Ar aizdevējiem panāk pirmās vienošanās par 2012.gada budžetu

21

Komentāri (21)

zauls 03.11.2011. 15.22

Lai mazinātu bezdarbu, ir jāsamazina darbaspēka nodokļi. Nodarbināt nav izdevīgi un strādāt nav izdevīgi. Nodokļu sistēma labi raksturo valsti – tās jomas, kurās ir mazi nodokļi, valsts atbalsta, tās jomas, kur ir augsti nodokļi, valsts neatbalsta. Tātad algota darba strādāšanu Latvijas Republika neatbalsta, prostitūciju atbalsta – nodokļi 0%. Bērnu audzināšanu neatbalsta – bērnu precēm un pārtikai pvn ir 22%, bet atpūtu atbalsta – pazemināts pvn viesnīcām un viesu namiem.

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 03.11.2011. 13.42

pareizi ir ar auglotajiem jo aizdevejs ir tas kas aizdod bez procentiem..kaa kaimins lidz algai 20 vai pat 50 latus.

+1
-1
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 03.11.2011. 13.23

Pat fotoradarus nevaram ieviest šajā, līdz ausīm korumpētajā, zemītē bez aizdevēju iejaukšanās. Fināls būs tad, kad Šķēle privatizēs Valsts Prezidenta pili un arī to pārdos krieviem. Saeimas un valdības ēkas jau viņš būs tiem iztirgojis. Vai tiešām ar likumu nevar izbeigt šo valsts izpārdošanu sākot ar Latgales laukiem un beidzot ar uzņēmumiem un citām mūsu lielākajām vērtībām? Aizdevēji aizbrauks un visiem šķēlēm atkal būs brīvas rokas. Atliek arī atlikušajiem pilsoņiem meklēt pajumti ārzemēs, lai nenonāktu Krievijas pavalstniecībā ar prezidentu Šķēli priekšgalā.

+2
-2
Atbildēt

4

    Una Grinberga > Ilona Auziņa 03.11.2011. 13.43

    Ir tomēr starpība, vai no radariem valsts dabū 1 milj. vai 10 milj. un cik daudz iekšlietu ministrija ietaupa uz policistu algām. Un kamēr vēl nav ieviesti (kas zina, varbūt piegādātāji to neizdarīs līdz nākamā gada beigām), tikmēr neko nevar pat aptuveni prognozēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kinskis > Ilona Auziņa 03.11.2011. 14.07

    Fotoradaru loma konsolidācijā gan tāda neparasta. Tad sanāk, ka cilvēki-ātruma pārkāpēji ir vēlami, jo viņu pārkāpums palīdzēs konsolidēt budžetu? Bet varbūt var paskatīties no otras puses? – ja fotoradari veicinās braukšanu atbilstoši ierobežojumiem, tas ir mazāks avāriju / cietušo risks, augstāka satiksmes disciplīna. Mazāk avārijās mirušo vai par invalīdiem kļuvušo – tas taču arī ietekmē budžetu. Kā tad īsti ir labi – braukt ar ātruma pārsniegšanu, vai atļautā ātruma ietvaros?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Ilona Auziņa 03.11.2011. 14.32

    Fotoradaru uzstādītājiem ir labi, ja ir daudz pārkāpēju – naudiņa ripo. Valstij ir labi, ja ir maz pārkāpēju, nav izdevumu par ārstēšanu un apbedīšanas pabalstiem. Abiem labi nebūs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kinskis > Ilona Auziņa 03.11.2011. 16.27

    Pareizi sakārtotā sistēmā fotoradaru funkcijai “naudiņa ripo” būtu jāattiecas uz braucējiem, kas rada draudus drošai satiksmei. Fotoradari varētu sevi atpelnīt arī ne kā “naudiņa ripo” – ja šis būtu satiksmes organizēšanas instruments, kas normāliem braucējiem bez liekas nervozēšanas (ko rada agresīvie braucēji un vīriņi salātkrāsas jakās) ļautu dzīviem un veseliem laicīgi tikt uz darbu / mācībām / mājām utt. -> vienvārdsakot, palīdzētu būt produktīvākiem, kas ļautu budžetā ieripot vairāk naudiņām no nodokļiem.
    Tas tā, rozā sapnis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 03.11.2011. 13.15

Izskatās, ka bez ZZS viss norit strauji un bez “scēnām” – neviens nezīmē sarkanos kvadrātus, apļus, trijstūrus un astoņstūrus! Beidzot arī Saeimu pārstāv kāds ekonomists nevis plānā galdiņa urbēji.

+5
0
Atbildēt

1

    sivrita > Una Grinberga 03.11.2011. 20.09

    es gan tā neteiktu… vismaz 2 ZRP ministri jau paspējuši paziņot, ka viņu nozarēs neko griezt nedrīkst… tas parāda viņu impotenci un pilnīgu nespēju racionalizēt resursu izmantošanu…

    tā kā ir savi ZZS aizvietotāji un savas sarkanās līnijas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam