SAB – partijai vai Latvijai?

124

Komentāri (124)

ilmisimo 17.09.2012. 11.55

Ne Ozoliņš, nedz Vienotības spice joprojām nav sapratuši- kāpēc daļa “iesīkstējušo un tradicionālo” JL un pēc tam V atbalstītāju nobalsoja par NA 11. saeimas vēlēšanās.

Norisinās vien primitīvi mēginājumi atkarot balsis:

Pabriks stāsta, ka jauki būtu nojaukt(ja saņemtu atlauju no ”augšienes”‘?) iekarotāju monumentu…

Ozoliņs ripina muciņas NA ministru virzienā…

Intelektuāls apsīkums?

+4
-6
Atbildēt

0

astra_ozo 17.09.2012. 10.01

Aigara Kalvīša valdība (kurā ērti jutās arī TB/LNNK)
———–
vai Ozoliņš nebija tas, kas pirms 10. Saeimas vēlēšanām aicināja balsot par TP (Kalvīša un Šķēles partiju)? Nenosmieties!!! :)
Laikam jau Aivariņš ir aizmirsis, ka savulaik Dienu ļoti precīzi dēvēja par Šķēles laikrakstu un Ēlerti par Šķēlerti… :)

+5
-1
Atbildēt

0

Uldis Babris 17.09.2012. 09.53

Interesanti būtu dzirdēt, kas iepriekšējajam tieslietu ministram un šobrīdējam RVR juridiskajam konsultantam Gaidim Bērziņam par šo lietu ir sakāms.

+2
-5
Atbildēt

10

    mary75 > Uldis Babris 17.09.2012. 10.02

    RVR spēcīgi saistīta ar Lembergu, ko tad šī Lemberga “šestjorka” ( arī no “patriotiem”), var teikt, ja nu nobučot Lembergam roku par amatu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Uldis Babris 17.09.2012. 10.04

    Diez vai viņš piedziedās šķeles trubadūram Ozoliņam… :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Uldis Babris 17.09.2012. 10.26

    Es arī pirmo reizi nobalsoju par Šķēli, jo LC bardaks bija apnicis, katrs var kļūdīties, arī Ozoliņš, un savā pirmajā valdīšanā Šķēle izdarīja arī šo to pozitīvu, sevišķi sākumā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Uldis Babris 17.09.2012. 10.57

    Es arī pirmo reizi nobalsoju par Šķēli, jo LC bardaks bija apnicis
    ———
    Mēģināšu uzminēt – pirmajās Saeimās par LC, vēlāk par TP (divas reizes), tad par JL un tagad par Vienotību (nu ne jau par SC, vai ne?)? Vai es kaut kur kļūdījos? … ;)
    Visu laiku esi balsojis par valdošajām partijām, ar lielāko deputātu skaitu parlamentā, bet valstī joprojām ir sūdi(piedod – citēju Domburu). Vai Tev nešķiet, ka esi lielā mērā līdzvainīgs par visu valstī notiekošo?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Uldis Babris 17.09.2012. 11.34

    Balsoju tikai par LC un vienu reizi par TP, kad tā pirmo reizi parādījās, vēlāk tikai par JL un V.
    Un kāda vispār bija izvēle, kamēr neparādījās JL, viss pārējais bija vēl sliktāki varianti, tā ka līdzvainīgs nejūtos.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Uldis Babris 17.09.2012. 15.23

    Raiba gan tev tā politisko simpātiju pagātne… :)
    Lai gan nē – visu laiku turies meinstrīmā :)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Uldis Babris 17.09.2012. 15.28

    Dzerim 49
    Viens jautājums – kāda ir V ideoloģija?
    Es skaidri zinu, kāda ir SC un VL!, ZZS ideoloģija, bet ko grib V, RP man nav skaidrs (ceru, ka par ideoloģiju nesāksi saukt “gribam dzīvot sakārtotā nekorumpētā valstī”, jo to visas partijas savās programmās norāda)
    Partija bez ideoloģijas ir ekonomisko domubiedru grupa, vai zagļu banda.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Uldis Babris 17.09.2012. 15.36

    Kādā ziņā raiba?
    Balsoju par labējiem centristiem, kas tur raibs.
    Tu, dabiski, balsoji par LNNK, tad TB, tad TBLNNK, tagad par NA, tātad, tev, sanāk, vēl raibāka, ja, protams, esi pietiekami vecs, un nesāki balsot tikai tagad.
    Un ko tu vispār uzskati par ideoloģiju – kreiso radikālismu un nacionalpopulismu ( tā ir VL ideoloģija, citas tai nav), dažādi centristi, labējie, kreisie, liberāļi, konservatori utt., tev nav zināmi?
    V ir liberāla partija, vairāk labējā, nedaudz nacionalā, “sorosīti”, ar vienu vārdu sakot.
    Nu un tas primitīvisms – visi, kas nav VL, tie ir “zagļu banda”, tas jums, VL faniem, raksturīgs, tāds jauneklīgais radikālisms vai infantilisms.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Uldis Babris 17.09.2012. 16.52

    “nedaudz nacionālā”, tas ir tāpat, kā “nedaudz stāvoklī”…
    Kamēr A. ozoliņš izliksies, ka nesaprot atšķirību starp urbanoviču un Parādnieku, tikmēr kremlis berzēs rokas un priecāsies, ka partija ar tik patētisku nosaukumu – “vienotība” patiesībā greizsirdīgi cūkojās ar saviem vēlētājiem un nedara to, kas pirmkārt vajadzīgs šīs valsts pamatiedzīvotāju izdzīvošanai.
    Ne jau VL! izdomāja kremļa politiku.
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/klimovics-pretvalstiska-referenduma-organizesana-neskiet-lokals-pasakums-13967333
    http://www.apollo.lv/zinas/pabriks-latvija-notiek-centieni-pastiprinat-krievijas-maigas-varas-ietekmi/530766
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-ozolins-ir-kolerovs-un-kremla-aukstais-kars-latvija.d?id=42577658
    http://www.delfi.lv/news/world/other/asv-analitiskais-instituts-bridina-par-krievijas-jauno-pieeju-maigajai-varai.d?id=42673648

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Uldis Babris 17.09.2012. 23.08

    dzeris49
    “tas jums, VL faniem, raksturīgs, tāds jauneklīgais radikālisms vai infantilisms.”

    Jaunibas maksimalisms katra zina ir labaks par vecuma marasmu, kas nemanami modificejies no infantilisma. Ta rezultata Latvijai tika LC postosa darbiba un draud ar SC lidzdalibnieku, ZP, nonaksanu nakosa saeima.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janis17 17.09.2012. 09.12

Kurš būtu labāks SAB direktors – Latvijas nodevējs, vai Latvijas patriots?
Ozoliņš pats vairs nesaprot sava uzdotā jautājuma stulbo bezjēdzību?
Runa nav par partiju savstarpējiem kariem, bet par Latvijas valsts eksistenci!

+7
-2
Atbildēt

15

    astra_ozo > janis17 17.09.2012. 09.49

    Parādniekam varētu būt svarīga pilsoņu lojalitātes uzraudzīšana
    —————————
    Bet kā gan savādāk? Vai mums ir vajadzīgi nelojāli cilvēki armijā, policijā, citos valsts pusmilitāros (un ne tikai)dienestos?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 17.09.2012. 09.54

    aivarsk

    +1000!
    Ozoliņš “intelektuāli” izliekas, ka nesaprot, par ko ir runa.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 17.09.2012. 09.59

    Un tu gribētu te ieviest ko līdzīgu politruku amatiem un KGB 5.nodaļai, kas PSRS laikos atbildēja par “ideoloģiju” un meklēja tos “nepatriotus”, pārbaudot lojalitāti?
    Visu laiku rakstu – mūsu “patriotiem” tas domu gājiens maz atšķiras no totalitarā.
    Un tie, kas skaļāk par visu bļauj par savu patriotismu, bieži vien nebūt tādi nav, bet izmanto tos saukļus lētticīgo muļķošanai un savam labumam, tā ka vajadzētu to arī zināt un saprast, ja neesat bērnu vecumā.
    Patriots par to nebļaustās, strādā un ievēro likumus, un vēl maksā nodokļus, ar to pietiek.
    Attieksme pret valsti – tā ir katra personiska darīšana, kamēr viņš nesāk pārkāpt valsts likumus.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 17.09.2012. 10.06

    “Attieksme pret valsti – tā ir katra personiska darīšana, kamēr viņš nesāk pārkāpt valsts likumus.”

    Runa nav par tirdzniecības menedžeri privātfirmā, bet SAB šefu. Šajā amatā būtiskākais kritērijs ir kandidāta personīgā ģeopolitiskā izvēle, nevis kreisā, labējā centriskā vai vēl kāda “ideoloģija”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 17.09.2012. 10.28

    SAB šefam jābūt profesionālim un politiski neitrālam, un jāpilda valsts likumi, valsts virzību uz Rietumu vai Austrumu pusi viņš nenosaka, to nosaka politiķi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 17.09.2012. 10.34

    Dzeri49
    SAB uzdevums ir meklēt un atrast valsts noziedzniekus, spiegus un līdzīgas personas. Attieksme pret valsti tādai amatpersonai, kā SAB vadītājs NAV PERSONĪGA DARĪŠANA. pat profesionālisms bez patriotisma un mīlestības pret dzimteni nav pietiekams, jo profesionālis strādā tikai par naudu, ne par sirdi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 17.09.2012. 10.39

    Tad jau tavs ideāls būtu Dzeržinskis, viņš tos “ienaidniekus” tiešām meklēja “ar sirdi”, tas gan.
    Vispār, ienaidnieks ir tas, kas apdraud valsti, veicot kādas darbības, pārkāpjot kādus valsts likumus, tas nav subjektīvs jēdziens, un “ar sirdi” te neko darīt nevajag, viss jādara ar prātu un esošās likumdošanas rāmjos, nevis pēc “revolucionarās sirdsapziņas”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > janis17 17.09.2012. 10.47

    Ko tu, dzeri, domā par ušakovu un urbanovoču pusslepenām tikšanām ar Krievijas vēstniecības “kultūras atašejiem”? Vai šie cilvēki ir Latvijas patrioti?
    Vai arī, tavuprāt, lielāks grēks ir būt uz vienas fotogrāfijas ar Lembergu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 17.09.2012. 10.52

    Likumus var interpretēt diezgan plaši, bet to, kam par labu vai sliktu tos interpretē, nosaka paša interpretētāja attieksme. Un tāpēc ir būtiski, lai SAB vadītājs būtu personiski ieinteresēts nepieļaut promaskaviskas aktivitātes un censtos to darīt gan esošās likumdošanas ietvaros, gan arī aktīvi norādītu uz likumdošanas nepilnībām, kas viņam liedz efektīvi strādāt.
    Mēs esam nepieteiktā kara attiecībās ar Krieviju un tās 5 kolonnu šeit, tāpēc par “neitralitāti” šajā jomā nevar būt ne runa.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 17.09.2012. 11.12

    Dzerim49
    SAB direktors, protams, nedrīkst pārkāpt likumu, bet sirdzapziņai šajā darbā tomēr ir IZŠĶIROŠA nozīme.
    Piesaukt dzelzs feliksu, starp citu ir vietā, jo viņa mācekļi, kas pārspēj savu skolotāju, ir pie varas ne tikai mūsu lielākajā kaimiņvalstī, bet arī Rīgā, Daugavpilī, Rēzeknē un citur.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 17.09.2012. 11.21

    Ja viņi perina pret Latvijas valsti kādu sazvērestību, un tev ir pārliecība, ka viņi ir ienaidnieki, ar pārliecību vien nepietiek.
    Tad ir jāsavāc pierādījumi, jāveic oporatīvās darbības, un jāpierāda, ka viņi pārkāpj vai gatavojas pārkāpt Latvijas Satversmi un likumus.
    Tāpēc ar emocijām vien te nepietiek, lai savāktu pierādījumus, jābūt profesionālim, “patriots” – tā nav profesija.
    Nē, nu dabiski, ka SAB direktors nedrīkst būt opozīcijā pret pastāvošo iekārtu un viņam jāatbalsta valsts politika, manuprāt, tās ir pašsaprotamas lietas, par kurām pat runāt nevajag, bet, nekādos sakaros ne ar kādu partiju viņš nedrīkst būt, tā, manuprāt, arī tikpat saprotama lieta.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 17.09.2012. 11.41

    Lūk pierādījumu vākšanai jau ir jābūt profesionāļu, nevis SAB direktora, pārziņā. Krievijas darbība pret Latviju ir viena vienīga daudzu epizožu veidota “sazvērestība” jau 20 gadus – tā ir aksioma, nevis “pārliecība”. Uz šo atziņu, nevis kādu tur “politisko neitralitāti”, ir arī jābalstās SAB darbībai, kas būtībā ir karš “neredzamajā frontē” pret labi redzamu un zināmu ārējo ienaidnieku un tā aģentūru Latvijā. Nevajag mums vairāk tādus “politiski neitrālos” Kažociņus, kuri aicina ņemt Kremļa algotņus valdošajā koalīcijā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > janis17 17.09.2012. 12.29

    “Tāpēc ar emocijām vien te nepietiek, lai savāktu pierādījumus, jābūt profesionālim,” – un tā kā ar pierādījumu savākšanu kaut kā nevedās, varam secināt, ka līdzšinējos SAB vadītājus saukt par “profesionāļiem” ir stipri pārspīlēts…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 17.09.2012. 13.14

    Kažociņam bija jātur muti, viņš ne ar kādiem politiskiem paziņojumiem vispār nedrīkstēja uzstāties.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 17.09.2012. 14.01

    dzeris
    Pats par sevi, ka bija “jātur muti”… Bet kā tas nākas, ka mūsu “profesionāļu” rīcībā nebija tas info, kas ienācās Le Monde? Vai arī mūsu “profesionāļi” bija tik “politiski neitrāli”, ka viņiem pietrūka motivācijas sameklēt šādus materiālus?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 17.09.2012. 07.40

nav ko galvu lauziit , šis kumoss mafijai makten vajadziigs , skatiisimies kaa lietas iegroziisies , tas ka Kažociņam termiņš beidzaas bija zinaams arii pirms prezidenta veeleešanaam …

0
0
Atbildēt

0

austrisv 16.09.2012. 15.04

Valsts prezidenta vadītā Nacionālās drošības padome izlemšot par kandidātu SAB amatam! Interesanti, kādas tajā padomē ir opozīcijas un pozīcijas skaita attiecība un iespējams, ka prezidenta Nulles balss var būt izšķiroša. Ne jau par velti SC ar ZZS un vēl dažu pērkamo balsīm šādu prezidentu ielika amatā.
Tajā padomē gan darbojas arī laikam ģenerālprokurors un AT priekššēdētājs, bet vai viņiem arī ir balss tiesības?

+12
-1
Atbildēt

0

Sanšains 16.09.2012. 12.04

Par vētru ūdensglāzē
——————————————–

Minētajā intervijā Bordāns atbildi uz jautājumu par SAB sāk, uzsverot, ka viņš nav Nacionālās drošības padomes loceklis, tātad ir skaidrs, ka viņa viedoklis nebūt nav ļoti nozīmīgs, turklāt Bordāns pats to atzīst.

Tomēr Ozoliņam Bordāna viedoklis gan ir tik būtisks, ka pat jāuzcep komentārs. Kāpēc gan?

Manuprāt, tāpēc, ka Ozoliņu uz priekšu dzen tā pati vecā indeve: naids pret nacionālistiem. Tāpēc jādragā pa savu sliedi tik uz priekšu, gan talkā ņemot pieņēmumus (“Ļoti jāšaubās, vai viņš uzskatītu, ka citās partijās ir labāki amata pretendenti nekā viņa TB/LNNK”), gan prastu demagoģiju, ķengas un pārspīlējumus (“Parādniekam varētu būt svarīga pilsoņu lojalitātes uzraudzīšana kopš viņu ieņemšanas brīža”).
Un, protams, tikpat būtisks Ozoliņa virzītājspēks ir vēlme rīkoties atbilstoši aktuālajai politiskajai konjunktūrai – jāapkaro “Vienotības” konkurenti.

ZRP pašlaik nekādi konkurenti nav – tāpēc, ja tos sāk sist tik ļoti, ka tas apdraud “Vienotības” dominēto valdību, jāiet palīgā ZRP.
Nacionālās apvienības reitingi savukārt turas stabili, bet valdībā viņiem ir NEPROPORCIONĀLI maza ietekme – šāds “Vienotībai” izdevīgais stāvoklis noteikti ir jāsaglabā, tāpēc jāizmanto katrs iegansts apkarot NA.

Domāju, ka Ozoliņš Bordāna teikto VĒLAS pārprast. Viņš raksta:
“Tomēr tieslietu ministram šķiet, ka uzskatīt politisku angažētību par šā amata kandidātam nevēlamu esot “tāda tradicionāla, bet manā uztverē nepareiza uztvere”. ”

Savukārt tiešs citāts par “politisko angažētību” un “tradicionālu uztveri” ir šāds:
“ŽURNĀLISTS: Kandidatūrai jābūt no SAB iekšienes vai arī tas varētu būt kāds cits specdienests?
BORDĀNS: Varētu būt dažādi, taču mans PERSONISKAIS VIEDOKLIS ir tāds, ka SAB vadītājam nebūtu jānāk tieši no specdienestu darbinieku vides. Tam tomēr jābūt cilvēkam ar arī politisku skatījumu. Tam nav jābūt obligāti kaut kā ļoti POLITISKI ANGAŽĒTAM, un tomēr pozitīvāk manā uztverē ir, ja tā ir civilpersona, kas gan pārzina nozari, ir vienkārši kompetents cilvēks, bet kam vismaz ir arī lielākā vai mazākā mērā politiska pieredze. Jo tas tomēr ir direktora amats – tas nav amats, kuru pildot pašam jāveic operatīvas darbības, jāiesaistās. Tas lielā mērā pat varētu traucēt. Ar specoperācijām jānodarbojas speciālistiem šajā nozarē, kuriem tiešā vārda nozīmē nav jāiesaistās politikā, viņiem jābūt neitrāliem. Bet šis direktora amats, tāpat kā visi speciālo dienestu vadītāji, šī administrācija ir tā, kas saista dienesta darbiniekus ar politiku un ar sabiedrību, un nedrīkst politiķi pa tiešo kontaktēties, saistīties, kaut kā ietekmēt speciālo dienestu darbiniekus un arī darbinieki nedrīkst kontaktēties, ietekmēt, saistīties ar politiķiem. Tādas iestādes vadībai, administrācijai jābūt tam saistošam posmam, kas veic šo sadarbību.
ŽURNĀLISTE: Jābūt diplomātam?
BORDĀNS: Diplomātisms ir viena no labām spējām, kas noder šeit.
ŽURNĀLISTS: Vai tas nemestu ēnu uz kandidātu?
BORDĀNS: Tā, es domāju, ir tāda TRADICIONĀLA, bet, man šķiet, NEPAREIZA UZTVERE, ka cilvēks, kurš KAUT KĀDĀ VEIDĀ IR PIEREDZĒJIS POLITIKĀ – ka tas mestu ēnu. Kā jau minēju – ir jāizvērtē individuāls gadījums, tā cilvēka spējas, bet [politiskā pieredze] tieši varētu palīdzēt”
http://www.latvijasradio.lv/program/1/2012/09/20120912.htm plkst. 13:06, sākums 22.-23. minūtē.

Par partijām
———————-

Kad KNAB vadīja bezpartejiskais Vilnītis, Ozoliņam, protams, bija skaidrs, ka politiski neitrāls viņš nav.
Tāpat tiesībsargs nav piederējis nevienai no partijām, tomēr viņa acīmredzamo nederību amatam Ozoliņa kaulainā acs saskatīja momentā.

Savukārt par prezidenta Bērziņa partejisko pagātni šaubu nevienam nav, tomēr kaut kā nedzird Ozoliņa sūkstīšanos par Bērziņa darbošanos ZZS vai Šķēles labā, laikam taču tādas nav.
Arī Nila Muižnieka startam uz “jūtīgo” amatu starptautiskajā izplatījumā it nemaz netraucē viņa kādreizējā piederība partijai, kas – ak, šausmas! – savulaik, piemēram, iniciēja Satversmē rakstāmo, ka “laulība ir savienība starp sievieti un vīrieti”.:) Nemaz pat nerunājot par to, ka LPP bija tipiska oligarha partija.

Ozoliņa pārmetumu “Bordāns nepaskaidroja, kā nomērītu kandidātu politiskās angažētības un politiskās pieredzes vēlamo pakāpi” tikpat labi var pavērst pret Ozoliņu un viņa domubiedriem – kā tad jūs, kungi, nomērīsit kandidātu politisko NEANGAŽĒTĪBU?!

+12
-5
Atbildēt

12

    Sanšains > Sanšains 16.09.2012. 12.05

    Un vēl. Ozoliņš izceļ “Jaunā laika” nopelnus Kažociņa virzīšanā, tomēr NOKLUSĒ, ka TB/LNNK Kažociņu atbalstīja gan pirmajā ievēlēšanas reizē, gan otrajā.
    http://www.saeima.lv/steno/2002_8/st_030502/st0205.htm#s3

    Atgādināšu arī, ka “Jaunā laika” atrastā politiski ārkārtīgi neitrālā pērle Kažociņš arī atļāvās paust “personiskus viedokļus” – gluži tikpat personiskus kā Bordāns, tikai DAUDZ DĪVAINĀKUS Latvijas drošības interešu aspektā. Turklāt vēlēšanu – 2010. – gadā. Vai te gadījumā pie vainas nevarētu būt Bordāna ieteiktās politiskās pieredzes TRŪKUMS?

    “Žēl, ka Latvijas KRIEVVALODĪGIE agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši IZŠĶIROŠĀKU LOMU, jo tas, ka ievērojama pilsoņu daļa VIŅU TAUTĪBAS vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvot spējīgs variants, paužot savu personīgo viedokli, intervijā “Latvijas Avīzei” sacījis Satversmes aizsardzības biroja (SAB) vadītājs Jānis Kažociņš.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/339707-kazocins_latvijas_krievvalodigo_neiesaistisana_politika_nav_dzivotspejiga

    Domāju, ka Ozoliņa kārtējā izvirduma viens iemesls ir tas pats, kas jau bieži ir redzēts – jau nez kuro reizi acīmredzamas problēmas ar “piederību partijai” ir pašam Ozoliņam. Ja tikai cilvēks pieder “Nacionālajai apvienībai”, tad arī Ozoliņam uzreiz ir problēmas.:)

    Cits iemesls varbūt meklējams šajā rakstā iztirzātajās tēmās:
    “Divu likumprojektu nobremzēšana valdībā saasinājusi attiecības starp “Vienotību” un “Nacionālo apvienību””.
    http://pietiek.com/raksti/divu_likumprojektu_nobremzesana_valdiba_saasinajusi_attiecibas_starp__vienotibu__un_nacionalo_apvienibu

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 12.29

    >Haris

    Varbūt jau klusībā ir piemeklēts vēl apolitiskāks kažuociņš, kas jaunā kvalitātē un vēl apolitiskāk pirms nākajām vēlēšanām paziņuos,ka?:

    . Tas, ka a priori ievērojama pilsoņu daļa viņu tautības vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvot spējīgs variants
    http://www.ir.lv/lv/news/opinions?day=23&month=7&page=2&slug=kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi&year=2010

    tikai jau jaunā kvalitātē un kvalitatīvi stiprākiem vārdiem?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 13.48

    Haris Par vētru ūdensglāzē
    ___________________
    un mēginājumu publikai iebarot pīļu …… sausiņus?

    Bij reiz jauka vietne- Bullshit lords- šis Ozoliņa teksts tur jauki iederētos?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2012. 15.08

    Haris. Žēl, ka varu pielikt tikai +1:)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 15.52

    Haris Žēl, ka varu pielikt tikai +1:)
    _______________
    Skāde jau gan.

    Haris te(kā mazputns teiktu)-konceptuāli redz visu laukumu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2012. 16.24

    lno, lama –

    Paldies par labajiem vārdiem! Tomēr es jau nu tik labās domās par sevis rakstīto neesmu.:) Man ir viens pamatīgs trūkums: personiski nepazīstu nevienu no politikas aizkulisēs aktīvajiem cilvēkiem, t.i., visu informāciju es gūstu tikai no publiskajā telpā pieejamā. Un tāda informācija, manuprāt, jau pēc definīcijas NEVAR BŪT pilnīga.

    Pieņemu, ka tas pats Ozoliņš šajā nozīmē ir daudz informētāks par gandrīz jebkuru, kurš šeit kādreiz uzraksta kādu komentāru, protams, arī par mani.

    Tomēr cita lieta, vai ir iespējams PAĻAUTIES uz informētā Ozoliņa interpretācijām. Manuprāt, gadu gaitā neskaitāmi krikumi ir norādījuši, ka uz Ozoliņa pausto tā vienkārši paļauties pat NEDRĪKST.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 16.09.2012. 16.28

    “Konceptuāli” – tas nozīmē no NA atbalstītāja viedokļa, izlases veidā atrodot un izceļot fragmentus, kas,( gan tikai pēc Hara domām un NA atbalstītāju acīs), parāda pozitīvā gaismā visu un visus, kam sakars ar NA, un negatīvā veidā – pārējos?
    Manuprāt, visa tā koncepcija ir vistīrākais subjektīvisms un angažētība, ko pat var saprast, katrs taču mēģina “savējos” parādīt labākā gaismā, un, jāatzīst arī tas, ka Haris ir viens no nedaudzajiem NA atbalstītājiem, kas reizēm spēj uztvert to arī kritiski.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 16.53

    >Haris

    Informētība(kas par vārdu!) ne vienmēr iet labumā.

    ja atceramies(piemēram) situāciju pirms II pasaules kara un dažu informētu politiķu prognozes un lēmumus.

    Vai Tečeri un Miterānu pārņēmušo paniku pirms Vācijas apvienošanās(sk. Tonija Džada biezo grāmatu)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2012. 16.56

    Dzeris –

    Protams, ka te “uz ātro” komentārus rakstot, gluži dabiski galvenokārt sanāk nodarboties ar kaut kā “atspēkošanu”, tātad arī sevis novietošanu kādā flangā.

    Man principā būtu kas labs sakāms gan par Viņķeli, gan Circeni, gan Vilku, gan Dombrovski. Tāpat man būtu kas nejauks sakāms par Parādnieku, Jakrinu, Birku, Grīnblatu, Tabūnu. Pat haotiskais, iedomīgais un.. īpatnējais Ķīlis dažreiz ir paudis ko, manuprāt, sakarīgu. Tāpat arī Lemberga Ventspilī var atrast ko tādu, kas noskaņo labvēlīgi viņam (Ventspils augstskola, Ventspils Augsto tehnoloģiju parks), kaut principā viņa neformālā ietekme, protams, būtu jālikvidē nekavējoties.

    Bet, kā jau minēju, parasti komentāros nav iespējams atrasties “centra pozīcijā”.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2012. 16.58

    lama –

    Izskatās, ka ir izveidojies un Jums visur seko “antifanu – mīnusu licēju” pulciņš.:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 17.10

    >Haris

    antifanu pulciņš

    Uzrakstīju(še pat):
    “Nevienam(par IR lasītājam) netīk, ka viņu uzkata par idiotu. ”

    Daži nepiekrīt.

    Reiz(eksperiments)- ievietoju laika ziņas-saiti. Un jā-šiem nepatika gaidāmais laiks.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 16.09.2012. 17.29

    kā jau minēju, parasti komentāros nav iespējams atrasties “centra pozīcijā”.
    _____________________________–
    vide:
    YOU CAN’T BE A SWEET CUCUMBER IN A VINEGAR BARREL
    http://www.edge.org/3rd_culture/zimbardo05/zimbardo05_index.html

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 16.09.2012. 12.01

Atskaitot atsevišķos gadījumus, kad uzzinājām par kādai amatpersonai liegtu pielaidi valsts noslēpumam, vai ikgadējos ziņojumus, kuros skopi raksturoti apdraudējumi valsts drošībai, birojs bijis lielākoties vispār maz pamanāms. Tas pats par sevi ir izlūkdienesta darba kvalitātes rādītājs
______________________________
Tiešām?:

Kažočiņs(2010 gada vasara pirms saeimas vēlēšanām):

// Te es gribu izteikt personīgo viedokli: man ir žēl, ka Latvijas krievvalodīgie jau agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši izšķirošāku lomu. Tas, ka a priori ievērojama pilsoņu daļa viņu tautības vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvot spējīgs variants. …
http://www.ir.lv/2010/7/23/kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi

http://www.apollo.lv/zinas/kazocins-zel-ka-latvijas-krievvalodigie-jau-agrak-nav-iesaistiti-valdiba/456863

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/25129/kazocins-zel-ka-krievvalodigie-nav-iesaistiti-valdiba

Ozoliņs paļaujas uz publikas īso atmiņu?

Nevienam(par IR lasītājam) netīk, ka viņu uzkata par idiotu.

+8
-8
Atbildēt

4

    ilmisimo > ilmisimo 16.09.2012. 13.44

    Nevienam(par IR lasītājam) netīk, ka viņu uzkata par idiotu.
    ______________
    -3

    Kvēls sveiciens jums trijiem(kam patīk).

    Vismaz spējat sevi objektīvi novērtēt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ilmisimo 16.09.2012. 22.28

    lama
    “Nevienam(par IR lasītājam) netīk, ka viņu uzkata par idiotu.”

    Saskaiti minusus un esi pragmatisks attieciba uz “IR” lasitaju? Pietiek vienam tikai notelot slimu govi, lai visi tulit mestos nelieti zelot. Dzerim jau vairs minusus neliek, kaut ari vina retorika nav mainijusies ne par collu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 17.09.2012. 06.31

    Principā, man arī žēl, ka 90% krievvalodīgo ir apmuļķoti no Ždanokas vai tic Ušakovam, nestājas vai nebalso par partijām, kas orientētas uz Rietumiem, un nav valdībā vai Saeimā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > ilmisimo 17.09.2012. 09.53

    Kāpēc krievvalodīgie jāuzskata par viegli apmuļķojamu aunu baru? Tā ir krievvalodīgo vairākuma pārliecība, ka šī zeme ir viņu, bet latviešiem vairāk kā daži rezervāti šeit nekas nepienākas. Skaidrs, ka ar šādu nostāju var balsot tikai par Kremļa partijām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 16.09.2012. 10.17

SAB, kā jebkuru drošības iestādi, jāvada nepolitiķim, un, labāk par visu tādam, kas nav dzīvojis Latvijā un nav šeit saistīts ne ar vienu partiju.
Bordānam vajadzētu domāt, kā savest kārtībā ministriju, par kuru viņš ir atbildīgs, un kas viņa partijas atbildības laikā novesta līdz katastrofālai situācijai, tieslietas mums ir kaut kur Āfrikas valstu līmenī, un gremdē visu valsti, gan investīciju piesaistes ziņā, gan vienkāršu cilvēku ticības ziņā visai valstij.
Vispār, NA ministru kvalitāte ir katastrofāla, tāpat gan, kā Saeimas frakcijas kvalitāte, tas TB gals sastāv no visiem zināmiem blēžiem, kā Rasnačs, tas VL gals no infantīliem “zēniem” ar pusaudžu mentalitāti un ar visai totalitāriem, antiliberāliem un ksenofobiskiem uzskatiem, kuri, toties labi apguvuši demagoģijas un šantāžas mākslu, izmantojot situāciju, kas ir valdībā.
Ir jau tur starp tiem ierindas biedriem arī sakarīgi cilvēki, kaut vai tas pats Latkovskis un K. Apsītis, bet, cik zināms, tie tur maz ko nosaka un paši saņem kritiku no iesalniekparādniekveidīgajiem par pārlieku “liberālismu”, Latkovski pat daži sauc (ārprāts!) par sorosītu.
Un pat no tāda viedokļa, ka VL bijušas ļoti tuvas attiecības ar Jēkabsonu, kurš, savukārt, kalpojis Abdulmuslimovam, tātad, pastarpināti arī Kadirovam, un Berezovskim, NA jāatrodas pēc iespējas tālāk no jebkurām drošības iestādēm.
Pat nerunājot par Lemberga ietekmi, Bērziņa kā TM uzspiešana un “skaļa” aiziešana tam ir labākais pierādījums.
Skaidrs, ka nevienu no VL faniem nepārliecināšu, tie ir cilvēki, kas pret savu partiju izturas absolūti nekritiski, uz to nemaz arī neceru, varbūt, pārliecināšu kādu svārstīgo, ka NA ir trešais lielākais ļaunums aiz SC un ZZS.

+20
-13
Atbildēt

32

    buchamona > mary75 16.09.2012. 11.21

    Dzeri…Bordānam vajadzētu domāt, kā savest kārtībā ministriju, par kuru viņš ir atbildīgs, un kas viņa partijas atbildības laikā novesta līdz katastrofālai situācijai, tieslietas mums ir kaut kur Āfrikas valstu līmenī… +++

    Es Tev iedošu saiti, kurā uzskatāmi ir ” izlikti” visi LR tieslietu ministri sākot jau ar 1918.gadu līdz pat “mūsu dienām,” okupācijas laiku ieskaitot. Iepretī katram ministram ir aile ar ministrēšanas datumu – no – līdz un arī katra ministra partejiskā piederība.

    Tur arī var skaidri redzēt, ka atjaunotās LR laikā tieslietu ministri, kuri pārstāvēja TB/LNNK, vai tagad NA bija savos amatos konkrētos datumos no 21.12.95.g. – 26.11.98. g.; tad, no 07.11.06.g. – 12.03.09. un pēdējais laiks – 25.10.11.g – līdz šim brīdim. Tā ar pārtraukumiem, ja nekļūdos – aptuveni 6 gadi kopā.
    Tagad “bumba” Tavā pusē – pasaki, kas konkrēti tika izdarīts tāds, laiku posmos, kuros ministrēja tieslietas ” nacionāļi, kas noveda mūsu tiesu līdz Āfrikas valstu līmenim? :)
    Un ar ko Tieslietu ministrija nodarbojās visus pārējos – aptuveni 14. gadus, kad šī iestāde nebija TB/ LNNK, vai tagad NA pārziņā? :)

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_tieslietu_ministri

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2012. 11.46

    Ne viņi vieni vainīgi, bet, taisni TB Bērziņš uzkrītoši virzīja Lembergam vajadzīgu likumprojektu un lobēja Lemberga interses gan pirmajā ministrēšanas laikā, gan arī mēģināja to darīt tagad.
    Tai pat laikā, Bērziņš neko nedarīja, lai sakārtotu sistēmu.
    Atšķirībā no Štokenberga, kas bija starp abām Bērziņa “valdīšanas” reizēm, kas mēģināja ko darīt lietas labad, taisni tāpēc bija ļoti nevēlama persona.
    Un pēc Štokenbega NA ministri pie varas turpat gadu, un, ja kas arī ir izdarīts ( kaut kas jau ir), tad, drīzāk, pretēji TM vēlmēm, iniciatīva nāca no Saeimas, nevis TM.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 16.09.2012. 12.11

    … iniciatīva nāca no Saeimas, nevis TM…+++ par ko Tu īsti šobrīd runā? Par Ministrijas darba uzlabošanu, vai likumu rakstīšanu? Ja par likumu rakstīšanu, vai labošanu, tad loģiski, ka vairāk iniciatīvas nāk no Saeimas. Tā tikai vēl pietrūktu, ja tas tā nebūtu – Saeimā taču sēž mūsu LR gudrākie cilvēki, Saeima pieņem un labo likumus, jo tikai Saeimas deputātiem ir šādas tiesības. Ministrs nav deputāts. Viņa tehniskie darbinieki arī ne :)

    Arī ” Lembergu likumus” rakstīja un balsoja par tiem Saeimā, nevis TM un nevienu brīdi ” nacionāļi” nav bijuši vairākumā Saeimā. Neviens taču nestrīdas, ka Lembergam bija kaut kāda ietekme uz atsevišķiem TB/ LNNK deputātiem laikos, kad maksāja ” stipendijas”, taču kurā partijā šāda ietekme nebija?

    Un par mūsu laikiem – no brīža, kad Dombrovskis ir premjers, nu jau kur tas laiks – ko Tu vari pārmest NA? Tev ir kaut viens arguments ar kuru Tu vari pierādīt, ka NA darbojas pretēji Dombrovska vadītās valdības interesēm? Bērziņš atkāpjas – mēģinājums gāzt valdību – skandāls ar ” vilcienu iepirkumu”, ” NA ” otkati” utt :)
    Par šito pīli es vēl joprojām no IR redakcijas gaidu ticamu pamatojumu, jeb atsaukumu, un atvainošanos lasītājiem par miglas pūšanu acīs.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 16.09.2012. 12.53

    Par šito pīli es vēl joprojām no IR redakcijas gaidu ticamu pamatojumu, jeb atsaukumu, un atvainošanos lasītājiem par miglas pūšanu acīs
    ______________
    …tad kad negrims akmens smags
    taisns lieksies āža rags
    rietumuos kad saule lēks…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2012. 13.44

    R.A. – NA darbojas pret Dombrovskim no tā laika, kad, pretēji Dombrovska aicinājumam virzīt kādu citu, ne tik odiozu TM kandidātu, uzspieda Dombrovskim to Bērziņu, kaut pilnīgi visiem bija skaidrs, ka Bērziņš ir Lemberga virzīts kandidāts, lai pārstāvētu tur Lemberga interses.
    Arī Bērziņa skandalozā aiziešana, kad Latvija tika nostādīta visai nepatīkamā gaismā, nebūt nenāca par labu Dombrovska valdības tēlam, pie kam NA politiķi pat īsti nespēja pamatot, kāpēc viņš tā darīja, tās visas runas par Bērziņa “principialitāti” ēbreju īpašumu sakarā varēja tikai sasmīdināt tos, kas zināja, kas ir Bērziņš, kurš Kaulīša laikā mierīgi un bez histērijas strādāja pie likumprojekta par ēbreju īpašumiem un pat nedomāja nekur aiziet.
    Par NA uzvedību valdībā, kur tā, faktiski, izmanto šantāžu, lai izspiestu naudu savai ministrijai un savas popularitātes celšanai arī taču zināms.
    Un tas, ka likumprojektus tiesu darba uzlabošanai virza nevis TM, kas atbild par šo sfēru, bet gan Saeima, arī, principā, norāda, ka TM tas vai nu nav prioritāte, vai nu tā netiek galā ar savām funkcijām, jo tai ir tiesības nākt klajā ar likumdošanas iniciatīvām ( ko Štokenbergs, nezin kāpēc, varēja darīt, bet NA ministri nevar, pareizāk sakot, var tikai tad, kad to vajag Lembergam).
    Un tas, ka NA balsoja par svarīgiem likumprojektiem tā, kā to vajag Dombrovska valdībai – un ko tad viņiem atlika darīt, izdarīt pašnāvību, un balsot kopā ar SC un ZZS?
    Par to vilcienu iepirkumu – manuprāt, taisni tāpēc, ka parādījās tā publikācija, un sekoja att. valdības rīcība, tā afēra arī nenotika, nu kādus tev vēl vajag pierādījumus, lai tie figuranti atzīstās, ka viņi to bija plānojuši, tā taču nekad nenotiek, bet, zinot visus šos zēnus, kuram tad var būt kādas šaubas, ka viņi ko tādu varēja saplānot?

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 16.09.2012. 14.13

    Dzeri…Par NA uzvedību valdībā, kur tā, faktiski, izmanto šantāžu, lai izspiestu naudu savai ministrijai un savas popularitātes celšanai arī taču zināms…+++ cik saprotu, Tu tagad piesauc Kultūras ministriju :) Atceries, kad, “rakstnieču trača” laikā, toreiz, kad IR pataisīja Grendi par apsmieklu tikai par to, ka kultūras ministre atteicās uz reiz pildīt dažas labas cien. rakstnieces histēriskās prasības dot ” uz sitiena” naudu – tad mums arī viedokļi nesakrita – Tu atbalstīji viedokli, ka nauda jādod “neskatoties ne uz ko”, es biju pretējās domās. Tagad, kad kaut kāda skaidrība par kultūras naudu ir panākta, Tu saki, ka NA to ir panākusi – terorizējot Dombrovski :) Kaut kāds riņķis te sanāk.

    Var jau, ja labi grib, jeb ko nolīdzināt līdz ar zemi – pasludināt par ienaidnieku pat tad, ja īsti nav argumentu, taču kam tas vajadzīgs?

    Atjaunotajai Latvijas Republikai ir tikai viens bezkompromisa ienaidnieks ar kuru nav iespējama nekāda sadarbība – tas ir SC un viņu satelīti. Ar pārējiem visiem, pat ar ZZS ir jārunā, bet NA šobrīd ir valdošās koalīcijas sastāvdaļa, nevis politisks spēks, kura mērķis ir ” norakt” Latvijas valsti :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2012. 14.23

    Es galīgi nepasludinu to NA par ienaidniekiem, ja būtu jāizvēlas, vai SC, vai ZZS, vai NA, es izvēlētos NA, bet, tā ka ir iespējas balsot arī par V,( labi, par RP patreiz nerunāšu, jo tai nac. jautājumos nedaudz citāda nostāja), kuras nostāja arī nacionālajos jautājumos daudz neatšķiras no NA, toties cilvēki tur ir daudz profesionālāki, nesaprotu, kāpēc nevar balsot par to, bet jābalso par to NA, kuras līmenis tālu no V līmeņa, toties populisms, nekompetence un demagoģija sit augstu vilni.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 16.09.2012. 14.41

    Dzeri. Tur mums sakrīt – es arī uzskatu, vismaz šobrīd, ka Latvijai tā būtu veiksme, ja Dombrovskis premjerētu vēl arī nākošo sasaukumu, tā tad arī Vienotība būtu tas politiskais spēks, kurš satur valdošo koalīciju, taču arī nākošajās vēlēšanās laikam balsošu par NA tikai viena iemesla dēļ – tas ir drošības pasākums pret ” trakumu”, kāds jeb kurā brīdī var uznākt Vienotības zvaigznēm, kad tās sāk pārņemt misijas apziņa – vēlme klonēt jaunu sabiedrību, vai citādi veidot ” progresīvu politiku” ar SC. Nekur tie cilvēki, par kuriem runāju, nav pazuduši un nekas viņu domāšanā nav mainījies. Pie pirmās izdevības viss sāksies atkal no gala.

    Ne jau visiem Vienotības ” resnā gala” biedriem ir tik skaidrs un nemainīgs skatījums uz LV iekšpolitiku, kāds tas ir Dombrovskim :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 16.09.2012. 14.51

    Džeri, labi nopamatoti komentāri šoreiz, jo manuprāt, vecā tēvzemiešu gvarde , kura palika pāri pēc Valda Ģirta šis partijas biedru izvētīšanas, ir,manuprāt, ļoti, ļoti populistiska vai nerīcībspējīga , pat nevaru atrast apzīmējumu…

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 15.28

    Jā, dzeri, tev jebkurš melis būs labāks par NA ministru:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 15.29

    Bet. Dzerim labi argumentēti komentāri? Nu, nu…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2012. 16.21

    Ino – par kuru meli tu runā?
    Pagaidām lielākie meļi ir Rasnačs ( kurš, “lētticīgais idealists”, parakstījis visu, ko tam likusi blēde Muižniece, “nezinādams” ko paraksta), Dzintars, kurš “nezināja”, kas ir Bērziņš, virzot to TM amatā, pats Bērziņš, par kuru nav ko atkārtoties, visi no NA.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 16.09.2012. 16.37

    dzeris49 SAB, kā jebkuru drošības iestādi, jāvada nepolitiķim, un, labāk par visu tādam, kas nav dzīvojis Latvijā un nav šeit saistīts ne ar vienu partiju.
    _____________________________
    uzaicināsim Kofi Ananu vai Boutros Ghali?

    ..Dalai Lama ar esot izstājies no politikas.

    … vai ivarbūt Džerijs(sic!) Adamss būtu ar mieru?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 16.09.2012. 17.42

    Ino,
    ” Te es gribu izteikt personīgo viedokli: man ir žēl, ka Latvijas krievvalodīgie jau agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši izšķirošāku lomu. ”

    Te tas slavenais Kažocina teiciens, kuru Lama pievelk ik mirkli, bet izlasi, un ievēro, kas šajā teicienā ir galvenais!!! Vai tad ne vārds “agrāk”!!!
    Par to jau arī ir runa.
    Tagad par vēlu, jo visi krievvalodīgie ir noformējušies pie Ušakova, protams, ka neliels skaits varbūt arī nav, bet nu jau ir par vēlu, jo kremlī ir Putins ne vairs Jeļcins vai kāds cits demokrāts. Vai tad neatceries, ka Jeļcins tomēr šiem krievvalodīgajiem teica, ka jāmācā sir valsts valoda, bet ko saka Putins&co, un galvenais ko Putins klusām dara no aizkulisēm. Viss nokavēts.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mary75 16.09.2012. 19.01

    Kur var palasīt tekstu, kur Putins aicināja nemācīt latviešu valodu? Jelcins bija demokrāts? kurā tieši brīdī? kad izdzenāja sev nevēlamo opozīciju vai kad izmantoja administratīvo resursu pirmsvēlēšanu laikā? jeb tajā brīdī, kad valsti faktiski vadīja 7 oligarhi, t.s. семибанкирщина?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 19.31

    dzeris49. Kaut vai par to pašu Stokenbergu, kurš apgalvoja, ka VL apšaudījusi Pabrika māju:)Var turpināt ar visu Vienotības spici, kuri solīja veco koalīciju, bet aplauzās ar SC un izveidoja koalīciju ar ZZS.Varbūt tev atgādināt Zatlera nakts sapulci ar konfiscētiem telefoniem pie slēgtām durvīm ar apsardzi, lai piespiestu savējos vienoties ar SC? Ko teiksi par Vienotības ģenerlsekretāru Kamparu? Sarakstu varētu turpināt, bet tev jau selektīvā atmiņa:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 19.35

    Bet…ievēro, kas šajā teicienā ir galvenais!!! Vai tad ne vārds “agrāk”!!!
    ____________________
    Atgādini, kas bija agrāk? Es atceros nelaiķi Tolpežņikovu, kurš nekaunējās iestāties LNNK. Vai pārējos krievu tautības cilvēkus kāda partija atraidīja?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 19.38

    kolpants. Lai kāds bija Jeļcins, viņš nebija miljardieris kā Putins, cietumā savus oponentus nebāza, pat pučistus un Ruckoja bandu izlaida brīvībā, un ar poloniju nevienu neindēja.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 19.42

    Es galīgi nepasludinu to NA par ienaidniekiem,
    _______________________
    Dzeri, kā es tev ticu!:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mary75 16.09.2012. 19.59

    lno
    viņš jums pat teica, ka nebija?:)) un kā ar slaveno “ģimeni”?
    nu jā, viņš balto namu no rogatkām apšaudīja.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 16.09.2012. 20.17

    Vai tad ne vārds “agrāk”!!!
    _________________
    >Bet

    Jā.

    Agrāk -t.i. 2010. gada vasarā
    Kažociņa kungs iejaucās 10. saeimas priekšvēlēšanu kampaņā. Viņa izteikumi neapšaubāmi stiprināja SC koalīcijā ņēmāju pozīcijas.

    Te mēs par šo interviju diskutējām:
    http://www.ir.lv/2010/7/23/kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mary75 16.09.2012. 21.55

    Es atceros nelaiķi Tolpežņikovu, kurš nekaunējās iestāties LNNK. Vai pārējos krievu tautības cilvēkus kāda partija atraidīja?
    ====
    kāpēc gan viņam neiestāties pēc tādiem vārdiem?
    “Vilens Tolpežņikovs: “Barikāžu idejas ir nodotas. Visus šos gadus esmu klusējis. Tagad es, krievs, esmu iestājies apvienībā “Daugavas Vanagi” un partijā “Visu Latvijai!”. Latvijā nekāda integrācija nav iespējama – tikai un vienīgi asimilācija. Tiem, kas nevēlas asimilēties, jābrauc prom.”

    tikai nesapratu, kāpēc tad viņš sauca sevi par krievu, ja viņš asimilējās?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2012. 21.56

    Jeļcinu un Putinu pat salīdzināt nevar.
    Putins pilnībā ignorē normālo sabiedrības daļu, kultivē viszemiskākos instinktus un atbalsta vistumsonīgāko daļu.
    Jeļcinam daudz ko var pārmest, kurš strīdas, bet, Jeļcina laikā bija neatkarīga dome, kas gandrīz vai aizsūtīja Jeļcinu impičmentā, neatkarīga prokuratūra, neatkarīga tiesa, neatkarīga TV, relatīvi, saprotams, bet bija, nebija politieslodzīto, Krievijā bija daudz vieglāk elpot, kā tagad.
    Putins iznīcinājis visas institūcijas, Krievijā nav ne domes, ne tiesas, ne prokuratūras, ne vēlēšanas, viena kaila “varas vertikāle”, tātad, praktiski Krievija vairs nav valsts, bet teritorija, ko vada organizēts Kremļa noziedzīgais grurupējums, un kur viss pakļauts vai nu Kremlim, vai vietējiem cariņiem, jebkuru var iesēdināt, jebkuram var atņemt īpašumus, jebkurš ir absolūti neaizsargāts.
    Patreiz cenšas iznīcināt pilsoniskās sabiedrības iedīgļus, un turpina muļķot cilvēkus no TV ekrāniem.
    Un Jeļcina laikā naftas cenas bija kaut kur 8$, tagad virs 100$, Putinam vienkārši paveicies, kaut, pirmajos gados viņš arī izdarīja šo to labu, tagad viņš ved Krieviju uz bezdibeni, degradējot cilvēcisko faktoru un iznīcinot visas valsts institūcijas.
    Korupcija Putina laikā, salīdzinot ar Ječinu, arī simtkāršojusies.
    Normāli krievi saka, ka Krievijā dzīvot kļuvis vienkārši pretīgi, tas Kremļa marazms, amoralitāte un nekaunība izraisa riebumu, gudrākie prāti Krieviju mēģina pamest.
    Jeļcina lielākā vaina bija Putins.
    Jeļcina kritiķi kaut kā aizmirst, ka gan Putins, gan pārējā Kremļa mafija Jeļcina laikā arī strādāja un ieturēja to pašu kursu, ko tagad laimīgi aizmirsuši un to Jeļcinu nopulgā, kā tikai var, kas arī ir pretīgi, jo, tikai pateicoties Jeļcinam, šie blēži tagad var tā dzīrot un nosmelt un sadalīt savā starpā visu krējumu no Krievijas bagātībām, un domā to darīt mūžīgi.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 16.09.2012. 22.18

    dzeris49
    “Skaidrs, ka nevienu no VL faniem nepārliecināšu, tie ir cilvēki, kas pret savu partiju izturas absolūti nekritiski”

    Vai VL atbalstitajiem ari vajadzetu but nemotiveta dzivnieciska naida parnemtiem pret savu partiju? Ko tas jus, neostalinistiskie “liberali” darisiet?

    “Un pat no tāda viedokļa, ka VL bijušas ļoti tuvas attiecības ar Jēkabsonu”

    Par tuvam attiecibam VL un Jekabsona starpa, loti apsaubami, bet, Putins, ka cekists labi zinadams, ka seksuala varmaciba ir loti ietekmiga, gan veido tuvas attiecibas ar tiem, ko izsauc pie sevis.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2012. 23.58

    kolpants. Cerams, ka arī Bet izlasīs tavu komentāru un sapratīs, ka sovoks stāsies tikai tādā partijā, kurai līgums ar kremli:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 17.09.2012. 06.25

    nulle- Iesalnieks – tā ir diagnoze.
    Un tādi patreiz okupējuši KM, ko tāds Iesalnieks var darīt Latvijas kultūrai?
    Tāpēc jau šie aprobežotie, bet, agresīvie populisti ir bīstami.
    Reizēm, kad palasu līdzīgus un vēl sliktākus murgus VL “ģēniju” izpildījumā, man pat sāk likties, ka pat koalīcija ar ZZS būtu labāka, un pat ar SC, ja tas nebūtu atbalstījis valodas referendumu, šos te klaunus no varas būtu jātur pa gabalu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 17.09.2012. 09.05

    kolpants
    Если путин не лидер, а промокашка, то хоть клюв одевай, хоть перо в зад вставляй – стая за тобой не полетит. В какие бы белые одежды не рядилась русская серость – она серостью и останется. Надо бы поинтересоваться сексуальной ориентацией того стерха, который на фотографии пристроился сзади к альфа-самцу русского народа.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 17.09.2012. 09.09

    kolpants
    “tikai nesapratu, kāpēc tad viņš sauca sevi par krievu, ja viņš asimilējās?”

    Tas tiesa.
    Cilveks, kurs atguvis savas saknes un seju un integrejies cilveku sabiedriba, nav krievs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 17.09.2012. 09.16

    dzeris49
    “man pat sāk likties, ka pat koalīcija ar ZZS būtu labāka, un pat ar SC”

    Nevis tev sak likties, bet vienmer esi uzskatijis, ka visus latviesus vajadzetu izsutit nave uz Sibiriju, ko vislabak varetu paveikt kremla oligarhu – zaglu, zuliku un pedofilu Latvijas nodala, SC. Ka tu vari ar tadu naidu latviesu valsti dzivot?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 17.09.2012. 10.20

    Džeri, Tavam pēdējam komentāram gan nepiekrītu, jo Dievs lai pasargā Latviju no tādiem varā kā SC vai atkal ZZS!
    Tad jau labāk VL, lai gan Parādnieka idejas man uzdzen šermuļus! piemēram, par vēlēšanu tiesībām no 16 gadu vecuma, vai vēl bija trakāk, ka vecāki balso par saviem mazgadīgajiem bērniem. Vai tad mēs tikko neredzējām, kā ar dāvaniņām pirmajā skolas dienā iepērk sev balsotājus SC!
    Paldies Dievam, ka Parādnieka idejas, cerams, netiks īstenotas dzīvē!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 17.09.2012. 10.35

    Tāpēc jau rakstu – “reizēm”, kad palasu tos viņu murgus nāk prātā tādas domas, bet, kad nomierinos, saprotu jau, ka nē.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 17.09.2012. 22.31

    Bet
    “Paldies Dievam, ka Parādnieka idejas, cerams, netiks īstenotas dzīvē!”

    Tad atliek Maskavas un SC akceptetas Zatlera un Sprudza idejas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 16.09.2012. 09.53

SAB – protams, ka Latvijai, nevis partijām! Bet tikai ar Vienotībai uzticamu cilvēku priekšgalā! Un tādu, kā Kažociņš, vēlams, lai valsts ienaidnieki varētu netraucēti rosīties un rīkot pretvalstiskus referendumus, dibināt valstij naidīgas partijas, bet SAB darbinieki ar savām dažus simtus lielām algām varētu bez jebkādiem kredītiem mierīgi pirkt pa diviem dārgiem džipiem un pa mājai Ikšķilē ar skatu uz Daugavu.

+9
-6
Atbildēt

0

Sandris Maziks 16.09.2012. 09.32

Ozolinam.
Mazak dzert vajag, tad ari akna nesapes un nevajadzes izgazt savu zulti par NA.

+12
-9
Atbildēt

0

mārtiņš meiers_ 16.09.2012. 04.53

Jāsaka, ka arī man nav īsti saprotama Bordāna motivācija šādam izteikumam. Tomēr uzreiz bliezt augšā veselu rakstu par to ka viņš ir muļķis, jo “viņi visi tur ir muļķi”…
Lēti un bezgaumīgi!
Aizmirsa tikai vēl piepīt klāt nepelnīti aizmirstos vilcienus un visu pārējo, ko pa desmit gadiem varētu no visādām šķirbām izmakarēt vai vismaz izdomāt.

+6
-6
Atbildēt

0

dace_ampermane 16.09.2012. 04.40

Par SAB priekšnieku es ieceltu manu radinieku kurš savas sievas bērēs nepieņēma spēlēt krievu čellistu [kaut gan viņa sieva bija vēlējusies čello muziku], mans radinieks nomainīja to ar latviešu vijolnieku.

Vai viss skaidrs?

+9
-5
Atbildēt

1

Juris 16.09.2012. 00.55

Vēlētos piedāvāt Bordāna kungam inovāciju: arī Saeimā ievēlēt tikai deputātus “ar noteiktu politisku skatījumu”. Turklāt, ar laiku, jo īpaši “ģeopolitisku satricinājumu brīžos”, šāda metode ļautu to skaitu reducēt – līdz vienam deputātam piemēram, tātad arī krietni balstīt valsts jau tā ierobežoto rocību.

+10
-7
Atbildēt

5

    Sandris Maziks > Juris 16.09.2012. 09.39

    Kaspars Grinbergs
    arī Saeimā ievēlēt tikai deputātus “ar noteiktu politisku skatījumu”.

    Vai “noteiktais politiskais skatijums”, tas butu cilvekam, kurs zveriski nenist Latvijas valsti un latviesu tautu, kurs nedraud Latvija sarikot Biskeku, vai kurs nav gatavs iet kopa ar Biskekas rikotajiem, lai iznicinatu musu valsti?
    Domaju lielakai dalai V, NA un ZZS parstavju tads ir.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Juris > Juris 16.09.2012. 20.56

    Protams! Sen jau laiks atlasīt partijas: “sliktās” – “labās”, ko visa pasaule tur ņemas ar savu kreiso, labo spārnu un centru, konservatīvajiem un liberāļiem un līdzīgiem…
    Nav tikai skaidrs, kas to vērtēs.
    Piedāvāju trīs cilvēku komisiju – tā saucamo “troiku”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Juris 16.09.2012. 22.11

    Kaspars Grinbergs
    ko visa pasaule tur ņemas ar savu kreiso, labo spārnu

    Vai varetu ko uzzinat par kreiso sparnu Latvija?
    Ja Jus ar to domajiet kremla oligarhu – zaglu, zuliku un pedofilu partijas Latvijas filiali, SC, garam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Juris > Juris 17.09.2012. 13.30

    :) Neesmu ausainā un urbja atbalstītājs, ja ar šo bija domāts tieši tas, tomēr konceptuāli negribu piekrist domai par kādas partijas elitārismu attiecībā pret citām.
    Personīgi vērtējot, arī man SC biedrs SAB vadītāja amatā liekas izsmiekls, tomēr arī pret Jūsu nosauktajiem NA un ZZS man ir iebildumi.
    Pats domāju, ka šāda posteņa kandidātam jābūt liberālim politiskajos uzskatos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Juris 17.09.2012. 22.26

    Kaspars Grinbergs
    “tomēr arī pret Jūsu nosauktajiem NA un ZZS man ir iebildumi.”

    Tatad kads no SC lidzdalibniekiem no ZP?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 16.09.2012. 00.28

Vienīgais, kurš būtu spējīgs spriest par to, kuram Latvijā var uzticēt SAB vadītāja posteni, ir pats Kažociņš. Jeb ir jāmeklē kārtējais, materiāli neatkarīgais “ārzemju latvietis” – militārists, vai cilvēks ar līdzīgu darba pieredzi, kurš savu bērnību un skolas gadus :) būtu pavadījis ASV, vai kādā no ES valstīm.

Šoreiz piekrītu Ozoliņam – ja tiks sarīkots politisks tirgus, kurā “savstarpēji vienojoties” tiks meklēts SAB priekšnieks – tad ar SAB ir cauri un var gadīties, ka ar koalīciju arī :)

+28
-5
Atbildēt

25

    dro > buchamona 16.09.2012. 00.42

    rinķī apkārt . Es arī.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 16.09.2012. 09.58

    “… ja tiks sarīkots politisks tirgus, kurā “savstarpēji vienojoties” tiks meklēts SAB priekšnieks – tad ar SAB ir cauri un var gadīties, ka ar koalīciju arī :)” – vai tad ar šo iestādījumu nav cauri jau sen? Vai tad tas nav šī iestādījuma uzdevums pasargāt valsti no naidīgu elementu darbības? Bet mums valsts ienaidnieki netraucēti rīko referendumus, veido naidīgas partijas, izdod naidīgas avīzes utt., apnika uzskaitīt, ko tik pie mums nevar nesodīti atļauties valsts ienaidnieki. Toties SAB darbinieki neatbilstoši savai algai iegādājas galunus džipus un mājas…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 16.09.2012. 10.41

    SAB var rīkoties tikai atbilstoši Latvijas likumdošanai, nevis vadoties pēc politiskas vai kādas citas pārliecības, kas ir, un kas nav ienaidnieks.
    Tie referendumi, diemžēl, tikai rīkoti atbilstoši Latvijas likumdošanai, un ko SAB tur var darīt, par likumiem atbild politiķi.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.09.2012. 10.49

    Tipiņš. Kas ir SAB – to pasaka priekšā šīs iestādes pilns nosaukums – Saeimas aizsardzības birojs. SAB uzdevums ir saredzēt apdraudējumu valstij un laikus par to brīdināt Saeimu. SAB nav citu instrumentu, kā pasargāt LR iedzīvotājus no apdraudējuma, kā vien iespējas analizēt valsts iekš – ārpolitikā notiekošo un izdarīt savus secinājumus. SAB nevar uzlikt roku dzelžus Ušakovam un iebāzt viņu tur, kur šim valsts ienaidniekam pienāktos sēdēt :))

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 16.09.2012. 11.43

    rinķī apkārt – Saeimas vai Satversmes ? :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.09.2012. 11.47

    klusais. Paldies, ka palaboji :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 12.07

    lno rinķī apkārt . Es arī.
    _______________
    un es-
    es ne.

    Sk.:

    TanteSidra Kazhocinjam pec shis intervijas vajadzetu doties pelnita atputa. shada amata esoshiem likums neparedz iespeju uzstaties ar politiskiem pazinjojumiem ne pirms un ne pec veleshanam.
    http://www.ir.lv/2010/7/23/kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi

    http://nra.lv/latvija/politika/27681-kazocins-latvijas-krievvalodigo-neiesaistisana-politika-nav-dzivotspejiga.htm?view=comments

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 16.09.2012. 12.36

    lūdzu ! :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.09.2012. 13.57

    lama. Centīšos precīzāk. SAB vadītājam jābūt cik nu iespējams attiecībā pret partijām neitrālam, tādēļ man patīk riņķī apkārt doma par kompetentu latviešu izcelsmes kompetentu mlitārpersonu no rietumiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 14.14

    >lno
    redz, man atkal IR aizduoma,ka plānots IR “‘advancēts kažuociņš”…

    advancēts šajā virzienā;
    http://www.ir.lv/2010/7/23/kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 16.09.2012. 14.41

    Gluži manas domas, ka vienīgi Kažociņš pats varētu piemeklēt īsti patriotisku un nenopērkamu SAB priekšnieku. Manuprāt, viņš pārzina tā sakot valsts pārvaldes “drēbi”.
    Man personiski liktos super, ja nākamais SAB priekšnieks būtu Lieģis, piemēram, bet Lieģis droši vien nemainīs savu darbu, liekas NATO.
    Nav vienkārši Latvijā noturēt melnos, pērkamos Latvijas politiķus, lai tiem nedotu pielaides pie valsts noslēpumiem.
    Viena persona jau atkal taisās uzkāpt baltajā zirgā uz nākamajām saeimas vēlēšanām un šai personai jau Kažociņš izteicās, ka NATO pielaidi slepenajiem dokumentiem nedos.
    Tagad nu Latvijas tumšie spēki, kuri grib sagrābt varu noteikti izdarīs spiedienu uz valdību vai saeimu, lai dabūtu viņiem tik svarīgo SAB amatu!
    Elksniņš un Urbanovičš, kurus Kažociņa vadītā iestāde nostādīja šo kungu īstajā vietā, droši vien jau plāno kuru iecelt svarīgajā SAB amatā, lai paši un viņu tik svarīgā persona tiktu pie valsts stūres un paši dabūtu pieeju slepenajiem dokumentiem.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 14.50

    Bet Gluži manas domas, ka vienīgi Kažociņš pats varētu piemeklēt īsti patriotisku un nenopērkamu SAB priekšnieku
    _____________________
    Vismaz šādu?:

    …Žēl, ka Latvijas KRIEVVALODĪGIE agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši IZŠĶIROŠĀKU LOMU, jo tas, ka ievērojama pilsoņu daļa VIŅU TAUTĪBAS vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvot spējīgs variants, paužot savu personīgo viedokli, intervijā “Latvijas Avīzei” sacījis Satversmes aizsardzības biroja (SAB) vadītājs Jānis Kažociņš. ..
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/339707-kazocins_latvijas_krievvalodigo_neiesaistisana_politika_nav_dzivotspejiga

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 14.54

    >lno
    P.S.

    Haris jau te visu aprādījis. Gandrīz vai ar dzīvajām bildēm.

    Mazliet(pavisam drusciņ) kaitina Gudrā Aivara(vai redakcijas?) pārliecība,ka lasītājs jau stulbs un neko neatceras.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.09.2012. 15.06

    lama. Nav arī izslēgts, ka no rietumiem ierodas Muižnieks tikai ar uzplečiem.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 16.09.2012. 15.11

    Lama!
    Tavs izvilktais citāts neko par Kažociņu neliecina sliktu, jo man personiski arī žēl, ka krievi un citas nācijas ,kuras dzīvo Latvijā ir pilnīgi kreiso spēku varā un nav piesaistītas demokrātiskas valsts veidošanā kopā ar latviešiem.
    Tas nebūt neliecina, ka Kažociņš ir par SC vai “bišu” iesaistīšanu valdībā, jo šis partijas taču nav nosauktas.
    Vai tad Tev patīk, ka Latvijā dzīvo naidīga kopiena, kura to tik vien gaida, kā sagrābt varu sev un savējiem.Man personiski gribētos, lai citas nācijas būtu lojālas Latvijas valstij, nu gluži kā Ulmaņlaikos.
    Laikam jau pasapņot un izteikties šādi nav liels grēks no manis.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.09.2012. 15.13

    Bet. Gaidam Tavu padomu kā piesaistīt /tikai bez otras valsts valodas un staļiniskās filozofijas/:)
    Manuprāt ne Judins, ne Dombrovskis, ne Makarovs, Loskutovs taču netika atraidīti?:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 15.30

    Laikam jau pasapņot un izteikties šādi nav liels grēks no manis.
    ______________________ Sapņot nav grēks.

    Cita lieta ,ja “‘apolitisks”‘ Sab(!) vadītājs ar šādiem tekstiem uzstājas pirms saeimas vēlēšanām

    skat.:

    TanteSidra Kazhocinjam pec shis intervijas vajadzetu doties pelnita atputa. shada amata esoshiem likums neparedz iespeju uzstaties ar politiskiem pazinjojumiem ne pirms un ne pec veleshanam.

    http://www.ir.lv/2010/7/23/kazocins-urbanovica-teikto-nesaista-ar-krievijas-ietekmi

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.09.2012. 16.17

    … Muižnieks tikai ar uzplečiem.
    ___________________ kāds maziņš, mīlīgs un jauks “neorūzveltiānis”..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 16.09.2012. 18.29

    Pievienojos Lamai!
    Varu vēl piebilst, ka Vācijā var aptaujat uz ielas kaut 1000 cilvēkus, un neviens no viņiem nemācēs atbildēt, kā sauc BND priekšnieku (Bundesnachrichtendienst, SAB analogs). Viņu nekad un nekur nedzird, BND cilvēki neuzstājas ne ar kādiem paziņojumiem (kur nu vēl politiskajos jautājumos!), un vispār rodas iespaids, ka viņi nemaz neeksistē, kaut arī patiesībā tur strādā vairāki tūkstoši cilvēku, ja ne desmiti tūkstošu.
    Neviens no 1000 garāmgājejiem nevarētu arī pateikt, kurā pilsētā vai pavalstī atrodas galvēnais BND birojs.
    Nezinu kā tagad, bet 80. gados BND telefona nebija pat nevienā telefonu grāmatā. Un jā kāds piezvanītu uz telefona izziņu dienestu, viņam pateiktu, ka šāda numura izziņu dienestam nav, un tā vietā var dot tuvākās policijas iecirkņa numuru. Tikai policijas priekšnieki zināja, kā var savienoties ar BND.
    Lūk ko nozīmē īsts Satversmes aizsardzības birojs! Un, galvēnais, valstī viss ir kārtībā un viņi savu darbu dara labi.
    Bet pie mums diemžēl šī iestāde vairāk līdzinās Krievijas čekai, kuras darbiniekiem patīk vicināt pa kreisi un pa labi savas dienesta apliecības, lielīties ar savu darba vietu paziņu priekšā, uzstāties televīzijā, iejaukties politikā un sabiedriskajā dzīvē, utt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 16.09.2012. 19.51

    ja vajag adresi, es varu pateikt.
    Dienstsitz Berlin
    Gardeschützenweg 71-101
    12203 Berlin

    nezinu, ka 80.tājos, bet tagad mājas lapā viss ir
    http://www.bnd.bund.de/cln_101/nn_1365788/DE/Presse__Oeffentlichkeitsarbeit/Kontakt/Kontakt__node.html?__nnn=true

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 16.09.2012. 20.26

    Man arī ir internets un tastatūra. Jā, tagad globālā terorisma priekšā viņi ir kļuvuši atvērtāki pilsoņiem, bet ne par to ir runa. Viņi vēl joprojām strādā klusi un neatļaujas nekur uzstāties kā publiskās personas un spriest par lietām ārpus savas kompetences.
    Par šādiem gājieniem Kažociņu vajadzētu uzreiz nocelt no amata.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 16.09.2012. 22.02

    Bet
    Man personiski liktos super, ja nākamais SAB priekšnieks būtu Lieģis

    Kads naivums!!!
    Uz Liegi SAB prieksnieka amata varetu ceret tikai, ja Vienotiba atbrivotos no ZP diktata. Pagaidam nekas par to neliecina, tapec tik svariga amata varam sagaidit jansonus, bickovicus, klockinus, vilnisus, jakanus

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 17.09.2012. 10.01

    >Riņķī apkārt
    “SAB uzdevums ir saredzēt apdraudējumu valstij un laikus par to brīdināt Saeimu.” – jā, šie nu gan laikus brīdinās, to mēs jau redzējām vairākkārt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 17.09.2012. 10.12

    Tipiņ, tur nu Tev taisnība, jo Kažociņš tāpat kā pārējie specdienesti ir pārāk “mīksti”.
    Manuprāt, DP ar Reiniku priekšgalā vispār ir nekur nederīgs kantoris, jo viņu darbības rezultāti līdzinās apaļai nullei.
    Krievu spiegiem Latvija, manuprāt, ir īsta zelta bedre, kurā var rakt un rakt sev un putiniešiem nepieciešamo informāciju un ne tikai, jo var atbrīvoties no uzticamiem kadriem,utt ievilkt savējos un spiegot uz velna paraušanu, pie tam vēl mūsu valsts šiem maksā algas.
    Vai Latvijā ir atklāts kāds Simms, kā igauņiem,- nav, un vēl taču igauņi atklāja tur vienu spiegu, kurš bija vecs Latvijas, liekas , DP kadrs!
    Nu tīra spiegu kalve te Latvijā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 17.09.2012. 10.54

    Bet – “Vai Latvijā ir atklāts kāds Simms, kā igauņiem,- nav,” – nu neies taču paši (krievijas agēnti) savējos (krievijas aģentus) atmaskot…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Iveta Banka (ex Lapiņa) 16.09.2012. 00.23

Stulbs raksts!!! Ka vienmer Ozolina kungs keras klat VL. Nu loti primitivi. Kapec par divkosigo V un RP nekad neviena varda?

+11
-13
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam