Reformu partijas valdē ievēl Kulakovu un Antāni

117

Komentāri (117)

Zane Degro 03.03.2013. 16.51

RP vajadzētu iet racionālāko ceļu: vienai lielai daļai izstāties no RP un iestāties SC; nesaprotu, kāpēc Ušakova ģimenes draugs Vjačeslavs stutē Kremli caur RP, nevis caur to pašu SC. Un Sandra Sondore-Kukule tāpat, – nevajag slēpties un teikt tautai, kā ir: Kremlis ir labākais, ko Latvija var vēlēties :D

+10
-1
Atbildēt

6

    peerku > Zane Degro 03.03.2013. 16.57

    Iespaids tāds, ka Sandra Sondore-Kukule spējīga pārdot tēvu un māti un to skaisti juridiski pamatot un attaisnot, lai tikai varētu baudīt mums, plebejiem, nesasniedzamos VIP statusa labumus.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > Zane Degro 03.03.2013. 17.08

    Guntars Kukuls ir Ušakova padomnieks. Visdrīzāk – jautājumos, kā panākt, lai RP apmuļķo vēlētājus, stāstot tiem, ka Ušakova mafija ir labie zēni, tiem nav nekāda sakara ar oligarhiem, ja neskaita Putina naudas maisu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Zane Degro 03.03.2013. 17.38

    Berta
    “RP vajadzētu iet racionālāko ceļu: vienai lielai daļai izstāties no RP un iestāties SC”

    Tad ZP nebūs 3% bet paliks tikai 1,5 pašu nelietīgāko kropļu, latviešu nīdēju. Es gan domāju, ka nākamās vēlēšanās, tie, lai neizmestu savas balsis, balsos par SC.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 03.03.2013. 18.48

    …Berta….un kur tad vēl Annuška Kononova?…viņu taču arī mēģināja piesaistīt vērtīgu padomu sniegšanai reformistiem….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Zane Degro 03.03.2013. 18.48

    Berta , tā ir risku diversifikācija. Ušasķiks un draugi neliek olas vienā groziņā..
    Esot divu partiju vadībā, diviem sirdsdraugiem ir REĀLA iespēja sagrābt varu valstī.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Zane Degro 04.03.2013. 09.09

    Jā, risku diversifikācija ir atslēgas vārds.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Pēterītis 03.03.2013. 15.57

Pamazām tāds ambiciozu dāmu klubiņš veidojas. Pavļut un Ķīli, kad veču kanti dosieties aizstāvēt?

+4
-4
Atbildēt

4

    janis17 > Pēterītis 03.03.2013. 16.47

    Viņi abi taču ar gudru ziņu nav tās partijas biedri!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēterītis 03.03.2013. 16.51

    ….Pavļuts un Ķīlis ir bezpartijiskie…

    …vispār – interesanti!…mums tagad ir 4 bezpartijiskie ministri…. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Pēterītis 03.03.2013. 18.43

    Baigi “vērtīga” valdība, kur par pusi ministru faktiski neviens neatbild. Diezgan idiotiska situācija.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēterītis 03.03.2013. 18.53

    ….aivarsk….nekul tukšus salmus, bet izlasi koalīcijas Sadarbības līgumu….

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

peerku 03.03.2013. 13.42

RP Rīgas mēra amata kandidāte Inga Antāne 100. pantā centās “braukt cauri” ar vispārīgām frāzēm, mēģinot konkrēti nenorobežoties no SC. Tas viņai pat ļoti slikti izdevās. Arī tas, ka viņa kā ministrijas juriste bija ieteikusi Sprūdžam otrreiz atstādināt Lembergu bija stulbi, nu tagad valsts viņas dēļ šķērdēs naudu par tiesāšanos, varbūt vēl galu galā maksās Lembergam kompensāciju. Secinājums vien,- Inga Antāne, jaunievēlētā (Z)RP valdes locekle, ir vāja juriste un vēl vājāka politiķe. Uz ko cer pašvaldības vēlēšanās Rīgā (Z)RP nav skaidrs.

+13
-2
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 03.03.2013. 09.56

RP tiesiskumu atbalsta?! Un kā ar žurnālista Jākobsona lietu?
Iekšlietu ministra redzes lokā un atbildībā it kā būtu arī visu policiju darbības. „Kompromat” nav Bībele un Jākobsons pravietis, tomēr iekšlietu varoņu izdarības gadījumā, kad aizskarts Ušakovs un māte Krievija, pārāk kliedzoši atšķiras no citām līdzīgām situācijām.

+18
-1
Atbildēt

24

    ligakalnina > Aivars Krauklis 03.03.2013. 10.23

    Ar to Jākobsona lietu vispār kaut kāda mistika – pilnīgi visas valdības un opozīcijas partijas klusē, kā ūdeni mutē ieņēmušas, kaut kā arī NA reakcija nav dzirdama.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 03.03.2013. 10.40

    dzeri – par dažām NA izdarībām jau sāk brīnīties pat dažs viņu vēlētājs, tomēr neaizmirsīsim, ka iekšlietu ministrs ir no RP. Tās pašas, kas tik silti par tiesiskumu daino.
    Un to “lietu” arī drīzāk jāsauc par “Uškova un zināmas vēstniecības lietu”, izdarības ap Jākobsonu ir tikai mūsu “varas” pretīgas slimības viens simptoms, tiesa – nu dikti pretīgs.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aivars Krauklis 03.03.2013. 10.57

    Tur jau tā sāls, bija jābūt Ušakova lietai, nevis Jākobsona safabricētai “lietai”, ja nu vienīgi par uzbrukumu pašam Jākobsonam.
    Par IM rīcību ir daudz jautājumi, bet, mums taču arī ir TM no NA, deputāti, att. Saeimas komisija, galu galā, CTB ar daudziem birokrātiem, kas tur sēž, un kuram šis te gadījums būtu kā radīts, tās tiešām ir tik milzīgas bailes no tās Krievijas un Ušakova, man tas viss nav saprotams.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Aivars Krauklis 03.03.2013. 11.19

    NA bija vienīgā, kas reaģēja – http://www.diena.lv/latvija/politika/murniece-aicina-iekslietu-ministru-uznemties-politisko-atbildibu-un-izvertet-zurnalista-jakobsona-li-13994234 , kaut patiesībā ņemot vērā NA attieksmi pret Jākobsonu (Jākobsons vairāk tā kā Ždanokas spārna draugs), un visu pārējo koalīcijas partiju aktīvistu uzskatu par NA kā baigajiem vārda brīvības pretiniekiem un totalitārisma piekritējiem, no NA Jākobsona lietā bija jāgaida vismazāk, bet sanāca otrādāk – vienīgie, kas publiski pauda savu viedokli un reaģēja.

    Citu koalīcijas partiju amatpersonas vispār kā ūdeni mutē ieņēmušas. Un Antāne vakar RP kongresā Kozlovski uzslavē kā izcilāko iekšlietu ministru.

    Un nevajag te atkal vilkt klāt NA piešķirto TM sfēru, jo pirmais un vienīgais, kas jākar šeit pie staba, ir RP Kozlovskis.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 03.03.2013. 11.29

    J. Biotops…par dažām NA izdarībām jau sāk brīnīties pat dažs viņu vēlētājs…
    ___________________
    Tiesa, bet vai kungs varētu nosaukt partiju, kuras atbalstītājiem nav nepatīkamu pārsteigumu?:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 03.03.2013. 11.33

    dzeris49. …kaut kā arī NA reakcija nav dzirdama.
    __________________
    Tava selektīvā dzirde ir apbrīnas vērta:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aivars Krauklis 03.03.2013. 12.08

    Nu tad gods un slava NA, biju palaidis garām, bet, TM komentāri arī nekaitētu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Aivars Krauklis 03.03.2013. 13.14

    Dzeri, tā taču bûtu koalīcijas graušana, ja viens ministrs publiski kritizētu otru.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aivars Krauklis 03.03.2013. 13.24

    Nav jau jākritizē, derēja situācijas skaidrošana no tiesiskuma, Satvesmes, un starptautisko CTB viedokļa.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 03.03.2013. 13.27

    Ino – jautāt pēc “citu partiju nepatīkamiem pārsteigumiem” pie komentāra, kurā apceru RP ministra bezdarbību, ir vismaz komiski. Laikam jau mana vaina, ka kārtējo reizi neesmu izrādījis pienācīgu godbijību NA neaptraipītajam svētumam. To arī turpināšu. Saprotu, ka tieslietu ministrija vairāk aizņemta ar pilsoņu pasu patriotisku noformēšanu, nevis tiesiskuma uzturēšanu valstī – jādara taču, ko elektorāts pieprasa.
    dzeri – nedomāju gan, ka klusuma cēlonis ir „…tik milzīgas bailes no tās Krievijas…” Lai nu kas, bet te ir dziļāki cēloņi par bailēm, diemžēl nepierādāmi. Vismaz vēl kādu laiku.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 03.03.2013. 14.05

    Biotop, jums šķiet apbrīnas vērts fakts, ka partijas vēlētāji nevis ar putām uz lūpām aizstāv to visos iespējamos veidos, bet ir kritiski pret parādībām, kas tiem šķiet nepieņemamas? Bet man tā ir aksioma. Es esmu balsojusi par V., bet šobrīd daudzas lietas man šķiet šaubīgas, citas nepieņemamas, citas atbalstu. Es uzskatu, ka tā jārīkojas atbildīgam vēlētājam un jādara tas viedoklis zināms politiķiem. Kaut vai ar komentāriem šeit. Tāpēc neredzu neko īpašu faktā, ka “par dažām NA izdarībām jau sāk brīnīties pat dažs viņu vēlētājs…”
    Kā jums ar Jūsu vēlēto partiju? Nav nekā izbrīna, vai neizpratnes vērta? Piekrītat absolūti visam, kas, pārstāvot Jūs, tiek darīts?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Aivars Krauklis 03.03.2013. 14.20

    Dzeri, vai tad situācija nav skaidra? Ja vajag skaidrot, tad SAB, kāpēc ušasķiks nav notiesāts par valsts nodevîbu kopā ar visiem saviem paģeļņikiem.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 03.03.2013. 15.28

    J. Biotops. …par dažām NA izdarībām jau sāk brīnīties pat dažs viņu vēlētājs…
    … jautāt pēc “citu partiju nepatīkamiem pārsteigumiem” pie komentāra, kurā apceru RP ministra bezdarbību, ir vismaz komiski.
    _______________
    Hmm. pats pieminat NA RP sakarā, bet atrodat par komisku, ja es pajautāju par citām partijām? Nejūtos īpaši aizvainots, jo, paškritiski vērtējot, mana patmīlība droši vien nav mazāka par jūsējo:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 03.03.2013. 15.40

    betijacelmale. Paldies par atbalstu. Ja gribu būt objektīvs, tad jāsaka, ka Biotops kritizē visas partijas bez izņēmuma, tikai pret NA viņam ir “ipaša” attieksme kā daudziem:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Aivars Krauklis 03.03.2013. 16.18

    aivarsk

    Ja vajag skaidrot, tad SAB, kāpēc ušasķiks nav notiesāts par valsts nodevîbu kopā ar visiem saviem paģeļņikiem.

    ušastikam ir tāda vara Latvijā, ka visi labi zin kas būs, ja ušasķiku aizskārs un protams raustās. Es pats nezinu kurš te ir noteicējs Latvijā šobrīd vai tā ir Saeima vai kremlis. Te diemžēl nav Igaunija :(

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Aivars Krauklis 03.03.2013. 16.42

    …Roberts…. “NA bija vienīgā, kas reaģēja….”

    …nu, nu….ja Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēdētāja nereaģētu pēc parādītā sižeta, tad kāda jēga tādai komisijai?….diemžēl, I.Muižniece aprobežojās tikai ar paziņojumu, bet situācijas noskaidrošana un jautājuma izskatīšana nav iekļauta pat nevienā komisijas sēdē….

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aivars Krauklis 03.03.2013. 16.42

    J.Biotops
    “Saprotu, ka tieslietu ministrija vairāk aizņemta ar pilsoņu pasu patriotisku noformēšanu”

    Nē, kretīn, TM spiesta savākt sūdus pār nez kura promaskaviskā izdzimteņa slepeni veiktām prettiesiskām darbībām.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aivars Krauklis 03.03.2013. 16.48

    klejotājs
    “ušastikam ir tāda vara Latvijā”

    Tā fašista – neostaļista varu balsta viņa paģeļņiks, Putina piesmietais zooprezis un viņa pakļautībā esošā IeM.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 03.03.2013. 19.39

    betijacelmale – nekur neesmu izteicis apbrīnu par kādas partijas vēlētāja kritisku attieksmi pret izvēlēto, mans apcerētais teksts drīzāk bija konstatējums un cieņas apliecinājums tiem, kas sākuši skatīties uz pirkstiem sava balsojuma rezultātiem. Diemžēl NA atbalstītāju vidū tas nav bieži novērojams, ko pierāda tepat lasāmie komenti.
    Ino – manā sākuma komentā nekā par NA nebija, bet tieslietas joprojām paliek viņu pārziņā un tātad uz pieminēto klusumu ap Jākobsonu attiecas. Samērīt patmīlības diez ko nespēšu, jo vēl šorīt bārdu dzenot, spogulī nimbu ap galvu sev neredzēju un pat neceru uz tā parādīšanos :) .
    articulus100 – „…Nē, kretīn…” – Jā, godājamais. Paldies, ka apstiprinājāt manus vērojumus par daļas NA vēlētāju diskusiju stilu. Par laimi, tādi te nav visi. Par prettiesiskām darbībām labprāt uzzinātu ko sīkāk. Vēlams – no tieslietu ministra un viņa partijas.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aivars Krauklis 03.03.2013. 21.36

    J.Biotops
    “Par prettiesiskām darbībām labprāt uzzinātu ko sīkāk. Vēlams – no tieslietu ministra un viņa partijas.”

    Prettiesiskas, kretīn, bija tas, ka kāc sūc, zatlerists vai saskaņietis, slepus bija izņēmis aili “tautība” no pasēm, ko vēlāk nācās atjaunot.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Aivars Krauklis 03.03.2013. 23.14

    …ups!…atvainojos par kļūdu komentārā – I.Mūrnieci nodēvējot par Muižnieci…. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 04.03.2013. 06.59

    „Prettiesiskas, kretīn…” – jā, kādu gan pieklājību var gaidīt no cilvēciņa, kurš pat savu tautību nespēj uzzināt bez ieraksta pasē. Buč, buč, smukumiņ… – esi jau esi latvietis, pie tam tīrasiņu – kur man par to jāparaxtās?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aivars Krauklis 04.03.2013. 09.18

    J.Biotops
    Vai es pareizi sapratu, ka viens kroplis, krievu garnizona slampas bērns, ir tiesīgs slepus izņemt ierakstu, tautība, no pasēm, tikai tāpēc, ka mums ir organismi, kam jākaunās par savu tautību?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 04.03.2013. 10.08

    articulus100 – Un tagad atbildi gaidāt no divkārša kretīna? Atvainojiet, nebūs. Vairāk par Jums diskreditēt saprātīga nacionālisma ideju nespētu neviens Kremļa algots propagandists. Protams, ja vien pats tāds neesat. Atā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 03.03.2013. 09.51

Ar nepacietību gaidu nākamās Saeimas vēlēšanas, kad šī kangaru partija aizies pa skuju taku.

+9
-7
Atbildēt

0

ltvpanorama 02.03.2013. 18.36

kruta..tā Rīgas mēramata kandīdāte LTV tiešraidē 100. pantā atstāja nožēlojamas bezsatura aktīvistes – pļāpas iespaidu, par otru tanti no korumpētās Turienes vispār neizteikšos..nu ja nav kazai piena, tad nebūs ar..RIP RP..

+24
-5
Atbildēt

17

    janis17 > ltvpanorama 02.03.2013. 19.22

    Nulle, tu vēl te???

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 02.03.2013. 19.30

    Domā, RP vietā būs kas labāks?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ltvpanorama 02.03.2013. 19.42

    Bet vai vispār kaut ko vajag vietā? Vairāk partiju- lielāka kvalitāte???

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 02.03.2013. 19.47

    Skatoties, kādu partiju vairāk, ja līdzīgu RP, tas ir labāk, nekā līdzīgu VL vai ZZS.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > ltvpanorama 02.03.2013. 20.13

    Šeit daļēji piekrītu Dzerim – Latvijā ir/bija vairākas bezformīgas partijas bez daudzmaz konkrētas ideoloģijas – TP, ZZS, ŠleseraP, Vienotība utml Protams, ka nav nekādas jēgas šāda tipa partijas saveidot vairākas.

    Bet RP tiešām ienesa šo to jaunu nodokļu jautājumos – un arī pēc citiem jautājumiem RP izskatījās liberāla vai neoliberāla.
    (Pagātnē, jo šajā kongresā viņi tēmē vairāk uz to pirmo bezformīgo “Centrisko” virzienu)

    Latvijā katastrofāli trūkst normāla rietumu tipa sociāldemokrātu partija.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 02.03.2013. 20.23

    Latvijā liberālām partijām nav nekādas cerības, tāpat, kā sociāldemokrātiem, “liberālis” daudziem skaitās vispār lamuvārds, šeit mēs neko daudz neatšķiramies no Krievijas, un sociāldemokrātus diskreditēja Bojārs, Baldzēns, Burvis, utt., bez tam tos tūlīt nosauks par “kreisajiem”, un tas vidusmēra latvieša apziņā nozīmē to pašu, ko komunists vai kaut kas promaskavisks.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ltvpanorama 02.03.2013. 20.39

    Jūs jau paši nemaz neziniet, ko vārds “liberāls” nozīmē, ārkārtīgi bieži lietojiet to nevietā.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ltvpanorama 02.03.2013. 21.20

    ——- edgarsav :”(..)
    Latvijā katastrofāli trūkst normāla rietumu tipa sociāldemokrātu partija.”
    ============================================================================
    “Kādi māli,tādi arī jāmīca” Kārlis Ulmanis.
    Būsim reāli -, apjēgsim elementāras lietas – kamēr nebūs “rietumu” tipa cilvēkiem (vidusslānim) vajadzīga sava partija, tikmēr tiks vienas “frontes” veidotas.
    Biznesa klanus jau var partijām nodēvēt, tikai to būtība nemainīsies.
    RP jau to savu būtību uzskatāmi demonstrē, tā kā saukt to var pēc patikas – ‘labēja’, ‘centriska’ vai vēl kaut kā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 03.03.2013. 09.45

    aivarsk – nu tad apskaidro, ko, pēc tavām domām, tas nozīmē, un ko mēs nepareizi izprotam?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > ltvpanorama 03.03.2013. 10.46

    Dzeri, kā es varu izskaidrot to, ko Jūs saprotat ar vārdu “liberāls”?
    Es varu tik par saviem pieņēmumiem runāt un man te sanāk kaudze ar pretrunām! KAUDZE! Es varu Jums uzdot dažus jautājumus
    1. Ja “liberāls” ekonomikā mūsdienās vairāk nozīmē sociālistisks, nekā pilnīgi brīvs tirgus, tad kur Jūs pozicionējat savu izpratni?
    2. Vai varbūt Jūs esat ” libertieši” ?
    3. Jūs itkā vienlaicīgi iestājaties par dombrovska un Rimševica superkonservatīvo fiskālo politiku. Kā tas var būt “liberāli”?
    4. Ja klasiskais liberālisms principā visu atbildību par panākumiem vai neveiksmēm dzīvē uzliek indivīdam, tad kādā veidā Jūs varat pieprasīt no valsts iejaukties un aizstāvēt atsevišķu mazākuma grupu (piem. krievu, homoseksuālistu u.c.) intereses? Liberāla attieksme būtu viņus neaiztikt – izpeldēs – izpeldēs, noslīks – noslīks – paši vainīgi… brīvs tirgus!
    5. Attieksme pret vārda brīvību – ja kāds konservatīvi neatbalsta, piemēram, slaveno kārlis/karlīna grāmatiņu propogandu, tad Jūs nevis liberāli atzīstat šīs tiesības sabiedrībai nepieņemt kaut ko, bet iejaucaties ar superkonservatīvu uzbrukumu viedokļu brīvībai un vairākuma varai.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 03.03.2013. 12.01

    Tev visai īpatnējs priekšstats par liberālismu un demokrātiju, kā to izprot patreiz.
    Demokrātija, no vienas puses, ir vairākuma vara, no otras puses, mazākumu, jebkuru, interešu aizsardzība.
    Vienīgais, kam varu piekrist, līdz absurdam novestais politkorektums un pārspīlētā tolerance, kad nedrīkst kritizēt neko, kas, it kā to visu apdraud, kas, patiešām, sāk jau apdraudēt fundamentālo vērtību – vārda brīvību.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ltvpanorama 03.03.2013. 12.11

    Dzeri, tad izskaidro, ko nozīmē TAVS liberālisms? Vai tirgus ekonomika liberālim obligāti jāsaista ar okupantu tiesībām? Vai liberāla iecietība ļauj aktīvi apkarot noziedzību VISĀS tās izpausmēs?
    Reāli Latvijā neeksistē “pure liberalism” – tāpēc, ka visliberālāko politiku piekopj sc Rīgas domē – tuvina attīstīto sociālismu. Tāpēc man liekās dīvaini, ka vārdu “liberālisms” lieto arī lai raksturotu galēji konservatīvas idejas, kā piemēram, tērēt tikai nopelnīto utt.
    Tu neatbalsti Latvijas Bankas monetāro politiku? Tas tak ir totāls konservatīvisms. Tāpēc pirms birku karināšanas jāsaprot, kas uz tām birkām rakstīts.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ltvpanorama 03.03.2013. 13.22

    Nekur neeksistē tīrais liberālisms, kā pats zini, liberālismam ir dažādi veidi un attīstības stadijas.
    Starp citu, tu pats jauc liberālismu ar libertismu, uzskatot, ka pilnīga vārda brīvība ir liberālisma pazīme, tā ir libertisma pazīme.
    Tāpēc nav nozīmes strīdēties par terminiem, manā izpratnē liberālisms ir:
    individuālo tiesību prioritāte virs “valsts” tiesībām, ieskaitot minoritāšu tiesības
    vārda brīvība, bet, ar “naida runas” izslēgšanu ( bet, ne tā, kā tas notiek patreiz ES un ASV, kur politkorektums jau novests līdz absurdam, un tolerance jau draud iznīcināt Eiropas kultūrvidi)
    brīvu tirgus ekonomiku
    palīdzību trūcīgajiem un tiem, kas nespēj sev palīdzēt ( bet, ne sliņķiem)
    tiesisku valsti
    privātīpašuma garantijas
    tas tā, īsumā, un tālāk jau man simpātiskas dažu libertistu domas, ka vēlēšanu tiesības visiem noved līdz ohlokrātijai un demokrātijas degradēšanai un iznīcināšanai, bet, tās ir strīdīgas lietas, par kurām var diskutēt.
    Par to banku monetāro politiku – nevaru spriest, neorientējos tik smalki.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ltvpanorama 03.03.2013. 13.44

    Dzeri, tātad tu esi “liberālis ar atrunām”, vai arī “konservatīvais ar atrunām” tāpēc veltīgi ir runāt par kaut kādu sadalījumu konservatīvajos un liberāļos, jo visi ir ar lielākām vai mazākām atrunām. Latvijas ģeopolitiskā vēsture un atrašanās vieta nosaka šo “atrunāšanos” un bipolāro objektivitāti krievija/rietumi, latvieši/okupanti utt. Tas ir objektīvas vēstures rezultāts, nevis “izvēle”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ltvpanorama 03.03.2013. 16.24

    aivarsk
    “Jūs jau paši nemaz neziniet, ko vārds “liberāls” nozīmē”

    Kremļa kājslauķu, ZP, atbalstītājiem liberālisms nozīmē atļauja veikt pederastiskas darbības ar personu no 14 gadu vecuma.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ltvpanorama 03.03.2013. 16.31

    ….aivarsk….izdota jauna bērnu grāmatiņa “Berts un otrā B” jaunākā skolas vecuma bērniem….Tu noteikti tur atradīsi kaut ko samaitājošu…meklē!…:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ltvpanorama 03.03.2013. 16.33

    nulle
    “VL vietā gan vajag kaut ko labāku.”

    VL paliks kā centriska sociāldemokrātiska partija. Par lielām šausmām fekāliju stumdītājiem – rusofīliem, tāpat kā visā Eiropā, nāks patiesi nacionālistiski spēki, kas vārdu “patriotisms” saprot tieši un bez aplinkiem.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

ligakalnina 02.03.2013. 18.02

Mūrniece daudz ko savārīja, tās runas par nāvessodu ES valstī Latvijā, absolūti nepamotata un pretlikumīga kratīšana ar datora izņemšanu Naglas dzīvoklī, ne visai adekvātas reformas IM, arī ar to PLL Rozentāli, kas, politisku iemeslu dēļ, iznīcināja tradīcijām bagātu 1 slimnīcu kaut kā ne tā viņai tur sanāca (Circene gan šo kļūdu izlaboja).
V, pamazām, ieslīgst pašapmierinātībā, Āboltiņas gals spēcīgi ieintersēts sadarboties ar Lembergu, tātad, likvidēt RP, Dombrovskis vairākkārt tika nostādīts neērtā situācijā, kad to “uzmetusi” paša partija.
Ja V nebūs konkurents nosacīti liberalā un rietumnieciski orientētajā lauciņā, tas būs slikti visai Latvijas politikai, ja RP Saeimā nebūs, tās vietā nebūs nekas sevišķi labs, un politika atkal atgriezīsies “garanta” laiku situācijā, īstenībā, tas, pamazām, notiek jau tagad.
Bez tam RP ministri strādā normāli, neskatoties uz politisko konkurentu, daļas preses, un reformu pretinieku vēlmi tos diskreditēt un nomelnot, un, izskatās, ir vienīgie, kas tiešām vēlās un nebaidās aiztikt to, ko visi iepriekšējie vairījās – AI “biznesu” un Ventspils baronu.
Būs vien jābalso par to RP, ideāls nav nekas, bet, bez RP Latvijas politikas līmenis būs daudz zemāks, nekā ar RP, un arī V RP klātbūtne nāktu tikai par labu.
Tā ka tāds balsojums būtu, faktiski, “divi vienā”, nāktu par labu gan abām šim partijām ( vairāk jau balsot nav par ko), gan Latvijas politikai vispār.

+12
-14
Atbildēt

18

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 18.47

    Kopš kura laika rp ir “rietumnieciski orientēta” ?
    http://y.delfi.lv/norm/68970/1762432_bEuoHD.jpeg

    +19
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.03.2013. 18.55

    Ahā, tātad visi ES valstu prezidenti, kas spieduši roku Putinam, vai viesojušies Krievijā, arī nav rietumnieciski orientēti, rietumnieciski orientēti tikai tie, kas nekad nav bijuši Maskavā.
    Vispār, rietumnieciska orientācija paredz sadarbību arī ar Krieviju un visām iespējamām valstīm, un vērsta nevis uz konfrontāciju, bet, kompromisu meklēšanu, ko arī dara visas civilizētas valstis, gan ES, gan ASV, ieskaitot arī Latviju.

    +12
    -20
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 19.00

    Bildē nekas īpašs nav, īpašs ir šis partijas politikā!
    Tanki, vēlēšanu tiesības nepilsoņiem, sadarbība ar puķina partijas filiāli Latvijā… bet citādi – nekā īpaša… :))
    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/17.06.2010/zatlers.jpg

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 19.02

    Dzeri, kādi tad būti šie kompromisi ar kremli???
    Vēlēšanu tiesības nepilsoņiem?
    Divas valsts valodas?
    Saglabāt gāzes monopolu?
    Kādas vēl idejas, kur varam kremlim piekāpties????
    Lūdzu!

    +21
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.03.2013. 19.18

    Par tiem tankiem vēl nav apnicis, neapnika izlikties, ka nesaproti (varbūt, tiešām nesaproti), kādā kontekstā par to tika runāts?
    Kas attiecas uz kompromisiem – te vispār neviens nerunā par kādu piekāpšanos, arī RP neko no tā darīt nevēlējas, kompromisu meklēšana raksturīga Rietumu politiķiem, konfrontācija – Krievijai, par to es te saku.
    Normālas diplomātiskas attiecības un starpvalstu vizītes nav nekāda piekāpšanās.

    Par to gāzes monopolu – to vēl redzēs, kā Saeima nobalsos, tur vēl nekas nav zināms, bet, tur arī RP vainīga?
    Ja kam tā monopola likvidēšana nav izdevīga, tad, visvairāk, Latvijas Gāzei, kas pērn kā starpnieks nopelnīja 20 milj., un nopelna 114$ par katriem 1000 kubiem, par tādu naudu var ne to vien nolobēt, vispār, man nav īsti skaidrs, par ko jāmaksā tāda nauda starpniekam, laikam, es ko nesaprotu.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 19.24

    Dzeri, kādi ir sc politiskie mērķi Latvijā?
    Atšķirīgi no maskavas papucīša???
    Tad pārstāj muldēt!
    Jūsu rp vēlējās sc redzēt valdībā ar visiem kremļa mērķiem – nav pietiekami???

    +15
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.03.2013. 19.40

    Nomierinies, saudzē nervus, sadarboties var ar visām partijām, pat NA ar SC ir kopīgi balsojumi.
    Mans viedoklis par to sen zināms – ja SC būtu iesaistīts valdībā, tas, visdrīzāk, būtu spiest pieņemt arī nepopulārus un daļai savam elektorātam nepatīkamus lēmumus, un būtu sadalījies “normālajā” un radikālākā” daļā, SC nav viendabīga masa.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 02.03.2013. 19.46

    aivarsk – par to RP orientāciju Tu stipri pārspīlē.
    Viņi pilnīgi noteikti BIJA Rietumnieciki orientēta neoliberāla partija.
    Bija-jo tagad kongresā viņi sevi mēģina pārdefinēt par Centrisku – respektīvi – kļūs līdzīgāka pārējām Latvijas partijām – Vienotībai, ZZS, TP utml.

    Idejiski es saprotu, ko ZRP gribēja – gribēja veidot politiku, kur vēlēšanu galvenā tēma būtu reāli jautajumi nevis baidīšanās no krieviem. Nu pamēģināja – aplauzās. Aplauzās gan tādēļ, ka jaunveidojamās valdības prioritāte bija fiskālā konsolidācija un nodokļu reformas – bet SC šajos jautajumos ir klaji populistiska – pat ne kreisa – drīzāk jau murgaina nostāja – drīzāk jau labēja nevis kreisa. Aplauzās arī tāpēc, ka laicīgi nesaprata, ka tieši vienotība ir viņu galvenais pretinieks – un Vienotība viņus apspēlēja. Un aplauzās tāpēc, ka Latvijā vairumam vēlētāju nekādi citi jautajumi neinteresē – tikai bailes no krieviem.
    Pat tāds dziļi ekonomisks jautājums, kā Eiro ieviešana … viens no nopietniem pamatojumiem no Vienotības … ja ne Eiro, tad Rublis. (Kas bez šaubām ir pilnīgas muļķības)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 02.03.2013. 19.50

    dzeri – tur nu Tu trāpīji.

    Visu Latvijai un Saskaņas Centra politika aizvien vairāk sāk tuvināties – jo īpaši jautajumos, kas skar “tradicionālās vērtības” un “valsts pamatus”.

    Piemēram Lats, iespēja izvēlēties tautību, panika par “homoseksuālisma” grāmatiņu utt

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 19.51

    Dzeri, ko no sc programmas iesaki realizēt?
    Kuru ministriju viņiem var atdot, lai tas nekaitētu Latvijas valstij???
    Es domāju, ka tas jau ir izdiskutēts krustām, šķērsām un visiem viss ir skaidrs, izņemot dažus ortodoksālus kremļmīļus!
    http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_11/32999/zatlusakovs-large.jpg?1320775003

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.03.2013. 19.57

    edgarsav – tam es piekrītu, arī tā vēlme iesaistīt to SC valdībā, manuprāt, bija arī ar mērķi vienreiz mēģināt likvidēt to dalīšanu pēc etniskā principa un panākt lielāku sab. integrāciju, tāda samērā ideālistiska ideja, ko, principā, varētu tikai atbalstīt.
    Bet, Zatlers kļūdījās, domādams, visām pārējām partijām visa politika, faktiski, balstās tikai uz baidīšanas ar krieviem, ar nelielām niansēm, un to tad tās pilnā mērā izmantoja, lai to Zatleri un RP pataisīt par “nodevējiem” un ko tur vēl, reāli nekāda integrācija te nevienam nav vajadzīga, bez tam V vājā NA koalīcijā bija daudz izdevīgāka par daudz lielāko un spēcīgāko SC, tā tai saglabājās daudz lielāka ietekme.

    Nu un NA un SC sen, drīzāk, partneri, nevis pretinieki, daudzos jautājumos tiem stipri līdzīgi uzskati, līdzīgs domāšanas veids, un tie spēcīgi palīdz cits citam vairot elektorātu.

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 02.03.2013. 19.58

    aivarsk – Tavu pieminēto gāzes monopolu saglabāt taisās Vienotība – konkrēti Zaķis. Šajā jautajumā ZRP (Pavļuts) un Visu Latvijai TB (Zīle) nostāja ir identiska.

    Par vēlēšanu tiesībām nepilsoņiem pašvaldībās …
    Dīvaini sanāk, ka kādam ES pilsonim šeit varbūt vēlēšanu tiesības (Piemēram Liepājā ievēlēja tādu, ka latviešu valodu nezin), bet vietējam iedzīvotajam- nepilsonim nē.
    Vienīgais arguments, kam es daļēji piekrītu, ka varbūt šo vēlēšanu tiesību trūkums veicinās kādam vēlmi naturalizēties. Kautgan … no otras puses kādam nepilsonim šis var būt pēdējais piliens, lai viņš sajustos Latvijai svešs un nolemtu gaidīt “atbrīvotājus” no austrumiem.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 02.03.2013. 20.05

    aivarsk – Kuru ministriju varētu uzticēt SC?

    Tur nu jāpiekrīt, ka būtu grūti.
    Jebkas, kas saistīts ar spēka struktūrām – nevar.
    Ekonomika un finanses – tur viņiem programma nav ne kreisa, ne labēja – vienkārša putra.
    Kultūru un izglītību – nevar tāpēc, ka latviešiem tas liktos zaimojoši – kautgan … praktiskā dzivē droši vien nebūtu nekādas vainas.

    Tad Satiksmes ministrija … tā ir politiķu barotava – to stiprākie ekonomiskie grupējumi vienmēr patur sev – SC nespīd.

    Vienīgais, ko manuprāt tiešām varētu – Labklājības ministrija.

    No otras puses – pilnīgi skaidrs, ka SC jau nemaz negrib tikt valdībā kā “mazais brālis” – tas SC būtu beigas – būtu tāds pats reitings, kā tagad ZRP.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.03.2013. 20.16

    Varētu iedod VM un LM, un vairāk viņi neprasītu, manuprāt, viņi pat bija uz mieru ar vienu ministriju iesākumā.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 20.59

    sc ir atdota lielākā “ministrija” Latvijā – Rīga.

    Tev patīk rezultāts???

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.03.2013. 21.41

    edgarsav
    Kultūru un izglītību – nevar tāpēc, ka latviešiem tas liktos zaimojoši – kautgan … praktiskā dzivē droši vien nebūtu nekādas vainas.
    _______________________________________________________________________
    kabans rīkos Dziesmu un Deju svētkus :))))

    Vispār tas ir absurdi – apspriest noziedznieku partijas, kuras lielākais mērķis ir Latvijas valsts iznīcināšana un kuru sponsorē kremlis, pielaišanu pie JEBKĀDAS varas!

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 03.03.2013. 09.59

    “Ahā, tātad visi ES valstu prezidenti, kas spieduši roku Putinam, vai viesojušies Krievijā, arī nav rietumnieciski orientēti” – visi nav tik valsti pazemojošā veidā uz turieni rāvušies, kā suns no ķēdes – kā to darīja zoozatlers.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > ligakalnina 03.03.2013. 13.42

    …secinu, ka Zatlers pēc rokas spiediena ir iebridis tajos gleznas brikšņos un apmaldījies…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 02.03.2013. 17.58

RP ir partija ar blondīnēm (pie stūres). Ja Kulakovas k-dze sēž uz priekšsēdētāja krēsla, tad pēc definīcijas viņai būtu jāzin un jāsaprot, kas notiek zem krēsla. Citādi – blondīne. Kukules k-dzei ar saviem dotumiem piekristu pūderēt večiem smadzenes. Kopumā ņemot – ardievu reformas.

+24
-5
Atbildēt

0

jmaklakovs 02.03.2013. 17.50

Visskumjākā parāde uz mūsu ielas
——

Latgales reģionālās nodaļas stāv aiz Kulakovas “kā klints”…

…partijas priekšsēdētājs Valdis Zatlers uzsvēra partijas panākumus CĪŅĀ AR MAZPILSĒTAS MĒRU Aivaru Lembergu…

Tomēr gada laikā partijas biedru skaits samazinājies par apmēram 300 cilvēkiem, – liecina RP kongresā pieejamais gada pārskata vadības ziņojums par laiku no 2012.gada 1.janvāra līdz 31.decembrim. Partijas biedru skaits tagad ir nepilni 2000.
—–
Patiesi žēl RP, jo Vienotībai noteikti bija vajadzīgs konkurents. Bet lielā vēlme sēdēt vienlaicīgi uz diviem krēsliem un nevēlēšanās izprast un labot savas kļūdas diez vai līdz nākamajām vēlēšanām ļauss RP izkļūt no sīpartiju dīķīša. Balsot par to nozīmēs izkaisīt savas balsis vējā.
Galvenais, ko es gribētu skaidri un gaiši dzirdēt no RP ir tas, cik ļoti viņi būtu gatavi piekāpties SC. Vai viņi ir gatavi iedot SC elektorātam mazo pirkstiņu valodas jautājumā vai ne!

+21
-7
Atbildēt

18

    ligakalnina > jmaklakovs 02.03.2013. 18.20

    Manuprāt, RP nostāja valodas jautājumā ne ar ko neatšķiras no V vai NA nostājas.

    +6
    -21
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 02.03.2013. 18.42

    Ne tik vien valodas, bet arī pilsonības jautājumā iedos visu roku!
    Daugavpils vadītāja: Nepilsoņiem jādod iespēja vēlēt pašvaldību!

    RP Rīgas domē sadarbosies ar tiem, kuri ļaus īstenot
    programmu – nu kāpēc, lai sc neļautu īstenot šo jauko soli – vēlēšanu tiesības visiem?

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 02.03.2013. 18.54

    Dzeri, es patiesi, ļoti vēlētos, lai Vienotībai būtu konkurents. Es balsoju par Vienotību, bet ir daudzas lietas, kas man pie viņiem nepatīk, bet man nav izvēles šobrīd. Man nav par ko citu balsot. Pārējās partijas ir par tālu no maniem uzskatiem.
    Es varētu balsot par RP, bet tam vajadzīgi trīs priekšnosacījumi:
    1. Viņiem jābūt labākiem par Vienotību. Pavļuts ar Ķīli izskatās labi, lēmums par Kulakovu slikti. Varētu domāt par + un -.
    2. Viņiem jābūt vismaz pie 5% robežas un vainīgo meklēšana šeit nepalīdzēs. Palīdzēt var tikai tūlītēja situācijas analīze un pareizi lēmumi. Par partiju, kas acīmredzami neiekļūs saeimā es nevaru atļauties balsot!
    3. Pālīdzēšu ar situācijas analīzi. RP reitingi nogruva pēc Zatlera slavenajiem tankiem, un Ušakova gājieniem valodas referenduma sakarā, kas iedzina šajos reitingos pēdējo naglu. Tāpēc man un visiem tiem, kas varētu par RP balsot būtu ļoti svarīgi dzirdēt partijas OFICIĀLO viedokli šajos jautājumos. Baidos, ka Tavi raksti mani nepārliecinās, man jāzin ko partijas vadība saka. Zinu, ka ar tādiem paziņojumiem var aizbaidīt potenciālo krievu vēlētāju, bet vai nav svarīgāk un arī reālāk atgūt latviešu vēlētājus. Divus zaķus ar vienu šāvienu grūti nošaut.

    +24
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 02.03.2013. 19.17

    partijas ” oficiālais viedoklis”:
    Mums ļoti žēl, ka tā sanāca, ka mums neizdevās iesaistīt sc Latvijas valdībā!
    Lūdzu piedodiet! Mēs mēģināsim vēlreiz, sāksim ar Rīgas pilsētas domi, tur kopā ar ušakova kungu mums būs resursi arī Saeimas vēlēšanām, kas notiks nākošgad.
    Lūdzu piedodiet, puķina kungs, lūdzu atsūtiet vēl mazliet naudiņas sīkiem izdevumiem.
    Rietumnieciski sincerely yours V.zatļers.

    +15
    -14
    Atbildēt

    0

    Ansis > jmaklakovs 02.03.2013. 19.27

    Mans viedoklis ir Tuvs Nomales teiktajam – ar nelielām atšķirībām:
    1) es ļoti izteikti negribu balsot par Vienotību
    2) No ZRP man patīk nodokļu un ekonomikas priekšlikumi – Pavļutu vērtēju ļoti augstu, Vjačeslavu Dombrovski tā vidēji (dazreiz viņš klaji parāda nespēju skaidri domāt) Bet tas arī ir viss. Un no pusotra cilvēka, kur veselākais no viņiem nav partijas biedrs – partija nesanāk.
    3) Par Ķīli … Piekrītu, ka izglītības sistēma ir salaista ripā – augstākā izglītība tiešām ir zem katras kritikas. Bet Ķīļa reformas … Kā var par reformām saukt kautko, ko zin tikai viens pats Ķīlis un ko neatbalsta gandrīz neviens nozares pārstāvis? Droši vien, ka Ķīlis bija ļoti labs ideju ģenerators tajā padomē pie prezidenta, bet vadītājs viņš ir nulle – tāka es ieteiktu atrast Ķīlim piemērotāku amatu – (piemēram izglītības ministra padomnieks futuroloģijas un antropoloģijas jautajumos) , bet par ministru tomēr jābūt cilvēkam, kas spēj vadīt procesu.
    4) Veiksmīga cīņa ar Lembergu??? Smiekli nāk. Kad Valdībā jāizšķir kāds reāls saimniecisks jautajums, tad premjers joprojām skrien pie Lemberga diedelēt balsis – jo koalīcija tikai kašķējas un pragmatiskus lēmumus nespēj pieņemt.

    p.s. Tiesiskuma koalīcija visaugstāko tiesiskuma standartu vadīta iebalsoja vistiesiskāko Masu Propagandas līdzekļu padomi. Masu Propagandas padome vistiesiskākajā veidā cenšas sameklēt 3 vadītajus LTV. Brīžam gan izskatās, ka tiesiskums un standarti ir tādi paši kā līdzšinējos 20 gadus – iebīdīt savējos vai vajadzīgos cilvēkus par katru cenu.
    Pēdējais citāts no šīs padomes … “Laba reputācija ir notiesājošu spriedumu neesamība kriminallietās ”
    Nu tad pēc šādiem standartiem Lemberga reputācija ir vienkārši ideāla.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > jmaklakovs 02.03.2013. 23.02

    nulle:
    Nepilsoņiem jādod iespēja vēlēt pašvaldību! — Igaunijā tā ir jau sen….
    =========================================
    Ja Latvijā arī tā būtu “sen”, tad nevienu – NEVIENU – Rīgas Domi kopš neatkarības atjaunošanas nebūtu vadījuši latvieši. Tikai Interfronte vai kāda tās mutācija (pašlaik “Saskaņas centrs”).

    Ja šāds aspekts būtu jāizskaidro demencē slīgstošiem tantukiem (tajā vecumā, kad večuku praktiski vairs nav), tas vēl būtu “saprotams”.
    Bet diemžēl it kā izglītotu un uz savu spriestspēju iedomīgu … balasts mums ir liels arī citās vecuma grupās.

    Atceros, kā 1989. gadā, kad Rīgas pašvaldības vēlēšanās ar minimālu pārsvaru uzvarēja LTF un ar to saistītie spēki, notika balsojums par Rīgas ielu pārdēvēšanu. Piemēram, par tādu Elizabetes ielu bija varbūt 61 deputāts (tolaik bija 120 deputātu), bet par Kirova ielas nosaukuma saglabāšanu – 59. Par Ģertrūdes ielas nosaukuma atjaunošanu varbūt balsoja tikai 60, bet tikpat bija par Marksa ielas nosaukuma saglabāšanu, un tad vajadzēja vēl otru un trešo balsojumu.

    Tas viss notika apstākļos, kad vēlēšanās vēl varēja piedalīties visi kolonisti, bet tas arī bija laiks, kad krievi bija apjukuši, neorganizēti, nezinoši, toties latvieši bija mobilizējušies kā nekad vairs kopš tā laika.
    Varam spilgti iztēloties, kādi būtu vēlēšanu rezultāti un attiecīgā politika kaut vai dažus gadus pēc tam un turpmāk, ja vēlēšanās joprojām būtu varējuši piedalīties visi ieklīdeņi.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 03.03.2013. 09.37

    nomale – neapgalvoju, ka RP ir kaut kas ideāls, jebkurā partijā ir dažādi cilvēki un savi plusi un mīnusi, bet, esmu pārliecināts, ka RP ir vairāk plusu, kā mīnusu, un bez RP Saeima būs daudz sliktāka, nekā patreiz, jo kāda Sudrabas partija vai kas cits līdzīgs PLL vai ZZS, kas varētu aizpildīt tās vietas (par V viss RP elektorāts nenobalsos), būs kas labāks.
    Un tas “nesasniegs 5%, tāpēc nebalsošu”, diezin vai ir arguments, iespējams, taisni tāpēc, ka daudzi tā domā, arī nesasniegs.
    Principā, es, līdz šim, balsoju par V, bet patreiz, domāju, pareizāk būtu nobalsot par RP, V arī bez manas balss nepazudīs, un RP pazust nevajadzētu.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > jmaklakovs 03.03.2013. 09.57

    >Dzeris
    “Principā, es, līdz šim, balsoju par V, bet patreiz, domāju, pareizāk būtu nobalsot par RP” – nu ja, atklāti balsot par ieoloģiski tuvo SC tā kā neērti…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 03.03.2013. 10.16

    Esi pārliecināts, ka zini, kas man ir, un kas nav ideoloģiski tuvs?
    Kaut jums, visiem NA faniem, tā spriešana vienkārša – NA pārstāv visus latviešus, un, kas nav par NA, tie vai nu nav latvieši, vai nu nav “pareizie” latvieši, vai nu ir par SC un Maskavu.
    Tāpēc jau es te runāju par to bipolāro domāšanu, bez niansēm.
    Kas attiecas uz “neērti” – balsošana ir slepena, šeit es arī esmu zem nika, ja gribētu aģitēt vai balsot par SC, tā arī darītu, no kā man būtu jābūt “neērti”, vai kāpēc man šeit būtu jāraksta tas, ko es nedomāju?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.03.2013. 10.19

    dzeri – jā, varbūt varu piekrist Tev, ka to plusu RP ir vairāk, nekā mīnusu, bet, piemēram, Kulakovas aicinājums dot nepilsoņiem tiesības vēlēt pašvaldībās ir tāds mīnus, kuru es nespēju norīt. Tie Rīgas nepilsoņi, kas iegūs šīs tiesības neies balsot par RP! Ušakovam būs nodrošināta neierobežota vara. Vai atceries kāds bija viņa pirmais darbs kļūstot par mēru? Eiropas pārstāvniecības likvidācija un Maskavas pārstāvniecības atvēršana.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 03.03.2013. 10.28

    Kaut kā pat neticu, ka viņa tā tiešām arī domā, drīzāk, tas tāds taktisks gājiens pirms pašvaldību vēlēšanām, lai piesaistītu krievvalodīgo balsis Rīgā un Daugavpilī, manuprāt, ne visai gudrs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.03.2013. 10.59

    Tieši par to arī runa, cenšas piesaistīt krievalodīgo vēlētāju izplatot paziņojumus, no kuriem latviešu vēlētājiem skrien tirpas pār kauliem. Ņemot vērā savu patreizējo stāvokli jābūt krietni uzmanīgākiem!
    Nupat jauna ziņa par RP reitinga celšanos. Nu ko lai saka – lai izdodas! Pašvaldības vēlēšanās par partijām nebalsošu – novads par sīku. Bet pirms nākamajām saeimas vēlēšanām būs par ko padomāt.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 03.03.2013. 11.53

    dzeris: “Kaut kā pat neticu, ka viņa tā tiešām arī domā, drīzāk, tas tāds taktisks gājiens pirms pašvaldību vēlēšanām, lai piesaistītu krievvalodīgo balsis”
    Re, arī tu netici, dzeri. :D
    Kā var balsot par partiju, kas reiz jau uzreiz pēc vēlēšanām uzmeta savus vēlētājus un ne ar pušplēstu vārdu nav to nožēlojusi, vai atzinusi to soli par kļūdainu? Cik jauku apzīmējumu – “taktisks gājiens” – tu piemeklēji skaidri apzinātiem, plānotiem meliem.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 03.03.2013. 12.14

    Jau teicu – RP nav ideāla, tāpat, kā jebkura cita, bet, bez tās Saeima būs sliktāka, kā ar to, jāskatās plašākā kontekstā.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 03.03.2013. 13.13

    Bez RP Saeimā – tā būs skaidra atbilde un atgādinājums, ka ar meliem iegūtu sabiedrības uzticību politiķi neatgriezeniski zaudē, tikko tie meli kļūst redzami. Atgūt to uzticību nav iespējams.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 03.03.2013. 13.29

    Nu visi citi politiķi gan mums tādi ideāli un nekad nemelo.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 03.03.2013. 13.55

    Tu jau zini, ka ir sīki meli, kas nav labi, bet saprotami un lielie meli – lietas, par kurām nekad nedrīkst melot. Šinī gadījumā priekšvēlēšanu aģitācijā zīmēt sevi par Urbanoviča pretinieku un pēc vēlēšanām aicināt to par sabiedroto, ir milzīgi, nepiedodami meli.
    Netēlo mazu muļķīti, nav ticami.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > jmaklakovs 03.03.2013. 14.41

    betijacelmale +

    tieši tā. pilnīgi sakrīt ar manu, manis paša uzstādīto, ģenerālo līniju :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.03.2013. 17.36

” esam centriska partija, kas atbalsta reformas un tiesiskumu”
—————————————————————-
Ļoti smieklīgi:)) Daugavpils Kulakova, kuras vietnieks ir cietumā, dēļ kukuļdošanas/ņemšanas afēras, ievēlēta RP valdē.
Ir divas iespējas – vai nu Kulakova melo, ka neko nezina par to, vai nu – ir slikta Domes priekšsēdētāja, kas nezina, ko viņas vietnieki dara.
Bet kurš tad vēl šodien, nevis pirms pusotra gada stāsies tanī, grimstošajā partija? Tikai tāds pats slīcējs, kas tveras pie salmiņa. Vakardienas Preses klubā ļoti nepārliecinoši izklausījās argumenti – kāpēc Kulakova tiek virzīta uz valdi.

+22
-11
Atbildēt

16

    Egitazz > ievuliitis 02.03.2013. 20.43

    А что не так? Аксенокс и Биркс не замечали ни дело ДАймлера, ни Золотой мост, ни мистера 20% (да, да, к вашему сожалению про мистера 20% говорили уже в 2008), почему им можно не замечать, а вот Ушаков и Кулакова должны все замечать? Фамилии не те?:))

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.03.2013. 21.12

    kolonist-okupant, Birks un Aksjonoks sen ir prom no politikas. Tieši pielaisto kļūdu un aplamību dēļ. Kulakovas kundze vēl joprojām tur ir. Tieši tāpēc uzskatu par nonsensu viņas ievēlēšanu Zatlera partijas valdē.
    Pameklējiet izsvērtākus iebildumus, kas nav balstīti uz etniskās dalīšanas principu.
    :D

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 02.03.2013. 22.03

    betijacelmale
    я что-то не слышал, чтобы НА или Новое время (сегодняшнее Е) хоть раз признали бы ошибки этих политиков:)
    Поэтому аргумент “они уже не политики” никакой:)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.03.2013. 22.48

    Nesmīdiniet, kolonist-okupant! Kur nu neesošiem paziņojumiem par sen no politikas aizgājušiem, cīkstēties ar Kulakovas ievēlēšanu partijas valdē pāris nedēļas pēc viņas pārvaldītajā saimniecībā atklāta kriminālnozieguma.
    :D

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > ievuliitis 02.03.2013. 23.48

    Kulakova jau neko…
    ———–
    Uzņēmuma “Daugavpils siltumtīkli” bijušais valdes loceklis Māris Laudiņš, kuru Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) bija uz laiku aizturējis vērienīgajā kukuļošanas lietā, patlaban turpinot darbu uzņēmumā kā galvenais enerģētiķis, intervijā Latvijas Radio apstiprināja Daugavpils pilsētas domes priekšsēdētāja Žanna Kulakova (RP)

    KNAB pieprasījis, lai Laudiņu atbrīvo tikai no uzņēmuma valdes locekļa amata, bet citu prasību nav bijis. Laudiņš esot labs speciālists, tāpēc viņš darbu turpina citā amatā, skaidroja Kulakova.
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/knab-aizturetais-daugavpils-siltumtiklu-valdes-loceklis-iecelts-par-uznemuma-galveno-energetiki.d?id=43053322

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 03.03.2013. 00.01

    Jā, ja tāds ir “labs speciālists”, tad ir iespējami divi varianti. Viens – Kulakovai ir pieņemamas kriminālas darba metodes un tā neiebilst pret tādiem speciālistiem pašvaldības uzņēmumos, vai arī otrs… kā lai saudzīgāk izsakās? Otrs variants ir, ka sieviete kalpo par širmi (aizslietni) tiem, kas reāli pārvalda pašvaldību. Ļoti noderīga nezinīte.
    Nez’ kāda loma tai būs partijas valdē?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > ievuliitis 03.03.2013. 00.12

    Nezināšana…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 03.03.2013. 03.14

    Kulakova ir kārtējais “fēleris” RP lauciņā , visticamāk pamatā ir cerība tādā veidā dabūt Daugavpilī vietas Domē . Man tas viss asociējas ar Olšteinu :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 03.03.2013. 10.31

    klusais. Tu varētu onkām un citiem, kuriem nepiemīt Tavs prāta gaišums, populāri izskaidrot, ar ko Olšteins, piem. atšķiras no Zaķa?:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 03.03.2013. 16.04

    lno – īpaši nesapratu jautājuma kontekstu ar debatējamo tematu .

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 03.03.2013. 20.58

    betijacelmale
    да куда уж нам до заявления О. Пулка, что только слепой не мог заметить, что происходило в Рижской думе с 2004 года. Что поделать, ну погорячился, забыл, что Ушаков в РД ТОЛЬКО с 2009 года:)))

    Так что все будет ок-через лет так 5 я вам тоже заявлю-ну вот видите, Кулакова тоже из-за своих ошибок больше не мер:)) Так что увы, ваши претензии мимо:)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 03.03.2013. 22.20

    Un atkal kuļat sviestu, kolonist-okupant! Tiešām nedēļu vai divas pēc Birka vai Aksjonoka vai – kaut vai Bojāra – saimniecībā atklātiem kriminālnoziegumiem vismaz viens no viņiem būtu ievēlēts valdības koalīcijas partijas valdē? Tie pamanījās aiztīties (es gan teiktu – vēlētāji atkoda) daudz agrāk, kā viņu vadītās domes sāka bieži apciemot KNAB darbinieki. Milzīgs kārtējais netīrais traips Reformu partijas sejā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 03.03.2013. 23.39

    betijacelmale
    Я так понимаю, что надо всеми силами замалчивать слова того же Пулка, да?:)) Но ведь суть это не меняет – господа отсидели тихо-молча и слова ни сказали ни про мосты, ни про автобусы, ни насчет мистера 20%, хоть крутитесь часами как уж на сковородке:)

    Но в чем согласен, так в том, что для ПР это ошибочное решение, так как они просто идут по пути своих старших товарищей. Но их можно понять, у Единства хоть ресурс побольше, могут например, Кампара или Гресте на денежные, но не такие публичные должности передвинуть. У ПР каждый плюс минус заметный деятель на вес золота.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 03.03.2013. 23.49

    Kolonist-okupant, kāpēc man jātic jūsu apgalvojumiem, ka Pulks, lūk, ir paziņojis to un šito un jāuzskata tos par vērā ņemamiem argumentiem? Ne man Pulks ir augsti vērtēta autoritāte, ne jūsu apgalvojumi man iedveš uzticību. Atrodiet citus argumentus. Pagaidām – nepārliecina.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 04.03.2013. 00.09

    …Kolpant….pastāsti, kāpēc SC tik ļoti mēģina noslēpt notiekošo Rīgas satiksmē?….vai pie tā arī O.Pulks vainīgs?….kādi Tavi priekšlikumi – kā Pulkam būtu jārīkojas – jākrauj pa ģīmi Baraņņikam, triecienā jāieņem RS, ar specvienības palīdzību jāpiekļūst RS grāmatvedības dokumentiem, Ameriks jāspīdzina ar karstu gludekli uz vēdera, lai tas beidzot pievērstos saviem tiešajiem pienākumiem, nevis tikai domātu, kā nosmelt procentus no ātrajiem kredītiem….nu, pastāsti mums!….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 04.03.2013. 03.03

    Zane – Aksenoka laikā RS arī tika daudzas lietas slēptas , tapat Birka un pārējos laikos . RS ir bijusi vienmēr barotne RD valdošajai koalīcijai. Taisnības labad gan jāpiemin ,ka tie cipari , ko man ir nācies redzēt par Ušakova saimniekošanas laiku reāli pārspļauj visus iepriekšējos :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam