsonis-aktīvists kas par īpašiem nopelniem būs kopā ar nacionālbolševikiem Lindermani, Osipovu, Girsu, Benesu un Budulaju, – vai ne?
    te divās fotografijās Garri Kasparovs ir blakus Edikam Ļimonovam un tie ir dažādi pasākumi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 07.11.2013. 22.06

    dzeris49
    Un kopīgais ir ksenofobija, homofobija, nemīlestība pret liberāļiem, “kosmopolītiem”

    Nepļūtī nu! R(i)P paģeļņiku, SC, mātes partija visi pidari, tāpat kā viņu fīrers.
    Гомосексуалисты во власти: Володин, Греф, Василенко. Список неполный
    http://www.rospres.com/government/12460/
    To “prieku” tie uzskata par savu privilēģiju un cenšās to liegt saviem dzimtcilvēkiem.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.11.2013. 22.18

    Ak un vai, iedos tam Kasparovam pilsonību, iestāsies viņš SC, nokļūs Saeimā, un kas tad būs, Latvija pagalām!
    Tād kas tad mums par valsti,un kas jūs par pilsoņiem, ja jums bail no jebkura, kura politiskie uzskati kaut nedaudz atšķiras no jūsējiem, un jūsu vienīgais cilvēku vērtēšanas kritērijs ir viņa politiskie uzskati?
    Nav tā ka mazliet provinciali un tā pašauri, neizskatās pēc “sovoka”?

    R.A. – nezināju, ka Īvāns, Muktupāvels, utt., ir NA biedri.

    TanteSidra:
    “Dzeri, nesatraucies tik dikti, vari tomēr apēst torti ar svecīti, kautkur notiek arī progresīvas CTB lietas, – Nujorkai mērs tagad būs liberālis, bijušais pederasts kam sieva ir melna bijusī lesbe un ar 3 x-dzimuma bērniem, smukiem sprogainīšiem”.
    ———————————————
    Un kas, tieši, tevi satrauc vairāk par visu – ka viņš bijis “pederasts”, sieva bijusī lesbijiete, vai ka viņa ir “melnā”, vai arī tas, ka viņš ir “liberālis”?
    Nu redzi, nodemonstrēji savas fobijas un aizspriedumus kā pēc pasūtījuma, taisni tādas pat fobijas raksturīgas visai jūsu NA un arī kremlinam linuksam – Ločmelim.
    Tāpēc saku – jūs esat idejiskie biedri, alu cilvēki.
    Bet, par Ņujorku tu nesatraucies, gan jau viņi tiks galā, kā dzirdēju, republikāņus uztrauc viņa galējais kreisums, ( nekāds liberālis viņš nav, jai ir, tad no galēji kreisā spārna, tuvāk socialistam), vēršanās pret “bagātajiem”, vēlme palielināt nodokļus, un novirzīt tos “nabadzīgajiem”, ierobežot policijas opilnvaras, baidās, ka viņš varētu ātri vien likvidēt visus Džuliani un Blumberga sasniegumus, bet, tikai ne tas, ka viņš ir “pederasts” vai viņa sieva ir “melnā” vai “lesbiete”, ir jau arī tur alu cilvēki, bet, daudz mazākā daudzumā.
    .

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    kastadtas > ligakalnina 08.11.2013. 05.58

    ,,Bet, par Ņujorku tu nesatraucies, gan jau viņi tiks galā, kā dzirdēju, republikāņus uztrauc viņa galējais kreisums, ( nekāds liberālis viņš nav, jai ir, tad no galēji kreisā spārna, tuvāk socialistam), vēršanās pret “bagātajiem”, vēlme palielināt nodokļus, un novirzīt tos “nabadzīgajiem”, ierobežot policijas opilnvaras, baidās, ka viņš varētu ātri vien likvidēt visus Džuliani un Blumberga sasniegumus, bet, tikai ne tas, ka viņš ir “pederasts” vai viņa sieva ir “melnā” vai “lesbiete”, ir jau arī tur alu cilvēki, bet, daudz mazākā daudzumā.”
    ___________________________________________________
    Tas atbilst patiesībai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.11.2013. 06.40

    R.A. – mūsu uzskati, kādai jābūt Latvijai, konceptuāli atšķiras.
    Ja tu uzskati, ka Latvijā galvenais, lai nebūtu opozīcija, būtu pēc iespējas mazāk cittautiešu, vēlams, visi domātu vienādi, un pie tam, protams, “nacionāli”, tevi nemitīgi satrauc valsts drošība, tad es uzskatu, ka viedokļu, tautību, uzskatu dažādība tikai bagātina šo valsti ( es te nerunāju par galējībām – prokremliskiem vai radikāli nacionalistiskiem uzskatiem, bet, Kasparovam tādi nav).
    Ja kas šo valsti arī apdraud, tad tikai ekonomiska situācija, milzīga Lemberga un pārējo “ēnu kardinālu” ietekme, daudzu Saeimas deputātu un veselu partiju pērkamība, t.i. politiskā korupcija, un milzīga cilvēku emigrācija, politiski, vismaz, pagaidām, nekas šo valsti neapdraud.
    Ja tu uzskati, ka NA ir kaut kas pozitīvs, neskatoties uz visu viņu liekulību, blēdīgumu un patriotisma izmantošanu savam politbiznesam, tad es uzskatu, ka tas ir viennozīmīgi negatīvs faktors Latvijas politikā.
    Ja tu visu SC uzskati par ienaidniekiem, es viņus uzskatu par līdzpilsoņiem ar citādiem uzskatiem un politiskiem pretiniekiem, nevis ienaidniekiem.
    Ja tu uzskati, ka Kasparovs ir drauds Latvijai, es domāju, tāda intelekta cilvēks Latvijai būtu ieguvums neatkarīgi no viņa politiskajiem uzskatiem.
    Tā ka šajos jautājumos, diezin vai, atradīsim kopsaucēju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 08.11.2013. 08.46

    Dzeri. Tu ar savu komentu tikai pierādi to, cik svarīga tomēr LR Satversmei ir preambula, kurā šobrīd tiek formulēts skaidrojums, kas ir Latvijs Republika. Šīs pašas preambulas kontekstā var redzēt, ka ne tikai ” NA aktīvisti” ir norūpējušies par LR nākotni, ja jau mūsu inteliģences ” vecā raudze” :)ir izvirzījusi sev šādu mērķi – definēt, kas tomēr ir Latvijas Republika.

    Kas attiecas uz talantīgiem cilvēkiem, tad Nikita Mihalkovs neapšaubāmi arī ir talantīgs aktieris un režisors, bet viņa politiskie uzskati ir nesavienojami ar situāciju, kurā pastāv Latvijas Republika ar savu valsts nāciju – latvieši. Ko mēs zinām par Kasparuvu un viņa izpratni par to, kas ir Latvijas Republika? Līdz šim brīdim mēs nezinām neko, ir tikai Tavi pieņēmumi :)

    Par pārējo – Lembergu, NA utt, piedod, bet šie argumenti Tavos tekstos jau ir pārvērtušies par saukļiem bez seguma. Ja runa ir par NA, tad tā ir partija, vai apvienība, kura šobrīd aizņem politisku nišu, kas man kā LR pilsoniem ir svarīga, bet tas nenozīmē, ka tādēļ es esmu kļuvis par NA aktīvistu :) Tu jau arī pats nespēj noformulēt īsti, kas tas tāds ir – ” NA katīvists” :) Tādēļ arī pajautāju Tev, vai uzskati Īvānu, Čepāni, Muhtupāveli, filozofi Kūli utt par “NA aktīvistiem “, ja jau viņi ir starp tiem, kuri šobrīd nodarbojas ar to, ka formulē tādus jēdzienus, kā valsts nācija – latvieši utt? :)

    Par SC – es nesaprotu, kā var viens politisks spēks, kurš neatzīs valsti, kurā pats darbojas (SC neatzīst LR okupāciju), kurš apstrīd valsts pamatus uz kuriem šobrīd balstās mūsu valsts (valodas referendums), kurš visu savu pastāvēšanas laiku iet šķērsām mūsu valsts centieniem integrēties demokrātiskājā pasaulē – SC nostāja pret NATO, ES utt, kā arī SC realizētā ārpolitika – līgumi par sadarbību ar komunistu diktatūras pārstāvētajām valstīm, var bagātināt mūsu valsti.

    Kas attiecas uz Lembergu un ZZS – tas ir cits stāsts. Lembergs neapstrīd tās valsts pastāvēšanu, kurā šobrīd dzīvo. Šobrīd tiek izmeklēta Lemberga uzņēmējdarbība un arī viņa rīcības likumība pašpārvaldē uc lietas.

    Tu un vēl daudzi komentētāji jauc divas lietas – kriminālrakstura pārkāpumi valstī, un mērķtiecīga pret valsts pastāvēšanu vērsta politiska darbība.

    Bet nobeidzot par Kasparovu un LR pilsonību – šim lēmumam piešķirt, vai nepiešķirt LR pilsonību ir jābūt skaidri pamatotam, kādēļ risinājums ir pozitīvs, vai arī negatīvs. Ir jābūt skaidrai atsaucei uz likumu pantiem, uz kuriem balstoties šāds lēmums tiks pieņemts. Tas nedrīkst būt emocionāls lēmums, jo katrs šāds gadījums rada precedentu nākošajam ” gadījumam”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.11.2013. 09.01

    Tikai divas lietas pateikšu – Kasparova salīdzinājums ar Mihalkovu, protams, dīvains, Kasparovs ir nesamierināmas Kremļa režīma pretinieks, Mihalkovs – atbalstītājs, pie kam nekāda talanta viņam jau sen nav.
    Un pret NA tev attieksme, manuprāt, nekritiska, saprotams, tur ir dažādi cilvēki, bet, visu nosaka ciniski un blēdīgi politbiznesmeņi.
    Un nevajag visur saskatīt apdraudējumus un ienaidniekus, nu neesam mēs ienaidnieku ieklenkumā, citādi domājošs cilvēks nav ienaidnieks, un diezin vai daudzi grib to Latvijas valsti iznīcināt un ko tur vēl.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 08.11.2013. 10.18

    dzeris49
    lai nebūtu opozīcija, būtu pēc iespējas mazāk cittautiešu

    Cittautieši OK.
    Svarīgi lai nebūtu svešo, tādu, kas no mums atškirās vēl vairāk kā somains nēģeris ar diviem deguniem, tādu kuru izpratne par labo un ļauno ir diametrāli pretēja homo sapiens. Bez Ušakoviem, Linģermaņiem un to atbalstītājiem, galējiem izdzimteņiem: staļinisma, GULAG un WWII slavinātājiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 07.11.2013. 18.41

…Pēc šahista domām, ja Latvijas parlaments tomēr neatbalstīs pilsonības piešķiršanu, tas būšot signāls, ka Latvijas politiķi pārlieku raugās Maskavas virzienā…+++ visu cieņu pilsonības pretendentam kā šahistam un kā Putina opozicionāram :)
Taču Latvijai ar visiem viņa nopelniem un slavu :) ir maz sakara. Kasparovam ir par daudz sakāpis galvā. Viņš pārvērtē sevi, ja ir iedomājies, ka LR ir īpašs pagodinājums piešķirt viņam mūsu pilsonību.

Apsvērt jau var – dot, vai nedot, bet pirms iedod – ir jānoskaidro viņa attieksme pret dažām Latvijai svarīgām lietām – LR okupācijas fakts, līdz ar to nepilsoņu jautājums utt Ir jādod Kaspārovam iespēja visiem pierādīt savu lojalitāti valstij, uz kuras pilsonību viņš pretendē.
Tā tikai mums vēl pietrūka, lai Kaspārovs nākošajās vēlēšanās piedalītos no SC saraksta, piemēram. Jeb pretendētu kļūt par LR prezidentu – tulīt aiz Bērziņa.:)
Ambīciju viņam netrūkst un ziepes mums var viņš savārīt pietiekoši. It kā tā jau nepietiktu visādu piedzīvojumu.

Un piemirsu pašu svarīgāko – viņam ir jānoliek valsts valodas eksāmens, citādi – kas viņš par pilsoni? :) Patiesībā – no viņa puses tā ir nekaunība – veids, kā viņš paziņo par savu lēmumu pieņemt LR pilsonību.

+18
-4
Atbildēt

0

peerku 07.11.2013. 17.52

Es tāpat kā daudzi cilvēki dziļi cienu Kasparovu gan kā šaha ģēniju, gan kā drosmīgu cīnītāju par demokrātiju Krievijā, tomēr šis uzstājīgais Latvijas pilsonības pieprasījums par it kā nopelniem Latvijas labā mani mulsina.

No vienas puses,- tāda sajūta, ka mūs izmanto. Ja būtu cits pamatojums, ja atteiktos no Krievijas pilsonības, tad visticamāk jā, bet šobrīd šaubos, vai tas ir lietderīgi. No otras puses, atteikt Kasparovam arī neērti. Mūsu Saeima lems, bet pieļauju, ka daudziem deputātiem tas nebūs vienkāršs lēmums.

+3
-6
Atbildēt

2

    Inese > peerku 07.11.2013. 17.56

    Atteikt Kasparovam pilsonību – “neērti”? Kaunīgi kautrīgie latvieši ;)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 07.11.2013. 18.07

    :) Tā ir, kā Tu saki.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Inese 07.11.2013. 17.38

Pēdējo reizi Saeima pilsonību par īpašiem nopelniem piešķīra 2000.gadā, kad pasi saņēma viena persona.
==========================

Laikam runa ir par šo personu:

Latvijas Republikas 7.Saeimas rudens sesijas septiņpadsmitā sēde 2000.gada 21.decembrī

Izskatīsim lēmuma projektu “Par Natālijas Kļimanovas uzņemšanu Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā”.

Pilsonības likuma izpildes komisijas vārdā – deputāte Anta Rugāte.

A.Rugāte (Tautas partijas frakcija).

Labrīt, godātie kolēģi! Pilsonības likuma izpildes komisija savā 24.oktobra sēdē izskatīja jautājumu par Natālijas Kļimanovas uzņemšanu Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā un ieteica Saeimai izskatīt lēmuma projektu par šīs pilsonības piešķiršanu ar Saeimas balsojumu. Dokuments nr.2593 ir jūsu rīcībā, kurā jūs varat iepazīties ar Natālijas Kļimanovas iesniegtajiem dokumentiem. Tur jūs varat ieraudzīt gan viņas autobiogrāfiju, gan arī viņas iesniegumu, kurā viņa paziņo, ka vēlas patstāvīgi un pastāvīgi dzīvot Latvijā un ir spējīga pārstāvēt Latvijas intereses starptautiskajās un pasaules sporta sacensībās tieši galda tenisā. Natālija Kļimanova lūdz rast iespēju izskatīt jautājumu par viņas uzņemšanu Latvijas pilsonībā.

Natālija Kļimanova piedalījās komisijas sēdē, viņa labi pārvalda latviešu valodu, brīvi saprot, brīvi runā. Natālijas Kļimanovas ieteicēji uzņemšanai pilsonībā par īpašiem nopelniem ir Latvijas Galda tenisa federācija un Latvijas Olimpiskā komiteja. Dokumentu komplektā jūs varat iepazīties ar Natālijas Kļimanovas sporta sasniegumiem un ar to perspektīvu, kuru saskata šīs minētās organizācijas, ja Natālija Kļimanova turpmāk pārstāvēs Latvijas intereses.

Un vēl jūs varat iepazīties arī ar tiem dokumentiem, kuri ir obligāti nepieciešami, lai varētu veikt šo procedūru, proti, Pilsonības likumā atļauto pilsonības statusa saņemšanu ar Saeimas balsojumu par īpašiem nopelniem Latvijas labā. Un tas ir uzticības solījums Latvijas Republikai, kas lasāms šajos dokumentos. Naturalizācijas iesniegumā Natālija Kļimanova atzīst, ka viņa nav tiesāta un ka viņa atbilst likuma prasībām. Arī no Krievijas vēstniecības ir saņemta attiecīgā izziņa, kurā ir apliecināts, ka viņa ir saņēmusi izraidījumu no Krievijas pavalstniecības, ka viņai vairs nav neviena dokumenta, kas liecinātu par viņas piederību Krievijas pilsonībai. Tie ir divi dokumenti, ar kuriem jūs varat iepazīties. Tie ir tulkoti, un tie ir arī dokumentu komplektā.

Es lūdzu Saeimu izteikt savu attieksmi ar balsojumu par Saeimas lēmuma projektu “Par Natālijas Kļimanovas uzņemšanu Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā”.

Sēdes vadītājs. Lūdzu balsošanas režīmu! Balsosim par lēmuma projektu “Par Natālijas Kļimanovas uzņemšanu Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā”! Lūdzu rezultātu! Par – 68, pret – 3, atturas – 7. Lēmums pieņemts. http://www.saeima.lv/steno/2000/st2112.html

+4
-1
Atbildēt

1

    Inese > Inese 07.11.2013. 17.45

    Nu lūk, Natālijas Kļimanovas uzņemšanai Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā bija svarīgas šādas lietas:

    – labi pārvalda latviešu valodu, brīvi saprot, brīvi runā
    – nav tiesāta
    – saņēmusi izraidījumu no Krievijas pavalstniecības.

    Kasparova gadījumā šādas prasības nav izpildītas un netiks izpildītas. Go home, Garik!

    http://image.newsru.com/pict/id/large/957392_20070514172355.gif

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

lindukjis 07.11.2013. 17.32

Varētu viņam piešķirt LV pilsonību, jo viņš, būdams nesamierināms Putina pretinieks, dara un darījis daudz, lai Krieviju padarītu par demokrātiju un, tāpēc, viņa nopelni Latvijas labā ir nesalīdzināmi lielāki nekā V.Karginam, kurš Latviju ir apzadzis un turpina apzagt. Problēmu redzu apstāklī par dubultpilsonību, jo likums paredz: “Likuma grozījumi paredz dubultpilsonības iespējas gan trimdas Latvijas pilsoņiem un to pēcnācējiem, gan latviešiem un līviem, gan arī citām pilsoņu grupām. Latvijas pilsoņiem tiks atļauta dubultpilsonība ar noteiktām valstu grupām un valstīm – Eiropas Savienības dalībvalstīm, Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas dalībvalstīm, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas dalībvalstīm, Austrāliju, Brazīlijas Federatīvo Republiku un Jaunzēlandi. Savukārt trimdas Latvijas pilsoņiem, latviešiem un līviem, reģistrējot Latvijas pilsonību, būs atļauta dubultpilsonība ar jebkuru pasaules valsti, tādējādi radot visus priekšnosacījumus šo personu atgriešanai Latvijas pilsoņu kopumā.” Kā izriet no augstākminētā, Kasparovam, kā neetniskam latvietim nebūtu nekādu tiesību saglabāt Krievijas pilsonību, kas ir pilnīgi skaiidrs, ja vien nenostrādā kādas nebūt korumpatīvas shēmas, jo ir jau bijuši visādi gadījumi vēsturē.

+6
-2
Atbildēt

2

    Inese > lindukjis 07.11.2013. 17.39

    Pietiek pakritizēt Putina k-gu, un var uzreiz pretendēt uz Latviajs pilsonību? )))) tas tikai nozīmētu, ka latvieši savu pilsonību būtu galīgi degradējuši.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lindukjis > lindukjis 09.11.2013. 11.10

    Cienīts Ločmeļa k-gs (k-dze?), neesmu apgalvojis ka LV pilsonība būtu jāpiešķir Kasparovam. Ja mākat lasīt, teicu ka VARĒTU tādu viņam piešķirt. Ja Jūs domājat ka Putina kritizēšana ir nepietiekams iemesls pilsonības piešķiršanai, varētu Jums pilnībā piekrist, ja nebūtu gadījumu, kad LV pilsonība piešķirta indivīdiem, kuri, pat, tik daudz nav izdarījuši, bet Latvijas “labā” darījuši to ka visai tautai paaudzēs būs jāmaksā par viņu “labajiem” darbiem (V.KARGINA k-gs).

    0
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 07.11.2013. 17.18

Man ir ļoti žēl to tiešām cienījamo cilvēku (domāju, ceru, ka tādi ir), kas “par īpašiem” nopelniem ir ieguvuši pilsonību un tagad ir ierindoti vienā kategorijā ar Karginu, piem.

+18
-1
Atbildēt

2

    Inese > silvija_vitina 07.11.2013. 17.22

    Vēl pēc tam īpaši nopelni Latvijas labā izrādījās ne tikai baņķierim Vladimiram Kuļikam, naftiniekiem Valērijam Barjeram un Haimam Koganam, alus darītājam Vitālijam Gavrilovam, Liepājas metalurga direktoram Valērijam Terentjevam un SIA Skonto metāls ģenerāldirektoram Borisam Medvedevam, bet arī partijas dāsni sponsorējušā uzņēmuma Kālija parks pārstāvim Oļegam Stepanovam, Organizētās noziedzības apkarošanas biroja priekšnieka vietniekam Mihailam Belkinam (kuram dažus gadus vēlāk uzrādīja apsūdzību par izspiešanu un slepkavības draudiem), tādiem plašākai sabiedrībai faktiski nepazīstamiem un arī tautsaimnieciski ne pārāk nozīmīgiem ļaudīm kā VEF Tranzistora prezidentam Valeriānam Ahmerovam un uzņēmuma Rīnūži ģenerāldirektoram Georgijam Ševčukam, ārstei Allai Kozačenko un pat… SIA Hoetika krāsotājam Vladimiram Čirjatjevam.

    Īsta saucēja balss tuksnesī izrādījās tēvzemieša Aigara Jirgena vārdi: „Ja cilvēks ir labi strādājis savā profesijā, to nevar uzskatīt par īpašiem nopelniem valsts labā. Īpašs nopelns būtu, ja šis cilvēks būtu piedalījies Latvijas atbrīvošanas cīņās…” http://www.pietiek.com/raksti/ka_latvijas_pilsoniba_vienreiz_jau_kluva_par_preci

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > silvija_vitina 07.11.2013. 17.26

    Un vēl:

    Ar īpašu likumu Latvijas pilsonībā uzņemtās personas (1999.-2004.) Andris Liepa, baletdejotājs (1999.g.) Bruno Valdis Pētersons, basketbolists (2001.g.) Dmitrijs Bekkers, virsrabīns (2002.g.) Jānis Kažociņš, Satversmes aizsardzības biroja priekšnieks (2003.g.) Trojs Ostlers, basketbolists (2003.g.) Aurēlija Anužīte, aktrise (2003.g.) Bertrams Zariņš, ārsts un mecenāts (2003.g.) Arnolds Berķis, Latvijas virsnieks, brīvības cīņu dalībnieka, ģenerāļa Krišjāņa Berķa brāļadēls (2003.g.) Kristīne Tovmasjana, ģeoloģe (2004.g.) Andrejs Mamuškins, Latvijas militārists (2004.g.) Tigrans Avetjans, vieglatlēts (2004.g.).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 07.11.2013. 17.17

Kasparovam nedrīkst dot kaut vai tikai tāpēc, ka viņa portāls atbalsta mūsu tautai naidīgu komentāru publikāciju.
Viņi tur rašā laikam joprojām nezina, ka Latvija bija okupēta un krievi iepludināja Latvijā vairāk nekā miljonu nelegālu kolonistu

+13
-3
Atbildēt

7

    ligakalnina > Ojārs 07.11.2013. 19.31

    Da viņš vispār pat NA un Dzintaru nepazīst, un noteikti par tiem nebalsotu, patiešām, kam mums tādi?
    Liela muiža – šaha čempions, ctb aktīvists, intelektuālis, nesamierinamā opozīcijā Kremlim, utt., ja nedievina Dzintaru un NA, un atļaujas kaut kur nedomāt, kā viņi – nekādu pilsonību!
    Bet, redzi, kā tev sakrīt viedoklis ar Ločmeli, kārtējo reizi pārliecinos, ka kremliniem un “patriotiem” mentalitāte vienāda.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 07.11.2013. 20.04

    Liela muiža – šaha čempions, ctb aktīvists,
    ———–
    Tavējie Ždanoka un Cilēvičs taču arī ir baigie ctb :) aktīvisti. Tāpēc es negribu, ka pie mums viņu skaits vairojas…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ojārs 07.11.2013. 20.39

    dzeris49 _”…šaha čempions, ctb aktīvists, intelektuālis, nesamierinamā opozīcijā Kremlim, utt…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Dzeri, Tu esi galīgi traks.
    “…Это студентка, комсомолка, спортсменка, наконец она просто красавица…”

    http://www.youtube.com/watch?v=1R3e7XdEtSY

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.11.2013. 20.43

    Labāk viens Kasparovs, nekā desmit Iesalnieki, ja Latvija spēj izturēt NA, tad kāds satraukums par Kasparovu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 07.11.2013. 20.49

    dzeris49 Labāk viens Kasparovs, nekā desmit Iesalnieki
    ————————-
    Opā – veseli desmit! Sapņo par visas Iesalnieku dzimtas izsūtīšanu un jaunu “kasparovu” ievešanu Latvijā?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ojārs 07.11.2013. 21.42

    dzeris49
    Saki nu godīgi, ka labāk simts Ždanoku un Ušakovu, kā viens latvietis,

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > Ojārs 07.11.2013. 23.12

    pēc citiem avotiem runa gan ir arī par apt. septiņiem miljoniem okupācijas laikā ievestu civilokupantu, no kuriem liela daļi arī devās citur un tālāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 07.11.2013. 17.09

Kasparovam nedrīkst dot kaut vai tikai tāpēc, ka viņš ir prasts šantāzists (http://www.delfi.lv/news/national/politics/kasparovs-latvijas-pilsonibas-atteikumu-uztvertu-ka-maskavas-roku.d?id=43793348). Nemaz jau nerunājot par to, ka viņam NAV pilnīgi nekādu nopelnu Latvijas Republikas labā.

+5
-5
Atbildēt

1

    Agnese > Inese 07.11.2013. 23.57

    Ja kāds to nav pamanījis,tad runa iet pat to,kāpēc gan būtu jāpiešķir LV pilsonība,nevis kāpēc NAV jāpiešķir. Un te ir vērts atcerēties,ka nekādu īpašu nopelnu Latvijas labā viņam nav,ja neskaita Kasparova vēstuli par atbalsu V.Lindermanim (profesinālam revolucionāram, kā viņš pats reiz izteicās inervijā bijušajam “ATMODA” kolēģim V.Avotiņam)….un ko Lindermanis paveicis Latvijas labā, jādomā,nav nevienam īpaši jāatgādina….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam