Čevers: Jauna partija liks politiķiem pārdomāt lēmumus

70

Komentāri (70)

inesite15 15.08.2012. 20.41

– NAŠ PARAVOZ PIHĶIT NA ZAPASNOM PUĶI !!!

http://www.photosight.ru/photos/4263791/

– A may be sāls no berdjankas karogspraužamajā vietā no 20 cm attāluma ?

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 15.08.2012. 20.20

….pat kultūru esam padarījuši par politisku kaujas lauku.
____________________
Jau Bismarks apzinājās cik svarīgs ir Kulturkampf…

+2
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 15.08.2012. 18.42

Čevers boļševiku laikos darbojaas kāpēesesā , bijis LKJS Rriigas komjaunatnes komitejas pirmais sekretaars , muļķis nav , lai gan bija beidzis tikai fizkultuuras instituutu , nags uz partijas dibinaašanaam , bija pat savs bizness šajaa jomaa , kad sakaapa galvaa pats uztaisiija partiju Saimnieks , saeimaa ieguva 18 vietas , bet valdiiibu neizdevaas sastaadiit , … saimniekam aizejot nebuutiibaa veel dibinaaja jaunu partiju , kura tikai 1% ieeguva , peectam politiku pameta , bet partijas savaa birojaa konsulteeja , ne velti centaas sauliitee izstumt Sudrabas jaunkundzi …. šitaadi komunistu ģejaķeļi mums politikjaa kaaliem , čekisti zinaaja kurus biidiit …

+5
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Janka, Janic 15.08.2012. 23.32

    ——-
    1991.gadā lielā mērā pateicoties Z.Čevera un V.Bugaja komandēto miliču profesionālajai darbībai izdevās izvairīties no daudzām liekām ”kaujas slavas” lietām. Šodienas vēstures ‘villotāji’ to jau aizmirsuši….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 15.08.2012. 16.47

——
Bijušais politiķis par paradoksu uzskata klasiski kreisās partijas neesamību.
===============================================================================
Klasiski kreisās partijas rašanās pamatu pamatu – strādniecības šķiras izzušanu Latvijā pēc prihvatizācijas procesa un rūpniecības ‘reformācijas’ 1990-os gados – to par paradoksu uzskatīt nevar. Tas bija klasisks piemērs vēstures procesa plānošanas un veidošanas piemērs.
Vēstures zināšanas Z.Čeveram gan vajadzētu atsvaidzināt – un izlasīt vismaz pamatskolām paredzētās grāmatas ‘Latvijas vēsture’ (G.Kurlovičs, A.Tomašūns) sadaļu ‘Latviešu sociāldemokrātija’ (-lpp.159.), kur aprakstīta klasiski kreisās partijas dibināšana:
‘Sākumā strādniekiem nebija savas organizācijas, kas aizstāvētu viņu intereses.(..)
Par tādu vienotu cīņas organizāciju Latvijā kļuva strādnieku partija – Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija (LSDSP).’

+1
0
Atbildēt

0

dro 15.08.2012. 15.34

    dro > dro 15.08.2012. 16.30

    destra. Varētu izveidoties strādātspējīga un samērā tiesiska koalīcija.
    ___________________
    Kura Eināram krūtīs durs dunci un revolveri?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 15.08.2012. 10.53

Nu re, vēl viens politiskais līķis un valsts izčakarēšanas speciālists izlīdis no izgāztuves un dalās savās pārdomās!

+17
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 15.08.2012. 13.32

    ——-
    Vēl nebija Latvenergo 3 miljoni ‘pazuduši’, vēl Latvijā nebij’ nekas zināms par ‘valsts nozagšanu’, taču viens otrs jau juta negatīvo procesu tuvošanos un to mazināšanau un/vai apturēšanai ieteica ‘Ulmaņlaikos’ pārbaudītās receptes:

    ”Čevera recepte – spaidu darbu” Saruna ar Demokrātiskās partijas ‘Saimnieks’ līdzpriekšsēdētāju Ziedoni Čeveru (Lauku Avīze,1995.g.5.maijs)

    – Z.Čevera recepte tika noraidīta, tā vietā uz politiskās skatuves parādījās A.Šķēle ar savu Tautas partiju. Tālāko notikumu gaitu LV jau tipiņi-ripiņi precīzi apraksta, labi atceras….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 15.08.2012. 13.41

    ——–
    ‘Čevera recepte – spaidu darbi’ – Singapūrā, lai iznīdētu korupciju/’valsts nozagšanu’ bez spaidu darbiem arī ‘Staļinlaika’ metodes pielietoja. Singapūras līderis un elites vairākums apjēdza – ar demokrātiskām metodēm feodālisma defektus nepārvarēt, sabiedrību neizārstēt, būtisku progresu nepanākt:

    Singapore – a Success Story. Part 1 of 3

    http://www.youtube.com/watch?v=VNcHOXDUUP0

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 15.08.2012. 13.59

    ——
    ”(..)Jūs zināt par bēdīgi slaveno Rīgas Domes priekšsēdētāja Māra Purgaiļa un Domes finansu priekšnieka Astrīda Duncāna parakstīto garantijas vēstuli kādam Aleksandram Sorokinam ar it kā daudzsološo 50 miljonu dolāru aizdevumu, ķīlā solot Rīgas pilsētas īpašumu par 250 miljoniem latu.”
    Z.Čevers (Lauku Avīze, 05.05.1995)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Alise Bērziņa 15.08.2012. 10.45

Augšminētais fakts par Kiršteina līderēšanu NA Rīgas domes sarakstā nav nekāds fakts,bet tikai Dobeļa spriedelēšanas pārstāsts no garākas LA intervijas.Ticamākais,ka arh.Kiršteins nebūs vis tas vilcējs,bet kāds jaunāks un spilgtāks.Taču lielā mērā taisnība ir tai apstāklī,ka 1)latviskās partijas nekoncentrē uzmanību uz Rīgas vēlēšanām(cerams,ka pagaidām),2)rezervistu soliņi nav necik gari un kur nu vēl līderu.Pareizā atsauce uz minēto “Apollo”ziņu būtu-ā,sveiks,Dobeli,tu arī vēl dzīvs.Un viss.

+11
-1
Atbildēt

7

    Sanšains > Alise Bērziņa 15.08.2012. 11.10

    Piekrītu.

    Manuprāt, nav tomēr jāsāk pārdzīvot, ka atgriežas “vecie vēži”. Tukšajā augustā skaļi izskanējusi maznozīmīga intervija, tas pagaidām arī viss.:)

    Starp citu, arī šis “Ir” raksts taču uzbūvēts tikai uz nez kādēļ LETA’s intervētā izrakteņa Čevera dažiem izteikumiem. Vai tad tas nozīmē, ka viņš ATGRIEŽAS?:)
    Ļoti daudzus svarīgākus notikumus un intervijas “Ir” parasti izvēlas ignorēt. Nu, šis tagad izcelts. Un viss.

    P.S.
    Gan Kiršteins, gan Dobelis, manuprāt, nav nedz tik slikti, nedz tik stulbi, kā viņus mālē. Abiem patīk koši izrunāties, tāpēc pamanāmi. Trūkumi: Kiršteins, argumentējot ar kādiem faktiem, dažkārt mēdz būt paviršs, savukārt Dobelis dažreiz mēdz būt vulgārs un brutāls.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise Bērziņa 15.08.2012. 11.37

    Kā īsti bija – vai gadījumā Grīnblatam nav kādi “nopelni” pilsonības izkārtošanā Karginam?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Alise Bērziņa 15.08.2012. 11.45

    “Starp citu, arī šis “Ir” raksts taču uzbūvēts tikai uz nez kādēļ LETA’s intervētā izrakteņa Čevera dažiem izteikumiem. Vai tad tas nozīmē, ka viņš ATGRIEŽAS?:)
    Ļoti daudzus svarīgākus notikumus un intervijas “Ir” parasti izvēlas ignorēt. Nu, šis tagad izcelts. Un viss.”

    Pēc šitā jau gribēju pielikt +, bet Kiršteina un Dobeļa raksturojums lika atturēties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise Bērziņa 15.08.2012. 11.58

    Betija –

    Vai arī Jūs domājat, ka Kiršteins un Dobelis tiek noniecināti.. adekvāti?
    Nebūt nesaku, ka viņi ir eņģelīši:), bet vai konkrēti pret viņiem vērstā kritika un vispārpieņemtais nicinājums ir adekvāts? Protams, to pašu varētu vaicāt par lielo vairumu politiķu.

    Manuprāt, pa retam ir arī kāds pretējs piemērs. Viena no vislielāko nicinājumu pelnījušajām publiskajām personām, joprojām ir “tautā cienīta”. Raimonds Pauls. Arī Vīķes-Freibergas tēls, manuprāt, ir neadekvāti labs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise Bērziņa 15.08.2012. 12.01

    Šeloba –

    Nezinu par Grīnblata iespējamajiem īpašajiem nopelniem Kargina pilsonības lietā. Bet atceros, ka Saeimas VAIRĀKUMS nobalsoja par pilsonības piešķiršanu Karginu PĒC TAM, kad viņam pilsonība tika atņemta, jo atklājās, ka to viņš bija dabūjis uz VILTOTU DOKUMENTU pamata.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise Bērziņa 15.08.2012. 12.11

    Haris
    Laikam jāpagūglējas, lai restaurētu tos notikumus.
    Kas attiecas uz Paulu un VVF, tad ja šie cilvēki kandidētu pašvaldības vēlēšanās, arī tas nelīdzētu, jo kopumā ņemot uzticību zaudējuši arī viņi, ne jau tikai TB.
    Ja šādi turpināsies, tad “nevar neiet, jo krievi nesnauž” pārāk daudziem pārstās būt arguments – šī tendence ir acīmredzama.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise Bērziņa 15.08.2012. 14.09

    Guglējot atradās tas, ko Haris teica + detaļa par A. Jirgena “saucēja balsi tuksnesī”, aicinot deputātus neatbalstīt šo lēmumu. Manis dzirdētais “neoficiālais info”, protams, tikpat labi var būt arī baumas (mērķtiecīgi izplatītas). Kopumā TB var pārmest nestāšanos ceļā valsts izlaupīšanai, ko realizēja TP ZZS un LPP, kā arī daļas tās biedru aktīvu iesaistīšanos visā šajā procesā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 15.08.2012. 10.12

cevers smilsu ielas un kargina kabatas cilveks un izsutamais…kad bija iekslietu ministrs uznemeji ceriba ka vins vares pasargat no banditiem maksaja lielu naudu vina fondaa drosiba..protams ka nepasargaja jo vina saimnieku bij.parex ipasnieki bija uz vienu roku ar brataniem un vnk sadalija laupijumu kopaa..tikai pateicoties kalnberza balsij parex ieliktenis cevers nekluva par premjeru..bet par to var klut vel viena parex stipendiate sudraba

+11
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 15.08.2012. 10.06

“Sudraba ir pierādījusi, ka ir spilgta personība.”
Viņai “labi” prasmīgi konsultanti un padomdevēji – lai no tukšas vietas uztaisītu cīnītājas pret nekompetenci un valsts interešu aizstāves tēlu. Tik “labi” un prasmīgi, ka pat viens-otrs ir izpelnījies iekļaušanu Latvijai nevēlamo personu sarakstā.

+19
-2
Atbildēt

1

    austrisv > ievuliitis 15.08.2012. 10.16

    piekrītu Betij, jo Sudrabas pēdējā laika aktivitātes( faktiski gan jau no paša sākuma), draudzējoties ar Latvijas valstij bīstamiem ienaidniekiem, skaidri parāda, kas patiesībā ir Sudraba bez maskas.
    Bet, aģitācija ir sākusies no tādiem pašiem kā viņa!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

mariam 15.08.2012. 10.00

Diezgan jocīgi, ka tik ļoti tiek intervēts tāds relikts – jau sen politiski bankrotējušais Čevers – nu viņš taču šajā intervijā nav pateici pilnīgi neko jēdzīgu vai uzklausīšanas vērtu. Nesaprotu, kāpēc IRam jāatstāsta šādu tukšu un bezjēdzīgu interviju saturs? Vai vienkārši tāpēc, ka atvaļinājumu laiks un vajag ar kaut ko portālu lāpīt?

+13
-1
Atbildēt

0

buchamona 15.08.2012. 09.55

..Mēs turpinām diskutēt par pagātni, mēs nespējam piedot. Mēs pat kultūru esam padarījuši par politisku kaujas lauku….+++ visa Kremļa un SC ideoloģija balstās uz ” varonīgo” PSRS pagātni. Ja vairs nav 9. maija uc ” vērtību”, uz kurām balstoties, LV putinisti izvirza savas pretenzijas, tad arī pašu SC vairs nav – tādēļ man nav skaidrs, kas ir jāpiedod un kam ir jāpiedod? :)

Par tām Dobeļa aktivitātēm – tās jau tikai tādas ” pārdomas”, bet, ja NA tiešām atbalstītu Kiršteina utt kandidatūras, tas nozīmētu, ka NA gatavojas ” saskaņiešiem” uzdāvināt Rīgu.

+18
-1
Atbildēt

0

austrisv 15.08.2012. 09.47

” norāda Čevers. Ja politikā parādīsies valsts kontroliere Inguna Sudraba, tas būšot ieguvums politiskajā spektrā. ‘”

Aģitācija par jaunu Sudrabas partiju ir sākusies no vecajiem čekistiem.
Man tas Čevers šķiet nožēlojams, jo kad tad tā Sudraba ir bijusi superlabā finasiste? Vai tad kad no FM, kurā strādāja par valsts sekretāra vietnieci un baidīdamās no progresīvā un patiesi finansēs izglītotā Dombrovska, atrada siltu vietiņu mūsu valsts izzadzēju kantorī K& K.
Kur tad ir tie Sudraba patiesie nopelni??? Ko ši jaunkundze ir patiesi izdarījusi Latvija svalsts labā? Vai viņas kontrolieres laikā mazinājusies valsts nozagšana???? Arī par Zelta tiltu neka snetik tālāk darīts… tukšmuldētāja un viss . Faktiski jau Sudrabai šogad beidzas termiņš, tad nu šai savējie meklē darbu, bet jaunkundze jau ar parastu darbiņu neapmierināsies, jo sakāpis viņai galvā, jo kā nekā draugos ar pašu Putina vecu korišu.

+22
-2
Atbildēt

1

    dro > austrisv 15.08.2012. 09.49

    Bet.
    :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 15.08.2012. 09.26

Savādi. Dzerim nepatīk Čevers, kurš jau pirms gadiem 17 saprata, ka bez Rašas kak bez vodi – nje tudi i nje sudi:)

+11
-4
Atbildēt

18

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.29

    lno – Čeveram savulaik bija svarīga loma, ka 90-tajos viņš neļāva te izvērsties čečeniem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.39

    klusais. Čeveru kādreiz pazinu ļoti labi. Es vienīgais smalkjūtīgi klausījos viņa filozofēšanu, kad citi ironiski vīpsnāja. Pašķīramies Atmodas sākumā, kad viņš pie pieminekļa aizstāvēja vienīgās partijas poziciju. Visu cieņu viņam, ka tapis par iekšlietu ministru nekļuva lepns un palika tikpat vienkāršs kā agrāk atšķirībā no viena otra Vienotības spicē ,kuri izliekas nepazīstam:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.46

    lno – es ar Čeveru pazinu labi :) , bet tas bija sarežģīts laiks … Tas tiesa , ka Čevers palika vienkāršs …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.48

    destra – čečeni bija labāki par haritonoviešiem ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 15.08.2012. 09.54

    Ino – Čevers nav pietiekami promaskavisks, taisni tāpēc viņš man nepatīk.
    Bez tam pēdējās instrukcijās no Kremļa saņēmu pavēli Čeveri “močīt”, lai nebūtu konkurents PCTVL un SC.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.59

    destra – teorētiski jā , praktiski jāmeklē kompromisi …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 15.08.2012. 10.01

    “Čeveram savulaik bija svarīga loma, ka 90-tajos viņš neļāva te izvērsties čečeniem.”
    Jā, čečeni stipri traucētu fonda “Drošībs” darbībai. Bet tā – bez čečeniem, varēja netrauceti iekļauties reketa tirgū.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 10.01

    dzeris49. Neuztraucies! Čevers nebūs konkurents tavējiem, bet sabiedrotais:)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 10.03

    betijacelamale. Čeveram esot bijis albūms ar reketieriem. Cietēji ar tā palīdzību varējuši iziet uz attiecīgo personu, lai par samaksu atgūtu nolaupīto.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 10.03

    Betij – saprotu , Tev laba pieredze ar biznesu 90-tajos :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 10.06

    klusais. Tu to uzskati par legālu biznesu?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 15.08.2012. 10.08

    Toties, tev, klusais, ir patiesi bagāta pieredze. Tādi, kā tu negrims pie jebkuras varas – visur ir savi cilvēki.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 10.11

    lno – arī legālais bizness 90-tajos bija pakļauts tā laika realitātēm . Pašam ir nācies kārtot jautājumus situācijā , kad aizsegā ir specvienības autobuss ar automātistiem … Samērā jautrs pasākums … Bet nu protams varam spriest par lietām arī teorētiski ….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 10.12

    Betij – nu protams , ko darīt ,ka dzīve iemāca nelekt augstāk par savu pakaļu :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 15.08.2012. 10.15

    Ino – SC tuvākais sabiedrotais ir nevis Čeveris, bet NA, un Kiršteins kā mēra kandidāts ir pēdējais piemērs, tāds “konkurents” ir tiešs atbalsts Ušakovam.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 15.08.2012. 10.29

    klusais: “ko darīt ,ka dzīve iemāca nelekt augstāk par savu pakaļu :)”
    Man tev laikam ir veltīgi stāstīt, ka mēdz būt svarīgākas lietas par “savu pakaļu”. Tu sāc stipri atgādināt nulli (niks, kas figurē IR telpā) šinī aspektā. Viņam nekas cits nevar būt svarīgāks par paša personību – ne vecāki, ne sieva, ne bērni, ne Dzimtene.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 12.20

    Betija – neieslīgšu niansēs , ja Tev labpatīk , tad vari uzskatīt , ka man svarīgākā ir mana personība … Ja par lietu, tad atkārtošos, ka esmu izdzīvojis biznesā šos gadus un ir savs viedoklis , kuru varu pamatot tai skaitā ar paša piedzīvotiem faktiem un tur ir daudz piedzīvojumu – sākot ar policijas reketu :) , beidzot ar to ,ka Ivanovs ( tas kurš savu sievu “pasūtija” ) palīdzēja tikt gala ar “viesstrādniekiem” , kur policija tikai nogrozīja galvu :) …

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 12.21

    destra – kā pašam ar inteliģenci ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 15.08.2012. 09.23

IR neguliet! Pateicīga ziņa:http://www.apollo.lv/zinas/na-rigas-mera-amatam-varetu-virzit-kirsteinu/526323
TB vecie buki atraduši kandidātu Rīgas mēra amatam. Publikai iespēja šūmēties dienas garumā:)

+5
-3
Atbildēt

20

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.27

    lno – jau izlasīju pirms kāda laika :) Ceru ,ka Tev arī patīk nosauktie kandidāti. Jau rakstīju ,ka jauki,ka ir kāds, kas uztur jautru noskaņojumu pelēkajā ikdienā !

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.32

    klusais. Pats saproti, ka man Kiršteins nav pieņemams kā oligarhu rokaspuisis. Kas attiecas uz atbilstību pēc kvalifikācijas, tad viņš būtu labāks par Aksenoku. Tomēr nāksies balsot par NA arī tad, ja viņi virzīs mēra amatam kādu trako mājas pacientu, lai nepieļautu jūsu sapņu koalīciju ar SC:)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 15.08.2012. 09.34

    To Ino
    Vai tas ir joks? :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 15.08.2012. 09.40

    Anekdote ir gan “Grīnblats & Dobelis are back!”, gan “Čevers atkal politikā”. Sovoku naftalīna smaka tāda, ka gāzmaska jāvelk.
    Diemžēl jaunajai paaudzei (VL!) neizdevās radīt nacionālistisko spēku, kam līdzi nevilktos “skapji ar skeletiem”.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.42

    andža. Tu taču zini, ka man nav vairs nekāds simpatijas pret TB spici. Visu cieņu Dobelim 1988. gadā, bet pēc tam?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.43

    lno – Aksenoks tak beigās vai neaizlīda uz nacionāļiem? :) Sapņu koalīcija ar SC ? No rīta , ja grūti pamosties varbūt vajag nomazgāties vēsā dušā :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.43

    zirnekliene Šeloba. Arī jaunie censoņi kā Naudiņš jau sāk vikt pareizo meldiņu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.45

    klusais. Vēsa duša katram ieteicama, bet bez NA koalīcija nenovēršama kā zaldātam demobilizācija.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.47

    lno – laikam nedaudz tomēr pārspīlēts par sapņu koalīciju :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 15.08.2012. 09.47

    lno
    Naudiņš nāk no TB. Kad notika apvienošanās, palika atmiņā Dzintara pozitīvās atsauksmes tieši par R. Naudiņu kā pamatojums tam, ka arī TB ir sakarīgi cilvēki. Šobrīd Dzintars klusē… Te nu bija.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2012. 09.48

    zirnekliene Šeloba. Paldies. Nezināju.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 15.08.2012. 09.51

    NA katastrofāls kadru trūkums un katastrofāls realuitātes izjūtas trūkums, laikam, “iegājuši sevī” galīgi un neatgriezeniski.
    Kiršteins izraisa alerģiju pat daudziem NA atbalstītājiem, galīgi garām.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 15.08.2012. 09.54

    dzeris49. Katastrofāls kadru trūkums ir visām partijām, bet NA pieņemams kandidāts mēra amatam būtu glumais Roberts.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 09.57

    Pirožkovs – glumais Roberts cierē uz satiksmi , konkrēti dzelzceļu un tā var būt lokāla katastrofa ….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 15.08.2012. 09.57

    “Kadru trūkums” ir visiem politiskajiem spēkiem, jo normāli cilvēki nevēlas iesaistīties politikā, ja tajā faktiski valda bijušās komjaunatnes, PSKP nomenklatūras un to līdzskrējēju stutētie ekonomiskie klani, kas vēlētāju mānīšanai izliekas, ka pārstāv arī kādu ideoloģiju.
    Neveiktais DDD liek sevi manīt…

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > dro 15.08.2012. 10.09

    Ko nu tur… Šobrīd izskatās, ka tuvākajās pašvaldību vēlēšanās Ušakovam nopietna konkurenta nebūs. Par SC balsos visi, kas parasti, plus vēl daļa no īpaši priviliģētajām ļaužu grupām. Vienīgi jautājums, vai SC izdosies iegūt virs 50%?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 15.08.2012. 10.15

    SC ir visas iespējas dabūt virs 50%, jo ja līdz vēlēšanām nekas nemainīsies, tad latvieši masveidā neies uz vēlēšanām, jo izvēle ir nožēlojama – vai nu balsot par morāli bankrotējušajiem tebešņikiem, vai partiju, kuras rindās ir tādi kadri kā Jaunups, vai nu par sondorēm u.c. kukulēm. Krievu vairākums gan kā parasti ies balsot par “savējiem”.
    Gribas rupji lamāties aiz niknuma un bezspēcības to novērst….

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > dro 15.08.2012. 10.18

    zirnekliene Šeloba_ atliek tikai pievienoties. Nu nav latviešu partijām jēdzīgu kandidātu Rīgā. Saeimā ar mokām vēl ko salasa, daļa no tiem izblamējas, lielākā jēdzīgo daļa nemaz netiek iekšā (sarakstos tik zemu, ka neaizvelk līdz augšai)…
    SC izdevumā “Tava Rīga” (ārēji visai maldinoši izskatās kā pašvaldības avīze, sākumā pat tā padomāju) SC reitingi ir tīri vai debesīs uzkāpuši.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 15.08.2012. 10.38

    Problēma ir tāda, ka nav cilvēku, kas vienlaikus būtu gan spējīgi un sakarīgi, gan arī guvuši vērā ņemamu atpazīstamību. Par šādas situācijas iemesliem rakstīju iepriekš – 9:57 komentā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.08.2012. 12.24

    zirnekliene – nu BB ir ziņojis , ka Jaunups gribējis ar Āboltiņu runāties par mierizlīgumu , šamā esot šo rindas kārtībā nosūtijusi stāties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 15.08.2012. 09.21

Kā tad, mums noteikti trūkst “kreisās” partijas.
To, kur aizved “kreiso” partiju dominante, mēs jau redzam pēc Grieķijas un arī daudzu citu ES valstu piemēriem.
Ja mums te kas patiešām trūkst, tad adekvāta tiesu vara, tas pats “viens likums, viena taisnība visiem”, un amatpersonu atbildības par saviem lēmumiem.

Pat nerunājot par Čevera “paveikto” vispār.

+16
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam