Aptauja: SC reitings turpina pieaugt

68

Komentāri (68)

dro 05.09.2012. 22.35

….Kiršteins jau ir paziņojis, ka VL/TB/LNNK startēs ar atsevišķu sarakstu, zaļie ar atsevišķu un arī zemnieki ar atsevišķu….sadalīsimies reizinātājos un uzdāvināsim uzvaru SC …
___________________________________
Zanīte atkal melš, ka ausis vien kustās:) Vai tad tā nebija NA, kuri pirms vairākiem mēnešiem aicināja latviskām partijām veidot kopīgu sarakstu, un vai Vienotība un RP nebija tās, kuras paziņoja, ka to apspriest ir priekšlaicīgi?

+3
-4
Atbildēt

23

    garausiitis > dro 05.09.2012. 22.40

    lno – laikam smaga diena bij, nevari atgadināt , kur varētu ko tuvāk par to izlasīt ?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2012. 22.44

    …lno…no rīta vēl nebiji pamodies un nu jau miega varā, ja nespēj atsaukt atmiņā jau pavasarī Dzintara izplatītos melus, ka koalīcijas partijas atteikušās veidot kopēju sarakstu ar VL?….sarunas pat vēl nebija notikušas un arī šobrīd vēl nav uzsāktas par vienota saraksta veidošanu, bet VL pārstāvja paziņojums jau ir izplatīts….
    …tā kā, lno, nesteidzies ar komentāru rakstīšanu, līdz neesi sapratis par ko gribi rakstīt…Tev pēdējā laikā arvien vairāk fušieri gadās….

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 22.48

    Omīt, atsvaidzini atmiņu: http://www.diena.lv/latvija/politika/riga-labejas-partijas-tikai-kopa-varetu-spekoties-ar-usakovu-13964932
    Sapnis par koalīciju ar SC V un RP joprojām dzīvs:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.09.2012. 22.55

    .”..sadalīsimies reizinātājos un uzdāvināsim uzvaru SC …” Es tā domāju, varbūt tā ir tā “samaksa” Ušakovam, par to, ka viņš itkā neatbalsta referendumu? Vai nebūs krietni pārmaksāts?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.01

    klusais. Speciāli vieglu dienu cilvēkam:
    “Vienotība” un Reformu partija (RP) sākušas sarunas par iespēju gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās startēt kopīgi, laikrakstam “Neatkarīgā” apliecināja gan RP pārstāve Daiga Holma, gan “Vienotības” pārstāve Laila Timrota.

    Tomēr “Vienotība” neslēpa – kaut arī sarunas ir uzsāktas, joprojām pastāv iespēja, ka abas partijas vēlēšanās var startēt arī ar atsevišķiem sarakstiem. Tomēr, apvienojot spēkus, ieguvēji būtu gan pilsētas iedzīvotāji, gan politiķi, kuriem būtu lielāka iespēja ne tikai nokļūt Rīgas domē, bet arī pārņemt tajā varu, vēsta “Neatkarīgā”.

    “Labējo partiju spēja vienoties par Rīgas attīstības prioritātēm un iespējamajiem sadarbības modeļiem gan pirms vēlēšanām, gan strādājot domē, būtu spēcīgs signāls rīdziniekiem, kuri vēlas redzēt kvalitatīvu un kompetentu attīstības piedāvājumu arī galvaspilsētā,” laikrakstam skaidrojusi Timrota.
    SAISTĪTIE RAKSTI
    NA neizdodas ieinteresēt koalīcijas partnerus par nākotnes sadarbību RD (53) | 30. maijs 2012 15:10

    Tādēļ “Vienotība” nākusi klajā ar aicinājumu izstrādāt kopīgu Rīgas attīstības programmu, kas būtu kvalitatīva alternatīva “šā brīža populismā un nesaimnieciskumā balstītajam Rīgas domes darbam”.

    Saskaņā ar “Vienotības” sniegto informāciju šobrīd ar Reformu partiju jau esot ieskicēti galvenie sadarbības virzieni un uzdevumi. Sākumā tikšot izstrādāta vienota programma, un no spējas par to vienoties ir atkarīga arī abu politisko spēku sadarbība.

    Jau ziņots, ka Nacionālajai apvienībai neizdevās ieinteresēt koalīcijas partnerus par nākotnes sadarbību Rīgas domē.

    Partiju pārstāvji Nacionālās apvienības valdes aicinājumu pašreizējiem valdības koalīcijas partneriem sadarboties Rīgas domē un pēc pašvaldību vēlēšanām kopīgiem spēkiem oponēt “Saskaņas centram” (SC) pašlaik dēvē par priekšlaicīgu un nesvarīgu.http://www.delfi.lv/news/national/politics/vienotiba-un-rp-sak-sarunas-par-kopigu-startu-rd-velesanas.d?id=42497626

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.09.2012. 23.03

    lno – laikam esmu nedaudz noguris , bet tomēr redzu atšķirību starp –
    a) Vai tad tā nebija NA, kuri pirms vairākiem mēnešiem aicināja latviskām partijām veidot kopīgu sarakstu (autors lno )
    b) Visu Latvijai!-TB/LNNK izšķīrusies startēt ar atsevišķu sarakstu .
    VL-TB/LNNK jau maijā aicināja koalīcijas partnerus no Vienotības un Reformu partijas vienoties par kopīgiem principiem, lai pēc vēlēšanām veidotu koalīciju arī Rīgas domē, Dienai atgādināja VL-TB/LNNK līdzpriekšsēdētājs Gaidis Bērziņš. ( lno norāde ) . Nesaprotu kuram te ausis kustas :)
    Tātad par ko ir runa – par kopīgu sarakstu kā raksta lno vai par kopīgiem principiem kā atgādina Bērziņš?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.10

    klusais. Atkal gribi kasīties? Bez kopīgiem principiem nevar būt kopīgs saraksts. Pameklē googlē, tur daudz materiālu par šo tēmu. Izlasi kaut vai delfu ziņu. Domas bija dažādas, piem. Birks aicināja padomāt, kādā variantā latviešu partijas varētu iegūt lielāku pārstāvniecību – startējot kopā vai atsevišķi, citi bija par kopīgu sarakstu. Pats jau saproti, ka galvenais klupšanas akmenis ir koalīcija ar SC, pret kuru NA ir kategoriski pret.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.09.2012. 23.16

    lno – es negribu kasīties , es gribu vienkārši atrast , kur ir Tavs minētais stāsts par kopīgo sarakstu … koalīcija un kopīgs saraksts ir divas dažādas lietas . vai ne tā ?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2012. 23.25

    ….sagurušajama pensionāram lno….

    13.jūnijs 2012 16:15

    …atbildot par V un ZRP aizkulišu spēlītēm, kurās it kā VL! atkal atstumta malā – zēni runā nepatiesību:

    …citāti no Twitter:

    Jānis Dombrava:
    RP un V vēlme strādāt vienā koalīcijā ar SC ir iemesls, kādēļ latvisko partiju saraksta izveide ir apstājusies

    Jānis Iesalnieks:
    Uz NA aicinājumu pēc RD vēlēšanām veidot koalīciju arī Rīgā V un RP atbildēja noraidoši

    Edgars Rinkēvičs:
    Jānim Dombravam – Jūs to no ziņām uzzinājāt vai pats izdomājāt? Sarunas vēl pat nav bijušas, bet secinājumi jau gatavi

    Edgars Rinkēvičs:
    Jānim Dombravam, Jānim Iesalniekam – atbildēja, ka par to runāt ir priekšlaicīgi nevis noraidīja, būsim precīzi

    Olafs Pulks:
    @JanisIesalnieks @edgarsrinkevics @janisdombrava uz jautājumu par sadarbību pirms vēlēšanām, jūs atb. ar priekšlikumu sadarboties pēc vēl.

    Jānis Dombrava:
    @Olafs_Pulks @edgarsrinkevics @janisiesalnieks Lai nedalītos latv. balsis ir jātiecas, lai RP, ZS, LZP u.c. iesaistītos kopējos sarakstos.

    Olafs Pulks ‏@Olafs_Pulks:
    @janisdombravam @edgarsrinkevicam @janisiesalniekam – tad tomēr atgriežamies pie sadarbības pirms vēlēšanām?

    …tad, kurš kuru negrib?…un izplata dezinformāciju?….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.27

    klusais. Tā ir, bet es jau tev uz šo jautājumu atbidēju.
    Kādēļ lejat sev kafiju uz galvas?
    Tā nav kafija, bet tēja:;)
    Lūk, kas ir svarīgi: Partiju pārstāvji Nacionālās apvienības valdes aicinājumu pašreizējiem valdības koalīcijas partneriem sadarboties Rīgas domē un pēc pašvaldību vēlēšanām kopīgiem spēkiem oponēt “Saskaņas centram” (SC) pašlaik dēvē par priekšlaicīgu un nesvarīgu.www.delfi.lv/news/nat…
    Ja negrib saprast tik vienkāršu tekstu, tad man vairāk nav ko teikt. Atvados:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.31

    zanE.
    Jānis Dombrava:
    RP un V vēlme strādāt vienā koalīcijā ar SC ir iemesls, kādēļ latvisko partiju saraksta izveide ir apstājusies
    _______________________
    Te arī visa sāls, un jūsmotājiem par SC Līgo uz Rīgas bruģa un Latvijas himnu Ušakova izpildījumā tas skan kā zaimošana:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2012. 23.36

    …Betij…vai varētu palūgt konkrētāku jautājuma formulējumu?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.09.2012. 23.36

    lno – skaidrs , varam neturpināt :) mums katram dažāda izpratne par konkrētiku :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2012. 23.38

    …lno….nu, ja Dombrava tā saka – tad jau tā patiesība iecirsta akmenī!….kā gan “nepareizie” latvieši varētu apšaubīt “īstā” patriota izdomājumus!….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.40

    zanE. Dombrava melo, Delfi melo, tikai Zane, V un RP nemelo un pauž vienīgo patiesību:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2012. 23.45

    …pasarg, Dievs!….apšaubīt “īsto” patriotu svētāko pārliecību!….pirms gulētiešanas neaizmirsti paklanīties visam VL politbirojam – sākot ar Parādnieka māti, Iesalnieka sievu un jaunajiem tīrasiņu vislatviešiem….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 23.50

    zanE. Tu apgalvoji, ka NA neiekļūs RD. Nu tad pierādi savu tālredzību un saderēsim, zaudētājam paredzot sodu -dienas laikā IR portālā ierakstīt 50 atzīšanās, ka viņš ir idiots:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.09.2012. 00.02

    Zane, es arī varētu jautāt – kurš no manis rakstītiem vārdiem (saprotu – vakars, grūta diena, daudz pienākumu, nervi arī nav no tērauda, un arī gadi liek sevi manīt:)) tev nav saprotams?
    Bet lai tev nav jāgudro, paskaidrošu – varbūt tā nespēja vienoties par kopējo sarakstu (aiz dažnedažādiem nopietniem un izdomātiem ieganstiem) pašvaldību vēlēšanām Rīgā, ir tā cena, ko maksā (kura partija vai partijas – nezinu), Ušakovam par to, ka šis neatbalstīs referendumu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.09.2012. 00.17

    …lno….jau pamodies?…ātri gan!…laikam tāpēc manis rakstīto “nu, nav man pārliecības (vismaz pagaidām), ka VL startējot atsevišķi, varētu pārvarēt 5% un tas atkal izsēs latviešu balsis vējā” – uztvēri kā apgalvojumu….bet, piedod, tur nu es Tev palīdzēt nevaru!….būs vien Tev ar savu “sapratni” jāsadzīvo….vari sākt jau rakstīt!….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.09.2012. 00.28

    …Betij….Tev ir pilnīga taisnība – pensionāra dzīves ritms tiešām kardināli atšķiras no aktīvi strādājošā dienas ritma….taču parasti arī pensionāri saglabā iegūto dzīves pieredzi un ar gadiem nezaudē loģisko spriestspēju…protams, ir arī izņēmumi….
    ….partiju sarunas un vienošanās nav viena tējas vakara izklaide….maksas, sarunāšanas un vienošanās pēc pasūtījuma – tas tāds vērtējums, skatoties caur savu vērtību prizmu….tāpēc nebrīnos par tik dīvainu jautājumu….

    P.S. …lai Tev labi klājas!….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.09.2012. 00.43

    Man jau arī klājas labi.
    :)
    Problēma ar sarunāto Ušaka nepievienošanās referenduma atbalstītājiem nepazudīs pat gadījumā, kad pataisīsi mani ne tikai par pensionāri, bet pat par garīgi atpalikušu.
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.09.2012. 00.52

    …vai atsauci varētu palūgt par Ušakova SARUNĀTO (izcēlums mans) ar partijām – nepievienošanos referenduma atbalstītājiem?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.09.2012. 00.59

    Pareizs izcēlums.
    Esi pārliecināta, ka par tādām lietām raksta avīzēs?
    Domā, jāmeklē Latvijas vēstnesī?
    :))
    Labu naktī!
    Rīt daudz darba:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 05.09.2012. 22.06

….andza & Co….
….Vienotības reitings samazinājies par 1,7%, SC audzis par 5,1% un tas ir loģiski….neaizmirsīsim, ka aptaujās cilvēki pauž savu tā brīža emocionālo nostāju, ietekmējoties no tās dienas notikumiem….paskatīsimies, kas tad augusta mēnesī varējis cilvēkus noskaņot pozitīvi un likt vērtēt SC darbību, kā veiksmīgu:
…nupat beigusies Jaunā Viļna diskotēka Daugavmalā, kas patika krievvalodīgajiem jauniešiem, radot pozitīvu noskaņojumu…
…bezmaksas Rīgas svētki trīs dienu garumā ar bezmaksas transportu visiem Rīgas iedzīvotājiem un galvaspilsētas viesiem…līksmība, jautrība, kas apmierina gan latviešus un krievus un nedaudz liek atgriezties padomijas laikos, pēc kuriem ilgojas diezgan liela padomjlaiku privilēģijas baudījušo cilvēku daļa….
….paziņojums par bezmaksas sabiedriskā transporta izmantošanu skolniekiem – pozitīvi gan latviešu, gan krievu vēlētājam….

…kāpēc pie šādu notikumu koncentrācijas aptaujā neatbildēt, ka būtu gatavi savas balsis atdot par SC?….loģiski un saprotami….un tuvredzīgi….

….atgriežoties pie iepriekšējā raksta “Rīgas mērs devis vārdu”, par partiju reitingiem: Saeimas vēlēšanu rezultātus nevar/nedrīkst salīdzināt ar pašvaldību vēlēšanām, tāpēc jāatceras 2009.gada pašvaldību vēlēšanu rezultāti Rīgā – no 17 partijām, kas startēja Rīgā, domē iekļuva tikai 4 partijas: SC ar 82 847 vēlētāju balsīm, PS ar 45 677 vēlētāju balsīm, LPP/LC ar 36 521 vēlētāju balsīm, JL ar 26 767 vēlētāju balsīm….bet neiekļuva TB ar 7 973 vēlētāju balsīm un VL ar 4 523 vēlētāju balsīm….
….kopā Rīgā balsojušo skaits – 238 142…tātad 13 partijas “izsēja vējā” 46 330 vēlētāju balsis!!!…un rezultāts ir tāds, kāds tas ir un to šodien izbaudām pilnā mērā….

….Kiršteins jau ir paziņojis, ka VL/TB/LNNK startēs ar atsevišķu sarakstu, zaļie ar atsevišķu un arī zemnieki ar atsevišķu….sadalīsimies reizinātājos un uzdāvināsim uzvaru SC un Ušakovam?…vai tomēr atmetīsim viens otra apkarošanu par vietām kopējā sarakstā, lai vēlētājs varētu balsot par vienu konkrētu un dažādas vēlmes apmierinošu sarakstu….
…ja nesapratīsim sekas, uzdāvinot Rīgu Ušakovam – varam piedzīvot neatgriezenisku zaudējumu visai Latvijai….

+3
-1
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 05.09.2012. 12.40

Rīgas vēlēšanu rezultātu izšķirs vēlētāju aktivitāte. Bet vispār labi nerādās: pie latviešu vēlētāju miegainības ušakoviešiem pat nevienu atbalstītāju nevajadzēs. Labi gan, ka Ameriks ir sista kārts – pat teorētiski nevaru uzzīmēt viņa vēlētāju.

+6
0
Atbildēt

3

    Gingis > Gaisma; Enģelis 05.09.2012. 13.43

    Es gan varu – vīrietis labākajos gados. Skaists no iekšām. Ar savu atkritumu pārstrādes biznesu Rīgā. Pats ieņem labu amatu Rīgas brīvostā, kur, visdrīzākais, strādā arī viņa kundze. Patīk hokejs, īpaši KHL.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Gaisma; Enģelis 05.09.2012. 14.01

    ——
    ”Latviskās” Rīgas veidotāji vēl balto karogu neizmet:

    ‘– Neuztrauksimies par Ušakova zaudējumiem, nosauksim, kur nacionālistiem var būt ieguvumi. ‘
    “Latvijas Avīzē” viesojās pieredzējušais politiķis, nacionālists Juris Dobelis. Veterāns joprojām darbojas Nacionālajā apvienībā. Ar viņu sarunājas Voldemārs Krustiņš un Egils Līcītis.

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=357773:dobelis-vairk-jaizstv-latvieu-intereses


    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > Gaisma; Enģelis 05.09.2012. 14.17

    Misters divdesmit procenti ar savu brandžu jau domē iebrauks uz Ušakova popularitātes rēķina, viņiem tak jau kaut kāds līgums noslēgts par apvienību vai kas tamlīdzīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 05.09.2012. 12.31

Ušakovs nodrošina tramvaju pa velti, a Zaķis šmaucas ar nodokļiem.
Tups skaidrojums, bet redz kā reitingus ietekmē

+5
0
Atbildēt

1

janazakovica 05.09.2012. 11.31

vajadzetu pilsonu aptauju cik cilveku tic “latvijas faktu” aptaujam..

+5
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 05.09.2012. 11.26

Zanei un Co.
Ievērojiet, ka Vienotības reitingi ir samazinājušies, bet neviens NA atbalstītājs par to nejūsmo.

+9
-2
Atbildēt

2

    austrisv > astra_ozo 05.09.2012. 14.34

    Man gan izskatās, ka vispirms to Vienotības reitingu mākslīgi pacēla virs SC, lai pēc tam tā pamazām laistu uz leju un klaigātu, ka Vienotības reitings redz kritās, kamēr SC labajiem puikām reitings , nezin kāpēc, ceļas nebijušos augstumos. Interesanti kāpēc, un ko tas Ušakovs labu ir izdarījis?Ak, jā laikam skolniekus arī vadā Rīgā par brīvu, un tad pieprasa valstij palielināt dotācijas RS!Forši, vai ne!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > astra_ozo 05.09.2012. 16.00

    Bet
    nē,doma ir cita. Nobaidīt latviešus, ka SC reitingi augsti, tāpēc jāskrien balsot par reāliem darba darītājiem V. kā saka, vecais “latvieti, nepadodies”, tikai smalkāk

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 05.09.2012. 11.10

žoržs…Tomēr ir jau arī kopumā lietas, kas SC esot pie varas Rīgā izdevušās veiksmīgāk un ko var pilsētā pamanīt un novērtēt, atšķirībā no iepriekšējiem saimniekotājiem.
____________________
Vai varētu palūgt vismaz dažus piemērus?:)

+9
-2
Atbildēt

4

    ilmisimo > dro 05.09.2012. 11.20

    Vai varētu palūgt vismaz dažus piemērus?:)
    _________________ Lūdzu:

    Restaurēta Bastejkalna havaja(WC). Pie kam ar darba laikiem ziemas un vasaras.
    Vasara tur bija, kad Rīgā Jaunijs valns – pārējā laikā -ziema.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 11.46

    lama. Tiešām pat 9. maijs bez havajas? Lai atgrieztu 1945. gada maija sajūtas?:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 05.09.2012. 11.58

    Maijs ir ziema.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 05.09.2012. 16.46

    Un kā tad ar jauno, smuko puķu tirdziņu “pie Saktas”?
    Kāpēc to piemirsāt?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mariam 05.09.2012. 11.06

Tā ir likumsakarīga attīstība, situācijā, kad īstas kreisās partijas nav, tad tās nišu aizpilda SC ar saviem populistiskajiem izgājieniem. Tomēr ir jau arī kopumā lietas, kas SC esot pie varas Rīgā izdevušās veiksmīgāk un ko var pilsētā pamanīt un novērtēt, atšķirībā no iepriekšējiem saimniekotājiem.
Cita lieta gan tā, ka pilsētas kase ar strauji patukšota. Un tās tās pavisam skumīgās lietas – kā tiek šeptēts departamentos (piemēram – Attīstības), to jau tauta vispār neredz un lielākoties arī nenojauš. Tā ka izskatās, ka pastāv liela iespēja, ka Ušakovs ar Ameriku turpinās stūrēt Rīgu arī pēc vēlēšanām, kaut viens no viņiem pavisam noteitki būtu pelnījis atrasties pavisam kur citur.

+4
-5
Atbildēt

5

    grislits > mariam 05.09.2012. 11.16

    Vai tiešām grūti saprast, ka SC tomēr ir tā galvenā problēma, jo tas ir apdraudējums no ārpuses. Ja SC un citi sovoki tiks atbīdīti malā, tad arī varēs būt Latvijas vietējie spēki, kas pārstāv kreisus un labējus uzskatus. Savādāk, kamēr ir SC, kas spēlē zem kreisiem lozungiem, visām vietējām partijām nākas pozicionēties kā labējām (kaut gan tai pašai vienotībai un NA programmās ir pilns arī ar kreisām nostādnēm), lai kaut kā nebūt tiktu galā ar SC.

    SC ir galvenā problēma, kas kavē Latvijā izveidoties normālai politiskajai videi un kultūrai, un kavē tikt galā ar korupciju un citām problēmām, jo visu laiku ir jārisina problēma ar aizstāvēšanos pret sovokiem un Krieviju.

    SC ir galvenā Latvijas attīstības bremze.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mariam 05.09.2012. 11.23

    roberts_j –

    Gandrīz pilnīgi piekrītu.:)

    Es gan formulētu mazliet abstraktāk – galvenā “bremze” ir nelikvidētās okupācijas/kolonizācijas sekas. “Saskaņas centrs” ir tikai šo seku izpausme “aktuālajā momentā”.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > mariam 05.09.2012. 11.33

    Piekrītu precizējumam, Haris!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 05.09.2012. 11.41

    > Robertam.
    Zināmā mērā piekrītu, kaut arī tas SC bubulis šķiet uzpūsts par lielu, vainojot to itin visās nelaimēs. Piekrītu, ka viņi diezgan sačakarē to kreiso / labējo skatījumu, padarot tādu dalīšanu gandrīz bezjēdzīgu.

    Bet ar to jau nepietiek, ka to zinām mēs un vēl kādi daži – ej nu tu to iestāsti un pārliecini par to, cik viņi ir slikti, tos viņu vēlētājus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mariam 05.09.2012. 15.58

    roberts_j
    labais:))))
    darīt visu iespējamo, lai tādai partijai kā SC, būtu labi reitingi un pēc tam tik pat pašaizliedzīgi pret to cīnīties:))

    par to korupciju arī sen jau zināms, ka ļaunie krievi biznesmeņi vienkārši nežēlīgi spīdzina godīgos latviešus ierēdņus, lai tie ņemtu kukuļus. Savādāk latvieši jau sen tiktu galā ar korupciju!

    Ierosinu veikt izmaiņas Krimināllikumā – ja kukuļi dod latvietis latvietim, uzskatīt to par latviskuma stiprināšanas nodevu un neuzskatīt par kukuļi, savukārt ja kukuļi piedāvā krievs, latvietim ierēdnim izmaksāt no budžeta piedāvāto kukuļi dubultā, lai viņš droši krievu kukuļdevēju nodotu policijai.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.09.2012. 10.48

Bezmaksas reklāma visos mēdijos –
http://www.ir.lv/blogi/politika/bezmaksas-reklama-visos-medijos-bez-maksas

un atkal:

IR!

+7
-2
Atbildēt

0

dro 05.09.2012. 10.46

Galvenais pareizi publikai iestādīt smadzenes – SC uzvara ir nenovēršama, demokrātisko vērtību cienošām partijām komanda stāties rindā – Ušakovs izvēlēsies mīkstākos:)

+11
-3
Atbildēt

2

    ilmisimo > dro 05.09.2012. 10.56

    P.S.

    SC galvenais mērķi sjau nav iegūt latviešu balsis.

    Pietiek ar vēlētāju atbalstu partijām,kas-ienāķušās pļaujai.Partijām, kas gatavas doties ar SC koalīcijā.

    Tamdēl mēris saka, ka neies uz referendumu.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2012. 10.59

    lama. :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Laura Afanasjeva 05.09.2012. 10.36

Reitingi ir “abpusgriezīgs nazis”, kas par konkrēta politiskā spēka vai kandidāta izredzēm vēlēšanās liecina no vismaz divām pozīcijām. Pirmkārt, tie norāda uz zināmu tendenci vai iezīmi sabiedrības (elektorāta) noskaņojumā. Otrkārt, reitings ir tā veidotāja vēlme parādīt to, ko vajadzētu parādīt par kandidātu vai politisko spēku. Tas, lai “piepucētu” izredzes kādam no gribētājiem uz amatiem. Pēdējo visai izteikti apliecina dažādie aptauju rezultāti par abiem kandidātiem uz ASV prezidenta amatu. Attiecībā uz Saskaņas centra (SC) reitingu jāsaka, ka tas pārsteidz maz. Uzvara pagājušajās Saeimas vēlēšanās arī nebija negaidīta. Vēlētājiem un analītiķiem jau sen ir skaidrs, ka “divkopienu” sabiedrībā būs arī divas politiskās nometnes. Viena balso par “savējiem”, pie tam visai vienoti (SC gadījums). Otra (“latviešu nometne”) balso par vairākiem spēkiem. Pie šādiem apstākļiem var saskatīt zināmas paralēles ar ASV vēlēšanām (divas lielas partijas), atšķirība tikai tā, ka mums ir divas politiskie poli (krievu un latviešu), taču politisko spēku ir vairāk. Rezumē ir visai vienkāršs – jāizvēlas starp diviem blokiem. Man jau sen izvēle ir izdarīta un SC tas noteikti nav.

Patīkamu dienu!

+18
-2
Atbildēt

3

    dro > Laura Afanasjeva 05.09.2012. 10.43

    Ciceronam atbilstošs komentārs. Visu cieņu:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Laura Afanasjeva 05.09.2012. 10.44

    Uzvara pagājušajās Saeimas vēlēšanās arī nebija negaidīta.

    Būsim precīzi – tas bija liels balsu skaits, bet uzvara būtu tad, ja SC būtu valdībā, kas nozīmē, ka tur nekādas uzvaras nebija.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Laura Afanasjeva 05.09.2012. 11.08

    Nasing spešal! –

    Piekrītu. Pēc vēlēšanām arī latviešu “ekspertu” vidū bija pietiekami daudz tādu, kuri truli atbalsoja krievu propagandu, ka “uzvarētājiem” jāļaujot veidot valdība vai vismaz obligāti tajā jāpiedalās.

    Bet, piemēram, ap to pašu laiku (2011. gada 15. septembrī) notikušajās Dānijas vēlēšanās mēs varējām vērot citu ainu – normālai parlamentārai demokrātijai raksturīgu.

    Dānijā iepriekšējā parlamenta lielākā partija un reizē vadošā valdības koalīcijas partija “Venstre” 2011. gada vēlēšanās savu pārstāvniecību PAT PALIELINĀJA, tomēr jauno valdības koalīciju izveidoja līdz tam opozīcijā sēdējušie sociāldemokrāti, kuru pārstāvniecība vēlēšanās bija SAMAZINĀJUSIES, un tā joprojām palika tikai otra lielākā partija – kā pirms, tā pēc vēlēšanām.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Danish_parliamentary_election,_2011

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 05.09.2012. 10.33

Skatos, “Ir”, tradicionālie “netradicionāli orientēto” aizstāvji, jau kuro dienu pamanījušies rūpīgi apiet tēmu par gaidāmo Starptautisko pediņu, lesbiešu un hermafrodītu:) lavīnu Rīgā, 2015. gadā, ko tik skaisti izdevies pieskaņot Latvijas prezidēšanai ES.

Šodien “Dienā” lasām, ka karojošā lesbiete Kristīne Garina teikusi tā:
“Polijai tas ļoti palīdzēja. Pēc šī te Eiropraida attieksme diezgan krasi mainījās, un viņi uzskata, ka tas [praids] bija viens no pagrieziena punktiem. Es tiešām ceru, ka Latvijā varētu notikt tāpat.”
http://www.diena.lv/latvija/zinas/mozaikas-parstave-gribu-redzet-to-tiesu-kas-aizliegs-eiropraidu-latvijas-es-prezidenturas-laika-13966100

Kāpēc to iekopēju šeit?
Tāpēc, ka manā tumsonīgajā, provinciālajā, pa spundi informētajā prātiņā rēgojas apmēram šāda aina: joprojām neatlabušo Latviju azartiski apsēdušas maitu lijas, parazīti un tamlīdzīgas evolūcijas procesā nepieciešamas palīgierīces.
Daļa laupītāju (hiēnu) pašlaik ir padzīti mazliet tālāk nost (Šlesers, Šķēle), toties citiem radījumiem – piemēram, “SC” un “Mozaīkai” – tagad sākas īstās iespējas.

Starp citu, ļoti interesanti, ko šī Garina domā par tiesiskumu Latvijā –
«Es gribētu redzēt to tiesu, kas aizliegs Eiropraidu Latvijas ES prezidentūras laikā,» saka Mozaīka valdes locekle Kristīne Garina.

Tātad viņai šķiet, ka ārējie apstākļi var atstāt iespaidu uz tiesas lēmumu. Vēl vairāk – ir redzams, ka viņa tieši vēlas, lai tas tā būtu.

+12
-9
Atbildēt

5

    Andis > Sanšains 05.09.2012. 10.50

    Nepūt te miglu ar tik nesvarīgām lietām kā šis 2015.g. pasākums. Lai taču tie geji iet un taisa savus pasākumus, tas nu gan nekādu negatīvu iespaidu uz Latviju un tās sabiedrību nevar atstāt.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 05.09.2012. 10.51

    Polijai tas ļoti palīdzēja. Pēc šī te Eiropraida attieksme diezgan krasi mainījās
    —–
    Pēc prezidenta noslepkavošanas Polijā vispār daudz kas mainījās…

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 05.09.2012. 11.09

    fretka. Arī Tu ignorē biseksuāļu ciešanas, kuras 2 x lielākas kā uz vienu dzimumu orientētiem?:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 05.09.2012. 11.57

    Pēc prezidenta noslepkavošanas Polijā vispār daudz kas mainījās.
    ______________________
    Zīmīgi, ka Kačinska(“‘reakcionārs”‘ tak!) laikā Polijai bija ļoti labas attiecības ar Lietuvu.

    Toties tagad…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 05.09.2012. 12.30

    lama: Polijai bija ļoti labas attiecības ar Lietuvu
    ——–
    Drīzāk pragmātiskas. Leha Kačiņska brālis Jaroslavs vienā intervijā to raksturoja apmēram šādi: ja mēs no Lietuvas kaut ko gribam, tad mums kaut kas ir jādod pretī, nevis tikai jādemonstrē savs pārākums.
    Toties tagadējā Varšavas valdība vārdos žēlo tautiešus Lietuvā un vienlaikus noņem finansējumu poļu biedrībām ārzemēs. Lasīju, piemēram, ka Latvijas poļu biedrības priekšsēdis nesen bijis Polijā un tur žurnālistiem esot stāstījis, ka trūkst naudas, lai samaksātu Daugavpils privātajām televīzijām par raidījumu veidošanu poļu valodā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 05.09.2012. 10.21

Pupu mizas. 13.9% nebalsotu, 24.7% nezina = 38.6% bez viedokļa. Hipotētiski, no 100 Rīgā sastaptajiem iedz. 61 ir krievs un viņam nekādu īpašu alternatīvu nav un tādēļ lielākā daļa balsotu par SC, 39 ir latvieši un pagaidām nedomā par to, jo vēlēšanas vēl aiz kalniem un visas koalīcijas partijas realizē vienu valdības programmu.

+11
-2
Atbildēt

4

    Sanšains > Una Grinberga 05.09.2012. 10.28

    no 100 Rīgā sastaptajiem iedz. 61 ir krievs un viņam nekādu īpašu alternatīvu nav un tādēļ lielākā daļa balsotu par SC
    ===============================
    Par laimi, ne visi Rīgas krievi ir pilsoņi.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.09.2012. 10.41

    Tieši tā. Pēc CSP Tautas skaitīšanas rezultātiem Rīgā ir visvairāk nepilsoņu – 27% (141 tūkst.). Tas ir iemesls Ušakova avīzes aptaujā minētajam lielajam atbalstam.

    P.S. Ja nu kārtis sakrīt tā, ka SC paliek opozīcijā RD, tad nepilsoņu jautājums būs pirmais, kas tiks celts gaismā, lai iegūtu kaut daļu no tiem 27% balsu.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Una Grinberga 05.09.2012. 11.29

    Nasing spešal!:
    Tas ir iemesls Ušakova avīzes aptaujā minētajam lielajam atbalstam.
    =======================================
    Kas tā par “Ušakova avīzes” aptauju?

    Šeit, “Ir” publicētajā “Latvijas faktu” aptaujā skaidri teikts, ka tas ir PILSOŅU viedoklis.

    Nevis “ekonomiski aktīvu iedzīvotāju” viedoklis, ko, par politiskiem jautājumiem runājot, parasti cenšas iešmugulēt TNS un dažreiz arī SKDS.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 05.09.2012. 15.41

    ja tā tas būtu, tad jau Rīgā no 1991.gada būtu pie varas “krievi”. bet nez kāpēc krievi pārliecinoši uzvarēja tieši pēc īsta latvieša būšanas par mēru. Pie tam tas tik labi saimniekoja, ka pat viņa vēlētāji nobalsoja par citiem – un TB vispār netika Rīgas domē.

    Varbūt tomēr arī kādi citi iemesli ir?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam