Streips: Dot rozes Sudrabai LTV raidījumā ir nepieņemami

133

Komentāri (133)

lindukjis 22.01.2013. 10.13

Ност ар Озолсу! Судрабу пар президенты! Однозначно!!!

0
0
Atbildēt

0

ingus 22.01.2013. 08.57

Strautmani atpakaļ tv ekrānā un ar steigu, viņa bija vienīgā, kas uz visiem raidījumiem bija pienācīgi sagatavojusies un kas deva pa degunu visiem bez izņēmuma, taču ar argumentiem, nevis plikām emocijām.
Lai cik Ozols likās perspektīvs, viņš ir izrādījies konjunktūrists, brīnums, kā viņš vēl reitingu ietekme nekļuva par eiroskeptiķi…

+5
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 22.01.2013. 07.35

Putina draugu partija Latvijā Saskaņas Centrs ir atradusi kā sabiedroto konservatīvu, ar klerikālu ievirzi A. Amerika vadīto partiju Gods Kalpot Rīgai. Šī draudzība palīdzēs pārliecinošāk Kremlim labvēlīgiem spēkiem uzvarēt Rīgas Domes vēlēšanās, jo bezmaksas sabiedriskais transports un brīvbiļete autovadītājiem puteņa laikā daudziem vēlētajiem, kas pat neskatās PBK, RTR, aizmiglos prātu, lai spētu padomāt, kā vārdā tas tiek darīts? Tāpat kā Krievijā, arī Rīgā Kremlim lojālajiem spēkiem, lai nodrošinātu politisku uzvaru, talkā nāks baznīca, kas ir spēcīgi pārstāvēta Gods kalpot Rīgai. Baznīca palīdzēja uzvarēt Putinam, un tā palīdzēs arī Ušakovam. Šo savu uzvaru Latvijā Vladimirs Putins varēs ierakstīt savā sasniegumu sarakstā kā nozīmīgu Krievijas maigās varas panākumu vienā no Eiropas Savienības un NATO valstīm.

Maigā Kremļa vara kā spilvens sāk mūs smacēt.

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/450625-putins_nostiprina_savu_ietekmi_latvija_izskatas_ka_vins_uzvares_ari_rigas_domes_velesanas
Vai jūs to nejūtat?

+3
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 22.01.2013. 05.29

Labs piemērs, kāpēc sabiedriskie mediji NAV jāapvieno! Latvijas Radio, manā uzskatā, ir vienīgais vēl palikušais Latvijas sabiedrības medijs. LTV nupat jau veiksmīgi novesta līdz anekdotei. Un ,pieņemu, tā nav kļūda, bet apzinātas, centīgas pūles.

+4
-1
Atbildēt

0

aToms 22.01.2013. 02.30

OTTO,PALDIES Tev par uzdrīkstēšanos daudzu Latvijas iedzīvotāju vārdā!!!
Un lai nu kurš runātu par vadītāja uzvedību TV vai radio pārraižu laikā,bet ne jau žurnālists Streips.:)):))))))Vismaz kādreiz būtu izmantojis iespēju paklusēt!:)

+2
-5
Atbildēt

0

dro 22.01.2013. 00.00

Paldies, edge. Šis ir labs: “Es reiz uzrakstīju rakstu par to, ka vārdu “okupants” vajadzētu aizliegt. Tas ir politiski nekorekts. Krievi, kas tagad šeit dzīvo, nav okupanti un arī viņu tēvi nav okupanti. Krievu cilvēkam vārds “okupants” nav pieņamams tādēļ, ka tas asociējas, piemēram, ar fašistu okupāciju, ar slepkavībām un nāves sodiem. Es atbalstu principu: okupācija bija, okupantu – nav,” pastāstīja Ozols.
Pēc viņa teiktā, reiz viņš saticis Nacionālās apvienības pārstāvi Imantu Parādnieku un pastāstījis par šo vārdu. “Parādnieks man piekrita,” skaidroja Ozols.

Parādnieks – Ozola domubiedrs!:)

+5
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 22.01.2013. 00.27

    ——-
    Хочешь жить – умей вертеться!

    – Ko Otto-vičam pārmest, ko Parādniekam? Bizness pāri visam…..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dawe12121 21.01.2013. 23.52

Man gribētos uzzināt, kur arāja dabūja Streipa komentāru. Ta vien liekas, ka pec raidījuma piezvanīja Streipam- Vai tu redzēji?! Puķes!!! Ēteraa!!! Pasaki ko tu domaa!
Un es tiešaam nesaprotu , kas tur buutu tik slikts uzdaavinaat Prezidentei ziedus dzimšanas dienaa tiešraidee.

+4
-5
Atbildēt

0

sanitai19 21.01.2013. 23.46

Tā jau ir, IR veido viedokli. Arī man ir viedoklis. IR viedokļa veidotājas Dita Arāja un Māra Miķelsone ( laikam Ditai pieņemta par ieroču nesēju, lai drošāk paustu savu histēriju ) veido histēriju ap un par Otto Ozolu. Par ko? Par pasniegtajiem ziediem? Cilvēks valsts labā ir nostrādājis astoņus gadus! Strādājusi krietni. Patiesībā, man ir vienalga, kāda ir vai nav viņas piederība vai nepiederība partijām. Bet strādājusi tā, ka tautai ir skaidrs – kas ir kas. Vai Raita Černaja laikā zinājām par valsts īpašuma plekerētājiem. Lūk, tas bija cilvēks, kas klusēja un bija zemāks par zāli. Un, tās, kuras met akmeņus – ko viņas ar savu histērisko attieksmi ir darījušas tautas labā? Kāds ir viņu sausais atlikums astoņu gadu laikā? Kaunu apēdušas. Pašas sev par varonēm uzdodas.

+6
-6
Atbildēt

3

    andris902 > sanitai19 22.01.2013. 00.22

    ….Skaistule…Tev neviens neliedz paust savu viedokli, tāpat tiesības paust savu viedokli ir Ditai Arājai un viņa to izdarījusi arī manā vietā….Tu pamanīji un visu reducēji uz no pagaldes izvilktām rozēm, bet nespēji novērtēt, ka tas bija pēdējais piliens tam pieglaimīgi šķebinošajam farsam stundas garumā…
    …kur palika O.O. dramatiskā balsī paziņotais par nesaudzīgiem jautājumiem par Parex?….tikai garām ejot, jo Sudrabas runas plūdus nevarēja apturēt neviens no žunālistiem….O.O. svarīgāk šķita n-tās reizes apjautāties par Sudrabas vēlmi kļūt par prezidenti….

    …atkārtošu vēlreiz jau rakstīto pie pirmā raksta – sabiedriskā TV nav smilšu kaste, kur apgūt iemaņas kūku cepšanā….un šajā gadījumā nevar vainot tikai O.O. ….sava atbildība ir jāuzņemas tiem, kas palaida O.O. televīzijas studijā, neapzinoties viņa varēšanu un spējas….pārāk daudz eksperimentu par nodokļu maksātāju naudu….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > sanitai19 22.01.2013. 15.10

    zanE.Farss bija Tavās acīs. Man pašai savas acis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > sanitai19 22.01.2013. 15.28

    Vēlreiz zanEi. Paldies, man Tava atļauja viedokļa paušanai nav vajadzīga. Redzu tikai to, ka Otto Ozola virzienā tiek darbināta histēriska kara mašīna. Ja vēl pati būtu kas. Man nav žēl nodokļu maksātāju nauda šim raidījumam. Sabiedriskā TV, kas tā saucas ir nolaista podā bez Otto Ozola. Tā, ka ZanEs ( arī histērija, pie mana komenta Tava otrā rindkopa ) ir tikai un vienīgi Tavs viedoklis. Izlasīju. Katrs paliekam pie sava.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.01.2013. 22.24

Optiskais : Neesmu OOzola fans, bet — atgādinot Ditas Arājas kategoriskumu — man savas nodokļu naudas OOzola treniņiem vēl nav žēl
——————
Vismaz es neatceros, ka IR žurnālisti būtu iebilduši pret to, kad TV 7 ziņu diktori 9.maijā ēterā izgāja ar okupantu kaku krāsas lentītēm pie žaketes atlokiem.

+5
-1
Atbildēt

3

    dro > Ojārs 21.01.2013. 22.38

    andrejs. Slikti, bet vai tas attaisno Ozolu?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ojārs 21.01.2013. 22.59

    ——-lno andrejs. Slikti, bet vai tas attaisno Ozolu? ============================================================================== Ja būs tiesa, tad es pieprasīšu Otto-viču attaisnot!
    Otto-vičs noteikti labosies – palasiet tik viņa sacerējumus, paklausieties ko godātais runā ( vienai mērķauditorija – vienu tekstu, citai – gluži pretēju – ? )- nu, īstens ‘a la ķīlīša’ triku meistars:

    “Es reiz uzrakstīju rakstu par to, ka vārdu “okupants” vajadzētu aizliegt. Tas ir politiski nekorekts. Krievi, kas tagad šeit dzīvo, nav okupanti un arī viņu tēvi nav okupanti. Krievu cilvēkam vārds “okupants” nav pieņamams tādēļ, ka tas asociējas, piemēram, ar fašistu okupāciju, ar slepkavībām un nāves sodiem. Es atbalstu principu: okupācija bija, okupantu – nav,” pastāstīja Ozols.”

    Otto Ozols: etniskā spriedze ir izdevīga “nelietīgajam Staļina līķim”

    http://lat.mixnews.lv/lv/eksluzivi/2059_otto-ozols-etniska-spriedze-ir-izdeviga-nelietigajam-stalina-likim

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 22.01.2013. 00.08

    ….par Otto Ozola izpausmēm varam pārliecināties tepat IR.lv portālā…un pavisam nesen O.O. pret Sudrabu nemaz tik saudzīgs nav bijis:

    Otto Ozols: – “Sudrabai var ieteikt tikai vienu – ja kritizē, tad spēj dot skaidrus priekšlikumu kā darīt labāk? Bet tas jau, protams, ir daudz grūtāk. Pats vari tikt kritizēts. Iespējams tādēļ šai ziņā Sudraba ir tik pieticīga. Gribētos domāt, ka maldos. Lūdzu visiem viņas cienītājiem nosaukt kādu tādu reālu viņas priekšlikumu valsts ilgstpējīgai attīstībai. Tādu konkrētu, precīzu nevis izplūdušu frāzēs. Ņemot vērā, ka Sudrabai sabiedrība ļoti uzticas, politiķi nevarētu šos priekšlikumu ignorēt. Bet kur tie ir? Uz priekšu Sudrabas kundze, parādiet, ka esat labāka nekā bargi kritizētie politiķi. Pelnījuši jau ir, šaubu nav. To mēs jau sen zinam.”….

    ..bet…kas gan ir portāls, salīdzinājumā ar TV prožektoru gaismām….:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

marmed 21.01.2013. 22.16

Tas ka Streips pauž simpātijas/antipātijas saucot kādu partiju par m***m, tas ir normāli. Streips jau nu tiešām nav tas neitrālākais žurnālists..

Principā žurnālista neitralitāte ir izcila īpašība, laikam jau LAtvijā tādu nav

+4
-1
Atbildēt

0

kristrun 21.01.2013. 22.12

Streips: Dot rozes sievietei ir nepieņemami.

+4
-4
Atbildēt

2

    Ojārs > kristrun 21.01.2013. 22.21

    Straips: Ja tā ir VVF no Torontō, tad drīkst.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > kristrun 21.01.2013. 23.09

    > andrejs
    AIZ kadra – krīti kaut vai ap kaklu un bučo, ka šmaukst vien, bet kadrā esi par neitrālu neitrālāks. Tāpēc, ka tu, žurnālist, esi KADRĀ.
    Un, starp citu, VVF, kuru es “gauži” cienu, ziedus saņēma AIZkadrā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Andris 21.01.2013. 21.40

Neko nesaprotu no žurnālistikas, tāpēc modelēju situāciju vienīgi kā neitrāls skatītājs, nepiesaucot ne Ķenavu, ne Plūmi, Streipu, Ozolu, Strautmani vai kādu citu.
Tātad radījuma vadītājam (profesija – žurnālists, vismaz kā tāds tiek postulēts) ir simpātijas (tīri cilvēciskas un visnotaļ pozitīvas emocijas) pret radījuma viesi y. Rezultāts – ziedi kadrā.
Tam pašam x (tajā pašā statusā un situācijā) ir izteikta nepatika pret z. Rezultāts – “smukmeitiņa garām iet, grib tam ūden’ acīs liet”. Un ne tikai grib, bet arī iešļāc.
X kadrā ar q. Abiem lieliska humora izjūta, savstarpēja sapratne un kopēja izglītība Štatos. Rezultāts – kadrā x iemet q ģīmī torti.
Viss – cilvēcīgu emociju rezultāts, jo x arī kadrā vēlas būt PERSONĪBA.
Tika jautājums – vai x ir žurnālists? Manuprāt šai profesijai viņš i gaismas gada attālumā nav stāvējis.

+5
-4
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 21.01.2013. 20.48

——–
Vai Otto-vičs sveiks arī izcilos Labvakar “trīnīšus”? Vajag, Otto-vič, vajag godināt savus leģendāros priekšstečus – LTV zīmolus/sejas!

http://www.youtube.com/watch?v=X2rxpS_8wJM

Priekšniecība tak’ neiebildīs?

“Āboltiņa: Barikāžu žurnālistu misijas apziņa pārspēja bailes”

http://www.diena.lv/latvija/viedokli/aboltina-barikazu-zurnalistu-misijas-apzina-parspeja-bailes-13989220

0
-2
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 21.01.2013. 20.22

Ar novēlošanos gribu izteikties par to Ozola 100. panta raidījumu, kur tika apspriesta Dienas vadības maiņa.
Daudz uzmanības otto vadības stilam nepievērsu, jo mani ieinteresēja divas lietas:
1. Ciniskā oligarhu nekaunēšanās parādīt, ka viens no galvenajiem reitingu taisītājiem valstī ir viņu cilvēks,
2. Raidījumā izskanējusī doma par žurnālistu pērkamību un to salīdzinājums ar rējējsuņiem.
Ir prātam neaptverami stulbi, kad redzi, ka ļaudis var vienlaicīgi Freimani saukt par oligarhu pakalpiņu ( jo ko tad citu tie liktu par redaktoru Dienā ) un ticēt viņa firmas pasniegtajiem RP reitingiem. Ir komiski, piekrītiet, vērot tādu naidu pret Zatleru, kas aizmiglo acis un neļauj saredzēt, ka lemberga pakalpiņš bīda mums visiem šos ciparus.
Otra lieta par “žurnālistiem – suņiem”, kuriem avīzes īpašnieks var piezvanīt un norādīt ko rakstīt.
Studijā bija uzaicināta “neatkarīgā žurnāliste” N. Ločmele un tas manī izraisīja pārdomas. Ir divi veidi “žurnālisti – suņi”, kas izpilda saimnieka prasības.
Visaugstākās raudzes un dresūras žurnālisti – suņi ir tie, kuriem saimniekam nav jāzvana, kuri nolasa visas saimnieka domas uz priekšu.
Nu tādi visi ir Lembergam piederošajā “Neatkarīgajā”.
Otra kategorija ir “žurnālisti – suņi”, kuri nav pietiekoši dresēti un, kuriem viss ir jāparāda ar pirkstu. Pie tādiem var pieskaitīt cilvēku, kas sevi dēvē par žurnālistu – Aivaru Ozoliņu. Šeit paklausība nav kā pie Lemberga “žurnālistiem”, šeit pat ar zvanu nepietiek.’
Šķēles sūtnim Liepniekam bija personīgi jāierodās un ar kāju jāatver Ēlertes durvis, lai norādītu Ozoliņam ar pirkstu ko rakstīt. Šeit jau paklausība nebija pilnīga.
Lūk, tādas domas nodarbināja manu prātu 100. panta laikā.

+4
-7
Atbildēt

1

    ——susurs Ar novēlošanos gribu izteikties … ==============================================================================
    “Rupji domājot, taču pieklājīgi uzrakstot” – jau laicīgi var izteikties, jo “dziesmotā jampadrača” vienam simbolam – LTV raidījumam “Labvakar” –
    31. janvārī svinēs 25-u gadu jubileju!

    http://www.youtube.com/watch?v=aXN72HzB9-A

    Rubenis – viltīgs putns….

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 21.01.2013. 20.07

———
Streips: Dot rozes Sudrabai LTV raidījumā ir nepieņemami
==============================================================================
“Kāpēc bieži Amerikas latviešu labi domātie padomi Latvijā izklausās pēc Amerikāņu televīzijas trafaretiem” – jautā psihoterapeits Gatis Līdums
(“Latvijas un ZiemeļAmerikas latviešu kultūras atšķirības”, LMM, 23.04.98)

Psihoterapeits savā rakstā piemin gan VVF, gan U.Ģērmani, gan K.Streipu, kas 1996.g. bija gatavs kaut rīt pamest Latviju, ja dzimtajos Štatos kāds piedāvās labāk apmaksātu darbavietu – ,un izdara sekojošu secinājumu:

“…gan arī daudzi citi trimdas latvieši, saskaroties ar Latvijas kultūru, vienkārši nespēj pieņemt to vienkāršo patiesību, ka Latvijas kultūra ir pavisam savādāka, nekā trimdas.”

+3
-5
Atbildēt

0

dagne7 21.01.2013. 20.00

Raidījums bija laba parodija par tēmu “cenzūra ir aizliegta”.
Raidījuma vadītāja simpātijas un nolūks izcelt Sudrabas nopelnus un izvairīties no nepatīkamiem jautājumiem visa raidījuma laikā bija acīmredzami.
Raidījumu uztvēru kā sliktu vienas personas politisku reklāmu, bet jautājums par “cenzoriem” un “režisoru” priekš manis palika atklāts.

+10
-5
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 21.01.2013. 19.48

Ir atkal pamests kārtējais kauliņš žurnālistiem un komentētājiem. Bija Grende, tagad OO. Kurš būs nākamais un kas pa to laiku paliek tautas modrās acs un žurnālistu aso zobu nepamanīts?

+11
-9
Atbildēt

21

    ——-
    Sponsoru nepieprasītais un neapmaksātais.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Piekrītu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 20.07

    Jāgaida, kaut kas krāšnāks. Satiksmes ministrijas mistērijas. Arājai nav ko darīt.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 20.08

    con brio. Ja Sudrabas vietā būtu bijis Ušakovs, Jūs arī piekristu?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ——- con brio Piekrītu. ==============================================================================
    Ar laiku piekritīsi – ziedu pasniegšana nebija kaut kāds nepārdomāts solis. Tādi gājieni kopš 1988.g.31.janvāra jau ir neskaitāmas reizes pieredzēti ( t.sk. Streipa “*aukas”):

    “Ja ieslēgsit televizoru rītvakar, svētdien, pulksten 21.40, ar jums pirmo reizi sasveicināsies jaunais Latvijas TV raidījums «Labvakar!». Muzikāli informatīvo programmu «Skatiens» mēs varam redzēt vairākas reizes nedēļā, bet CT raidījuma «mazais brālis» — vismaz tuvākajā laikā — viesosies mūsu mājās tikai divas reizes mēnesi. ”

    Latvijas TV — jauns raidījums
    http://www.barikadopedija.lv/raksti/622701

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    >Ino
    Jautājums ir ārpus mana “piekrītu”. Es jautāju, kurš būs nākamais temats/cilvēks, ko pametīs žurnālistiem un komentētājiem kā kaulu, lai kādi citi notikumi, kas varbūt ir svarīgāki, paliktu nepamanīti. Edge_indran atbildēja – sponsoru nepieprasītais un neapmaksātais. Es atbildēju, ka piekrītu, jo arī domāju, ka par visu kāds maksā. Es neesmu komentējusi rožu pasniegšanu Sudrabai kā tādu, vai to atbalsu vai neatbalstu. Tāpēc jautājums par Ušakovu ir pilnīgi nevietā.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    con brio >Ino(..)
    Tāpēc jautājums par Ušakovu ir pilnīgi nevietā.
    ==============================================================================
    Manuprāt, ir vērts atcerēties Br.Rubesa aicinājumu un atziņu:

    http://www.youtube.com/watch?v=eXPHkWpQzhU

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 21.05

    con brio. Mēs taču katru dienu apspriežam kādu notikumu, kuri saistīti ar kādu cilvēku. Ja IR kādu notikumu “aizmāršīgi aizmirsis” , tad lasītāji to atgādina. Man šīs dienas tēma nemaz neliekas piedauzīga vai kāda sponsora samaksāta. Ja es kļūdos, tad paldies šoreiz sponsoram.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ino, es nevēlos strīdēties, jo neredzēju raidījumu, un, ja arī tagad to noskatītos, vērtējums vairs nebūtu objektīvs. Taču O.O. apspriež jau divas reizes īsā laika sprīdī. Tāpēc man tas sāk atgādināt angažētu pieprasījumu. Tāpat kā gadījumā ar Grendi. Un vai Jūs tiešām domājat, ka mediji tik atsaucīgi uztver lasītāju pasviestos tematus un steidz tos ar skubu aprakstīt?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 21.46

    con brio. Labāk par Arimandu /zemāk/ nepateikšu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 22.15

    lno con brio. Ja Sudrabas vietā būtu bijis Ušakovs, Jūs arī piekristu?
    ——————-
    Uzbrukumi jau ir vērsti pret Ozolu, nevis Sudrabu. Tas taču ir acīmredzams.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 22.22

    andrejs. Vai tad nepelnīti?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 22.27

    lno andrejs. Vai tad nepelnīti?
    ————–
    Ja nebūtu iepriekšējās nedēļas uzbrukumu, es varbūt varētu piekrist, bet pašlaik izskatās, ka Ozols nav pietiekami “liberāls” IR sponsoriem. No tā arī rodas tas naids pret viņu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 22.37

    andrejs. Ja nebūtu iepriekšējās nedēļas uzbrukumu, es varbūt varētu piekrist…Ozols nav pietiekami “liberāls” IR sponsoriem. No tā arī rodas tas naids pret viņu.
    __________________
    Nu tad jau es varu apgalvot, ka Andrejs aizstāv OO tādēļ, ka Ozols uztaisīja reklāmas raidījumu Sudrabai, kuras ieteikto pēcteci NA ievēlēja VK priekšnieces amatā. Vai nebūtu laiks stāties Ušakova aizstāvju rindās, jo viņu jau kritizē ne tikai otro reizi, bet nepārtraukti:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 22.47

    Andrej, nepārspīlē, — pat IR sponsori varētu nedomāt par mērķtiecīgu Ozola nožļembāšanu. Visticamāk, nesievišķīga, toties moderna pāris “elitāro dāmīšu” pašiniciatīva ar pretenziju uz pašapliecināšanos.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 23.02

    “O.O. apspriež jau divas reizes īsā laika sprīdī.”
    Ko lai dara, ja O.O. īsā laika sprīdī otro reizi rīkojās stulbi vai angažēti (izvēli atstāju tavā ziņā)?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > My Paradise, My Rules 21.01.2013. 23.40

    …trešo!….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > My Paradise, My Rules 22.01.2013. 08.49

    lno con brio. Mēs taču katru dienu apspriežam kādu notikumu, kuri saistīti ar kādu cilvēku. …
    ____________________ Zini kur IR mūsu nelaime- mēs aktīvi metamies uz katru “‘ lienoši SCientoloģiskās gejkretiņizma ideloģijas “” adeptu pasviesto kaulu.

    Tai pašā laikā- atsakāmies redzēt acīmredzamas nejēdzības- Piem. kā gadu gadiem notiek publikas lienoši Scientoloģiskā indoktrinācija Latvijas (sabiedirskajā- vot nelabuos šito drukas kļūdu!)?) radio un arīdzan tai pašā nabaga “‘sabiedriskajā”‘ tv.

    Bet:
    mums pārlieku patīk (pieduošanu!)d. IRsties ap second hand probļemčikiem un ” padiskutēt” ar troļļiem- t.i. barot šos pašus troļļus, kas citādāki jau sen būtu “‘nosprāguši bada nāvē”‘.

    Vai mēs vispār vairs spējam sadzirdēt Sandras Veibergas jautājumu?:
    ….. Vai tā ir aprobežotība vai muļķība, kas vēlētājiem liek atbalstīt revanša idejas un «deķa vilkšanu» atpakaļ PSRS loģikas virzienā?

    Putina draugu partija Latvijā Saskaņas Centrs ir atradusi kā sabiedroto konservatīvu, ar klerikālu ievirzi A. Amerika vadīto partiju Gods Kalpot Rīgai. Šī draudzība palīdzēs pārliecinošāk Kremlim labvēlīgiem spēkiem uzvarēt Rīgas Domes vēlēšanās, jo bezmaksas sabiedriskais transports un brīvbiļete autovadītājiem puteņa laikā daudziem vēlētajiem, kas pat neskatās PBK, RTR, aizmiglos prātu, lai spētu padomāt, kā vārdā tas tiek darīts? Tāpat kā Krievijā, arī Rīgā Kremlim lojālajiem spēkiem, lai nodrošinātu politisku uzvaru, talkā nāks baznīca, kas ir spēcīgi pārstāvēta Gods kalpot Rīgai. Baznīca palīdzēja uzvarēt Putinam, un tā palīdzēs arī Ušakovam. Šo savu uzvaru Latvijā Vladimirs Putins varēs ierakstīt savā sasniegumu sarakstā kā nozīmīgu Krievijas maigās varas panākumu vienā no Eiropas Savienības un NATO valstīm.

    Maigā Kremļa vara kā spilvens sāk mūs smacēt.

    Vai jūs to nejūtat?
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/450625-putins_nostiprina_savu_ietekmi_latvija_izskatas_ka_vins_uzvares_ari_rigas_domes_velesanas

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 22.01.2013. 10.03

    lama. Turpmāk, lūdzu, brīdini, kad aktīvi jāmetās cīniņā un kad nav jāreaģē. Es naivais domāju, ka Sudraba ir Kremļa ideoloģijas nesēja, tādēļ sašutu, ka Ozols veidojis viņas reklāmraidījumu. Es taču nevarēju zināt, ka Sudraba ir mūsu Štirlics! ? Ja nebūsi mani brīdinājis, varu atkal sastrādāt ziepes…Kā ar Ušakovu, arī mūsējais? Vai die, vai die…
    Sandru Veinbergu gan citē uzmanīgi: vietējiem aizdomas, ka viņa ir Kremļa Štirlics.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > My Paradise, My Rules 22.01.2013. 10.24

    lno lama. Turpmāk, lūdzu, brīdini,…
    _____________________ Ko nu gari izrunāsies….

    Maiju kalendārs beidzies un debesu astrāls mani laikam brīdina,ka laiks tomēr brīvībā atmest arestanta ieradumus(cik tad ilgi var..tas galu galā ir kā turpināt lietot uzasinātu karoti,lai gan uz galda visi štrumenti priekšā)- t.i. metāšanos pa šāda tipa tīmekļa vietnēm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > My Paradise, My Rules 22.01.2013. 12.10

    lama. Ja tiešām Tu pamestu šo portālu, man Tevis pietrūktu. Sīkumos mūsu viedokļi var dalīties, bet galvenajos jautājumos taču nē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

māsa 21.01.2013. 19.45

-Streipa vīrišķajā izpratnē taču Ieva no astes kaula salipināta! Tādām rozes? Piekrītu!
– Vai O.O. savā rīcībā pārkāpa likumu, normatīvus aktus, LTV noteikumus? Visus, nevienu?
– Profesionālisms. Interesanti, kurš no šobrīd LTV strādājošiem žurnālistiem varētu būt Ozolam kā tāds etalons? Adriāno Čelentāno stampājot vīnogas laikam neskaitās! Ā, sapratu, Arāja!
– Sudrabai rozes ne!Tad jau vajag Saeimas vai vismaz LTV apstiprinātu puķu nopelnu sarakstu. Sudrabai – ne vairāk kā kreimenes, Āboltiņai kallas un peonijas, Sorosa sektas pāretāvēm – ceriņziedus….
Jebkuru rīcību taču var pārvērst par idiotismu! Vajag tikai gribēt!

+5
-12
Atbildēt

1

    dro > māsa 21.01.2013. 19.48

    indulisri…Jebkuru rīcību taču var pārvērst par idiotismu! Vajag tikai gribēt!
    _______________________
    Taisnība! Tev izdevās:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 21.01.2013. 19.18

Visiem Zatlera un RP nīdējiem – pacietieties vēl mazliet un drīz jums būs laime pilnībā.
Drīz nāks Sudraba un šīs dienas liksies visiem kā saulainas, gaišas atmiņas.
Dabūsiet, ko gribējāt.
Bet vispirms ar NA iniciatīvu un Vienotības klusu atbalstu mainīsies koalīcija.
Tad drīz vien viens smagos noziegumos apsūdzēts punduris atkal skraidīs pa Saeimu un komandēs parādi.
Un visi būsim laimīgi.
Un meklēsiet vainīgo.
Un, protams, tie nebūsiet Jūs paši.
Jo Jūs esat visgudrākie un tālredzīgākie.
Un atkal mūs visus čakarēs.
Pērciet jau laikus prezervatīvus.
Lai oligarhiem labi noiet!

+5
-11
Atbildēt

2

    ———-
    “Neuztraucies, tas viss ir iepriekš saskaņots” – Mavriks Vulfsons sava sievai, 1988.gadā 1.jūnijā pirms došanās uz Radošo savienību/Rakstnieku savienības paplašināto plēnumu “nogalināt” Padomju Latviju.

    “Cik staru ir Vulfsona zvaigznei?”

    http://www.rigaslaiks.lv/Read.aspx?year=1996&month=7&page=7

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 23.51

    > edge_indran
    Var redzēt profesionālu roku:”Neuztraucies, tas viss ir iepriekš saskaņots” – Mavriks Vulfsons sava sievai,”
    Tas, kurš iekrīt uz citātu, bet neattop pameklē avotu, notic, ka Mavriks Vulfsons no tiesas un taisnības tā sacījis BramņikEmmai, pirms doties uz plēnumu.
    Taču, vai manu dieniņ!, ne Mavriks teica, ne Emma dzirdēja – tik vien, ka baumas pēcāk klīdušas.
    Prasmīgāk jāstrādā, edge_indran, prasmīgāk! Šoreiz – totāla izgāšanās. Diemžēl.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 21.01.2013. 18.59

… jaa kur nu veel raksturiigaaki, latvieši puķes pasniedz valsts nozadzeejam peec katras tiesaa pavadiitas sesijas , tad puķes Sudrabas jaunkundzei jau skaitaas eleganti, nav ko teikt , viens jau te pareizi bija atziimeejis , oiligarhu tv

+10
-4
Atbildēt

0

janazakovica 21.01.2013. 18.44

vienkarsi streipam ari gribas rozes no ozola..kaa tani anektdotee..kad zilais atnaca pie arsta un stasta ka kaut kas kolit v pope..arsts liek vinam novilkt bikses un noliekties..un ierauga TUR iespraustu rozi..uz daktera komentu..u vaz ze tam roza..zilais priecigi iespurdzas ..doktor eto vam..

+6
-13
Atbildēt

0

efeja60 21.01.2013. 18.35

Žurnālists Kārlis Streips, kurš ilgi strādājis televīzijā, uzskata, ka “raidījuma viešņai dot ziedus – tas nu gan ir pavisam garām, jo apliecina žurnālista simpātijas, un žurnālistam pret intervējamām personām simpātijas nav jāizrāda”. “Tas ir pilnīgi un absolūti noraidāmi. Ko, vai tad visām raidījuma viešņām sievietēm viņš [Otto Ozols] taisās ziedus dāvināt?” vaicā Streips.
====================================
Savukārt raidījumā nosaukt Latvijas patriotes par kazām, apliecina žurnālista antipātijas un žurnālistam antipātijas nav jāizrāda. Streips jau atkal nav objektīvs.

+8
-14
Atbildēt

0

piziks 21.01.2013. 18.29

Pauls Rēvelis un Ķīps!
Akurāt īstais — latviešu vīriešu — domāšanas virziens. Ne tik svarīgi, kam OOzols pasniedza ziedus, kā tas, ka OOzols pats ziedus pirka un pasniedza, atgādinot, ka Latvija ir ziedu kulturas zeme arī. Uz ziediem skopo amerikāņu “superpareizumu” pāramerikanizējies Streips varētu arī citus, vismaz Latvijā, nevilkt. Exdienas pusfeministu pret zviedriskumu visās izpausmēs nekritisko liekulību arī vajadzētu pārvarēt.

Kur bija istie žurnālistti un žurnālistes, kad publiski vajadzēja noēvelēt ka nākas tās divas slavenās balinājumblondīnes no Zatlera pirmās preses konferences?! Viss kārtībā, = tas bija jau sen, tādēļ aizmirstams, lai tik jebkura, kam ienāķ prātā, tagad hiperasi verstos pret Oozolu tādēl, ka tas neļauj sevi iezviedrētām pusfeministēm sevi grūstīt?

( Neesmu OOzola fans, bet — atgādinot Ditas Arājas kategoriskumu — man savas nodokļu naudas OOzola treniņiem vēl nav žēl: lielu malku vēl pats nav salauzis, toties kādu mušu baru uztracinājis! )

+9
-15
Atbildēt

1

    dro > piziks 21.01.2013. 19.31

    OT…lielu malku vēl pats nav salauzis, toties kādu mušu baru uztracinājis! )
    ________________________
    Nu ērglim, pie tam ar optisko tēmekli mušas nav pretinieces. Viena muša manā personā būtu ļoti pateicīga, ja tai paskaidrotu, kas OO būtu jāizdara, lai to kvalificētu kā “lielu malku”

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

demo 21.01.2013. 18.20

Nu gan kārtējo reizi esam uzvārījušies ne par ko, tas tiešām, mums latviešiem, ir tik raksturīgi, varētu teikt pat pazemojoši,ka bez šādas
publiskas izķengāšanas un apriešanas nevaram iztikt.
Un, lai vai nu kur, bet LTV ? Vai tiešām šajā, …. /neatradu īsto apzīmējumu/, iestādijumā, kurā nav neviena neatkarīga personība, kura no ārējiem politiskiem vai citiem spēkiem/vai nespēkiem/, nevar atbrīvoties un strādāt pēc
daudzmaz, sabierībai pieņemamiem uzstādījumiem. Ja ne, tad katru dienu,
neatgādiniet, ka esat “sabiedriskā talevīzija”. Tas vienkārši ir riebīgi,
pretīgi klausīties, noskatīties Jūsu atkarībā, no tiem pašiem, vecajiem
oligarhiskiem, “AAA”, šmucīgiem,noziedzīgiem spēkiem.
Vai tas nav pazemojoši teikt, ka O.Ozols varēja taču šīs puķes pasniegt,
ārpus ētera, aiz aizskara, lūk tāpat kā Tautas cienījamai exprezidentes,
Vairas Vīķes-Freibergas kundzei, aiz aizskara.??? Vai, Jūs televīzijas
redaktori, vadīāji vai to aizvietotāji – it kā diplomēti, varbūt arī
sertificēti, atestēti “žurnalisti”/ar grādiem vai bez tiem/, apjēdzat ko runājat ???? Tas taču ir kaut kāds stul…a, nekulturālības kalngals !!!
Un tad vēl, jūsu uzraugošais iestādījums – ‘NEPLP’ funktieŗē, ka šiem
sabiedriskiem iestātījumiem,/LTV,LR/, sabiedrībai,t.i., skatītājiem un klausītājiem
nākšoties vēl par šīm ģeķībam piemaksāt.

+9
-12
Atbildēt

1

Ieva 21.01.2013. 18.14

Skatījos raidījumu. Likās ļoti normāli. Es gan neesmu žurnālists, bet skatītājs gan, un raidījums jau tak laikam domāts vidusmēra skatītājam, ne žurnālistiem.
Un atkal Ozolam marazmātiski tantuki virsū sabraukuši. Piesieties īsti nav kur, tad nu raksta, ka neprofesionāli rozes devis. Kas tai Arājas kundzei ir, ka viņa ir tik agresīva? Kāpēc tik nepamierināta ar dzīvi? Ozols būs viņu kaut kur izkonkurējis?
Un pasniegt ziedus sievietei vajadzētu vienmēr. Biežāk! Pat bez iemesla. Latvijā ziedus dod un saņem visur un vienmēr. Tās nav Skandināvijas vai Amerikas tradīcijas, kur ziedus dod reti. Streipam jau nu vajadzētu tagad to zināt. Ziedus dot nav profesionāli, bet nosaukt kādu par mauku vai āzi ir! Super!
Rozes vienkārši bija latviski, cilvēciski un vīrišķīgi. Un, ja Arājas kundzei, kā profesionālai bezdarbniecei (tā vien tā šķiet, citādi nebūtu tik liela žults) tas šķiet neprofesionāli, tad tās drīzāk ir viņas problēma. Varbūt, Ozols arī viņai puķes lai aizsūta, kā paldies par viņa un viņa raidījuma reklāmu? Bet labāk ne, nevar riskēt ar Arājas kundzes veselību..,

+12
-16
Atbildēt

3

    Timurs Čuntonovs > Ieva 21.01.2013. 18.35

    Es jums tikai varu pateitk: ozols īsti nerubī fišku. vajadzētu kaut ko profesionālāku viņa vietā. Rozes bija pilnīgi garām, jo faktiski tas raidījums bija tukšs kā tukša muca, un vēl beigās tās rozes….

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.01.2013. 18.51

    Ko tad? To profesionāli, kas lieto vārdu “maukas”. Vai to profesionāli, kas publiski savu kolēģi nolamā par āzi? Kaut kā dīvaini. To, ka vārds “ētika” IRam ir svešs, zinu jau sen, bet to, ka dzeltenais novirziens tiek uzskatīts par profesionālo, vēl nebiju apjautis.
    Žurnālistam ir svarīga tolerance. Tolerance pret intervējamo. Krauzem tāda ir. Kolātam arī. Šņorei un Jaunalksnei nav. Tām jālien uz vēdera, lai par katru cenu izspiestu sensāciju. Un arī Ozolam piemīt cieņa pret studijā esošajiem cilvēkiem. Tāpēc diez vai viņš nolaidīsies līdz Arājas “profesionalitātes” līmenim, un nosauks viņu par kazu, ko viņa būtu pelnījusi. Bet Ozols nez vai kļūs tik dzeltens kā IR un Arāja..

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 21.01.2013. 22.52

    ktiski tas raidījums bija tukšs kā tukša muca, un vēl beigās tās rozes..
    ____________________
    sarkanas neļķes Sudrabai noteikti piedienētu labāk…. “”alaja gvazģikaaaa…”- kā dziesmā..

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

v_laivins 21.01.2013. 17.45

Protams, ka žurnalistam pieklātos vismaz izlikties neitrālam. Visa tā pārraide bija īpaši salda un pieglaimīga. Būtu otis palasījis Ozoliņa un Raudsepa interviju pirms tam.Acīmredzot arī Plūme un Ķenava nav savā vietā, ja tik vienkāršoti uztver LTV raidījumus.Ja jau bija izšķiršanās starp Strautmani un Ozolu, kurā uzvarēja Ozols, tad nu gan LTV kurss nav pārāk iepriecinošs. Oligarhi var gavilēt.

+29
-9
Atbildēt

3

    dro > v_laivins 21.01.2013. 20.23

    vilburs. Strautmane pa šiem gadiem arī locījusies vējiem līdzi – viena no V + SC koalīcijas lolotājām:). Tomēr viena no visprofesionālākajām TV žurnālistēm.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > v_laivins 22.01.2013. 10.50

    Oligarhi droši ka gavilē, bet cik ilgi?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    v_laivins > v_laivins 23.01.2013. 16.33

    Gaviles varēs turpināties pēc nākamās SAEMAS vēlēšanām.
    Piemēram, ja Sudraba izveido savu komandu un startē nākamajās SAEMAS vēlēšanās,kur viņa dabūtu(ZRP elektorātu) līdz 25% balsu,tad spriežot pēc viņas politiskajām un reliģiskajām simpātijām koalīcijas partneris varētu būt SC ar standarta 30%. Būtībā valdībai ar to pietiek. Lai labāk izskatītos,Sudraba kā nominētais premjers vēl varētu aicināt Vienotību vai ZZS.Tādā valdībā ieietu visdrīzāk ZZS,jo Vienotības konservatīvākajam spārnam tas būtu par traku. Ne tikai Lembim šāds pavērsiens varētu patikt, arī Putins iedzertu kādu vodkas glāzīti par šo panākumu, diez vai tas patiks IR lasītāju lokam. Negribētos tāda rakstura pārmaiņas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

sinculs 21.01.2013. 17.43

Es gan biju priecīgs par tām rozēm… Mani vairāk izbrīnīja to tik formāla pasniegšana bez bučas.
Taču ši brēka liekas uzpūsta un dīvaina, ņemot vērā, ka šai pašā raidījumā nesen Arnis Krauze izteica dīvainu komplimentu Ilmai Čepānei par viņu kā tiesiskuma pārstāvi LV… Tas ir daudz bīstamāk par rozēm. Es neapšaubu Arņa kompetenci, bet šis solis mani pārsteidza ļoti nepatīkami. Rozes Sudrabai bija vietā. Un Streipam nereti derētu atcerēties, ka Latvija joprojām nav Amerika, tāpat kā citiem, ka te nav ari Zviedrija… Mums ir pilnīgi citi uzskati par lietām… Un tos nevar mainīt šovakar pie tējas tases…

+10
-15
Atbildēt

0

dace_ampermane 21.01.2013. 17.40

kad visi grib ar oligarhiem draudzīgi sadzīvot tad ne tādus vien ķēmus kā Ottiņu varēsim katru vakaru kastē skatīties

+13
-6
Atbildēt

0

Inga 21.01.2013. 17.34

IR redakcijai !
Par publicētu materiālu satura ĒTIKU un ŽURNĀLA REPUTĀCIJU:
Nav pieļaujami ka IR savā e – portālā publicē kolēģu savstarpējas izrēķināšanās satura vēstījumus. Nav pieļaujami, ka Dita Arāja publicēja rakstu, kas nepārprotami vēsta viņas emocionālu greizsirdību vai vēl sazin ko… nosaucot Otto Ozolu par ” āzi ” un ievietojot viņa fotogrāfiju.Tā ir zema līmeņa apsaukāšanās ko redakcijai vajadzētu kontrolēt kādu saturu var pieļaut un kādu nē. Brīvība nav visaļautība.
Šodien atkal- nu jau par rozēm Sudrabai…atkal tā pati ” kaza” Dita Arāja !
Man rodas iespaids – šādi rīkojoties IR sāk līdzināties dzeltenām NE pārāk smalkās sabiedrības žurnāliņiem.

+18
-15
Atbildēt

3

    ilmisimo > Inga 21.01.2013. 17.58

    Man rodas iespaids – šādi rīkojoties IR sāk līdzināties dzeltenām NE pārāk smalkās sabiedrības žurnāliņiem.
    ___________________
    lāgā nesapratu.

    kāpēc – “‘sāk”?

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    demo > Inga 21.01.2013. 18.42

    Ko pārmetat, Ditai Ārājai, tai raidījumā O.Ozols tiešām pāršāva drusku pār
    strīpu.
    Paldies, Ditas Arājas un Māras Miķelsones kundzēm, ka ierosināja šo jautājumu
    par LTV, jo tālāk jau nav kur iet. Lai izmet no savas leksikas vārdu
    “sabiedriskais”, un izmaina izkātni un pievieno “oligarhijas -TRIBŪNS”.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inga 21.01.2013. 18.47

    Ditu Arāju izbanot uz 2 mēn.!

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.01.2013. 17.32

Streips: Dot rozes Sudrabai LTV raidījumā ir nepieņemami
___________________________
ja jau Streips….. nujā… aizko lai Streips runātu savādāki?

Nosaukt kādus par m….kām un kazām- tā gan i “‘goda,slavas un waruonības lieta”‘!

va ne?

+10
-15
Atbildēt

0

Edīte Kostigova 21.01.2013. 17.30

Godīgi sakot neesmu redzējis nevienu raidījumu ar Otto Ozolu TV. Bet publikācijas par šo čali drīz viņu padarīs par superzvaigzni. Dzeltenā prese sāks sekot līdzi viņa privātajai dzīvei, šis sāks sniegt intervijas pa labi pa kreisi par jebkuru tēmu sākot fiskālo politiku beidzot ar hokeja spēļu analīzēm .Pēc tam`, kad Ozols iekļus Saeimā, paši tak brīnīsies – kā tā? Bet kurš tad uztaisa Ozolu par zvaigzni? Paši dārgie kolēģi.Ja šis čalis tiešām ir nepārspējams muļķis, tad varbūt visvienkāršāk ir viņu ignorēt

+9
-7
Atbildēt

1

    efeja60 > Edīte Kostigova 21.01.2013. 18.45

    Muļķis jau viņš noteikti nav, tāpēc jau grib nokost, ka gudrs un neatkarīgs, tāpēc bīstams valdošajai kliķei.

    +6
    -19
    Atbildēt

    0

sanitai19 21.01.2013. 17.17

Kāpēc ziedu došanu neuzskatīt par pieklājības žestu viņas nokalpotiem gadiem? Viņas teiktajā vienmēr ieklausījās. Ja tas, kam viņa pievērsusi sabiedrības uzmanību nebūtu uzmanības vērts, tad tādas svārstības saeimā neizvērstos. Tad Āboltiņa intervijās puspatiesības nemuldētu pirms galvenās konrolieres amata vēlēšanām. Vai tiešām, tajā visā saskata tikai kaut kādu pielaizīšanos? Ir jāskatās kontekstā uz OO personību. Viņa raksti Tvnetā ir analītieski. Arī raidījumi ir labi. Varbūt, pietrūkst Kolāta asuma. Te arī jāskatās, – pret ko Kolāts bija vērsis savus asumus. Dažos raidījumos bija pieglaimīgs. Kaut kāda arāja, kura neko nav veikusi, tikai tukši kūlusi salmus un kurinājusi naidu, lai iet un pamācās. Raksts izskatās ar mērķi “nokost” Ozolu, par katru cenu.

+13
-22
Atbildēt

7

    dace_ampermane > sanitai19 21.01.2013. 17.31

    skaihstule

    ej bekot:)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > sanitai19 21.01.2013. 17.33

    Raksts izskatās ar mērķi “nokost” Ozolu, par katru cenu.
    _________________________
    >klejotājs

    vai tad tā nav ?

    .. duomā šitas texts nau “‘parastais gejkretinizma aģitprops”?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > sanitai19 21.01.2013. 17.38

    nevis Kolāta asuma OO pietrūkst, bet gan elementāras dikcijas. Tas ir pirmais, kas griež ausīs. Otrkārt, visnotaļ lielā putrošanās ievados un nobeigumos – tādas “sīkas” lietiņas, ko es kā ierindas skatītājs vērtēju no sava subjektīvā plaukta.

    Eksperti aizrāda arī tādas lietas kā dialoga tehnika, žurnālista neitralitāte un gan jau vēl šo to. Tā ka rozes ir vienkārši “figņa” latviski runājot.

    Nu kāpēc, kāpēc vispirms pieņem darbā cilvēks un tikai pēc tam sāk mācīt ābeci? Man nekas nav pret Otto kā pret labu cilvēku. Goda vārds.
    Tikai kāpēc man jāsaņem nekvalitatīvs pakalpojums?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > sanitai19 21.01.2013. 17.51

    lama

    es nezinu kā var nokost ozolu par katru cenu, tas jāprasa zeltenei/skaihstulei. var nokost putraimdesu, var nokost sunim ausi un var nokost elektrības vadu lielā šmigā, bet ozolu, nē, nav dzirdēts….ōzols jau baigi cietais [bet varbūt ka nau]

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > sanitai19 21.01.2013. 17.57

    >klejotājs
    var mēģināt sazāģēt dēlīšuos- muciņām ko arājām un streipiem ripināt.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > sanitai19 21.01.2013. 19.44

    lama. Tu par galanto jaunekli no TvNet vai šķīsto jaunavu no Gulbenes?:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > sanitai19 21.01.2013. 19.58

    Traductrīce. Manuprāt labs cilvēks nav profesija, bet 100. panta raidījuma pārvēršana par Sudrabas benifici /Zane/ nepavisam nav labs darbs. Labam cilvēkam slikti paveikts darbs? Ar nodomu vai aiz muļķības?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

lailabidzane 21.01.2013. 17.13

.
Jā, vārnu savstarpējā acu knābāšana ieskrējusies uz pilnu klapi.
Pēc Otiņa brašajiem uzsaukumiem būtu brīnums, ja Dimants nemēģinātu ieknābt vienalga kā, par jebko. Tas šajā gadījumā nav, un nevar būt, rādītājs.

Tieši tāpat Kažiņš, kurš savu varavīkšņoto pārliecību tiešajā ēterā pauda visos iespējamos gadījumos, labāk par profesionalitāti būtu paklusējis.

Nē, ne tuvu nedomāju, ka Otiņš ir TV zvaigzne! Bet gājiens ar rozēm bija pa smuko. Man patika.

+7
-18
Atbildēt

0

dro 21.01.2013. 17.00

Nu ko? Iesaku kolektīvi atvainoties Ditai Arājai, kuru portālā nosvētīja kā reti kuru. Rādīšu piemēru: Lūdzu piedodiet:)

+7
-6
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 21.01.2013. 17.00

Liekas Otto būs jāatgriežas blogeru vidē. Zēnam zilie ekrāni ir pilnīgi “jumtu” nobīdījuši. Mēdiju haizivis noēdīs bez sāls nelaimīgo diletantu !
Nākamajā raidījumā viesus cienās ar mammas speķa pīrādziņiem? Laikam būs jāatvadās no siltā krēsla…

+13
-9
Atbildēt

0

dro 21.01.2013. 16.30

LTV informatīvi dokumentālo raidījumu satura redaktore Sarmīte Plūme un raidījuma redaktore Vija Ķenava – neko traku tur nesaskata
____________________
Nu gan esam atbraukuši! Tad jau nākošajos raidījumos varam gaidīt puķes Ušakovam, un tas neskaitīsies kā aģitācija:)

+24
-11
Atbildēt

0

silvija_vitina 21.01.2013. 16.25

Vispār, es kaut ko nesaprotu… atkal bija vainīgi ziedi, nevis, maigi sakot, stipri izblamējies raidījuma vadītājs? Atkal vainīgi skatītāji, kas ne tā skatās, ne to saprot, un vispār … varbūt raidījums bija paredzēts kā fona troksnis vēlajām vakariņām?

Vispār Neimanes taisnošanās man stipri atgādina TV vadības “atšaudīšanos” Mistēriju sakarā. Copy-paste.

varbūt pienācis laiks tomēr izvilkt baļķi no savām acīm?

+16
-6
Atbildēt

0

dro 21.01.2013. 16.20

Katram savs – IR portālam – susurs, LTV – Ozols. Prāta ne vairāk kā pirmās mīlas pārņemtai tīnei…

+15
-16
Atbildēt

0

Sanšains 21.01.2013. 16.18

Žurnālists Kārlis Streips, kurš ilgi strādājis televīzijā, uzskata, ka “raidījuma viešņai dot ziedus – tas nu gan ir pavisam garām, jo apliecina žurnālista simpātijas, un žurnālistam pret intervējamām personām simpātijas nav jāizrāda”.
=============================================
Žurnālists Kārlis Streips, kurš ZZS atļāvās dēvēt par “maukām”, kas, protams, nepauž “žurnālista simpātijas”.:)

Žurnālists Kārlis Streips, kurš GADIEM ILGI, it kā tikai vadot raidījumu “Skats no malas”, vienmēr bāzās ar SAVU viedokli, parasti ar savu viedokli noslēdzot gan attiecīgo tēmu, gan visu raidījumu.

Āzis par žurnālista ētikas vērtētāju.

+17
-26
Atbildēt

7

    dro > Sanšains 21.01.2013. 16.22

    Haris. Streipam un Ozolam kopīga īpašība – nespriež ar prātu, bet vadās pēc jūtām:)

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 21.01.2013. 16.27

    Turklāt šim rakstam Streipa viedoklis – priekšā un pakaļā :)

    +12
    -20
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 21.01.2013. 16.46

    fretka. Mīnusi Tavam komentāram ir kvalitātes garantija:)

    +15
    -18
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > Sanšains 21.01.2013. 17.24

    lno, tad jau super eye ir viskvalitatīvākais komentētājs visā IR.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 21.01.2013. 18.17

    Superacis lai uzmanās, Arāja ir klāt! :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Sanšains 21.01.2013. 19.11

    lno..Streipam ta prāta pietiek..bet Tu gan vecīt mauc pēc jūtām un itin bieži..lāpu Tev rokās:)..neapvainojies, nav nekā pret NA

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 21.01.2013. 19.35

    Andrew. Īsa Tava atmiņa. Laikam esi aizmirsis kā Streips fanoja par deputātu Lagzdiņu, pēc tam par Demakovu. Varbūt atsvaidzini atmiņu, kā Streips atbalstīja JL.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

buchamona 21.01.2013. 16.13

Neimane stāsta, ka Ozola kļūdas pamanot tikai profesionāļi, bet daļai skatītāju viņš pat patīkot. +++ Šis nu gan ir tas īstais arguments :)

+37
-11
Atbildēt

2

    tomsskujins > buchamona 21.01.2013. 22.03

    Mani arī sasmīdināja! :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 21.01.2013. 22.14

    Sajutos profesionāle. Varbūt pieteikties LTV1?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 21.01.2013. 16.06

“Arī pati Ķenava Ir.lv to apliecināja, norādot, ka Ozols negrib būt tikai neitrāls vērotājs, bet “ir personība”. “Viņam bija tāda vēlme to izdarīt,” saka Ķenava un to darīt Ozolam neesot liegusi.”

Pēc šādiem “argumentiem” izskatās, ka tai būdai prasās pamatīga tīrīšana ne tikai raidījuma vadītāja līmenī.

+30
-11
Atbildēt

2

    Eliks > Rinalds Krûklis 22.01.2013. 00.33

    Kots ir aizgājis, bet visa viņa komanda palikusi – nekādas kvalitatīvas izmaiņas nav cerību sagaidīt. Dīvaini, ka jaunievēlētā NEPLP ir tik pasīva – kopš viņu ievēlēšanas pagājis jau gads, bet LTV kā nīkuļojusi, tā nīkuļo. Var teikt arī šerpāk – degradējas /atcerēsimies kaut vai Vecgada balagānu ar “Blaumani”/.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Rinalds Krûklis 22.01.2013. 06.50

    Drudžaini apgūst 42 mulj., kur tad pasivitāte, tādi sīkumi, kā raidījumu kvalitāte, NEPLP neintersē, viņi drīkstot tikai tērēt naudu un rakstīt koncepcijas, neko citu viņi nedrīkstot, tā Domants skaidroja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 21.01.2013. 16.05

…Ottiņam vēl derēja nodziedēt:

– rozes un lilijas 2x
nāc, ak, nāc!….

P.S. …ja kādām no TV dāmām O.Ozols arī šķiet tīrradnis, tad vajag atklāti pateikt to, ka diskusiju raidījumi sabiedriskajā televīzijā tiks aizvietoti ar parodijžanra raidījumiem…

+24
-11
Atbildēt

5

    piziks > andris902 21.01.2013. 18.15

    ZanE, rakstītstraujā, lasīt paviršā… :)

    TV dāmas pat Ditas Arājas aizspriedumainībā un uzkurinātībā un pat IR dāmu pārstāstos nav teikušas, ka Ozols tīrradnis, — TV dāmas teica, ka TV skatītāji teikuši/rakstījuši.

    Un, ja nu… Izskatās, ka ar izteikti sakāpināti negatīvo spilgtumu, ko tik cītīgi nu jau 2x pēc kārtas par OOzolu pauž Dita Arāja un ļoti atbalsta IR-komanda, var gadīties, ka tieši ar šo melno PR šo nikno dāmu pulciņš Ozola skatīšanos sareklamēs reti veiksmīgi. Uz cik ilgu laiku, tas, par spīti dāmītēm, Ozola un LTV ziņā.

    Turklāt Ozols malacis par to, ka šīm medijfeministēm parāda labi birstētus zobus, — pasakot, ka gatavs nopirkt vēl kādu pušķi. :)

    Iekams neparādija LTV OOzolu, ko un kam pēdējā gadā labu darīja Dita Arāja? Hm.

    +13
    -18
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 21.01.2013. 18.23

    …Optiskais Tēmeklis….lasi manu tekstu vēlreiz: – “ja kādām no TV dāmām O.Ozols arī šķiet tīrradnis”…..

    ….vai Tu zini, kas ir ABS?….Tev noderētu arī pirms rakstīšanas… :)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 21.01.2013. 18.58

    ZanE, ziemā — pa ledu un piebrauktu sniegu — bremzes labāk/gudrāk nepedalizēt, — ātrumu samazināt, “pārslēdzoties uz leju”/bremzējot ar dzinēju. Tā nu labāk par ABS aizmirsti.

    Ne tikai bremžū lietošanas, arī demagoģijas/argumentācijas tehnika Tev tomēr pieklibo, — TV dāmas pašas nav nedz teikušas, ka ir OO tīrradnis, nav teikušas, ka nav: IR teikušas, ka TV skatītāji … (likuši manīt, rakstijuši, zvanijuši?) … :)

    Tātad — pašām (TV dāmām) nav pat šķitis…

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 21.01.2013. 19.33

    …pāriesim pie sintakses un pakārtojuma saikļiem?….:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 21.01.2013. 19.46

    ABS – kaut kas dzirdēts :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 21.01.2013. 15.56

Raidījumu neskatījos, jo ne tas Ozols , kur nu vēl Sudraba, man neliekas pat plika graša vērti!
tad jau izrādās, ka Ozols laikam taisās reklamēt Sudrabu un viņam ir pretenzijas tikai pret valdību.
Laikam Ozolam patīk tikai kremļa un SC draudzenes un viņš gatavs laimībā nomirt slavējot šo iznireli Sudrabu!

+25
-18
Atbildēt

16

    Edgars Zariņš > austrisv 21.01.2013. 16.18

    To Bet.
    Ja saki A, saki arī B,- kādēļ šādi apgalvojumi un apzīmējumi?

    Nepatīk un nepatiks 00 kā raidījuma vadītājs, bet rozes, varbūt gan – ne sarkanas, varētu būt pateicība par nostrādātajiem gadiem. Aizkadrā.
    Kadrā…? 00 pašreklāma,- redz, kāds es šarmants un glauns. Vai tā?

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > austrisv 21.01.2013. 17.06

    Ja neredzēji, tad savu stulbumu paturi pie sevis nevis apd–s cilvēkus

    +15
    -21
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 21.01.2013. 18.37

    Kāda žults! Sudraba un Ozols, laikam, uzkāpuši jenotiem uz varžacīm. Tātad – virziens pareizs.

    +7
    -25
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 21.01.2013. 18.50

    Normund, nevienam nav noslēpums, ka pirms Bērziņa ievēlēšanas amatā, SC prezidenta kandidāte bija Susraba! Šī jaunkundze izgāžas, jo SAB birojs atteicās dot Sudrabai 1. pakāpes pieeju valsts noslēpumiem!
    Toreiz Sudraba un Urbanovičš atkāpās no Sudrabas izvirzīšanas, bet tagad atsāk atkal visu no jauna tikai pa citiem ceļiem: caur saeimu un Satversmes grozījumiem!
    Redzi, ne jau visiem ir īsa atmiņa, bez tam tā epopeja nemaz nebija tik sen!

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    Elīna > austrisv 21.01.2013. 19.55

    Nu gan “bet”izgaz savu ienaidu.Pati nav redzejusi raidijumu un jau gatava nosodit.Un Tu doma ,ka tas izraisa simpatijas pret Tevi.Skiet,ka Sudraba kaut ko personigi iegriezusi,ja tada ganisanas!!!

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 21.01.2013. 22.10

    Maija, Bet tavas simpātijas nav vajadzīgas. Viņa ir privātpersona un drīkst teikt, kas tik ienāk prātā. Cits stāsts ir Ozols un Sudraba. Sudraba līdz šodienai ir bijusi valsts amatpersona, kas stipri pārspīlējot savus sasniegumus un tukšvārdīgi kritizējot citu padarīto, ar to ir ieguvusi lētu popularitāti sabiedrībā. Ir nopietnas aizdomas par to, ka režisors viņas aktivitātēm nav draudzīgs mūsu valstij, pareizāk – valsts neatkarībai. Ozolam nodokļu maksātāji maksā algu, tādēļ tas nevar strādāt vadoties no savām personīgām simpātijām un antipātijām, būdams pie tam tik neprofesionāls un analizēt nespējīgs, ka noticējis tās “tukšās mucas” slavas dziesmām sev.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina > austrisv 21.01.2013. 23.46

    Kurmītis >> betijacelmale
    1. Sudraba šobrīd ir VIENĪGĀ amatpersona (nu jau bijusī), kurai arī lielākā daļa tautas labrāt pasniegtu rozes par viņas padarīto, valsts amatā esot. Pārējiem tāds gods pilnīgi noteikti netiktu, bet dažam labam, kā piemēram jenotu resnajai pakaļai un vilku bara likumus šajā valstī ieviesušajam banku izsūtāmajam puisītim drīzāk tiktu ar dakšām ribās vai sūdainu mietu tā kārtīgāk pa sprandu, ja tiem klāt tiktu … Ne velti bez apsardzes baidās degunu pa durvīm ārā izbāzt. Tā ka viss ir OK. Otto tikai pauda tautas domas šajā jautājumā. Un jenotu nopirktajiem klaķieriem būs mutes turēt ciet!
    2. Kas attiecas uz stilu vai nestilu un žurnālistu tiesībām savas simpātijas TV ekrānā atklāti paust, tad atkal – kura nu gove māvuse būtu. Knapi nedēļa ir pagājusi kopš pašu sorozīdu „inelektuālās spices” performanci tajā plašā 100-jā pantā skatījāmies. Kad slavenā sloga (tā pati šķībo acu rādītāja – rasiste – un Valsts Prezidenta apķēzītāja) un IR žurnāliņa amatpersonas demonstrēja SAVAS simpātijas un antipātijas attiecībā uz Dienas redaktora maiņu. Ar pārgrieztām acīm un siekalām šķīstot, aizmuguriski lamāja tos, kuru klāt tur studijā nebija … Kārtējā liekulības un dubulto standartu paraugstunda.
    3. Un treškārt. Ozolam maksā naudu nodokļu maksātāji. Nu skaisti. To mēs vismaz zinām. A kas maksā naudu IR redakcijai, nepateiksi? Kurš apmaksā viņu smukās aldziņas, biroju un telefonu rēķinus? Ka tik ne arī tie paši nodokļu maksātāji, no tās pašas kabatas tik nedaudz savādākā veidā ? … : )))

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 22.01.2013. 01.29

    Talpa-Kurmītis-Bendiks:
    A kas maksā naudu IR redakcijai, nepateiksi? Kurš apmaksā viņu smukās aldziņas, biroju un telefonu rēķinus? Ka tik ne arī tie paši nodokļu maksātāji, no tās pašas kabatas tik nedaudz savādākā veidā?
    ================================
    Vai Jūs, lūdzu, neprecizētu? Kāda varētu būt tā shēma?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 22.01.2013. 02.03

    Hari, tas ir Dainis Ļemešonoks. Tagad izlasi viņa rakstīto un iedomājies to sļupastošo, siekalas šķaidošo radījumu. Brrr!!! Pretīgi!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.01.2013. 06.26

    kurmītis… resnajai pakaļai un vilku bara likumus šajā valstī ieviesušajam banku izsūtāmajam puisītim drīzāk tiktu ar dakšām ribās vai sūdainu mietu tā kārtīgāk pa sprandu…
    ___________________
    Nav prāta darbs ar komentāriem barot izbadējušu žurku, bet komiski, ka tā, bezspēcīgā naidā pazaudējusi pēdējās saprāta paliekas, gribot negribot atgādina publikai par savu saimnieku, kurš naktī kopā ar Godmani un Sudrabu glāba Kargina miljonus, ar Antonovu noveda līdz bankrotam AirBaltic, bez citu palīdzības – Latvijas pastu. Kur parādās Kurmīša saimnieks, tur katastrofa, kuru nevar novērst ne Stendzenieka krāns, ne Ļedjajeva lūgšanas. Viss tikai sākas – saimnieks vēl asaras slaucīs, jo tā runga pa viņa muguru dancos. Taipa gan esot atradusi citu galdu, no kura drupačas uzlasīt un biedru vidū tagad tiekot saukta par krisu…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.01.2013. 07.10

    Sātanists Konstantinovs šoreiz ir asprātīgāks: Uz Sudrabas politisko iniciāciju sanāca maz cilvēku. Vēl mazāk nekā uz Zatleru tajā dvēseļu kalnā. Pārsvarā pensionāri. Viņa noteikti bija cerējusi uz ko vairāk. Viegli izprast Sudrabas apjukumu nākamajā rītā. „Esmu sapratusi, ka man ir ļoti grūti saprast, kā īsti to darīt. Gribu lūgt cilvēkus palīdzēt man atrast padomu šajā lietā,” viņa skaidroja. Nu, ja reiz Sudraba tik izmisīgi lūdz, tad varu viņai palīdzēt, tā teikt, šajā lietā.
    Viens padoms: ja taisi mītiņu Doma laukumā, lai kritizētu tieksmi pēc materiālās labklājības, nevis garīgu askēzi, tad varbūt biezs lāčādas kažoks ar visām aprocēm, šūts pēc labākajām 19.gadsimta krievu aristokrātijas piegrieztnēm, nebūs labākā apģērba izvēle.

    Vēl viens padoms: paņemt kādu laiciņu brīvu. Saprast, ko īsti gribētos dzīvē darīt. Kādai reliģiskai kustībai piederēt. Varbūt pat padzīvot kādu laiciņu klosterī, veikt dziļu grēknožēlu. Jo, spriežot pēc Sudrabas uzrunas, grēku nasta viņai pa šo laiku sakrājusies īpaši smaga – no zelta teļu godināšanas līdz tautas asiņu nolaišanai.

    Un pēdējais ieteikums: nesteigties ar Jaunas derības pasludināšanu. It īpaši, ja atrodies uz vienas skatuves ar katoļu kardinālu un pareizticīgo arhibīskapu. Var gadīties pārpratumi.

    Bet kāds tam visam sakars ar politiku? Iespējams, diezgan nekāds. Sudraba jau šobrīd vairs ne tuvu nav politisko reitingu Britnija Spīrsa. Ja viņa tuvākajā laikā neatradīs spēcīgu padomnieku komandu, tad viņa kļūs par politisko reitingu Valdi Zatleru. Tikai bez būšanas par prezidentu, bezmaksas dzīvokli, miesassargiem un velūra paklājiņiem mašīnā. Vienkārši – par politisku izgāšanos vēl pirms politiskās uznākšanas. Pie mums arī tā var gadīties.

    Un tomēr – zināms sekotāju pulciņš viņai būs, uz nākamajām vēlēšanām pavisam noteikti. Galu galā, šķiet, pat cietākajos padomju laikos žurnālisti tiešajā ēterā ierēdņiem rozes nedāvināja. Protams, jaunā LTV humoršova „100.pants” vadītājs Otto Ozols nav gluži pieskaitāms – ne žurnālistiem, ne iekšpolitikas pazinējiem, ne vispār nekam. Un tomēr kaut kādus nospiedumus šādi žesti tautas apziņā atstāj.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 22.01.2013. 10.21

    Betija –

    Es tomēr “lieku” uz to, ka tas ir Bendiks.:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.01.2013. 10.45

    Ino!
    Kaut ko tik labu sen nebiju lasījusi! Paldies Tev! Atpazīstu Ino!
    Nejūtos viena.
    Paldies, Tev arī Betij!Priecājos, ka saprātīgu un domājošu cilvēku Latvijā netrūkst un tas ir labi!
    Tad vēl mūsu valstij nav tik slikti!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.01.2013. 12.06

    Bet. Paldies par labu vārdu, tikai nesāc jūsmot par Saksu – Konstantinovu. Šoreiz viņam izdevās, arī Lapsam kādreiz kārtis sakrīt tā, ka viņš uzraksta ko interesantu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.01.2013. 14.49

    Ino, nejoko, jo Tu taču zini, ka es tomēr pati domāju ar savu galvu, vērtējot pēc darbiem!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > austrisv 22.01.2013. 16.17

    nu ja izvērtētu cik “neitrāls” ir bijis Streips savos raidījumos, tad tāds strips vispār muti nevarētu virināt

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam