Jaroslavļas aviokatastrofas cēlonis – pilots bremzēja

11

Komentāri (11)

mārtiņš meiers_ 19.10.2011. 23.55

It kā jau oficiālā versija izskaidrotu, kāpēc lidmašīna tik ilgi nesās pa skrejceļu un nepārtrauca pacelšanās manevru. Taču man kkā nav skaidrs, kā iespējams, ka pieredzējuši piloti, blakus esot, nepamanīja, ka veic pretējas darbības. Ieskriešanās tak nav pāris sekunžu jautājums.

+1
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.10.2011. 22.42

Secinājums: JAK42 ir lidmašīna bez vainas – krievu pilots spēj nogāzt jebkuras markas lidaparātu.

+3
0
Atbildēt

0

Imants_J 19.10.2011. 13.06

PROTAMS, ŠIS OFICIĀLAIS VIEDOKLIS IR PILNĪGS SVIESTS. PATIESĪBĀ VIŅUS DZINA IZLIDOT, JO TAJĀ DIENĀ PILSĒTĀ BIJA LIELAIS EIROPAS SAIETS, UN , LAI NETRAUCĒTU KUNGIEM AR IELIDOŠANU, KOMANDAI PATEICA- H…, BĻ…, NA… LIDOJIET ĀRĀ. UN TĀPĒC VIENS NEZIN, KO OTRS DARĪJA… LAI PUBLICĒ MELNO KASTI UN SARUNAS AR OPERATORIEM, BET TO NU JŪS NESAGAIDĪSIET… LAI VIEGLAS SMILTIS….

+4
0
Atbildēt

0

janazakovica 19.10.2011. 12.36

tad jau sanak ka otrais pilots bija aptornejies un sajauca nosesanos ar pacelsanos..tapec ari spieda bremzi.

+1
-1
Atbildēt

0

Ilziiiic 19.10.2011. 11.14

nerastos šaubas, ja no Krievijas visi secinājumi par katastrofu iemesliem nebūtu kā kopijas no kopijas no kopijas, kur kopīgs:

1) vainojams “cilvēciskais Faktors”..(pat ne cilvēks)
2) Faktora nēsātājs gājis bojā

citiem vārdiem tas nozīmē – mums arvien viss čikeniekā, tikai piloti bremzes.
nja….krieviem izteresanti dzelži lido – tehniski iespējams ar lidaparātu griezt kā ar sporta auto….gāzi un bremzi dodot virsū vienlaikus arī kustībā.

+9
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > Ilziiiic 19.10.2011. 22.45

    Pilots mēģināja driftēt – laikam nesanāca, vai arī sanāca “kā vienmēr”

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam